Az ORFK is táblavadászatos kampányt indított 2009. október 1-től. Persze egyből országos közlekedésbiztonsági akciónak lehet nevezni, így motiválva a népet. E program lényege - áll a közleményben -, hogy aki indokolatlannak tűnő, esetleg megtévesztő KRESZ táblát észlel az ország útjain, az a tábla fotóját, vagy a beazonosításhoz szükséges helyszín pontos leírását juttassa el egy megadott e-mail címre. (az e-mail címek megtalálhatók ITT)
Szóval, vannak fölösleges kerékpározni tilos táblák? Itt az idő, hogy beküldjük!
Ha valaki beküld valamit, kommentelje légyszi ide is, hogy tudjunk róla. Esetleg a durvábbakat beküldhetjük többen is, hátha így nyomást gyakorlunk.












Jó ötlet (bár nem tudom a
Jó ötlet (bár nem tudom a tábla jelent-e valamit a "mit bámulsz te kö****" tipusú embereknek.
reggel láttam egy közteres
reggel láttam egy közteres autót a hősök terén, ami látszólag kopott KRESZ táblákkal volt megpakolva. lehet hogy az már szedi le?
------------
Life is Random
A Thököly út
A Thököly út felújítása kapcsán az egyik egyirányú utcára felraktak még egy zsákutca táblát is.
Aztán gyere ki szabályosan, ha tucc.
A Thököly kapcsán inkább
A Thököly kapcsán inkább hiányzó útburkolati jelet kéne bejelenteni. Az úrjaaszfaltozott szakaszon egyelőre hiányzik a kerékpársáv kijelölése. A teljes útszakasz átadásáig talán még nem késő jelezni, utána évekig rá sem fog nézni senki.
aki indokolatlannak tűnő a
aki indokolatlannak tűnő
a lánchidas tiltótáblát nem kezdjük el tömegesen beküldeni?
egyébként tegnap éjjel megértettem mit jelent az, hogy a látási viszonyok miatt nem szabad éjjel biciklizni. 11 felé rózsaszín reflektorokkal volt megvilágítva a híd, így a világítást lekapcsolták. felfelé alig láttam valamit, lefelé meg pont arcon világított az egyik reflektor, úgyhogy a fő utca elejét vakon abszolváltam. ;)
Tetszik a kezdeményezés,
Tetszik a kezdeményezés, jó lenne h tényleg lenne eredménye.
Elég sok bejelentinivaló van az országban.
Viszont én kiegészíteném azzal, hogy hol nincs tábla.
Nagyon utálok zsákutcából fordulni vissza, mert nincs kint a tábla az elején.
Gondolom nem csak velem történt ilyen már sokszor.
Tetszik a kezdeményezés,
Tetszik a kezdeményezés, jó lenne h tényleg lenne eredménye.
Elég sok bejelentinivaló van az országban.
Viszont én kiegészíteném azzal, hogy hol nincs tábla.
Nagyon utálok zsákutcából fordulni vissza, mert nincs kint a tábla az elején.
Gondolom nem csak velem történt ilyen már sokszor.
mehet az összes járdán
mehet az összes járdán parkolni szabad tábla
A Margit-híd járdáján a
A Margit-híd járdáján a kerékpárút vége se gyenge.
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Fehérváriak
Fehérváriak beküldhetnének pár bringatilos táblát, de inkább az önkormányzatnak, hátha értenének belőle valamit.
Ja és aki városok közti térben mozog:
Az én tapasztalatom, hogy a legtöbb helyen a bringázni tilos tábla már jóval kereszteződés után van kirakva, bár legalább motivál. Ha megteszek 50 métert már tuti nem fogok visszafordulni (ami nagyobb valószinüséggel halálos).
Mindazonáltal megjegyezném, hogy valószínüleg nem ilyen sokaságra vágynak, igy ha minden bringatilos táblát beküldetünk, akkor a valóban problémás táblák elvészhetnek a tömegben.
én egyébként Budapest
én egyébként Budapest összes bringagyalogút táblát szeretném leszedetni
------------
Life is Random
Miért, a bringagyalog nem
Miért, a bringagyalog nem kötelező...
Inkább országosan sz összes kerékpárút táblát kell lecseréltetni bringagyalogra, ahol az a járdán halad, és nincs elválasztva a gyalogosoktól.
+1 --------------------------
+1
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot kék kiegészítőkkel akkor fogtok látni ám?
nem kötelező, de sokan
nem kötelező, de sokan használják, ami balesetveszélyes... és hamár...
------------
Life is Random
Ebben igazad van. De ha
Ebben igazad van. De ha kialakulna az, hogy aki haladni akar, az az úton meg, aki meg családdal, gyerekkel az a bringagyalogon, és nagyon óvatosan menjen át a kereszteződéseken, akkor nem lenne gond. De úgy, hogy mindenkit felterelnek olyan kerékpárutakra, amelyek tulajdonképpen járdák, addig az nagy baj -> nem lehet szabályosan és balesetmentesen haladni rajta.
Kíváncsi lennék az
Kíváncsi lennék az indoklásra, hacsak nincs több gyalogos rajta nem lehet arra hivatkozni, hogy veszélyeztetném őket... vannak helytek, ahol egyértelmű.. de van, ahol nem (alig vagy nincs gyalogos rajta).
nem a gyalogosra veszélyes,
nem a gyalogosra veszélyes, hanem a bringásra. minden egyes keresztben veszélyeztetve vagy a kis ívben jobbra kanyarodó autóstól, aki szerencsés esetben legalább utólag észrevesz.
------------
Life is Random
Kerékpáros átkelőhelyek
Kerékpáros átkelőhelyek előtt a macisajtok (most akkor átkelőhely, vagy nem?)
Budai skálánál a
Budai skálánál a bringaút vége tábla (hol az eleje?!)
bonnie
Ezt meg tudja nekem
Ezt meg tudja nekem magyarázni valaki?
http://kepfeltoltes.hu/091005/margit_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Margit-híd budai hídfő
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.
Elvileg valahol ott (is?)
Elvileg valahol ott (is?) vezet majd át út, nem kell átmenni az aluljáróhoz az út másik oldalára meg vissza, gondolom a parkolón át mész egészen a HÉV felszíni megállójáig.
Ez a táblavadász
Ez a táblavadász "szolgáltatás" már régóta működik.
Egy példa:
Tárnokon egy autós megelégelte, hogy este 10-kor kinn állnak a sünök a tripoddal és fényképezik az autóst az estére bezárt iskola előtti 30-as táblánál. A kérdés az volt, hogy egy általános iskolát miért kell 30-as táblával védeni este, amikor nincsenek ott a gyerekek? Az illető bejelentést tett a dologról, amit végülis felülvizsgáltak és lássatok csodát 3 nap múlva kinnt volt egy kiegészítő tábla, amin ez állt: 7-18.
törölve végülis
törölve
végülis érdemlegeset nem sikerült írni.