Frissítés:
Új bringás jelzőlámpát is találtam ugyanezen az oldalon, ahol a villamos bekanyarodik a megállójába, a Híd büfénél. Vajon ez milyen kereszteződést irányít?
-----------------------------------------------------------
Kész az egyik bringás lehajtó, a budai hídfőnél levő. Korrekt helyen van, a kanyarodósáv kiválása előtt. A kivitelezése nem a legjobb, remélhetőleg a hozzá kapcsolódó felfestés ad a biztonsághoz.
A pesti oldalon is már feltöltötték annyira az utat, hogy könnyen le lehet ugratni a megfelelő helyen.












nem az északi oldalon lesz
nem az északi oldalon lesz kétirányú gyász?
elvileg de..
elvileg de..
akkor tényleg döbbenetes
akkor tényleg döbbenetes megoldás.
Zseniális lesz: miközben
Zseniális lesz: miközben Pest felől jössz, és figyelsz arra, hogy a 30 centi széles rámpán lehajts, hogy balra mögötted mi jön az úttesten, és hogy ne menj neki annak a villanyoszlopnak sem, még szemből is jönnek majd bringások, akiknek a pályája kereszezi a tiédet, hacsak nem balra tarts lesz a bringagyászon. Közben pár gyalogos is sétálgat majd a bringacsíkon. Pompás, alig várom, hogy kipróbálhassam!
Igen, én is ezen ámúltam,
Igen, én is ezen ámúltam, hogy milyen jó lesz a keresztbe-kasul bringásforgalom, plusz az autók. Ja, és még gondolom a kétsávos (kétirányú) bicikli-forgalom megy tovább a járdán a rakpart felé, szóval mindenképpen bringás-kerszteződés lesz.
Kalandra fel!!
A villanyoszlop szerintem el fog onnan tünni.
az lenne a jo, ha nem lenne
az lenne a jo, ha nem lenne kotelezo hasznalni
Miután sok-sok "autós
Miután sok-sok "autós pénzből" megépült? Kevés reménytelenebb dolgot tudok elképzelni,mint ott szabályosan a úttesten tekerni.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Akkor koveteljuk
Akkor koveteljuk kreszmodositast...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Sok múlik azon, hogy
Sok múlik azon, hogy kirakják-e a kész hídra a főútvonal-táblát. Ha nem, akkor a kresz lehetővé teszi a plusz bringás piktókat az úttesten, és akkor nem kötelező a gyászt használni.
Úgy tudom, az MK ezért a megoldásért lobbizik. Szerintem nem sok eséllyel, de ez már kérdés.
===
bácsi a biciklin
az volna jó, ha volna hó
az volna jó, ha volna hó
berlinben láttam olyat hogy
berlinben láttam olyat hogy balra kanyarodo sáv a bringaúton belül...
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
az ott már nyugat. tehát:
az ott már nyugat.
tehát: nem ér.
(drezdában álltunk a pirosban és nem értettük miért dudált ránk a mögöttünk lévő. később értettük meg, hogy ott volt a kis zöld jobbra mutató nyíl. tehát: jobbra kis ívben pirosban is lehet kanyarodni, csak elsőbbséget kell adnod. na de ilyet itt nem lehetne mert...)
Ez már 20on x éve is így
Ez már 20on x éve is így volt ott, Berlinben, és Drezdában is. Az NDK-ban. Akkor még kelet volt.
de mondom, hogy itthon
de mondom, hogy itthon ilyesmit nem lehet bevezetni mert.
Nekem most ennyi érv jutott eszembe, hogy miért nem lehetne.
Igazad van. Én sem értem,
Igazad van. Én sem értem, hogy mi egyéb ( :)) ok lehet.
Mondjuk ezt így tényleg
Mondjuk ezt így tényleg nem tudom hogy gondolták. Mondjuk, ha elsőbbségadás kötelező lesz az úttestre hajtáskor, akkor érthető. De egy 30+ km/h-val közlekedő, elsőbbséggel rendelkező bringásnak ez veszélyes.
Még egy tipp: az úttesten elhelyezett forgalomlassító járdasigetekhez hasonlóan (ld. Nagykörút, összehúzták a sávokat a megállóknál) az úttestre hajtás lassítására szolgál.
Miért kéne elsőbbséget
Miért kéne elsőbbséget adni? Bringás egyenesen hajt tovább a hídról a körútra. A mellette balra érkező jármű viszont sávot vált és lekanyarodik a hídról. Egyértelmű, hogy az egyenesen haladónak van elsőbbsége.
Így lenne jó elvben, de a
Így lenne jó elvben, de a gyakorlatban kitesznek majd egy EAK táblát a bringásoknak, azt annyi :(
Sajna en is igy
Sajna en is igy velem.
Mostmar azert szurkolok, hogy a tulvegen meg osztott bringagyalog legyen, es akkor ra se kell menni.
Mondjuk ha kiraknak egy bringatilost a hidra, akkor nemtom mi van. 3 KRESZ szabaly utkozik, vagyis 2:1 lesz a tiltasnak.
De mar azon is agyaltam, hogy tobb mint 1 eve birom a hid nelkul, akkor ezutan is menni fog, ha nagyon elkurjantjak...
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Ha már ott van az a
Ha már ott van az a bizbasz perem (közúti zakóztató műtárgy) akkor már meghosszabbbíthatták volna púpok formájában 20-30m hosszan, hogy az eutósoknak leessen hogy nem húzódhatnak csak úgy ki a szélre. Semmibe nem kerülne szinte viszont rengeteg többbletbiztonságot nyújthatna.
Magyarországon nemigen van
Magyarországon nemigen van olyan tervező, aki tisztában lenne ezekkel a dolgokkal. Mivelhogy nálunk nem is tanítanak ilyesmit egyik egyetemen sem. Az MK ráugrott már az ügyre, de lesz még itt bontás-fúrás-átfestegetés, azt garantálom.
Kötelező tanulmányutat
Kötelező tanulmányutat kéne szervezni: esőben, sötétben, megpakolt biciklivel.
A következő CCCM lehetne a
A következő CCCM lehetne a hídon tartva... Esőben, sötétben... :D
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Honnan tudod, hogy nem lesz
Honnan tudod, hogy nem lesz egyéb jelzés? Mint látható, a kopóréteg még nincs fenn, arra még jönnek útburkolati jelek, lehet rázószegély, prizma, stb ott. És gyanítom, h piros aszfalt lesz, bár az aszfaltkeverő telepen a színes aszfaltnál kevés dolgot utálnak jobban, szal az borsos ügy, de talán a 20 000 000 000 - ból kijön.
Nem tudom még, csak szokva
Nem tudom még, csak szokva vagyok hozzá :) Amúgy akkor már inkább púpok mint magas aranytartalmú aszfalt, mert azok akadályt képeznek.
Már csak azért sem adhat
Már csak azért sem adhat elsőbbséget a bicikli, mert biciklivel érkezve, és egyenesen haladva hogy a répába' tudjam előrejelezni, hogy melyik autó fog jobbra sávot váltani? Tapasztalataim szerint jobbra kisívkanyarnál a járművezetők (nemcsak gépjárművezetők!) 10%-a sem irányjelez.
Lesz azon a kis izén
Lesz azon a kis izén taknyolás...
Szerintem ez egy célzás arra hogy jó neked az Árpád híd is -hülye bringás. :)
Mé'? Nem jó? Én speciel
Mé'? Nem jó? Én speciel szeretem, bár ez szubjektív, mert 2 percre van tőlem az a híd.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
De tök jó! Nekem is jó a
De tök jó! Nekem is jó a XIII-ból. De aki a Moszkván lakik annak kevésbé... ;)
Na, akkor ilyet a híd mind
Na, akkor ilyet a híd mind a _négy_ lehajtójára, és akkor még használható is lesz.
Egyetértek. __ Ceterum
Egyetértek.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Hát én nagyon kíváncsi
Hát én nagyon kíváncsi vagyok. Mivel teljes erőnkkel rajta voltunk a témán, simán az fog látszani, mennyit ér a civil szervezet és a bringások szava egy ilyen ügyben 2010 környékén. És hogy a tervezők és döntéshozók fejében milyen kép van bringás infra kapcsán.
Bár nekem még mindig nem világos, miért nincs a kezünkben egy tervrajz (kiviteli vagy engedélyezési), amiről minden leolvasható. Ez nem nyilvános? Vagy nincs ilyen terv, csak spontán építkeznek? Vagy senki nem kérte ki?
Miért ilyen lesifotókból kell találgatnunk, hogy mi lesz? Talán meglepetés, vagy titkosították?
WTF?
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bringát mindenkinek!
tán bele szeretné' szóni
tán bele szeretné' szóni hogy mi épül ottan? a te pénzedből, neked? Örűjjé, hogy kapsz valamit, már annyit hőbörögtetek. A híd az autósok drágán befizetett adójábó van, és komoly dolog, nem arra való, hogy mindenféle kiscserkész ott biciklizgessen.
Na meg majd a kis civilek akarják megmondani a döntéshozó uraknak, hogy mit és hogyan kéne csinálni, mi? Jól is néznénk ki. Végén tán még népszavaznánk arról, hogy akarunk-e adót fizetni.
Ne viccelj, azt se lehet
Ne viccelj, azt se lehet kideríteni, hogy mennyit és pontosan mire költöttek. Az Index már bíróságra mászkál az infoért, de nem adják, mert nem közérdekű adat (!).
http://index.hu/belfold/budapest/2010/10/18/elso_fokon_elvesztettuk_a_ma...
Ha jól emlékszem, Tarlós mondott olyant, hogy majd nyilvánosságra hozzák, de én ettől sem tartok.
Ha jobban belegondolunk, ezért ilyen izgalmas ebben az országban élni: minden napra jut valami meglepetés.
Persze az is lehet, hogy spontán építkeznek; tényleg, tök ferde az a híd, biztos részeg volt az építésvezető. ;)
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
Szerintem minden
Szerintem minden közpénzből elköltött forint közérdekű adat. Ennyi. Ezek meg megbeszélik maguk közt, osztják a milliárdokat és az adófizetőknek meg kuss. Egy ekkora projektnél... Vajon a metrónál mi van? Én voltam lent az építkezésen az egyik állomás egyik építésvezetőjével. Mondta, hogy úgy működik, hogy "HOPP, valamit elbasztunk fiúk. Bontsátok vissza, majd csináljátok meg újra. Az állam szó nélkül fizeti!!!"
Hajrá gyerekek! És csodálkozom, hogy hogy a picsába telik mindenkinek új autóra. Hát közpénzből.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bringát mindenkinek!
Az összes gépük vadiúj,
Az összes gépük vadiúj, a teherautótól elkezdve a talicskáig. Ezért van ennyire túlárazva idehaza minden, mert a cégek a megrendelővel fizettetik ki ezeket is.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
lehet. meg lehet az is, hogy
lehet. meg lehet az is, hogy a projekt elnyerese utan vettek a cuccokat sajat penzbol, egyreszt befekteteskent, masreszt mert ezek kellenek a melohoz.
ertelmes vallalkozo akkor ruhaz be valamibe ha van is ra megrendelese.
Tibi a falfuro ma mar nem elne meg :)
http://www.youtube.com/watch?v=CUdajTsDXyM
Tehát: Megpályázik egy
Tehát:
Megpályázik egy cég egy melót eszközök NÉLKÜL? Gondold át újra amit írtam.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
öö... te dolgoztál már
öö... te dolgoztál már munkahelyen?
volt rálátásod a döntéshozásra is? kismilliószor úgy tendereznek, hogy nyerés esetén jön a beruházás. (az üzletfejlesztési hitelezést szerinted mire használják a cégek?)
amúgy különösebben nincs kedvem erről vitatkozni, mivel rendszeresen így csináljuk mi is, mások is, meg még tengernyien. szál ha szerinted csak arra pályázzon egy cég amilyen eszköze/kapacitása van, akkor hajrá, jó expanziót.
Arról ne is beszéljünk,
Arról ne is beszéljünk, hogy idehaza úgy működik az építkezés (utak), hogy ahol nem mérik le, miből van főként mellékutakon, ott szépen fogják és felezik az anyag mennyiéséget, aztán lehet sírás rívás, ha kimossa a víz az utat, vagy jövőre kátyúzni kell.
Nagy hasznok vannak az építkezéseken, a fővállalkozó mindent leigazol és fizet, mert nekik is mindent leigazolnak és fizetnek az adó forintokból. Ha úgy tetszik egy maró gép, 50milcsi körül van, de nem ám a sajátját használja, hanem bérbe veszi 50.000 ft/óra díjon egy másik vállalkozástól, akinek ne adj isten ugyanaz a tulaja, vagy közeli rokon. Aztán így sajátját még le is írja, mint kiadást. Na mindegy nem is untatlak, de kva nagy simlisség folyik az biztos.
Nekem is ez a
Nekem is ez a problémám.
Tök röhejes, hogy építkezési fotókból kell találgatni, hogy mi lesz ott, és sehol nincs megosztva egy részletesebb látványterv legalább.
Sokkal átláthatóbbnak kellene lennie.
Egy picit várjatok a
Egy picit várjatok a végső nyakkitekeréssel! Azon vagyunk nagyon, hogy minden úgy valósuljon meg, ahogy annak idején kértük/megállapodtunk határoztak. Ma csak én két dörgedelmes levelet írtam, várunk a válaszra a jövő hét elejéig, és ha az nem pozitív, jövök én is tekerni...
László János
www.kerekparosklub.hu
Ámen! Én is épp akartam
Ámen!
Én is épp akartam mondani, hogy ami készül, arra ne ötleteljünk előre, hogy "De majd úgyis elrontják így meg úgy..."!
Mondjuk a lehajtó zebráján a pótlámpát én sem nagyon értem. Merre menne onnan a bringás?
Ps.: Naná, hogy keresztezik egymást az irányok, mivel ez egy háromágú kereszteződés! Kb mint a Károly körútról a Dohány utcára fordulni. Szerintem létezhet rá jó (de még lámpamentes) megoldás.
Pl. hogy a hídról lejövet a szembejövők bal oldalán nyílik neked egy rövid (10m?) "kanyarodó"sáv, és az vezet a rámpára. Először ide kell sorolnod, és utána a rámpáról a forgalomba.
Persze az elsőbbségi viszonyok megfordítása vizsgálható.
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
ööö... és mi alapján
ööö... és mi alapján dolgoznak a hídon a szakik? improvizálva zsaluznak vagy mi?
mert ha vannak tervek ami alapján haladnak, akkor azt talán illene nyilvánossá tenni a nagy nemzeti együttműködésben, meg tarolt budapesten, nem?
vagy terrorgyanú miatt nem lehet nyilvánosságra hozni, hogy hova baszarintanak ki egy rámpát?
érthető ha nyílik a bicska, mert egy 20 milliárdos közpénzes projektnél elvárható lenne, hogy ne fikciózva kelljen találgatni, hogy mi lehet esetleg talán.
miért nem lehet nyilvánosságra hoznia terveket, lehetőleg még a megépítésük előtt?
mert akkor nem lehet politikuskodni és csendben elkenni meg elkussolni a döntéshozás felelősségét?
János, nagyon optimista
János, nagyon optimista vagy!
és vajon mire megyünk majd 1-2 kitekert nyakkal a köv 30-40 évben?
Csinálhatunk belőlük
Csinálhatunk belőlük dzandzát...
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
ööö, nem tom az mi
ööö, nem tom az mi
http://www.google.hu/imgres?i
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://shrunkenheadcookbook.com/image...
Zsugorított emberi fejek. És elírtam, mert tzantza.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Juj, ne rémísztgesd
Juj, ne rémísztgesd szegény er13a18-at.
Csúnya fejek, csúnya gyűjtemények és kereskedelem. Be is tiltják sok helyütt, és vissza követelik országok a magángyűjteményekben levőket.
Aludjatok jól és álmodjatok szépeket! :D
_____________________________
A szocializmus az egy szűk család. Abban mindenki hozzátartozója mindenkinek. Sógor, koma, após, vő. Védelmi díjat beszedő fiacskák.
Különben tiszta és vírus
Különben tiszta és vírus mentes ez az oldal? Te mit tapasztaltál?
Én csak egy pár másodpercig néztem, aztán vissza léptem, és a gép darálni kezdett hosszan. Most ha valami zsugorfej vírusunk lesz, akkor téged foglak hibáztatni! :D
_____________________________
A szocializmus az egy szűk család. Abban mindenki hozzátartozója mindenkinek. Sógor, koma, após, vő. Védelmi díjat beszedő fiacskák.
Egy picit várjatok a
Egy picit várjatok a végső nyakkitekeréssel! Azon vagyunk nagyon, hogy minden úgy valósuljon meg, ahogy annak idején kértük/megállapodtunk határoztak. Ma csak én két dörgedelmes levelet írtam, várunk a válaszra a jövő hét elejéig, és ha az nem pozitív, jövök én is tekerni...
László János
www.kerekparosklub.huy
Valószínűleg mindegy hogy mit írnak, mert se bringajárda, se sáv nem fér már el a déli oldalon:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20101113/nem-lesz-sav-margit-hidon
Ki felügyeli úniós részről a bringás részre fordított pénzeket itt?
"A pesti oldalon is már
"A pesti oldalon is már feltöltötték annyira az utat, hogy könnyen le lehet ugratni a megfelelő helyen."
Értsd: a hídon biztonsági okokból szükséges 25 centis járdaszegély itt csökken a városban szokásos tíz centire. De kényelmes az nem lesz!
Az MK legfrissebb (nyilvánosságra hozott) infói ezek: http://kerekparosklub.hu/mi-epul-a-margit-hid-deli-oldalan
Hogy a háttérben még mit/hogy pörögnek rajta, azt nem látom, de nem kétlem!
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
Kíváncsian várom a
Kíváncsian várom a hétfői megnyitását a hídnak.
Egy próbát megér.
Ki tudja, akár még "jó" is lehet.
Ne örülj. Hétfőn
Ne örülj. Hétfőn megnyitják a forgalmi sávokat. A járdán, meg a kerékpáros "létesítményeken" meg még dolgoznak egy-két évig. A rámpákat felét meg még külön tendereztetés és huzavona után egy évtized múlva jó ha látjuk.
Ami azt jelenti, hogy ha
Ami azt jelenti, hogy ha külön nem tesznek ki tiltó táblát, akkor - legalább az újjászületés után egy rövid ideig - használhatjuk az úttestet. Nemde? (Milyen széles lesz a külső sáv?)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
350cm, ha a köznek
350cm, ha a köznek elérhető tervekhez hasonlót kapott a kivitelező is.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
nem az ilyen típusú
nem az ilyen típusú burkolat csúszik iszonyatosan nedves körülmények között?
Erre még simán jöhet
Erre még simán jöhet rücskös piros burkolat, az jól szokott tapadni a gumikülsőhöz (pl ami a Bajcsy bringagyászon van).
Akkor azt hiszem ebből sem
Akkor azt hiszem ebből sem lesz bringaút még egy jó darabig. Marad az úttest és az áletveszély:(:(:(
Nem hiába mondják: A budapesti kerékpározás márpedig EXTRÉMSPORT!
A kerékpárút veszélyes a
A kerékpárút veszélyes a legtöbbször idiótán kialakított kereszteződésekben. Az úttesten irányhelyesen közlekedsz ráadásul lát is a többi közlekedő.
Budapesten simán lehet kerékpározni,köze nincs az extrémsporthoz.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Ha ennyire felsz a kozuton
Ha ennyire felsz a kozuton menni, menj el egyszer a Bebiciklizesre. Legkozelebb most vasarnap lesz, bovebben: http://kerekparosklub.hu/bebiciklizes-projekt
Sagannal egyetertek, a kerekparut az, ami eletveszelyes...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Szerintem egyik sem
Szerintem egyik sem életveszélyes, csak kellő körültekintéssel kell haladni. Készen kell állni minden pillanatban arra, hogy az elsőbbségről lemondjon az ember egy erőszakosabb autós javára. Inkább menjen Isten hírével, mintsem fekvőrendőrnek használjon. Ebbe a gondolatbuborékba tartozik az is, hogy bárhol bármi történik, mosolyogni kell.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
mondjuk nekem fura a
mondjuk nekem fura a 30-40cm-es padka az eszaki oldalon... amikor tenyleg centikre kiszamolva jon ki a bringacucc, akkor ez a 30-40 cm sem mindegy...
Nagyon köszönöm a
Nagyon köszönöm a "bebiciklizés" infót. Nem tudtam, hogy létezik. De mégnéztem az oldalt és nagyon tetszik.
Igazatok van a bringautak veszélyével kapcsolatban, de úgy érzem az autósokra ráférne egy kis tolerancia a kerékpárosok irányába.
Nem feltétlenül az erősebb kutya ..... elvnek kellene némelyesetekben érvényesülnie a közutakon.
a déli oldalon tehát lehet
a déli oldalon tehát lehet hogy lesz menetirány szerinti bringaút. naív vagyok, szóval én még hiszek ebben.
ha megépül, nyilván senki sem fogja a Buda->Pest irányban használni az északi oldalt. amíg el nem készül, a téli hónapokban meglehetősen kevesen fogják használni a déli járdát, tehát az gyakorlatilag teljes értékű bringaútként használható.
nagy összegben merek fogadni, hogy legalább február-márciusig a Budáról Pestre bringázók a déli oldalon fognak közlekedni, és nagy zavar nem lesz az északi oldalon lévő lehajtónál.
márciusban meg lehet káromkodni tovább...
gep
Na az úttestre a jeleket
Na az úttestre a jeleket felfestették, a villamossín mellé kirakták a rázóprizmákat, de a bringalehajtócskánál még semmi. Azon kívül, hogy elkezdték felvágni ott az aszfaltot. A harmadik sáv pont a lehajtónál születik meg, szóval eddig nem túlzottan ideális...
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Itt mindenki elmondott már
Itt mindenki elmondott már mindent, de sehonnan nem jött válasz arra az alapvető kérdésre, hogy MIÉRT NINCS EGY ROHADT PUBLIKUS KIVITELI TERV sem (vagy tökömtuggyahogyhívják a megépítéshez használt anyagot)?
Városjáró Blog
Gondolom ugyanazért,
Gondolom ugyanazért, amiért az sem lehet tudni, hogy a titkos terv szerint felújított hídon mi mennyibe került.
A válasz egyszerű, a
A válasz egyszerű, a tervekről kiderülne hogy egy katonai támadás esetén a híd autómatikusan átalakul egy házsor méretű harckocsivá és széjjjjelő mindenkit. :D
És a Parlament kupolája
És a Parlament kupolája valójában egy álcázott halálcsillag :)
http://www.youtube.com/watch?v=m7BXKsjAedg
(East Park, 1. rész - Margit híd is van benne :) )
Hidlezárós tüttetééés!
Hidlezárós tüttetééés! :D
Na erra a mai hírre
Na erra a mai hírre varrjatok gombot:
Vitézy harcol a Margit híd másik kerékpársávjáért
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett abban, hogy a felújítás alatt lévő Margit híd déli járdáján is legyen kerékpársáv, ezért új műszaki tartalmat javasol, amelyről a fővárosi közgyűlés november 24-én dönt.
A tervekből balesetveszélyesség miatt még 2008 júniusában került ki a déli hídfél kerékpársávja, de a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséggel megkötött uniós támogatási szerződésben mindkét oldali kerékpárút szerepel. A Nemzeti Közlekedési Hatóság azonban nem adta meg az engedélyt a déli járdán záróvonallal elválasztott kerékpáros sávra, mert a déli járda keskeny, és ezért megítélése szerint balesetveszélyes.
A Vitézy Dávid BKK új műszaki megoldást javasol, amely szerint a híd déli járdáján közös gyalog- és kerékpárutat alakítanának ki rámpák létrehozásával, biztosítva a hídfőkben a biztonságos le- és felhajtás lehetőségét. A közös gyalog- és kerékpárúttal a kerékpározás a déli járdán mindkét irányban lehetségessé válik a KRESZ-ben erre az esetre előírt 20 km/h-s sebességkorlátozással. Szakértők szerint közös felületen a kerékpárosok és gyalogosok jobban odafigyelnek egymásra, így nagyban csökkenthető a balesetveszély - olvasható a BKK közleményében.
A műszaki megoldásról a november 24-i döntésig még egyeztetnek kerékpáros szakmai szervezetekkel.
Most akkor mi lesz a déli oldalon?
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
"Most akkor mi lesz a déli
"Most akkor mi lesz a déli oldalon?"
Egy csodálatos panoráma mindenképp.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Legalább nem unatkoznak a
Legalább nem unatkoznak a bringások, amíg Budáról Pestre ott tolják a járdán a biciglit :-)
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Meg ez a vitezy is csak
Meg ez a vitezy is csak jardara tud gondolni, amikor uttesten kellene kijelolni...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Mivel ő nagy villamos
Mivel ő nagy villamos specialista, inkább gondolhatna arra, hogy lehessen a sínek között bringázni, mint sok nyugati városban.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
"Szakértők szerint közös
"Szakértők szerint közös felületen a kerékpárosok és gyalogosok jobban odafigyelnek egymásra, így nagyban csökkenthető a balesetveszély"
Elvinném én ezeket a szakértőket egy budapesti bringagyaloggyász-túrára.
+1
+1
Ha az északi oldalon
Ha az északi oldalon kétirányú bringaút van, akkor a délire minek kétirányú? Oda elég lenne külön járda és egyirányú bringaút (ha már sáv nem lehet).
-
Mindegy, hogy alattad hány kerék van, ha a fejedben egy is hiányzik.
Most az MK is egyeztet a
Most az MK is egyeztet a közzel vagy nem? Ha Vitézy eglátásairól ír az index László Jánoséról miért nem? Volt már valami egyeztetés, stb?
Az MK honlapon nem látok semmit. Nem akkor kéne tüntetni amikor már befejezték és nincs mit tenni...
Nem akkor kéne tüntetni
Nem akkor kéne tüntetni amikor már befejezték és nincs mit tenni...
http://www.youtube.com/watch?v=i-QzkfgGcio
atomboy
----
Biciklizes Szegeden