mennyit ér a sodronylakat? - videó




hát ennyit. vagyis kb. semmit. gondolj bele, hogy közben a vásárlást intézed, órán vagy, esetleg épp szórakozol valahol. na?
nem éri meg a minőségi lakat? vagy inkább egy új bicikli?

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
Györgyi képe
Györgyi
1 sze, 2007-06-20 00:29

Nekem egy darab lánc meg egy átlagos lezáró az össz védettségem.Komolyan nem tudom mit vegyek,amit írtok,úgy tűnik semmi nem tökéletes.A bankban beviszem a női zuhanyba,a kórházban elvileg a portás bácsi mindenki bicaját ismeri...akkor most mi legyen,mivel zárjam?

...................................................

No para!Normális tevékenység!

aron képe
aron
2 sze, 2007-06-20 00:45

akkor veled beszélgettem a kút mellett szombaton?
nézz be ide:
www.criticalmass.hu/lakat - itt van minden, jókis kiokosító hogyan/hova oldalra mutató linkek is.
moast fáradt vagyok:)

Györgyi képe
Györgyi
3 sze, 2007-06-20 00:54

Igen,velem.Már én is nagyon álmos vagyok,de meleg van és nem tudok aludni..........

...................................................

No para!Normális tevékenység!

hf képe
hf
4 sze, 2007-06-20 11:27

Nem lehet elégszer elismételni: U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat U-lakat

---
Ez a zén oldalam

zsoltee képe
zsoltee
5 sze, 2007-06-20 11:56

Én most rendelem meg a második U-lakatomat :) ha már két bringám van...

Zsoltee

Perillustris képe
Perillustris
6 sze, 2007-06-20 12:08

Igy tett Bono Vox is 1976-ban. Alapitott is egy egyuttest.

__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

zsoltee képe
zsoltee
7 sze, 2007-06-20 12:12

Jaja, Armstrong meg sokat bénázott az U-lakattal, ezért inkább lance-ot vett :D

Zsoltee

Perillustris képe
Perillustris
8 sze, 2007-06-20 12:19

:D

Persze fentiek vilagossa teszik, miert loptak olyan keves tengeralattjarot, s miert volt szuper biztonsagos az U-534 ... :)

__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

zsoltee képe
zsoltee
9 sze, 2007-06-20 12:28

Olyanról se hallottam még, hogy a metrót ellopták volna németországban :)

Zsoltee

zsoltee képe
zsoltee
10 sze, 2007-06-20 22:57

Sőt! U-állomást se lopott még senki... :D

Zsoltee

Thor81 képe
Thor81
11 sze, 2007-06-20 23:16

én is be akartam ezt lökni:))

RoGeR képe
RoGeR
12 sze, 2007-06-20 12:18

Én egy rövid láncon agyalok, mint mádosik lakat. Mekkora a legrövidebb?

---
Bringasávot a Nagykörútra!

zsoltee képe
zsoltee
13 sze, 2007-06-20 12:32

Hát őszintén fogalmam sincs :) ebike-on sokat találsz, nézz körül. Nekem ez csak darabra második, nem egyszerre fogom használni, csak az év 3/4-ében a két bringám egymástól 200 km-re van és nincs kedvem mindig másfél kilót cipelni oda-vissza. Vehetsz vastag spirált is másodiknak, ha elég komolyan néz ki, akkor nem fognak vele babrálni az első kerék miatt, hacsak nem nagyon értékes. A lánc az rohadt nehéz :/

Zsoltee

aron képe
aron
14 sze, 2007-06-20 22:12

van az authirnak egy lánca 2500ért vagy mi. nem tom, sokszögletű, és nem oylan nehéz. éás rövid. gondolom azért oélyan olcsó, nem lehet annyira szar.

www.criticalmass.hu/lakat

RoGeR képe
RoGeR
15 sze, 2007-06-20 22:40

Hol láttál ilyet? Lungó?

---
Bringasávot a Nagykörútra!

aron képe
aron
16 cs, 2007-06-21 00:52

haverom vett a gyurmabringában, valahol a pók utcai ltp-n van, vagy ott valahol

www.criticalmass.hu/lakat

szabomikulas képe
szabomikulas
17 sze, 2007-06-20 13:08

Amekkorára vágod.

mochook képe
mochook
18 sze, 2007-06-20 15:57

ha et elvagod, akkor a tolvaj is, nem?

szabomikulas képe
szabomikulas
19 sze, 2007-06-20 17:29

De. Bármilyen láncot el lehet vágni. Csak az utcán megfelelő felszerelés (flex) nélkül nehéz.

Ziyaretci képe
Ziyaretci
20 sze, 2007-06-20 14:35

Ha ügyes vagy, akkor már három szemből alkotott láncból is tudsz kört alkotni. Vagy ha elég nagy a lakatod, akkor az kiválthatja a harmadik szemet, azaz kettő megfelelően megválasztott szem is elegendőnek bizonyulhat.

magwas képe
magwas
21 sze, 2007-06-20 00:37

Én magam sodronyzárat használok, de pluszban bőven van optikai lopásvédelem a kerékpárjaimon: olyan rondán néznek ki, hogy senkinek sincs kedve ellopni.
A munkábajárós ráadásul fixi, ami tudvalevőleg magától hazajön.

Pontosítok: a sodronyzár is optikai lopásvédelem.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

aron képe
aron
22 sze, 2007-06-20 00:50

nekünk fixit akart eladni a tolvaj, akit elcsíptünk: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20070112/tolvajt-fogtunk-bringa-ka-...

www.criticalmass.hu/lakat

magwas képe
magwas
23 sze, 2007-06-20 00:50

Le is bukott miatta.
Mondom én, hogy hazamegy magától.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

aron képe
aron
24 sze, 2007-06-20 00:51

muhhahhhha:) aha aha

www.criticalmass.hu/lakat

mochook képe
mochook
25 sze, 2007-06-20 02:00

ha veszel egy draga, csillivilli, konnyu uj bringat tudod h el akarjak lopni. eppen ezert veszel ra egy bika lakatot, ami nehez. vagyis ott vagy mintha vettel volna egy olcso, rosszul kinezo, nehez bringat es egy konnyebb lakatot, de valszeg kevesebben akarjak elvinni, mert ugy nez ki, ahogy, es kevesbe ertekesitheto. en az utobbit hasznalom, eddig egy bringa -, de az azert mert kiveheto volt az oszlop:( mostmar tudom is tudom, h akarhogy nez ki, de rossz helyre kotod ellopjak!:((

Krisztab. képe
Krisztab.
26 sze, 2007-06-20 10:22

Múlt héten vettem Áronék unszolására egy úlakatot ;) Elég nehezen sikerült lelakatolnom a mh udvarán, az eddigi helye nem kompatibilis. A portásbácsi egy idő után kijött a helyéről, és nézte, hogy mit szenvedek: mindenáron segíteni próbált, majd közölte, hogy nem is kell lelakatolnom, majd nem adja oda a bringát senkinek, csak nekem :)
*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

RoGeR képe
RoGeR
27 sze, 2007-06-20 10:29

Vééégre! :)

---
Bringasávot a Nagykörútra!

hf képe
hf
28 sze, 2007-06-20 11:29

Portásbácsi jó védelem (ha odafigyel), de néha ő is elmegy kávézni, elterelhetik a figyelmét, stb. szóval nem árta az az U-lakat...

---
Ez a zén oldalam

Krisztab. képe
Krisztab.
29 sze, 2007-06-20 12:16

Arról nem is beszélve, hogy már 4 hónapja van nálunk, de még mindig nem ismeri fel, hogy ki dolgozik ott, és ki vendég...

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

mochook képe
mochook
30 sze, 2007-06-20 22:38

meg a portasbacsik defaultban isznak, nem? az is eleg jol elterli a figyelmet ha van benne egy par sor...

Krisztab. képe
Krisztab.
31 sze, 2007-06-20 23:02

Ő nem (még)

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

aron képe
aron
32 sze, 2007-06-20 22:14

láttam ma a szabó ervin előtt:D nem is kaptál szalagot, mint a többiek!:)

www.criticalmass.hu/lakat

Krisztab. képe
Krisztab.
33 sze, 2007-06-20 23:01

Ja láttam az akciót :)

*CMS*

_~o
_-\<,_
(_)/ (_)

bonnie képe
bonnie
34 sze, 2007-06-20 22:35

vegre jobb belatasra tertel. bonnie

Perillustris képe
Perillustris
35 sze, 2007-06-20 11:55

Abban latom a legnagyobb problemat, hogy a laikus bemegy a boltba, ahol ott van pl. ez az esztétikus, biztonságos, divatdiktátor szerkezet 8 ezer (!) forintert, s teljesen johiszemuen azt gondolja, hogy ez mar tavol tartja a tolvajokat szeretett biciklijetol.

Persze hatalmasat csalodik, amikor nem talalja ott a bringat ahol hagyta. Pedig ennyi penzert mar teljesen hasznalhato U-lakatot vagy lancot is vehetett volna.

El kellene inditani egy brutalisabb kampanyt, amihez csatlakoznanak bicajboltok is, akik vallalnak, hogy nem tartanak ilyen szart sem ero zarakat, sot, elmagyarazzak a vevonek, hogy miert ne vegyenek ilyet.

aron képe
aron
36 sze, 2007-06-20 22:17

csatlakozz hozzánk, ha akarsz!
amúgy a luongoban pl. már többször hallottam, ahogy az eladó lebeszéli a sodronyról a pénzért vevő vevőt!
sokhelyen nem tennének ilyet. van olyan hely, ahol sunyizik az eladó a főnök elől, hogy adjon egy kábelkötegelőt!

www.criticalmass.hu/lakat

Perillustris képe
Perillustris
37 sze, 2007-06-20 23:39

Ööö... mégis hová csatlakozzam ?

Tetszik a pénzért vevő vevő. :)

__________________________________________________
- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

aron képe
aron
38 cs, 2007-06-21 00:50

mondtam már, hogy írj nekem egy levelet...

www.criticalmass.hu/lakat

Attila- képe
Attila- (nem ellenőrzött)
39 sze, 2007-06-20 13:13

Tanultam Sheldon bácsitól és megrendeltem a Kryptonite Evo Mini U-lakatot. 8,5*14 cm az egész, pont elég a hátsó kereket a háromszögben lekötni egy oszlophoz. Biztonsági fokozata a közel két kilós, 15ös fokozatú abus granit xplusnak felel meg, de elfér a farzsebben. 11ért hozzák majd, ha hozzák, mert nem számítottak rá, hogy ilyenre igény volna, csak a nagy böszme vasakat raktározták be.

zsoltee képe
zsoltee
40 sze, 2007-06-20 13:38

Na ha már szóbakerült a Kryptonite... amit te rendeltél az a saját skálájuk szerint 9-es a 12-ből. Tényleg nagyon jó. Viszont a gagyi sodrony 5-ös értékelést kapott! Azért definiálhatnák ezt a skálát...

  • 1-es szint ha spárgával kötöd ki egy bank páncéltermében
  • 2-es szint ha mászókötéllel kötöd ki a mount everest csúcsán
  • 3-as szint ha sztereó rézdróttal kötöd ki az északi sarkon
  • 4-es ha teszkós spirálzárral kötöd ki szibériában...

Zsoltee

hf képe
hf
41 sze, 2007-06-20 14:48

Hol vetted??????????

---
Ez a zén oldalam

zsoltee képe
zsoltee
42 sze, 2007-06-20 20:51

csak tippelek: Luongo

Zsoltee

Matyko képe
Matyko
43 sze, 2007-06-20 13:50

Jol latom, Tamas bacsi vagja a cuccot? :)

Matyko (Infected.hu)

-==- Turn on - Tune in - Drop out -==-

mochook képe
mochook
44 sze, 2007-06-20 16:06

jaja, loungo:) vagy luongo? sosem tudom:)

aron képe
aron
45 sze, 2007-06-20 22:19

eltaláltátok:)

www.criticalmass.hu/lakat

Mighty képe
Mighty
46 sze, 2007-06-20 15:30

Én múlthéten rendeltem egy Citadel
CCHU 100.150-at (link: http://ebike.hu/termekek/zar/lancos-zar/2945 )

Na most, ezt nagyvalószínűséggel elvágni nem fogják, szerintem az egyetlen lehetséges kislyuk a lakat zárrendszere, na de aztán fene se tudja, állítólag az is valami edzett cucc.
Egyetlen problémám van vele: nehezebb, mint a biciklim. Igaz, most még 150 centis, és vissza lesz vágva 85-ig, de ezeket hol lehet vinni? Én eddig egy vaskos sodronyt használtam amin acél burkolat volt, az a derekamra simán fasza volt, ezt is szándékoznék ott hordani, de - lévén hogy pont múlthét hétfőn ütöttek el igen csúnyán - felmerült bennem az is, hogy ezzel valóban elég elesni és jobb esetben csak megüt, rosszabb esetben eltöri a gerincem. Függetlenül ettől nagyon sok bicós hordja a láncot a derekán. Na de b*zmeg ez tényleg olyan, mint egy hajólánc, 8x4 centisek a láncszemek, és 1 centi átmérőjű acélból vannak. Eddigi láncomon is sokat röhögtünk hogy embert lehetne vele ölni, de ezzel már talán világháborút is lehetne nyerni.:D
Szóval, mi a tapasztalat ezekkel kapcsolatban?

Videóra reagálva: egy haverom használ egy olyan 'sodronyt' ami SZÓSZERINT olyan vastag, mint egy madzag. Nem túlzok, nem hazudok, mint egy madzag. Decathlonban láttam is már olyat asszem. Na, most egyszer kifeszítettük valahova: nézzük emg mit bír! Srác rárugott egyet, és úgy szakadt ketté, mint a cérna. És mindezek fejében egy Iszkiris futársrác is ilyet használ, rendszeresen látom, és hát, hihetetlen... ilyet...?!

;__,
O ¤O

Don't drink and drive, just smoke and ride!

phorvath képe
phorvath
47 sze, 2007-06-20 16:13

Én azt a láncot megnéztem a Ridebikeban. Szerintem vegyél hozzá bicikliutánfutót is, ha nem akarod, hogy leszakadjon a vállad. Komolyan: van vagy 5 kiló. Az elképzelhető, hogy ennek ellenére elviszik a biciklidet, de a lánc tutira megmarad, azt senki emberfia nem viszi biciklin. :-(

phorvath

Thor81 képe
Thor81
48 sze, 2007-06-20 16:28

Én tegnap vette meg ugyanezt, és leszedtem belőle vagy 30-40 centit, és így 5 kiló:) mondjuk válon átvetve simán tom vinni :P körbe már nem ér:P de majd meglesz a jó futártatyó azt abba cipelem, addig hátitatyó, és legalább kihúzza a hátam:)) flexxel hamar lehetett oldani.... a lakat meg rajta hasonló mint a nagy citadel U lakatja:)))
én attól parázok, hogy szétbassza a küllőim, de majd ügyesen kötöm ki:))) amúgy ezzel tényleg ölni lehet:)))

Mighty képe
Mighty
49 sze, 2007-06-20 17:16

Igen, nekem is nagy a dilemma... Vállon átvetve nemjó, futárzsák vállpántjával biztos mindig összeakadna, vagy nyomna, vagy nemtudom.
Mondom, amitől félek az az, hogy ráesem.:( Elgé veszélyes a téma szerintem.:S Nemhittem volna, hogy ekkora batár nagy állat lesz ez.:D

;__,
O ¤O

Don't drink and drive, just smoke and ride!

Ziyaretci képe
Ziyaretci
50 sze, 2007-06-20 18:41

Mintha itt olvastam volna korábban, hogy ez a vállon átvetve hordás nem túl jó ötlet, mert esés közben könnyen összetörheti a bordákat. Emlékeim szerint talán Kükü írta ezt és hozzátette azt is, hogy nem ajánlják a futároknak.
Ha rosszul emlékszem, akkor elnézést kérek.

Thor81 képe
Thor81
51 sze, 2007-06-20 18:44

jajaa, ő írta ezt:)))

én sem gondoltam hogy ekkora, de hát az U lakat nem mindent ér át:(((
én simán beledobom majd a zsákba azt jóvan:))

bpeti képe
bpeti
52 sze, 2007-06-20 21:22

Én is a derekamon vittem a gerinclakatomat ami nagyon kényelmes megoldás így első ránézésre, viszont nagyon kényelmetlen esni vele: szétzúzza a medencéd.
Szerencsére ez már nem fog megtörténni velem, mert ellopták a bicajaimmal együtt....Minden rosszban van valami jó
azóta ulakat zsákban víve

Mighty képe
Mighty
53 cs, 2007-06-21 17:50

Na, majd kiderül, mi lesz, csak nem vágódom rögtön hátra, amint felkapoma láncot.:D

;__,
O ¤O

Don't drink and drive, just smoke and ride!

aron képe
aron
54 sze, 2007-06-20 22:30

akkor viszont hasznos, ha annyira tele a tatyi, hogy leszakad, és nem fér bele a lánc. nem akad a futártáska pántjába, mert a másik vállamra teszem muhhahhhaaaa!!!! így meg oylan vagyok mint egy xmen, a fuvart hoa vigyem?:)

www.criticalmass.hu/lakat

Thor81 képe
Thor81
55 sze, 2007-06-20 22:31

bazzeg erre nem is gondoltam:O majd felteszem a másik vállamra:)) csába:PPPP

mochook képe
mochook
56 sze, 2007-06-20 22:44

en is vallon viszem, tojok is h torok ha elesek. legjobb szerintem vazra v nyeregcsore tekerve lenne, de azt mindig tekergetni le-fel :S nincs nekem ahhoz kedvem, sok az a fel perc:)

aron képe
aron
57 cs, 2007-06-21 00:54

kicsit megnehezítené a bicót, ha meg akarod emelni mondjuka hátsó kereket

www.criticalmass.hu/lakat

aron képe
aron
58 sze, 2007-06-20 22:26

nekem az egyszerűbb cita van, ami nem ilyen laktos, az csak 3 killah. sztem egész jól vihető, tiédet nem ösmérem. de gyúrd meg magad, megéri:)
de ha a csípődön van, akkor medencecsontot töri, de jól. ha válladon, akkor "csak" a kulccsontot, de az még kellemesebb...ha táskában, akkor a fényképeződet:)

www.criticalmass.hu/lakat

Gabika képe
Gabika
59 sze, 2007-06-20 22:29

uhh :O

nekem is be kéne már szereznem egy U-lakatot

zebi képe
zebi (nem ellenőrzött)
60 sze, 2007-06-20 23:06

Abus Varedo-t vettem, ami 15-ből 9-esre értékelt és 9000 ft volt (kb asszem). Azért ezt, mert tutit akartam, de csak ennyi pénzem volt. Álati büszke vagyok magamra, mert csak 1-2 fokozattal vettem volna jobbat, ha elég pénzem lett volna, de sztem ez is tud annyit, mert ha ezt lelényegítené valahogy a tolvaj, akkor az 1-2 fokozattal nagyobbat is.

Szerintetek rosszul gondolom?
(amúgy van ezekhez egy kis műanyag tartó amivel a vázra lehet biggyeszteni a lakatot, ez hasznos)

zsoltee képe
zsoltee
61 cs, 2007-06-21 01:16

Ha 200e alatti a bicód, akkor bőven biztonságban van ezzel a lakattal. Egyébként van u-lakatos topic is :) ott már kitárgyaltuk, hogy BP-re elég a citadel U-lakat is, mert amíg sokan ruhaszárító kötéllel rögzítik a merida montijukat, addig azt viszik előbb...

Zsoltee

zebi képe
zebi (nem ellenőrzött)
62 cs, 2007-06-21 18:17

Jajj hát akkor én egy igazi barom vagyok :))))
Nem baj nekem sokba volt ez a canga (100 alatt azért jóval), léegalább nyugodtan alszom.

zebi képe
zebi (nem ellenőrzött)
63 sze, 2007-06-20 23:07

(Abus Varedo: ez egy U-lakat)

ventispecial képe
ventispecial (nem ellenőrzött)
64 cs, 2007-06-21 20:08

én most vettem egy ilyet:
http://www.ukbikestore.co.uk/acatalog/info_LK69521B.html
erről mi a véleményetek?
eredetileg U-lakatot akartam, de nem lehet rárakni a cangámra...

aron képe
aron
65 cs, 2007-06-21 23:14

a gerinclakat a legnyagyobb átverés. még abusban is. a kis hegrekere sokan elhioszik, hogy iylen olyan erős, de igazából elvágod a burkot, azt összenyomod, és bent fityeg egy 1 centis sodronyszál...
www.criticalmass.hu/lakat

ventispecial képe
ventispecial (nem ellenőrzött)
66 p, 2007-06-22 01:01
Stefidzsi képe
Stefidzsi
67 p, 2007-06-22 10:33

Abuséknál is vannak ilyen furcsaságok. Például: Kábelzár vs. U-lakat
Ezért érdemes megézni, hogy a gyártó skálája melett kapott-e vmi teszten jó helyezést. Pl. a Trelock U-lakat "Gut (1,9)", azaz jó értékelést kapott, míg a kábelzárnál nem találsz ilyet.
Itt van Boci képe, hogy hogyan is néznek ki ezek az átverős zárak belülről.

phorvath képe
phorvath
68 p, 2007-06-22 13:48

A gerinclakat legalább picit tovább tart a tolvajnak, mint egy sima spirál elcsípése. Szerintem nappal, forgalmas helyen 10 percre jó lehet, de éjszakára semmiképpen nem hagynám ott sehol egy ilyennel a bringámat.

Ellenben egy U-lakat mellé kiegészítőnek nagyon jó, mert könnyű (akár az U-lakat) és flexibilis. Együtt könnyebbek, mint egy lánc, és hasonló biztonságot adnak.

phorvath

Perillustris képe
Perillustris
69 szo, 2007-06-23 01:04

Hibás a gondolatmeneted, hiszen akár a 2. percben is rámozdulhatnak a biciklidre, s maximum plusz félperces munka.

Annyi a haszna mindössze, hogy ameddig van hasonló kategóriájú bringa a tiéd mellett gyengébben védve, addig az lesz az áldozat.

- PERILLUSTRIS - http://kep.tar.hu/perillustris -

> Az úton parkolni luxus! Kerékpársávot a körútra!

zsoltee képe
zsoltee
70 szo, 2007-06-23 01:15

bezony... azért állja meg a helyét tökéletesen a nem túl igényes de olcsó citadel u-lakat a csili-vili abus sodronyok mellett, mert ezzel hosszú perceket kéne tökölni, és bonyolultabb szerszámok kellenének hozzá, míg a divatdiktátor sodronyokat szépen elfűrészelik egy percen belül.

Zsoltee

zsoltee képe
zsoltee
71 szo, 2007-06-23 01:15

Mert azt is el akarja adni a cég... gondolom nagyobb a haszna rajta. Szart se érnek ezek a besorolások, a legdrágább sodrony is rosszabb a legolcsóbb citadel U-lakatnál. Mondjuk a Lidl aluminium u-lakatja már lehet, hogy hasonlóan könnyű áldozat lenne :)

Zsoltee

ventispecial képe
ventispecial (nem ellenőrzött)
72 szo, 2007-06-23 16:07

oké.
akkor mondja már meg vki, hogy mit kellett volna vennem, ha az U-lakatot nem lehet felszerelni a bicajomra (ezt most nem részletezem) illetve nem szeretnék 5kg láncot a hátamra sem.

boci képe
boci
73 szo, 2007-06-23 16:17

u-lakatot. nem tudom milyen bicajod van, de ha az első 3szögbe nem lehet berakni, akkor még ott van a hátsó. illetve azt is lehet, hogy csomagtartóra felgumipókozod, vagy táskában viszed a hátadon. és még ki tudja mennyi megoldást lehet kitalálni rá :)

Bice-Boci
----------
...akrat icob, icoB
3:-O

NYÉLEN RAKOM, DE A JÁRDÁN!

zsoltee képe
zsoltee
74 szo, 2007-06-23 23:18

ha van 8eFt-od, akkor megmondom neked a tutit! ;) Most vettem a második u-lakatomat, Abus Sinus. Na azt ha nem tudod felrakni bármelyik bicajra, akkor veled van a baj :) adott a tartókonzol, erre 2 oldalára is rá lehet tolni azt a darabot, ami az u-lakatot fogja, a vázra rögzíthető részbe pedig 3 különböző méretű toldást lehet rakni, így 4 különböző vázmérethez jó. Én a baloldali hátsó háromszöget ajánlom, ott abszolút nincs útban. Mellesleg ez a tartókonzol atombiztos, nem lötyög egyáltalán, maga az u-lakat pedig nincs 1 kg. A citadel, amit először vettem az másfél kiló és kegyetlen szar a tartókonzolja, de egy kis MacGyver-es házituninggal megfelelő rögzítést csináltam annak is.
Ja és ha minden kötél szakad, akkor a bagaboo táskákon van u-lakat tartó heveder. Ilyenem még nincs, de amint meggazdagszok, én is ilyennel járok majd :)
Abszolút végső megoldás: elmész a teszkóba, acél kormányszarv ezerkéccáh', nejlonzacsi free, felszereled a szarvat, u-lakatot bebaszod a zacsiba, zacsit meg fellógatod a kormányra :D kreativitás... ;)

Zsoltee

ventispecial képe
ventispecial (nem ellenőrzött)
75 szo, 2007-06-23 23:51

nem mintha azt várnám tőletek,hogy vki szereljen fel egy ulakatot a cangámra neten keresztül, de azért feltöltöttem egy képet a bidajról, hogy érezzétek mi a helyzet.
http://kepfeltoltes.hu/view/070623/P6230003_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
a középső háromszögbe nem fér oda, a fölött egy bowden "fut el", a többi hely meg elég szűkös.
na mindegy ez az én ügyem, most ott tartok, hogy van egy nagy, mutatós szardarabom, ledes kulccsal 8ezer pénzért (amire mellesleg egy szakszervízben mondták, hogy legalább annyira tartós mint egy u lakat, mivel ugye ők sem tudták, hova kék tenni az u lakatot)
evvan. ;)

saint képe
saint
76 v, 2007-06-24 01:50

Há má bocs, de Vazze. Nóóórmális vagy? Van 1 batár csomagtartód. Ez nem tűnt fel abban a zseniális "szak"szervzben senkinek? Vagy netán neked? Ha nekem lenne, rég 3 U-vassal nyomnám...

saint képe
saint
77 v, 2007-06-24 01:54

Ráadásul 8000-ért kapsz 2 Citadell U-lakatot, és még marad fagyira, meg 2 gumipókra...

saint képe
saint
78 v, 2007-06-24 01:57

Ja, és a láncot úgy is lehet (ha az U-vas nem jön be), hogy rátekered a nyeregcsőre, szorosan, és összezárod...

zsoltee képe
zsoltee
79 v, 2007-06-24 10:36

a mutatós szardarabot vidd vissza azonnal, amíg még visszaveszik tőled, és kérj helyette mondjuk egy Abus Sinus-t, valszeg nem is kell ráfizetned. Ha nem veszik vissza (legyé' agresszííív! ;)), akkor meg add el valakinek aprópénzért, és az árán vegyél egy 3ezerpárszáz ft-os citadel u-lakatot, ami majdnem olyan megbízható, csak kényelmetlenebb... utána pedig lásd saint hsz-eit.

Zsoltee

whitehawk képe
whitehawk
80 v, 2007-06-24 16:18

Én egyszer elvesztettem a kulcsomat, akkor még sodrony lakatom volt, de akkor az ért többet, nem a bringa :D Szóval elvesztettem, és nem volt csípőfogó, viszont egy 30 centis fogóval szétroppantottam magát a zárat. Elvileg még megvan valahol.. Ha megtalálom mutatok egy fotót.. :D

Szóval fogod a zárat, és ugye ezeknél a kulcslyukra merőlegesen pattintod be a másik végét a sodronynak, szóval oda betámasztod, a másikat a kulcslyuk sarkára, és a bütyköt egyszerűen kitöri.. és csók

Ja és U lakatnál se mind1 milyet vesztek, mert van olyan, ami keresztbe nyílik, szóval ki lehet húzni az U-t ha elforgatod a szárait 90 fokkal. Azt meg egy fa partvis/kapa/kasza/amitakarsz nyéllel lehet.. szóval meg kell válogatni. Ezt onnan tudom, hogy egyszer egy tárolóról kellett egy ott hagyott lakatot leszedni..

Ha nem volt érthető amit írtam, akkor bocs, nem tudom jól elmondani, de ha valakinek van fölös lakatja, szerszámai, megmutatom... :D

Egyébként mióta 2 ilyet kinyitottam, meg ugye számzárakat mindenki simán azóta szkeptikus vagyok, mert aki ért is hozzá annak a többi is biztos megy így.

Szóval vigyázzatok a cuccaitokra.

zsoltee képe
zsoltee
81 h, 2007-06-25 08:55

U-lakatból a Citadel masszívabb darabja a minimum szint, lidl- és teszkógazdaságos az már kevés, tényleg könnyen csavarhatók ezek. Egy videón olyant is mutattak, hogy U-lakatot autós emelővel szétfeszítettek, ezért az se mindegy hogy lakatolsz. Ha nem fér be az emelő vagy a partvisnyél :) az U-vasba, akkor maximum mást tekergethet, de nem a lakatodat :D

Zsoltee

bpeti képe
bpeti
82 k, 2007-06-26 13:35

Az u lakat szétcsavarása problémás lehet de tehetsz ellene: ha a támvillát (a hátsó háromszög azon szakasza, amely a hátsó tengelytől halad a nyereg fele) és ezzel együtt egy pár küllőt fogsz be a U "öblébe" és így rögzíted a bicajodat, akkor
1)nagyon nehezen fér a lakathoz, hiszen 2 vázcső és 2-4 küllő zavarja
2)ha itt akar csavarni, akkor tönkreteszi minimum a kereket -> nem tud vele elillanni, de jó eséllyel a vázat is
ezért ezzel nem éri meg foglalkozni

Szal no para az u lakat a király :)

Györgyi képe
Györgyi
83 v, 2007-06-24 17:27

Ennyi borzalom után én már csak azt tartom megfelelő védelemnek,ha még az ágyba is magammal viszem.

...................................................

No para!Normális tevékenység!

Thor81 képe
Thor81
84 v, 2007-06-24 21:30

ez igaz, csak akkor az ágyat is magaddal kell vinned mindehová:P

Györgyi képe
Györgyi
85 v, 2007-06-24 23:01

Ez csak olyan jelképes dolog volt....eddig nem féltettem így őőőőőőőt......

...................................................

No para!Normális tevékenység!

air23 képe
air23
86 h, 2007-06-25 18:39

Találtam egy tuti védelmet :)
http://wvs.topleftpixel.com/photos/2007/06/distillery_do-not-steal-bikes...
(Bár a hatékonysága megkérdőjelezhető)

Györgyi képe
Györgyi
87 h, 2007-06-25 21:27

Én ott puncsoltam ma reggel a portás bácsinak,meg dicsértem a hatalmas bátorságát,amivel majd egész nap az én bicajomat őrzi....ez is lehet védelem...

...................................................

No para!Normális tevékenység!

ventispecial képe
ventispecial (nem ellenőrzött)
88 h, 2007-06-25 21:18

ilyen matricákat kéne gyártani:
"a kerékpár a rendőrségre bekötött riasztóval van ellátva"
vagy
"a kerékpár gps nyomkövetővel van ellátva"
vagy
"a kerékpár áram alatt van"

mochook képe
mochook
89 h, 2007-06-25 23:38

vagy
"a kerekpar gazdaja eppen teged nez"

aron képe
aron
90 sze, 2007-06-27 23:07

nem rossz ütletek:Ö

www.criticalmass.hu/lakat

whitehawk képe
whitehawk
91 h, 2007-07-02 13:54

"Hozzáérsz megbaszlak anyád hátán" (a pumpával persze) necsak nekem menjen fel :D

Egyébként szivesen látnék egy tesztet... összevásárolni mindenféle lakatot és megnézni, hogy mi a minimum idő amit bír, akár "brute force", akár valami kinyitós módszer ellen. Pl számzárasokat 2 perc alatt kibontani... szétvágni szintén, de nem elég az erős fém, ha a zár vacak.

snoop képe
snoop
92 k, 2007-07-03 19:00

tegnap jártam a luongoba és tele vannak kryptonite lakatokkal! nagyon jónak néznek ki[e?], többféle u is van meg lánc+lakat kombó is. mondjuk egyik másik nem occo annyira, van olyan chain+lock combo, ami 38e magyar forintok! így néztem: báááá...

aron képe
aron
93 cs, 2007-07-05 12:21

na meg én is ott voltam, he!

www.criticalmass.hu/lakat

MOKShee képe
MOKShee (nem ellenőrzött)
94 szo, 2007-09-15 10:42

mi egy bringatúrán jártunk úgy, hogy haver lekötötte a bringáját, de a kulcsot elvesztette. A lakat minősége hasonló volt. A Campingben segítettek, végül egy fémfűrész volt a legjobb választás. Kb. 3 perc volt! Egy rozsdás fémfűrésszel! szal akkor már inkább ki se kösse:D

aron képe
aron
95 v, 2007-09-16 14:45

eltolás ellen jó. vagy a budi ajtajának bezárására:)

www.criticalmass.hu/lakat

Ultraviolet képe
Ultraviolet (nem ellenőrzött)
96 szo, 2008-03-08 17:13

azért megnézném hogy az ABUSt mennyi idő alatt vágta el. a külső burkot.. nekem ilyen van..Most vegyek másikat..?

aron képe
aron
97 k, 2008-03-18 01:02

ha sodrony, akkor igen. ajánlom a tbbi videót.
nem a márka, a fajta a fontos.

*
www.criticalmass.hu/lakat

http://kerekparosklub.hu/eszak-pest

Gabika képe
Gabika
98 sze, 2008-03-26 13:43

Tegnap lakatoltam a Móriczon a piac bejáratánál, közben egy középkorú hölgy is ezt a műveletet végezte. Láttam, hogy sodronnyal teszi, ezért meg is kérdeztem tőle, hogy nem-e félti a kerékpárját. Kicsit csodálkozott, mert azt hitte, hogy az Ő sodronya nagyon biztonságos, mert ahol vette ott ezt mondták neki. Beszélgettünk a biztonságos lakatolásról, és javasoltam neki egy kerékpárboltot a környéken, ahol lehet kapni u-lakatot. Megköszöntre és ment mindenki a maga útjára tovább.

-------------------------------
Énblog

dezso képe
dezso
99 sze, 2008-03-26 13:53

Ezt én is el szoktam követni, ha alkalom adódik rá. Általában megértik, de minden esetben meg szokták köszönni a segítséget.

Gabika képe
Gabika
100 sze, 2008-03-26 14:19

Eddig még nem csináltam ilyet, valahogy sosem tudtam elképzelni, hogy az emberek ezt hogy fogadják.
-------------------------------
Énblog

pata képe
pata
101 sze, 2008-03-26 15:55

Egyszer bringaboltban láttam hogy valakire sodronyt akarnak rásózni, elmagyaráztam neki a dolgot, erre jött a szöveg hogy amit el akarnak vinni úgyis elviszik, etc. Néha nem lehet segíteni az embereken.

dezso képe
dezso
102 sze, 2008-03-26 16:56

Akinek érdeke fűződik hozzá, hogy eladja a szart, az el fogja adni, amíg lesz olyan tájékozatlan, aki megveszi. A kereskedőkkel vigyázni kell.