Megjelent az indexen egy cikk a budai fonódó villamos ügyének lehetséges fordulatáról, immár tervrajzokkal.
A jól látszódó hibák a kerékpárút szempontjából:
- semmi kapcsolat a merőleges utcákkal
- a Bem téri villamosmegálló előre kódolt konfliktusai
- a villamospálya három méteres látogatása a Margit hídnál (ez új "ötlet" a nagymúltú tervezőcégtől)
- másfél méteres járda a kerékpárút mellett, jó lesz kerülgetni a turistákat
- Margit híd déli felhajtója is érdekes a megmaradó járdás gyásszal












A nagyobb színes képen
A nagyobb színes képen látszik,hogy nem új,hanem a hagyományos megoldás. A külön bringaút a megállóban meg a Margit híd előtt bringagyaloggá egyesül.Csak egy sövényen kell átmenni,de az nyilván nem okoz problémát egy bringásnak.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
én elfogadom, hogy
én elfogadom, hogy bringaút van sáv helyett. Jó minőségű, és nem tömeges probléma, hogy nem lehet lekanyarodni (legfeljebb időben lemegyek róla)
elfogadnám, hogy megszűnik a villamosmegállónál, ha szűk lenne a hely, de megint az van, hogy minden (bringaút, megálló, sövény, sétány, villamos) nyomorog, hogy legyen öt sáv, ahol lehet autóval repeszteni (jobbra kettő, balra három)
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
10 masodpercnel a kek auto
10 masodpercnel a kek auto eluti a gyalogost a tipikus jobbhorgos megoldasnal. Ott hol a zebra?
Miert kerekparsavozik az index is?
Kivi vagyok, mi sul ki ebbol az egeszbol...
----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Ohh, nem is láttam ezt a
Ohh, nem is láttam ezt a jó kis animációt :))
0 57-nél piroson áthajtó autós :DD
A zebra 0 25-től 1 03-ig piros,utána a zöld 1 09-ig tart. Korrekt.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
16-nál meg egy fehér autó
16-nál meg egy fehér autó üt el egy gyalogot. Ha ilyen tendenciát terveznek, az óránként 120 gyalogossal kevesebb. :(
az autók meg kaphatnának
az autók meg kaphatnának "One pedestrian less" matricát, az EMPAMO ajánlásával.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
A kerékpárosklub aláírta
A kerékpárosklub aláírta a fonódó villamosokat támogató terv megvalósulását.
Bicikliút helyett egyébként is sáv kéne az úttestre. Vagy legyen bringagyalog, és akkor használata nem kötelező. Szerintem. A villamosvonal pedig százszor fontosabb, mint egy olyan bringaút, amely alig 500-1000 méteren felel meg a normáknak, előtte-utána pedig használhatatlan.
EGYBEFÜGGŐ KERÉKPÁRUTAT
EGYBEFÜGGŐ KERÉKPÁRUTAT A DUNA MENTÉN VÉGIG A DUNA-PARTON!!!
+1, de mind a két oldalon
+1, de mind a két oldalon :)
Már van, jó széles,
Már van, jó széles, közelebb a Dunához, csak az autókat ki kell tiltani róla. :D
éjfél után az is megvan,
éjfél után az is megvan, számtalanszor pofátlankodtam már rajta éjnek évadján, persze teljes díszkivilágításban :)
Gilran a térképész
elvennéd a
elvennéd a gyalogosoktól?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Elég széles az
Elég széles az mindkettőnknek. :)
öö, azért én feltörném
öö, azért én feltörném
Mondjuk azokon a
Mondjuk azokon a szakaszokon, amit évente elönt a Duna, szerintem jobb a kő mint a fű.
de én a falba vágott
de én a falba vágott pincéket szeretnék evő-ivó kiülőhelyekkel. Jó az a bicajút fent a mostani bringagyalog helyén, könnyebb is onnan kikanyarodni, meg közlekedni is, ha nem ott lófrálnak a turisták, hanem lent
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
ne aggódj, már építik az
ne aggódj, már építik az Erzsébet híd alatt a bringautat. :D a semmiből a majdnem semmibe.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
mi ez a hőzöngés? :) aki
mi ez a hőzöngés? :) aki nyélen rakja úgysem fogja használni a bringagyászt. mér évek óta kerékpároztok és eddig senkinek sem jelentett gondot eljutni a város másik végére. elkészül az út szar lesz ez tény, mert olyan emberek csinálják akiknek fingjuk sincs az Audi A8 nál kisebb járművekről. a fővárosban kerékpárút nélkül is teker aki akar. ez csak EGY vélemény.
Majd ha neked is lesz egy
Majd ha neked is lesz egy tízéves gyereked, neked sem lesz mindegy.
Jelenleg gyerekkel a szűk keresztmetszet:
1. Rabickodás nyélen, hát az nagyon fasza, jelenleg ezt csináljuk.
2. Tízzel bohóckodás életveszélyes bringautakon.
3. A punkoknak vajon van gyerekük?
4. Ráadásul a kezdő bringásokat a jó infra segít kerékpárra ültetni.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Arrol nem beszelve, hogy
Arrol nem beszelve, hogy mivel elvileg kotelezo a hasznalat, igy ha "poenbol" el is utnek, akkor is megoszthatjak a felelosseget, mert kidumalhatja a joember, hogy neked semmi keresnivalod nem lett volna ott. Ha egyaltalan tudsz vedekezni, es nem huzzak rad a kamu sztorijukat.
Ha esetleg te okozol balesetet, akkor pedig hatvanyozodik a felelosseg.
Egyebkent pedig ahol van infra, ott joval agresszorobbak a soforok, egyelore nem tudtam rajonni, miert. Valoszinuleg kinek az adojabol epult, es hasonlo ertelmes gondolatok miatt...
En se hasznalom ezeket a szarokat, csak baratnovel, de minel tobb van, annal nagyobb a szivas, pont a fentiek miatt.
----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Magaslabda: Hany baratnot
Magaslabda: Hany baratnot tartasz? :-)
Muha
Muha :D
----------------------
szmog | fotózás
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"
Kiváncsi lennék, hány
Kiváncsi lennék, hány hét alatt keletkezne az első kátyú a villamossín és a keresztező sávok között.
Mellesleg egy általam jónak ítélt csomópontot tennének tönkre, amit eddig 4 éven át minden gond nélkül használtam napi rendszerességgel ráadásul a kérdéses Dél-buda Óbuda, illetve 19-17 villamos irányban.
Tényleg, néha napján, ha felállnának és megkérdeznének pár embert, hogy mi a véleményük az adott anyagról, szerintem meglepődnének.
Országúton, vagy kempinggel, Törökbálint-Budapest
>Mellesleg egy általam
>Mellesleg egy általam jónak ítélt csomópontot tennének tönkre, amit eddig 4 éven át minden gond nélkül használtam napi rendszerességgel ráadásul a kérdéses Dél-buda Óbuda, illetve 19-17 villamos irányban
Szerintem meg egy normális villamoshálózatot építenek. Budapesten soha nem lesz 15-ös metró, mint Madridban, viszont vannak villamosvonalak. Ha ezek nem kényszerítenek 3 átszállásra egy átlagos útvonalon, akkor az emberek hajlandóak is lesznek átülni rá az autóból. És az biciklisnek, gyalogosnak, mindenkinek jó.
Ha viszont az érintett villamosokat nem szervezik át, akkor azok akár meg is szűnhetnek. Nézz rá a 17 és 19-es villamosokra: lassú, kevés utas, elhanyagolt kocsik, elhanyagolt pálya. A külvárosból csak akkor fognak tömegközlekedni az emberek, ha a városon keresztülvisznek, és a Belváros peremén nem kényszerítenek átszállásra. Jelen esetben a Moszkvára vagy a Blahára kell villamosozni plusz egy átszállással, hogy a 2-es metróra szálhass, Dél-Buda felé meg szintén Moszkván átszállva juthatsz. Naná, hogy autóba ül mindenki.
Valóban megoldódik a
Valóban megoldódik a probléma pár év alatt elfogynak a gyalogosok=D. 0:10, 0:16 legalább elsodorja. Lámpára én 8 másodpercetet számoltam. Fonódó villamos meg baromság mert lassú, É-D -i HÉV kéne(igazából folytatni/visszaépíteni).
most komolyan, ezt a tervet
most komolyan, ezt a tervet nem támogatja az a büdös polg. mester??? elmehet a ..........!
legalább végre láttam az animációt és a tervrajzokat, hogy hogyan fog kinézni. (ezért óriási köszönet Neked, sdd! :-) ) én a bringaút elvezetésén kívül semmi kivetni valót nem látok rajta. csak a kedves p.mester úr fél, hogy mi lesz, hogyha Ő benn ragad az Audijával a Margit híd alatt... az már nem érdekli, hogy több ezer ember közlekedését segítené elő ez a projekt.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D