"az Országos Mentőszolgálat illetékesei gondolnak egyet, és elkészítik, majd a bringások ünnepi lendületéhez hasonló elánnal közreadják a maguk statisztikáit. Például arról, hogy a fővárosi kerékpárosok növekvő száma miként konstellál a traumatológiák eseteinek gyarapodásával. Megbízható, de publicitást egyelőre nem vállaló források alapján: dermesztő mértékben.

Mindenesetre ha ezek az adatok napvilágra kerülnek, akkor – éppen az evolúció törvényszerűségei alapján – bizonyára azoknak a száma is négyzetesen növekedne, akik kétszer is meggondolnák, hogy bringára pattanjanak-e a jövőben. Ami egyáltalán nem lenne jó. Mert bringázni természetesen klassz."

in 168ora

Hátosztán mé' nem publikus?

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
stp1 képe

az egy rohadt jó kép

az egy rohadt jó kép :D

bár nálam galamb és autó mellett lenne két, két strigula. :)

2
sagan képe

"Ugyanis abból a speciális

"Ugyanis abból a speciális territóriumból – nevezetesen: kerékpárutakból –, amely a legkedvezőbb feltételeket nyújtja a kerékpáros diaszpóra hatványozódásához, térségünk egyes országaiban mostanáig jóval több épült, mint itthon. És a funkciójának megfelelőbb, biztonságosabb."
"A cajgások izmosodó öntudata is jóval erősebb, mint a biztonságukat, de facto testi épségüket megóvó közlekedésbiztonsági rendszer. Vagyis a tuti kerékpárút."

Miért nem lehet normális cikket írni? Ez megint félinformációs fröcsögés,ami semmit nem old meg.
Miért nem lehet normálisan leírni,hogy a városban szeparált kerékpárút rosszabb a töredék árból kialakítható kerékpárSÁVnál?
Miért nem lehet normálisan leírni,hogy kerékpározni önmagában nem veszélyes? A 1,5 és több tonnák pedig veszélyesek a gyalogosokra és a kerékpárosokra,ezért a közlekedés gyengébb résztvevőit kiemelten védeni kell.

(Ja ez egy hónapos cikk,na már megint fölöslegesen húztam fel magam. Na megyek inkább aludni,holnap meg kerékpárral közlekedni.)

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

3
varkocs képe

Miért nem lehet normálisan

Miért nem lehet normálisan leírni,hogy a városban szeparált kerékpárút rosszabb a töredék árból kialakítható kerékpárSÁVnál?

Azért, mert ez nem igaz.

A 1,5 és több tonnák pedig veszélyesek a gyalogosokra és a kerékpárosokra,ezért a közlekedés gyengébb résztvevőit kiemelten védeni kell.

Ez viszont igaz, de nagyon nehéz életmódváltásra kényszeríteni a zembereket, nagy lenne a felháborodás. Talán fokozatosan sikerülhet. Addig is a nagyforgalmú helyeken a kiemelt védelem a szeparált infrastruktúra lenne.

4
sagan képe

Ezt a vitát már

Ezt a vitát már lejátszottuk párszor,most kihagyom.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

5
Perillustris képe

Azért, mert ez nem

Azért, mert ez nem igaz.

Kérlek nézz át pár tanulmányt erről, mielőtt ezt kijelented.

6
Kovács képe

jajj, hagyjuk már ezt

jajj, hagyjuk már ezt debazmeg!
nem infrastruktúrára van szükség, hanem megfelelő közlekedési morálra
@Sagan: nagy+1

---
"Úgy érzem, hogy az áttételek csak 45 felettieknek valók. Hát nem jobb az izmok erejével diadalmaskodni, mint valami mesterséges váltó szerkezet segítségével? Egyre puhányabbak vagyunk... ezért nekem mindig örökhajtós kerékpárt adjatok!"

7
elfroland képe

Szuper cikk a semmiről. De

Szuper cikk a semmiről.
De legalább tele van vicces szavakkal amikről soha nem gondoltam hogy összefüggésbe fognak kerülni a bringázással:
megnyilatkozás, territórium, prosperitás, szegmens, pettyez, konstellál, "dermesztő mérték", csinnadratta, normalitás...
Biztos sok meló volt vele. :-D

8
UB képe

Nem tudtad, hogy a 168 óra

Nem tudtad, hogy a 168 óra egy vicclap?

9
Perillustris képe

Bullshit. Nyilván abszolút

Bullshit. Nyilván abszolút értékben növekszik a balesetek száma, de arányait tekintve csökken.

A világon évente több mint 1,2 millió ember veszti életét közlekedési balesetben, és több mint 50 millióan sérülnek meg az utakon. Ez naponta 3 300 halálos balesetet jelent és minden tragikus eseményre 10 súlyos sérülés jut, azonban a közúti forgalom növekedésével ez a szám várhatóan megkétszereződik 2020-ra.

Nem a bicikli a mumus.

10
feb képe

Most miért mondasz

Most miért mondasz ilyet?
Oda van írva, hogy a forrás megbízható!

11
lrdr képe

Hát ez tényleg dermesztő,

Hát ez tényleg dermesztő, b+.

Már várom a titkos statisztikát, ami leleplezi, hogy egy mai átlagos autót kilométerei 80%-ában nem arra használnak, amire tervezték (alias: amire való).

Aztán majd valaki össze is köthetné a kettőt, hogy akkor hány erőszakos elhalálozás is az, ami duplán (érted: 200%-ban! :O) értelmetlen.

Végül még az érdekelne, hogy a Lenin mauzóleumot rózsaszín vattacukorral megtöltve vajon csökken-e a légszennyezettség Pekingben?

12
gyurxi551 képe

Kijön egy statisztika, hogy

Kijön egy statisztika, hogy átlag minden bringást naponta kétszer elütnek. :D :)

13
err képe

Meg az sem kizart, hogy a

Meg az sem kizart, hogy a kerekparosok mind kemenyseprok :o

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

14
pata képe

Ez egy szenzációhajhász,

Ez egy szenzációhajhász, marhaságokkal dobálózó cikk. "Megbízható, de publicitást nem vállaló forrásom" = ujjamból szoptam. Újságírás à la 168 óra. Már senki sem olvassa őket, nincs pénz olyan újságírót fizetni, aki legalább minimálisan informálódna egy témáról.

15
Vegaaa képe

Hátosztán mé' nem

Hátosztán mé' nem publikus?

mert valószinüleg csak arról van szó, hogy a cikkírónak van egy ápoló ismerőse, aki szerint kulccsont és végtagsérüléseket csak kerékpárosok szerezhetnek. ráadásul ez mind az ő hibájuk, hisz a meg nem nevezhető "forrást" tegnap is feltartotta egy biciklis, aztán pedig látott egy másikat amelyik átment a piroson.

16
alcedo képe

A keretes írás sem

A keretes írás sem semmi:


És egy kis visszatekintés: már a 2004–2006-os uniós periódusban a Nemzeti Fejlesztési Terv is kiemelt figyelmet fordított – és 2,42 milliárd forint EU-pályázati támogatás jutott – a kerékpárutak fejlesztésére. Ennek köszönhetően ma már körbekerekezhetjük a Tisza-tavat, kerékpárutak hálózzák be a Felső-Tisza vidékét, s bicikliút épült Csongrád és Szentes között, a Tisza árvízvédelmi töltésén, valamint Szentendrén, a Duna töltésén is.

1. A Tisza tavat, amióta létezik, körbe lehet kerekezni, akár 1000 kilométeres sugárban is. Kerékpár- vagy kerékpáros prioritású (?) közút viszont csak Poroszlótól északra kezdődik és Tiszafüredtől északra végződik. A kettőt a gát köti össze olyan makadámmal, aminél egy földút sokkal jobb lenne.

2. Én sajnos nem tudom, hol hálózzák be kerékpárutak a Felső Tisza vidékét, ha valaki felvilágosít, szívesen elmegyek oda családostul túrázni idén, a Tiszazuggal kezdve.

3. Csongrád Szentestől nem egészen 5 km.

4. Szentendre... nem álltam volna meg ott, ahol a cikkíró. Minek szerénykedni: Szentendréről ma már két kerékpárúton is el lehet jutni Békásmegyerre.

17
CsImre képe

MA reggel az Alapzaj

MA reggel az Alapzaj Rádióban valami ürge azt mondta, hogy gyilkosság a bicikliút (kerékpársáv az...) merthogy csak egy festés a körúton, és hogy nem volna szabad ilyeneket csinálni. A másik meg, hogy balról jöhet neki 40-nel egy biciklis. Sajnos 1-2 intellektuális fekete lyuk károkat okozhat a biciklizésért folytatott munkában.

CSI
http://szegedbicaj.blog.hu/

18
jatravartid képe

Szerintem ezt brit tudósok

Szerintem ezt brit tudósok publikálták...

Borcsa- a képregénylány egysebességes hegyi meridával