http://index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/bic0516/
Vki nem ismeri esetleg részletesebben, hogy mikről volt itt szó? Ez így sajna elég felületes...
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
http://index.hu/politika/belfold/2006/valasztas/pturul/bic0516/
Vki nem ismeri esetleg részletesebben, hogy mikről volt itt szó? Ez így sajna elég felületes...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
"Ilyen közlekedési
"Ilyen közlekedési állapotok mellett senki nem ül biciklire”
ja, senki, csak 50000 ember... amiből vagy tízezer napi szinten. budapesten.
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
Sosem jok a kiragadott
Sosem jok a kiragadott mondatok, ez pl. pont a lenyegre vilagit ra, sarkitva, tulozva, de valosagosan.
__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -
> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!
Ráadásul a hivatkozás a
Ráadásul a hivatkozás a Pufajkás Turul, ami azért rendszerint nem vehető túlzottan komolyan. Nem is annak szánják.
Kóka.....ennyi.... -/-/-/-/-
Kóka.....ennyi....
-/-/-/-/-MEAT IS MURDER-/-/-/-/-
Érdekes ez a cikk. Se
Érdekes ez a cikk. Se füle, se farka.
fából vasparipát
ugye? de még mindig nem
ugye? de még mindig nem igazán tudom, hogy ellene vagy mellette szólalt fel. de gondolom mellette ha már önként tette.
Ugyan már, volt neki ennél
Ugyan már, volt neki ennél jobb beszólása is, pl.: "A mocsár lecsapolásáról nem a békákat szokták megkérdezni.", meg "Az MTA-nak azon területeit, amelyek nem szolgálják közvetlenül a versenyképességet, a földdel kell egyenlővé tenni, mert csak porosodó iratokat gyártanak", no meg "Üzletember vagyok, a cégem a Magyar Köztársaság", meg hát ilyenek.
Szóval egy született gyökér. Méltó párja annak, akit itt nem nevezünk meg, mert az csúnya dolog, stb...
Legyökerezni is csúnya
Legyökerezni is csúnya dolog, de legalábbis öngól, mert ha valakitől gyökerezve kérsz, esetleg nem ad. És akkor nekünk sovány vígasz, hogy te megmondtad... :)
És mit ad? Kiét adja? Ő
És mit ad? Kiét adja? Ő adja? És tényleg adja?
medvegyu
Kormányblog
Ami jár azt is adni
Ami jár azt is adni szokták. Tudjuk hogy a mi adónkból, de sajnos azt az adót még nem lehet egyből a Biciklisáv Létesítő Műveknek utalni, így vissza kell szerezni. És erre nem a legjobb taktika a fenti.
Hogy jobban szemléltessem....
Hiába fizetsz a fogorvosnak gyökérkezelés előtt, azért hasznosabb ha a székben ülve inkább nem gyökerezed le.
Hát az sajnálatos, ha az
Hát az sajnálatos, ha az idézetek olvastán valaki nem jut ugyanarra a következtetésre a figurával kapcsolatban, mint én.
Egyébként amennyi vaj van a fején Abszurdisztánon kívül természetesen hűvösön csücsülne és nem pénzelosztó/elvonó helyen.
Míg a fogorvos ha tizedennyit elszab, akkor többet nem praktizálhat.
Szerintem ez olyan, mint
Szerintem ez olyan, mint amikor egy győztes focicsapat edzője dícséri a megvert csapatot. Ezzel a saját érdemeit nagyítja. Itt is ilyesmi történik. Most dolgozni kezdenek, és hogy ez látványosabb legyen, sírnak, hogy most milyen borzasztó.
Szerintem ez az idézet erről szól, és nem arról, hogy hülye aki biciklizik.
Kókáról pedig természetesen lehet bármilyen véleményed, én csak annyit mondtam, hogy nem kell épp itt gyökerezned. Ezen az oldalon Kóka mint közlekedési miniszter, és főleg mint a bringapénzek elosztója érdekes.
Hülye b@rom...ez
Hülye b@rom...ez van...azért mi csak tekerjünk!!! :)
Adni ugyan nem ad semmit, de
Adni ugyan nem ad semmit, de lehetővé vált az utóbbi évben és főleg most, többek közt az Ő munkája eredményeként,hogy pénzekért lehessen pályázni kerékpáros létesítmények építésére. Pl az utóbbi napokban sok lelkes társunk segített abban, hogy a TÖMÉNYTELEN (tényleg nagyon sok) pályázatot átnézzük, javítsuk a szempontjaink szerint, hogy biztosan sikeresek legyenek a pályázatok! Tehát összegezve: pénz került a pályázatokhoz, bevontak minket civil kerékpárosokat a munkába.
És ahogy befejezni szoktam: inkább segítsetek!
János
"Kóka: "Ilyen közlekedési
"Kóka: "Ilyen közlekedési állapotok mellett senki nem ül biciklire”"
De könyörgöm, évek óta ő a közlekedési miniszter!!! Ki, ha nem ő változtathatna a dolgokon? Ez a megjegyzés és a CM-n való PR-tekerés csak egy gyenge politikai trükk a voksszerzésre...
Nem tartom valószínünek,
Nem tartom valószínünek, hogy Kóka, de akárki más is tudna változtatni rövid távon a berögzült közlekedési állapotokon, morálon.
Valszeg sem Ő sem más nem képes arra, hogy befolyásolja azt aki 130-160 km-s sebességgel tép ott ahol csak 50 km-el lehet. Nem tudja befolyásolni azt a biciklist sem aki a járdán mutat be kunsztokat gyalogosok közt, nem törődve azok személyi és anyagi biztonságával.
Hozhat bármilyen rendeleteket, alkothat és fogadtathat el törvényeket a hivatalos kurzus, az emberek a közlekedők szarnak rá, mert szerintük azok hülyeségek, betarthatalanok és csak a népet szívatják azokkal.
Sokáig fog tartani és sok-sok emberéletbe kerül majd mire a közlekedők felfogják, hogy egyéni érdekük a másik fél tisztelete és segítése a mindennapi forgalomban.
Magyarországon biciklizni
Magyarországon biciklizni mégis életveszélyes.
Érdekes állítás. Van esetleg valami adat is, amivel ezt alá tudja támasztani? Úgysem válaszol (mert nem fórumozik), de pl. az Egyesült Államokban autózás közben kétszer akkora eséllyel hal meg vki, mint kerékpározás közben (az eltöltött időt tekintve, nem a megtett km-t).
A kerékpározás veszélyessége mítosz. Annak áll érdekében hirdetni, aki minél kevesebb kerékpárost szeretne látni az utakon. Az elkülönített infrastruktúrát is ezért építik: hogy minél kevesebb biciklis legyen az utakon...
--
Cyclists fare best when they act and are treated as drivers of vehicles. (John Forester)
A bicikliseknek az a legjobb, ha járművezetőként viselkednek, és velük mint járművezetőkkel bánnak. (nyers ford.)