A teljes cikk itt:
Kerékpárosok Budapesten
vitryolga - 2007.10.28 20:42
Életveszélyes sportot űznek a Budapesten kerékpározók, ennek a pénteki halálos baleset is sajnálatos igazolása...
Teherautó gázolta el a kerékpárost a Thököly út Stefánia út sarkán pénteken délelőtt. Sajnos nem élte túl a balesetet a szerencsétlen bringás...
Ki volt a hibás? A lámpa, amelyik nem működött? A teherautó vezetője, aki nem figyelt eléggé? A kerékpáros, aki nem viselt láthatósági mellényt? (Mellesleg ő sem figyelt igazán...)
Utólag már könnyű okosnak lenni, de az tény, hogy a kerékpárúton a bringások nem néznek se jobbra, se balra, ha egy gyalogos rámegy a kerékpárútra, rosszul járhat... Az útkereszteződésekben régen tolni szokták a bringákat, ma már átszáguldanak a kerékpárosok, mégpedig olyan tempóban kerülgetve az autókat, hogy oda sem merek nézni...
Ha autóval megyek, szinte rettegek, nehogy elüssem valamelyik szabálytalankodó bringás-futárt. Ők meg vidáman horzsolják össze a kocsik oldalát, törik le figyelmetlenségükben a visszapillantó tükröket... Az autós meg dühönghet, hiszen a kerékpárost nem könnyű azonosítani, nincs rendszáma, és a dugóban remekül halad.
Természetesen nagyon sajnálom a balesetben elhunyt embert, és az is szomorú, hogy nincsenek normális kerékpárútak, de az is tény, hogy ahol vannak, ott a járdát osztják el, felfestve egy csíkot a bringás-jellel...
Ahol nincs ilyen jel, ott jönnek az ötletek: járdán bringáznak a gyalogosokat kerülgetve, vagy a B-terv, hogy az autók között. Egyik megoldás sem jó, mégis művelik és egyre többen, az egészséges életmód nevében.
Szerintem az igazán egészséges az, ha a városon kívül, a természetben tekerik a bringát a jó levegőn, ez mindenkinek hasznos, és kevésbé veszélyes!
http://www.virtus.hu/index.php?id=detailed_article&aid=29985












... aki érez magában elég
... aki érez magában elég türelmet, válaszoljon...
Éreztem. Remélem sikerült
Éreztem. Remélem sikerült megőrizni.
-----------
vazze.hu
Ja. Ha igaz lenne, hogy a
Ja. Ha igaz lenne, hogy a kerékpár nem városba való és életveszélyes, Hollandia egy hét alatt kihalna.
Szinplán hülye, értelmi
Szinplán hülye, értelmi fogyatékos vagy csak buta a cikk kiagyalója.
Az autó nem való a városba, vagy az aki ezt nem hiszi.
------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!
Sztereotípia-gyüjtemény. R
Sztereotípia-gyüjtemény.
Ráadásul még adót sem fizetünk.
Komolyan ez mar a sokadik
Komolyan ez mar a sokadik rosszul megirt akarmi. Olyan nehez kiszallni a kocsibol, es egyszer kiprobalni a kerekparozast?
Ami legjobban bosszant, honnan tudja a iro, hogy "az elgázolt kerékpáros nem volt körültekintő, ment ész nélkül a kereszteződésben"? (Commentek kozott irtaa) Mi o, baleseti helyszinelo? De merges vagyok.
Veszek egy mely levegot, es mepgrobalok valaszolni.
atomboy
szerintem teljesen
szerintem teljesen felesleges...
És nyilván életveszélyes
És nyilván életveszélyes sportot űznek a városban gyaloglók is, hiszen bármikor felhajthat a járdára egy autó, vagy akár a zebrán is elüthetik őket! (lusta vagyok linket keresni, de a guggli biztos tömött sorokban köpi a példákat).
Így aztán a gyaloglás is monnyonle..
Hacacáré..
-
Adj helyet magad mellett..
(A fény pediglen a hűtőben lakik, nem a motorháztető alatt..)
"...törik le
"...törik le figyelmetlenségükben a visszapillantó tükröket..."
Akkor ez nem szól Magwasnak. Nem tudom elképzelni, hogy ő figyelmetlenségből törne le egyetlen tükröt is! :D
________________
Sajnálom a bolondot.
Az első törött tükröm
Az első törött tükröm pedig figyelmetlenség volt. Ezt még tetéztem azzal, hogy elmenekültem a helyszínről. A sokkhatás miatt. Legalább kétszáz méterre voltam, amikor egyáltalán elkezdtem gondolkodni.
Valószínűleg emiatt engedtem el a Baross utcában azt az autóst amelyik elgázolt majd továbbment, de utána volt annyi arca hogy visszajött.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
Akkor lehetséges, hogy ez a
Akkor lehetséges, hogy ez a tükör dolog egy fixáció... :D
Különben megszeppenésünk természetes reakció lehet. Nem akarjuk elhinni, nem jut el tudatunkig a valóság, amikor teljesen magabiztosak vagyunk, s mégis egyszer magunk is elkövetünk egy hibát.
Guggolva figyeltem egyszer egy ismerős műkövező mestert, ahogy a betonba ágyazott bele egy oszlopot. Igazgatta függőlegesre, paskolgatta gondosan körbe-körbe a nedves betont percekig.
Egyszercsak elvesztettem az egyensúlyomat és hátrafele kezdtem dőlni. Reflex szerüen elkaptam az oszlopot, ami persze kijött! "Mit csinálsz?! Kidöntötted!" mondta bosszankodva az ismerős.
"Én nem!" válaszoltam, pedig nem voltam már gyerek. A tagadás első reflexe, amikor nem tudatosul a sokktól bennünk az, hogy mit tettünk, s hogy tettük azt saját hibánkból.
Az "én nem akartam" tudata hathat az eszünkben, és egy pillanatra az "én nem tettem" tagadást válthatja ki. Érdekes lenne ugyanezt találni cserbenhagyók lélektani elemzésével.
________________
Sajnálom a bolondot.
Magwas mondta : "Nem
Magwas mondta :
"Nem sportolok, közlekedek."
Dettó.
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Itt szavazz a sisakra !
Szánalmas, hogy ennyire
Szánalmas, hogy ennyire felszívta az internet a tehetségtelen "újságírókat".
Ezt a cikket bármelyik budapesti átlag autós is megírhatta volna.
ugyanakkor persze szörnyű képet mutat. Azt a képet, ahogyan sok ember a bringásokat látja.
nemjól van ez így.
###
# A járművek az úttesten haladnak. A kerékpár egy jármű.
###
A helyzet az, hogy ő
A helyzet az, hogy ő valóban egy átlagos bp-i autós, nem újságíró. A virtus egy olyan oldal, ahová bárki írhat, te mint olvasó értékelsz, a rendszer kiismeri az ízlésedet és ennek megfelelően adagolja eléd a tartalmakat.
Ha nagyon összeesküvés-elméletes lennék, mondjuk nem kedvelném a rendszert, egyrészt véleménysarkításra ösztönöz (csak a saját véleményedet kapod vissza, így pl. a gondolkodás, érvelés, választás lehetőségétől megfoszt), másrészt reklám-optimalizálásra is tökéletes.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
"A helyzet az, hogy ő
"A helyzet az, hogy ő valóban egy átlagos bp-i autós, nem újságíró."
A virtusra valóban bárki írhat, de a cikk szerzője hivatásos újságíró (még akkor is, ha azon a honlapon mindenki inkább saját véleményét írja le).
Hát ha az átlag alatt azt
Hát ha az átlag alatt azt érted aki boritékkal biztosította a jogosítványát és nem tud semmit a KRESZ-könyvéből csak a címét akkor szerintem igen.
------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!
magyarazza mer meg valaki a
magyarazza mer meg valaki a tisztelt mediag***knek, elukon a tv2 riporterevel es szorosan mogotte a cikkiro "holggyel",h
1. a kukasmelleny nem csodaszer, attol meg nem fog atlatni a telfonfulken/taxidroszton.
2. lakott teruleten kivul, _ROSSZ LATASI VISZONYOK KOZOTT_ kotelezo.
ha minden varosi bringasra rahuznak, az olyan lenne, mintha minden autonak szirenazva, kek villogoval kellene folyamatosan haladnia... ha mindenre felhivod a filyelmet, semmit sem emeltel ki.
azmeg, hogy halalaban is valotlan dolgokat allit az aldozatrol. no comment...
bonnie
figyelmetlenségből
figyelmetlenségből elléggé sok mindent csináltam már, de visszapillantót még nem törtem. Szerintem aki ilyet tesz, annak oka van rá... (ne részletezzük miért)
ezek szerint a társadalom eminens polgárává válhatok, ha a dugóban hízlalom a seggem az autóban??? :)
Na, valaki aki már
Na, valaki aki már regisztrált oda, tegye már be a kommentek közé ennek a begyejzésnek a címét. Hátha idetalál a cikk írója. Én tuti nem fogok oda regisztrálni, pedig lenne mit mondanom neki...
www.gruppetto.hu
Máris. - Ms. Critica Lujka
Máris.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Kösz! www.gruppetto.hu
Kösz!
www.gruppetto.hu
Beraktam, és most tekerek
Beraktam, és most tekerek haza.
Az autós meg dühönghet,
Az autós meg dühönghet, hiszen a kerékpáros (...) a dugóban remekül halad.
Ezt pedig úgy hívjuk hogy Freud-i elszólás.
--~-P-~-E-~-C-~--
"Never trust a smiling scout!"
Szóljatok, ha reagál... -
Szóljatok, ha reagál...
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
A lényeget ő is látja,
A lényeget ő is látja, amikor ezt írja a kerékpárról: "és a dugóban remekül halad". A gond csak az, hogy ezt nem fogja fel. Ez is csak bosszantja őt, mert ő nem tud haladni.
Egyébként pedig felháborító, hogy van arca megítélni egy olyan balesetet, amelynek körülményeit szinte biztos, hogy csak hallomásból ismeri. Ráadásul gondolatolvasó is.
Ennél csak kisebb probléma, hogy nem gondolkozik aki leírta ezeket a sorokat.
Nem vagyok baleseti
Nem vagyok baleseti helyszinelo, de ugy gondolom hogy egy ilyen szituacioban a teherauto soforjenek eleg keves lehetosege van eszlelni egy oldalrol-hatulrol kozeledo kerekparost (tudjatok holtter meg ilyesmi). A gyalogosokkal mas a helyzet ok sokkal lasabban haladnak igy nem kerulehtnek varatlanul mas jarmu ele.
A cikkbol en azt szurtem le hogy a kerekparosnak is vigyaznia kell magara mert sokkal serulekenyebb mint az auto, viszont sokkal kevesbe eszlelheto, ezert duplan veszelyben van - hacsak ezt a kerekparut kialakitasa eleve nem garantalja a kerekparosok biztonsagos kozlekedeset (amire sajnos keves jo pelda van).
Sajnos sokan nem ertik meg hogy az uton kozlekedok mind egymasra vannak utalva es a kozlekedest versengesnek vagy epp harcnak tekintik, de szerintem ez nem sok jora vezet.
itt nezd meg a 2 utolso
itt nezd meg a 2 utolso kepet
ezek utan hogyabanatba mer ugy befordulni,h kesobb a hatso ket tengely kozul szedik ki a bringast?
bonnie
olvasd imél irtam neked meg
olvasd imél irtam neked meg sms
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Itt szavazz a sisakra !
sms nem jott at, cserebe az
sms nem jott at, cserebe az emil 2* is. mar valaszoltam is uygegyebkent. bonnie
a sms azt irja a teflonom ki
a sms azt irja a teflonom ki van kapcsolva a tied.
irok imél
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Itt szavazz a sisakra !
Voltunk a helyszínen, és
Voltunk a helyszínen, és én úgy látom, hogy ha megállt volna a zebra előtt a billencs vezetője, akkor meglátta volna bringást, aki ekkor már előtte volt. Ráadásul bicikliútra figyelmeztető tábla is ki van rakva. Természetesen ettől még az ilyen típusú "kereszteződés" nagyon rossz és vonzza az ilyen életveszélyes helyzeteket.
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Te meg pont azt nem erted
Te meg pont azt nem erted meg, hogy akarmilyen sz@r ott a keresztezodes, egy 40 tonnas jarmunek ugy kell bekanyarodva, hogy az maximalisan biztonsagos legyen. Ha kell, 2km/h-val, nem erdekel.
A gyalogos siman atfut a zebran vagy az uton, szoval nincs kevesbe veszelyben, csak mas jelleguek a balesetek.
Hidd el, a legtobb kerekparos vigyazz magara, de teny, hogy vannak, akik vakon biznak a lampakban es a jarmuvezetokben. Na, ok szoktak leginkabb balesetet szenvedni.
Azzal pedig a konstruktiv vitat lehetetlenitetted el, hogy a vegere irtad, hogy a kerekpar varoson kivulre valo, hiszen csak ezt kiragadva latszik, hogy teljesen laikus es tajekozatlan vagy a temaban.
Nem erdekel ennek a baromnak
Nem erdekel ennek a baromnak - bocs minden negylabutol - cikke.
De.
Senki nem gondol bele az elozmenyekbe.
KRESZ kerdes volt nekem anno, hany fokot kell belatnia egy autosnak. 180.
Stefanian kozlekedem nap mint nap, mert epp tekerek at anyamhoz kajaert :), de ez most nem relevans, ambar jol foz :)
A teherauto gyorsabban megy mint a bringas, evidens, jo, nem mindig, de mondjuk, parhuzamosan mentek egymas mellett jo par tucat meteren keresztul, latta, latnia kellett a bringas, mert ugyan vannak parkolo autok az ut es a bringaut kozott, de bocs, o magasabban ul.....vagyis feltetelezhette, hogy keresztezni fogja a bringas utjat, csak valoszinuleg szart a ketkerekure.......folytassam meg?
feltetelezes, nem biztos, en velemenyem, es naponta ott kozlekedem.......nekem ez ugyanaz volt, mint mikor egy auto leeloz, hogy utana rogton beforduljon jobbra.....lenezi o is a ketkerekut.....
Nem hiszem, hogy ez lett
Nem hiszem, hogy ez lett volna az oka. A teherautónak óriási a holttere, és a bringás vszínűleg folyamatosan ott volt. A teherautó-sofőrök profik, szerintem figyelmesebbek, mint az átlag autóvezető. Nem akarják egy figyelmetlenség miatt elveszteni az állásukat. Ezzel együtt valószínűleg gyorsabban ment, mint kellett volna.
A balesetet elkerülni legfeljebb a bringás tudta volna, ha lelassít a kereszteződés előtt. Valószínűleg nem nézett balra hátra, amikor átment.
A baleset teljesen egyértelműen a bicikliút tervezési hibája miatt történt. Szinte minden szakkönyvben kiemelik, hogy pontosan ezért veszélyes a járdán vezetett bicikliút. (Nagyon sokat segítene a lámpaváltás átprogramozása, hogy legalább ne egyszerre kapjanak zöldet.)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
Ne
Ne általánosítsunk,kérlek!
"A teherautó-sofőrök profik, szerintem figyelmesebbek, mint az átlag autóvezető."
Egy professzionális tehergépjárművezető SOHA sem húzta volna fel magát akkor azon,amikor vele egy sávban,a sáv szélén kerékpározó mellet kellett elmennie.
Szitu:
Alkotás útja,felfelé- Déli punál.Négy hete?
Megyek ahogy mindig is szoktam- meló volt rajtam-,és általában senkinek sem zavarom a vizet csak rakom neki.
Kocsik,buszok,bármik simán elmennek,de jött a nyolckerekű ötventonnás.
Megyek,a 8kerekű mellettem el- és csak ő,senki más!- simán tréfásan rámhúz.
Szinte soha sem futnak át hasonló gondolatok a fejemen,de akkor csücsörítve konstatálom,hogy egy rohadt KEREKE majdnem annyi mint én...
..és azok ott csámcsogták az aszfaltot húsz centire tőlem.
A pasi nem tudott átmenni a lámpán a Királyhágó u.nál,megállt.
Én- a sofőr oldalán- kielőzöm,és tulajdonképp leszartam volna a témát,de felnézve a tükörbe egy mobiltelefonáló huszonéves skac vigyorgott.
Először kiálltam a sor elejére,a tgk.kb a harmadik volt mögöttem,de akkor már beindult az agyam.
Satuhó,visszagyí,patkófék,azt megkérdezem:-"Kellet ez a..?"-nem tudtam folytatni.
És már jött is Anyám "ősi" munkába helyezése,meg kisfasszopó,meg minden zsírossan kemény,és még csak nem is fejeztem be a kérdésem!
Na a végén hangosan kiröhögtem,lesajnáltam- ezt közöltem is a kis gyíkkal- oszt el.
Szerintetek vége van?
Visszamenve a sor elejére jött a zöld,én kilépek- viszont volt egy fura érzésem:
Ez a fasz büntetni akar,tehát elengedem.
A két előtte levő kocsi el is ment előle mellettem (kiálltam a forgalomból!),de ez a pöcs lépésben jött.
Trackstand a kereszteződés zebráján,ez meg csak gyökkettőzik.
Mondom,jó,muszáj menni szóval útszélre vissza oszt gyí.
Fel is sírt a turbója a seggfej gépének:
SZÁNDÉK
Felfelé csak nem tudok negyvenre ugrani hiphop,szóval gyorsan otttermett a billencs- amikor először visszanéztem úgy 10mp után- esküszöm tisztán leolvastam a lámpabúráról hogy Hella.
Fele sem tréfa,büntet.. Na akkor tettem egy olyat amit már rá tíz percre bántam- SOHA TÖBBET!!! - behúztam középre elé,és fék.
Konkrét lefulladt a szara,újra utolért persze- pedig nem fogtam vissza magam-,de akkor már csak úgy két méterre jött közel,viszont megtalálta a kürtjeit.
Jó tizenöt mp kürt a fejbe- na akkor én meg megtaláltam a nyálam,amit gusztusos tálalásban a szélvédőre helyeztem.
Ekkor már jött a házszámom,tehát a szitu elment.
Sajnálom:
1;Nem írtam fel a rendszámot
2;Felvettem a kesztyűt
3;Utóvégre azzá a paraszttá váltam,aki ő volt.
Na jó,nem AKKORA fasszá azért,de a példa csak annak szól,hogy időnként kik is ülnek ott fent az ötventonnás nyolckerekűek volánjánál.
A legtöbb sofőr figyel,és segíti a bringásokat- naponta sokan teszik azt lehetővé,hogy simán átmehetek akár a Lánchídon is,pedig az aztán tabu,táblával. Köszönet Nekik!
De ezerből egy nemtörődöm,tízezerből egy gonosz.
Tízezerből egy gonosz.
http://favorit-622-noir.freeblog.hu
http://concrete-arch-heroes.freeblog.hu
20/3753022
A négytengelyes 12 kerekű,
A négytengelyes 12 kerekű, mert C és D tengely ikerabroncsozott általában. Építőiparban használt járművekre nem raknak super single abroncsokat.
Én is észrevettem, feltűnően sok fiatal sofőr (csöndben megjegyzem, esetleg tapasztalatlan is) hajt nagy járművet.
40-50 tonna előtt nem mernék viszontbüntiből satuzni. Rossz belegondolni, mi történhet, ha a sofőr fent a hátam mögött reggel nem ivott elég kávét...
Lehet, hogy ugyanahoz a
Lehet, hogy ugyanahoz a sofőrhöz volt szerencsém nekem is? Ugyanott, ahol október 16-án elgázolt egy autós - talán egy évvel korábban - egy pótkocsis teherautó is majdnem letarolt. Szépen leelőztem a pirosnál álldogáló autókat jobbról. Ezt a böszme nagy dögöt is megelőztem és elé álltam, de az út jobb oldalán. Én szokás szerint egyenesen akartam menni, Ő urasága jobbra. Nem voltam elég gyors és ebből lett a baj. Ő lendületesen indult neki én óvatosan. Úgy tarolt volna le, ha nem húzok el jobbra én is, mint a szegény megboldogult társunk a Thököly útnál. A kerekek és vas alkatrészek a fejem és a vállam mellett 10 centire húztak el. Még most is hallom a motor és a vas zúgását, csörömpölését és látom a súlyos vastömeg ilyesztő közelségét. Pedig nyilvánvaló, hogy láthatott engem a lámpánál. Azóta nem csinálom, hogy egy jármű bal oldalánál (elöl) ácsingózok, amikor egyenesen akarok továbbhaladni. Minden esetben beállok az autó elé középre és félreérthetetlenül jelzem, hogy mit fogok csinálni. Amíg el nem hagytam a kereszteződést végig középen haladok. Érdekes, hogy ezt sokkal jobban tolerálják az autósok, mint gondolná az ember. Még egyszer sem dudáltak, vagy anyáztak le emiatt. Pedig sokkal lassabban indulok, mint egy autós. Más az, ha semmi sem érdekli az illetőt és csakazértis elüt. Lásd http://criticalmass.hu/forum/20070517/bicaj-vs-auto
Kanuni Sultan Suleyman
En mindig igy, kozeprol
En mindig igy, kozeprol indulok el, s csak a keresztezodesek utan huzodom lejjebb, ha azt a forgalmi helyzet es az ut allapota megengedi (de 2/3-nal kijjebb semmikeppen nem megyek).
Igen, biztos
Igen, biztos látta:
http://kojo.extra.hu/kerekpar/veszelyes/subalbum_1.html
Meg a frász kerülget, mikor tgk.-val közlekedem jobbra ilyen kereszteződésben akár gyök-kettővel.
------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!
A holttér nagy egy
A holttér nagy egy tehernél, Londonban is a legtöbb halálos balesetet ők okozzák balhoroggal.
A múltkor egy teljes autó eltűnt a személyautós holtteremben a a váci úton westendtől a dózsáig, ahol sávot váltottam volna és csak a nagy dudára rántottam vissza a korményt. A szerencsétlen végig a holtteremben jött, többször néztem az osztott tükörbe, hátranézős is vagyok, és mégsem láttam egyszer sem. Szóval a holttér nagy úr.
6-os út bevezető
6-os út bevezető szakaszán volt egy durva baleset. 4*2-es nyergesvontató tükreinek holtterében eltűnt 1 Trabi, csak Góliát sávváltásakor nem dudált, vagy a kamionsofőr nem hallotta. Trabit oldalára borította a kamion. Átcsúszott a szembejövő oldalra és telibe kapta egy befelé haladó BMW. A trabantos meghalt. Camion Truck and Bus Magazin (http://www.camiontruck.com/) közlekedésbiztonsági rovatában, ha jól emléxem Boncsér Sándor igazságügyi műszaki szakértő írt erről a balesetről.
Én is törtem már
Én is törtem már tükröt. Kétszer is. De sohasem figyelmetlenségből. :-) Igen! Direkt, szándékosan, az Andrássyn az út szélére festett "parkolóban". De sohasem figyelmetlenségből. Előbb jól megfigyeltem, hogy mennyire lóg az utamba a tükör, aztán neki, és reccs. És még fogok is, addig amíg le nem szoknak a tisztelt autósok az oda parkolásról.
Ne törd a tükröket,
Ne törd a tükröket, inkább matricázz! A tükörtöréssel legfeljebb egy embert felidegesítesz, de a matricából talán ért!
phorvath
Reagált a szerencsétlen
Reagált a szerencsétlen elmehunyt cikkszerző:
„ Ismerlek kedves Lopez, tudom, hogy Te normálisan bringázol, de azt is tudom, hogy ebben nem ez az általános. Sajnos az elgázolt kerékpáros nem volt körültekintő, ment ész nélkül a kereszteződésben. Én a városban veszélyesnek tartom a kerékpározást, és akár gyalogosként, akár autósként rettegek a bringásoktól és értük, amikor látom hajmeresztő manővereiket.”
Ezek szerint kár erőlködnötök az érvekkel.
Lopezt en is ismerem, de
Lopezt en is ismerem, de neki jo segge van, es enekel, azt mar kevesbe jol. :) bocs, ezt nem hagyhattam ki.
ad1. ment a bringas, ja, ment esz nelkul a bringauton, szabalyosan, hitben, hogy neki elsobsege van. de ezt le is zartam, ezt a reszt, nem voltam ott, es egyaltalan, bazdmeg, van olyan, hogy kegyeleti okok.......
"...Én a városban veszélyesnek tartom a kerékpározást, és akár gyalogosként, akár autósként rettegek a bringásoktól és értük, amikor látom hajmeresztő manővereiket...”
ad2. En a varosban veszelyesnek, gyilkosnak, benzingoz eregeto, hazakat, tudoket tonkre tevonek tartom az autozast, es akar gyalogoskent, akar bringaskent rettegek a tobb tonnanyi vastol, ertuk nem annyira, mikor latom hajmereszto szaguldozasaikat, jardara valo felhajtasukat, parkolasukat, manovereiket.
menj mar a durva anyadba kedves szerzo. bazdmeg, neked leesik a tukrod, ha megy esz nelkul egy bringas, de o kicsit megszivja.....szoval te ne feltsd a sajat hulyesege miatt, inkabb torodj a magad dolgaval, es azzal, hogy ne parkolj bringautra, add meg az elsobseget ahol kell, essatobbi......
Az jutott eszembe, hogy ha
Az jutott eszembe, hogy ha én most odaírnék egy hasonló IQ bajnok cikket a női vezetők veszélyéről, és hogy el kellene tiltani a nőket az autóvezetéstől, mert alkatilag alkalmatlanok a vezetésre, akkor mit reagálna a cikkíró hölgy? Biztos sértve érezné magát, és ő lenne az első aki reagálna rá.
Úgy érted, hogy az is
Úgy érted, hogy az is hasonló hülyeség lenne? :)
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Igen, úgy!:-)
Igen, úgy!:-)
szóval én teherautóval
szóval én teherautóval járok nap mint nap!
sokat bringázok is!
próbálok odafigyelni , hogy ne okozzak balesetet!
gyalogosokra, kerékpárosokra kiemelten figyelek-tényleg sok sabálytalan kerékpáros van,(köztük néha én is) ilyenkor én is bosszankodom miattuk.
lehetett volna ott 4 méteres betonfal is , a kerékpároson meg sziréna-meg akármi akkor is elcsapta volna.
szerencsétlenen átment a teherautó, neten fennt vannak a tűzoltóság képei.
nem figyelnek az emberek egymásra és kész!
persze lehet mondani hogy egy teherautóból nehezebb észrevenni, és ez így is van, de ez nem lehet kifogás!
ha nehezebb észrevenni, akkor lassabban kell bevenni a kanyart, nem 2.,3. sebességben hanem.
a gond az hogy ez akár ugyanazon a kereszteződésben akár holnap is megtörténhet. nem a telefonfülke miatt, hanem, mert az emberek leszarják egymást.
és csak akkor kapnak észbe amikor már késő.
Én ezzel sajnos
Én ezzel sajnos egyetértek.
Mindenki rohan, hajt, mintha az élete, önértékelése, társadalmi megítélése, boldogsága és hasonló fontos dolgok múlnának azon a pár másodpercen, percen, amivel hamarabb ér valahova oda. És a nagy hajtásban-rohanásban egyszerűen szarnak minden és mindenki másra.
Megőrültek valahogy az emberek. Szaladnak, és átgázolnak, áttipornak a többieken. Oda se figyelnek önmagukon kívül semmi és senki egyébre.
Lehet, hogy nehezen, de kellő körültekintéssel elkerülhető lett volna a baleset. Mindig az erősebb, a nagyobb, a felnőttebb a felelős erkölcsileg. Mindenkinek óvatosabbnak kellett volna lennie, DE, a jóistenit, a biciklisnek zöld volt, és ő egyenesen haladt. A nagy teherautó pedig kanyarodott. Kinek volt elsőbbsége? KInek kell abszolút biztosan meggyőződni arról, hogy nyugodtan folytathatja-e az útját?
Lehet, hogy nem jó az az út, és általában az ilyen típusú "bicikliút"/sáv/járdarabló sávocska. De a táblák és szabályok eligazítást adnak. A teherautó fofőrje tépett, figyelmetlen volt. Hibázott. Nincs mentség holtterekkel, telefonfülkékkel, lámpákkal, rossz bicikli"útakkal" - a sofőr a vétkes. Az a közlekedési morál, ahol a szabályt betartó közlekedőnek PLUSSZ, PLUSSZ óvatoskodásra van szüksége ahhoz, hogy életben maradjon, ahol eleve be kell kalkulálni azt, hogy a másik hogyan fogja a szabályt megszegni, vagy hanyagolni, lazán venni - az borzasztó. És néha kibukik a borzasztósága. Mint most. De valójában a közlekedők borzasztóak.
Felháborító ez az ostoba, álobjektív, "igazságosztó" cikk.
Es nemcsak hogy nem
Es nemcsak hogy nem figyelnek egymasra az emberek, hanem egyszeruen lexxarjak, ha meghal valaki. Mert nap mint nap latjak a tv-ben, h hanyan halnak meg a vilagban a legkulonbozobb modokon - de nem o volt es nem a csaladjabol valaki, tehat mindegy is...
/me
pontosan. leszarják
pontosan. leszarják egymást a közlekedők. sajnos sok esetben a bringások is egymást, gyalogost. na persze autóst kevésbé mert az fáj. de akik pl. töksötétben jönnek velem szemben a kerékpárúton, azok bizony engem veszélyeztetnek.
a teherautós valószínűleg tudatában méretének úgy gondolta, ha épp nem lát senkit a zebrán, akkor mehet, az majd lelassít, vagy megáll ha életben akar maradni.
itt sajnos figyelmetlenségből, vagy mert nem látta a teherautót, bármiért ez nem történt meg. ezért valaki az életével fizetett.
u.i.
beírtam én is a kommentekbe...
http://dhpage.fw.hu
na ide se írok reakciót,
na ide se írok reakciót, mint mostanában az ilyen "értelmes" cikkekhez...
--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok
ó, ha ennyi türelmetek van
ó, ha ennyi türelmetek van válaszolgatni, bátran lehet találni egy csomó hasonló írást
http://buvar.blog.hu/2007/10/27/szelekcio
http://scheerti.blog.hu/2007/10/29/tuntess_kerekes
de van jó példa is http://bicikli.blog.hu
szerintem a 2. nem
szerintem a 2. nem bicskanyitogató. ő csak elmondja a motorosok szemszögéből, hogy rájuk valóban kevesebb figyelem irányul. ráadásul azzal a felkiáltással, hogy a gazdagok szórakozása, nyomják rájuk a különadókat.
súlyadó, autópályadíj (szerencsére ez változóban van), biztosítás, stb.
ezekért cserébe mit kapnak? külön sávot? parkolókat? nem, semmit sem kapnak.
mi meg ugye se a benzinből, se a súlyadóból, csak a sima adóból "adakozunk" és cserében kapjuk a sávokat, utakat, parkolókat, pihenőket.
ha úgy vesszük, azért valahol megértem, hogy szúrja a szemüket.
(és most ez nem mint motoros írom)
http://dhpage.fw.hu
Mérezik a levegőt és
Mérezik a levegőt és magukat és másokat. 250-450 kg-os / 25-250 pacis motor vagy a max a 50-100 kg-os 0,5 lóvas kerós teszi probára az alatta meghúzódó utat?
Motorokon van katalizátor?
Na ja, rolluk is a 8 bőrt nyuzzák.
------------------
Kerüld ki a dugót!
Bring-gáz!!!
Egy 10-20 lovas gép ami
Egy 10-20 lovas gép ami közlekedni tökéletesen elég arra e teljesitményadó nem egy nagy összeg, a 200 lovasnak meg már az alacsonyabb súlya mellé van olyan dinamikája amivel tud "aszfaltot szaggatni".
Autópályadij - autópályát kapnak érte, sok száz milliárdból.
Az újabbak már euro3-asak, de egy "városi kisautó"-t a nagyobb motorok már simmán lenyomnak szennyezésben.
Az mért nem szúrja senki szemét, hogy a befizetések ellenére is támogatja az állam?
http://vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk=97998
Haladni jobban lehet, de minden egyébb szempontból a motor is autó.
Köszi, imádok ilyeneket
Köszi, imádok ilyeneket olvasni:
"Persze pl. a Hungária körúttal párhuzamosan a Néligetben jó minőségű kerékpár út, széles aszfaltút, meg még egy jó állapotban lévő kihalt járda halad. De a barom biciklis nem e három egyikén, hanem a füstben, a húsdarálóban a körúton a kocsik között szlalomozik. Ha nagyobb kocsival km-es tötyögés után meg tudod végre előzni, akkor a lámpánál eléd pofátlankodik, és újra 25-el cammoghatsz mögötte végig a városon."
Akár én is lehettem volna. :)) Egyébként tényleg jó a ligetben menni, igaza van. De nem akkor, ha siet az ember. A második rész szimplán vicces önellentmondás. :)
Na ez viszont nagyon
Na ez viszont nagyon elszomorít:
"És kőkeményen (minimum 10 ezer Ft, ami az autósoknak a minimál helyszíni bírság) büntetni kéne a bicikliseket is, ha:
- felmennek a járdára, ahol van út
- nem a kerékpárúton mennek, ahol van kerékpárút
- piásan bicikliznek (mint most a Critical Mass felvonuláson rengetegen, képekkel tudom bizonyítani)"
Elsőről lehet vitatkozni, a második szimplán hülyeség, nade a lényeg a harmadik. Teljesen egyértek! És inkább lennénk egy CM-en feleannyian, de ne lennének köztünk alkoholisták és egyéb kábítószert fogyasztók.
A Parlamenttől a
A Parlamenttől a bicikliseken át, a BKV- utazóközönségén keresztül az alkoholisták és drogosok aránya hasonló.
Szóval utópia...
Akkor inkább már utópia,
Akkor inkább már utópia, mint előpia vagy közbenpia.
Bringával már rég ott lennék.
üdv adamekp
Tükröt véletlenül nem
Tükröt véletlenül nem török.
A cikk írója egy gyökér.
Pont.
Csak meg ket dolgot. Nem
Csak meg ket dolgot. Nem sajat gondolat, de tenyleg......
Varosok, gyalogosok, bringasok csoppet regebb ota van, mint az auto......fold kicsit idosebb, mint 200 ev, pedig ennyi ido eleg is volt, hogy az iparosodassal, es a motorizacioval tonkre is b*sszuk.
Szerintem nem valo noi autosoknak a szamitogep, es a blogolas. Amulva figyelem mennyire nem ertenek hozza, veszelyes, nem valo nektek.
:)
nnnna, a nőket hagyjuk ki
nnnna, a nőket hagyjuk ki még a viccből is.
Gondolj a CMS-re. :)
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
En nem hagyom ki a
En nem hagyom ki a noket......sot. Azt kivanom minden CM-s csomagtartojara legyen kotozve ketto.
Egy a gumicserehez, egy a szorakozashoz :)
Nem jutottál előrébb. A
Nem jutottál előrébb. A CMS a Critical Miss Sistership, és nem ülünk fel bárki csomagtartójára, mert van nekünk saját hintónk. Mi modern királylányok vagyunk. :)
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Jolvan, tudom......es a
Jolvan, tudom......es a szamteches is csak cinizmus volt.....ne vedd magadra. Pisz meg ilyenek.
Kedves ismerosom.....mar csak.....a CM-t Critical Miss-nek hivja. :)
Tudom én, csak tőled is
Tudom én, csak tőled is akartam hallani. ;-)
(De ugye nem azzal köszöntök el, hogy akkor találkozunk a Critical Missen?! ;-))
:-*
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Én sem csinálok
Én sem csinálok presztizskérdést abból, hogy ki rakja fel a gumit...
Én általában a
Én általában a szereltőmre bízom.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Szere[l/t]ődre bízod? Én
Szere[l/t]ődre bízod? Én a helyedben saját magam raknám föl, mert az biztos. Hátha a szere[l/t]őd nem jól rakja föl. Egy jó gumi sok kellemetlenségtől megóv. ;-)
phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat
A szere[l/t]ői mindig
A szere[l/t]ői mindig nagyon bizalmi állás. Ha nem bízom benne legalább annyira, mint magamban, akkor ott már gond van.
És tudod, ha a leggondosabb szere[l/t]és mellett mégis jön a defekt, akkor annak úgy kell lennie.
Emlékszel, amikor most egy nap volt 3 defektem is? Az sem volt véletlen. ;-)
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Miért a vél a szótő?
Miért a vél a szótő? Egyáltalán ez a szótő? Hogyan vélekedtek? Van véleményetek? Vélhetően igen.
vélocipéd? :) - Ms.
vélocipéd? :)
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
És milyen keményre szokta
És milyen keményre szokta pumpálni?
És 1.5? 1.75? Netán 2.1? :D
üdv adamekp
Keményen az igazi. Az
Keményen az igazi. Az enyém 10 bar-on muzsikál. Úgy lehet igazán jókat pörgetni.
A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor
A barban mi is 10 oratol
A barban mi is 10 oratol muzsikaltunk minden nap. Utana mentunk rulettezni, igazan jokat porgetni.
pff... igény :( *CMS*
pff... igény :(
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Re: Cahal 2007-10-30
Re: Cahal 2007-10-30 22:39
En nem hagyom ki a noket......sot. Azt kivanom minden CM-s csomagtartojara legyen kotozve ketto.
Egy a gumicserehez, egy a szorakozashoz :)
örökre leírtad magad a szememben, te pancser
én is CM-es vagyok, az ősfajtából, és nő létemre egyik nemből sem kívánok a vázamra/csomagtartómra ellenkező nemű tárgyat (megszomorítottat, rabszolgát) kötözni
kérlek, gondold át ezt még1x
(ez egyként vonatkozik a biciklislányokat a vázamra aláírású csökött nickre is. a barom.)
Heló ittvagyok! Érdemi
Heló ittvagyok!
Érdemi válaszban pedig nem részesítelek, ámbár "kérlek, gondold át ezt még1x"
Biciklis vázakat a lányomra!
baromekp
Valóban nem volt
Valóban nem volt szerencsés mondat, de egyetlen komment alapján ne ítéld meg se őt, se adamekp-t. Cahal bocsánatot kért, nekem nincsen gondom egyik sráccal (?) sem.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
mi lett volna, ha adamekp
mi lett volna, ha adamekp biciklivázat a lányokra időszakában hiszizünk vele :) sokkal rugalmasabbak vagyunk, mint azt sokan gondolnák. j
ja és névtelenül felháborodni...
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/
Itt szavazz a sisakra !
Engem nyugodtan ítéljen
Engem nyugodtan ítéljen meg egy mondat alapján is, nem izgat különösebben. Az említett mondanivalóm lényege valószínűleg nem esett neki le, mely szerint nem egy rabszolgát szerettem volna, hanem egy lányt, aki előttem ülve, a karomnak támaszkodva kacarászik velem, miközben haladunk a naplemente felé a tóparton, friss rózsák illatával körülölelve. (Megj. Cahal szövegéből is hasonló üzenetet olvastam ki.)
üdv adamekp
Egyebkent bocs, hogy
Egyebkent bocs, hogy karomkodtam, meg ilyenek.
Ne haragudjatok.
Csak elment egy bringas.
Jon egy seggmeresztos boltba, wcre, mukormoshoz is autoval menos picsa, es megmondja a frankot, aztan hatradol szekeben, milyen kurva jo fej is o.
Belbosszantott.
Bocs meg egyszer.
ok, szerencsétlen menet
ok, szerencsétlen menet volt, fátylat rá.
elnézést kérek, hogy ilyen durván fogalmaztam, bedurrant az agyam.
békebal, písz
(azért vagyok névtelen, mert nem regisztráltam. mi a furcsa ebben?)
Bocs, ha bárkit ismételek,
Bocs, ha bárkit ismételek, nem bírtam végigolvasni az előttem szólokat...Hrrr, ez hihetetlen, méghogy kint a természetben, meg összekarcolják az autót, és "jönnek az ilyen ötletek"??? Hol él, most komolyan? Szerinte mi ezt viccből csinájuk? Mármint az általa életveszélyesnek titulált autók közt cikálást? Komolyan!!!
tekerek tovább - addisz
dhpage! nehogymár külön
dhpage!
nehogymár külön motorbicikli sávot akarjanak???
"mi meg ugye se a benzinből, se a súlyadóból, csak a sima adóból "adakozunk" és cserében kapjuk a sávokat, utakat, parkolókat, pihenőket." ezt ugye te sem gondolod komolyan? Ezeket nem mi "kapjuk" hanem ezek a köz javára épülnek és bárki használhatja őket, ui egy kerékpár beszerzését a legtöbb ember megengedheti magának. Úgy is mondhatnám, hogy az adófizető állampolgárok a befizetett adójukból építtetik meg a maguk számára a kerékpárutakat, amely a kulturált és biztonságos közlekedés nélkülözhetetlen eleme.
Ez hülye aki iet mert
Ez hülye aki iet mert írni.
És még ide leis írta h nem a városba való a bringázás. Inkább az a kúrva autó amibe beleteszi a redvás seggét, az nem való a városba!!
Scak ennyi a véleményem a cikkére!
Sajnos az autós-bringás
Sajnos az autós-bringás ingerpara addig csak mélyülni fog, amíg nem lesz normális bp-t elkerülő körkerülő. Mert amíg bódog bódogtalan pesten keresztül megy (mint pl. fater: Dunakeszi-Törökbálint) addig úgymond őket is cukkoljuk azzal, hogy elmegyünk mellettük, nem csak a pesti aurósokat. És amíg meg nem épül ez a körgyűrű, addíg úgysem jönnek rá az emberek, hogy a bringa való a városba. Mert ha a pestieknek csak a fele járna drótszamárral, még mindig ugyanolyan szar lenne a közlekedés...
-----------------------
Hátszél legyen veletek!
Ne legyenek illúzióid...
Ne legyenek illúzióid...
Azert azt se felejtsuk, hogy
Azert azt se felejtsuk, hogy egy bringas nem rombol annyit, mint egy auto/motor.....hazfalak repedeznek, azokon a korom, zajszenyezes miatt bekovetkezett halalesetek, benzingoz, utfelfestes kopasok, olajfolyasok, akkumulatorok.......essatobbi....
A por nagy része viszont a
A por nagy része viszont a skidelő fixisek gumijából származik! Meg a láncról lecsöpögő olaj is szennyezi a környezetet. Ezen kívül a lánc csikorog, a biciklisek meg büdösek. A globál is azért melegszik, mert a biciklisek teleszellentik. Ráadásul meg összeszedik az összes gondosan elültetett rajzszöget a városban. Ja, és a biciklisek miatt van a dugó is. Le a biciklisekkel, járjon mindenki autóval!
phorvath
:)
:)
Az autó hivatalosan is
Az autó hivatalosan is veszélyes hulladék!!!
szerintem kár minden
szerintem kár minden hülyeségre reagálnunk. elég, ha az igazán fontos dolgokkal foglalkozunk.
már bánom is, hogy a fenti két sort ide pazaroltam.
vitryolga = h. p. Talán ki
vitryolga = h. p.
Talán ki kellene próbálni a másik oldalt is, mielőtt pálcát tör fölötte. Az autózástól elpusztul a humán örökítőanyag.
Lakott területen kívűl úgy hajtanak 120-140-nel 90 helyett (tisztelet a kivételnek), hogy a városi bringázást biztonságosabbnak érzem.
Budapesten gyalogosnak lenni
Budapesten gyalogosnak lenni szintén veszélyes sport. Mióta megszülettek a gyerekek ritkán ültem bringára, de babakocsit tologattam jó 4 évig a főváros utcáit róva. Talán már számolni sem tudnám hány életveszélyes helyezetbe kerültem a figyelmetlen vezetők miatt.
A kedves cikkírónak fogalma sincs a városi kerékpárosokról, a krékpározásról, annak előnyeiről, csak az bosszantja, hogy előrejutnak a dugóban? Tessék kerekezni és kipróbálni milyen jó érzés a pöfögő benzincsodán kívüli közlekedés - ja, vagy félni tetszik az autósoktól???
Na, megírtam a
Na, megírtam a véleményemet, szégyelljétek magatokat, a futárokat meg senki nem védte meg? :D
_________________
Egyre több informatikusnak van barátnője. Hígul a szakma.
http://tomegkoz.suexid.hu/ - Tömegközlekedési Fórum
Mi felelősségbiztosítást
Mi felelősségbiztosítást kötöttünk rájuk, úgyhogy megállnak ha bajt csinálnak. De nem nagyon van ilyen.
ki a f*szom ez? úristen.
ki a f*szom ez? úristen. komolyan el kéne ebből az országból költözni az ilyen seggfejek miatt...
Dehogyis, költözzön el
Dehogyis, költözzön el Ő. :D
_________________
Egyre több informatikusnak van barátnője. Hígul a szakma.
http://tomegkoz.suexid.hu/ - Tömegközlekedési Fórum
először én is
először én is dühöngtem... de aztán elgondolkoztam. Sohasem ült biciklin (esetleg négyévesen, az udvarban), autós/gyalogos szempontból szemlél minket. Ezért egyátalán nem ért semmit kerékpáros ügyben. Türelem, türelem, türelem... csak néha nehéz...
Szeretem az ilyen fent
Szeretem az ilyen fent leírt általánosításokat. Tény, hogy egy-két bringás miatt nekem ég a fejem néha annyira nem figyel, vagy beleszarik az egészbe, de azért az durva túlzás, hogy ezt az összes kerékpárosra kivetíti. :(
Valószínűleg ha egy
Valószínűleg ha egy autós szabálytalankodik vele, akkor csak az az egy lesz a hülye barom a szemében, nem pedig az "autósok".
Az ilyen sose nem tette
Az ilyen sose nem tette bringára a nagy löttyedt s*ggét, így nézzük el neki, hogy nem is tudja, miről beszél.
MI VAN MA MINDENKINEK ELMENT
MI VAN MA MINDENKINEK ELMENT AZ ESZE??????????
Minden szempontból
Minden szempontból felháborító írás, és már-már kegyeletsértő... még az adminnak is írtam, hogy szedesse le a cikket... remélem törlik ezt a mocskot... Azért figyelted, "sport" címszó alatt volt... mekkora segghülye...
Én is elgondolkodtam rajta,
Én is elgondolkodtam rajta, hogy nem kegyeletsértés-e a kerékpárost hibásnak nevezni úgy, hogy szakértői vélemény ezt nem támasztja alá - gondolom a cikk szerzője nem az, vagy nem kommunikált a szakértővel.
Szomorú, hogy van bőr a képén leírni ilyen dolgokat...
SZVSZ ez azert tulzas. A
SZVSZ ez azert tulzas. A kommentekben es itt is megkapta a valaszokat, ha ezek alapjan nem frissiti a bejegyzest, akkor o a bunko.
Nem baj, ha nyoma marad.
Hmm.. kicsit madjnem elment
Hmm.. kicsit madjnem elment a dolog ilyen chatszobás ismerkedőbe..
nu, a cikk írója inkompetens, és masszívan elfogult, de komoly péndzekben merek fogadni hogy meg van győződve saját semlegességéről (és igazáról).
Nem érdemes válaszolni, egyértelműen sehol sem számít, nem egy véleményvezér.
Viszont.... viszont....
Szerintem aki kerékpárutakat akar.. az csináljon magának.
Értetek ti engemet?
GaZe
Ez a spoty gyerek még
Ez a spoty gyerek még butább, mint a cikk írója. Már majdnem regisztráltam miatta, de aztán mégsem... Nem éri meg...
www.gruppetto.hu
miatta tényleg nem éri
miatta tényleg nem éri meg...
A hozzászólók is
A hozzászólók is kemények...
"A Vadász-ügy azért rámutatott arra, hogy nem angyalok a futárok sem."
Mert majdnem lelőtték? Vagy mert egy KRESZt nem ismerő szakszervezetis a 407-esével lenyomta az útról?
A másik az erdő. Jó, van a DH, meg a monti. De azért alapvetően a bringa sosem volt erre való. A dönő többség mindig közlekedésre használta, és éppen az autó szorította ki a városból, ma már látni milyen következményekkel.
Aszongya: "ha egy gyalogos
Aszongya:
"ha egy gyalogos rámegy a kerékpárútra, rosszul járhat..."
És még az úttesten sem szabad flangálni ezt tudtad?
Csúúnya biciklisek.
Jól van kislányom, ülj le, egyes!
Szerintem mutassanak az
Szerintem mutassanak az autósok példát, és ők akkor tolják át a kocsijukat a kereszteződésen, mert az úgy kevésbé veszélyes, és ha megteszik, akkor majd én is megállok minden kereszteződésben, és áttolom a járgányt.
És csak azért egészségtelen városban tekerni, mert ott vannak a kocsik. Ha nem lennének, akkor nem lenne egészségtelen városban tekerni.
Plusz kapják fel a
Plusz kapják fel a kocsijukat és lépcsőzzenek vele a hidak végén.
Néha úgy érzem, hogy csak
Néha úgy érzem, hogy csak provokálják a bringásokat. Ha valakinek nem olvassák elegen a blogját, postol egy bringa-ellenes bejegyzést, és biztos lehet benne, hogy hamarosan felpörög a látogatottság.
Erről az oldaról sem hallottak volna sokan, ha nem kerül fel ez a cikk.
De ez is csak azt mutatja, hogy kezdünk elérni valamit.
A normális autósok meg ugyanúgy feháborodnak az ilyen felszines, tájékozatlan írásokon, mint a bringások.
~~~Ne autózz, közlekedj!~~~
tessék, itt a következő
tessék, itt a következő :(
ezúttal vidéken, ugyanaz.
http://index.hu/politika/bulvar/bulvarhirek/332185/
A magam és minden
A magam és minden futárkolléga nevében merően sértőnek , provokatívnak, diszkriminatívnak és teljességgel megengedhetetlennek tartom azt a feltételezést, hogy figyelmetlenségünkben törnénk tükröt vagy karcolnánk autót!
Ezek az esetek csakis szándékosan történnek meg nevelő célzattal! :D
És az önbíráskodásra
És az önbíráskodásra még büszke is vagy? Nem hiszem, hogy bármire is megoldás, ha másnak kárt okozol. Erőszak erőszakot szül. Ha megdobnak kővel... Több bölcsesség most nem jut eszembe. :)
Nem! És én személy
Nem! És én személy szerint le nem is törtem 1et sem de volt már rá példa h visszacsaptam. Hogy miért? Mert a büdösbogara azzal szórakozik h rámrántja szándékosan az autót!! És nem egy ilyen van; tapasztalom mivel napi 8-9 órát minimum kint vagyok az utcán. Erre nem használ az h nyugodt hangon szólok neki!! De javítsál ki ha ebben nagyobb tapasztalatod van!
Legnagyobb örömömre Fauna
Legnagyobb örömömre Fauna Rezső és medvegyu beszélgetése szolgált.
Az én legnagyobb szomorúságom pedig az az ügyben, hogy vitryolga sajnos nem válaszolt. Sem ott, sem itt.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Sajnálom én is, hogy nem
Sajnálom én is, hogy nem válaszolt.
Most látom csak, hogy
Most látom csak, hogy jelentkezett. A vélemények viszont nem közelítettek. sajna.
- Ms. Critica Lujka -
*CMS* RABIC
Ez az ember hogy lehet ilyen
Ez az ember hogy lehet ilyen szinten BUTA? ez már fáj...
Zsoltee
"törik le
"törik le figyelmetlenségükben a visszapillantó tükröket..."
Nekem ehhez nem kell bringa, én gyalog törtem le egyszer hátsó márkajelzést kisbuszról...
Sajnálom (persze nem!!!), beleakadt a hátizsákom, csak így fértem el mögötte a zebrán. Két autó között ennyi hely volt! A ZEBRÁN!
Ez persze egy másik blogtéma.
Szóval kövezzük meg a gyalogosokat IS!
És legyen legálisan páncélozott minden autó!
És legyen minden autó kétszer ekkora a biztonság érdekében!
Bringás- és gyalogosrácsot minden kocsi elejére!
Cipőadót a gyalogosokra!
MINDENKI AUTÓBA!!!
- Josephus -
Tényleg, a köcsög
Tényleg, a köcsög gyalogosok még adót se fizetnek! 50% áfát a cipőkre! Marassák fel a festéket az összes zebráról! Gyalogolni csak a föld alatt lehessen! Hova süllyed a világ...
Zsoltee
Szerintem ezzzel a hölggyel
Szerintem ezzzel a hölggyel nem érdemes a továbbiakban vitatkozni. a decentrálás nevű rendkívül bonyolult szellemi manöverre(iskolalkalmassági feltétel) nem igazán alkalmas. Ádám