Nem értek valamit. Ha van bringaút, miért nem azon megy a bringás? Pedig az jó, ezért lobbiznak tizenéve, hogy legyen sok bringaút. És akkor lesz bringaút, de nem használják. Hogy venné az ki magát, ha mondjuk az áruszállító furgon ugyanennek a bringásnak a kertjén gázolna át, mert ott neki kényelmesebb? Vajon a bringás ekkor fel volna-e háborodva?
Épp tegnap olvastam a kerékagyatlanon, hogy a Margit hídon az úttestet (és most tessék figyelni) VÁLASZTJÁK a kerékpárosok.
Az eszem megáll.
Bende Tibor cikke a Totalcaron itt: http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2010/11/19/rendort_kerek_a_sarokra/












nem olvasom el, nem húzom
nem olvasom el, nem húzom fel magam. fogalomnélküli hülyék mindig lesznek.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Én elolvastam. Még
Én elolvastam. Még vitaindítónak is rossz a cikk, egyértelmű, hogy csak a kommentvadászat a célja.
Hát ez egy demagóg faß :D
Hát ez egy demagóg faß :D
ő ebből él, így nemcsak
ő ebből él, így nemcsak az autóbuzik nézegetik hirdetésit, hanem a bringabuzik is.
azzal hogy itt is linkelgetjük, csak adjuk alá a lovat.
Erről az jutott eszembe,
Erről az jutott eszembe, hogy kiadhatnánk egy kommünikét, amiben leírjuk, miért nem használjuk a bicikliutakat. Ezek után erre minden egyes ilyen demagóg írás esetén lehetne hivatkozni.
Ezzel párhuzamosan kezdeményezhetnénk az összes használhatatlan bicikliút bezárását, hogy a későbbiekben ne lehessen a szabályokra hivatkozva odaterelni minket.
Esetleg érdemes lenne meghívni a döntéshozókat, újságírókat egy közös bicikliútbejáró túrára (pl. piknik Szentendrén :) ).
Nagyon jó ötlet!
Nagyon jó ötlet!
Te, mint magánszemély
Te, mint magánszemély megteheted, de az MK nem adhatja nevét szabályszegéshez. Azt viszont kommunikálhatja, hogy a bringautak nem biztonságosak, minősítsék vissza őket osztatlan bringagyalognak. Utána eldönthetjük, hol megyünk.
-
Mindegy, hogy alattad hány kerék van, ha a fejedben egy is hiányzik.
Kiváncsi lennék rá,
Kiváncsi lennék rá, milyen műszaki előírások vonatkoznak a kerékpárútra (kivilágítottság, útburkolat minősége, tisztasága), és mik azok a körülmények, ahol jogilag sem vagyok köteles használni (és ezáltal veszélybe sodorni magamat).
Mondjuk ha tényleg igaz, hogy a bringagyalogutat nem kötelező használni, és a kérdés a járdára festett sárga csíkoknál irreleváns, akkor Budapesten belül nem olyan súlyos a probléma.
Figyelemfelhívó
Figyelemfelhívó demonstrációt viszont lehetne szervezni, amin a sajtónak és a döntéshozóknak is el lehetne magyarázni, hogy melyik úttal mi a baj, és miért nem érdemes/nem szabadna használni.
Dávid
az anarcho-kapitalista pólókupec
de oda vér kell, kiskorú
de oda vér kell, kiskorú erőszak, szilkon mellek,
megcsalt családanya.
csak arra, hogy egy haveri-úúúságíró baromságait közönség előtt megcáfolják érvekkel... arra minek jönnének ki? még ajándék pendrive-ot sem kapnának...
Eddig kb. 80 jelenet gyult
Eddig kb. 80 jelenet gyult ossze. Meg picit gyujtogetek, aztan keszul belole a vagott video, amit lehet linkelgetni. Hataridot nem mondok, hogy mikorra, de igyekszem, meg eletben maradni is ezeken a fosadek infrakon. Neha nem konnyu...
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Hol forgatsz
Hol forgatsz Afganisztánban? ;))
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Sajna nem
Sajna nem :/
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Érdekes elolvasni a blogot:
Érdekes elolvasni a blogot: http://belsoseg.blog.hu/2010/11/19/rendort_kerek_a_sarokra
Ha túllép azon az ember, hogy felhúzza magát a hozzászólásokon, hozzáállásokon, akkor nagyon jókat lehet röhögni, hogy milyen emberek vannak. Hihetetlen.
+1 én is inkább
+1 én is inkább mosolyogtam, mint felhúztam volna magam.
A probléma ha ezt valaki kiindulópontnak veszi.
Sör nélkül rakom, oszt?
apa kezdődik
apa kezdődik
ez egy f@ß
ez egy f@ß
Az a baj, hogy nem kér
Az a baj, hogy nem kér rendőrt, ahogy a cím sejteti, hanem ő eldönti, hogy bármilyen közúton életveszélyes bicózni. Ki miatt életveszélyes? A szabályos autósok miatt? Ezért nem kér rendőrt? .|.
Abba nem gondolnak bele,
Abba nem gondolnak bele, hogy ha sok-sok bringás mégiscsak az - ő általuk veszélyesebbnek hitt - autósávot használja a mellette lévő bicóút helyett, akkor annak lehet valami nyomós indoka?
Én is inkább már csak mosolygok, de el is szomorít, hogy mennyi ember képes még mindig marhaságokat szajkózni nyilvánosan.
apu egykedvűsége
apu egykedvűsége vagyok...
:o)
Meg van a délutáni
Meg van a délutáni programom:) Megkeresem és írok neki egy kedves (most szó szerint) levelet!
Meg van! Ez az fénykép mindent elárul, megpróbálom berakni :)
Hogy lehet???
"Tisztelt Bende Tibor!
Ma volt szerencsém olvasni cikkét a totalcar oldalán. Amennyiben nem Ön írta azt, kérem tekintse tárgytalannak levelem.
Nem tudom életedben ültél-e már kerékpáron, bár a cikk alapján azt látom, még nem. Ahogy írod a KRESZ mindenkire vonatkozik. Az autókra ép úgy, mint a gyalogosokra, kerékpárosokra. Tudom nem helyes hozzáállás, ha te szabálytalan vagy, akkor én is de sajnos jelenleg ez működik. Hidd el nekem, én lennék a legboldogabb, ha ez nem így lenne. Például ott van első kardinális kérdés: hogyan előzünk kerékpárt. Most nem keresem meg a pontos szövegezést, de legjobb tudomásom szerint valahogy úgy hangzik, hogy mivel a kerékpár kiszámíthatatlanul mozgó JÁRMŰ (tehát úton a helye) ezért azt úgy kell előzni, mintha egy másik gépkocsit előznék, vagyis 1,5 méter oldaltávolságot kell tartani. Ezt nagyon-nagyon kevés autós tartja be.
Az egyetlen vállalható kerékpárút típus az szélső forgalmi sávra festett nyitott kerékpárút. Erre viszont kocsik parkolgatnak, ami kísértetiesen hasonlít az általad leírt hídra parkolokra. Oda autó csak jobbra kanyarodás esetén mehet! Sajnos a közös, gyalogossal együtt vezetett, vagy a járdán vezetett kerékpárút biztonságos közlekedésre jelenleg alkalmatlan, mert az emberek nem tartják be a KRESZ-t: Gyalogosok lófrálnak rajta, gyerekek szaladgálnak, autók parkolnak. Gondolom te sem örülnél, ha az Árpád fejedelem útján néha egy egy szerelmes pár andalogna. A másik ami ennél sokkal veszélyesebb, hogy a jobbra kanyarodó autók sem tartják be a kreszt (persze ez nem igaz, mert kb 40 % már igen) A kanyarodó autónak elsőbbséget kell adnia a a járda meghosszabításában egyenesen közlekedőknek. Ez pl a Bajcsi melletti "kerékpárútra" igaz. Az 500 méter hosszú szakaszon átlag 2-3 autó vág elém és mondjuk 5-8 gyalogos. Ha az úton megyek, akkor nincs gyalogos, és mivel a kocsi előtt vagyok, nem fog nekem kanyarodni, tehát így az úton közlekedés itt 7-11 potenciálisan balesetveszélyes szituációtól óv meg. Ha majd ezeken a sávokon nem mennek gyalogosok, és 100000 autóból 100001 megadja nekem az elsőbbséget, akkor csak azt fogom használni! Addig viszont választom a szerintem jóval biztonságosabbat. Nem az a cél, hogy lenyomjuk a másikat, hanem hogy egymásra odafigyelve együtt közlekedjünk. Nem csak a kerékpár tartja fel a forgalmat, hanem az autódugó miatt én sem tudok rendesen haladni. A város kinőtte forgalmát, megoldás kell, együttműködés és odafigyelés.
Nem kérem, hogy válaszolj, csak annyit kérek, hogy a "hülye" és "idióta" és egyéb sértő szavakat húzd le a cikkedből, és gondolkodj egy kicsit azon amit leírtam, mert én nem azért nem használom a kerékpárutat, mert meg akarok halni, hanem éppen azért, hogy életben maradjak. (a Kiskörúton, és a Thökölin, meg csak azon megyek). Te vagy az erősebb, neked kell figyelni jobban. És ami még fontos, neked kényelmesebb, tehát lehetsz előzékenyebb. Te akkor sem ázol meg ha az egyenrangú utcából engem balról kiengedsz, én viszont előbb érek a meleg a lakásba, és hidd el megköszönöm ezt neked!
Remélem nem értelmetlenül írtam neked, és hétfőtől másképp fogsz a kerékpárosra nézni, hiszen az is ember, annak is van családja, csak épp védtelenebb.
Krisztián"
Ha önözéssel kezded, ne
Ha önözéssel kezded, ne tegezéssel folytasd, vagy írd át az első mondatot tegezőre.
Igen ebben igazad van, de
Igen ebben igazad van, de már elment, mivel csak 99 százalékig vagyok biztos benne, hogy A megfelelőnek írtam, ezért lett ez így külön.
Hát inkább ne írj. Előbb
Hát inkább ne írj. Előbb legyél tisztában a fogalmakkal. Az úton vezetett kerékpárút az kerékpársáv.
Másrészt érzelmekkel úgysem tudod meggyőzni. Tényekkel, észérvekkel talán.
-
Mindegy, hogy alattad hány kerék van, ha a fejedben egy is hiányzik.
Sajnos adja a lovat a
Sajnos adja a lovat a csőcselék alá. Csőcseléknek azt tartom, aki közvetlen közelből ledudálja, akár leszorítja a neki nem tetsző kerékpárost. Egy-egy ilyen cikk után jobban feljogosítva érzi magát erre.
Ez a mentalitás egyébként a bulvármédiában igen régi dolog, a bulvár(szenny)lapok és a kereskedelmi (szenny) televíziók ilyen dolgairól számos film és műalkotás született, de lassan szerintem az internetes médiumokról is meg lehet emlékezni ez ügyben.
Helyes. Már ott tartanak,
Helyes. Már ott tartanak, hogy állandó téma a dolog. Pár évvel ezelőtt egy szót se lehetett hallani a kerékpárosokról.
Még 4-5 év és teljesen elfogadott lesz a kerékpár. Újabb 4-5 év és preferált.
Jó irányba haladnak a dolgok.
--------------------------
www.barzongorista.eu
Abszolút Minden kezdet
Abszolút
Minden kezdet nehéz, nem lesz, csak úgy minden frankó hipp-hopp. Idő kérdése.
Akárhogy csinálnak, történnek rosszul dolgok, ez velejárója. Folyamatosan haladunk, és ez a lényeg.
Ezt miért tettük ki a
Ezt miért tettük ki a főoldalra? Megüti azt a színvonalat, amit szeretnénk itt látni?
Amikor egy ilyet címoldalra
Amikor egy ilyet címoldalra teszek annak csak és kizárólag az az oka, hogy ne egyedül kelljen higgadt választ írnom, hanem ezt sokan megtéve az idióta komment tengerben kritikus tömeget érhet el az észérvekkel dolgozás. Nagyon sok ember először hallhatja a másik oldal álláspontját egy ilyen bejegyzés kapcsán, és ha nem anyázni megyünk át hanem érvekkel, akkor sok embernél leeshet a tantusz. Persze nem azt várom hogy álláspontot vált, de árnyalhatja képet hogy hall arról amit addig nem tudott.
Ha jól tudom MK hivatalos válasz is születik.
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Ezzel két gond van:
Ezzel két gond van: egyrészt szerintem az index szándékosan látogatottságnövelés céljából tesz ki ilyen cikkeket, mert ennyire tényleg nem lehetnek hülyék. Másrészt elenyésző azoknak a százaléka, akiket észérvekkel meg tudsz győzni. Mélyebb rétegekben gyökeredző indulatok csapódnak itt le, az esetek nagy részében a dolog egyáltalán nem a bringásokról szól, csak azok adnak jó támadási felületet. Rendben lévő emberek nem fognak leszorítani az úton, mert szerintük neked a járdán kéne tolnod a bringát. De attól, hogy elmagyarázod nekik a helyzetet, még nem lesznek rendben, és tovább szajkózzák a tévhitrendszerüket, amivel racionalizálhatják az agresszivitásukat.
off: a zindex egyre többet
off: a zindex egyre többet csúsztat, hangulatot kelt. szerintem qulvár lett, de nagyon
-----------------------------------------
smile-s bukó & zöld corvus, békásról
Igen, én pár hónappal
Igen, én pár hónappal ezelőtt döntöttem úgy , hogy nem olvasom többé az Indexet, ahogy nem veszek Blikket vagy Napi Ászt sem. Nem támogatom anyagilag a médiaszemét terjesztését.
Na, én is hozzátettem a
Na, én is hozzátettem a magam kommentjét. Azért sok CM fórum tag is tartja ott a frontot, nagy türelemmel.
Ha jól tudom MK hivatalos
Ha jól tudom MK hivatalos válasz is születik.
Alig varom. Csak az a kerdes, hogy a cimzetek elolvassak-e...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Szerintem nem válaszolni
Szerintem nem válaszolni kellene,hanem beperelni mert egy ilyen "cikk" kőkeményen rombolja az MK munkáját is. Az MK-nak megvan hozzá az ereje és a szakértelme,hogy végigvigyen egy ilyen ügyet és az MK nagyobb médiavisszhang mellett tudná csinálni. Persze lehet,ha húszan feljelentjük egyénileg az is célt tud elérni.
Manapság sajnos gyakorlatilag kontroll nélkül jelenhet meg bármi (hol van a szerkesztő,főszerkesztő ilyenkor) a sajtóban, miközben nincs objektív, tényfeltáró újságírás.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Üdv az internet
Üdv az internet világában. Nincs neked véletlen egy blogod?
Beke Dávid
http://totalcar.hu/impresszum
http://totalcar.hu/impresszum/
MTE kódexe
"Jelen rendelkezés alapján a tartalomszolgáltató korlátlan felelősséget visel a közölt hírekért, korlátozottat a felhasználói fórumokban vagy a szabad tárhelyszolgáltatásban, illetve a keresőszolgáltatásban megjelenő információkért. Ezekért a tartalmakért nem felel, ameddig nincsen pozitív tudomása azok jogsértő voltáról."
"A tartalomszolgáltató szerkesztett tartalmának teljes egészében tartania kell magát a jóízlés követelményeihez, ugyanakkor ki kell zárnia azt a veszélyt, hogy nem mutatja be a várhatóan közfelháborodást keltő eseményeket és véleményeket. A tartalomszolgáltató feladata, hogy a közvéleményt felháborító eseményeket és véleményeket is ízlésesen tálalja: különbséget lehet és kell tenni a tudósítás témája és feldolgozásának módja között. A tartalomkészítők felelőssége, hogy ez a különbség a felhasználók számára is minden esetben világos legyen. Ennek érdekében különös figyelemmel kell lenniük arra a tartalomkörnyezetre, amelyben az adott tudósítás megjelenik."
Bende Tibor lapigazgató nem(csak) egy blogot írt,hanem a Totalcar nevű újságjában jelentette meg a cikkét.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
elhamarkodottan irtam
elhamarkodottan irtam bocsánat. Csak küldés után jutott eszembe, hogy talán a TC nem egy csak amolyan amilyen blog.
Beke Dávid
Szia, szerintem nem csak az
Szia, szerintem nem csak az ilyen cikk kőkeményen rombolja az MK munkáját, hanem az a bringás is, akit itt László János MK elnöke említ.
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20101102/kedves-baratom-aki-vasarna...
-------------------
Szürke sárga RANGER
Az LJ cikk egy idiótáról
Az LJ cikk egy idiótáról szólt,aki történetesen kerékpárral közlekedett.
Az évi 50 kijelölt gyalogátkelőhelyen történt halállal végződő gyalogos gázolás mennyit ront az Autóklub munkáján?
A Bende cikk elleni felszólás az érdekvédelem, tehát MK hatáskör.
Az idióták kiszűrése a forgalomból, közlekedési eszköztől függetlenül rendőrségi hatáskör.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Én nem azt mondom, hogy nem
Én nem azt mondom, hogy nem kéne föllépni az ilyen romboló cikkek miatt.
Szerintem hogy téged idézzelek egy idiótáról szólt, aki történetesen kerékpárral közlekedett nem csak a rendőrség dolga, hanem a miénk is mivel engem személy szerint zavar, ha egy ilyen idiótával egy kalap alá vesznek, akikért küzd és dolgozik az MK hogy minket is egyenrangúnak tekintsenek a közutakon.
-------------------
Szürke sárga RANGER
Kikérem magamnak a Bende
Kikérem magamnak a Bende Tibor féle megmondóemberek uszító magatartását. Én nem azt kifogásolom, hogy valószínűleg nálam fiatalabb, iskolázatlanabb és csóróbb létére ki akar oktatni, pofozni való gyereknek minősít (miféle nevelési módszer?), hanem kifejezetten gerjeszti a feszültséget a közelekedők között, antiszociális és környezetpusztító mintát támogat, egymagában növel baleseti kockázatot. Személyiségzavara hátterében tudatalatti (?) gyűlölet lakozik a kerékpárosokkal szemben. Ez egy tipikus GYŰLÖLETBESZÉD.
A kép róla mindent elmond:
http://index.hu/gal/?dir=totalcar/blogok/belsoseg/2007_12_25_xmas2007_fe...
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
márpedig az
márpedig az bűncselekmény, remélem a feljelentést is megtetted.
Szerintem rágalmazásért,
Szerintem rágalmazásért, rossz hír keltésért simán fel lehetne tolni... De a halálnak van hozzá kedve. Hülye és kész, csak ne haljanak meg miatta...
Én is furcsállom néha,
Én is furcsállom néha, hogy 37 éves vagyok, legnagyobb gyermekem 17 éves, és szemre húszéves nyikhaj fiatalemberek tegeznek le autójukból kihajolva, mikor kerékpárral vagyok. Akkor is ha csak kérdeznek valamit, és nem anyáznak.
Amikor öltönyben ülök az autómban (amely a céges autóflották egyik kedvenc típusa), valószínűleg másként szólnak hozzám.
Másfelől viszont örülni kell, mert a középkorú mindennapi bicikliseket 5-10 évvel fiatalabbnak nézik. Legalábbis mindenki csodálkozni szokott mikor megmondom, hány éves vagyok. Egyszerűen fiatalos dolog kerékpárral cirkálni a városban, szabadon mint a madár. Minket a fiatalokkal azonosítanak, ami akár hízelgő is lehet.
annyira nem hízelgő
annyira nem hízelgő szerintem, amikor az autóból kiüvöltözők szemében fiatal hülyegyerekek vagyunk, és azt gondolják, hogy még nevelésre szorulunk...
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Adalékul, ki is ez az
Adalékul, ki is ez az ember.
http://belsoseg.blog.hu/2010/04/14/bende_capaja
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Ez miért címlapos? ha
Ez miért címlapos? ha címlapos, akkor legyen felháborodás. Tüntetéses tekerés a barom kommenthajhász bloggerek ellen, akik miatt még ma is dudálnak ránk és sztereotípák alapján ítélnek meg.
Ha nem tüntetve felvonulunk (mondjuk a Rákoczin végig szabályosan, ott ahol nekünk szabad és mondjuk csak 10-el mert azt is szabad....)
Akkor meg elég, hogy ide berakta a kollega és tudunk róla.
Egyébként bár nem rperezentatív, de megfigyeltétek, hogy a kerekagy, megy a TC szar cikkeinél is egyre később jelennek meg az elborult kommentek, vagyis egyre több a "bringás" hozzáállás? Ugyan ezt tapasztalom az Autózznál is persze, csak ő normális felkonffal rakja a be a autó vs kerékpár tag-es leveleket és a kommentelők nemtetszése is ritkábban troll-al iródott...
Beke Dávid
Hiába van ott a rendőr a
Hiába van ott a rendőr a sarkon. Nem zavarja, hogy az úton rakom. Tapasztalat.
De én is kérek rendőrt a sarokra, hogy a zebra előtt 2m-rel bringasávon drosztoló fogatlan vámpírtaxist eltávolítsa. (ECC-510)
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
gyerekek, senkise vagja a
gyerekek, senkise vagja a KRESZ 13§. 2. pontot? (koszi atomboy)
Ilyen esetben nem szokta
Ilyen esetben nem szokta megdrágítani a költségeket,néhány bringatilos tábla beszerzése alátámasztandó, hogy csak azért is nekik van igazuk.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
CsImi nemreg azt mondta,
CsImi nemreg azt mondta, hogy ahol ki van teve a bicajos tabla, tilos melle kirakni a bringatilost. Nem remlik az oka, majd megkerdem, amikor hazajon (hetfo).
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Csak nem úgy megy a logika,
Csak nem úgy megy a logika, hogy ha egy út mellett párhuzamosan a "nyomvonalat követve" megy egy kerékpárút az az úthoz tartozik és a tiltás a bringaútra is kiterjed? (jobbra-balra hatályos)
No ez jó hír lenne, le lehtne szedetni az összes iylet az országban....
Nesze neked, Bende.
Nesze neked, Bende. ;P
http://egykor.hu/sites/default/files/node_images/632439920410f25c.jpg
Nah ez feldobta a napomat,
Nah ez feldobta a napomat, nagy az isten állatkertje.
...csak kicsi a kerítés...
...csak kicsi a kerítés... :D
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Inkább ma is megnézem
Inkább ma is megnézem megint a two girl with one cup opuszt. Színvonalra-tartalomra ugyanaz.
Te is lájkolod a
Te is lájkolod a puruttyát???
:)))
--------------------------
www.barzongorista.eu
http://blog.puruttya.hu/bypos
http://blog.puruttya.hu/bypost/2010/11/09/Critical_mass_2_kerekkel_tobb
ugyan, ezt az alkotást már
ugyan, ezt az alkotást már akkor volt szerencsém kikapcsolni, amikor az a blog még nem is létezett.
Abszolút nem tartozik a
Abszolút nem tartozik a témához, de ma hallottam:
Rendeltem egy Porsche-t és nagy örömömben felraktam a Facebookra egy üzenetet: "Alig várom már az új 911-et". Másnapra 4000 muszlim lájkolta.
:D
Itt hívnám fel a figyelmet
Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy ne essünk abba a hibába, hogy - a szerzőhöz hasonlóan - az autós újságírókat is egy kalap alá vesszük.
Itt van például a kedvencem, az ugyanennél a lapnál dolgozó Csikós Zsolt, akinek nevét túlzás nélkül állítom hogy halhatatlanná tette a Rolls-Royce tesztelésről írott beszámolója (link)
De ugyanennél a lapnál született meg ez a videó (link), amin szerintem százezrek röhögtek felhőtlenül.
Aztán itt van még ez, a Ssangyong Rodius teszt (link), hát ez is felejthetetlen.
Ninó Karotta (Bazsó Gábor) és Csikós Zsolt a kedvenceim, de Winkler Róbert néhány megnyilvánulása is tetszett.
Csikós Zsolt különösen vicces amikor a 30 év feletti ócskavasait szeretgeti. Erről cikksorozata is van. Ezeket olvasva kockázatmentesen élheti bele magát az ember a veteránautózásba, hiszen az ezzel járó óriási szopást ő megteszi helyettünk. Köszönet neki.
Ezekben az a közös, hogy a nagy nézettséget nem otrombasággal, hanem ésszel, gondolattal, szellemmel érték el. Ez bizony sokkal nehezebb.
A szerző (Bende T.) most azt tette, amit szerinte a lap érdekében tenni kell, azaz sok kattintást és oldalletöltést generált. Másfelől viszont ezt olyan módszerrel érte el, ami rossz irányba mutat. Nem véletlen, hogy kedvenc Totalcar cikkeim között véletlenül sincs Bende-cikk: ezek meg vannak írva rendesen, de gondolat, eredetiség nincs bennük egy csepp sem.
Itt belemehetnék a tehetség-tehetségtelenség-kompenzáció elemzésébe, de nem teszem, mindenki gondolja végig maga.
A kérdés a média
A kérdés a média felelősségéről szól. Akik ilyen véleményekhez a nevüket adják (Index, Totalcar), azoknak a felelősséget is vállalniuk kell, nem csak a hasznát élvezni a provokatív cikket követő klikkáradatnak.
Hatalmas +1, és még
Hatalmas +1, és még idetenném Omm-ot is a TC-ről, aki szerintem szintén nagyon jó.
Bende hozzászólásának célja sajnos valóban teljesen egyértelmű, és átlátszó.. a gond az, hogy a mai napi nem került fel semmilyen helyesbítés. És az viszont tényleg rossz dolog, ha az autósok azt gondolják, hogy még jót is tesznek vele neked, hogy "feldudálnak" a tudomásuk szerint használható bringaútra. Hátha csak nem tudtad, hogy ott van..
Nem tartom kizártnak egyébként, hogy a kommentek között történt az oldalukról valamilyen helyreigazítás, vagy enyhítés, de a cikkben nincs, és hát a 600+ hsz-t kevesen olvassák végig, pl nekem sincs nagy kedvem hozzá.
Erről egy történet jut
Erről egy történet jut eszembe, mikor volt a tavalyi CMről a kuruc.info-n egy cikk, hogy a ...
http://kuruc.info/r/39/47059/
Ha ők tudtak utána módosítani a véleményükön és más hangot is megütni, akkor a OMM, TC miért nem tud?
mert itt nem az a lényeges,
mert itt nem az a lényeges, hogy valamiről szóljon, hanem, hogy kattintást hozzon.
azért az milyen kemény már, hogy a kuruc.info korrektebb volt sajtóetikából, mint a Totalcar? :)))
Elég gáz.. bár én még
Elég gáz.. bár én még mindig bízom a helyreigazításban.. Nem tudom a kuruc.info-n mennyivel az eredeti cikk megjelenése után érkezett a második vélemény.
Hmm, asszem én Csikósnak fogok küldeni egy kérést, hogy olvasson bele a dologba, hátha..
Nagy átlagban azonban a
Nagy átlagban azonban a kurucnál nincs is értelme bármiféle sajtóetikáról beszélni.
Na mi fene, törzsolvasója
Na mi fene, törzsolvasója vagy a kuruc.infónak:D
Gondolom azért mert a
Gondolom azért mert a főszerkesztő úr nem koppint a Bende orrára, hogy ejnye kisfiam, korrigálj.. esetleg nem veszi a fáradságot a tisztelt szerző sem, hogy olvassa a reakciókat a saját szerzeményére.
Ez egyébként nem jellemző a TC-re, de a belsőségre sem, általában a szerzők szoktak reagálni a kommentekre, nem értem most miért nem teszik.
Egyébként szerintem a problémát jórészt az okozza, hogy az emberek nagy többsége csak azokkal a szabályokkal foglalkozik, amelyek közvetlenül őrá tartoznak. A bringával közlekedőkre vonatkozó pontos szabályokkal szemben értelemszerűen Bende mint magánember immunis. A gond az, hogy ha egy többszázezres (milliós?) napi látogatottságú autós portál újságírójának szerepében tetszelegve teszi meg fröcsögő, tájékozatlan vélemény nyilvánítását, az szarvas hiba.
És ez a visszavonásig, vagy a helyesbítésig sajnos az általam egyébként kedvelt orgánumot minősíti.
btw Omm szokott javítani, helyesbíteni, ha marhaságot ír :) mert ugye tévedni emberi dolog.
Bende Tibor a Totalcar
Bende Tibor a Totalcar lapigazgatója, vagy micsoda.
Úgy tudom ügyvezető :) De
Úgy tudom ügyvezető :)
De úgy is tudom, hogy a megjelenő cikkek tartalmáért a szerző, valamint a szerkesztő a felelős. Rosszul tudom?
És hát rendes, olvasható, neadjisten élvezhető cikket, hát azt nem emlékszem, hogy valaha olvastam volna tőle. Ettől persze lehet Ő briliáns ügyvezető, csak nem hiszem, hogy neki kellene írnia a cikkeket. Szerintem.
No én itt már
No én itt már összeesküvés elméletet vizionálok: http://www.kisalfold.hu/gyori_hirek/nem_adnak_elsobbseget_a_biciklisek/2...
:(
a
a testvérlap
http://www.delmagyar.hu/szentes_hirek/kevesen_szallnak_le_a_biciklirol/2...
illetve
http://autozz.blog.hu/2010/11/19/hulye_autosok_hulye_biciklisek
Biztos ez volt a házi feladat a hétre.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Azert igy a 30. sor
Azert igy a 30. sor kornyeken kiderul, hogy megint mekkora csusztatas van:
Győrben tavaly az év első 10 hónapjában 66, idén 87 kerékpáros-baleset történt. Ebből az elmúlt évben 40-et, idén 42-t okozott kerékpáros, közülük tavaly 6, idén 14 volt ittas.
Masik reszlet:
A szerdai ellenőrzésen 54 kerékpárost ellenőriztek, ezek során jellemző volt a világítás hiánya, négy esetben összesen 21 ezer forint bírságot szabtak ki, ittas biciklist nem találtak.
Jellemzo volt vs 4/54.
Ennyi.
----------------------
errorka | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
ez 1 fa. ez 1 fa. ez 1
ez 1 fa. ez 1 fa. ez 1 faaaaaaaaaaaaa....sz. :D
uramatyám, most aztán jól fel lettem nevelve.
(off: a fent idézett szöveget innét csentem: http://www.youtube.com/watch?v=8ZrQYEbmK88)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
"És ami ennél fontosabb, a
"És ami ennél fontosabb, a közúton nincs semmiféle szabadság. Ott betartandó szabályok vannak, emberélet, nyolc napon túli sérülés, egész életre szóló megnyomorodás."
"Oda kell figyelni, nincs körületted energiapajzs, ami elnyeli a bajt. A baj elkerülésének egyik fontos eszköze az odafigyelés, és ha minél messzebb vagy attól, aki ötször gyorsabb és tizenötször nehezebb nálad."
Jó lehet ilyen hozzáállással közlekedni. Kíváncsi vagyok, mit csinál autóval, ha közeledik egy csuklós autóbusz vagy egy pótkocsis kamion.
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Nem akarom ezeket a
Nem akarom ezeket a szarságokat elolvasni, csak naívan érdeklődöm...Gondoltam ma kipróbálom azt a kerékpárutat, aztán mentem a körútról, nem láttam semmi táblát, jelzést, felfestést, kiscicát, hogyha kerékpáros vagy akkor itten menjél tovább, ugyanez a budai oldalon...ahol mondjuk a biztonsági őr közölte velem, hogy a másik oldalon van a 'járda' ahol mehetek, vagy az úton...
Ja azóta olvasom, hogy nincs még kész vagy mipöcs...hát akkor tényleg nem azzal kell példálózni.
Sajnos a kommentekből is
Sajnos a kommentekből is látszik, hogy az emberek simán elhiszik, hogy én ott szabálytalanul tekerek.
Ezen a héten 3 napon mentem át a hídon, mindig volt dudálás/rámhúzás/beszólás, pedig forgalom még alig van.
Szemelvény:
"Mi a f*szt csinálsz ott, te szerencsétlen!" - a pesti hídfőnél levő bódéban posztoló biztonsági őrtől (konzorcium figyelmébe)
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Igen, ezt vettem eszre en
Igen, ezt vettem eszre en is...
Tegnap munkaba tekerni volt kedvem es ~35km alatt voltam mindenfele nagyon forgalmas ipari es belvarosi teruleteken... es hol dudaltak le? Hat persze hogy a margitnal egy 20-as kis szoszi akit el tudnek fujni az kis kocka autojaval egyutt mert a sajat savomban mentem 35-el es o nem tudott legalabb 2 masodpercig 40-el atsorolni a budai lehajto reszre...
Hat bameg.... Mintha hulyebbek lennenek ott az emberek...
-----------------------------------------
Icarus aka Kockandur
Nem allok le amig nem lesz egy igazi Crescent Moon-om :-P
Van sok hülye is, meg
Van sok hülye is, meg vannak csomóan, akiknek csak egy pici ürügy kell, hogy a közlekedést leckéztetésnek használják.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
A fizikai modon tartott
A fizikai modon tartott onkentes rendorkodes kozlekedes veszelyeztetesnek szamit. Erdemes lenne sisakkameraval megorokiteni az ilyeneket, aztan leadni a rendoroknek.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
az árpád fejedelmén kb 30
az árpád fejedelmén kb 30 méteren van párhuzamos járda 3 méterre az úttesttől
előtte a híd, utána meg levisz a rakpartra.
egyszerűen nem hiszem el, h valaki úgy gondolhatja, h azt használni kéne...
Természetesen mindkét
Természetesen mindkét irányból. Óbuda felől jövet csak 6 sávot kell érte keresztezned.
A Bem utcából kikanyarodva is elvárták,hogy én 50 méterért fölmegyek egy 20 centis padkán, átbújok a korlátok alatt/között, mert ott megy az út mellett a bringaút.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Ahogy Kükü tapintott rá
Ahogy Kükü tapintott rá nagyon jól a lényegre: "az ilyen írásokat majd akkor tudom komolyan venni ha nincs fölötte banner".
Ennyiről szólt ez az írás.
Az ÁF útja kultikus
Az ÁF útja kultikus hely:
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20061205/newton-iv-godormegmaradas-...
Egyébként mindössze 300 méter kerékpárút vezet mellette. Amúgy nem az a baj, hogy hülye a Bende, mert ugyebár ez alanyi jog, hanem az, hogy aljas.
__________________________________________
A város annyira meg van terhelve beruházásokkal, hogy óvatosan kell bánni az olyan rendezvényekkel, amelyek zavarják az autósok forgalmát.
Hallotta valaki rajtam
Hallotta valaki rajtam kívül? Az egyik rádióban riport készült Vitézy Dáviddal új posztján, aki megemlitette: a kerékpárosok jól szervezettek. A riporter erre közbevágott: az autósoknak is szerveződniük kellene , hogy védjék az érdekeiket a kerékpárosokkal szemben! Vitézy megrökönyödött, elég jól reagált. Sajnos nem sikerült felkutatni a riportot, hogy belinkeljem. Hallotta más is?
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Mikor melyikben volt?
Mikor melyikben volt?
Attól tartok, hogy a Klub
Attól tartok, hogy a Klub Rádióban, amit nem nagyon szoktam hallgatni. 2-3 hete lehetett hétfőn vagy szerdán, de mindenképpen 15 és 16 óra között.
"5 évesen fixivel skideltem, csak nem tudtam mi az."
Ki hitte volna, én csak
Ki hitte volna, én csak akkor hallgatnám, ha mazochista lennék, de szerencsére nem vagyok az.
Nem tudom, a Tibi ezeket
Nem tudom, a Tibi ezeket komolyan-e gondolja, de remélem igen, mert viccnek kicsit erősek lennének. Elolvasni időpocsékolás, gondolom.
You know it's a typical getalife-situation.
http://belsoseg.blog.hu/2010/
http://belsoseg.blog.hu/2010/11/20/harom_elet_kontra_ket_vodor_festek/fu...
Egyébként: Amíg nem
Egyébként:
Amíg nem jártam rendszeresen kerékpárral, addig én is azt hittem, hogy a kerékpárút a legjobb hely a kerékpárosok számára.
Elolvastam a cikket, csak
Elolvastam a cikket, csak annyi jutott eszembe, hogy olyan idegbeteg kisebbségi komplexusos férfi lehet, aki mindenbe beleköt.
Én sokszor autózom, simán ki tudom kerülni szó nélkül mindenhol az akadályozó tényezőket. Pl. taxis, kis fehér furgon, biciklis... és 3 perc múlva már nem is emlékszem rájuk.
Ja és sokkal jobban zavar a megemlítettek közül az első kettő, mint egy haladó biciklis...
http://www.vezess.hu/vezetunk
http://www.vezess.hu/vezetunk/parazita_kerekparosok_kedvence/27719/
újabb cikk ami csak hangulatkeltésre jó...
Én inkább úgy néztem, ez
Én inkább úgy néztem, ez egy vicc. Nekem még tetszett is.
lehet hogy annak szánta, de
lehet hogy annak szánta, de olvass bele a kommentekbe...
Arról, hogy a kommentelők
Arról, hogy a kommentelők annyira hülyék, hogy még erre is indulatból reagálnak, a posztoló nem tehet.
Ez már kb. az a szinvonal, mint amikor a Burzsoá Nyugdíjasok Bunkó Pestiek c. szám youtube változatánál egymásnak esnek a pesti és vidéki kommentelők.
http://www.youtube.com/watch?v=cktx5NnBVwU
Ez nagyon érdekes dal,
Ez nagyon érdekes dal, köszönöm hogy felhívtad rá a figyelmemet.
Cserébe hasonló Kazincbarcikáról:
http://www.youtube.com/watch?v=JzS7kTRnWVU
"Dalszöveg" itt:
http://www.zeneszoveg.hu/lyrics.php?lc=33053&showcomments=0
Öröm műértőkkel találkozni.
nézzétek a jó oldalát,
nézzétek a jó oldalát, sokan vagyunk! :)
Reggelente a menetidőm 40%-át a biciklisek kerülgetése teszi ki.
Az "íráshoz" még ennek a
Az "íráshoz" még ennek a kreténnek: www.automobil.hu/c1091/_157_tel_a_varosban__300_ezerert
"Október 14-én 157 km/h sebességgel közlekedett lakott területen belül egy Mini, 107 km/h-val lépte túl a maximumot."