Azon gondolkodom hogy vajon a fővárosnak mennyivel kéne többet költeni, hogy ezek a balesetek ne forduljanak elő ,vagy legalább ne ilyen sűrün. Vagy lehet hogy csak a tervezésnél oda kéne figyelni és nem csak csinálni mint a hülye. És ez a szám milyen összeget adna ki forint/elhunyt kerékpáros? Ez nagyon morbid de ez a valóság. Támogatnám egy G.B. kihelyezését a baleset helyszinére.












A fővárosnak itt pontosan
A fővárosnak itt pontosan mit is kellene terveznie? Ott van bringaút?
Egyszerűen a szabályokat kéne betartani, hogy pár év múlva magától is betartsák az emberek.
Bár itt valószínűleg "szimpla" figyelmetlenség követelt emberéletet.
........................
Formaharc és sci-fi.
És ott nincs bringaút de
És ott nincs bringaút de még tükör sem hogy a 2beláthatatlan keresteződés ne legyen életveszélyes.
És nem ez az első baleset ott.
Sokról hallotttam és sokat is láttam.
Hála istennek azok nem így végződtek.
És nem ez az egyetlen szar rész a városban és perifériáján.
Sok a balaset kevés a figyelem.
12 éve rakom a várost és mégnem tört csontom mert baromira figyelek.
Ha valaki nem ilyen rutinos vagy idősebb vagy gyerek annak sokat segítene a bringaút,piktogram ,tábla, stb.
Rakom a várost és nyomom a Békát... Kő még v.mi?
A figyelmen van a hangsúly.
A figyelmen van a hangsúly.
Ahogy az eddigi körülményeket látom, mindkettőjüknek jobban figyelnie kellett volna. Sajnos ez a bringáson már nem segít. :-(
........................
Formaharc és sci-fi.
Rajta már nem sajnos!:( De
Rajta már nem sajnos!:(
De ha teszünk ki 1G.B.-ot akkor talán fel tudjuk hívni a figyelmet a figyelemre....
Talán jobb lessz valamikor.
Rakom a várost és nyomom a Békát... Kő még v.mi?
Kiderült már valami
Kiderült már valami részlet, vagy még mindig csak találgatunk?
- - - - -
Narancs/fehér/fekete Skarpea Glide, rajta hozzá passzoló hullajelölt.
Meg kell várni, hogy
Meg kell várni, hogy kiderüljön, a bringás vétlen volt. De persze, támogatom, ahogy szerintem itt mindenki más is.
<><><><><><><><><><><><>
sárga-fekete-sárga-fekete-sárga
<><><><><><><><><><><><>
Pont ezt akartam beírni. Ha
Pont ezt akartam beírni. Ha például 40-nél gyorsabban jött, mint ott sokan, akkor ő is hibás volt.
Ez nem azt jelenti, hogy "megérdemelte" volna, de ebben az esetben nem állíthatunk gb-t.
A pontos körülményeket
A pontos körülményeket nem, de a helyszínt ismerve nem tudom, mit tehetne a főváros az ilyen balesetek ellen. Esetleg elgyalulhatná a budai hegységet, hogy ne legyenek ekkora lejtők.
Lehet, hülyeség, de
Lehet, hülyeség, de fekvőrendőrök a kereszteződés előtt? Engem fékezésre késztetnének
- - - - -
Narancs/fehér/fekete Skarpea Glide, rajta hozzá passzoló hullajelölt.
Abban a szituban
Abban a szituban értelmetlen, kerékpárosnak életveszélyes.
ELLOPTÁK A BRINGÁMAT!!!!
http://kerekparpiac.hu/node/1780
__________________
Mert így kerek a világ.
Mi az, ami nem veszélyes a
Mi az, ami nem veszélyes a bringásra, és mégis arra készteti, hogy ne százzal tépjen végig, hanem lassítson egy max. huszas tempóra?
- - - - -
Narancs/fehér/fekete Skarpea Glide, rajta hozzá passzoló hullajelölt.
A józan esze. A
A józan esze. A közlekedés alapvető szabályának a betartása: mindig az út- és a látási viszonyoknak megfelelő sebeséggel haladj.
ELLOPTÁK A BRINGÁMAT!!!!
http://kerekparpiac.hu/node/1780
__________________
Mert így kerek a világ.
Aki hülye haljon meg?
Aki hülye haljon meg? Inkább fizikailag kell kényszeríteni.
- - - - -
Narancs/fehér/fekete Skarpea Glide, rajta hozzá passzoló hullajelölt.
És akkor átkanyarodhatunk
És akkor átkanyarodhatunk a kötelező sisak témára (ne tegyük).
A baleseteket tudatos, figyelmes közlekedéssel lehet megelőzni.
A védőfelszerelés a már bekövetkezett balesetnél _esetleg_ csökkenti a sérülés mértékét.
A forgalomtechnikai megoldások hamis biztonságérzetet keltenek, csökkentik a figyelmet.
Aki hülye az se haljon meg, őket tanítani kell, és miattuk kell figyelmesen közlekedni.
ELLOPTÁK A BRINGÁMAT!!!!
http://kerekparpiac.hu/node/1780
__________________
Mert így kerek a világ.
Ez szép, de aki hülye az
Ez szép, de aki hülye az nem kíváncsi a mi oktatásunkra. "Jé, lejtő, nézzük meg, az alján mennyit mutat maximumnak a computer". Ráadásul - szerintem - épp a nagy sebesség ad hamis biztonságérzetet. Mivelhogy a veszélyes részen úgyis csak kevés ideig vagyok, mi a valószínűsége, hogy épp akkor és ott...
A tudatos és figyelmes közlekedés emberéleteket ment meg, de nem mindenki képes (agyilag)/hajlandó űzni ezt a nehéz sportot.
És ezzel nem azt mondom, hogy ez a szegény kerékpáros volt a hibás, mivel még mindig nem tudok részleteket. Azt mondom, hogy a nagy lejtők és a könnyű sebességnyerés sokakat késztet meggondolatlanságra, még a profibbak közül is. És ezért kéne forgalomtechnikai megoldásokkal IS felkészülni. Én még olyat nem láttam, hogy valaki azért tépett át egy kereszteződésen ész nélkül, mert előtte lassításra lett kényszerítve. Az Árpád híd budai hídfőjének oldalán, ahol a gyalogok jönnek át az aluljárón/le a lépcsőn ott a bicikliseknek az akadály. És lehet, hogy ez valamely bringásokat idegesíti, de sokkal szarabb lenne, ha hússzal belerongyolna valakibe, aki most lépett ki a híd alól, mint gyökkettővel átmenni a lassítón, és elengedni szépen a gyalogosokat.
- - - - -
Narancs/fehér/fekete Skarpea Glide, rajta hozzá passzoló hullajelölt.
A hülyékkel (a
A hülyékkel (a nevelhetetlenekkel) két dolgot lehet tenni: elkerülni őket vagy kizárni a közlekedésből, hogy legalább a többi közlekedőt ne veszélyeztesse.
A hülyék zseniálisak az ellenük vagy értük épített akadályok, létrehozott szabályok kikerülésében.
Az Árpád-híd budai oldalán a lefutó járda/kerékpárút egyenesen egy buszmegállóba érkezik, jobbról jönnek fel az utasok, balra a megálló, semmilyen akadály nincs (néhány demszky-karó), a pesti végen, a Váci útnál is működik akadály nélkül. Sarkítva: ha mindenhol akadályokkal lecsökkentenénk a közlekedés sebességét 5 km/h-ra, akkor biztonságosabb lenne (persze egy egy 5 km/h-val vonuló erő...)
ELLOPTÁK A BRINGÁMAT!!!!
http://kerekparpiac.hu/node/1780
__________________
Mert így kerek a világ.
én nem szeretnék
én nem szeretnék rendszeresen fekvőrendőrök miatt kereket húzni csak azért, mert más önállóan nem képes fékezni.
Bringazz jardan. oszt? -
Bringazz jardan. oszt?
- errorka
no ez elég gyökér
no ez elég gyökér reakció volt, értelem nélkül:P
:)
:)
Lehet hogy a főváros a
Lehet hogy a főváros a propagandálásban is tudna segíteni ha akarna.
Sajnos én nem vagyok OKOS és nem tudom miként lehetne jobbá tenni a közlekedést de amit tudokmegteszek és ésszel tekerek. Széles utakat és gumiautót mindenhova.
Rakom a várost és nyomom a Békát... Kő még v.mi?
Gumiautót
Gumiautót gumicukorból!!!
ELLOPTÁK A BRINGÁMAT!!!!
http://kerekparpiac.hu/node/1780
__________________
Mert így kerek a világ.