A minap leltem erre a remek cikkre és a napokban személyesen is meggyőződtem Pilisen arról, hogy bár manapság elég sok a gyenge minőségű és elhibázott fejlesztés, azért nem reménytelen a helyzet. Erre jó példa Pilis állomás korszerű felújítása, aminek a keretében csúcsminőségű, fedett kerékpártárolók is kialakításra kerültek. Azt hiszem valami hasonló műszaki tartalom és kivitelezés lenne irányadó a Budapest környéki elővárosi vasúti szakaszokon is.
Íme a teljes cikk nagyméretű képekkel. Bár a cikk elsősorban vasúti szemmel vizsgálja a projektet, azért nekünk kerékpárosoknak is sok tanulsággal szolgálhat.
http://www.trains.hu/magazin/fejlesztes/091029-pilis/index.html













Jól néz ki. A MÁV mai
Jól néz ki. A MÁV mai helyzetében mindennek örülnünk kell, még az ilyen csekélységeknek is.
Tényleg jól néz ki.
Tényleg jól néz ki. Viszont iszonyatosan lassan készült el az egész átépítés. (Már az is érdekes, hogy 6 év telt el a projekt kezdete, és a pilisi munkálatok elkezdése között. Utána újabb 1 év volt, amíg elkészült.) De a végeredmény talán kárpótol mindenkit.
www.gruppetto.hu
Szia! A pilisi átépítés
Szia!
A pilisi átépítés kb. 1 évig tartott. A 6 év a teljes Vecsés - Szolnok szakaszra értendő, amiben benne van az összes állomás (Vecsés, Üllő, Monor, Ceglédbercel-Cserő és a nagy Cegléd is), meg a teljes nyílt vonal.
Szerintem én is pont ezt
Szerintem én is pont ezt írtam. Egyébként 7 év volt a teljes idő, a 6 év a projekt kezdete és a pilisi első kapavágás között telt el. Egyébként önmagában az, hogy 1 év volt az állomás átépítése még talán megmagyarázható, de az már nem igazán, hogy ehhez miért kellet a peronoknak hónapokig darabokban lennie...
www.gruppetto.hu
az egyik nagyon jó
az egyik nagyon jó cimborám volt az egyik építésvezető az állomás átalakításánál! :)
písz
kisKuTyáM
Tényleg jó dolog lenne ha
Tényleg jó dolog lenne ha sok ilyenről lehetne hírt kapni.
Javasolnám, hogy mostantól minden kerékpáros húzzon bele és lépjen a ranglétra felső fokaira, hogy mi is tehessünk valami jót a kerekes társak érdekében! :)
//////////////////////////////////////////////////////
Magellan Crater+6 szólamú sziréna+ködlámpa...tiszta városi bicaj
Pssszt, megmondtuk, hogy a
Pssszt, megmondtuk, hogy a világuralmi terveink titkosak :)
ez csodás! * mindig van
ez csodás!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic
Nagyon jó, bár nem értem,
Nagyon jó, bár nem értem, hogy miért lett kiszedve az egyik oldalon az egyik összekötő váltópár. Meg a vágányhálózatot is jól visszanyírták, gyakorlatilag eggyel kevesebb vonatfogadó vágány van. Biztos menő, meg minden, de...
IPG
Olajzöld Trek 520 :o)
És már használtam
És már használtam is.:D
Ukrán a narancs fekete tigrissel