Ma reggel egy dömper mögött startoltam a zöldnél a Kerepesin, és gondoltam, vegyük fel a forgalom ritmusát. Rendes szélárnyéka van a döhöncnek, még pár méterrel mögötte is.
Azon kezdtem gondolkodni, hogy ötösben szoktam 40-et menni, és most hatosban vagyok, és már azt is kezdem kipörgetni... 46. Jesszus. Nyomjuk még egy kicsit. 47,1-nél jött meg a jobbik eszem, és visszavettem 35-re.
Este lassan, ráérősen jöttem, élveztem a tavaszt. Hazaérve véletlenül megrúgtam a vázat a térdemmel, és furcsán riszálta magát az első keréknél. A szerelő hatkor zár, az még hat perc, felhívtam, hogy várjon meg, jövök. Megnézte, szerinte elrepedhetett a villa valahol a stucnin belül. Egyetértettünk abban, hogy nem lett volna jó, ha 47-nél kinéz onnan.
Nem tudom, hogy mióta repedt, nem szoktam rugdosni, de az biztos, hogy valahol vigyáznak rám.












Dolgoznak az őrangyalok (<-
Dolgoznak az őrangyalok (<- link) rendületlenül.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi
A szélárnyékkal amúgy is
A szélárnyékkal amúgy is vigyázni kell.
Alapvető szabályok:
-csak egyenes úton
-reggel, a kenyeres kocsi mögé lehetőleg ne, mert irgalmatlan manővereket bír végezni
-és egy percre se lankadjon a figyelem
... majd még kiegészítitek valamivel...
Úgy van, nem is szoktam
Úgy van, nem is szoktam rátapadni, hagytam pár métert, bár talán lehetett volna több is.
_________///Hemü\\\__________
\ ...Az én járművem pöccre indul... /
Csak ismerős úton, ahol az
Csak ismerős úton, ahol az ember fejből tudja a kátyúkat.
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
...és kanyarokat, múltkor
...és kanyarokat, múltkor benéztem egyet, felvezető kocsi jobbra el, én meg mentem tovább egyenesen... még jó, hogy bringaútra vezetett és nem egy falnak :)
ez a problem egyébként felveti a reggeli kávé fontosságát is
illetve a frissítő
illetve a frissítő menetszélét ;)