Frissítés:

Új bringás jelzőlámpát is találtam ugyanezen az oldalon, ahol a villamos bekanyarodik a megállójába, a Híd büfénél. Vajon ez milyen kereszteződést irányít?

-----------------------------------------------------------

Kész az egyik bringás lehajtó, a budai hídfőnél levő. Korrekt helyen van, a kanyarodósáv kiválása előtt. A kivitelezése nem a legjobb, remélhetőleg a hozzá kapcsolódó felfestés ad a biztonsághoz.

A pesti oldalon is már feltöltötték annyira az utat, hogy könnyen le lehet ugratni a megfelelő helyen.

a lehajtóúj bringás jelzőlámpaalacsony szegély a déli oldal, pesti lehajtónálaz új gyalogosátkelő a Margitszigetnél

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
stp1 képe

nem az északi oldalon lesz

nem az északi oldalon lesz kétirányú gyász?

2
er13a18 képe

elvileg de..

elvileg de..

3
stp1 képe

akkor tényleg döbbenetes

akkor tényleg döbbenetes megoldás.

4
bembo képe

Zseniális lesz: miközben

Zseniális lesz: miközben Pest felől jössz, és figyelsz arra, hogy a 30 centi széles rámpán lehajts, hogy balra mögötted mi jön az úttesten, és hogy ne menj neki annak a villanyoszlopnak sem, még szemből is jönnek majd bringások, akiknek a pályája kereszezi a tiédet, hacsak nem balra tarts lesz a bringagyászon. Közben pár gyalogos is sétálgat majd a bringacsíkon. Pompás, alig várom, hogy kipróbálhassam!

5
Törölt felhasználó képe

Igen, én is ezen ámúltam,

Igen, én is ezen ámúltam, hogy milyen jó lesz a keresztbe-kasul bringásforgalom, plusz az autók. Ja, és még gondolom a kétsávos (kétirányú) bicikli-forgalom megy tovább a járdán a rakpart felé, szóval mindenképpen bringás-kerszteződés lesz.
Kalandra fel!!
A villanyoszlop szerintem el fog onnan tünni.

6
sdd- képe

az lenne a jo, ha nem lenne

az lenne a jo, ha nem lenne kotelezo hasznalni

7
sagan képe

Miután sok-sok "autós

Miután sok-sok "autós pénzből" megépült? Kevés reménytelenebb dolgot tudok elképzelni,mint ott szabályosan a úttesten tekerni.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

8
atomboy képe

Akkor koveteljuk

Akkor koveteljuk kreszmodositast...

atomboy

----
Biciklizes Szegeden

9
mcysh képe

Sok múlik azon, hogy

Sok múlik azon, hogy kirakják-e a kész hídra a főútvonal-táblát. Ha nem, akkor a kresz lehetővé teszi a plusz bringás piktókat az úttesten, és akkor nem kötelező a gyászt használni.

Úgy tudom, az MK ezért a megoldásért lobbizik. Szerintem nem sok eséllyel, de ez már kérdés.

===
bácsi a biciklin

10
er13a18 képe

az volna jó, ha volna hó

az volna jó, ha volna hó

11
aron képe

berlinben láttam olyat hogy

berlinben láttam olyat hogy balra kanyarodo sáv a bringaúton belül...

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

12
gaze képe

az ott már nyugat. tehát:

az ott már nyugat.
tehát: nem ér.

(drezdában álltunk a pirosban és nem értettük miért dudált ránk a mögöttünk lévő. később értettük meg, hogy ott volt a kis zöld jobbra mutató nyíl. tehát: jobbra kis ívben pirosban is lehet kanyarodni, csak elsőbbséget kell adnod. na de ilyet itt nem lehetne mert...)

13
Peta képe

Ez már 20on x éve is így

Ez már 20on x éve is így volt ott, Berlinben, és Drezdában is. Az NDK-ban. Akkor még kelet volt.

14
gaze képe

de mondom, hogy itthon

de mondom, hogy itthon ilyesmit nem lehet bevezetni mert.
Nekem most ennyi érv jutott eszembe, hogy miért nem lehetne.

15
Peta képe

Igazad van. Én sem értem,

Igazad van. Én sem értem, hogy mi egyéb ( :)) ok lehet.

16
Shag_Beckur képe

Mondjuk ezt így tényleg

Mondjuk ezt így tényleg nem tudom hogy gondolták. Mondjuk, ha elsőbbségadás kötelező lesz az úttestre hajtáskor, akkor érthető. De egy 30+ km/h-val közlekedő, elsőbbséggel rendelkező bringásnak ez veszélyes.

Még egy tipp: az úttesten elhelyezett forgalomlassító járdasigetekhez hasonlóan (ld. Nagykörút, összehúzták a sávokat a megállóknál) az úttestre hajtás lassítására szolgál.

17
j_gergo képe

Miért kéne elsőbbséget

Miért kéne elsőbbséget adni? Bringás egyenesen hajt tovább a hídról a körútra. A mellette balra érkező jármű viszont sávot vált és lekanyarodik a hídról. Egyértelmű, hogy az egyenesen haladónak van elsőbbsége.

18
otapi képe

Így lenne jó elvben, de a

Így lenne jó elvben, de a gyakorlatban kitesznek majd egy EAK táblát a bringásoknak, azt annyi :(

19
err képe

Sajna en is igy

Sajna en is igy velem.

Mostmar azert szurkolok, hogy a tulvegen meg osztott bringagyalog legyen, es akkor ra se kell menni.

Mondjuk ha kiraknak egy bringatilost a hidra, akkor nemtom mi van. 3 KRESZ szabaly utkozik, vagyis 2:1 lesz a tiltasnak.

De mar azon is agyaltam, hogy tobb mint 1 eve birom a hid nelkul, akkor ezutan is menni fog, ha nagyon elkurjantjak...

----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

20
Vid képe

Ha már ott van az a

Ha már ott van az a bizbasz perem (közúti zakóztató műtárgy) akkor már meghosszabbbíthatták volna púpok formájában 20-30m hosszan, hogy az eutósoknak leessen hogy nem húzódhatnak csak úgy ki a szélre. Semmibe nem kerülne szinte viszont rengeteg többbletbiztonságot nyújthatna.

21
pixel képe

Magyarországon nemigen van

Magyarországon nemigen van olyan tervező, aki tisztában lenne ezekkel a dolgokkal. Mivelhogy nálunk nem is tanítanak ilyesmit egyik egyetemen sem. Az MK ráugrott már az ügyre, de lesz még itt bontás-fúrás-átfestegetés, azt garantálom.

22
Zsabor képe

Kötelező tanulmányutat

Kötelező tanulmányutat kéne szervezni: esőben, sötétben, megpakolt biciklivel.

23
shutruk képe

A következő CCCM lehetne a

A következő CCCM lehetne a hídon tartva... Esőben, sötétben... :D
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

24
Peta képe

Honnan tudod, hogy nem lesz

Honnan tudod, hogy nem lesz egyéb jelzés? Mint látható, a kopóréteg még nincs fenn, arra még jönnek útburkolati jelek, lehet rázószegély, prizma, stb ott. És gyanítom, h piros aszfalt lesz, bár az aszfaltkeverő telepen a színes aszfaltnál kevés dolgot utálnak jobban, szal az borsos ügy, de talán a 20 000 000 000 - ból kijön.

25
Vid képe

Nem tudom még, csak szokva

Nem tudom még, csak szokva vagyok hozzá :) Amúgy akkor már inkább púpok mint magas aranytartalmú aszfalt, mert azok akadályt képeznek.

26
j_gergo képe

Már csak azért sem adhat

Már csak azért sem adhat elsőbbséget a bicikli, mert biciklivel érkezve, és egyenesen haladva hogy a répába' tudjam előrejelezni, hogy melyik autó fog jobbra sávot váltani? Tapasztalataim szerint jobbra kisívkanyarnál a járművezetők (nemcsak gépjárművezetők!) 10%-a sem irányjelez.

27
gyurxi551 képe

Lesz azon a kis izén

Lesz azon a kis izén taknyolás...

Szerintem ez egy célzás arra hogy jó neked az Árpád híd is -hülye bringás. :)

28
shutruk képe

Mé'? Nem jó? Én speciel

Mé'? Nem jó? Én speciel szeretem, bár ez szubjektív, mert 2 percre van tőlem az a híd.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

29
gyurxi551 képe

De tök jó! Nekem is jó a

De tök jó! Nekem is jó a XIII-ból. De aki a Moszkván lakik annak kevésbé... ;)

30
j_gergo képe

Na, akkor ilyet a híd mind

Na, akkor ilyet a híd mind a _négy_ lehajtójára, és akkor még használható is lesz.

31
shutruk képe

Egyetértek. __ Ceterum

Egyetértek.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

32
kerekeske képe

Hát én nagyon kíváncsi

Hát én nagyon kíváncsi vagyok. Mivel teljes erőnkkel rajta voltunk a témán, simán az fog látszani, mennyit ér a civil szervezet és a bringások szava egy ilyen ügyben 2010 környékén. És hogy a tervezők és döntéshozók fejében milyen kép van bringás infra kapcsán.

Bár nekem még mindig nem világos, miért nincs a kezünkben egy tervrajz (kiviteli vagy engedélyezési), amiről minden leolvasható. Ez nem nyilvános? Vagy nincs ilyen terv, csak spontán építkeznek? Vagy senki nem kérte ki?

Miért ilyen lesifotókból kell találgatnunk, hogy mi lesz? Talán meglepetés, vagy titkosították?

WTF?

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bringát mindenkinek!

33
gaze képe

tán bele szeretné' szóni

tán bele szeretné' szóni hogy mi épül ottan? a te pénzedből, neked? Örűjjé, hogy kapsz valamit, már annyit hőbörögtetek. A híd az autósok drágán befizetett adójábó van, és komoly dolog, nem arra való, hogy mindenféle kiscserkész ott biciklizgessen.
Na meg majd a kis civilek akarják megmondani a döntéshozó uraknak, hogy mit és hogyan kéne csinálni, mi? Jól is néznénk ki. Végén tán még népszavaznánk arról, hogy akarunk-e adót fizetni.

34
Röptömben_Szedtem képe

Ne viccelj, azt se lehet

Ne viccelj, azt se lehet kideríteni, hogy mennyit és pontosan mire költöttek. Az Index már bíróságra mászkál az infoért, de nem adják, mert nem közérdekű adat (!).
http://index.hu/belfold/budapest/2010/10/18/elso_fokon_elvesztettuk_a_ma...

Ha jól emlékszem, Tarlós mondott olyant, hogy majd nyilvánosságra hozzák, de én ettől sem tartok.

Ha jobban belegondolunk, ezért ilyen izgalmas ebben az országban élni: minden napra jut valami meglepetés.

Persze az is lehet, hogy spontán építkeznek; tényleg, tök ferde az a híd, biztos részeg volt az építésvezető. ;)

---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.

35
kerekeske képe

Szerintem minden

Szerintem minden közpénzből elköltött forint közérdekű adat. Ennyi. Ezek meg megbeszélik maguk közt, osztják a milliárdokat és az adófizetőknek meg kuss. Egy ekkora projektnél... Vajon a metrónál mi van? Én voltam lent az építkezésen az egyik állomás egyik építésvezetőjével. Mondta, hogy úgy működik, hogy "HOPP, valamit elbasztunk fiúk. Bontsátok vissza, majd csináljátok meg újra. Az állam szó nélkül fizeti!!!"
Hajrá gyerekek! És csodálkozom, hogy hogy a picsába telik mindenkinek új autóra. Hát közpénzből.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Bringát mindenkinek!

36
shutruk képe

Az összes gépük vadiúj,

Az összes gépük vadiúj, a teherautótól elkezdve a talicskáig. Ezért van ennyire túlárazva idehaza minden, mert a cégek a megrendelővel fizettetik ki ezeket is.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

37
gaze képe

lehet. meg lehet az is, hogy

lehet. meg lehet az is, hogy a projekt elnyerese utan vettek a cuccokat sajat penzbol, egyreszt befekteteskent, masreszt mert ezek kellenek a melohoz.
ertelmes vallalkozo akkor ruhaz be valamibe ha van is ra megrendelese.
Tibi a falfuro ma mar nem elne meg :)
http://www.youtube.com/watch?v=CUdajTsDXyM

38
shutruk képe

Tehát: Megpályázik egy

Tehát:
Megpályázik egy cég egy melót eszközök NÉLKÜL? Gondold át újra amit írtam.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

39
gaze képe

öö... te dolgoztál már

öö... te dolgoztál már munkahelyen?
volt rálátásod a döntéshozásra is? kismilliószor úgy tendereznek, hogy nyerés esetén jön a beruházás. (az üzletfejlesztési hitelezést szerinted mire használják a cégek?)
amúgy különösebben nincs kedvem erről vitatkozni, mivel rendszeresen így csináljuk mi is, mások is, meg még tengernyien. szál ha szerinted csak arra pályázzon egy cég amilyen eszköze/kapacitása van, akkor hajrá, jó expanziót.

40
Miló01 képe

Arról ne is beszéljünk,

Arról ne is beszéljünk, hogy idehaza úgy működik az építkezés (utak), hogy ahol nem mérik le, miből van főként mellékutakon, ott szépen fogják és felezik az anyag mennyiéséget, aztán lehet sírás rívás, ha kimossa a víz az utat, vagy jövőre kátyúzni kell.
Nagy hasznok vannak az építkezéseken, a fővállalkozó mindent leigazol és fizet, mert nekik is mindent leigazolnak és fizetnek az adó forintokból. Ha úgy tetszik egy maró gép, 50milcsi körül van, de nem ám a sajátját használja, hanem bérbe veszi 50.000 ft/óra díjon egy másik vállalkozástól, akinek ne adj isten ugyanaz a tulaja, vagy közeli rokon. Aztán így sajátját még le is írja, mint kiadást. Na mindegy nem is untatlak, de kva nagy simlisség folyik az biztos.

41
H.L. képe

Nekem is ez a

Nekem is ez a problémám.
Tök röhejes, hogy építkezési fotókból kell találgatni, hogy mi lesz ott, és sehol nincs megosztva egy részletesebb látványterv legalább.
Sokkal átláthatóbbnak kellene lennie.

42
László János képe

Egy picit várjatok a

Egy picit várjatok a végső nyakkitekeréssel! Azon vagyunk nagyon, hogy minden úgy valósuljon meg, ahogy annak idején kértük/megállapodtunk határoztak. Ma csak én két dörgedelmes levelet írtam, várunk a válaszra a jövő hét elejéig, és ha az nem pozitív, jövök én is tekerni...

László János
www.kerekparosklub.hu

43
vaandor képe

Ámen! Én is épp akartam

Ámen!

Én is épp akartam mondani, hogy ami készül, arra ne ötleteljünk előre, hogy "De majd úgyis elrontják így meg úgy..."!
Mondjuk a lehajtó zebráján a pótlámpát én sem nagyon értem. Merre menne onnan a bringás?

Ps.: Naná, hogy keresztezik egymást az irányok, mivel ez egy háromágú kereszteződés! Kb mint a Károly körútról a Dohány utcára fordulni. Szerintem létezhet rá jó (de még lámpamentes) megoldás.
Pl. hogy a hídról lejövet a szembejövők bal oldalán nyílik neked egy rövid (10m?) "kanyarodó"sáv, és az vezet a rámpára. Először ide kell sorolnod, és utána a rámpáról a forgalomba.
Persze az elsőbbségi viszonyok megfordítása vizsgálható.

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."

44
gaze képe

ööö... és mi alapján

ööö... és mi alapján dolgoznak a hídon a szakik? improvizálva zsaluznak vagy mi?
mert ha vannak tervek ami alapján haladnak, akkor azt talán illene nyilvánossá tenni a nagy nemzeti együttműködésben, meg tarolt budapesten, nem?
vagy terrorgyanú miatt nem lehet nyilvánosságra hozni, hogy hova baszarintanak ki egy rámpát?
érthető ha nyílik a bicska, mert egy 20 milliárdos közpénzes projektnél elvárható lenne, hogy ne fikciózva kelljen találgatni, hogy mi lehet esetleg talán.
miért nem lehet nyilvánosságra hoznia terveket, lehetőleg még a megépítésük előtt?
mert akkor nem lehet politikuskodni és csendben elkenni meg elkussolni a döntéshozás felelősségét?

45
er13a18 képe

János, nagyon optimista

János, nagyon optimista vagy!
és vajon mire megyünk majd 1-2 kitekert nyakkal a köv 30-40 évben?

46
shutruk képe

Csinálhatunk belőlük

Csinálhatunk belőlük dzandzát...
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

47
er13a18 képe

ööö, nem tom az mi

ööö, nem tom az mi

48
shutruk képe

http://www.google.hu/imgres?i

http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://shrunkenheadcookbook.com/image...

Zsugorított emberi fejek. És elírtam, mert tzantza.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

49
Hotyhogy képe

Juj, ne rémísztgesd

Juj, ne rémísztgesd szegény er13a18-at.

Csúnya fejek, csúnya gyűjtemények és kereskedelem. Be is tiltják sok helyütt, és vissza követelik országok a magángyűjteményekben levőket.

Aludjatok jól és álmodjatok szépeket! :D
_____________________________
A szocializmus az egy szűk család. Abban mindenki hozzátartozója mindenkinek. Sógor, koma, após, vő. Védelmi díjat beszedő fiacskák.

50
Hotyhogy képe

Különben tiszta és vírus

Különben tiszta és vírus mentes ez az oldal? Te mit tapasztaltál?

Én csak egy pár másodpercig néztem, aztán vissza léptem, és a gép darálni kezdett hosszan. Most ha valami zsugorfej vírusunk lesz, akkor téged foglak hibáztatni! :D
_____________________________
A szocializmus az egy szűk család. Abban mindenki hozzátartozója mindenkinek. Sógor, koma, após, vő. Védelmi díjat beszedő fiacskák.

51
Vid képe

Egy picit várjatok a


Egy picit várjatok a végső nyakkitekeréssel! Azon vagyunk nagyon, hogy minden úgy valósuljon meg, ahogy annak idején kértük/megállapodtunk határoztak. Ma csak én két dörgedelmes levelet írtam, várunk a válaszra a jövő hét elejéig, és ha az nem pozitív, jövök én is tekerni...
László János
www.kerekparosklub.huy

Valószínűleg mindegy hogy mit írnak, mert se bringajárda, se sáv nem fér már el a déli oldalon:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20101113/nem-lesz-sav-margit-hidon

Ki felügyeli úniós részről a bringás részre fordított pénzeket itt?

52
vaandor képe

"A pesti oldalon is már

"A pesti oldalon is már feltöltötték annyira az utat, hogy könnyen le lehet ugratni a megfelelő helyen."
Értsd: a hídon biztonsági okokból szükséges 25 centis járdaszegély itt csökken a városban szokásos tíz centire. De kényelmes az nem lesz!

Az MK legfrissebb (nyilvánosságra hozott) infói ezek: http://kerekparosklub.hu/mi-epul-a-margit-hid-deli-oldalan
Hogy a háttérben még mit/hogy pörögnek rajta, azt nem látom, de nem kétlem!

- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."

53
heavytools01 képe

Kíváncsian várom a

Kíváncsian várom a hétfői megnyitását a hídnak.
Egy próbát megér.
Ki tudja, akár még "jó" is lehet.

54
j_gergo képe

Ne örülj. Hétfőn

Ne örülj. Hétfőn megnyitják a forgalmi sávokat. A járdán, meg a kerékpáros "létesítményeken" meg még dolgoznak egy-két évig. A rámpákat felét meg még külön tendereztetés és huzavona után egy évtized múlva jó ha látjuk.

55
jurta képe

Ami azt jelenti, hogy ha

Ami azt jelenti, hogy ha külön nem tesznek ki tiltó táblát, akkor - legalább az újjászületés után egy rövid ideig - használhatjuk az úttestet. Nemde? (Milyen széles lesz a külső sáv?)

Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék

56
sagan képe

350cm, ha a köznek

350cm, ha a köznek elérhető tervekhez hasonlót kapott a kivitelező is.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

57
Belzebúb képe

nem az ilyen típusú

nem az ilyen típusú burkolat csúszik iszonyatosan nedves körülmények között?

58
j_gergo képe

Erre még simán jöhet

Erre még simán jöhet rücskös piros burkolat, az jól szokott tapadni a gumikülsőhöz (pl ami a Bajcsy bringagyászon van).

59
heavytools01 képe

Akkor azt hiszem ebből sem

Akkor azt hiszem ebből sem lesz bringaút még egy jó darabig. Marad az úttest és az áletveszély:(:(:(
Nem hiába mondják: A budapesti kerékpározás márpedig EXTRÉMSPORT!

60
sagan képe

A kerékpárút veszélyes a

A kerékpárút veszélyes a legtöbbször idiótán kialakított kereszteződésekben. Az úttesten irányhelyesen közlekedsz ráadásul lát is a többi közlekedő.
Budapesten simán lehet kerékpározni,köze nincs az extrémsporthoz.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

61
atomboy képe

Ha ennyire felsz a kozuton

Ha ennyire felsz a kozuton menni, menj el egyszer a Bebiciklizesre. Legkozelebb most vasarnap lesz, bovebben: http://kerekparosklub.hu/bebiciklizes-projekt

Sagannal egyetertek, a kerekparut az, ami eletveszelyes...

atomboy

----
Biciklizes Szegeden

62
shutruk képe

Szerintem egyik sem

Szerintem egyik sem életveszélyes, csak kellő körültekintéssel kell haladni. Készen kell állni minden pillanatban arra, hogy az elsőbbségről lemondjon az ember egy erőszakosabb autós javára. Inkább menjen Isten hírével, mintsem fekvőrendőrnek használjon. Ebbe a gondolatbuborékba tartozik az is, hogy bárhol bármi történik, mosolyogni kell.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

63
gaze képe

mondjuk nekem fura a

mondjuk nekem fura a 30-40cm-es padka az eszaki oldalon... amikor tenyleg centikre kiszamolva jon ki a bringacucc, akkor ez a 30-40 cm sem mindegy...

64
heavytools01 képe

Nagyon köszönöm a

Nagyon köszönöm a "bebiciklizés" infót. Nem tudtam, hogy létezik. De mégnéztem az oldalt és nagyon tetszik.
Igazatok van a bringautak veszélyével kapcsolatban, de úgy érzem az autósokra ráférne egy kis tolerancia a kerékpárosok irányába.
Nem feltétlenül az erősebb kutya ..... elvnek kellene némelyesetekben érvényesülnie a közutakon.

65
gep képe

a déli oldalon tehát lehet

a déli oldalon tehát lehet hogy lesz menetirány szerinti bringaút. naív vagyok, szóval én még hiszek ebben.
ha megépül, nyilván senki sem fogja a Buda->Pest irányban használni az északi oldalt. amíg el nem készül, a téli hónapokban meglehetősen kevesen fogják használni a déli járdát, tehát az gyakorlatilag teljes értékű bringaútként használható.
nagy összegben merek fogadni, hogy legalább február-márciusig a Budáról Pestre bringázók a déli oldalon fognak közlekedni, és nagy zavar nem lesz az északi oldalon lévő lehajtónál.
márciusban meg lehet káromkodni tovább...

gep

66
Krisztab. képe

Na az úttestre a jeleket

Na az úttestre a jeleket felfestették, a villamossín mellé kirakták a rázóprizmákat, de a bringalehajtócskánál még semmi. Azon kívül, hogy elkezdték felvágni ott az aszfaltot. A harmadik sáv pont a lehajtónál születik meg, szóval eddig nem túlzottan ideális...

*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

67
városjáró képe

Itt mindenki elmondott már

Itt mindenki elmondott már mindent, de sehonnan nem jött válasz arra az alapvető kérdésre, hogy MIÉRT NINCS EGY ROHADT PUBLIKUS KIVITELI TERV sem (vagy tökömtuggyahogyhívják a megépítéshez használt anyagot)?

Városjáró Blog

68
Zsabor képe

Gondolom ugyanazért,

Gondolom ugyanazért, amiért az sem lehet tudni, hogy a titkos terv szerint felújított hídon mi mennyibe került.

69
gyurxi551 képe

A válasz egyszerű, a

A válasz egyszerű, a tervekről kiderülne hogy egy katonai támadás esetén a híd autómatikusan átalakul egy házsor méretű harckocsivá és széjjjjelő mindenkit. :D

70
Zsabor képe

És a Parlament kupolája

És a Parlament kupolája valójában egy álcázott halálcsillag :)
http://www.youtube.com/watch?v=m7BXKsjAedg
(East Park, 1. rész - Margit híd is van benne :) )

71
Peta képe

Hidlezárós tüttetééés!

Hidlezárós tüttetééés! :D

72
monster képe

Na erra a mai hírre

Na erra a mai hírre varrjatok gombot:
Vitézy harcol a Margit híd másik kerékpársávjáért
A Budapesti Közlekedési Központ elkötelezett abban, hogy a felújítás alatt lévő Margit híd déli járdáján is legyen kerékpársáv, ezért új műszaki tartalmat javasol, amelyről a fővárosi közgyűlés november 24-én dönt.
A tervekből balesetveszélyesség miatt még 2008 júniusában került ki a déli hídfél kerékpársávja, de a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséggel megkötött uniós támogatási szerződésben mindkét oldali kerékpárút szerepel. A Nemzeti Közlekedési Hatóság azonban nem adta meg az engedélyt a déli járdán záróvonallal elválasztott kerékpáros sávra, mert a déli járda keskeny, és ezért megítélése szerint balesetveszélyes.

A Vitézy Dávid BKK új műszaki megoldást javasol, amely szerint a híd déli járdáján közös gyalog- és kerékpárutat alakítanának ki rámpák létrehozásával, biztosítva a hídfőkben a biztonságos le- és felhajtás lehetőségét. A közös gyalog- és kerékpárúttal a kerékpározás a déli járdán mindkét irányban lehetségessé válik a KRESZ-ben erre az esetre előírt 20 km/h-s sebességkorlátozással. Szakértők szerint közös felületen a kerékpárosok és gyalogosok jobban odafigyelnek egymásra, így nagyban csökkenthető a balesetveszély - olvasható a BKK közleményében.

A műszaki megoldásról a november 24-i döntésig még egyeztetnek kerékpáros szakmai szervezetekkel.

Most akkor mi lesz a déli oldalon?
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

73
shutruk képe

"Most akkor mi lesz a déli

"Most akkor mi lesz a déli oldalon?"

Egy csodálatos panoráma mindenképp.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

74
monster képe

Legalább nem unatkoznak a

Legalább nem unatkoznak a bringások, amíg Budáról Pestre ott tolják a járdán a biciglit :-)
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

75
atomboy képe

Meg ez a vitezy is csak

Meg ez a vitezy is csak jardara tud gondolni, amikor uttesten kellene kijelolni...

atomboy

----
Biciklizes Szegeden

76
monster képe

Mivel ő nagy villamos

Mivel ő nagy villamos specialista, inkább gondolhatna arra, hogy lehessen a sínek között bringázni, mint sok nyugati városban.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

77
Zsabor képe

"Szakértők szerint közös

"Szakértők szerint közös felületen a kerékpárosok és gyalogosok jobban odafigyelnek egymásra, így nagyban csökkenthető a balesetveszély"

Elvinném én ezeket a szakértőket egy budapesti bringagyaloggyász-túrára.

78
er13a18 képe

+1

+1

79
toreki képe

Ha az északi oldalon

Ha az északi oldalon kétirányú bringaút van, akkor a délire minek kétirányú? Oda elég lenne külön járda és egyirányú bringaút (ha már sáv nem lehet).

-
Mindegy, hogy alattad hány kerék van, ha a fejedben egy is hiányzik.

80
Vid képe

Most az MK is egyeztet a

Most az MK is egyeztet a közzel vagy nem? Ha Vitézy eglátásairól ír az index László Jánoséról miért nem? Volt már valami egyeztetés, stb?
Az MK honlapon nem látok semmit. Nem akkor kéne tüntetni amikor már befejezték és nincs mit tenni...

81
atomboy képe

Nem akkor kéne tüntetni

Nem akkor kéne tüntetni amikor már befejezték és nincs mit tenni...

http://www.youtube.com/watch?v=i-QzkfgGcio

atomboy

----
Biciklizes Szegeden