Mátyási György a Klub rádió riportere megkérdezte Tóth Istvántól, az Enviroduna Kft projekt menedzserétől hogy mikor készülnek el végre. A hanganyag itt hallgatható meg.
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Mátyási György a Klub rádió riportere megkérdezte Tóth Istvántól, az Enviroduna Kft projekt menedzserétől hogy mikor készülnek el végre. A hanganyag itt hallgatható meg.
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Nagyon jó! Én majdnem
Nagyon jó! Én majdnem azért haltam meg itt egy balesetben a szétszedett út miatt, hogy késöbb lássuk hogy érdemes az utat felújjítani. De szerencsére csak két hétig nem tudtam lábraállni és három hétig estem ki a munkából.
Az I. kerület
Az I. kerület főépítésze, dr. Aczél Péter megmondta a tutit a felső rakparti útról a Várnegyed újságban.
"Jó példája a meglévő feszültségeknek a budai korzó, ahol a sétáló, a Dunában gyönyörködő gyalogosok testi épségét veszélyeztetik a szabályokra fittyet hányó,nagy tempóban haladó biciklisek. Mivel jelen közlekedési állapotainkat figyelembe véve a kerékpár sokkal inkább passzió,mint valódi közlekedési alternatíva,ezért indokolatlan az olyan közösségi felületek elfoglalása,mint amilyen a felső rakparti sétány."
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
RAZOR
Igaza van Aczél
Igaza van Aczél elvtársnak! Az I. kerületben olyan tökéletesen lehet autóval közlekedni, hogy csak a hülyék mennek bringával. 1 perc alatt átér minden autós a Fő úton és elő sem fordul olyan hogy félóráig állna a dugóban. És a parkolódíjra sem megy el a havi minimálbér!
Egyébként az első
Egyébként az első felében igaza van, én is abban látom a megoldást, hogy az alsó rakparton az autóközlekedést fel kell számolni.
Én azt jósolom, hogy a bringagyalogúton (EUROVELO?!) legkésőbb jövő tavasszal súlyos sérüléssel járó biciklis gázolás lesz, amit felkap majd a sajtó is. Sajnos úgy tűnik, erre sor kell kerüljön, addig itt semmi nem történik, ez így megfelel a Fővárosnak.
Utána is maximum sebességkorlátozást tudok elképzelni (és ki fog radarozni?), az Eurovelo-t itt megszüntetni nem lehet, még Aczél Elvtársnak sem, szóval fel van adva a lecke a tehetetlen politikusoknak és városvezetőknek. Hamarosan nem mi leszünk itt kellemetlen helyzetben hanem ők.
Remélem az Andrássy út mellett erről is megemlékeznek majd a Kerékagyon, hogy látható legyen: mi szóltunk. Időben.
Lényegében igaza van. Nem
Lényegében igaza van. Nem állította, h a jelen közlekedési állapotok jók, a járda pedig ugye a gyalogosoké.
Első lépésként ezen jelen megváltoztatására nekem meg is felelne az alsó rakpartok autós 1sáv x 1irányúsítása, a fennmaradó részeken árvíztűrő növényekkel, bringasávval, korzóval.
Úgybizony! Bringasávot a
Úgybizony! Bringasávot a Fő utcába és a Bem rakpartra.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Gyalogos menjen a járdán.
Biciklis menjen az úttesten.
Bicikliúton meg menjen az, aki kitalálta.
Friss látványtervek, vágott
Friss látványtervek, vágott köves bringaút:
http://www.varfejlesztes.hu/galeria/ilyen-lesz-a-varbazar-kornyeke