Az MK Észak- pesti alapszervezete elkészítette a 13. kerület kerékpáros úthálózatának felmérését.
Az anyagban kitérünk minden meglévő út (sáv, stb...) hibáira általánosságban, és részletekben is. Megoldási javaslatokat is olvashattok.
A kerületi csillagtúrán egy fotógyűjteménnyel együtt ezt szeretnénk átadni a fejeseknek, ezért nagyon érdekelnek minket a véleményeitek!
Segítsetek, hogy minél jobb legyen az anyag, jól kommenteljétek meg!
Itt tudod letölteni: http://kerekparosklub.hu/elkeszult-a-13-keruleti-halozat-felmerese-letol...












B13 Dráva utca - a zebrán
B13 Dráva utca - a zebrán átkelve nem elég, hogy szűk helyre vagyunk terelve a gyalogokkal, még egy vastag oszlop is ott trónol a járda közepén, két bringás sem fér el egymás mellett (ha ez az a lámpás zebra, amelyikre gondolok)
így egyben végigolvasva egyébként nagyon lehangoló az egész :)
köszi,
köszi, könyvelve!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Tatai út - Zsinór utca
Tatai út - Zsinór utca Kerékpárút
Régen jártam arra, de az nem gyalog és kerékpár út? Az a trafóház ott tényleg nagyon gázos, egyszer majdnem összeakadtam ott egy szembejövővel. Igaz este volt, neki meg nem volt lámpája... Ejnye...
Na meg az aszfalt burkolata.. na hát az botrányos. Egy részen már a fa gyökere úgy felpúposította az aszfaltot, hogy kisebb terep rallyt lehetne már tőle rendezni ott.
Arról nem is beszélve, hogy tele van állandóan törmelékkel, 2 hét alatt 2 gumit "fogyasztottam" ott el tavaly összel.
Azóta a Rozsnyai utcán megyek (vagy Röppentyű? Nem tudom, lényeg, hogy ott megy a 120as busz is elég sokáig), ott kerékpársáv van az úttest szélén, természetesen arra ráparkoló gépkocsikkal, helyenként erősen repedezett aszfalttal.
Ezeket tudom megerősíteni, ezek az általam gyakran használt útvonalak.
helló! a tatai a
helló!
a tatai a táblázás szerint kerékpárút...
amire meg gondolsz, a kerület egyetlen, amúgy eléggé gyászos helyzetű sávja, a göncöl utca (röppentyű folytatása)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Dózsa György út
Dózsa György út állatkert után, vége a bringaút - előtte is rossz, a villanypoznák miatt nem hogy két bringás nem fér el, de még a gyalogosok is ott mennek - zebrán át, jobbra folytatodik, de tovább egyenesen nincs tovább, pld. Lehet tér, vagy a Nyugatihoz tök jól meg lehetne csinálni a Szabolcs utcán keresztül.
az a baj, hogy az már 14.
az a baj, hogy az már 14. kerületi fennhatóság...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Városliget, Hösők tere a
Városliget, Hösők tere a XIV. csupán, amiről írtam az már XIII.
Itt lakunk....
ácsi, nem volt akkor
ácsi, nem volt akkor érthető számomra... a dózsán lévő 50 mméteres szakaszra gondolsz a shell kúttal szemben?
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Onnantól, igen, de tovább
Onnantól, igen, de tovább a Nyugati - akár a Szabolcson - keresztül, vagy a Dózsán tovább. Mert arra nincs semmi, átjössz az Állatkert után a zebrán, ami egyébként is vicces, és be jobbra, a buszmegállón keresztül, miközben vihették volna a Szabolcson is jobbra, 10 - na jó, kétszer 10 - méteres kerülő csupán a Rákosrendezői felé, de akkor nem lenne kialakulható konfliktusra esély....remélem ezt érthetően fogzottam meg :)
igen, most már jó, azt
igen, most már jó, azt hittem van olyan b.út, amit nem ismerek még:)
egyetértek
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Na egesz jó hely lehetne
Na egesz jó hely lehetne Butapest, ha annyi KEREKPARUT volna, hogy már fejben sem lehetne tartani, és meg akár alternatív útvonalakat is lehetne választani A-B pont között....
Addig meg marad az, hogy én naponta szeretnék járni Zuglo-Keresztúr között, de vagy választom a Keresztúrit, ami reggel befelé dugó, kifelé még jó - este forditva -, de engem elözni nem tudnak, mivel szembe meg áll a kocsisor, vagy Pesti út, ami a kozepéig so-so, de utána ismét nem túl széles, es jó pár buszjárat arra jár az elágig, így maradna a körbe tekerés, vagyis hátulról, a Naplástó felől, amihez nincs kedvem reggel még csak egy kávé után :) Van viszont egy Keleti PU. Vonat+Bérlet tekerés kombó, ami végülis játszik, csak akkor meg keveset tekerek. Tudom, tudom, több milliárd lenne egy 10 km-s kerékpárút, ami tök egyenes, ja, hát hogyne....
Egyébként a vonat nem is vészes a XVII. ker+Keleti között, MÁV Start oldala szerint olyan 1-2-3 ezer Forintok, akkor mi a facért van dugó az utakon? Mert csak?
Ne haragudj az off-ért, csak ezen a héten kezdödőtt, hogy nekem arra felé kell majd járnom, és kifakadtam kicsit, kicsit egyfajta magatehetetlen düh, és csak azért sem akarok autót, vagy robogót.
Elvileg lesz most majd ez a
Elvileg lesz most majd ez a keresztúri buszfolyosó a Jászberényi mellett, el kellene érni, hogy bicikliknek is legyen rajta hely (kicsit szélesebb legyen), szerintem jóval kevesebbe kerül, mint egy külön bringaút. A gond, hogy ezt a BKV-nál kellene elérni...
margit híd-dráva utca
margit híd-dráva utca szakasz:
tök jó lenne, ha könnyebb lenne lekanyarodni a merőleges utcákba, legalább azzal hogy a bringaút-út szegélyt lesüllyesztenék.
Például azt hiszem ilyen van is talán a Gogol utcánál, de a Szt István park melletti utcából érkezve nincsen.
Komoly munka, ügyesek
Komoly munka, ügyesek vagytok :)
Két megjegyzés:
1. a Duna plázánál az észak felé menő oldalon a szervízútra kanyarodás a zebráról azért is balaesetveszélyes, mert nehezen lehet látni a forgalmat a parkoló autóktól, valamint a forgalom nem számít biciklista feltűnésére, aki viszont jól megtéveszt a táblázottság-lámpázottság, így megy lendületből.
2. A Rákos-pataknál mintha nem lenne megemlítve a közvilágítás teljes hiánya, legalábbis az általam látott szakaszokon (Lehel #, Göncöl #, Tatai #(?))
3. Csak nektek, csak most: Punk's not Dead!
4. Talán érdemes megemlékezni a Tatai északi részén a vasúti átjárónak kinéző borzalomról (talán a 75. sor utal erre, jó lenne explicite is beletenni).
5. Valamint a Tatai déli részén is veszélyesek az autókijárók, engem ott ütöttek el eddig egyetlenszer.
Ja, hogy ez öt? Múlt héten volt Gyaloggalopp a Millin.
jut eszembe, a sziget miért
jut eszembe, a sziget miért maradt ki? az is 13 ;)
mert ott nincs bicikliút,
mert ott nincs bicikliút, hanem az egész az:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
ok, de a szigetre lejutás
ok, de a szigetre lejutás vagy onnan föl egy agyrém, főként az Árpád hídnál, meg mire az északi csúcstól átkavargok az aszfaltra a Thermál hotel magasságában. onnan már ok, főleg, hogy most végre őröket is állítanak a sorompók mellé (!) és kevesebb lesz az illegál autó.
gondolom a Margit híd kipofozásával a déli helyzet enyhülni fog, de az a sötét meredek az Árpád hídnál akkor is a halálom
A szegedi/Dévényi u
A szegedi/Dévényi u végénel a vasúti átkelőtöl nagyon jó lenne a Szőnyi ut/m3 fölötti hídhoz egy 400 méter hosszú kerékpárut.
Nem kellene a macskakÖvön agyrázkodást kapni!
Na az mar/meg tenyleg
Na az mar/meg tenyleg Zuglo.... :) En azt kihagyom, marmint a Rakosrendezoit, inkabb korbe megyek az Allatkert fele, mert az olyan borzalom....plane miota ott utott el egy holgyet a vonat.
Az a baleset eggyel arrébb
Az a baleset eggyel arrébb volt, Istvánteleknél.
Én Péter Ágira gondoltam,
Én Péter Ágira gondoltam, és igen, elnézést, Istvánteleknél történt.
Elnézést még egyszer.
köszi a véleményeket,
köszi a véleményeket, mondjátok még!
én most 4 napra vidékre megyek, de amint hazajöttem frissítem az anyagot!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
FRISSÍTVE! az anyagot
FRISSÍTVE!
az anyagot ugyanott találjátok meg, de egy kilobájttal nagyobb lett:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest