A parlament honlapjáról elérhető.
Sajnos még nem tudni mi lett a sorsa...
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
A parlament honlapjáról elérhető.
Sajnos még nem tudni mi lett a sorsa...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Érdekes a bal alsó sarokban a dátum.
Érdekes a bal alsó sarokban a dátum.
időutazás. lehet, hogy teli vagyunk bringaúttal, csak
időutazás.
lehet, hogy teli vagyunk bringaúttal, csak éppen a jelen a múlt, és vissza kéne menni a jelenbe, jövőbe, vagymittomén...
dezsavű
üdv
gery
Ez jó, és a Mátrix figyel beünket, vvagy mi.A mi
Ez jó, és a Mátrix figyel beünket, vvagy mi.A mi parlamenti lógónk azért egy fokkal csinosabb, mint az övék. Szívesen kölcsönadnám nekik:)Változtatás nélkül, ha értitek, mire értem...hhöhö.
alla cool
"Vivere non est necesse, biciklare necesse est!"
A Mátrix építésze már több ezer kilóméter
A Mátrix építésze már több ezer kilóméter bringautat építtetett a robotokkal, de egy szörnyű napon a robotok átvették a hatalmat, és 4 kerékkel gurultak az utakon.
Ha a kék pirulát választod, legyőzheted a robotokat, és újra birtokba veheted az utakat, de ha a piros pirulát választod, akkor erre a post-ra nem is fogsz emlékezni, és továbbra is ebben a képzelt világban fogsz élni, amit a robotok szabályoznak...
nekem először a felső dátum is furcsának tűnt, de az
nekem először a felső dátum is furcsának tűnt, de az alsó az már végképp...
lehet, hogy majdnem 3 éve ott porosodott a fiókban ez a módosító javaslat? :)
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Engem is megzavart, de aztán az iktatásból gondolom,
Engem is megzavart, de aztán az iktatásból gondolom, hogy nem újra elővett anyag, csak felületesen átírt.
remélem attól még megszavazzák, hogy nem kormánypárti
remélem attól még megszavazzák, hogy nem kormánypárti képviselő terjesztette elő!
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
hát ha abból indulunk ki, hogy anno mind2 oldal
hát ha abból indulunk ki, hogy anno mind2 oldal megígérte. Éshátugye tartják a szavukat, mert a nép politikusai ők ;)
Itt lehet nyomon követni a javaslat sorsát. Elvileg
Itt lehet nyomon követni a javaslat sorsát. Elvileg tegnap szavaztak róla, de még nincs fent a parlament honlapján a szavazás eredménye.
zsoltee.Az én életfogytiglani pirulám színe:
zsoltee.Az én életfogytiglani pirulám színe: fehér./150microgramm/nap/
szóval én valamelyik másik fajhoz tartozom.
Kettős állampolgárként, ám nem kettősügynökként olykor a földönjárva, de legtöbbször pedálozva hídalom át teret s időt- Proust irigykedhet, mitagadás, kissé.
Hiszem, hogy nem hiába robotoltak anno a robotok és hogy az eltűnt Cangatlantisz nem örökre süllyedt a múlt homolyába.
A pirula legyen veled!Amman.
alla cool
"Vivere non est necesse, biciklare necesse est!"
figyelő cikk 1 milliárd Utána kellene nézni miből áll
figyelő cikk
1 milliárd
Utána kellene nézni miből áll ez az útpénztár...
Én is most hallottam a Sl*gerR*dió hírei közt
Én is most hallottam a Sl*gerR*dió hírei közt ilyesmit.
Hogy összefognak a parlamenti pártok a biciklisekért! A cél, hogy jövőre 900 mó jusson bicikliutak építésére, meg javuljon a kerékpárral közlekedők aránya. Az szdsz kezdeményezése, meg nemtommit mondott még...
Ez egyre kevesebb!!! A végén majd nekünk kell
Ez egyre kevesebb!!!
A végén majd nekünk kell építenünk az autóutakat!!!
:-)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Én még emlékszem rá hogy 7 hónappal ezelőtt Kóka
Én még emlékszem rá hogy 7 hónappal ezelőtt Kóka bicajjal ment szavazni. Azóta biztosan elfelejtett...
Kapcsolódó RDV videót néztétek? Sinya Kükü
Kapcsolódó RDV videót néztétek? Sinya Kükü szerepében ;))))
"közel egymilliárd forint jut majd kerékpárutak
"közel egymilliárd forint jut majd kerékpárutak építésére."
"Kerékpárutak és létesítmények................3,6 milliárd"
------------------------------------------------------
Létesítmények > 2,6 milliárd
Parkolóházak, ilyesmi...
Hadd legyek egy kicsit optimista! :-)
__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../
Hadd legyek még optimistább: felújítják a Millit?
Hadd legyek még optimistább: felújítják a Millit?
Remélem, nem basszák el azt a pénzt, és tényleg jut
Remélem, nem basszák el azt a pénzt, és tényleg jut belőle a pályának is.
Kicsit offolós, de a Retour céljai közt szerepelt
Kicsit offolós, de a Retour céljai közt szerepelt ugyibár az is, kogy a diákság számára a vasúti kerékpárszállítás díját harmonizálják a jegyárral. Sikerült:
http://origo.hu/uzletinegyed/hirek/hazaihirek/20061207koka.html?pIdx=1
Ha a többi cél is így valósul meg, akkor az összes bicajos társadalmi munkában fogja építeni az autópályákat, lol!
Úgy fest, a bicajt már nem csak a bkv kiváltására kell használnom, hanem kiterjeszthetem az egész országra :D Egyébként így az autó (Suzuki, 5 lityi :)) sokkal olcsóbb lett vidékre. :((
Hja, de csak azért, mert még mindig nem kell kifizetned
Hja, de csak azért, mert még mindig nem kell kifizetned az úthasználat teljes költségét. Ha hozzászámolnád, hogy mennyi adót fizetsz be azért, hogy legyen út amin mehetsz a Suzuki-val, akkor már nem lenne ilyen nagy különbség...
A vasúttal kapcsolatban igaza van: iszonyatos drágítás
A vasúttal kapcsolatban igaza van: iszonyatos drágítás lesz jövőre (ami jogos is, ne az állam fizesse az utazgatásokat), viszont egyáltalán nem áll arányban ezzel se az emberek jövedelmeinek az alakulása, se a MÁV által nyújtott szolgáltatások színvonala. Jövő májusban diákként kb. a dupláját fogom fizetni a mostaninak a Pécs-BP IC-n, a vonatok és a pálya csak amortizálódik évek óta. 3-4 éve még 2 és fél óra alatt tette meg az IC ezt a távot. Az új menetrend szerint most már örülhetünk ha némelyik vonat megteszi 3 óra alatt!! Egyre szarabb a vonatozás, és egyre drágább. Így nem fogják átnevelni az embereket a tömegközlekedésre... A suzuki olcsóbb lesz már 2 embernek is :P
Vagy kéne rendszeresíteni egy megbízható kamiont a főutakra, és akkor stéherben 60-nal lehetne nyomni bringával is :D Nem lesz sokkal lassabb a vonatnál :)
Egyszerűen arról van szó, hogy nagyon hozzászoktunk
Egyszerűen arról van szó, hogy nagyon hozzászoktunk ahhoz, hogy olcsó az utazás. Irreálisan olcsó, főleg a diákoknak, mert még a teljesárú jegy sem fedezi a tényleges költségeket. A szüleink korában az egyetemisták hétvégén szépen a koleszban vagy albérletben maradtak és tanultak. Ma meg minden hétvégén hazautaznak. Az elmúlt 10-15 évben jól meg lehetett figyelni, hogy hétvégére egyre kevesebben maradnak a koleszban.
A tömegközlekedést feltétlenül támogatni kell azért, hogy olcsóbb maradjon, mint az autózás, de az ilyen irreálisan alacsony árak teljesen eltorzítják az áruk értékét. Azzal együtt, hogy pl. az öcsém is jóval többet fog fizetni az utazásért, én támogatom a dolgot. Főleg az tetszene, ha végre egységes tarifája és kedvezményei lennének a vonatnak és a busznak.
Én egyébként leginkább a nyugdíjasok (65+) kedvezményét nem értem. Miért utazhatnak ők továbbra is ingyen? Milyen különös érdeke az országnak, hogy ők mindenhova ingyen utazhassanak? (Ez ugyanúgy torzítja az árakat, mint az összes többi hülye kedvezmény.)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Én is egyetértek azzal, hogy túl olcsó most, a
Én is egyetértek azzal, hogy túl olcsó most, a tényleges költségekhez mérten. Viszont attól még nem lesz nekem több pénzem hazautazni, de nehogy már emiatt ne járjak haza majdnem minden hétvégén! Az utazás minőségét pedig már kifejtettem fent. Ehhez még annyit, hogy Németországban az ICE vonatok átlagosan 115-125 km/h sebességet produkálnak, míg a magyar IC-k 75-80 km/h-t... katasztrófa!
A nyugdíjasok meg utazzanak csak 50%-os kedvezménnyel, mint a diákok! Milyen jogon utazgatnak ingyen bárhova? Kedvezmény jár nekik, mert megdolgoztak érte, na de ingyen csak a kommunizmusban adtak bármit is...
Lehet, hogy neked nincs pénzed hazautazni, de sajnos az a
Lehet, hogy neked nincs pénzed hazautazni, de sajnos az a helyzet, hogy az államnak sincs. Eddig se volt, csak vett fel hitelt az ilyen támogatásokra... (lásd: államháztartási hiány, meg a zadósság)
No mindegy, kezdek (kezdünk) elmenni offba... :)
-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)
Remélem, azért marad pénzed a hazautazásra! Tudom, hogy
Remélem, azért marad pénzed a hazautazásra! Tudom, hogy az fontos, de mégis fontold meg a következőket:
A hazautazás is egyfajta szükséglet. Ugyanolyan, mint a kenyér, a tej, a parizer, vagy éppen a kaviár, a színházjegy, a mozijegy és a külföldi utazás. Te döntöd el, hogy neked ez alapszükséglet, mert pl. a barátnődhöz utazol haza, vagy pedig nem annyira fontos és csak kéthetente mész haza. Az ár ebben egy mérlegelési tényező. Amikor pl. Amerikában voltam, akkor félévente jöttem haza, mert ugye hetente nem tudtam volna megfizetni. Pestről kicsit sűrűbben járok a szüleimhez, mert azt meg tudom fizetni.
A minőség hiányával egyetértek. A vasárnap esti vonatokon szeptember óta nem sikerült leülnöm. :-( Bár nálunk legalább nem nagyon lassú a vonat, épp csak egy picivel lassabb a busznál. :-(
Igen, eltaláltad. A barátnőm miatt megyek haza
Igen, eltaláltad. A barátnőm miatt megyek haza leginkább... Úgyhogy nem fogok a nagyokos politikusok és felsővezetők miatt havonta hazajárni. Az oké, hogy felzárkózunk az EU-hoz, és eltöröljük a kommunizmus káros maradványait, de talán nem kéne ilyen drasztikusan... Az ösztöndíjam nem fog ilyen mértékben nőni :(
Akkor pedig nincs mese, haza kell járni. :-) Én ezt
Akkor pedig nincs mese, haza kell járni. :-)
Én ezt sajnos nem tehettem meg olyan sűrűn a tengerentúlról. :-( Pedig nekem is volt itthon barátnőm. :-)
Egy felmérés szerint jelenleg a vasúti utazás
Egy felmérés szerint jelenleg a vasúti utazás költségeinek 18%-át fizetik az utasok, és 82%-át az állam, vagyis az adófizetők, tehát sokan olyanok is, akik nem utaznak. Szerintem is jogos a kedvezmények csökkentése, de persze csak óvatosan, mert az állami támogatás azt a célt is szolgálja, hogy többen utazzanak vonaton, tehát pl. környezetkímélőbben, ami közérdek, így rendben van az adóforintok ilyen célú felhasználása. Csupán a helyes arányt kell vahogy eltalálni.
Hozzátéve, hogy ez a jelenlegi struktúra még a cocializmusból maradt ránk, ami ugye egy idealizált jóléti államot akart jelenteni, ahol - szinte - minden ingyen van. Ebbe aztán mint tudjuk bele is rokkant.
A Pécs-Bp IC egyébként azért is jó példa (azon kívül, hogy ezt ismerem :)), mert egyenlőre nem gyorsabb autóval a táv.
-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)
Mert nekünk még egy szaros autópályánk sincs :D Az
Mert nekünk még egy szaros autópályánk sincs :D Az ismerőseim vagy a 6oson döcögnek (ami eléggé balesetveszélyes út is), vagy elmennek siófokra és onnan M7-esen, vagy M8-ason át a Duna túloldalára, és ott az 51-esen fel (ez mondjuk akkor jó, ha pestre megy vki, ugyanis lassabb átmenni BP-en, mint egy jó kis kerülőt tenni az országban :)
Jövő ilyenkor már majdnem teljes egészben M6. Ha már
Jövő ilyenkor már majdnem teljes egészben M6.
Ha már itt tartunk, ajánlanék egy oldalt: http://motorways-exitlists.com/europe/h/hungary.htm
Csak azt nem értem, ha most mindenki így egyetért az
Csak azt nem értem, ha most mindenki így egyetért az áremeléssel, akkor mit kellett még egy hete is erőlködnünk az árcsökkentésért? :D
Fizessenek csak a szemetek, ha bicajt akarnak vinni :D :/ Meg magukért is!
Még jó, hogy 4 percre lakom az egyetemtől bicajjal, lol. De ha 30 kilométerre laknék, akkor is bicajjal járnék :) 200 km-ről meg nem erre a nyomott bme-re járnék :D
Én 30 km-re lakom, és bringával jár... nék. Régen
Én 30 km-re lakom, és bringával jár... nék.
Régen "Nemzeti sportváros" voltunk, de még mindig nem lehet kijutni bringával a városból. :P
Dehogynem lehet, úton. Merre laksz? Reggel, és délután
Dehogynem lehet, úton. Merre laksz? Reggel, és délután úgyis dugó van, még csak nem is száguldozhatnak melletted, viszont iszonyat jó elhaladni a sok szerencsétlen mellett :P
A MÁV-os áremeléssel kapcsolatban tök igaz, hogy eddig
A MÁV-os áremeléssel kapcsolatban tök igaz, hogy eddig nem fizettük ki a tényleges költségeket, ami gáz.
Egyetértek azzal, hogy a közlekedők a tényleges költségeket fizessék.
De ennek bevezetését a környezetszennyező, és veszélyes közlekedési módokon kellene kezdeni.
Majd ha megfelelő mértékű útdíjat, vagy a benzinbe épített adót fizetnek az autósok, és az valóban az általuk okozott károk helyreállítására megy el, na majd akkor emelhetik a vasúti közlekedés árát.
A belvárost pedig le kell zárni az autómentes napon.
--
a bátor kommutátor
A meglepő az, hogy az utak rongálásában megjelenő
A meglepő az, hogy az utak rongálásában megjelenő károkat gyakorlatilag 75 %-ban a teherautók okozzák. (Levegő Munkacsoport szerint). A személyautósok gyakorlatilag megfizetik az útfenntartás rájuk eső részét, a teherautók viszont nem. Ezzel együtt a környezeti- és zajterhelés legnagyobb része mégis a személyautóktól származik, amit viszont már nem fizetnek meg. (Ez lenne a dugódíj.)
Az áremelésnek (önmagában) én sem örülök, pláne, hogy a közalkalmazotti kedvezményt is csökkentik. Ezzel együtt közelítik a rendszert a szerintem ideálishoz a kedvezmények egységesítésével. Lassan el kellene jutni oda, hogy mindennek (autózásnak, buszozásnak, repülésnek és vonatozásnak) a tényleges árát fizessük, plusz indokolt esetben a tömegközlekedést támogassuk. Az elővárosi közlekedést feltétlenül támogatni kell, hogy az autózást visszaszorítsuk. A távolsági közlekedést már csak azoknál, és ott, ahol szükség van rá. Pl. diákoknak az iskolába.
Azt csak remélem, hogy a közlekedési reform nem merül ki az áremelésekben és vonalbezárásban, hanem lesz végre érdemi átalakulás és minőségi javulás is. Ebben egyelőre csak reménykedni tudok.
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
A MÁV eseténen 2 év alatt 2500 aktatologatót vagy
A MÁV eseténen 2 év alatt 2500 aktatologatót vagy főnököt küldenek el. Ugyanezt meg lehetne tenni a BKV esetében is. :)
Amúgy a közlek reform keretében tényleg kell még dolgozniuk, hiszen ezzel most csak azt eredményezik, hogy az autózás kevésbbé drágább, mint a tömegközlekedés.
Fizetnék én többet, ha az elvirán kiírt vonat járna,
Fizetnék én többet, ha az elvirán kiírt vonat járna, és nem kéne 30 percet várnom a következő (ténylegesen közlekedő) vonatra egy váróterem nélküli állomáson künn a süvítő szélben. Meg, hát az is jól esne, ha télen fel tudnám húzni a kosztól (nem rongálástól) beragadt ablakokat. Szóval megérne több pézt, ha működne a dolog, de ez így lóf@sz. 11 évig jártam BP-re voníttal, ez az igazi oka annak, hogy manapság inkább bringával nyomom. Egy évtized alatt csak pusztult az egész. Büdös, koszos, tömegnyomoros (péntek este Pusztaszabolcsra 3 kocsival), kilincs- és ablaküveghiányos rozsdás nyáronmelegtélenhideg szemétrakás az egész.
Ha a kocsikat brtolnák a MÉH-be, talán lehetne rendes vasútat csinálni.
De jól kifröcsögtem magam!
EXaries
"A módosító javaslatot: - támogatja: az Oktatási és
"A módosító javaslatot:
- támogatja: az Oktatási és tudományos bizottság
- nem támogatja: a Költségvetési bizottság, a Gazdasági és informatikai bizottság, az Önkormányzati és területfejlesztési bizottság;
az Előterjesztő képviselője a módosító javaslattal nem ért egyet."
Forrás: http://www.parlament.hu/irom38/01145/01145-0380.pdf 128. és 134. pontok
Ez sajnos nem túl reménykeltő :(
Az ott az elején egy pukkasztott egyes, már csak 30
Az ott az elején egy pukkasztott egyes, már csak 30 milliárd 3%-áról beszélünk.
Ki a kicsit nem becsüli, lol :D 900 000 000 Ft-ból mit
Ki a kicsit nem becsüli, lol :D
900 000 000 Ft-ból mit lehet csinálni? Nem becsmérlően kérdezem, hanem érdeklődve. Ha ez az útalapból van, akkor gondolom útépítést lehet csak finanszírozni vele. Mennyi út jöhet ebből ki?
Számolj durván 50 millió Ft/km áron. Van, ahol ez
Számolj durván 50 millió Ft/km áron. Van, ahol ez olcsóbban kijön, van ahol sokkal többől.
Én jobban örülnék neki, ha ez a pénz nem új utakra
Én jobban örülnék neki, ha ez a pénz nem új utakra menne, hanem a meglévők használhatóvá tételére és a kiegészítő egyéb infrastruktúra (pl. tárolók.) bővítésére. Az egyetlen dolog, amit bicikliút formájában támogatnék, az egy belvárosi kerékpáros híd a Dunán...
külön híd? ennek meg mi értelme lenne?
külön híd? ennek meg mi értelme lenne?
Pl. az, hogy sosem lenne rajta dugó, nem kéne szívnod az
Pl. az, hogy sosem lenne rajta dugó, nem kéne szívnod az autók füstjét, és ráadásul olyan útvonalakon közelíthetnéd meg, ahol kevesebb autó jár. Minden európai nagyváros, amelyet folyók szabdalnak, tele van gyalogos és/vagy kerékpáros hidakkal. Használtam már pár ilyet, összehasonlíthatatlanul jobb bármilyen más megoldásnál.
Ezzel az a baj, hogy egy Dunán átívelő híd több
Ezzel az a baj, hogy egy Dunán átívelő híd több milliárd Ft. Még akkor is, ha csak a gyalog- és karékpáros forgalomra tervezik a teherbírását.
Amúgy bízom benne, hogy a Szabadság-híd ilyesmi lesz: szélesíteni kell a villamospályát (nem fér el rajta minden budapesti villamos), és akkor használhatatlanná válik az amúgy is keskeny forgalmi sáv az autóknak.
Na ez például egy jó ötlet :)
Na ez például egy jó ötlet :)
Azt nem kétlem, hogy jobb, de lehet, hogy drágább, mint
Azt nem kétlem, hogy jobb, de lehet, hogy drágább, mint meglvő hidakat átvariálni. Nem 2 fillér egy híd...
Ha annyira nem érné meg, akkor máshol sem építenének
Ha annyira nem érné meg, akkor máshol sem építenének ilyeneket egyre nagyobb számban. :) Vagy lehet, hogy pl. Bécsben vagy Pozsonyban dilettánsok találták ki ezeket? :)
mondjuk bécsben vagy pozsonyban nem akkora folyók vannak,
mondjuk bécsben vagy pozsonyban nem akkora folyók vannak, mint a budapesti duna...
a hajózás szempontjából sem mindegy, hogy milyen magas a híd, és ez a két dolog tuti annyival megdobja az árat, hogy nálunk sokkal sokkal drágább lenne gyalogos/kerékpáros hidat építeni.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Aha, hát akkor mekkorák? Mind a kettőn pont a Duna
Aha, hát akkor mekkorák? Mind a kettőn pont a Duna folyik át, kb azonos már a szélessége :)
szerintem nem, nade mindegy, mert valszeg nem a pénzhiány
szerintem nem, nade mindegy, mert valszeg nem a pénzhiány lenne az egyetlen akadálya a dolognak.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Mi nem? Nem a Duna folyik, vagy nem szélesek? Csak
Mi nem? Nem a Duna folyik, vagy nem szélesek? Csak hozzávetőleges adatokat találtam. Budapesten a Duna 350 m széles, Bécsben kb 300. Ez már nem jelentős különbség a hídépítés szempontjából... De amúgy pl. lényeges lehet csökkenteni az áthidalandó távolságot, ha pl. a Margit-szigeten vezetünk át egy útvonalat, és akkor a két ágon kell csak átívelnie a hídnak. (Bécsben vannak ilyen gyalog és kerékpáros hidak is...)
Másrászt az emnyiből nem jön ki, és felesleges is. A
Másrászt az emnyiből nem jön ki, és felesleges is. A meglévőkre tegyék lehetővé a felhajtást (bözsi, Petőfi)
Petőfire se lehet? Én azt elég gyakran rakom :) Tegnap
Petőfire se lehet? Én azt elég gyakran rakom :) Tegnap meg vki kétkerekű combino-nak képzelte magát ott, kb. 15-tel :D
Csak a Láchídon nem lehet tekerni elvileg. Árpád- és
Csak a Láchídon nem lehet tekerni elvileg. Árpád- és Lágymányosi híd biciglijárdás, a többi meg életveszély. Bár én szoktam neki rakni a Petőfin és a Szabadságon is. Mondjuk utóbbit csak nyáron használtam, azt is akkor, amikor alig volt forgalom.
Egy ilyen híd nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy autós.
Egy ilyen híd nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy autós. És cserébe nem már egy amúgy is meglévő kapcsolat áteresztőképességének variálásával kell játszani, hanem kapsz egy teljesen új, csak a te igényeidnek megfelelőt.
Sokszor olcsóbb, de főleg költséghatékonyabb egy teljesen újat csinálni valamiből, mint a régit átalakítgatni...
Egyébként kampány alatt volt szó a Petőfi és a
Egyébként kampány alatt volt szó a Petőfi és a Lágymányosi közt egyről, de ott minek, ha ott a Lágymányosi? :D
A ferencjóska meg a margit közé meg hova? A felvezető utak kialakítása is nehéz lenne, főleg a pesti belvárosban. Mellesleg kár ezen agyalni, amikor még bicajútis alig épül :)
Az említett két hídon a járdára való felhajtást kéne lehetővé tenni, Pest felől. Eszem ágába nem jut azokon az úton menni. Egy híd járdáján sztem megfér egymás mellett a bicajos és a gyalogos. Lásd Árpád-híd, Lágymányosi, de még az Északin is.
A járda a gyalogosoké, én nem szívesen megyek ott. (Ha
A járda a gyalogosoké, én nem szívesen megyek ott. (Ha igazán sietek, akkor ráadásul lassú is.)
A Lágymányosi híd gyalog- és kerékpárútjára való fel és arról való lejutás kerékpárral botrányosan körülményes, emellett nincs egyértelműen elválasztva egymástól a gyalogos és a kerékpáros által használható rész.
Egy kerékpáros hídra nem kell semmilyen különleges felvezető utat tervezni szerintem, egyszerűen biztosítani kell a felhajtást a kapcsolódó közútról, és annyi.
Arra kell fordítani a pénzt, amitől többen leszünk.
Arra kell fordítani a pénzt, amitől többen leszünk. Olyan úthálózat kell, amin az eddig bátortalanok is mernek közlekedni. Ha többen leszünk, akkor meg ... tudjátok.
__________///Hemü\\\__________
\......e-book...katt ide (1MB)....../
Ma lesz a szavazás az ügyben. Az index szerint átmegy a
Ma lesz a szavazás az ügyben. Az index szerint átmegy a javaslat:
http://index.hu/gazdasag/magyar/ktsg061218/
-dobákpeti-
Bringasávot a körútra, bringaszállítást a környéki buszokra! :)