"Nincs már ordító Weber karbi, nincs már hörgő kipufogó, az autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne. 8 légzsák, övfeszítő, biztonságosabb, mint az anyaméh. Vajon jó irányba megy a fejlesztés?
Szerintem egyáltalán nem.
Nem vagyok a műszaki fejlesztés ellenzője, sőt. Én is azt gondolom, hogy ha megállapodtunk volna a fakeréknél, akkor még most is egy helyben topognánk, nem jutottunk volna el a verseny slickekhez és a defekttűrő abroncsokig. Egyéb fejlesztéseket, a merev kasztnit, a jó geometriájú, biztonságos futóművet én is élvezem és baj lenne, ha merev első hidas, függőcsapszeges gépekkel közlekednénk...."
a folytatás alant:
http://belsoseg.blog.hu/2011/01/31/az_autozas_vege












Nem esik szó az autózás
Nem esik szó az autózás végéről.
Egy kis soványka kesergés a fogyasztó társadalom autóipari vetületéről.
"A baj csak akkor lenne, ha egy-két gyártó továbbra is gyártaná a két tonnás szabadidő terepjárókat és a forgalomban résztvevő autók tömege nagy szórást mutatna. Ekkor egy sajnálatosan bekövetkező balesetnél a haladóbb, korszerűbb könnyű autó húzná a rövidebbet, legalábbis az esetek egy részében."
Ja kerékpáros meg gyalogos meg nem is létezik,de szegény sérülékeny könnyű autónak mennyire rossz, ha egy nagyobb gépjárművel találkozik.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
"Ja kerékpáros meg
"Ja kerékpáros meg gyalogos meg nem is létezik,de szegény sérülékeny könnyű autónak mennyire rossz, ha egy nagyobb gépjárművel találkozik."
Pont ez az autózás vége. Kiirtják egymást! :D
________________
Önkényuralmi jelkép?
avagy a T72-es harckocsiké
avagy a T72-es harckocsiké a jövő a közutakon
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Ez is aznap jelent meg a
Ez is aznap jelent meg a totalcaron:
"Most már minden közlekedő a zsebén érzi, hogy baj van: az üzemanyag lassan megfizethetetlenné válik. Tényleg vége az olajkorszaknak? Ha igen, mi jöhet utána? És ami nagyon nem mindegy: milyen megrázkódtatásokkal járhat az átállás? Többek között erről kérdeztük Hetesi Zsoltot, az ELTE óraadó tanárát, a témakör egyik elismert szakértőjét."
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2011/01/31/mi_var_rank_a_csucson_tul/
_________________
Csupa erő, csupa izom! Minden reggel biciklizom...
Ugyanakkor Hetesi Zsoltot,
Ugyanakkor Hetesi Zsoltot, az ELTE óraadó tanárát, a témakör egyik elismert szakértőjét sokan nem tartanak hiteles forrásnak.
pl itt:
http://criticalmass.hu/forum/20100419/apa-kezdodik-sulyos-olajhiany-varh...
_________________
Csupa erő, csupa izom! Minden reggel biciklizom...
Szakterületei: ...Kaotikus
Szakterületei: ...Kaotikus viselkedés a fizikai paraméterek fázisterében... ezt nem értem. Miben tér el a katolikus viselkedés, mint az agnosztikus vagy ateista viselkedés? Máshogy fogja a katolikust a közegellenállás? Kevesebb g erő hat rájuk?
___________________________________________________
Hauser Five-0-m:)
Slickel nyomom, oszt?:
Lehet, hogy viccnek szantad,
Lehet, hogy viccnek szantad, de biztos ami biztos:
- kaotikus: A kaosz szo melleknevi alakja (rendezetlensegre utal)
- katolikus: vallas
Bocs.
bassz, ezt benéztem. már
bassz, ezt benéztem. már nem csak egyszerű vagyok, de betűtévesztő is. ha kaotikus, akkor értem. ideje szemészhez menni. mea culpa.
___________________________________________________
Hauser Five-0-m:)
Slickel nyomom, oszt?:
Attól még találó vicc
Attól még találó vicc volt. Hetesivel éppen az a baj, hogy olyanokat ír, hogy a katolikus egyház fogja megmenteni a világot a klímaváltozástól, ezért a parókiákat már most érdemes felszerelni napelemmel.
Az a gáz, hogy nem elég hogy ilyen baromságokat ír, emellett a tudományos teljesítménye nem túl számottevő.
Hú, igazad van. Elolvastam
Hú, igazad van. Elolvastam egy cikket(Szent Korona rádió oldalán) Hááát, mit ne mondjak, láttam a tanulmány alapjául szolgáló scifiket:) Ez a szervezzünk vidéki kommunákat, meg önellátó területek, hát igen durva vicc. Vidéken élek, barátnőm nagyapja nem képes önellátó gazdaságot létrehozni. A disznókat saját maga által megtermelt takarmányból eteti ugyan, de a trágyázáshoz nem termel elég produktomot az említett állomány. Ez van. Vennie kell vetőmagot is.
A Hetesi doktor úrról pedig az a véleményem, hogy a szélsőjobboldaliság eszményeit/félelmeit meglovagló/bátorító/elfogadó ember, amolyan "sztártudós". Nem olvastam végig a cikket, aki megtette, mondja már meg kérem: Kiderül belőle, hogy a zsidóknak, és az általuk Palesztinára mért nyomásnak mi a köze az eljövendő válsághoz.
u.i.: Manapság a tudomány is tele van politikával.
___________________________________________________
Hauser Five-0-m:)
Slickel nyomom, oszt?:
Linkeld már be légyszíves
Linkeld már be légyszíves a szentkoronás cikket!
Válságok amúgy a háborúkkal is összefüggenek!
http://szentkoronaradio.com/i
http://szentkoronaradio.com/ittechtudomany/2008_10_14_a-felelt-jovo-hete...
tessék, itt a link.
Szerintem, hangsúlyozom, ez az én véleményem, a jelentősebb háborúk nem csak a nyersanyag miatt kezdődtek, hanem a kereslet, főleg a nehézipar fellendítésére is. G. W Bush támogatói között is szép számmal voltak olyanok, akik közvetlenül érdekeltek voltak abban, hogy az Államok fegyverkezése fellendüljön.
A háború, gazdaságilag pozitív hatású, a pénz megáll inflálódni, főleg ha bezárnak a munkahelyek, a háborús fegyverkezés munkát ad, a háború utáni újjáépítés szintén. Nem vagyok háborúpárti.
__________________________________________________
Hauser Five-0-m:)
Slickel nyomom, oszt?:
Lehet félreértelmezem, de
Lehet félreértelmezem, de a cikkírónak csak az a baja, hogy a mostani járművek nem az élményautózásra valók, hanem elektronika által túlvezérelt komputerek.
___________________________________________________
Hauser Five-0-m:)
Slickel nyomom, oszt?:
nem lehetsz egy bonyolult
nem lehetsz egy bonyolult ember; meglehetősen leegyszerűsítetted a problémakört : )
Tehát, ha a világ
Tehát, ha a világ dolgairól nem úgy vélekedek, mint Te, akkor egyszerű ember vagyok? Vagy a mosollyal a mondat végén a kijelentésed degradáló voltát kívánod enyhíteni? Akkor lennél kedves, és kifejtenéd, hogy hogyan kellene értelmeznem a cikket?
___________________________________________________
Hauser Five-0-m:)
Slickel nyomom, oszt?:
Ő nyilván egy bonyolult
Ő nyilván egy bonyolult ember. Ha te másképp gondolkodsz valamiről, akkor nem lehetsz más, mint egyszerű.
ha Te mondod...
ha Te mondod...
arra célzok, hogy a
arra célzok, hogy a hirtelenjében elkövetett kommentelés helyett néha megerőltethetnéd az agyadat is (pl. olvasd el még egyszer a cikkeket), hátha.
menni fog, én Neked drukkolok! : )
(Nincs téma)
"autót már nem vezetni
"autót már nem vezetni kell, hanem utazni benne."
Ezt sajna sokan tényleg így gondolják. Pedig de. Vezetni kellene.
CSI
Ilyenkor miért nem
Ilyenkor miért nem szaporítod a szót? :)
Tökre címlapra való, de közben így nem lehet kitenni. :(
--------------------------------
Kürti Gábor, Újpest
Lépj be a szakszervezetbe
Kicsit szaporítottam..a
Kicsit szaporítottam..a kedvedért:)
Speciel ebben a
Speciel ebben a beszélgetésben -és Hetesi által elmondottakban- nem találok kivetnivalót.
Az is igaz, hogy egyetlen szó sem esett a katolikus egyház szerepéről -ami sokak számára kifogásolható lenne (azért azt el kell mondani, hogy a katolicizmus már túlélt ezt-azt, így van benne tapasztalatuk).
Az viszont, amit elmondott, tény: előbb-utóbb nem lehet tovább folytatni az ipar és az egész technológia jelenlegi működését;előbb-utóbb váltani kell. és nem árt, ha ezt katasztrófa nélkül véghez lehet vinni...
Cool site, this post
Cool site, this post includes very nice and informative mcse content that I never perceive before. i want to say that please post some new information pass4sure and interesting research . I really appreciate your way of presenting such an excellent suggestion. I want more and mcitp certification i will come back here to see more updates in future pass4sure 70-620 as well.my best wishes for you always so keep it up.regards
pass4sure 70-284 | pass4sure 70-272 | pass4sure 70-660 | pass4sure 70-400
Ami számomra a lényeg
Ami számomra a lényeg belőle, (és ezen már én is gondolkoztam párszor) hogy az autóipar nem a takarékosság felé, hanem a nagyobb profit, nagyobb tömeg, agyobb pazarlás felé mozdul. És itt tényleg fontos az autó tömege, mert a 70 kilós ember a 700 kilós kocsiban is 1% alatti hatásfokot eredményez városban, de az autók tömege az utóbbi időben megkétszereződött, és 120 lóerő alatt már nem lehet kapni autót.
A mi autónk egy A Vectra 75 lóerős, és kb 900 kiló.
Kényelmes, nagy, tudunk vele menni 50-el városban, és pld Németországban símán mentem vele huzamosabb ideig 160 -al, természetesen bírta volna tovább is talán 180-190-ig. (Ott kb ennyi a külsősáv átlaga, nem sokan mennek 200-al)
Magyarán a mai motortechnika mellett fogyaszthatának feleannyit is az autók. Gyanítom hamarosan fognak is.