http://index.hu/belfold/2012/04/29/sajat_kertjeben_utottek_el/
http://index.hu/belfold/2012/04/29/drogozott_a_cserbenhagyo_gazolo/
A második főleg nem semmi, még ügyvédet is hozott, mielőtt feladta magát.
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
http://index.hu/belfold/2012/04/29/sajat_kertjeben_utottek_el/
http://index.hu/belfold/2012/04/29/drogozott_a_cserbenhagyo_gazolo/
A második főleg nem semmi, még ügyvédet is hozott, mielőtt feladta magát.
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
http://www.youtube.com/watch?
http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-okrdMg
tudom, már volt többször
Ha a drogosokat
Ha a drogosokat fejbelőnék, nem lenne ilyen gond.
persze mindjárt megjelenik néhány troll aki mentegeti azzal hogy szegény kirekesztett kisebbségi honfitársunkat nem szabad bántani és a társadalom a hibás ha drogosan a BMW volánja mögé ül.
Ha az asztalosgáborokat
Ha az asztalosgáborokat fejbelőnék, nem trollkodnának olyanokat a CM-en, hogy az oktatók terjesztették el a gyalogoscsalogatás fogalmát. :DDD És milyen békés lenne itt a világ. :)
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Személyeskedést abba
Személyeskedést abba lehetne hagyni, persze megértem, hogy együtt érzel a drogos ámukfutóval, de tudod úgy kéne drogozni, hogy közben másnak ne ártson, neked is szól!
A személyeskedés
A személyeskedés mellőzését kezdhetnéd magaddal. Hol állítottam én olyat, amit írsz rólam??? :D
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Áhhh, sehol.
Áhhh, sehol.
Komolyan kérdezem, hogy hol
Komolyan kérdezem, hogy hol védtem én a drogos/alkoholos állapotban gépjárművet vezető potenciális gyilkosokat??? Azt ugye tudod, hogy ez már rágalmazás, amit itt művelsz?
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Veled komolyan vitázni nem
Veled komolyan vitázni nem lehet, de ha gondolod, nyugodtan jelentsél fel rágalmazásért. Ha attól jobban érzed magad.
Velem nem lehet érdemben
Velem nem lehet érdemben vitázni? Talán én hozok fel személyeskedő érveket a vitáimban? :DDDDDDDDDD
Nem foglak feljelenteni, ne félj, de ez volt az utolsó alkalom, hogy következmények nélkül garázdálkodtál velem szemben...
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
lol ____________________ Gáz
lol
____________________
Gáz az Álarc?
(lila agyfékes Cresta SS)
Tavaly novemberi Csepel
Tavaly novemberi Csepel körön a kocsmában le kellett volna fényképezni, milyen kapudrogot fogyasztott. Cigarettázott, de a sörös korsót már passzolom.
Szénhidráttal rakom oszt?
Powered by ALPSKO mleko
És? :) Mit vezettem utána,
És? :) Mit vezettem utána, gépjárművet?! :D
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Emlékeztetőül: http://net.
Emlékeztetőül:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=97500001.KPM
A járművezetés személyi feltételei
4. § (1) Járművet az vezethet, aki
a) a jármű vezetésére jogszabályban meghatározott, érvényes engedéllyel rendelkezik, és a jármű vezetésétől eltiltva nincs;
b) a jármű biztonságos vezetésére képes állapotban van, továbbá
c) a vezetési képességre hátrányosan ható szer befolyása alatt nem áll, és szervezetében nincs szeszes ital fogyasztásából származó alkohol.
(2) A jármű vezetését az üzemben tartó nem engedheti meg, illetőleg a vezető nem engedheti át olyan személynek, aki az (1) bekezdésben meghatározott feltételeknek nem felel meg.
(3) Az (1) bekezdésben említett engedélyt a vezetőnek vezetés közben magánál kell tartania.
Kérek szépen jobb kifogást beterjeszteni, banya XDD
Szénhidráttal rakom oszt?
Powered by ALPSKO mleko
A banya
A banya magánvéleményének beterjesztése:
1. http://criticalmass.hu/comment/reply/16589/489416
2. A BRFK büntetési tételei között különbséget tesz gépjármű és jármű között, a jármű (enyhén) ittas állapotban való vezetését kevésbé tartják a társadalomra veszélyesnek, mint a gépjármű esetében. Így én is különbséget teszek, én még annyira sem tartom veszélyesnek a magyar társadalomra nézve a szóban forgó novemberi esetet. :)) A blogban gépjárműről van szó. :)
3. Nem értek egyet a hatályban lévő jogszabállyal így állampolgári engedetlenséget eszközölök rendszeresen. :D
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Rendszeresen? Kontrollált
Rendszeresen? Kontrollált ivó kategóriába beleférsz még?
Szénhidráttal rakom oszt?
Powered by ALPSKO mleko
Alkoholista vagyok, de
Alkoholista vagyok, de szociális ivónak álcázom magam. Néha lehull a lepel. :))
De minden tettemért vállalom a felelősséget, és mindenkit kérek arra, hogy ne utánozzon engem. Don't try this at home. :)
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Ne hagyd le a második
Ne hagyd le a második felét: "Don't try this at home, this is executed by a professional!"
:-((-------))-:
Valamit nagyon
Valamit nagyon félrenéztél.
-----------------------------
http://dhpage.hu/
Az a valami, hogy megint
Az a valami, hogy megint ráírtam, amit nem kellett volna, igérem többet nem fordul elő.
akkor meséld el hogy hogyan
akkor meséld el hogy hogyan is terjedt el ez a hülyeség?
Mert én eddig legtöbbször olyat hallottam, hogy az oktató mondta vagy hogy valakit állítólag a vizsgán emiatt meghúztak, mert átengedte a gyalogost.
Bizonyára nékülem lenne békésebb a világ és nem a drogosok és az őket mentegető idióták miatt. Majd megússza 2 év letöltendővel, ahogy pár éve az érdi gyilkos.
Gábor, fogalmam sincs! Én
Gábor, fogalmam sincs! Én csak a te logikádat fordítottam ellened. Ugyanúgy elítélem a drogos/ittas állapotban gépjárművet vezető potenciális gyilkosokat, mint te. Viszont nem gondolom azt, hogy erre a problémára a fejbelövés lenne a megoldás. Ennyi.
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
ha ezzel kezded,
ha ezzel kezded, elkerültök 10 kommentnyi szófosást
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Viszont akkor az nem én
Viszont akkor az nem én lennék. :)) Nézd csak, mi van itt a szaggatott vonal alatt:
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Néni ült a
Néni ült a hintaszékben.
Részeg dévú tikós veszett integetésére hallgatva ment ki a kertbe kapálgatni.
Hölgyemény erre várt hosszú félórákig, mire végre beronthatott a kertbe, és megölhette.
Közben mellette a részeg oktató noszogatta, hogy KRESZ szerint már rég be kellett volna sétálnia a házba, sodrófával agyonverni. Ha már nem hallgat a csalogatásra.
Moat komolyan, hogy a retkes pék f.szába jött ide a gyalogoscsalogatás?
:DDDDDDD Asztalosgabor
:DDDDDDD
Asztalosgabor véleménye volt ez. Én csak a fejbelövésre asszociáltam egyet, és ez ugrott be. :)
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Már én sem írtam rá,
Már én sem írtam rá, egyrészt agybajt kapok tőle, másrészt itt teljesen off. Mivel érdemben vitatkozás esélye a nullához konvergál, megse próbáld:)
Ennek a bejegyzésnek az a
Ennek a bejegyzésnek az a lényege megint, hogy minden autós drogos, részeg, és potenciális gyilkos? Ne neveljük bele a fejekbe a hamis általánosításokat.
Mert a kocsmák előtt tizesével lakatoló biciajosokkal semmi baj. Persze más súlyú a két dolog, de ettől még egyik se jobb a másiknál.
Nincs értelme az idulatok keltésének!
Törvényileg egyik sem
Törvényileg egyik sem jobb....
De szvsz nagyobb baleseteket lehet okozni autóval mint biciklivel ezért azt nagyobb felelőség is vezetni...
Nem kell pánikolni a
Nem kell pánikolni a bringásoknak, amíg az ötvenes robogókra nem kell rendszám, pedig az szinte az egész világon van. Bringáskreszvizsga félősebb.
:-((-------))-:
Van ahol a robogókra kell
Van ahol a robogókra kell rendszám, ezt eldöntheti az adott ország.
De bringára nem lehet a rendszámot előírni.
Ja. Én mennyi mindenről
Ja. Én mennyi mindenről gondoltam 2 évvel ezelőttig hogy nem lehet...
:-((-------))-:
http://www.hir24.hu/belfold/2
http://www.hir24.hu/belfold/2011/11/14/orban-a-pias-biciklisekert-harcol/
ez alapján nem hiszem, hogy hirtelen majd a rendszámot teszi kötelezővé.
Úgy megvédi Orbán a piás
Úgy megvédi Orbán a piás bicikliseket mint Selmeczi Gabriella a magánnyugdíjpénztárakat.
:-((-------))-:
régen itthon is volt
régen itthon is volt rendszám a bringákon (a XX. század elején, nagyapám is mondta, aki 1914-ben született) meg több is volt belőle, mint autóból, komoly közlekedési eszköznek számított, ahogy a lovaskocsi is.
ez napjainkra megfordult, szinte minden alá van rendelve az autós közlekedésnek, a bringások másodrendűek vannak tekintve. Bár egy dolog biztos: mindenképpen akarnak valami olyat, amivel a bringásokból is pénzt vehetnek ki, és azonosíthatóak lesznek.
Ami egyébként néhány pont miatt jogos is, BKV-sofőr cimbi szokott cifrákat mesélni, hogy látta párszor, hogy a bringás "véletlenül" meghúz autót, esetleg gyalogost köp le, ilyesmik. Beazonosítani meg nem lehet, de tényleg. Vagy ha kérdezik ki/mi volt: "Hááát, egy biciklis, piros bringával, vagy lehet hogy zölddel? Nem emlékszem." És tényleg, ez elég gáz így.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Az autóknak pl. van
Az autóknak pl. van rendszámuk, nem is csinálnak velük ilyen szörnyű dolgokat.
amikor egy autós okoz egy
amikor egy autós okoz egy kisebb balesetet, és elhajt (cserbenhagyás) akkor rendszám alapján simán le lehet követni, szerinted egy bringást is, hasonló esetben? Ezzel van a gond.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Kivéve amikor éppen nem,
Kivéve amikor éppen nem, lásd cserbenhagyásos gázolások és egyéb esetek ahol sosem lett meg az elkövető mert nem tudták leolvasni a rendszámát különböző okokból.
lehet, hogy így van, de
lehet, hogy így van, de több esély van rá, mint elkapni egy bringás elkövetőt -elég, ha a rendszám megvan, a bringásnál mi van meg? Semmi.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Erre szokták kérdezni:
Erre szokták kérdezni: rendszámot a gyalogosokra is?
Jaja, engem ütött már el
Jaja, engem ütött már el gyalogos, és tök simán leléphetett volna...
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Előző alkalommal amikor be
Előző alkalommal amikor be kellett gipszelni a kezem, az egy gyalogos miatt volt... Én hülye az infrát használtam a Kőbányai út mellett és fiatal srác rajtam keresztül akarta elérni a buszt...
2 hónap kényszerpihenő lett a vége... Szóval rendszámot a gyalogosokra is!
még mindig megy az a duma,
még mindig megy az a duma, hogy ha járművel vagy, akkor nagyobb felelősséged van. A gyalogos az jármű? Egyébként ilyenkor az hol van, hogy az erősebb félnek kell vigyázni a gyengébbre? Egyébként tény, a gyalogosok nehéz ügy.
ha meg egyenrangú jogokat követelnek a bringások, akkor az ellenőrizhetőségben is legyen egyenrangúság. Monsterrel kivételesen közelít az álláspontunk: ha jól vettem ki, a robogóra is kéne rendszám, külföldön ez sok helyen gyakorlat, 50 köbcenti alatt is.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Gépjármű és jármű
Gépjármű és jármű között is különbségtétel van.
----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.
Az a baj, hogy amiket
Az a baj, hogy amiket felhoztál a bringások ellen (összekarcolt autó, köpködés) azt ugyanúgy elköveti egy gyalogos ha mondjuk jobban ráparkolnak a járdára mint kellene. Ha ezzel magyarázod h a bicikliseknek rendszám kell, akkor mindenkinek kell. (egyébként is felveti a kérdést hogy hova helyezed el a bringán úgy, hogy az sem balesetveszélyes ne legyen, de elég nagy legyen a láthatósághoz). Nehéz meghúzni a határt. Gyalogos annak számítson? Rolleres? Görkoris? Uniciklis?
Mi a helyzet a szükséges plusz bürokratikus munkával? Kinek a költségén lenne bevezetve és hogyan regisztráljuk? Túl sok megoldatlan kérdést látok.
Rendszámot a bankrablókra,
Rendszámot a bankrablókra, vazze!
A rendőrökön már kötelező. :)
---
fekete fixi, fehér országúti
akkor hogy különbözteted
akkor hogy különbözteted meg őket?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
szerintem rakjunk
szerintem rakjunk mindenkinek a bőre alá egy chipet, amiben egy MI-vezérelt érzékelőrendszer is van és ha valami bűntényt/szabályszegést elkövet a delikvens, akkor büntet -arányosan az elkövetéssel.
(benyújtottam a Galaktikus Szabadalmi Hivatalhoz a politikusokra rakható robbanó nyakörvet is <> a tervet jónak találták, de kevés a robbanóanyag a bolygón ehhez, még az országban is, meg ugye, azonnal működésbe lépne, ha beszélni kezd valamelyik, sajnos hibásnak minősítették a prototípust)
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
ez a robbanó nyakörv már
ez a robbanó nyakörv már sajnos be van jegyezve Tranain
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Eszembe jutott valami. Én
Eszembe jutott valami. Én régebben robogóval is jártam. Nem volt rajta rendszám. Eszembe se jutott átmenni a piroson vagy bármi olyan szabálytalanságot elkövetni amit autóval nem tettem volna. Kerékpárral egyszerűen lusta vagyok újragyorsulni egy "felesleges" fékezés után. Valamint lassabban megyek, sokkal jobban látom, hallom a környezetet, csak akkor megyek (még ha éppen elsőbbségem is van!!!) ha teljesen biztonságban érzem magam. Ez viszont független a lámpa színétől.
:-((-------))-:
Súlyos vagy halálos
Súlyos vagy halálos sérülést leszámítva a rendőrség szarik rá.
Még ha a rendszám meg is van, nem bizonyítható hogy ki ült az autóban.
A legtöbb esetben meg nincs rendszám, mert senki sme írja fel vagy senki sem jelenti be.
Oksirknak igaza van abban,
Oksirknak igaza van abban, hogy ittasan biciklizni éppoly szabálysértő mint ittasan autózni, de ha te nem tartod a szabályt mért várnád el mástól is, és mert ő kútba ugrik te is? Na ez a hozzáállás világlik ki a mondandókból.
Nekünk azért kell betartani a szabályt, hogy más ne tarthasson be nekünk :P, nem szabad támadható felületet hagyni...
személyeskedés helye:
rühellem-> biciklin mobilozás, biciklivel itókásan utazás, a gyerek előtt tekergő hátra nem figyelő szülő, sárkányeregetős póráz, szabálytalan előzés autótól biciklistől egyaránt :P
Az ember hibázik, mert emberből van, könnyen csábul az egyszerűbb és könnyebb út felé, mert emberből van. Az erő ahhoz kell hogy betartsd, még akkor is ha ebből hátrányod van, a köz javáért.
Gilran a térképész
rendszámot a kutyákra is!
rendszámot a kutyákra is!
És a macskák szabadon
És a macskák szabadon azonosíthatatlanul kóborolhatnának?
Itt nemetorszagban van,
Itt nemetorszagban van, bileta a kutyaado befizeteserol, plusz a nyakorvon kotelezoen a gazdi elerhetosege, a fiatal kutyakban csip is. Nincs is kobor kutya!
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Sisakban kellet volna
Sisakban kellet volna kapálni.
Meg láthatósági
Meg láthatósági mellényben.
Akkor már értem miért van
Akkor már értem miért van az amcsi követség előtt több méter mélyre lealapozott blokád. Félnek a magyar vezetési stílustól.
---
fekete fixi, fehér országúti