Indul a BuBi megvalósítása: kedden délután BuBi-fórum a BME-n, csütörtök délután pedig a CM előtt az uniós támogatási szerződés aláírása történik az Alkotmány utcában. Gyertek, vegyetek részt, a keddi fórumon pedig mondjátok el javaslataitokat, ötleteiteket a közbringával kapcsolatban!












13.00-13.30
13.00-13.30 Regisztráció
13.30-13.50 A BuBi szerepe Budapest közösségi közlekedésében – Vitézy Dávid vezérigazgató (BKK)
13.50-13.55 Köszöntő – Asbóth Ildikó (BKK)
13.55-14.20 A Kerékpáros Közösségi Közlekedési Rendszerek működésének nemzetközi tapasztalatai, társadalmi haszna, a beruházások megtérülése – Dalos Péter (COWI)
14:20-14.40 Kérdések-válaszok
14.40-15.05 A projekt előrehaladása, a BuBi gyűjtőállomásai és elosztási rendszere – Somodi László stratégiai, fejlesztési, beruházási igazgató (BKK)
15.05-15.25 Kérdések és válaszok
15.25-15.35 Marketing és kommunikáció a BuBi projektben – Lendvai Tímea (BKK)
15.35-16.00 A BuBi hatásterületének kerékpárosbarát átalakítása – Bencze-Kovács Virág (BKK)
16.00-16.45 Kérdések-válaszok
Időpont: 2011. szeptember
Időpont: 2011. szeptember 20. kedd 13.30-16.45 Helyszín: Budapesti Műszaki Egyetem, Informatikai Tanszék, I.E. 017. előadó (1117 Budapest, Magyar tudósok körútja 2.)
Így teljes
12:00-13:00 Lakatolási hely
12:00-13:00 Lakatolási hely keresése az I épület előtt
(én már reggel odalakatolok :p )
Mennyibe fog kerülni a
Mennyibe fog kerülni a használata?
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz
megy erre
megy erre valaki?
érdekelne, de egyedül ott héderelni..
Nekem 14:00-tól mítingem
Nekem 14:00-tól mítingem van, előreláthatólag egy-másfél óra, aztán benézek.
én erre a kettőre
én erre a kettőre megyek:
15.25-15.35 Marketing és kommunikáció a BuBi projektben – Lendvai Tímea (BKK)
15.35-16.00 A BuBi hatásterületének kerékpárosbarát átalakítása – Bencze-Kovács Virág (BKK)
(10 egész perc fog arról szólni ami majd eladja az egészet :)))
miért nem lehet streamelni
miért nem lehet streamelni az ilyeneket? amik jók, de munkaidőben vannak (sőt ha még virtuálisan részt is vehetnék rajta.... :)
Na mindegy
Beke Dávid
Ha valaki megy, én
Ha valaki megy, én kíváncsi lennék, hogy a Déli pu.-t sikerült-e (a korábbi tervek óta) bevonni a tervezési területbe! Minimum a Krisztina körúttal, esetleg a budai nagykörúttal...
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
Azt mondták, hogy minden
Azt mondták, hogy minden előadásanyag (ppt) kint lesz a bkk honlapján. Szóval akit érdekel, nézzen oda el, általában csak a ppt-t olvasták fel. Persze a hallgatói kérdések nem tudom fent lesznek-e.
Azért írok arról ami érdekes lehet:
Összesen 1111db kerékpár lesz kirakva. Előre biztos ígéretet kaptak a kormánytól, hogy ha az első pár hónap után nagyon kéne a bővítés, akkor ne kelljen éveket várni a közbeszerzésre. Ehhez olyan opciós szerződést kötnek, hogy 1111 bicaj most, esetleg újabb valamannyi pár hónapon belül. Persze már most tervezik, a bővítési helyeket, és irányokat.(Vitézi is tudja, hogy ez az 1000 bicaj nem csinál csodát, de elindít valamit.)
A Délinél az állomáson még gondolkodnak. Újra felmérték, az összes állomás körülbelüli helyét, hogy jó legyen.
Fél óra használat lesz ingyen, de ha félóránként bicajt cserélsz, az is meg lesz engedve.
A használathoz majd vagy bankkártya, vagy a bkv-máv-hoz bevezetendő elektronikus kártyás jegy-bérlet rendszer lesz.
Ami jól hangzott, hogy Vitézy azt mondta, hogy a legminőségibb rendszert választják, legyen szó informatikai rendszerről, vagy kerékpárról, mert ha szar lesz, az nagy égés, és ezt nem engedhetik meg egy 1,1 milliárdos játéknál.
A bicajokban lesz GPS nyomkövető, és minden állomás be lesz kamerázva.
2012 őszén-telén indul a telepítés, és próbaüzem, 2013 tavaszán-nyarán már 100%-kal működik.
A rendszert a bkk üzemelteti hosszútávon csak a kezdeti pár hónapot bizzák a gyártóra, telepítőre, utána, amikorra minden rutin kialakul visszaveszik.
Nem mellékesen még 300 millát költenek a terület bicajosbaráttá alakítására. Lesz itt a következő 3 évben minden, a biciklis felállótól a bicajjal nam csak egyirányú utcákig.
Jó volt hallani, hogy mostantól komplex rendszerekben gondolkodnak, és minden egyes felújításkor bárhol a városban együtt gondolkodik, a buszos, a villamosos, kerékpáros, autós stb. szakma, hogy mindenhol fejlődés legyen, ne csak a jelenlegi rendszerek életbentartása. Így akarják elkerülni, hogy 2 évenként feltúrjanak minden kereszteződést.
Most ennyire emlékszem.
De szuper, köszi! "Never
De szuper, köszi!
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts