Hello!

Örömmel tudatom, hogy elkészült a második utánfutó prototípusom! (a címben szereplő elnevezés még nem véglegesített)

Az első kísérlet során rengeteg konstrukciós hiányosságra derült fény, és így utólag látom, hogy túl volt bonyolítva az egész.
A legszembetűnőbb különbség azonban az, hogy amíg a tavalyi, első próbálkozásnál 26"-os gép volt elől, most egy Csepel Supernova (nem kettéhajtható Camping) kapta a megtisztelő feladatot.

A rögzítést igyekeztem a lehető legegyszerűbben és legbiztosabban megoldani. Az első teszt-körök sikeresnek bizonyultak 3*5l víz terheléssel. A későbbiekben fokozom a terhet, azért vízzel mert ez lehető legkényelmetlenebb vontatmány,(hullámzik, "rángatózik") ezzel is próbálom modellezni a legmostohább körülményeket a tesztek során.

Mivel az egész vontatmány a csomagtartóhoz csatlakozik így az masszívabb darabra lesz cserélve. Kezdetnek ez is megteszi, az állva szállított barátnő gondolatát szem előtt tartva.

Bocs a képek minőségéért, remélem a lényeg látszik!
Minden észrevételt szívesen fogadok!

Update:
A merevebb csomagtartó még mindig nem készült el.
Azóta túl vagyunk több bevásárláson, túlméretes szállítmányon és 20l-es teszten hibátlanul.

Már-már kiépül a bizalom...

CsatolmányMéret
DSCF0040.JPG453.25 kB
DSCF0035.JPG455.74 kB
A régebbi összeállítás

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Stanci képe

Akkor téged láttalak itt

2
Bal3 képe

A súlypont jó magasra

A súlypont jó magasra került, ez koncepció?

Üdv! Bal3

3
lazac képe

Ezt én sem értem, elég

Ezt én sem értem, elég billegős érzetet adhat így.

4
doglottbeka képe

Tettem fel képet az első

Tettem fel képet az első konstrukcióról.
Látható, hogy mivel a váz adott, kénytelen voltam emelni a középcsapágy-ház miatt, ugyanis padkán, dimben-dombon felütött.
A vezetési élmény lényegesen nem változott.
A mostanit kipróbálta a barátnőm is és meglepve tapasztalta, hogy -idézem-: "Semmi extra!"

5
Bal3 képe

Az első konstrukció jobban

Az első konstrukció jobban tetszik, annyit módosítanék, hogy a hátsó, alsó villaszárat levágnám a középcsapágy bekötési pontról és egyszerűen feljebb forrasztanám vissza. Persze csak ha van műhely.

Üdv! Bal3

6
doglottbeka képe

Ha lenne műhely... Üdv.:

Ha lenne műhely...

Üdv.: doglottbeka

7
Gesa képe

A barátnődet

A barátnődet belehajtogattad a dobozba? :)

8
monster képe

Minek az instabil

Minek az instabil utánfutó, amikor van stabil oldalkocsi:
http://sport.vatera.hu/kerekparozas/kerekpar/oldalkocsis_kerekpar_157714...
Igaz, mintha ezt tiltaná a kresz.
:-((-------))-:

9
doglottbeka képe

Igen: "Tilos a kerékpárhoz

Igen:
"Tilos a kerékpárhoz oldalkocsit, illetve egyéb vontatmányt kapcsolni a kerékpár-utánfutó
kivételével."

Üdv.: doglottbeka

10
Icarus képe

Dejó, ez a kép a kedvenc

Dejó, ez a kép a kedvenc teázómnál készült :D Hetente legalább egyszer látni szoktam ezt a bringát :)

-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu