Metropol.hu cikk a Margit hídi kerékpárútról



"E szempontok alapján a terveket két kerékpársávval fogadták el, ennek alapján készültek az engedélyek, és eszerint lát munkához a kivitelező, ezért a demonstráció nemcsak "indokolatlan, de a terveket régóta ismerő szervezők részéről rosszhiszemű is"."

Na persze...régóta ismerjük...hahaha.

Fővárosi Önkormányzat: lesz bicikliút a Margit hídon

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Attila111 képe
Attila111 (nem ellenőrzött)
1 szo, 2009-08-15 12:04

Szarházi demszky! Remélem jövőre eltakarodik a börtönbe!

Kuku képe
Kuku
2 szo, 2009-08-15 12:40

Annyira gusztustalan ez a politikai kommunikáció..

Lesz bicikliút a Margit hídon!

Épp ez a baj, hogy az lesz és nem sáv, de egy külsősnek elég ennyi és már be is van csapva.

Mi megvédtük a gyalogosokat a kerékpárosoktól a déli járdán.
A déli járdán alig van gyalogos, ahol 1.30 széles helyet foglalna a bicikliút, miközben 2.00 marad a járdának. Közben az északin 2.60 lesz a járda, pedig ott kb. 3-4x annyi gyalogos használja, és 2,50-et vesznek el a kétirányú bicikliúttal.

Ősz óta tudják.

Pontosabban ősszel tudtuk meg, és azóta ki-be teszik a tervekbe, de még most is hitegettek amikor kiderült hogy végleges, sőt, már most újra felülvizsgálhatónak tartja Hagyó, csak Demszky zárkózik el.

Undorító....
És minden témában ezt csinálják, nem csak a biciklisben. Hogyan tudnak tükörbe nézni, így hogy emberek megvezetéséből élnek?

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

Kisember képe
Kisember
3 szo, 2009-08-15 12:47

Nézz az arcukra. Látszódik rajtuk, milyenek. Tényleg.
Meg ugye, azért lesznek politikusok, mert ilyen a természetük. Te miért nem veszel részt benne? Hiszen lett volna rá módod? Én miért nem? Hidd el, nekem is lett volna rá módom.

Kuku képe
Kuku
4 szo, 2009-08-15 12:54

Nézd, én minden évben egyre jobban szeretnék részt venni benne, épp azért amit látok. Csak nincs itt az ideje, ennyit ismertem fel.

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

Helvete képe
Helvete (nem ellenőrzött)
5 szo, 2009-08-15 13:09

Nem ismerjuk egymast kozelebrol, de amig ilyen higgadtan es hitelesen tudsz harcolni az erdekeinkert az en tamogatasom birod, ha indulnal valahol;)

j_gergo képe
j_gergo
6 szo, 2009-08-15 20:02

Egyszer indult már.

Knecht képe
Knecht
7 h, 2009-08-17 11:33

Nagyon remélem, hogy lesz még következő alkalom.

Kisember képe
Kisember
8 szo, 2009-08-15 13:13

Sosem lesz itt az ideje ilyen rendszerben

lord képe
lord
9 szo, 2009-08-15 13:30

(a közlemény eredeti szövege)

Tárgyalási jegyzőkönyvekkel lehet bizonyítani, hogy ki-beteszik a tervekbe? Ha az egész folyamatnak nincs semmi nyoma, akkor nyugodtan állíthatják, hogy már tavaly ősszel megmondták és most minek pattogunk.

aron képe
aron
10 szo, 2009-08-15 18:29

egy olvasói levelet megérne a dolog, úgyhogy meg is írtam nekik, remélem lejön majd, lécci segítsetek figyelni

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

aron képe
aron
11 h, 2009-08-17 11:50

na ezt kapta a metropol, remélem lehozzák:

A Főváros használhatatlan Margit- hidat épít

Hosszú tárgyalások útján sikerült a Magyar Kerékpárosklub közlekedési szakembereinek ígéretet kapni a Fővárostól, hogy a híd északi oldalán kétirányú kerékpárút, a délin pedig a Budáról Pest felé tartó közlekedés számára egyirányú kerékpársáv épül. Ezt szegte meg a Főváros, hogy újabb évtizedekre bebetonozzon egy rossz megoldást, és ez ellen tiltakoznak a bringások

A metropolban megjelent cinikus közlemény nem tér ki arra, hogy az ígéreteik betartása sokkal kevesebb gyalogosnak okozna kényelmetlenséget és balesetveszélyt. Ezzel szemben az északi oldalon a Főváros megint a gyalogosokkal terhelt oldalra vezeti az összes bringást, azt is, akinek dolga sincs a szigeten, csak átmenne Budáról Pestre. Ezzel másfél kilométeres kerülőt és 8 lámpaváltást kell majd megtennie.

A Városháza „a hídon közlekedő nagy számú gyalogos biztonságára” hivatkozik, miközben ők is tudják, hogy jelenleg is a déli oldalon közlekedik a legtöbb bringás, aki egyelőre fél lemenni az autók közé, de nem szeretne a szigetre tartó gyalogosokkal konfrontálódni. Itt megint a Főváros hibájából készül olyan megoldás, ami se bringásnak, se gyalogosnak, sem autósnak nem lesz jó. Egy autóút építés során ilyen terv meg sem fogalmazódna.

Miközben a Főváros indokolatlan és rosszhiszemű demonstrációval vádolja a bringásokat, maga sincs tisztában a kétirányú kerékpárút és a „két kerékpársáv” közti különbséggel. Az a Főváros vádolja így a bringásokat, amelyik hosszú késések után a 30 milliárdba kerülő hídon pont a legdinamikusabban növekvő és a város számára leghasznosabb közlekedési módot akarja további évtizedekre bebetonozni egy rossz megoldásba. Az ígéretekkel szemben most megvalósulni tűnő tervek Nyugat- Európában elképzelhetetlenek lennének. Az a Főváros félti a biciklisektől (sic!) a világörökséget, aki a híd budai hídfőjénél a világörökségi területbe belelógva bővíti az alsó rakpartot, pedig ez ellen az UNESCO is tiltakozott már.

A Főváros kitér a felújítás alatti közlekedésre is, mikor a kerékpárt csak a járdán lehet majd tolni. A város ütőerén, a Nagykörúton lévő hídon biciklivel lenne a leggyorsabb az átkelés a felújítás alatt. A Főváros szerint is lesz út a buszoknak, ráadásul 10 km/ó-s sebességkorlátozással. Ilyen helyen biciklizni nem veszélyes, amit a Főváros művel az egy egyszerű nonszensz.

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

dhpage képe
dhpage
12 szo, 2009-08-15 22:23

Így van, akik nem ismerik a részleteket azok majd azt mondják, hogy "Minek ugrálnak a bringások, hiszen az adónkból lesz nekik szép kis útjuk, ahogy meg lett ígérve. Biztos ezért lesz 30 milliárd a híd, mert ilyen marhaságokra költik a pénzt."

Tipikus politikusi félrevezetés.

-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/

Kalapácsos képe
Kalapácsos
13 v, 2009-08-16 12:31

Oszd meg és uralkodj....

Vannak dolgok amik nem változnak....

Gondolkodj el ezen!

gaze képe
gaze
14 szo, 2009-08-15 19:35

várható volt.
patkánykodnak.
totálisan meg vannak győződve róla, hogy a nép van értük, és nem ők a népért.

tolja csak oda a pofáját az a faszkalap. ott is mondja el ki mennyire korrekt, meg rosszhiszemű.
meg hogy jövőre is eljön.

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
15 v, 2009-08-16 00:05

Képzeld el, hogy majdnem egy teljes évig magyarázták nekik, hogy mi a különbség a sáv és az út között, és ennyire maradt meg, ahogyan a közleményben látszik.
Most szerinted más témákban mennyire tudnak megalapozott döntést hozni?

Névtelen képe
Névtelen (nem ellenőrzött)
16 v, 2009-08-16 00:08

A szerveren már holnap van, pedig itt még nem...
1 órát siet.

phorvath képe
phorvath
17 v, 2009-08-16 00:09

Könyörgöm, akasszunk!

Van sok szép lámpaoszlop a Magit-hídon. Kezdjük Demszkyvel, folytassuk Hagyóval. Vele tegyünk annyi kivételt, hogy a tökénél fogva akasszuk föl.

Ezt az embert nem nevezném élősködő féregnek. Sértő lenne a becsületes férgekre nézve. Hazudik, ha csak kinyitja a száját!

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

gaze képe
gaze
18 v, 2009-08-16 01:28

első körben magadat akaszd fel, és utána akarj másokat.

vonzó és menő dolog akasztással dobálózni, de sztem őrizd meg a józan eszed.

Kuku képe
Kuku
19 v, 2009-08-16 03:32

számból etted ki a szót
HIDEGVÉR! Lúzerek vagyunk, ha gerjedünk. Nyomós érveink vannak, mi ülünk a vonaton, és ők futnak a peronon. Ma vagy holnap, de szorgos népünk fairplay mellett is győzni fog. :)
(azaz bárhogy alakul, minden nap többen leszünk)
Mi a Critical Mass vagyunk, nem az IRA, oké? :)

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

Kalapácsos képe
Kalapácsos
20 v, 2009-08-16 11:42

Vagy CBI!!!!!!!! :)

Gondolkodj el ezen!

gaze képe
gaze
21 v, 2009-08-16 12:45

én szimplán abból indultam ki, hogy nem szeretnék olyan városban élni ahol politikusok lógnak akasztva a villanyoszlopokon.

(de láthatóan Cseya kolléga továbbra sem akar pl Szomáliába költözni, pedig ott teljesülnek ilyen igényű vágyai. Fene se érti..)

Helvete képe
Helvete (nem ellenőrzött)
22 v, 2009-08-16 14:00

csak igy csendben mellekesen es elvi szinten: van a nyilvanos halalbunteteseknek komoly elretento hatasa, ha ugy tetszik preventiv vonzata.
Persze en sem nem lincsszeru onbiraskodasra gondolok.

gaze képe
gaze
23 v, 2009-08-16 23:05

Jah, Iránban és Kínában is mennyivel jobb élni.

nem halálbüntetés igen-nem kérdés alapján jelzem az ilyen agyatlan "akasszuk fel lámpavasra" dolgokat, csak szimplán a józan ész igénye végett.

dhpage képe
dhpage
24 v, 2009-08-16 11:23

+1

-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/

phorvath képe
phorvath
25 v, 2009-08-16 14:59

Sajnos a józan eszem diktálja azt, hogy szükség lenne akasztásra. A Hagyó által reprezentált politikusi magatartás (megállapodunk valakivel azután csináljuk az ellenkezőjét, a médiának meg hazudunk róla) az egyik lehető legkártékonyabb. A legszebb az, amikor elvben megállapodnak valamiről (biciklisáv kell), azután a gyakorlatban minden egyes alkalommal külön meg kell harcolni velük érte. Nem csak passzívan nem értenek hozzá, hanem aktívan igyekeznek keresztbe tenni minden normális lépésnek. Szerintem arra játszanak, hogy a civilek előbb-utóbb feladják, mert értelmetlennek találják a szélmalomharcot.

Persze Hagyó és Demszki hamarosan távozik (szerencsére), de egyáltalán nem biztos, hogy az utána következők jobbak lesznek. Szóval az akasztásnak elsősorban preventív jellege lenne, hátha tanulnak belőle a következők. Ők simán rászolgáltak, nem lenne kár értük.

Az egyetlen ok, ami miatt egyelőre mellőzni kellene az akasztást, az az, hogy ettől még nem lesz biciklisáv a hídon. (Kérdés, hogy egyáltalán lesz-e.)

Egyébként minden tiszteletem Küküé és László Jánosé! Én már régen faképnél hagytam volna ezt a politikusbandát. Sajnos ők nem tehetik ezt meg.

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

Mónárlegíny képe
Mónárlegíny
26 v, 2009-08-16 15:36

"Ők simán rászolgáltak, nem lenne kár értük."
Ez azért már kicsit sok, még ha igaz is.
_________________________
Dávid voltam
Csillagromboló Kombány

Mónárlegíny képe
Mónárlegíny
27 v, 2009-08-16 15:36

"Ők simán rászolgáltak, nem lenne kár értük."
Ez szerintem azért már kicsit sok, még ha igaz is.
_________________________
Dávid voltam
Csillagromboló Kombány

gaze képe
gaze
28 v, 2009-08-16 23:08

"a józan eszem diktálja azt, hogy szükség lenne akasztásra"

hát, üdvözlöm a józan eszed.
ad át neki ha visszajött :)

aron képe
aron
29 h, 2009-08-17 03:41

hallod, valaki a nevedben irogat fasságokat...

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

Cseya képe
Cseya
30 h, 2009-08-17 18:07

Hát már jópár éve próbálgatjuk, hogy milyen is az élet nélküle, és csak pár tízezer ember halhatott bele közvetve, bagatell.

gaze képe
gaze
31 h, 2009-08-17 19:04

Cseyáé a Mennyeknek Országa, nem is vitás.

oké, muszáj leírni, csak hogy nyoma legyen: Cseya, adatokkal is alá tudod támasztani a konfabulációdat, vagy mondták a haverok a gyűlésen?

Valóban oka van annak, hogy Grönlandon több bicikli fagy bele a vízbe, mint Marokkóban.
És ha hátrafordítom a sapkámat, a sild hátra kerül.

Zsurmi képe
Zsurmi
32 h, 2009-08-17 18:57

Kiközösítésre megértek, igen. Ne/nehezen kapjon felelős beosztást, vezetői pozíciót mert nem vállalható a személye.

Ha elkezdünk akasztani valakiket, mert az ... akármi ..., akkor jön a következő csoport akit a megmaradt többség akasztana. Mikor kerülök bele én vagy valaki aki nekem kedves?

Na ezért nem akasztunk!

Másrészt meg nem használ! Mert akkor jön egy kategóriával ügyesebb politikai elit, aki mondjuk átveszi a kezdeményezést az akasztások terén.

Megölni valakit elég végleges dolog, ha sokat csinálják megjelenik a bosszú és kész a vendetta. Szar lenne ilyen világban élni. Európából is kirugdosnának minket. Lehetnénk anti-svájc európa közepén.

Na ezért nem öldösünk másokat, hacsak nem akarnak minket megölni.

-
Zsurmi

Cseya képe
Cseya
33 v, 2009-08-16 09:26

+1

gaze képe
gaze
34 v, 2009-08-16 12:47

tényleg mint a kiskutya aki odapisil a nappali közepére...

hozol majd demszky-hagyo babut felakasztva a keddi hepajra?

zenmacska képe
zenmacska
35 v, 2009-08-16 04:34

Ha jó sokan leszünk kedden, akkor annak lesz súlya, és az összes szarházi politikus befoghatja.
Biztos most feltalálom a melegvizet, de lesznek szórólapok, amiket osztogatni lehet majd a népnek, ami elmagyarázza a helyzetet?
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts

lujka képe
lujka
36 v, 2009-08-16 11:30

plakátok vannak már most. ;-)

- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP

"Az öröklét nem az időben rejlik, hanem az összhang állapotában."

Sloow képe
Sloow
37 v, 2009-08-16 11:22

média kell!
sok cikk, tv felvétel kedden
és normális riportok
akit megkérdeznek, beszéljen a lényegről, a hibáról és a hazugságról
---------------------------------------------------
Dr Gyulai - Zsigerbeszéd (sorozat)

Krisztab. képe
Krisztab.
38 v, 2009-08-16 16:56

Hajrá, akkor szerezz sokat, köszi! :)

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

dhpage képe
dhpage
40 h, 2009-08-17 10:19
aron képe
aron
42 k, 2009-08-18 03:16

http://nol.hu/belfold/kirikus_tomeg_a_margit_hidon

elvileg videóst is küldenek holnap

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

Kisember képe
Kisember
44 k, 2009-08-18 13:38

Húha, János de türelmes, hogy a százezredik hülyének is nyugodtan el tudja magyarázni a dolgokat. :)
A műsorvezető az ATV-ben saját magának mond ellent: Nem lehet biciklizni, mert nincs hely, pedig jó lenne. Hát ezért kell helyet csinálni, b.meg!

Flicka képe
Flicka
45 k, 2009-08-18 15:23
lord képe
lord
47 k, 2009-08-18 20:00

Megbénították az amúgy is araszoló forgalmat
http://www.rtlhirek.hu/cikk/278260

Az RTL Híradója meg akarta kérdezni, hogy a tiltakozás hozhat-e bármilyen eredményt, de az összes vezető - aki részt vett a tervezésben - nyaral.

aron képe
aron
49 k, 2009-08-18 21:45

nem csinálsz egy gyűjtőposztot?:)

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

lord képe
lord
50 sze, 2009-08-19 02:13

közben született egy Margit-híd demonstráció MÉDIAFIGYELŐ és KÉPGYŰJTŐ

madam képe
madam
51 sze, 2009-08-19 16:40

Amibe próbálom átpakolni szép folyamatosan...

ELLOPTÁK A BRINGÁMAT!!!!
http://kerekparpiac.hu/node/1780

__________________
Mert így kerek a világ.

Sloow képe
Sloow
52 h, 2009-08-17 11:21

hajrá, szólj be mindenkinek sokat, köszi! :)
---------------------------------------------------
Dr Gyulai - Zsigerbeszéd (sorozat)

Krisztab. képe
Krisztab.
53 h, 2009-08-17 15:02

Nem "beszólás" volt, abszolút egyetértek, mindenki szóljon a sajtós ismerőseinek, nyugodtan aktivizálja magát mindenki, aki egyetért a tüntetés céljaival. Biztassuk még egymást? :)

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

Sloow képe
Sloow
54 h, 2009-08-17 15:17

ok ok, sry
én is mindenkinek szóltam és utólag is amit tudok, meg fogok tenni
---------------------------------------------------
Dr Gyulai - Zsigerbeszéd (sorozat)

Kalapácsos képe
Kalapácsos
55 h, 2009-08-17 20:42

Egy kis szösszenet:
3:15--5:10 Felhívnám a figyelmét Demszky úrnak saját szavaira: 4:40-5:00 Úttesten kialakított,gyalogosoktól független bicikliútról beszél az érdekvédelmi szervezetekkel megegyezve!!
(Hogy rohan az idő...romlik a memória?!)
http://www.youtube.com/watch?v=zauYfD9Tcis

Ha valakit érdekel a folytatás is:
http://www.youtube.com/watch?v=2OFkRILT3x4&feature=related

Gondolkodj el ezen!

Mennék én képe
Mennék én (nem ellenőrzött)
56 h, 2009-08-17 10:18

A múltkori Erzsébet hidason ott voltam, s a mostanira is elmennék, de látva az itteni gusztustalan hozzászólásokat, nem teszem. Én sem Demszkyről, sem Hagyóról, de még Orbán Viktorról sem feltételezem, hogy minden nap azért kel fel, hogy jól kibasszon velünk. Biztos jó okuk van arra, amit tesznek, a politikai kommunikáció meg sajnos olyan, amilyen. Az ilyen akasztásos dolgok az ember életkedvét elveszik, én azt akasztanám fel, aki annyira hülye, hogy nem veszi észre, hogy jövőre Tarlós idején is ugyanaz a pénz áll majd rendelkezésre, s ha 200 km új bicóutat is építene, akkor is lázadnánk a megemelt kommunális adó miatt. Nincs végtelen pénz, fel kéne fogni! De remélem, a hírek beigazolódnak, s jövő októbertől tényleg kolbászból lesz a kerítés, olcsó lesz a BKV, cserébe sok új bicóút épül, tiszta lesz a város, nem lesznek hajléktalanok, a távfűtés felére csökken, stb.

Több bicikli, kevesebb politika!

KoBold72 képe
KoBold72
57 h, 2009-08-17 11:27

Nahát, még Orbán Viktorról sem?!
Hűűűhaaa...
Hitler-Sztálin-Dzsokijuing-Hókuszpók már fasorba sincsenek?

6É futás
www.6efutas.hu

Kalapácsos képe
Kalapácsos
58 h, 2009-08-17 11:37

Senki ne akasszon senkit sehová max.a kabátját a fogasra.Te pedig gyere nyugodtan.
A jó biciklis infra építése pont nem pénz kérdése,hanem mint látszik-többek között-politikai döntés-vagy nem döntés- kérdése.
Kurvára nem érdekel,hány km bicikliút épül ha az szar.

Gondolkodj el ezen!

marla képe
marla
59 h, 2009-08-17 15:28

Azért, mert néhány ember ilyen hülyeségeket ír, még nem reprezentálja a nem tudom pontosan hány cm-en regisztrált embert. Meg főleg azt az 500-at, akik jönnek (fb alapján). És a szervezők sem írtak ilyet soha egy szóval sem. Szóval nyugodtan jöhetsz, nem lesz nyilvános akasztás, biciklis kordonnal álljuk körbe a politikusokat, hogy megvédjük őket.

---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?

Kuku képe
Kuku
60 h, 2009-08-17 15:54

Sosem ettünk politikusokat. :)
Felfogtuk hogy nincs végtelen pénz. Annyira, hogy a teljes bringás keretet (2 300 000 000 forintot, azaz 2,3 milliárdot!!!!) elvették, és betették a botrányosan drága hídfelújításba, cserébe ugyanazzal a lendülettel lefelezték rajta a bringás infrastruktúrát.
Kicsit idegesítő, de akasztani piszkos meló. Buktatni már sokkal érdekesebb kihívás.

--------------------------------

Lépj be a SZAKszervezetbe! :)

Matuska képe
Matuska (nem ellenőrzött)
61 h, 2009-08-17 16:19

Kükü, b@zmeg, ezt csak most mondod?

Most mi a f@sz legyen az időzítőkkel? Leszereljem?

dhpage képe
dhpage
62 h, 2009-08-17 17:49

Attól függ, hogy déli vagy északi oldal. Utóbbin nem számít, mert nem műemlék, a déli meg nem jó, mert ott leszünk. :))))

-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/

boci képe
boci
63 h, 2009-08-17 18:09

állítsd át az időzítőt... 3 nap és augusztus 20 van. :P

Boci
----------
MK-Belváros
...akrat icob, icoB
3:-O

gontar képe
gontar
64 sze, 2009-08-19 09:25

no a mai (08.19.) metropol újságban volt benne Áron levele meg egy kép és 1,5 sor szöveg a tegnapi megmozdulásról, ami nem sok de legalább kevés :)

er13a18 képe
er13a18
65 sze, 2009-08-19 12:47

szuper! :)

aron képe
aron
66 sze, 2009-08-19 16:29

azért az a kép
annál jobb cm emlékpóló meg cm fíling reklámot nehéz csinálni:)

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

aron képe
aron
67 sze, 2009-08-19 19:26

14.o.
http://metropoint.metro.lu/20090819_Budapest.pdf

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

Drody képe
Drody
68 p, 2009-08-21 10:41

Piros-fekete-fehér trikó.
Piros-fekete-fehér bukó.
Piros-fekete-fehér (?) bicaj.

Stílusos. Szép.

........................
Formaharc és sci-fi.

Perillustris képe
Perillustris
69 sze, 2009-08-19 22:22

De szép CM-mez.