A minap leltem erre a remek cikkre és a napokban személyesen is meggyőződtem Pilisen arról, hogy bár manapság elég sok a gyenge minőségű és elhibázott fejlesztés, azért nem reménytelen a helyzet. Erre jó példa Pilis állomás korszerű felújítása, aminek a keretében csúcsminőségű, fedett kerékpártárolók is kialakításra kerültek. Azt hiszem valami hasonló műszaki tartalom és kivitelezés lenne irányadó a Budapest környéki elővárosi vasúti szakaszokon is.

Íme a teljes cikk nagyméretű képekkel. Bár a cikk elsősorban vasúti szemmel vizsgálja a projektet, azért nekünk kerékpárosoknak is sok tanulsággal szolgálhat.

http://www.trains.hu/magazin/fejlesztes/091029-pilis/index.html

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
MK Dél-Pest tag képe

Jól néz ki. A MÁV mai

Jól néz ki. A MÁV mai helyzetében mindennek örülnünk kell, még az ilyen csekélységeknek is.

2
Prof.gruppetto.hu képe

Tényleg jól néz ki.

Tényleg jól néz ki. Viszont iszonyatosan lassan készült el az egész átépítés. (Már az is érdekes, hogy 6 év telt el a projekt kezdete, és a pilisi munkálatok elkezdése között. Utána újabb 1 év volt, amíg elkészült.) De a végeredmény talán kárpótol mindenkit.

www.gruppetto.hu

3
RwMan képe

Szia! A pilisi átépítés

Szia!

A pilisi átépítés kb. 1 évig tartott. A 6 év a teljes Vecsés - Szolnok szakaszra értendő, amiben benne van az összes állomás (Vecsés, Üllő, Monor, Ceglédbercel-Cserő és a nagy Cegléd is), meg a teljes nyílt vonal.

4
Prof.gruppetto.hu képe

Szerintem én is pont ezt

Szerintem én is pont ezt írtam. Egyébként 7 év volt a teljes idő, a 6 év a projekt kezdete és a pilisi első kapavágás között telt el. Egyébként önmagában az, hogy 1 év volt az állomás átépítése még talán megmagyarázható, de az már nem igazán, hogy ehhez miért kellet a peronoknak hónapokig darabokban lennie...

www.gruppetto.hu

5
vency képe

az egyik nagyon jó

az egyik nagyon jó cimborám volt az egyik építésvezető az állomás átalakításánál! :)

písz

kisKuTyáM

6
László Péter képe

Tényleg jó dolog lenne ha

Tényleg jó dolog lenne ha sok ilyenről lehetne hírt kapni.
Javasolnám, hogy mostantól minden kerékpáros húzzon bele és lépjen a ranglétra felső fokaira, hogy mi is tehessünk valami jót a kerekes társak érdekében! :)

//////////////////////////////////////////////////////

Magellan Crater+6 szólamú sziréna+ködlámpa...tiszta városi bicaj

7
Lathor képe

Pssszt, megmondtuk, hogy a

Pssszt, megmondtuk, hogy a világuralmi terveink titkosak :)

8
aron képe

ez csodás! * mindig van

ez csodás!

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

az észak-pesti MK tud lakatolni, és tükör helyett is cyclechic

9
IPG képe

Nagyon jó, bár nem értem,

Nagyon jó, bár nem értem, hogy miért lett kiszedve az egyik oldalon az egyik összekötő váltópár. Meg a vágányhálózatot is jól visszanyírták, gyakorlatilag eggyel kevesebb vonatfogadó vágány van. Biztos menő, meg minden, de...

IPG
Olajzöld Trek 520 :o)

10
Ukrain képe

És már használtam

És már használtam is.:D

Ukrán a narancs fekete tigrissel