Sziasztok!

Sosem írtam ilyen blogot de ma úgy érzem az a pont jött el amikor kell. Amikor Pécsre kerültem, ott tanultam, elkezdtem suliba bringával járni. A pécsi piacon vettem egy kerékpárt. Nem gondoltam át, kicsit kicsi nekem és lehetett volna olcsóbb is... Megvettem. Nem bántam meg. Mindenhova azzal jártam. Megspóroltam a buszbérletet és talán visszavett valamit a hízásomból.

Végig gyűjtögettem a kilométereket:
2010-2011 tanév 2. szemeszter: odo: 375.2 km max: 46.1 km/h
2011-2012 tanév 1. szemeszter: odo: 458.2 km max: 43.0 km/h
2011-2012 tanév 2. szemeszter: odo: 276.7 km max: 49.5 km/h
2012-2013 tanév 1. szemeszter: odo: 0 km max: 0 km/h
2012-2013 tanév 2. szemeszter: odo: 87.5 km max: 39.7 km/h
2013-2014 tanév 1. szemeszter: odo: 246.8 km max: 47.6 km/h
2013-2014 tanév 2. szemeszter: odo: 157.86 km max: 45.1 km/h

A 2011-2012 2. szemeszterében volt egy barátnőm, aki messze lakott, ezért a megnövekedett kilométerszám, aztán szakítottunk.
2012-2013-ban angliában voltam, nem bicóztam, aztán a 87 km-en látszik, hogy egy háztömbnyire vettem albéreletet a sulitól.

Most, hogy hazaköltöztemminden nap bringázom Sóskútról a vasútállomásra. Egész jó program és megvan a napi sport. Ma viszont baleset ért. Álmos voltam, elbóbiskoltam és legurultam az útról. Mikor korrigálni akartam... Képszakad bicikli kicsúszik alólam, a szembe sávban elmegy egy fehér kisteher, földön fekszem a kerék olyan furán áll... Gondolom, hogy nagyot repülhettem, mert eléggé messze voltam a bringától mikor felderengett benne, hogy a földön vagyok.

Az idei 88.29 km-rel együtt, 1690 km-t tettem meg a Magellan bicómmal balesetmentesen.

Ma a kerekem teljesen elhajlott. Nem tiszta, hogy a hirtelen kormánymozdulatom miatt ugrott így össze vagy az esés közben hajlott el, mindenesetre ez a kormány cserére szorul! :D

Ami jó, hogy az én sávomban nem jött autó mert ha pechem van az bizony telibekap.
Jó még, hogy a nagy hideg miatt egy nagyon pufi kabát volt rajtam ami nagyon sokat felfogott az ütésből. Kicsit fáj a karom, be fog lilulni de ennyi.

Ami rossz, hogy a kisteherautó a szembe sávban nem állt meg pedig simán benne volt, hogy ottmaradok. Talán nézett a tükörben, hogy felkelek-e.

Talán a kerékagy még használható, a kerék kuka. A Külső, belső nem lyukadt ki. Most leeresztettem, mégse legyen olyan kifacsart állapotban. Lehet azt még használni?

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
bigacsiga képe

Nem kormány, kerék! Mikre

Nem kormány, kerék! Mikre gondolok mostanság! :D

2
Kisember képe

Aki biciklizik, el fog esni.

Aki biciklizik, el fog esni. Ez vastörvény.
Letudtad a kötelező penzumot, szerencsésen megúsztad. Gratulálok a teljesítményedhez. :)

3
Vid képe

Ha autóban alszol el, akkor

Ha autóban alszol el, akkor valószínűleg nem úsztad volna meg ennyivel.

4
Hotyhogy képe

Vegre kene hajtani egy

Vegre kene hajtani egy erdekes kiserletet. Rettentoen almos onkentesek ulnenek biciklire es tekernenek egy futoszalagon, kontrollalt korulmenyek kozott.

A szalag ket oldalan puha legzsakok lennenek, es a biciklis is be lenne kotve cirkuszi tipusu gumihevederbe, amit lazan tartananak folotte egy daru szerkezetrol.

A fejen agytevekenyseg monitorozo elektrodak lennenek, es az orvos tudosok muszeren kovetnek a szenderges bealltat es az alvas melyseget. Kozben az automatikus egyensulzozas es alva tekeres jelenletet es minoseget figyelnek meg, majd az esetleges bukas vagy eleses bealltat.

5
Peta képe

Jó, hogy nem lett semmi

Jó, hogy nem lett semmi bajod! Tavalyelőtt egy ismerősöm ismerőse motorvezetés közben aludt el, és eltört a lába. Már azt sem tudtam mire vélni, de a bicajon elalvás még érthetetlenebb.

6
vp képe

Fölösleges emiatt aggódni,

Fölösleges emiatt aggódni, szerintem a legtapasztaltabb bringásnak is becsúszik néha egy ilyen.
Én leginkább akkor kerültem bajba, amikor agresszív voltam vagy túlságosan siettem. :)