A parlament honlapjáról elérhető.
Sajnos még nem tudni mi lett a sorsa...

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
eti képe

Érdekes a bal alsó sarokban a dátum.

Érdekes a bal alsó sarokban a dátum.

2
Gery képe

időutazás. lehet, hogy teli vagyunk bringaúttal, csak

időutazás.
lehet, hogy teli vagyunk bringaúttal, csak éppen a jelen a múlt, és vissza kéne menni a jelenbe, jövőbe, vagymittomén...
dezsavű
üdv
gery

3
alla cool képe

Ez jó, és a Mátrix figyel beünket, vvagy mi.A mi

Ez jó, és a Mátrix figyel beünket, vvagy mi.A mi parlamenti lógónk azért egy fokkal csinosabb, mint az övék. Szívesen kölcsönadnám nekik:)Változtatás nélkül, ha értitek, mire értem...hhöhö.

alla cool
"Vivere non est necesse, biciklare necesse est!"

4
zsoltee képe

A Mátrix építésze már több ezer kilóméter

A Mátrix építésze már több ezer kilóméter bringautat építtetett a robotokkal, de egy szörnyű napon a robotok átvették a hatalmat, és 4 kerékkel gurultak az utakon.
Ha a kék pirulát választod, legyőzheted a robotokat, és újra birtokba veheted az utakat, de ha a piros pirulát választod, akkor erre a post-ra nem is fogsz emlékezni, és továbbra is ebben a képzelt világban fogsz élni, amit a robotok szabályoznak...

5
norbijúzer képe

nekem először a felső dátum is furcsának tűnt, de az

nekem először a felső dátum is furcsának tűnt, de az alsó az már végképp...
lehet, hogy majdnem 3 éve ott porosodott a fiókban ez a módosító javaslat? :)

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

6
Vargate képe

Engem is megzavart, de aztán az iktatásból gondolom,

Engem is megzavart, de aztán az iktatásból gondolom, hogy nem újra elővett anyag, csak felületesen átírt.

7
norbijúzer képe

remélem attól még megszavazzák, hogy nem kormánypárti

remélem attól még megszavazzák, hogy nem kormánypárti képviselő terjesztette elő!

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

8
facsiga képe

hát ha abból indulunk ki, hogy anno mind2 oldal

hát ha abból indulunk ki, hogy anno mind2 oldal megígérte. Éshátugye tartják a szavukat, mert a nép politikusai ők ;)

9
phorvath képe

Itt lehet nyomon követni a javaslat sorsát. Elvileg

Itt lehet nyomon követni a javaslat sorsát. Elvileg tegnap szavaztak róla, de még nincs fent a parlament honlapján a szavazás eredménye.

10
alla cool képe

zsoltee.Az én életfogytiglani pirulám színe:

zsoltee.Az én életfogytiglani pirulám színe: fehér./150microgramm/nap/
szóval én valamelyik másik fajhoz tartozom.
Kettős állampolgárként, ám nem kettősügynökként olykor a földönjárva, de legtöbbször pedálozva hídalom át teret s időt- Proust irigykedhet, mitagadás, kissé.
Hiszem, hogy nem hiába robotoltak anno a robotok és hogy az eltűnt Cangatlantisz nem örökre süllyedt a múlt homolyába.
A pirula legyen veled!Amman.

alla cool
"Vivere non est necesse, biciklare necesse est!"

11
critical mass képe

figyelő cikk 1 milliárd Utána kellene nézni miből áll

figyelő cikk
1 milliárd
Utána kellene nézni miből áll ez az útpénztár...

12
vaandor képe

Én is most hallottam a Sl*gerR*dió hírei közt

Én is most hallottam a Sl*gerR*dió hírei közt ilyesmit.
Hogy összefognak a parlamenti pártok a biciklisekért! A cél, hogy jövőre 900 mó jusson bicikliutak építésére, meg javuljon a kerékpárral közlekedők aránya. Az szdsz kezdeményezése, meg nemtommit mondott még...

13
phorvath képe

Ez egyre kevesebb!!! A végén majd nekünk kell

Ez egyre kevesebb!!!
A végén majd nekünk kell építenünk az autóutakat!!!
:-)

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

14
hf képe

Én még emlékszem rá hogy 7 hónappal ezelőtt Kóka

Én még emlékszem rá hogy 7 hónappal ezelőtt Kóka bicajjal ment szavazni. Azóta biztosan elfelejtett...

15
Prof.gruppetto.hu képe

Kapcsolódó RDV videót néztétek? Sinya Kükü

Kapcsolódó RDV videót néztétek? Sinya Kükü szerepében ;))))

16
Hemü képe

"közel egymilliárd forint jut majd kerékpárutak

"közel egymilliárd forint jut majd kerékpárutak építésére."

"Kerékpárutak és létesítmények................3,6 milliárd"
------------------------------------------------------
Létesítmények > 2,6 milliárd

Parkolóházak, ilyesmi...
Hadd legyek egy kicsit optimista! :-)

__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../

17
eti képe

Hadd legyek még optimistább: felújítják a Millit?

Hadd legyek még optimistább: felújítják a Millit?

18
ATA képe

Remélem, nem basszák el azt a pénzt, és tényleg jut

Remélem, nem basszák el azt a pénzt, és tényleg jut belőle a pályának is.

19
Peta képe

Kicsit offolós, de a Retour céljai közt szerepelt

Kicsit offolós, de a Retour céljai közt szerepelt ugyibár az is, kogy a diákság számára a vasúti kerékpárszállítás díját harmonizálják a jegyárral. Sikerült:

http://origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20061207koka.html?pIdx=1

Ha a többi cél is így valósul meg, akkor az összes bicajos társadalmi munkában fogja építeni az autópályákat, lol!

Úgy fest, a bicajt már nem csak a bkv kiváltására kell használnom, hanem kiterjeszthetem az egész országra :D Egyébként így az autó (Suzuki, 5 lityi :)) sokkal olcsóbb lett vidékre. :((

20
Prof.gruppetto.hu képe

Hja, de csak azért, mert még mindig nem kell kifizetned

Hja, de csak azért, mert még mindig nem kell kifizetned az úthasználat teljes költségét. Ha hozzászámolnád, hogy mennyi adót fizetsz be azért, hogy legyen út amin mehetsz a Suzuki-val, akkor már nem lenne ilyen nagy különbség...

21
zsoltee képe

A vasúttal kapcsolatban igaza van: iszonyatos drágítás

A vasúttal kapcsolatban igaza van: iszonyatos drágítás lesz jövőre (ami jogos is, ne az állam fizesse az utazgatásokat), viszont egyáltalán nem áll arányban ezzel se az emberek jövedelmeinek az alakulása, se a MÁV által nyújtott szolgáltatások színvonala. Jövő májusban diákként kb. a dupláját fogom fizetni a mostaninak a Pécs-BP IC-n, a vonatok és a pálya csak amortizálódik évek óta. 3-4 éve még 2 és fél óra alatt tette meg az IC ezt a távot. Az új menetrend szerint most már örülhetünk ha némelyik vonat megteszi 3 óra alatt!! Egyre szarabb a vonatozás, és egyre drágább. Így nem fogják átnevelni az embereket a tömegközlekedésre... A suzuki olcsóbb lesz már 2 embernek is :P
Vagy kéne rendszeresíteni egy megbízható kamiont a főutakra, és akkor stéherben 60-nal lehetne nyomni bringával is :D Nem lesz sokkal lassabb a vonatnál :)

22
phorvath képe

Egyszerűen arról van szó, hogy nagyon hozzászoktunk

Egyszerűen arról van szó, hogy nagyon hozzászoktunk ahhoz, hogy olcsó az utazás. Irreálisan olcsó, főleg a diákoknak, mert még a teljesárú jegy sem fedezi a tényleges költségeket. A szüleink korában az egyetemisták hétvégén szépen a koleszban vagy albérletben maradtak és tanultak. Ma meg minden hétvégén hazautaznak. Az elmúlt 10-15 évben jól meg lehetett figyelni, hogy hétvégére egyre kevesebben maradnak a koleszban.

A tömegközlekedést feltétlenül támogatni kell azért, hogy olcsóbb maradjon, mint az autózás, de az ilyen irreálisan alacsony árak teljesen eltorzítják az áruk értékét. Azzal együtt, hogy pl. az öcsém is jóval többet fog fizetni az utazásért, én támogatom a dolgot. Főleg az tetszene, ha végre egységes tarifája és kedvezményei lennének a vonatnak és a busznak.

Én egyébként leginkább a nyugdíjasok (65+) kedvezményét nem értem. Miért utazhatnak ők továbbra is ingyen? Milyen különös érdeke az országnak, hogy ők mindenhova ingyen utazhassanak? (Ez ugyanúgy torzítja az árakat, mint az összes többi hülye kedvezmény.)

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

23
zsoltee képe

Én is egyetértek azzal, hogy túl olcsó most, a

Én is egyetértek azzal, hogy túl olcsó most, a tényleges költségekhez mérten. Viszont attól még nem lesz nekem több pénzem hazautazni, de nehogy már emiatt ne járjak haza majdnem minden hétvégén! Az utazás minőségét pedig már kifejtettem fent. Ehhez még annyit, hogy Németországban az ICE vonatok átlagosan 115-125 km/h sebességet produkálnak, míg a magyar IC-k 75-80 km/h-t... katasztrófa!
A nyugdíjasok meg utazzanak csak 50%-os kedvezménnyel, mint a diákok! Milyen jogon utazgatnak ingyen bárhova? Kedvezmény jár nekik, mert megdolgoztak érte, na de ingyen csak a kommunizmusban adtak bármit is...

24
dobákpeti képe

Lehet, hogy neked nincs pénzed hazautazni, de sajnos az a

Lehet, hogy neked nincs pénzed hazautazni, de sajnos az a helyzet, hogy az államnak sincs. Eddig se volt, csak vett fel hitelt az ilyen támogatásokra... (lásd: államháztartási hiány, meg a zadósság)
No mindegy, kezdek (kezdünk) elmenni offba... :)

-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)

25
phorvath képe

Remélem, azért marad pénzed a hazautazásra! Tudom, hogy

Remélem, azért marad pénzed a hazautazásra! Tudom, hogy az fontos, de mégis fontold meg a következőket:

A hazautazás is egyfajta szükséglet. Ugyanolyan, mint a kenyér, a tej, a parizer, vagy éppen a kaviár, a színházjegy, a mozijegy és a külföldi utazás. Te döntöd el, hogy neked ez alapszükséglet, mert pl. a barátnődhöz utazol haza, vagy pedig nem annyira fontos és csak kéthetente mész haza. Az ár ebben egy mérlegelési tényező. Amikor pl. Amerikában voltam, akkor félévente jöttem haza, mert ugye hetente nem tudtam volna megfizetni. Pestről kicsit sűrűbben járok a szüleimhez, mert azt meg tudom fizetni.

A minőség hiányával egyetértek. A vasárnap esti vonatokon szeptember óta nem sikerült leülnöm. :-( Bár nálunk legalább nem nagyon lassú a vonat, épp csak egy picivel lassabb a busznál. :-(

26
zsoltee képe

Igen, eltaláltad. A barátnőm miatt megyek haza

Igen, eltaláltad. A barátnőm miatt megyek haza leginkább... Úgyhogy nem fogok a nagyokos politikusok és felsővezetők miatt havonta hazajárni. Az oké, hogy felzárkózunk az EU-hoz, és eltöröljük a kommunizmus káros maradványait, de talán nem kéne ilyen drasztikusan... Az ösztöndíjam nem fog ilyen mértékben nőni :(

27
phorvath képe

Akkor pedig nincs mese, haza kell járni. :-) Én ezt

Akkor pedig nincs mese, haza kell járni. :-)
Én ezt sajnos nem tehettem meg olyan sűrűn a tengerentúlról. :-( Pedig nekem is volt itthon barátnőm. :-)

28
dobákpeti képe

Egy felmérés szerint jelenleg a vasúti utazás

Egy felmérés szerint jelenleg a vasúti utazás költségeinek 18%-át fizetik az utasok, és 82%-át az állam, vagyis az adófizetők, tehát sokan olyanok is, akik nem utaznak. Szerintem is jogos a kedvezmények csökkentése, de persze csak óvatosan, mert az állami támogatás azt a célt is szolgálja, hogy többen utazzanak vonaton, tehát pl. környezetkímélőbben, ami közérdek, így rendben van az adóforintok ilyen célú felhasználása. Csupán a helyes arányt kell vahogy eltalálni.
Hozzátéve, hogy ez a jelenlegi struktúra még a cocializmusból maradt ránk, ami ugye egy idealizált jóléti államot akart jelenteni, ahol - szinte - minden ingyen van. Ebbe aztán mint tudjuk bele is rokkant.

A Pécs-Bp IC egyébként azért is jó példa (azon kívül, hogy ezt ismerem :)), mert egyenlőre nem gyorsabb autóval a táv.

-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)

29
zsoltee képe

Mert nekünk még egy szaros autópályánk sincs :D Az

Mert nekünk még egy szaros autópályánk sincs :D Az ismerőseim vagy a 6oson döcögnek (ami eléggé balesetveszélyes út is), vagy elmennek siófokra és onnan M7-esen, vagy M8-ason át a Duna túloldalára, és ott az 51-esen fel (ez mondjuk akkor jó, ha pestre megy vki, ugyanis lassabb átmenni BP-en, mint egy jó kis kerülőt tenni az országban :)

30
adamekp képe

Jövő ilyenkor már majdnem teljes egészben M6. Ha már

Jövő ilyenkor már majdnem teljes egészben M6.
Ha már itt tartunk, ajánlanék egy oldalt: http://motorways-exitlists.com/europe/h/hungary.htm

31
Peta képe

Csak azt nem értem, ha most mindenki így egyetért az

Csak azt nem értem, ha most mindenki így egyetért az áremeléssel, akkor mit kellett még egy hete is erőlködnünk az árcsökkentésért? :D
Fizessenek csak a szemetek, ha bicajt akarnak vinni :D :/ Meg magukért is!
Még jó, hogy 4 percre lakom az egyetemtől bicajjal, lol. De ha 30 kilométerre laknék, akkor is bicajjal járnék :) 200 km-ről meg nem erre a nyomott bme-re járnék :D

32
RoGeR képe

Én 30 km-re lakom, és bringával jár... nék. Régen

Én 30 km-re lakom, és bringával jár... nék.

Régen "Nemzeti sportváros" voltunk, de még mindig nem lehet kijutni bringával a városból. :P

33
Peta képe

Dehogynem lehet, úton. Merre laksz? Reggel, és délután

Dehogynem lehet, úton. Merre laksz? Reggel, és délután úgyis dugó van, még csak nem is száguldozhatnak melletted, viszont iszonyat jó elhaladni a sok szerencsétlen mellett :P

34
magwas képe

A MÁV-os áremeléssel kapcsolatban tök igaz, hogy eddig

A MÁV-os áremeléssel kapcsolatban tök igaz, hogy eddig nem fizettük ki a tényleges költségeket, ami gáz.

Egyetértek azzal, hogy a közlekedők a tényleges költségeket fizessék.

De ennek bevezetését a környezetszennyező, és veszélyes közlekedési módokon kellene kezdeni.

Majd ha megfelelő mértékű útdíjat, vagy a benzinbe épített adót fizetnek az autósok, és az valóban az általuk okozott károk helyreállítására megy el, na majd akkor emelhetik a vasúti közlekedés árát.

A belvárost pedig le kell zárni az autómentes napon.
--
a bátor kommutátor

35
phorvath képe

A meglepő az, hogy az utak rongálásában megjelenő

A meglepő az, hogy az utak rongálásában megjelenő károkat gyakorlatilag 75 %-ban a teherautók okozzák. (Levegő Munkacsoport szerint). A személyautósok gyakorlatilag megfizetik az útfenntartás rájuk eső részét, a teherautók viszont nem. Ezzel együtt a környezeti- és zajterhelés legnagyobb része mégis a személyautóktól származik, amit viszont már nem fizetnek meg. (Ez lenne a dugódíj.)

Az áremelésnek (önmagában) én sem örülök, pláne, hogy a közalkalmazotti kedvezményt is csökkentik. Ezzel együtt közelítik a rendszert a szerintem ideálishoz a kedvezmények egységesítésével. Lassan el kellene jutni oda, hogy mindennek (autózásnak, buszozásnak, repülésnek és vonatozásnak) a tényleges árát fizessük, plusz indokolt esetben a tömegközlekedést támogassuk. Az elővárosi közlekedést feltétlenül támogatni kell, hogy az autózást visszaszorítsuk. A távolsági közlekedést már csak azoknál, és ott, ahol szükség van rá. Pl. diákoknak az iskolába.

Azt csak remélem, hogy a közlekedési reform nem merül ki az áremelésekben és vonalbezárásban, hanem lesz végre érdemi átalakulás és minőségi javulás is. Ebben egyelőre csak reménykedni tudok.

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

36
RoGeR képe

A MÁV eseténen 2 év alatt 2500 aktatologatót vagy

A MÁV eseténen 2 év alatt 2500 aktatologatót vagy főnököt küldenek el. Ugyanezt meg lehetne tenni a BKV esetében is. :)

Amúgy a közlek reform keretében tényleg kell még dolgozniuk, hiszen ezzel most csak azt eredményezik, hogy az autózás kevésbbé drágább, mint a tömegközlekedés.

37
R A M képe

Fizetnék én többet, ha az elvirán kiírt vonat járna,

Fizetnék én többet, ha az elvirán kiírt vonat járna, és nem kéne 30 percet várnom a következő (ténylegesen közlekedő) vonatra egy váróterem nélküli állomáson künn a süvítő szélben. Meg, hát az is jól esne, ha télen fel tudnám húzni a kosztól (nem rongálástól) beragadt ablakokat. Szóval megérne több pézt, ha működne a dolog, de ez így lóf@sz. 11 évig jártam BP-re voníttal, ez az igazi oka annak, hogy manapság inkább bringával nyomom. Egy évtized alatt csak pusztult az egész. Büdös, koszos, tömegnyomoros (péntek este Pusztaszabolcsra 3 kocsival), kilincs- és ablaküveghiányos rozsdás nyáronmelegtélenhideg szemétrakás az egész.
Ha a kocsikat brtolnák a MÉH-be, talán lehetne rendes vasútat csinálni.

De jól kifröcsögtem magam!

EXaries

38
Nessie képe

"A módosító javaslatot: - támogatja: az Oktatási és

"A módosító javaslatot:
- támogatja: az Oktatási és tudományos bizottság
- nem támogatja: a Költségvetési bizottság, a Gazdasági és informatikai bizottság, az Önkormányzati és területfejlesztési bizottság;
az Előterjesztő képviselője a módosító javaslattal nem ért egyet."

Forrás: http://www.parlament.hu/irom38/01145/01145-0380.pdf 128. és 134. pontok

Ez sajnos nem túl reménykeltő :(

39
eti képe

Az ott az elején egy pukkasztott egyes, már csak 30

Az ott az elején egy pukkasztott egyes, már csak 30 milliárd 3%-áról beszélünk.

40
Peta képe

Ki a kicsit nem becsüli, lol :D 900 000 000 Ft-ból mit

Ki a kicsit nem becsüli, lol :D
900 000 000 Ft-ból mit lehet csinálni? Nem becsmérlően kérdezem, hanem érdeklődve. Ha ez az útalapból van, akkor gondolom útépítést lehet csak finanszírozni vele. Mennyi út jöhet ebből ki?

41
RoGeR képe

Számolj durván 50 millió Ft/km áron. Van, ahol ez

Számolj durván 50 millió Ft/km áron. Van, ahol ez olcsóbban kijön, van ahol sokkal többől.

42
Prof.gruppetto.hu képe

Én jobban örülnék neki, ha ez a pénz nem új utakra

Én jobban örülnék neki, ha ez a pénz nem új utakra menne, hanem a meglévők használhatóvá tételére és a kiegészítő egyéb infrastruktúra (pl. tárolók.) bővítésére. Az egyetlen dolog, amit bicikliút formájában támogatnék, az egy belvárosi kerékpáros híd a Dunán...

43
zsoltee képe

külön híd? ennek meg mi értelme lenne?

külön híd? ennek meg mi értelme lenne?

44
Prof.gruppetto.hu képe

Pl. az, hogy sosem lenne rajta dugó, nem kéne szívnod az

Pl. az, hogy sosem lenne rajta dugó, nem kéne szívnod az autók füstjét, és ráadásul olyan útvonalakon közelíthetnéd meg, ahol kevesebb autó jár. Minden európai nagyváros, amelyet folyók szabdalnak, tele van gyalogos és/vagy kerékpáros hidakkal. Használtam már pár ilyet, összehasonlíthatatlanul jobb bármilyen más megoldásnál.

45
RoGeR képe

Ezzel az a baj, hogy egy Dunán átívelő híd több

Ezzel az a baj, hogy egy Dunán átívelő híd több milliárd Ft. Még akkor is, ha csak a gyalog- és karékpáros forgalomra tervezik a teherbírását.

Amúgy bízom benne, hogy a Szabadság-híd ilyesmi lesz: szélesíteni kell a villamospályát (nem fér el rajta minden budapesti villamos), és akkor használhatatlanná válik az amúgy is keskeny forgalmi sáv az autóknak.

46
zsoltee képe

Na ez például egy jó ötlet :)

Na ez például egy jó ötlet :)

47
zsoltee képe

Azt nem kétlem, hogy jobb, de lehet, hogy drágább, mint

Azt nem kétlem, hogy jobb, de lehet, hogy drágább, mint meglvő hidakat átvariálni. Nem 2 fillér egy híd...

48
Prof.gruppetto.hu képe

Ha annyira nem érné meg, akkor máshol sem építenének

Ha annyira nem érné meg, akkor máshol sem építenének ilyeneket egyre nagyobb számban. :) Vagy lehet, hogy pl. Bécsben vagy Pozsonyban dilettánsok találták ki ezeket? :)

49
norbijúzer képe

mondjuk bécsben vagy pozsonyban nem akkora folyók vannak,

mondjuk bécsben vagy pozsonyban nem akkora folyók vannak, mint a budapesti duna...
a hajózás szempontjából sem mindegy, hogy milyen magas a híd, és ez a két dolog tuti annyival megdobja az árat, hogy nálunk sokkal sokkal drágább lenne gyalogos/kerékpáros hidat építeni.

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

50
Prof.gruppetto.hu képe

Aha, hát akkor mekkorák? Mind a kettőn pont a Duna

Aha, hát akkor mekkorák? Mind a kettőn pont a Duna folyik át, kb azonos már a szélessége :)

51
norbijúzer képe

szerintem nem, nade mindegy, mert valszeg nem a pénzhiány

szerintem nem, nade mindegy, mert valszeg nem a pénzhiány lenne az egyetlen akadálya a dolognak.

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"

52
Prof.gruppetto.hu képe

Mi nem? Nem a Duna folyik, vagy nem szélesek? Csak

Mi nem? Nem a Duna folyik, vagy nem szélesek? Csak hozzávetőleges adatokat találtam. Budapesten a Duna 350 m széles, Bécsben kb 300. Ez már nem jelentős különbség a hídépítés szempontjából... De amúgy pl. lényeges lehet csökkenteni az áthidalandó távolságot, ha pl. a Margit-szigeten vezetünk át egy útvonalat, és akkor a két ágon kell csak átívelnie a hídnak. (Bécsben vannak ilyen gyalog és kerékpáros hidak is...)

53
Peta képe

Másrászt az emnyiből nem jön ki, és felesleges is. A

Másrászt az emnyiből nem jön ki, és felesleges is. A meglévőkre tegyék lehetővé a felhajtást (bözsi, Petőfi)

54
zsoltee képe

Petőfire se lehet? Én azt elég gyakran rakom :) Tegnap

Petőfire se lehet? Én azt elég gyakran rakom :) Tegnap meg vki kétkerekű combino-nak képzelte magát ott, kb. 15-tel :D

55
RoGeR képe

Csak a Láchídon nem lehet tekerni elvileg. Árpád- és

Csak a Láchídon nem lehet tekerni elvileg. Árpád- és Lágymányosi híd biciglijárdás, a többi meg életveszély. Bár én szoktam neki rakni a Petőfin és a Szabadságon is. Mondjuk utóbbit csak nyáron használtam, azt is akkor, amikor alig volt forgalom.

56
Prof.gruppetto.hu képe

Egy ilyen híd nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy autós.

Egy ilyen híd nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy autós. És cserébe nem már egy amúgy is meglévő kapcsolat áteresztőképességének variálásával kell játszani, hanem kapsz egy teljesen új, csak a te igényeidnek megfelelőt.
Sokszor olcsóbb, de főleg költséghatékonyabb egy teljesen újat csinálni valamiből, mint a régit átalakítgatni...

57
Peta képe

Egyébként kampány alatt volt szó a Petőfi és a

Egyébként kampány alatt volt szó a Petőfi és a Lágymányosi közt egyről, de ott minek, ha ott a Lágymányosi? :D
A ferencjóska meg a margit közé meg hova? A felvezető utak kialakítása is nehéz lenne, főleg a pesti belvárosban. Mellesleg kár ezen agyalni, amikor még bicajútis alig épül :)
Az említett két hídon a járdára való felhajtást kéne lehetővé tenni, Pest felől. Eszem ágába nem jut azokon az úton menni. Egy híd járdáján sztem megfér egymás mellett a bicajos és a gyalogos. Lásd Árpád-híd, Lágymányosi, de még az Északin is.

58
Prof.gruppetto.hu képe

A járda a gyalogosoké, én nem szívesen megyek ott. (Ha

A járda a gyalogosoké, én nem szívesen megyek ott. (Ha igazán sietek, akkor ráadásul lassú is.)
A Lágymányosi híd gyalog- és kerékpárútjára való fel és arról való lejutás kerékpárral botrányosan körülményes, emellett nincs egyértelműen elválasztva egymástól a gyalogos és a kerékpáros által használható rész.
Egy kerékpáros hídra nem kell semmilyen különleges felvezető utat tervezni szerintem, egyszerűen biztosítani kell a felhajtást a kapcsolódó közútról, és annyi.

59
Hemü képe

Arra kell fordítani a pénzt, amitől többen leszünk.

Arra kell fordítani a pénzt, amitől többen leszünk. Olyan úthálózat kell, amin az eddig bátortalanok is mernek közlekedni. Ha többen leszünk, akkor meg ... tudjátok.

__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../

60
dobákpeti képe

Ma lesz a szavazás az ügyben. Az index szerint átmegy a

Ma lesz a szavazás az ügyben. Az index szerint átmegy a javaslat:
http://index.hu/gazdasag/magyar/ktsg061218/

-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)