Figyelmeztetést kapott Magyarország az Európai Bizottságtól a magas PM10 koncentráció miatt.
Eddig nem is tudtam, de van rá EU előírás, miszerint az "éves átlagérték nem növekedhet 40 gramm/köbméter fölé, a napi érték pedig évente legfeljebb 35 napon haladhatja meg az 50 gramm/köbmétert" .
http://www.napi.hu/default.asp?cCenter=article.asp&nID=435278&place=frisshirek












Jó, örülök. Még jobban
Jó, örülök. Még jobban örülnék, ha a levél alján egy 10 millió eurós csekk fityegne...
_________________
Csupa erő, csupa izom! Minden reggel biciklizom...
Gondolom nem Magyarországon
Gondolom nem Magyarországon laksz.
Gondolom de. Meg gondolom
Gondolom de. Meg gondolom arra celzott, hogy ezek a varosvezeto faszkalapok csak akkor lepnek majd vegre erdemben is a szmog ellen, ha a tarka kis zrityojuk szejjel lesz rugva. Itthon ez kell :/
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Mondjuk azt a 10 millió
Mondjuk azt a 10 millió eurót nem tudom ki fizetné be, de kötve hiszem, hogy a városvezetés.
Furcsa, hogy eddig elturte a
Furcsa, hogy eddig elturte a nep, de szerinted ha jon 1-2 ilyen zako, el lesznek-e foldelve a varosvezetok? Mert szerintem el...
A 4-es metrot meg a Margit hidat meg megetettek velunk, de szerintem tele a pohar, sokaknal.
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Kérdés, hogy kell-e még
Kérdés, hogy kell-e még nekünk adósság a nyakunkba.
Tele, tele, de mit
Tele, tele, de mit csináljunk?
Szabadság, szerelem, sebesség
Épp ez a dolog lényege.
Épp ez a dolog lényege. Ösztönözné a társadalmi vitát.
(A benzinesek meglincselnék a dízeleseket (persze csak miután a városvezetést meglincselték közösen, h nem szóltak - lényeg, h a hibás mindig valaki más legyen), stb...:P)
Nem. Ez az ország totális
Nem. Ez az ország totális és végleges eladósodását ösztönzné.
Vagy épp az
Vagy épp az ellenkezőjét...
nem lehet a pénz az elsődleges szempont. a pénz csak eszköz az élethez.
Ez megint valami
Ez megint valami figyelemfelkeltő túlzás akar lenni?
Az a 10 millió euró sajnos csak egy csepp lenne az adósságtengerünkbe.
De ahhoz talán elég lenne, hogy az emberek elkezdjenek gondolkodni.
Hát...ez igencsak egy
Hát...ez igencsak egy tanító-nevelő jellegű cseppecske volna a magánbankok előállította értelmetlen adósságkamat-tengerben, én meg azt hiszem.
Arról nem beszélve, hogy lehet ez egy elmaradt támogatás is, amolyan "Ejnye kisfiam, már megint túltelítetted a pelust -> nem kapsz csokit!"-stílusban.
Kitűnik ebből a
Kitűnik ebből a megjegyzésből, hogy mit vélhetsz természetesnek, ami a magyar lakosság mindenkori kívánsága:
A magyar lakosság nem fogadhatja el megérdemeltnek országa nemzetközi megbírságolását nemzetközi egyezményekben megállapodott elkötelezettségeiéek elmulasztásáért.
Azért érezheted kívánatosnak a magyar lakosság ily bírságoktól való ódzkodását, mert talán igazságtalannak tartod a lakosságra háruló terhét a pénzbüntetésnek.
Az ország lakossága tehát ily nemzetközi kötelezettségek következményeiből is tanulva, okosabban kellene, hogy megválassza népi vezetőit, hogy azok, felelőtlen és kontár vezetéssel ne vihessék a népet bele egy nemzetközi pénzbírságba, ami a nép adóssága lenne.
De mégis, egy felmerülő EU bírság elhessegetése, ábrándos elkívánása most nem segítené a lakosságot, hiszen annak elmaradása csak örökössé tenné az áldatlan állapotokat.
Ne operáljunk most, és soha sem, a fekélyes végtagon, mert az fáj? Rendben van, de akkor majd egyszer csak amputálni kell mert annyira elüszkösödött, s akkor az még jobban fog fájni.
LOL Szóval véleményed
LOL
Szóval véleményed szerint az oktatás rendben van, az egészségügy megfelelő színvonlon működik, az utak állapota kielégítő, van pénz a mentők üzemeltetésére?
Igazad van. Tényleg felesleges az országnak az az 1 millió euró, amit emlegettek.
Biztosan nem felesleges, és
Biztosan nem felesleges, és nem is mondtam, hogy az.
Gyakorlatias megoldás az, hogy a nemzet minden erejével törekszik a nemzetközi egyezményeit betartani, hogy elkerüljön egy ilyen fájó pénzbírságot.
A nemzet gondoljon az oktatásra, az egészségügyre, az utak állapotára vagy a mentő szolgálat fenntartására. Ezekkel a gondolataival válasszon magának olyan politikai vezetőket, akik megbízhatóan nem fogják majd a nép 1 millió Euroját veszélyeztetni.
Válasszon tehát a nép olyan vezetőket, akik nem sumákolják el a légszennyezés egyezményes korlátainak betartását.
Olyan vezetői legyenek a népnek, akik nem mulasztják el a szennyező anyagok kibocsátásának elvállalt, mindennapos kontrollálását, és nem hátrálnak meg hamiskodva és gyáván a rendes cselekvéstől.
Ilyen rendes cselekvés lenne például a gépjármű károsanyag kibocsátás mérésének, és olyan mérésekből a járműforgalmi engedélyek megadásának megalkuvás nélküli ellenőrzése és ezen eljárások legszigorúbb felügyelete, a most folyó csalások és általános korrupció fényében.
Egy másik példa a rendes cselekvésre a szmogriadó, aminek sose eljövőnek látszó elrendelése rávilágít a mímelésre és a hazugságra, s azzal az örökös kibújásra, miközben a nép képébe röhögnek a galádok.
Mindemellett én nem hiszem el, hogy az az 1 millió Euro, ha nem menne az EU-nak, akkor az az egészségügyre menne. Viszont egy másik, jó vezetésnél, biztos nem menne feleslegesen 1 millió Euro, mint pénzbírság, az EU-nak, hanem az az összeg tényleg az egészségügyre menne.
Mármost érvényes az a kérdés lehet itt, hogy ezt most még kinyögje e a nép és ez legyen az utolsó, vagy ne legyen egyáltalán a kedvére kinyögni, bár mégis ki kell neki, s akkor nem is lesz ez az utolsó, mert egy rossz banda kártevésétől lesz mit még nyögnie.
Hotyhogy for prezident! - -
Hotyhogy for prezident!
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
szóval szerinted a levegő
szóval szerinted a levegő állapota megfelelő? szerinted az ezért felelősök tesznek valamit a megoldásért?
szerinted hogy lehetne őket rávenni, hogy tegyenek valamit?
Pedig egyszerű. Le kell
Pedig egyszerű. Le kell váltani azt, aki 20 éve nem tesz semmit Budapest élén.
És nem kell azzal jönni, hogy "a másik se jobb". Puding próbája az evés. De amíg a sok buta paraszt megválasztja sokadszorra is ezt a vezetést, addig nem érdekel a picsogás.
Igen, le kell váltani
Igen, le kell váltani azokat akik nem képviselik és nem szolgálják hűen a megbízóikat.
A valóság egyik ténye, amivel szembe kell nézni, az a veszteségek következményeinek a vállalása és elviselése.
Egy érdekeltség megbízott ügyvezetői, ha kontárkodásaikkal kudarcot hoznak az érdekeltség közösségére, repülnek is ám, akkorát rúg a seggükbe a közösség.
Ugyanakkor, ha tökös emberekből áll az a közösség, akkor leszedi ezeknek még a gatyájukat is, visszatéríteni minden elveszett fillérüket. Azzal is állják közösen a bírságot, vagy bármily más veszteséget amit ezek a tékozló sarlatánok okoztak az érdekeltségnek. Hiszen ezért a jótállásért az érdekeltség elkötelezte magát.
Most helyettesítsd be az ország szót az érdekeltség szó helyébe, kormány politikust érts az ügyvezető helyett, és népet az érdekeltség helyett.
Ha a nép ráb@szott mert rossz lóra tett, akkor tegyen már végre jó lóra. S azzal ne siránkozzon, hanem bátran állja a képviseletileg vállalt elkötelezettségeinek következményeit, ha kudarcot vall. És igen, húzza le a kópék gatyáit.
1 millió Euro? Ez ugyan nem kis pénz, de ez csak három családi ház ára a fejlettebb országokban, az ég szerelmére. Mivel több kópé van ott, mint csak három, ezért én nem látok a visszatérítés anyagi alapjával semmi gondot.
Ám vagy van gatyalehúzás vagy nincs, ne felejtsük el, a német nemzet még mind a mai napig fizeti az első világháborús jóvátételt.
Szóval, a nemzet amelyik Európában egyezmény sértőn bebüdösít, bátran fizesse csak az arra esetleg kiszabott bírságot. És biztosítsa is azt, hogy még egyszer ne okozhassanak a megbízott, kontár íntézői neki olyan kárt.
__________________________________________
Budap - Budaper - Budapest
Pacsi még, még, ennyi nem
Pacsi
még, még, ennyi nem elég. Ott a pont!
Milyen másik oldal? A
Milyen másik oldal?
A fővárosi közgyűlés összetétele:
Fidesz-KDNP 30 mandátum
Mdf 3 mandátum
Mszp 24 mandátum
Szdsz 9 mandátum
Pacsi Te se látsz más
Pacsi
Te se látsz más pártokat csak amelyiket felsoroltad, ezen túl van a másik oldal.
Láthatok én akárhány
Láthatok én akárhány másikat ha egyszer sehol nem voltak a 2006-os, 2002-es stb önkormányzati választásokon.
Amúgy a főpolgármesterre 362 289 szavazat (46,86%) érkezett 2006-ban és 348 534 szavazat (46,70%) 2002-ben. Ez még Budapest lakosságához viszonyítva is kevés. Hát ha még az agglomerációban élőket is hozzávennénk. Márpedig ők igen nagyon szívesen szólogatnak be ebben a témában ;)
Pacsi 2006 Zsinka László,
Pacsi
2006 Zsinka László, MIÉP-JOBBIK a másik oldalról.
én is ezt mondom. Itt van
én is ezt mondom. Itt van például Székely Péter, egy igen karakteres párt főpolgármester jelöltje. (kampányfilmje teljesen hiteles kordokumentum, igazi időutazás: http://www.youtube.com/watch?v=Y5pjklEtmoc)
Ebben a videóban például még szóvivőként bizonyítja igazán karizmatikus arcát.
Szóval a film: http://www.youtube.com/watch?v=QLYjb6r-VKY
(elnézést ha ez valakinek pártpolitikának minősülne. mentségemre mondjam: a nevezett pártot nehéz komolyan venni, mint politikai alakulat...)
Pacsi ha már szélsőség,
Pacsi
ha már szélsőség, a Munkáspárt miért ne kerülhetne be?
Nem így, és ettől lenne normális az országvezetés?
Az első nagyon szenya link
Az első nagyon szenya link volt! >)
Bazz! Alig találtam a hangerő tolit, amikor az Internacionálé felzengett.
... nyitott ablaknál, nagyon súúúlyos! :)
--------Dova--------
elvetemült bűnöző
Ne ítélj elsőre! ... leszek én még büdös paraszt is!
A felelősök már tettek. 4
A felelősök már tettek. 4 éve is elmentek szavazni.
És az miért változtatna
És az miért változtatna bármin is? A mi adónkból fogják kifizetni, nem saját vagyonból. Ne fityegjen ott csekk. Miért kéne nekem az EU-nak pénzt adni csak azért, mert pár inkompetens idiótát megszavazott Magyarország technikai analfabéta többsége.
----
http://www.nightride.hu
Fityegjen csak, de ne az
Fityegjen csak, de ne az államkasszából kelljen kifizetni, hanem az adott kérdésért felelős vezetők saját zsebéből. Esetleg lehetne még mellé egy kedves kis bírósági idézés is gondatlanságból elkövetett emberölés, súlyos testi sértés okán...
www.gruppetto.hu
+1
+1
Tehát egyetértesz azzal,
Tehát egyetértesz azzal, amit írtam.
----
http://www.nightride.hu
Annyiban igen, hogy az
Annyiban igen, hogy az államkasszát ne terhelje EU-s büntetés. Viszont abban nem, hogy ne is legyen büntetés. (Mivel ilyenről te nem írtál.)
www.gruppetto.hu
http://www.met.hu/omsz.php?al
http://www.met.hu/omsz.php?almenu_id=atmenv&mpx=0&pid=legszennyezettseg&...
itt a táblázatban vannak a tűrhető esetszámok
PM10-nél több állomás is már 20/35 körül jár
NO2-nél Budatétény már túllépte a tűrhető esetszámot
19/18 tart
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Nem én vagyok őrült,hanem a világ.
Azt hol latod, hogy hany nap
Azt hol latod, hogy hany nap lepte tul?
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
http://www.met.hu/levegokorny
http://www.met.hu/levegokornyezet/tablazat.php
Bár olyan selejt,hogy visszamenőleg csak az aktuális 2 napot lehet lapozni.
Kíváncsi lettem volna a tavalyi adatokra.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Nem én vagyok őrült,hanem a világ.
Ja, pedig ezt neztem, csak
Ja, pedig ezt neztem, csak atsiklottam felette.
Kosz.
Februar 8-an 20/35. Az eleg fincsi...
(Holnap irok ra scriptet, dugos oldalra mentve lesznek ezek az adatok is.)
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Sajnos nem az első eset.
Sajnos nem az első eset.
és jön majd valamikor
és jön majd valamikor valamilyen retorzió is, vagy csak figyelmeztetgetnek?
Jön, ha nem változik a
Jön, ha nem változik a helyzet. Mivel átmeneti időszakot kapott az agglomeráció, ezért az elkövetkező évben ez azt jelenti, hogy megfelelő és hiteles lépéseket kell tenni a szennyezettség csökkentéséért, utána pedig azt, hogy meg kell felelni a határértéknek.
A szankciók a figyelmeztetéstől a pénzbírságon keresztül a támogatások visszatartásáig sokfélék lehetnek.
Az EU nem tudja, hogy a
Az EU nem tudja, hogy a szennyezés az időjárás meg a lengyel ipar miatt van? Meg azért, mert a szezonális hétvégi hobby kerékpárosoknak bringasávot csinálnak a parkolóból, ami miatt keringeniük kell az autósoknak a gyógyszertár, vadászpuska és a bútorbolt körül? Miért nem magyarázzák el az EU-nak a magyar döntéshozók? Miért nem mondják el nekik, hogy mi az EU-ba csak azért léptünk be, mert a pénzre ácsingóztunk, de semmmilyen EU értéket nem fogadunk el, nem hiszünk a felvilágosodásban, a tudományban stb. Mi a táltosokban, a turulban és az autós közlekedés fényes jövőjében hiszünk. Mi a 10 millió magyar dzsoki juing országa szeretnénk lenni. Ezért építünk a bringainfrára adott EU pénzből is autóutakat és parkolókat. És a megépült bringainfra rendeltetésszerű használatát eszünk ágában sincs biztosítani.
most itt azért pár dolgot
most itt azért pár dolgot belekavartál ebbe - fölöslegesen. Ne legyél te is ilyen "mindenről AZ jut eszébe" típusú arc :)
Lehet simán csak valakik megnézték az empamos videót az EU-nál.. :)
Honnan tudtad, hogy megint
Honnan tudtad, hogy megint AZ jutott eszembe? :)
Mert mindig AZon jár az
Mert mindig AZon jár az eszed...
----
http://www.nightride.hu
Tudom,h nem sértésből
Tudom,h nem sértésből hoztad fel a táltosokat és a turult, de szerintem csúnyán félreértelmezed a dolgokat.
Attól még,hogy nagyon régi hitvilág nem kellene lebecsmérlően beszélni róla és hidd el, ha hinnénk valamiben, akár az ősi vallásunkban már nem itt tartanánk. Mellesleg az általad felsorolt szimbólumok, olyan hitvilágból származnak, mely épp a természettel való együttélésre szolgált és Istenként tisztelte azt.
Japán sok mindent megörzött régi vallásából és mintha működne is...
Nem kérem,hogy tudd, ismerd az ősi múltat, de kérlek ne bánts meg másokat a tudatlanságoddal.
+1
+1
+1 De a 10millió magyar
+1
De a 10millió magyar dzsokijúing országa, az ütött! :D
És ha már itt tartunk:
3 millió családi nyaralót a Balaton partjára!
De izibe! :D
"3 millió családi
"3 millió családi nyaralót a Balaton partjára!"
Többet! A parti nyaralók első gyűrűjének megépítésének befejeztével a víz feltöltése kezdődhet meg egy széles zónában, a második gyűrű építésének bevezetésére.
S a két telek-övet az új Nagy Balatoni Autópálya gyűrűje válszthatja majd szét!
nem kell ilyen bonyolultan,
nem kell ilyen bonyolultan, az okos arabok megoldották egyszerűen:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=25.117893,55.130424&spn=0.012823,0.02...
csak le kell másolni
Tényleg marha nagy pazarlás, a Balaton nagyrészén ugyanis nincsen semmi.
Ezekhez hasonló, kisebb
Ezekhez hasonló, kisebb pálmaszigeteket tényleg el is tudok képzelni a Balatonon.
De nem a kis jock ewingoknak, hanem azoknak, akik a tanácselnöknek meghálálják az engedélyt egy kisebb nyaralóval ami nem a pálmasziget legszebb helyén lenne. Viszont az ő jóval nagyobb nyaralójuk biztosan ott lenne.
Érdekes is, ha lenne a Balatonon egy igazi, vízzel elválasztott sziget, akkor az valami nagy sumák gazdagságot rejtene, ami tényleg offshore!
Pásztázom néha a magyar híreket, fölbukkan offshore magyar vagyon itt, offshore magyar vagyon ott, meg vagyok zavarodva, hogy lehet az, vissza adták Fiumét, vagy egy titkos mesterséges sziget van a Magyar Tengeren?
Azt hiszem, itt is affektálva utánoz kicsit az egyenlőnek tűnni akaró, de tengerpart nélküli magyar. Határon túlira úgy utalni, ahogy arra a szárazföldi határokra kevésbbé gondoló tengerjáró vagy szigetországi népek utalnak: parton túli, tengeren túli. S ráadásul ezt még csak nem is magyarul mondják a magyar hírekben. Gyerekes.
__________________________________________
Budap - Budaper - Budapest
A pálmaszigetek faszán
A pálmaszigetek faszán hullám és vihar állóak. Egy dologgal nem számoltak és kezdik benyalni....Hogy süllyedhet is akár. Állítólag azt teszi és a hír szerint csomóan visszamondták a telkeket. Nem tudom, hogy a hír kacsa-e vagy sem, de érdekes.
A hivatalos álláspont
A hivatalos álláspont szerint nem süllyed, hanem a megredelők kérésére átalakították. Persze, hogy ez mennyire maszatolás, az kérdés.
Nem lehet összefüggés a
Nem lehet összefüggés a náluk bányászott olaj, és a felmelegedés által emelkedő (tehát nem a pálma szintje csökken :)) vízszintben? Felőlem nyugodtan víz alá is kerülhet az egész városuk...
Miért gondolod, hogy a
Miért gondolod, hogy a hozzászólásomnak bármi köze van a természeti népek hiedelemvilágához? Miért gondolod hogy tudatlan vagyok? Én arról beszéltem, hogy a magyarok nagy része önámító módon nem hajlandó a tudomány olyan eredményeit elfogadni, amelyek bizonyítják a nagyvárosi egyéni motorizáció káros hatását, de az autót, na azt vidáman elfogadják a tudománytól. Az ősi népekre nem volt jellemző ez az aszimmetria.
Arról beszéltem, hogy az EU azon alapul, hogy bizonyos értékeket elfogadunk, bizonyos tudást közösnek ismerünk el. A mostani eset azt mutatja, hogy fogalmunk sincs arról, hogy mit miért támogatnak és mit miért büntetnek az EU-ban. Ezt mi külső kényszernek tekintjük nem azonosulunk vele. A posztíró maga említi, hogy nem tudta, hogy a légszennyezéshez az EU-nak köze van. Nálunk ezt bevezették, mert muszály volt a tagsághoz, de nem hogy társadalmi vita, meggyőzés nem volt körülötte, de síri csend vagy ha már, akkor inkább kényelmetlen magyarázkodás, vonakodás, kifogáskeresés jelent meg a médiában, semmi több. Demszky egyszer emlegette a forgalomkorlátozást: amikor revolverezni akarta a sztrájkoló buszosokat. Az az ember, aki évekig elszabotálta az alkalmazását, egyből elő vette, ha rövidtávú politikai érdeke azt kívánta. Semmi arról, hogy miért van egyáltalán a szabály, kinek az érdeke stb. Csak mérhetetlen számítás és cinizmus.
István király dilemmája ezer év óta itt van velünk: a magyarok vágyakoznak a nyugat jólétére, de lelkükben nem képesek azonosulni az azt megalapozó értékrenddel. Erre utaltam az analógiával, kár hogy ilyen hosszan kell magyarázni, hogy ne tekints rosszhiszemű hozzászólásnak.
Ne haragudj, egyáltalán
Ne haragudj, egyáltalán nem támadásnak intéztem a dolgot, csupán kicsit rosszul esett nekem(önző módon), mivel kedvelem azt a hiedelemvilágot.
A kommented egyéb részeivel egyébként teljes mértékben azonosultam, nem kellett magyarázni, csupán igyekeztem rámutatni,hogy a felhozott példa szerintem nem áll összefüggésben a mondandóval. Remélem így már nincs harag! :)
Persze hogy nincs, csak
Persze hogy nincs, csak túlreagáltam, mert elkeserít a helyzet, és rosszul esik, ha még ezen a weboldalon sem találok megértésre....De akkor most nem ez a helyzet :)
A gurum lettél ezzel a
A gurum lettél ezzel a dzsoki juinggal, bár attól még most se fogom nézni. :D
Hát nem is azért
Hát nem is azért emlegetem, mert reklámozni akarom! Jobb lenne, ha mindenki elfelejtené, aki valaha is látta! Sajna azonban sokan meg akarják itt valósítani, ami még az eredetinél is borzasztóbb...
Ezt elfelejteni? (Kicsit
Ezt elfelejteni?
(Kicsit trágár,de klasszikus).
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Nem én vagyok őrült,hanem a világ.
Olcsón adja Jockey Ewing
Olcsón adja Jockey Ewing saját Mennyországát (káprázatos képek)
http://penzcentrum.hu/cikk/1022603/1/olcson_adja_jockey_ewing_sajat_menn...
Köszi a jelentést. Sajtó
Köszi a jelentést. Sajtó figyelés (mármint bulvársajtó figyelés) minden percben. Az alcím, "káprázatos", mindent elmond. :-)
Ez lehet tényleg a fogékony magyar rétegek vénás csöpögtetésére az oldat. Ettől kelnek életre. Pedig ez már csak érintőleges a Dallas sorozathoz. Ez az ember valós és nem fikciós személy, ő egy egyszerű színész.
Otthona nagy és jó, és luxus színvonalú is, amiért ő bizonyára megdolgozott és amit ő megérdemel. Mindez mellékes is a nem viszketeg embereknek, ám nem úgy a viszketegeknek. Őket a sok millió Dolláros árcédula elámítja, és egy vulgáris gazdagság vágyát ébreszti bennük.
Aztán tudjuk, hogy az a néhány millió Dollár eltörpül olyan vagyonok mellett, amilyenek más embereké, akik például életükben nem vásároltak maguknak bútort. Négy-öt-hatszáz éves bútoraik vannak ükapjaiktól, ugyanolyan idős uradalmi házaikban. A legtöbb ilyenről nem mutat a sajtó káprázatos képeket.
De hát, ha mutatna is, az talán elérhetetlennek érezhető vágyakat ébresztene. Lehetséges, hogy optimalizálják a vágy ébresztés manipulációját? BMW-kről meg Audikról meg filmszínészek házairól mutatnak képeket, mert arra vágyat elérhetőnek manipulálhatnak? De száz paripás telivér lótenyészet, velencei (Olaszország) palota, sok hektáros erdő-mező, ezek már irreálisak a gazdagságra vágyódónak?
Szerintem a vulgáris szellemet vulgárissal táplálni bűn. A vulgáris szellem, amire Jock Ewing hat a társadalomban, számomra a homo szovjetikuszban, a szocialista kísérlet termékében testesül meg.
Nem szeretném soha elítélően használni ezt a megnevezést egyetlen egyénre sem, annyira sértő lehet, hogy jellemeket így meg tudott nyomorítani fél évszázadnyi igazságtalanság. Rá még a Dallas, az is húsz évig, hát, ország, az emberanyagod, az a következő próbára kész.
__________________________________________
A thousand times better than modern art is a silent, long, warm and velvet soft fart.
Jó amit írsz. Megjegyzem
Jó amit írsz.
Megjegyzem az embereket meg lehet nyomorítani, de azért mindenkinek megvan a maga felelőssége a sorsa irányításában is. Nem mondom, hogy mindenre van ráhatásunk, de azért a tévé előtt bambulni, meg a "káprázatos képekre" nyálfolyatni, az mégiscsak szabad választás kérdése. A heroinista is leállhat a droggal, még ha tíz karmával tartja is fogva a szer.
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
Jó amit Hotyhogy ír, de
Jó amit Hotyhogy ír, de én például egy jóideje olvasás nélkül letekerek a következő olvasatlan hsz-ig, mert elzsibbad az agyam mire elolvasom a cirkalmasan bőlére eresztett körmondatait.
----
http://www.nightride.hu
Szintúgy. www.gruppetto.hu
Szintúgy.
www.gruppetto.hu
:-) Nesztek akkor!
:-)
Nesztek akkor! ;-P
http://entertainment.timesonline.co.uk/tol/arts_and_entertainment/books/...
http://www.lovereading.co.uk/genre/com/Compact-Classics.html
__________________________________________
Ezerszer jobb, mint komcsi vörös ing, egy halk, hosszú, langy-meleg és bársony-puha fing.
Könyvet otthon olvasok az
Könyvet otthon olvasok az ágyban, vagy hosszú vonat/bkv utazás során. :)
www.gruppetto.hu
Igen, természetesen a
Igen, természetesen a szabad választás lehetősége mindenkié. Az erős egyén, aki nem fogékony sekélyes dolgokra, hanem az igazságot keresi szerényen, az nem esik ilyen csapdákba.
__________________________________________
Ezerszer jobb, mint komcsi vörös ing, egy halk, hosszú, langy-meleg és bársony-puha fing.
Jó, persze az erő, meg az
Jó, persze az erő, meg az éberség is egy adottság, és könnyebb az ébernek elkerülni a csapdákat, mint a vaknak, és ezért a vak nem vádolható.
De azért mégsem lehet mindenért a külvilágot, az elnyomókat, a manipulátorokat, az ittapirosholapirosozókat felelőssé tenni.
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
Én éppen a külvilágot,
Én éppen a külvilágot, az elnyomókat, a manipulátorokat, az ittapirosholapirosozókat nem teszem első sorban felelőssé az egyén választásához, általában.
Az ő szabad választástásával általában az egyén az, aki első sorban felelős az ő emberi tartásáért.
Hangsúlyozom, hogy általában, hiszen rendkívüli megpróbáltatások alatt az a tartás megroggyanhat. S ott van a statisztikai eredmény: Ukrajnában legtöbben éhesek lettek, és egyik másik megette a másikat, míg kevesen erősek maradtak és tartózkodtak ettől.
Ittapirosholapiros! Bohém Párizsban sötét fazonok fejik vele a szopókat. Mekkora primitív inger, nyerni vágyni egy kis pénzt az utcán! :DDD
http://scams.wikispaces.com/Three+Card+Monte
__________________________________________
Ezerszer jobb, mint komcsi vörös ing, egy halk, hosszú, langy-meleg és bársony-puha fing.
A büntetés helyett sokkal
A büntetés helyett sokkal jobb lenne, ha a támogatásokat korlátozzák vagy vonják meg, mert ezzel rálépnének a csőre, amiből a korrupciós pénzek is csöpögnek az illetékesek zsebébe.
Az mindenesetre ad némi reményre okot, hogy nem minősül fővárosi vagy magyar belügynek a városlakók módszeres mérgezése.
Erről már volt szó pár
Erről már volt szó pár hasonló blogban, mármint a megengedett napokról, Kiváncsi vagyok milyen visszhangja lesz a figyelmeztetésnek.
Azt azért nem gondolom, hogy minderről csak a városvezetés tehet. Bár nem sok hasznosat csinálnak, de a lakók többsége meg csinál valamit, ami káros. A többségük olyan értelemben szerintem nem elitélhető, hogy nem is tudja, vagy nem figyeli milyen a helyzet. A szmog riadót hallja néha, de azt is úgy, mint ami valami nagy mumus, aminek nem szabad eljönnie.
Szerintem ha folyamatosan építjük a köztudatba, ismerősöknek, fórumokon, médiában, talán itt is el lehetne érni valami fordulatot, a felsősök nélkül, vagy inkább előtt, de erről nem vagyok meggyőzve. Talán majd, ha eltűnnek az úton bringázót a járdáról leordibáló együttérző emberek.
Beke Dávid
Arról azért mégiscsak a
Arról azért mégiscsak a városvezetés tehet, hogy egyrészt a városlakók nincsenek tisztában magával a helyzettel, másrészt hogy nincsenek tisztában sem az okaival, sem a következményeivel. Ezekről senki másnak nem kötelessége tájékoztatni őket, nekik viszont nagyon is az.
www.gruppetto.hu
Érdekes,hogy ez az EU
Érdekes,hogy ez az EU figyelmeztetés valahogy nem került címlapra (de az egyéb hírek között se találtam meg) az indexen. Persze tudom nincs akkora hordereje,mint kerékpárt áttolni egy havas négysávos úton.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Nem én vagyok őrült,hanem a világ.
+1 Dávid az
+1
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
Pontosan, ennek
Pontosan, ennek ellenkezőjét nem is állítottam, sőt. Úgy gondolom, hogy egyrészt borzasztó, hogy a városvezetők nem is próbáltak tenni bármit is ami jobbá tenné városunk levegőjét, a problémák közzététele pedig olyan "aktivistákra" hárul, akiket ezért is és egyéb dolgaikért is lenéznek. Ezek közé tartozunk mi biciklisek, és a zöldek is. A zöldek közül még olyan szervezetek is, mint a levegő munkacsoport, akinek a tanulmányait én erősen kétségbe vonom, de azért sok esetben adnak kvázi obiektív véleményt, mig azok, akiknek ez a feladata lenne, maximum mentegetőznek, akkor, ha a média kegyeskedik felkapni a kitartó emberek csápolását, mert más hír épp nincs.
De az emberek is felelősek, mert bárminemű változtatási szándék nem éljenzést eredményez, hanem közfelháborodást ami nem épp motorja a választott urak cselekvőképességének.
Én itt a saját farkába harapó kutya képét látom. Az emberek többsége nem csak a szokás rabjaként ragaszkodik megszokott és jól bevált életviteléhez, ami az autózást, a szemetelést, a másokra nem figyelést eredményezi, hanem azért is, mert nem mondja nekik senki, hogy másképp is lehet. Az, hogy a neten rátalál az ember, ha akar, az, hogy mindenféle súlytalan szervezetek hangja néha eljut a fülükbe az szerintem nagyon kevés. Súlyos emberek súlyos szavaira lenne szükség, de ezt senki nem meri felvállalni. Ha valaki azt mondja, hogy le kéne dönteni a légcsatornába épült házakat, vagy nyáron néhány hétre, amikor amúgy is kisebb a forgalom alakítsunk ki köztereket az utakon a többi súlyos ember felhördül és tolja a lehetetlen érveket az arcunkba, megvizsgálni, hogy miért is merül fel ez valakiben és esetleg egy hülyeséggel ész érvekkel felvenni a harcot túl nehéz feladat. Sokkal könnyebb a várható kényelmetlenségek miatt aggódó kisemberek szócsövévé válni és ezzel már azt a fikarcnyi esélyt is elvenni tőle, hogy esetleg megpróbálja elfogadni, ha már egy valaki mondta. És sokkal jobb ha az emberek nem is igényelnek olyan dolgokat, amikhez pénzre és szakértelemre van szükség, ráadásul a pénzt adó cégek érdekével és ellentétes. Csak éppen akkor van baj, ha külső kényszer hatására kell cselekedni, mert akkor a nép dühödt vadként támad, hogy miért kéne változtatni, miközben azt is harsogja, hogy miért csak most kerül rá sor.
Én nem szívlelem a politikát, de a helyzetért nem csak a politikát hibáztatom, hanem az embereket is, akik csak azt szeretik hallani, amit saját kis világukban jónak és kényelmesnek tartanak.
Beke Dávid
p.s.: a konkrét példáimról nem szeretnék véleményt formálni csupán azt akartam vele kifejezni, hogy hiába születnek grandiózus ötletek, ha azt nem igényli a többség
http://villaminterju.blog.hu/
http://villaminterju.blog.hu/2010/01/12/villaminterju_demszky_gabor_fopo...
Vagy Molnár R. Pál után
Vagy Molnár R. Pál után szabadon:
"-Demszky úr, Ön és bandája idióták, vagy aljas, korrupt, tömeggyilkos gazemberek gyülekezete?
-Igen.
-Köszönöm az interjút!"
itt egy cikk erről az mr1
itt egy cikk erről az mr1 oldalán:
http://www.mr1-kossuth.hu/hirek/itthon/unios-eljaras-indulhat-magyarorsz...
a lényege: a városvezetés és a környezetvédelmi tárca mindig csak a kibúvókat a keresi a tüneti kezelés helyett.
Az jutott eszembe látván
Az jutott eszembe látván (érezvén) ezt a szmogot, hogy mi lenne, ha nem várnánk meg, míg kegyes vezéreink elrendelik a szmogriadót, hanem csak úgy, önszántunkból azt mondanánk, hogy oké, szar a levegő, ma nem megyünk autóval dolgozni!?
Eszement ötlet tudom..
Továbbmenve megnéztem pár autós oldalt (vezess.hu, totalcar, Magyar Autóklub, stb), hogy ők vajon hogyan vélekednek erről a légszennyezettség dologról, és gondolom mondanom sem kell, hogy sehol nem találtam semmit se PM10-ről, se szmogriadóról, se EU-s ejnyebejnyéről!
És akkor néhány kérdés:
Hogy van az, hogy mi, bringások ennyit dumálunk a légszennyezésről, miközben az okozói még csak említést sem tesznek róla saját fórumaikon?
Miért kell ahhoz törvény által előírt szmogriadó, hogy az emberek észrevegyék, hogy rossz a levegő?
Hogyan lehetne az autósokat rávenni, hogy egy kicsit gondolkodjanak, és önszántukból cselekedjenek valami jót?
Asszem választ nem is igazán várok...
DE mégis!
Folyton azzal védekezünk, hogy nincs bringás, meg autós, hanem közlekedők vannak, egyek vagyunk!
Mi lenne, ha felvennénk a kapcsolatot autós szervezetekkel, hogy ők mégis hogyan vélekednek pl erről az EU-s büntetésről, a szmogriadó halogatásáról, és esetleg velük karöltve próbálnánk meg tenni valamit, hogy önszántukból hagyják otthon az autót, és ne kelljen szmogriadóra várni?
Úgy tudom az MK együttműködik a Magyar Autóklubbal, nem hiszem el, hogy közösen ne tudnánk elérni valamit, mielőtt végleg megfulladunk!
"Hogy van az, hogy mi,
"Hogy van az, hogy mi, bringások ennyit dumálunk a légszennyezésről, miközben az okozói még csak említést sem tesznek róla saját fórumaikon?"
Hogy van az, hogy ha fingszagot érzünk egy helyiségben, mi, illedelmes ott tartózkodók összenézünk és megemlítjük, megtárgyaljuk, hogy micsoda förtelmes fingszag van, miközben a fingszag okozói lapulnak és még csak említést sem tesznek róla? :DDD
__________________________________________
Budap - Budaper - Budapest
Ez jó!:)))) De tudod hogy
Ez jó!:))))
De tudod hogy értem!
A puki-büntetést a fingósnak is meg kell majd fizetnie, úgyhogy valahogy csak rá kéne vezetni, hogy ne ide az orrunk alá dörgöljön már, mert egyrészt büdös van, másrészt meg ő is fizetni fog érte! És abból a pénzből mondjuk vehetne vécépapírt, vagy építhetne egy árnyékszéket magának (pl mélygarázs, P+R), amit nyugodtan telepukizhat, és ő is, mi is, vagyis mindenki jól jár!
minden közlekedő arról
minden közlekedő arról dumál leginkább, amivel megy. a gépjárművezetők a benzinről, a kerékpárosok meg a levegőről. ;-)
kérdéseidre a válasz:
1. mi direktbe találkozunk a szmog káros hatásával, miután kiköpjük a tüdőnket, az autóban pedig elnyomja a bűzt a wunderbaum + a bringán tekerve edzettséget értünk el, míg az autóban a tunyulás győz, és a tunyaságot feladni egy nehezebb közlekedési módért a legtöbb pocakos-izomtalan-elkényelmesedett magyarnak nehezére esik.
3. a zemberek észreveszik, hogy rossz a levegő, de amíg a másik kocsiba ül, addig nehogy már ő ne tegye meg. itt egyértelműen a csordaszellem győz. majd ha senki nem mehet, akkor ő sem megy.
4. a gondolkodásra sehogy, viszont az autó lerakására lehet, ennek eszköze: környezetvédelmi zöld zónák kialakítása+dugódíj+tömegközlekedés ésszerűsítése+jegyárak csökkentése....
Na én halmozottan
Na én halmozottan hátrányos helyzetű vagyok.
Kerékpározok(ha tehetem), BKV-zok, ha nem tudom megoldani a kerékpározást,és autózom, ha muszáj.
Úgyhogy húzok vidékre, amint tehetem :D
Egyébként ezzel teljesen egyetértek,amit írtál.
A jelenlegi BKV árak felháborítóak, főleg, hogy emelni fogják. Nekem diákbérletem van, így annyira nem pofázhatok,de elég durva.Szerencsére nincs sok testvérem. De egy 3 gyerekes anyukának már rohadtul nem éri meg BKV-zni.
felnőtt bérlet 9800, gyerek 3800, az összesen
ez 21200.Apuka inkább már ne akarjon bérletet venni, legyen programozó és üljön otthon a seggén :D
Aztán Budapest határán túl laknak, akkor vehetnek kiegészítőt Budapest határától.
Ennyi pénzből min.1000 km-t elmegy egy autó.
Ami 20 munkanappal számolva napi 50 km.
A másik amit nem értek, hogy hogy a büdös francban lehet 11 órától du. 3 ig dugó folyamatosan. Ennyi árufuvarozó nincs a Földön. Senki nem melózik vagy mi a fene van már?
Voltam külföldön pár városban, de ilyet én még nem láttam máshol.
.
.
"Hogyan lehetne az
"Hogyan lehetne az autósokat rávenni, hogy egy kicsit gondolkodjanak, és önszántukból cselekedjenek valami jót?"
Szerezni kell pár kiérdemesült T34-est, majd reggel 7kor megállni a városhatáron a bevezető utak külső (3 sáv esetén külső 2) sávjában vészvillogóval. ;)
Rosszalkodás elkerülése végett a lövegtorony hátrafordítható. :P
"Károsabb-e a füstölős?"
"Károsabb-e a füstölős?" címmel került fel egy egészen jól összeszedett írás a Totalcar oldalára.
Eszerint az újabb dízelek - a kibocsájtott részecskék számának növekedése és méretének csökkenése miatt - még károsabbak lehetnek az egészségre, mint a régi füstokádó szörnyetegek.
Ha igaz amit a cikkben írnak, akkor ez azt jelenti, hogy az autóipar a reklámokban sulykolt ámítások ellenére még mindig nem tud (vagy nem akar) előrelépni az olyan gépjárművek kifejlesztése terén amelyek amellett, hogy kevésbé egészségkárosítóak még széles körben elérhetőek is.
Ehelyett az olyan technológiák kifejlesztésére törekednek továbbra is ami a profit érdekében feláldoz mindent a gazdaságosság, teljesítmény és kényelem oltárán.
Az viszont kellemes meglepetés volt, hogy egy autós magazinban ennyire egyenesen és magától értetődően írnak a gépjárművek okozta egészségügyi és környezeti károkról.
ez szerintem túlzás. Nem
ez szerintem túlzás. Nem hiszem, hogy nemtörődömségből fejlesztettek volna károsabb autókat, inkább úgy gondolom, hogy egy próblémára kerestek megoldást, amivel újabbat okoztak. Eddig a füstért koromért szidtuk a dízelt, ezt megoldották, de csak a megoldás tanulmányozása során jöhettek rá az újabb problémára. (még pm10-ról sincs olyan régóta szó). Az már sajnálatos, hogy amig a fejlesztések árát nem hozza vissza az újabb és újabb osztály, ill. úlyabb szabályok nem születnek nem lesz érdeke egy gyárnak sem változtatni. Bár ez csúnya dolog, de hiába találja meg egy cég a szupertiszta megoldást, ha közben a költségek miatt csődbe megy, nem lesz mibe belerakni. Azt meg egy cégtől sem várhatjuk, hogy majd ő meghal, de legalább a többi száz, aki eddig szart rá most jót fog gyártani hála neki.
A cikkel kapcsolatban pedig az a kritikám, hogy nem hívta fel a figyelmet a jelenlegi budapesti helyzetre és csak a dízelekról beszél, a benzines kibocsátásokat mellé nem említi, mintha annak nem lenne. Amúgy tök jó és érezhető, hogy komolyan megpróbált utána járni a dolognak ami manapság a médiáról nem mondható el. Ilyen irók és riporterek kellenének mindenhova
Beke Dávid
Nem nemtörődömség, hanem
Nem nemtörődömség, hanem tudatlanság. Az ember nem látja a tettei hosszú távú következményeit, de becsapja magát, amikor azt mondja, hogy a technika új vívmányaival megoldja a korábbi problémákat. Csak azt nem látja (vagy nem akarja látni?), hogy újakat generál. Ez olyan szűklátókörűség eredménye, mint hogy újszülöttek vérében kimutatták negyven éve betiltott gyomirtószer maradványát.
Ilyen is régen volt, zöld
Ilyen is régen volt, zöld az egész város!:)
http://www.idokep.hu/?oldal=legszenny
Már nem sikerült
Már nem sikerült elcsípnem, ismét piros :(