Vannak benne erősen támadható kijelentések:
"Igaz, nem a nyolc évvel ezelőtti levegőminőséget hasonlították össze a mostanival"
Bizonyos német városokat emleget, mégis melyikeket?
Valamit kellene tenni, mielőtt erre tényleg hivatkozni fognak.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2011/05/11/nem_jott_be_a_dugodij/












Lefordítom: a belváros
Lefordítom: a belváros szennyezettsége lecsökkent a külváros szintjére - ebből sikerült valahogy azt kicsavarni, hogy "nincs hatása" a korlátozásoknak, ügyes.
A dízeles buszok meg non sequitur, lehet villamost építeni, nem a dugódíj létének függvénye, hogy az ottani BKV milyen megoldásokat választ, rosszat-e vagy jót. Nálunk is pontosan arról megy a szövegelés, hogy a dugódíj bevételeit a közösségi közlekedés korszerűsítésére lehetne fordítani. Az megint más, hogy ez így történne-e, de akkor azért kell küzdeni, hogy így történjen, nem néhány téves logikai ugrással az egész dugódíj ellen.
no igen, ezzel egyetértek.
no igen, ezzel egyetértek. remélem, az itthoni BKV, ill. BKK sem fog erre reagálni, hanem inkább megvalósítják ezt a tervüket + ezt is:
http://www.facebook.com/notes/bkk-budapesti-k%C3%B6zleked%C3%A9si-k%C3%B...
----
Már 2 éve össztelós montival rakom, oszt? :D
Pontyosan. **** Belvárkodj,
Pontyosan.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Hehe, pont egyszerre raktuk
Hehe, pont egyszerre raktuk ki, csak én a Most olvastam-ba tettem!:)
Én is olvastam, hát
Én is olvastam, hát szerintem meg bejött. Először 5 éve Londoban egy tű nem fért el az utakon az autók közt, most meg lehet bringázni is és gyalogosan átkelni. Lásd a blogjaimban az beszámolót. Mivel voltam ott is sokat, elárulom hogy személy szerint olyan benzin-büdös hellyel nem is találkoztam ott, mint itt 4-5 körül a Blaha...
Bizony, valamiért nem
Bizony, valamiért nem említi a cikk, hogy több hely lett, és akinek tényleg autó kell valamihez, az azért a pár fontért azóta gyorsan el tudja intézni a dolgát.
Márpedig ha munkára lehet fordítani az időt, ami elveszne a dugóban, akkor kitermelheti az árát. Úgy kell belőni, hogy puszta lustaságból ne fizessék ki naponta, csak amikor/akinek ténylegesen szükséges, mert olyat visz.
én ugye megmondtam,
én ugye megmondtam, többször is!
és most majd amerikaiangol tudósok majd jól be is bizonyítják!
hiphiphurrá!
-
arghhh!
mit, hogy az EMPAMO tényleg
mit, hogy az EMPAMO tényleg balfaszok gyülekezete? Sikerült nekik, lehet Nobel-díjat osztani.
egy kis higgadtságot,
egy kis higgadtságot, kérem.
vagy előbb menj haza, húzd magadra a takarót, és sírd ki magad, kispofám.
-
arghhh!
Ne válaszolj
Ne válaszolj neki.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
nem szeretsz? pedig nekem
nem szeretsz?
pedig nekem tetszenek kellemesen gömbölyű formáid, ahogy elsuhannak a bordó (?) kerékpárodon, a wesselényi utcán, a naplementében.
-
arghhh!
szánalmas létformád egy
szánalmas létformád egy képben összefoglalva:
http://2.bp.blogspot.com/-mSZVxIFThl4/TclP2pwoQeI/AAAAAAAAQK8/7o7RJYKwpP...
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
ez én vagyok, én voltam a
ez én vagyok, én voltam a modell.
-
arghhh!
Lehet, hogy meggondolatlan
Lehet, hogy meggondolatlan volt a címadásod... :-)
Jávor Tamás
Budapest-Krisztinaváros
Ne etesd a trollt.
Ne etesd a trollt.
hogy kiélhesd
hogy kiélhesd feljelentősdi hajlamaidat, segítek Neked:
http://criticalmass.hu/user/linnan/track
puszi
-
arghhh!
Én is segítek neked, ez
Én is segítek neked, ez nem az a fórum. A bejelentésekre van másik, te is olvastad. Itt viszont csak e-szemét.
köszi, tudom, azért ide
köszi, tudom, azért ide tettem.
-
arghhh!
Olvass bele a 2. fáljba.
Olvass bele a 2. fáljba. Vagy elég csak a képeket megnézned a 17-19. oldalakon. Egyértelműen látszik a változás, a TC mégis az ellenkezőjét hazudja.
"Bizonyos német városokat
"Bizonyos német városokat emleget, mégis melyikeket?"
http://gis.uba.de/website/umweltzonen/lrp.php
-------
http://rideafuckingbike.com/
Ki tudja, melyik autógyár,
Ki tudja, melyik autógyár, olajcég mennyi pénzt csúsztatott a "kutatást" végző csoport zsebébe, hogy ne múltbéli adatokkal hasonlítsák össze az eredményeket, hanem más helyen mértekkel.
Ha van egy szmog felhő, aminek a közepén van egy szmogot nem termelő rész, az nem jelenti azt, hogy üvegbúrát húztunk a kijelölt terület felé. Fúj a szél, összekeveredik a különböző minőségű levegő, kiegyenlítődnek a különbségek.
A dugódíj miatt pláne nem lesz tisztább a levegő, ha ugyanúgy belső égésű motorokkal oldják meg az emberek szállítását (busz, taxi). Viszont mindenképp kisebb lesz a forgalom, kisebb zaj, nyugodtabb gyalogos, biciklis közlekedés, és az embereket arra készteti, hogy alternatív közlekedési formákat is számításba vegyenek ahelyett, hogy egyedül autókáznak munkába. Emellett a dugódíból befolyó összeget lehetne pl. a tömegközlekedés környezetbarátabbá tételére fordítani, leváltani az Ikarus buszokat, bicikli kölcsönző rendszert kialakítani.
A "Nem jött be a dugódíj" címet pedig egyértelműen az autósokat támogatók találták ki azt az egyetlen szempontot nézve, ahol jól kiválasztott feltételek között nem lehet érzékelhető különbséget felmutatni.
Van benne igazság.
Van benne igazság.
Minden bizonnyal, de egy
Minden bizonnyal, de egy publikáció esetében sokkal lényegesebb, hogy hazugság vagy csúsztatás van-e benne.
a nevében is benne van, nem
a nevében is benne van, nem a légszennyezés ellen van, hiszen az ellen lényegében hatástalan, hanem a dugó ellen.
ha ennyire kukacoskodsz,
ha ennyire kukacoskodsz, akkor miért nem kérded meg, hogy mi köze ennek az egésznek a bortermelőkhöz?
"A világ amit teremtettünk a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni gondolkodásunk megváltoztatása nélkül." (Albert Einstein)
Akkor a Baba-szappan
Akkor a Baba-szappan csecsemőkből készül?
Es a lodarazs?
Es a lodarazs?
És atomtámadás ellen is
És atomtámadás ellen is véd? Igen, nem, az ellen nem véd.
A dugódíjat nem a levegő
A dugódíjat nem a levegő javítása miatt vezették be. Bármit is kommunikálnak, de a dugódíj azért van, hogy a gazdag autósok kényelmesebben ellehessenek ott, ne kelljen a szegényebb autósokat kerülgetniük, könnyebben találjanak parkolót.
Minden más cél/eredmény csak másodlagos/esetleges.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
Jaja, mennyire igazad
Jaja, mennyire igazad van:D
És London városában működik egy miniállam, City of London néven, ott is be van vezetve?
minden autós gazdag, akik
minden autós gazdag, akik meg munkára használják, úgyis költségként tovább terhelik a megrendelőre
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Pont annyira igaz, mint:
Pont annyira igaz, mint:
Minden internetező gazdag, aki meg munkára használja, azt költségként úgy is a megrendelőre terheli...
-
Zsurmi
Így van! Mindig is
Így van! Mindig is szerettem volna a burzsoáziához tartozni.
Figyi, nekem is vannak szociális averzióim a tekintetben, hogy drágítással érünk el kisebb keresletet, de ebben az esetben mégsem sérül nagyon az igazságérzetem
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Visszatért az
Visszatért az "árdrágítók" retorika...
-
Zsurmi
hű, én akkor még nem
hű, én akkor még nem éltem
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Mennyiel lenne koszosabb a
Mennyiel lenne koszosabb a levegő, ha nem lenne dugódíj?
Ez is lényeges.
__________________________________________
A város annyira meg van terhelve beruházásokkal, hogy óvatosan kell bánni az olyan rendezvényekkel, amelyek zavarják az autósok forgalmát.
És persze a cikk írója
És persze a cikk írója elbújt a Hírszerkesztő alias alatt. Blogposzt nincs, nehogy megcáfolják a cikket.
-
Zsurmi