Kedves MK!
Évekkel korábban már jeleztem, hogy a Tőletek érkező mailek hibásan jelennek meg (ld. melléklet)
Safarit használok és az online felületre áttérve minden jól olvasható. Bringás-barátok között ez nem jelent problémát de talán a leendő MK-tagok miatt érdemes volna javítani, a profi megoldáls biztosan növelné a belépési kedvüket.
Üdvözlettel: Ágh László
https://picasaweb.google.com/lh/photo/v4Bx_VtSsofhdIa-LD4TcWxc7pfnGp1KpT...
(Az iroda-kukac-mk-ról minden visszapattan, ezért írok itt.)













Nem felejtettük el, de a
Nem felejtettük el, de a mostani rendszerbe még én sem nyúlok bele, örülök, hogy még megy. A gyakrabban használt levelezőkre nézni szoktuk a levelet.
szerk: Az info@-t (.hu végű), megnéztem, most megy, a levél meg is érkezett a fiókba. A .org-os csak küldésre van. Az iroda@ belső lista, nem publikus.
Technikai problémával hozzám is fordulhattok közvetlenül, atoreki kukac gmail. Ezt a bejegyzést csak azért olvastam, mert Pere szólt. Kicsit időhiányban szenvedek, ritkán járok erre.
köszi,
toreki
Nagyszerű megoldás olyan
Nagyszerű megoldás olyan e-mail címről küldeni a levelet, amire nem lehet válaszolni.
Így szokták küldeni a listás
Így szokták küldeni a listás leveleket a rendszerből kb. mindenhol. Ez nem levlista. (
No igen, de a
No igen, de a tagdíjbefizetésemről való visszaigazolást is erről a címről küldték (ami gondolom nem számít listás levélnek).
Aztán amikor meg akartam tudakolni, hogy is áll a kártya, pár nap múlva elkezdtem kapni az automata válaszokat, miszerint:
"This is an automatically generated Delivery Status Notification
THIS IS A WARNING MESSAGE ONLY.
YOU DO NOT NEED TO RESEND YOUR MESSAGE.
Delivery to the following recipient has been delayed:
info@kerekparosklub.org
Message will be retried for 2 more day(s)
Technical details of temporary failure:
The recipient server did not accept our requests to connect"
Köszönöm!
Köszönöm!