Mátyási György a Klub rádió riportere megkérdezte Tóth Istvántól, az Enviroduna Kft projekt menedzserétől hogy mikor készülnek el végre. A hanganyag itt hallgatható meg.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Mark74 képe

Nagyon jó! Én majdnem

Nagyon jó! Én majdnem azért haltam meg itt egy balesetben a szétszedett út miatt, hogy késöbb lássuk hogy érdemes az utat felújjítani. De szerencsére csak két hétig nem tudtam lábraállni és három hétig estem ki a munkából.

2
sagan képe

Az I. kerület

Az I. kerület főépítésze, dr. Aczél Péter megmondta a tutit a felső rakparti útról a Várnegyed újságban.
"Jó példája a meglévő feszültségeknek a budai korzó, ahol a sétáló, a Dunában gyönyörködő gyalogosok testi épségét veszélyeztetik a szabályokra fittyet hányó,nagy tempóban haladó biciklisek. Mivel jelen közlekedési állapotainkat figyelembe véve a kerékpár sokkal inkább passzió,mint valódi közlekedési alternatíva,ezért indokolatlan az olyan közösségi felületek elfoglalása,mint amilyen a felső rakparti sétány."

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
RAZOR

3
Attila11111 képe

Igaza van Aczél

Igaza van Aczél elvtársnak! Az I. kerületben olyan tökéletesen lehet autóval közlekedni, hogy csak a hülyék mennek bringával. 1 perc alatt átér minden autós a Fő úton és elő sem fordul olyan hogy félóráig állna a dugóban. És a parkolódíjra sem megy el a havi minimálbér!

4
KésmárkiM képe

Egyébként az első

Egyébként az első felében igaza van, én is abban látom a megoldást, hogy az alsó rakparton az autóközlekedést fel kell számolni.

Én azt jósolom, hogy a bringagyalogúton (EUROVELO?!) legkésőbb jövő tavasszal súlyos sérüléssel járó biciklis gázolás lesz, amit felkap majd a sajtó is. Sajnos úgy tűnik, erre sor kell kerüljön, addig itt semmi nem történik, ez így megfelel a Fővárosnak.

Utána is maximum sebességkorlátozást tudok elképzelni (és ki fog radarozni?), az Eurovelo-t itt megszüntetni nem lehet, még Aczél Elvtársnak sem, szóval fel van adva a lecke a tehetetlen politikusoknak és városvezetőknek. Hamarosan nem mi leszünk itt kellemetlen helyzetben hanem ők.

Remélem az Andrássy út mellett erről is megemlékeznek majd a Kerékagyon, hogy látható legyen: mi szóltunk. Időben.

5
lrdr képe

Lényegében igaza van. Nem

Lényegében igaza van. Nem állította, h a jelen közlekedési állapotok jók, a járda pedig ugye a gyalogosoké.
Első lépésként ezen jelen megváltoztatására nekem meg is felelne az alsó rakpartok autós 1sáv x 1irányúsítása, a fennmaradó részeken árvíztűrő növényekkel, bringasávval, korzóval.

6
AttentoRedaz képe

Úgybizony! Bringasávot a

Úgybizony! Bringasávot a Fő utcába és a Bem rakpartra.

Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Gyalogos menjen a járdán.
Biciklis menjen az úttesten.
Bicikliúton meg menjen az, aki kitalálta.

7
biktop képe

Friss látványtervek, vágott

Friss látványtervek, vágott köves bringaút:

http://www.varfejlesztes.hu/galeria/ilyen-lesz-a-varbazar-kornyeke