Tudod-e mi épül az Erzsébethíd alatt???
Ha érdekel gyere el a tervezői fórumra, a téma a duna menti kerékpározás a belvárosban!

Margit híd - Szabadsághíd között od- vissza végigfotózva http://picasaweb.google.com/magyar.kerekparosklub/EV_pest#

Kerékpáros Tervezői Fórum - december 9.

A Magyar Kerékpárosklub és a Közlekedéstudományi Egyesület Városi Közlekedési Tagozat Települési Közlekedéstervezési Szakosztálya rendezésében ismét kerékpáros szakmai fórumra hívjuk a fenntartható közlekedés fejlesztésében elkötelezett szakembereket.

Téma: Kerékpárral a pesti Dunaparton

Időpont:2010. 12. 09. csütörtök 15.00 óra
Helyszín:FŐMTERV Zrt, 1024 Budapest, Lövőház u. 37. ,Fszt. tárgyaló

http://kerekparosklub.hu/kerekparos-tervezoi-forum-december-9

Előtte"Kerékpárosbarátok" BEBICIKLIZÉSE, melyre jelentkezés szükséges!
Jelentkezés itt>>

Euro Velo meglévő és tervezett szakaszai, folyamatban lévő és tervezett beruházások hogyan járulnak hozzá a folyamatosan kerékpározható Dunaparthoz ? Ismerjük meg a meglévő tervek részleteit! Hogyan illeszkednek a tervek egymáshoz kerékpáros szempontból? A fórum kiemelt témája a „hídfő terek” csomóponti kialakítása és a belvárosi kapcsolatok.

Levezető elnök: Orosz Csaba (PhD) egyetemi docens, BME Út és Vasútépítési Tanszék
Meghirdetés a KTE hírlevélben >>

Beszámoló a korábbi Kerékpáros Tervezői Fórumról (2010. szeptember 23.) >>

Részletes program>>
Háttéranyagok>>

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
H.L. képe

Jó a címváltás, eddig

Jó a címváltás, eddig úgy jött le, mintha csak szakikat várnátok.
Szívesen mennék, csak nem leszek BP-n. :(
Majd elolvasom az összefoglalót, a Győri eseménynek is tök jó összefoglalót írtatok.

2
H.L. képe

De ez amúgy vicces, hogy

De ez amúgy vicces, hogy egy ilyen téma mennyire nem izgatja a népet..

Mindazonáltal volt a héten egy topik, hogy vmi futár arc két éve a táskájával lehorzsolta valaki fülét - ez 100 feletti hozzászólás szintű érdeklődést generált.

Aztán ha készen lesz egy projekt, és valakinek vmi nem tetszik, akkor meg megy majd a pampogás, hogy az Mk így meg úgy, meg miért nem éredérvényesít senki, erről miért nem tudott, stb.

3
beked képe

Hát a fórum híre az MK

Hát a fórum híre az MK honlapján már egy ideje kint van, ide meg csak nemrég került ki, így szerintem kissé elfogult a következtetésed.

És valóban. A felhívás alapján a fórum nem plebs barát, de szerintem nagyon érdekes lesz. Kicsit korán van azért.... :)

De valóban én is úgy érzem, hogy páran úgy bírálják egyesek tevékenységeit, hogy nem követik,de még az aktuálnak sem néznek utána. Ez sajnálatos, de emberi.

Beke Dávid

4
jurta képe

[1 percig egy nagy butaság

[1 percig egy nagy butaság volt itt :-)]

Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék

5
sagan képe

Vicces,hogy valamit

Vicces,hogy valamit tervezői fórumnak hívnak és közben a mellékelt fotók meg azt mutatják,hogy épp egy kerékpárút gányolódik az Erzsébet híd alatt.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

6
beked képe

"Euro Velo meglévő és

"Euro Velo meglévő és tervezett szakaszai, folyamatban lévő és tervezett beruházások hogyan járulnak hozzá a folyamatosan kerékpározható Dunaparthoz ? Ismerjük meg a meglévő tervek részleteit! Hogyan illeszkednek a tervek egymáshoz kerékpáros szempontból? A fórum kiemelt témája a „hídfő terek” csomóponti kialakítása és a belvárosi kapcsolatok."

Beke Dávid

7
sagan képe

Ismerjük meg a meglévő

Ismerjük meg a meglévő tervek részleteit a kiemelt fontosságú "hídfő terek " téma vs. Erzsébet híd alatt folyamatban lévő gányolás.
Az Erzsébet híd alatt milyen módosítás lehet így arra a semmiből a semmibe kétirányú vacakra, semmilyen. De holnap azért megismerhetem a terveit.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

8
beked képe

Hát én nem tudom a

Hát én nem tudom a választ.
De remélem holnap kiderül.

Beke Dávid

9
sagan képe

Kiderült. Már azért a

Kiderült.
Már azért a mondatért megérte elmenni,ami a tervező mondott erről a nagyszerű bringaútról.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

10
bembo képe

Akkor már leírhattad volna

Akkor már leírhattad volna ide, hogy mi volt az a mondat. Így csak furdal a kíváncsiság. :)

11
sagan képe

Nagyjából ez: Kérdés:

Nagyjából ez:
Kérdés: Épült egy 100 méter semmiből a semmibe bringaút. Mégis ki fogja ezt használni?
Válasz: Tudjuk, hogy senki.
K:Akkor miért épült?
V: Mert ha nem épül meg akkor kötbért kell fizetni a tervezőnek.

----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc

12
elfroland képe

Köszi a beszámolót. :-)

Köszi a beszámolót. :-)

13
ízirájder képe

És mert így

És mert így ketni

http://www.mek.iif.hu/porta/szint/human/szepirod/magyar/szathmar/kazohin...

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

14
airdace képe

Ott van a fotóalbumban is,

Ott van a fotóalbumban is, hogy folytatják majd az Apáczain is, csak nem tudni, mikor. Amúgy szerintem az Erzsébet-híd alatt még ez a legjobb megoldás, ugye itt az alsó és felső rakpart együtt van végül is, ezért értelmetlen lenne átvinni a bicikliseket a Duna felőli oldalra (az Erzsébet-hídtól északra).
Vagy te mit javasolnál?

______________________________
Ezüst Magyarország
Arany a szegélye
Beteg a királyunk
De boldog a népe

15
ízirájder képe

egy szot sem ertek. Jobbra

egy szot sem ertek. Jobbra also rakpart, balra felso, es mi az a "Duna feloli oldal?"

A legjobb megoldas meg az ami most van, csak le kell terelni a gyalogosokat rola az also rakparton kialakitando setanyra.

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

16
vercse képe

Nem értettem az Apáczain

Nem értettem az Apáczain mit szeretnének, de szerintem megvan hozzá a szélessége, hogy egy ilyet meg lehessen csinálni: http://picasaweb.google.com/vercse/Kerekparsav#5416172886464793266
A csinálni is csak táblák kihelyezését és festést jelentene.

17
toreki képe

Ha kiment volna a TSZ-ek

Ha kiment volna a TSZ-ek levlistájára, akkor időben olvashattam volna. De 3-kor amúgy is esélytelen lettem volna. :(

18
elfroland képe

Lehet hogy azért mert

Lehet hogy azért mert munkanapon délután 3-kor kevesen érnek rá érdekérvényesíteni :-)
De sebaj. Ezért tartjuk az MK-t.
Ők meg majd jól megírják mi vót az nagy értekezésen.

19
Kuku képe

----------------------------

--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest

Lépj be a szakszervezetbe

20
Pontagy képe

szerintem turisztikai

szerintem turisztikai szemszögből nézve talán nem akkora gáz az, hogy bringaút épül, persze, sávok kellenének, de ha azokat, akik a pénzt bringás infrára költik, nem érdekli a bringások véleménye (ez többször is beigazolódott) akkor nem sokat tehetünk. Betonfejűek, és kőkeményen arról szól a dolog, hogy valaki profitáljon és mutyizni tudjon. A bringás meg fogja be, örüljön, hogy van valami. Ez a magyar Balkán. DE a mienk! Sajnos..

21
martin_bp képe

Martin Tudomásul kell

Martin
Tudomásul kell venni, hogy az EuroVelo egy nemzetközi projekt amelynek nem célja a mindennapi budapesti kerékpáros közlekedés minél gyorsabbá tétele. Ilyen szempontból egy kerékpárút, amelyen családok is végigmehetnek, amely háromkerekűvel, rekumbenssel vagy utánfutóval is használható, nem egy rossz kezdeményezés, feltéve, ha jól meg van csinálva.

Amíg a pesti alsó rakparton nem raknak ki egy bringatilost és a belvárosi főutca kétirányú kerékpáros forgalmát fenntartják (mintha a József Attila u.tól északra már eltűntek volna a "kivéve kerékpárral" táblák), egy új kerékpárút szerintem nem rossz.
A túristák számára is legjobb lenne az alsó rakparton, (tájékozódás, látvány és gyorsaság szempontból) de ott hová férne még el?
Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy hogyan lehet megoldani a sok zűrös kereszteződést, hídfeljárót és egyebet.
Talán majd érdemes lesz ajánlani a német kerékpáros utazók fórumán a pesti utat a budai bringagyász helyett.

Martin

22
beked képe

Bár igy lenne. De néhány

Bár igy lenne.
De néhány kanyart a trekkingemmel is nehezen veszek be, néhol meg nem igen férek el...

Beke Dávid

23
Csinszka képe

Fene hát én ilyenkor még

Fene hát én ilyenkor még dolgozom :( :((

24
alterego képe

No és a közterületek

No és a közterületek mellett a helyesírásra is oda kellene olykor-olykor kukkantani.

25
Pontagy képe

ugyan, fölösleges

ugyan, fölösleges bekapcsolni a grammar-nazi módot, nem az a legégetőbb probléma ;)

26
kvir képe

Gondolom ezt

Gondolom ezt várjátok!!

Beszámoló a Kerékpáros Tervezői Fórumról (2010. december 9.

Kb 30 tervező szakember és hivatali dolgozó volt jelen, 8 szakmabeli MK tag, 3-an voltak akik a CM-ről értesültek és érdekelte őket.

Itt a tervek is hozzáférhetőek! Lehet itt fórumozni róla... de komolyabb, összeszedett szakmai véleményt jobb ha e-mailben küldtök.
Jövőre igyekszünk majd ezen vélemények szerint tárgyalni.

Korábbi háttéranyag: EuroVelo koncepció és MK vélemény a tervekről

Ha kerületenként felvállalná egy-egy valaki, vagy a terület szervezetek rákattanának... én vállalnám a koordinációt... és akkor lehetne ez egy kiemelt célunk jövőre, hogy úgy "katalizáljunk" a folyamatokat, hogy jó tervek, végiggondolt projekt szülessen a Duna-partra vonatkozóan!

Virág - Magyar Kerékpárosklub
kozlekedes[kukac]kerekparosklub.hu