"Szombaton újból lezárják a Lánchidat. Ezúttal a Gyaloglás világnapja alkalmából gyalogosok gyalogolnak a lezárt hídon, demonstratíve. Sokan el sem hiszik, egyik héten futóverseny, a másikon triatlonkupa, a harmadikon jótékonysági gyaloglás. Bárki lezárathatja már a várost, ha kedve tartja?! - teszik fel egyre többen a kérdést. Megpróbáltuk mérlegre tenni, mit hoznak Budapestnek az utcai versenyek, mit vesznek el a közlekedni akaróktól, mekkora rendezvényt bír még el gond nélkül a város közlekedési hálózata."
http://index.hu/belfold/budapest/2010/10/09/jo-e_budapestnek_a_sok_futov...
Mennyire vagyunk messze attól, hogy Ciclovía legyen nálunk is?












Oly cikk mikor lesz, hogy a
Oly cikk mikor lesz, hogy a "A sok autos kozlekedes zavarja az elheto varost" ?
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Rossz a cím. Nyilván
Rossz a cím. Nyilván zavarja az autós közlekedést, ha a fél várost lezárják. A cikk arról szól, h megéri-e anyagilag a városnak, vagy sem.
ez a kedvencem: "egy
ez a kedvencem:
"egy átlagos autósnak egy órával meghosszabbodott az útja, és hogy a rendezvénynek 80-100 ezer autós-utas érintettje volt, és ezt felszorozzuk az egy órára jutó ezer forintos szorzóval"
laza kézmozdulat, ezres szorzó. Ez Szalacsi díjas.
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Győnyörű ez a matematika,
Győnyörű ez a matematika, emlékezte valamire: "ebből még lejön a pókos 800.."
he? Kóródy
he?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
http://www.youtube.com/watch?
http://www.youtube.com/watch?v=U-NVFRJ0M9A
ah
ah
Az igazán zseniális
Az igazán zseniális csúsztatás az érvelésben ott van, amikor megállapítja, hogy a lezárások mekkora forintosítható kárt okoznak az autóval közlekedőknek; és lazán kijelenti, hogy erről a kárról nyilván a lezárás, meg annak szervezője tehetnek. Az már fel sem merül, hogy az autóhasználónak felelőssége lenne a saját kárában. Pedig hát hallotta a tv-ben 3 nappal előre, hogy le lesz zárva a fél belváros, ennek ellenére csak beült az autóba, önként és dalolva, véletlenül sem választott volna valami alternatív közlekedési formát.
Úgyhogy nyugodtan számolhatunk úgy is, hogy mindazok, akiknek aznap nem lett volna létszükséglet autóba ülni saját maguknak köszönhetik az elszenvedett kárt, úgyhogy őket kivesszük az egyenletből.
Egyébként szívesen megnéznék már egy statisztikát, hogy éves szinten az úthálózat mekkora százaléka van milyen okokból lezárva. Csak mert dugó az van mind a 365 nap, kíváncsi lennék, ennek mekkora hányadát okozzák rendezvények.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
"Pedig hát hallotta a
"Pedig hát hallotta a tv-ben 3 nappal előre, hogy le lesz zárva a fél belváros, ennek ellenére csak beült az autóba, önként és dalolva, véletlenül sem választott volna valami alternatív közlekedési formát."
Ha mindenkinek ezen a napon kellett 2 db hangverseny zongorát szállítani, akkor mit csinált volna a szerencsétlen? ;)
--------------------------------------------------
A Földön élni drága mulatság, de a csomag legalább tartalmaz évente egy ingyenes Nap-körüli utat.
üdv dybi
Nekem is ez a forintosítás
Nekem is ez a forintosítás tetszett a legjobban :-)
Én ugyan nem tudom, hogy hogyan is kell az ilyesmit forintosítani, de ha elhiszem az írásban szereplő számokat, és alkalmazom mondjuk a Szabadság-híd, illetve a Margit-híd elhúzódó felújításaira, vagy az elhúzódó metró építkezésre, na és a megannyi kisebb, de ugyan úgy elhúzódó felújításokra, akkora összeg jönne ki mínuszba, hogy szerintem Magyarország összbevétele nem lenne elég a kiegyenlítésére.
Elvileg úgy lehetne
Elvileg úgy lehetne forintosítani, hogy ha meg tudnád mondani, mekkora összeget lenne az autós hajlandó azért áldozni, hogy elkerülje a dugót.
Tekintve, hogy mekkora ovákolás övezi a forgalomcsillapító dugódíj-ötleteket, erős túlbecslésnek tűnik az eredeti számolás.
És az volt-e már
És az volt-e már hogyaszongya:
"Elég volt a sirámokból!"
Cikkírónak üzenve.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
"Ez a város annyira túl
"Ez a város annyira túl van terhelve beruházásokkal..."
--------------------------
www.barzongorista.eu
Én idáig olvastam:
Én idáig olvastam: "Ugyanakkor hozzáteszi, hogy nyugaton megvan a terelésekhez szükséges úthálózat, míg Budapesten számos nagy úthálózati elem (körút, híd) hiányzik ehhez."
innentől kuruzslókkal állunk szemben...
Nem olvastam a cikket de
Nem olvastam a cikket de szerintem hülyeség a városban futás.
Tönkreteszi a térdet, tüdőt és a forgalmat is akadályozza. Aránytalanul sok kárt tesz és alig csinál hasznot.
Aki futni akar, tegye azt a terepen, futópályán. Tele van a város sportlétesítményekkel. Menjenek fel a Normafára, fussanak ott! Jó levegő van és senkit sem zavarnak.
Az élhető város nem arról szól, hogy nincs benne autó hanem arról, hogy könnyen használható a céljaira. A futás nem ilyen. Futni lehet a busz után. Vagy sportolni az arra kijelölt helyen. Az úton ellenben közlekedni kell lehetőleg minél környezetkímélőbben és hatékonyabban. Ezért jó a bicikli és kevésbé jó az autó.
A futóverseny ezzel szemben nem az útra való.
Városban futás nemegyenlő
Városban futás nemegyenlő futóverseny városban.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Drága barátom, neked
Drága barátom, neked láthatóan fogalmad sincs a terepfutás és a síkfutás közötti különbségről.
Nem baj ez, de amikor ilyet hallok, hogy "fusson terepen, ne a városban", akkor már tudom, hogy igazi dilettáns megmondóemberrel állok szemben.
"Az élhető város nem arról szól, hogy nincs benne autó hanem arról, hogy könnyen használható a céljaira."
Az egyik ilyen célja, hogy X ember jól érezze magát. X ez esetben egyenlő futók + nézők (na jó, + rendezők).
--------------------------
www.barzongorista.eu
Nem nincs. Baj? Nem vagyok
Nem nincs.
Baj? Nem vagyok sportember, nem ismerem az összes sportos szakkifejezést.
Nem dilettáns megmondóember, hanem egy ember akinek véleménye van.
Tételezzük fel, hogy rendkívül szeretek szép színes szappanbuborékokat fújni. Jól érzem magam amikor ezt teszem. Ellenben többedmagammal úgy döntök, hogy kiveszem az M1-es M7-es bevezető szakaszát pár órára, lezáratom a rendőrséggel mert ott most mi buborékot fújunk.
Mi jól érezzük magunkat tehát jó nem?
Hát nem. Mert nem oda való.
Mindennek meg kell teremteni a maga terét.
Tehát jó magyar módon
Tehát jó magyar módon véleményt alkotsz és büszkén hirdeted tudás nélkül.
A véleménynek akkor van értelme, ha valaki ért is hozzá. Ha nem, akkor jobb, ha kussban marad az ember, különben hülyének nézik azok, akik értenek hozzá.
Te mit szólnál, ha mondjuk a takarítónő megállna az asztalod mellett és beleszólna a munkádba, hallhatóan hülyeségeket? Hülyének néznéd? Mit szól bele olyanba, amihez nem ért?
Vagy ha valaki azt mondaná, hogy:
"Miért nem autóznak az emberek csak az autópályákon, miért a városban? Az autópályán sokkal gyorsabban lehet haladni, a városban vezetés rongálja a kuplungot és növeli a fogyasztást."
És ha visszakérdeznél: "van fogalmad, miért autóznak az emberek a városban?"
"Nem, nincs, de véleményem az van"
Hát ezért.
Erre mondják,
Si tacuisses philosophus mansisses
--------------------------
www.barzongorista.eu
Én azt a kódát azért
Én azt a kódát azért nagyobb érzéssel billenteném. Átszellemülten remegtetném ujjamat a lefogott billentyűn, míg teljesen lecseng a hang. ;D
_____________________________
Legyen csengőd! Hangos?
E? --------------------------
E?
--------------------------
www.barzongorista.eu
E? Felőlem lehet az C is.
E? Felőlem lehet az C is. :-)
"A véleménynek akkor van értelme, ha valaki ért is hozzá."
Ezért mondtam véleményt a zongorázásról. Mert én hiszek az ujj-remegtetésben, hogy az befolyásolja a lecsengést, enyhe tremolót adva a hangnak. Főleg, ha lehúnyt szemmel a fejemet is hátra hajlítom lassan. ;-)))
Sose felejtem el a zongoratanárnőm hideg racionalitással tett kioktatását:
Minek csinálod azt? Minek kell remegtetni az ujjadat? Ez nem hegedű. A leütött hang úgy szól ahogy az játszava volt, azt már nem lehet utólag befolyásolni. :D
_____________________________
Legyen csengőd! Hangos?
Ez engem is mindig zavart a
Ez engem is mindig zavart a zongorában :-)
Hegedű ftw.
Egyébként zsír az új avatarod.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
:-) De a zongorán, még ha
:-)
De a zongorán, még ha arra nem is lenne szükség, állandóan jobbra-balra keresztbe tett kezekkel és dülöngélve lehet virtuóz játékot mímelni. :D
Nézd ezt meg, ha ráérsz. (Három részes.)
http://www.youtube.com/watch?v=F4EnqhtB5x0
_____________________________
Legyen csengőd! Hangos?
Clavichordon ez még
Clavichordon ez még működöt... :-)
Véleményt alkotok
Véleményt alkotok olyanról, ami érint, de nem vagyok a téma tudósa. Ez nem magyar hanem általános emberi szokás. Meglehetősen kevés témáról beszélgethetnénk ha csak arról társaloghatnánk amihez értünk nem gondolod?
Félek kicsit kezd személyeskedésbe átmenni... Meg lehet győzni a másikat de letorkolni szvsz bunkóság. Arról nem is beszélve, hogy lehet nem teljesen marhaság amit mond.
1. De teljesen marhaság,
1. De teljesen marhaság, mint, azt feljebb leírtam.
2. Hogy máshogyan is megvilágítsam a dolgot, ne csak futás-szakmai szempontból:
Te úgy tekintesz a város utcáira, mint kanálisokra, ahol a megfelelő trutyinak (gyalogosnak, autónak, biciklinek, stb) el kell folynia.
Míg mások úgy, hogy azok közösségi terek, amik arra valók, hogy az emberek használják azokat. Ha éppen sok embernek futni van rajta kedve, megszervezik és futnak. Ha csak egy embernek lenne kedve, akkor jön a rendőr és udvariasan (?) figyelmezteti, hogy menjen fel a járdára, vagy menjen ki egy sportpályára.
A közösségi terekből mindig kevés van. És mindig el kell döntenünk, hogy az adott pillanatban kiket preferálunk.
Az úttestet a legtöbbször átadjuk a közlekedésnek, mert hiszen az mindenkinek jó. De van amikor úgy döntünk (közvetve vagy közvetlen módon), hogy sokkal jobb, ha másra használjuk. Nincs sehol kőbe véve, sem predesztinálva, hogy csak egy funkciója van.
--------------------------
www.barzongorista.eu
"Mindennek meg kell
"Mindennek meg kell teremteni a maga terét."
így van. Sajnos az a helyzet, hogy a napi szinten kocsival közlekedők jelentős részének nem létszükséglet az autó használata. Számukra ez luxus. Olyan luxus, amivel egyedül elvesznek 6 négyzetméter területet a közös felületből. A többiek, akik valamilyen okból nem autóznak, meg szívnak miattuk. Ha legközelebb végignézel a dugóban az álló kocsisoron, képzeletben radírozd ki az autókat, és hagyd meg a helyükön a bennük ülő embereket... A kép elég meglepő lesz, hidd el.
Azok, akik puszta személyes luxusból nap mint nap autóval közlekednek elég sok teret foglalnak. Néha lemondhatnak ennek a térnek egy részéről mások javára.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Így van, csak tudod a
Így van, csak tudod a jelenlegi helyzet az, hogy a járműnek az úttesten, a többieknek a járdán a helyük. Hogyha a futókat az úttestre engedjük az jelenleg eltérés a rendtől. Oks, hogy neked jobban tetszene, élhetőbb, ökóbb lenne, de nem ez a módi.
Luxus? Lehet. De nem te döntöd el.
Szerintem a futáshoz nincs szükség több térre. Elférnek a járdán nem? Mármint 1-1 futó a sportrendezvény meg a sportközpontban. Ez szerintem mégiscsak így logikus.
Gyalázat,hogy a Tour
Gyalázat,hogy a Tour befutó is a Champs-Élysées-n van,mikor dugó is lehetne ott.
De gondolom az is zavar mikor a Bamako rally indul vagy tűzijáték miatt zárva a rakpart.
Ha már rakpart a Dunának is szólni kellene ne öntse el időnként,mert ott autóforgalom van egyébként.
Különben meg mindenki maradjon otthon,mert elfér a lakásában akkor mit járkál/kerékpározik/autózik az utcán.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Nem én döntöm el. Nem is
Nem én döntöm el. Nem is akarom.
Csak arról van szó, hogy egy gyalogosnak kell 0.5 négyzetméter útfelület (út = járda + úttest). Egy bringának vagy motornak kell 1 - 1.5 négyzetméter. Egy autónak meg 5 - 6. A gépjárművel nem rendelkező többség minden további nélkül tolerálja az autóval közlekedő kisebbségnek azt az igényét, hogy 5x annyi útfelületet lefoglaljanak. Az év 365 napján. Ez se nem magától értetődő, se nem természetes. Mindennek fényében az az elvárás, hogy az autót használók mondjuk csak az év 65 napján legyenek toleránsak, és mondjanak le az általuk használt felület egy részéről egyáltalán nem olyan eget rengető.
Ha megnézel egy átlagos utat (házfaltól házfalig), akkor a felület legalább 80%-a a személygépjárműveké, főleg az autóké (kerékpár és motor elég kevés hellyel beéri). A többi a gyalogosoké és a tömegközlekedésé. Ez így nem igazságos. Különösen, hogy időnként mindenki gyalogos, azok is, akik amúgy valamilyen gépjárművet használnak.
Úgyhogy egyáltalán nem arról van szó, hogy énnekem mi tetszene, meg hogy mi az ökó, hanem hogy legyünk toleránsak, és próbáljuk igazságosan elosztani a rendelkezésre álló keretet.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Az EMPAMO is erről ugat,
Az EMPAMO is erről ugat, csak néhány szót kicseréltek bringára. :)
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Épp itt van a kutya
Épp itt van a kutya elásva:
A bicikli közlekedési és sporteszköz. Helye van az úton.
Futni is lehet ha valaki úgy akar eljutni A-ból B-be. Ez utóbbi senkit sem zavar.
A futóverseny ezzel szemben sport, amelynek meg kell teremteni a lehetőségeket. De miért épp ott ahol ezzel másokat akadályoznak?
A futás, a biciklizés és
A futás, a biciklizés és az autózás mindannyian közlekedési formák. Mindháromnak az úton a helye. Emellett sportként is lehet csinálni, ez tény. Namost, ha abból indulunk ki, hogy a sportcélú futásnak, kerékpározásnak, autózásnak viszont nincs keresnivalója az úton, akkor ne csak a futóversenyt tíccsuk be, hanem a monacoi F1 futamot, meg az összes kerékpáros körversenyt is. Nekem személy szerint hiányozna a monacoi futam és a tour is, de ízlések és pofonok.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
"A futás, a biciklizés és
"A futás, a biciklizés és az autózás mindannyian közlekedési formák. Mindháromnak az úton a helye."
Momentán a törvény szerint a futónak mint gyalogosnak a járdán a helye.
Amiket felsoroltál szép, de nincs több... Egy-egy idegen ország extrém példájából ne statuáljunk már példát.
Momentán a törvény
Momentán a törvény szerint a közterület nem csak közlekedésre van fenntartva, hanem bejelentés és engedélyeztetés után rendezvényeket is lehet tartani rajta.
Aha, nehogy már idegen országokat tartsunk követendő példának. Jó nekünk itt a Balkánon. A példák nem extrémek egyébként, minden nagyvárosban vannak ilyesfajta rendezvények. Pont ezek a rendezvények különböztetik meg a várost a nagyranőtt falutól.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Különösen a járdán
Különösen a járdán veszélyes a futás. Futók gondatlanul föllökhetik az ott biciklizőket és megkarcolhatják az ott parkoló autókat.
Nem is tudom, mit képzelnek már magukról ezek a lépő módon láb-meghajtású emberek. Most kiterjesztenék mindenhová az ő szabad lépésfrekvencia és lépéshossz követeléseikkel a világuralmukat?! :D
_____________________________
Legyen csengőd! Hangos?
Az első az nagyon LÓL.
Az első az nagyon LÓL.
"Az élhető város nem
"Az élhető város nem arról szól, hogy nincs benne autó hanem arról, hogy könnyen használható a céljaira. A futás nem ilyen."
Mi a város célja? Szerintem az, hogy ott emberek éljenek. Ráadásul egyesekben felmerülhet az igény arra, hogy egészségesen éljenek. Az egészséges élethez a szabadban történő mozgás rendkívül fontos. Ez Budapesten nem nagyon lehetséges, mégpedig az autók tömegének köszönhetően.
Mi a város célja? Semmiképpen nem az, hogy a lehető legnagyobb autóforgalom számára terepet biztosítson.
Nem értem, miért fáj
Nem értem, miért fáj valakinek, hogy épp nem
- baleset,
- kidőlt oszlop/fa,
- műszaki hiba
miatt nem lehet közlekedni, hanem helyette valami emberbarát dolog történik. El lehet kerülni.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
Mert előbbi a természet
Mert előbbi a természet által okozott előre nem látható kár, utóbbi pedig egy szánt szándékkal előállított akadályozó tényező.
Úgy mint a többi autó?
Úgy mint a többi autó? :D
-------
FOR PONY!!!
Nem hiszem, hogy
Nem hiszem, hogy akadályozásra szánt szándékkal.
Egészséges életmódra váltásra, szemlélet váltásra törekvő mozgalmukban megmutatják végre az emberek, hogy közösen mindenkié a tér. Nem csak az elidegenítő, zajos, szennyező, büdös, veszélyes és minden kapható tért elfoglaló és rondítón fölemésztő autóké.
Az emberek egyszerűen vér nélküli forradalmukkal visszaveszik jogos jussukat a bitorlóktól. Így a várost is, az emberi élet egyik fontos terét.
_____________________________
Legyen csengőd! Hangos?
itt a lényeg Kóródy
itt a lényeg
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Pedig koccanás, meg úgy
Pedig koccanás, meg úgy összegészében a többi verda miatt jóval többször áll meg a forgalom, mint futóverseny miatt.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
Plusz egy ok a bringa
Plusz egy ok a bringa mellett.
........................
Formaharc és sci-fi.
Zavarja hát. Ki nem szarja
Zavarja hát. Ki nem szarja le?
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
Szokásos indexes
Szokásos indexes hangulatkeltés, szóra sem érdemes.
de a sok autó az hű, de
de a sok autó az hű, de nem zavarja az autós közlekedést. :D a lényeg az, hogy ők nem hibásak, mindenki másra rá lehet kenni a sarat.
ennyit erről.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Persze hogy nem... sokkal
Persze hogy nem... sokkal nagyobb az olvazokozonsegeben az autozok aranya, mint barmelyik programhoz tartozo kisebbseg aranya, ezert ne csodalkozzunk ha mindig nekik akarnak tetszelegni.
-----------------------------------------
Icarus aka Kockandur
Nem allok le amig nem lesz egy igazi Crescent Moon-om :-P
most "poénból" felhozok
most "poénból" felhozok egy ellenpéldát. kicsiny városunkban (Szeged) immár huszadik éve rendezik meg a nemzetközi kamiontalálkozót. az első nap az arról szól, hogy több mint száz kamion végigrobog a városon. én magam szeretem ezeket a gépeket (munkám is hozzájuk kötődik) és tökjó látni az extrém kategóriás szörnyeket. idén nyáron pont a vonulás napján kaptam egy sürgös bicajos fuvart és utközben egy olyan helyen botlottam bele a felvonulásba, amit nem tudtam kikerülni (sugárút). bevallom nektek hogy baromira zavart az egész.
mondjuk az poén, hogy részemröl még egy blogbejegyzést sem érdemelt meg a dolog, nemhogy egy index.hu-s okfejtést.
Fingfűrészelés indexes
Fingfűrészelés indexes módra szóra sem érdemes.
Városba, úttestre való a
Városba, úttestre való a futás?
Kit érdekel én a bringán akarom szétcseszni a térdem, nem futva, nem is értek hozzá hol hogyan kellene futkározni, DE megértem, hogy véleményt nyilvánítani úgy kell, hogy a lehető legtöbben figyeljenek fel rá, hiszen akkor akár el is érhetek valamit. Természetes hát, hogy akár odavaló a futás akár nem, biztos az úttestet választom, hiszen jól látható, jól hallgató akarok lenni a véleményemmel.
Teljesen mindegy, hogy futás, kerékpározás, buborékfújás, vagy filozófikus eszmefuttatás tömeg előtt egy sarkon. Mindenkinek joga van elmondani a véleményét a futónak és az elégedetlen autósnak egyaránt.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy a város mindenkié. Az enyém ha úgy akarom, a tiéd ha úgy akarod, mert a város van értünk és nem fordítva.
--------------------------------------------------------
Piros Csepel, ennyi mindent elmond róla :)
Én több félmaratonon,
Én több félmaratonon, vivicittán indultam már és nagyon jó a hangulat. Talán nem egészséges, talán zavaró is, de sok jó arc összejön egy napra és mozog amennyit csak bír, ahelyett,hogy a Tv-t bámulná. Ez nem arról szól,hogy a városba való-e vagy sem. Az emberek nagy részét baromi nehéz mozgásra bírni, ha ezért még utaznia is kéne 50km-t nem megy el, hát oda kell vinni ezt is a szájába.
És egészséges, mert addig is nem füstöl az a sok roncs az utakon. Szerintem jó hogy ilyenek vannak.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
Bigacsiga, egy
Bigacsiga, egy tömegsportrendezvénynek pont az a célja, hogy ne dugjuk el az emberek elől. Több sportban is rég megjelent már a koncepció, hogy úgy nyerjük meg az embereket a mozgásnak, a sportszeretetnek, hogy nem őket hívjuk ki a városból a rendezvény helyszínére (ahova úgyis csak kevesen mennének el), hanem a sportot visszük hozzájuk. A városba, a mindennapi életterükbe. Sok embert lehet így kirángatni, futócipőre állítani, ráébreszteni a mozgás szeretetére. Egy olyan városban, ahol az emberek többsége civilizációs betegségekben szenved, rengeteg az elhízott, a mozgásszegény életmódot élő, pszichoszomatikus és/vagy légúti betegségekben szenvedő ember, ez kiemelten fontos cél.
Emellett egy hasonló tömegrendezvényen tízezres nagyságrendű résztvevőszámmal kell kalkulálni, ennyi ember aligha fér el a járdán.
Hozzátenném, én is
Hozzátenném, én is szoktam futni, és szinte kizárólag terepen,akár éjjel is lámpával, vagy csak holdfényben. Nem mennék be a városba futkosni, így nem érzem, hogy ez a rendezvény nekem szólna. De ettől függetlenül azt mondom, legyen még több futóverseny, sportfesztivál, mozgassák meg a nagyseggű, tunya budapestieket!
Próbáld ki egyszer, baromi
Próbáld ki egyszer, baromi jó a hangulat. Nagy a tömeg, dobosok, bringások bíztatnak, a külföldiek mosolyogva integetnek. Nagyon jó részt venni egy ilyen rendezvényen.
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
szerintem ez is
szerintem ez is tetszene:
http://6efutas.blogspot.com/
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Ez nagyon komoly. Nem is
Ez nagyon komoly. Nem is tudtam,hogy ilyen van. Mindenképp kipróbálom, valamelyik pénteken. Kösz a tippet. :-)
-"Elnézést a környezetszennyező netezésért"-
És így lesz az indexes
És így lesz az indexes picsogó béna cikkből toborzó egy futásos eseményre. Lájk!
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Láttam már korábban az
Láttam már korábban az oldalt. Jópofa. Egyszer összecsődítek pár cimborát és felszállunk mi is a százlábú villamosra :)
jóóóvan, szóljatok, rég
jóóóvan, szóljatok, rég voltam én is
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Nagyon nagy plusz 1!
Nagyon nagy plusz 1!
Mellik az a jármű kresz
Mellik az a jármű kresz szerint, amelynek nem lehet zavarni a forgalmát? A Malév-járat B-737-ese.
A KRESZ megfogalmazása: "...zavarhatja, de nem akadályozhatja".
Pont.
A dugó a forgalmat akadályozza, azt meg az autósok csinálják maguknak, nem a futók.
:)
Wad