Tegnap reggel is volt egy defektem, és ma reggel is. Tegnap már a Vaspálya utca elején jártam, amikor észrevettem, hogy lapos a hátsó, de még eljutottam a Kőér utcáig (X. ker.), mielőtt elkezdett kopogni a szelep. Ma az Albertirsai útra kanyarodtam rá a Fehér út felől, az új bicikliúton, amikor hangos sziszegést hallottam. Száz méterre sem jutottam. Visszasétáltam, de nem láttam semmit az úton.
Schwalbe Marathon külsőim vannak, fél centis defektvédő réteggel, ezekkel nem szokás defektet kapni, főleg nem naponta.
Van valakinek hasonló tapasztalata arrafelé?
Szerk:
Aznap délután épp az Élessaroknál mentem át a vasút alatt, amikor hangos sziszegéssel ismét leeresztett. Eltoltam az Árkádig, és ott leadtam a Ride Bike-ban, hogy keressék meg, hogy mitől ereszt le mindig, mert ez már csak belső gond lehet, én meg nem találtam semmit.
Ma felhívtak a Récseiből, hogy nem találtak tüskét, de a külsőt cserélni kell, mert már kiáll a drót. Mondom, rendben, úgyis már megérett rá. Pár perc múlva újra hívott a szerelő, hogy a felnit is cserélni kell, mert ahogy dolgozott rajta, elrepedt hosszában. De akkor már a küllőket is. De jó, mondom, akkor az új belső biztonságban lesz, és az a nyolcas sem lesz a kerékben.
Szóval most így állunk.












Kőbányai - Szállás -
Kőbányai - Szállás - Bihari részen nem volt hasonlóban részem.
Láttad is a rajzszögeket?
Nekem ugyanilyen
Nekem ugyanilyen gumiköpennyel ugyanilyen tapasztalatom van, de az Linz mellett ausztriában történt.
Rajzszeg volt egyértelműan. Tapasztalat, más nem okozhatta a defektet.
Sör nélkül rakom, oszt?
Conti Contact vagy Touring
Conti Contact vagy Touring Plus. Van B kategóriásban olcsón (2e / db körül) és többet bír, persze csodák nincsenek.
A Contact kötve hiszem,
A Contact kötve hiszem, hogy jobban bírná, de Marathont még Touring Plus-ra sem nagyon cserélnék a neten olvasott tapasztalatok alapján.
Jön a tél, és a Touring
Jön a tél, és a Touring Plus csúszik, mint a tokány. Az volt fent előtte. A Contact-ot még nem próbáltam.
__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
\ ember, hanem két archetipus. /
Rajzszög ellen még a
Rajzszög ellen még a Marathon XR sem nyújt védelmet (személyes tapasztalat) csak nálam nem eresztett le mindaddig amíg ki nem húztam a rajzszöget.
A Marathon Plus-szomból
A Marathon Plus-szomból húztam már ki rajzszöget, semmi gondot nem okozott. Ha gumicserével akarod megoldani a problémát, akkor ezt a típust merem ajánlani. Más gumimból egyszer 80 mm körüli szöget húztam ki, a belsőt két helyen is átszúrta. Azt semmilyen külsővel nem úsztam volna meg.
Egyébként szerintem simán nincs szerencséd, Marathonnal (pláne az új, vastagított változattal) nem szokás ilyen sűrűn defektet kapni.
Mennyire új? Ez egy éve
Mennyire új? Ez egy éve van fent.
A régiek azt hiszem hs368
A régiek azt hiszem hs368 jelöléssel futottak. Saját (nem túl sok) és mások tapasztalatai alapján ezek is elég defekttűrők voltak. Az új hs420-as Marathonokban viszont van zöld gumiréteg a futófelület alatt, hogy nehezebben szúródjon át (vékonyabb réteg a Marathon Plus-hoz képest). Hogy neked melyik van azt a hs szám alapján tudod eldönteni.
A legbiztosabb módja
A legbiztosabb módja eldönteni a defektvédelem típusát: elvágni keresztbe a külsőt és szemrevételezni a vágási felületet :-)
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Hát, azt már nem fogom
Hát, azt már nem fogom megnézni, de nem volt zöld.
__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
\ ember, hanem két archetipus. /
"egyszer 80 mm körüli
"egyszer 80 mm körüli szöget húztam ki"
Az felér egy kardnyelő mutatvánnyal! :-)
Olyannal már tetőt lehet ácsolni! (Nem 8 mm-es volt? a 80-asba nem egyszerű belehajtani...)
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
Mikor újak voltak a Conti
Mikor újak voltak a Conti Travel Contact gumiaim, egymást követő két napon is volt defektem. Azóta másfél év eltelt, és nem volt egy sem (kop-kop). Szóval, van ilyen :)
Ajjaj... Marathon Plus van
Ajjaj... Marathon Plus van nekem is. De terveztem pár éve egy mágneses rajzszög elhárítót. Mosmá télleg mekkő csinyánom.
_____________________________________
A hét gondolata:
Négy déli ország és egy északi ország nagy bajban van az adósságával. Csoda? A négy déliben délben alszanak, az egy északiban meg táncolnak.
Előtte meg minden
Előtte meg minden királydinnyében vasmagra cseréled a bio eredetűt, mi? :D
Minden anyag mágnesezhető.
Minden anyag mágnesezhető. Többé-kevésbé. :-)
De tényleg, gyakorlatilag királydinnyét más módszerrel lenne jó fölcsípni vagy eltakarítani az útból. Például kis forgó seprűcskékkel. Vagy szivacs hengerekkel amikre ráakadnak.
Üvegszilánkhoz viszont valami nagy energiájú lézer sugár nyaláb, ami szétrobbantja, elpárologtatja őket.
S kutyaszarhoz bio-pillanat-derítő vegyi eljárás, ami ivóvízzé varázsolja az utunkba akadó székletet. Szívesen is lennék parlamenti ivóvíz ellátó egy azzal felszerelt biciklivel. :D
Éreztem, hogy ez lesz a
Éreztem, hogy ez lesz a válasz. Az elektromágnest, kefét, rubinlézert, meg a szarkonvertert meg rákötöm a 3 W-os agydinamóra :D Vagy a 2,4-es is elég szerinted? :)
Királydinnye? http://critica
Királydinnye?
http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20110905/tribulus-terrestris
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Kizárt, az nem éri el a
Kizárt, az nem éri el a fél centit.
Az lyukasutott már nekem ki
Az lyukasutott már nekem ki silento II-t, és contactot is. (Ráadásul szintén a Szállás utcánál (is)). A királydinnye mindent átér :D
Mivel sok irányban vannak a
Mivel sok irányban vannak a tüskéi, oldalról is tud jól támadni. Utazik egy ideig, aztán egy kanyarban rádőlve csak kiszúrja.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Nekem a szintén
Nekem a szintén defektvédős Conti Ultra Race-t is kiszúrta már többször is mindenféle, és volt már szúrás a vastagított futófelületlen is többször.
Az még nem jutott eszetekbe, hogy miután rákapott a jónép a defektvésősre egyszerűen ezt is elkezdik silányítani a gyártók?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
A felni mitől repedt el
A felni mitől repedt el hosszában? Elfogyott a fékfelületnél?
Nem hiszem. :-) De nem
Nem hiszem. :-)
De nem tudom.
a sorok közt azt olvastam
a sorok közt azt olvastam ki, hogy sokat használta (ha tolásban is) leeresztett gumival
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
a napokban kavarogtam a
a napokban kavarogtam a Kőérben, meg a Gyömrőin, meg a Szállás környékén, és a Gergelyben egy védelem nélküli 20-as duro-val, hátul meg egy conti supersporttal, és semmi.
szerintem a külsőd volt már nagyon rossz állapotban, és az gyilkolta el a belsőket sorra. esetleg a felniszalag, vagy a szelepet vágta ki a lyuk pereme.
az igazi kérdés az, hogyan tudták hosszában eltörni a felnit meló közben.