Tegnap elkezdték a leendő jégpálya alapozását a Millin, így aki pl. bringapólózni ment tegnap, az kereshetett másik placcot. Ahogy hallottam a helyszínen, a most kezdődött munka csak új beton leterítését jelenti (benne a jégkészítéshez szükséges csövekkel), és ha kész lesz, újra lehet használni, aztán ősszel jön rá a sátor, meg a jég.
Viszont időközben megjelent egy bejegyzés a Jégkorong blogon, ami nem kecsegtet túl fényes jövővel a Milli számára mint kerékpárpálya:  tovább »

"Az Európai unióban elsőként Magyarországon állapítottak meg önálló határértéket a szálló porra, azaz a jövőben a por miatt is el lehet rendelni szmogriadót."

Erre tovább a teljes hír:
index.hu

Sosem gondoltam volna, hogy ilyesmiben is leszünk egyszer elsők... :)

Kedves autós barátom!

Ugyan a megfogalmazás mintha egy emberhez szólna, de némi szövegértési rutint alkalmazva számomra az derült ki, hogy mindannyian megszólíttattunk:

"Szeretném több dologra felhívni a figyelmed. Az egyik, hogy ha tetszik, ha nem, a kerékpár is a közlekedés része, így a szabályok Rád is vonatkoznak.
Tudom, hogy elég szar érzés, hogy ez a fránya KRESZ nem veszi figyelembe, hogy Te környezettudatos vagy, és kerékpározol, és nem úgy szól minden szabály, korlátozás, hogy kivétel kerékpárral..."

A teljes levél itt jelent meg:
Élőben a városból blog  tovább »

Nincs kibúvó!

Ezzel a plakáttal tegnap találkoztam. Szerintem hibátlan. Ezért gondoltam, megosztom veletek is.

a plakát nagyban

Asszem csinálok belőle matricát is...

Tegnap (03.31) láttam, este fél 7 körül, hogy a Rákóczi úton a Blahánál, a Burger King utáni szakaszon helyszíneltek a rendőrök. Az aszfalton feküldt egy bringa (nem volt túlzottan összetörve), mögötte egy Volvo busz, amögött meg egy kisebb (78-as, alacsonypadlós) - ennek be volt törve a szélvédője, gondolom belement a Volvoba.

Nem tudja vki, mi történhetett, mi lett a bringással?

Aki még nem hallotta a jó hírt:
Az index-en és az [origo]-n is elolvashatja:
(Egyelőre) nem lesz járatritkítás!!

"Bár a Szabadság-híd rekonstrukciója miatt lezárni még nem lehet, már idén megkezdődhet a Margit híd felújítása is."

index.hu

Érdekes, hogy biciklisávot emleget. Hát mit is mondhatnék? Ámen! :)

"Januártól nemcsak tízszeresére nő a behajtási díj a régebbi típusú IFÁK és nehéz teherjárművek után a Budapesten fuvarozó cégek számára, de márciustól menetlevéllel is kell rendelkezni a szállítóknak. A Parking Kft. a matricás rendszerhez hasonló elektromos rendszámleolvasóval szűri ki a nem fizetőket - mondta az [origo]-nak Burány Sándor, az MSZP országgyűlési képviselője. Az erről szóló tervezetet a tervek szerint december 20-án tárgyalja a közgyűlés."

az [origo] cikke

Szerintem DH biriglit közlekedésre használni majdnem akkora ellentmondás mint az autóknál a "városi terepjárók". Ezeket nem erre tervezték.
Őszintén szólva nem is értem, aki ilyennel közlekedik a városban. Most nem arról van szó, amíg eljut vele a Normafára, hogy leszáguldjon róla.  tovább »

"...fityiszt mutattunk az egész béketábornak: a nálunk nagyobb Románia, a velünk összemérhető Csehország, az egész volt jugoszláv régió még csak a földről tápászkodott felfele, amikor Pannónia területén már egészségesen dübörgött az újkori motorizáció. Egyedül a hozzánk képest gigantikus Lengyelországban adtak el több autót, de ott sem a négyszeresét, pedig lakosság alapján annyit kellett volna."

A Totalcar cikke  tovább »