A Dráva utcában épült botrányos járda- bicikliút miatt, a Magyar Kerékpárosklub Észak-pesti szervezetének kezdeményezésére az MK demonstratív jellegű sajtótájékoztatót tart január 27-én, kedden délután 3- kor a Dráva utca- Kárpát utca sarokra.. Letakarjuk a járda- bicikliút táblát és egy nemzeti színű szalag összevarrásával ünnepélyesen bezárjuk a létesítményt, és bemutatjuk, milyen olcsóbb és jobb fejlesztések valósulhattak volna meg a szakmai tanácsainkkal.
Kb. fél óra lesz, gyertek minél többen, szükség van rátok!!
Miért? Novemberben a Kerékagyról kellett megtudnunk, hogy bicikliutat építenek a járdán. Kiderült, hogy a sarkon épülő irodaházat kötelezték az építkezésre, az ügy pedig „elveszett” a városházán, ezért az MK sem tudta megakadályozni. December végére meg is épült a bicikliút, szörnyű minőségben, veszélyeztetve a gyalogosokat, a bicikliseket, és kivágva a lakóházak előkertjeit. Nézd meg az MK ÉP képtárát>>>
Tiltakozó leveleinkre nem érkezett válasz, azóta Merker Dávid helyi képviselő és a fővárosi Városüzemeltetési Bizottság tagja levelet írt az ügyben Hagyó Miklósnak.
Elutasítjuk, hogy 2008-ban, az Alkotmány utcai biciklisáv évében olyan „fejlesztések” történjenek Budapesten, amik csak akadályozzák a biciklis és gyalogos közlekedést, és egy jó hálózat kialakítását. A jövőben folyamatos veszélyhelyzet várható a jobbhorgokban és a troli megállókban. A bicikliút pedig már most úgy néz ki, mintha 10 éve nem nyúltak volna hozzá.
Meghívtuk a környék lakóit, a közeli Berzsenyi Gimnázium tanulóit és tanárait, és várunk minden bringást, hogy megmutassuk, hogyan kell közlekedni egy nagyvárosban, az úton. Gyertek ti is, mutassuk meg, hogy nem kérünk ebből többé! Csatoltam a plakátot, ha segítenél, töltsd le, terjeszd! Nyomd a hírt mindenfelé, autós ismerőseidnek meg mesélj róla, miért tekersz az úton:)
(a szendvicseket meg csak a sajtó után ér megenni:)
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| Drava utcai_plakat.pdf | 228 kB |













Meglehetős mennyiségü
Meglehetős mennyiségü kerékpáros nyolctól négyig dolgozik. Másfél órával korábban lelépni azért nem olya egyszerü...ha ötkor lenne, többen elmennének. Így nekem se jó.
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Ismerjük a problémát, de
Ismerjük a problémát, de egyrészt a sötétedés, másrészt a sajtó miatt muszáj volt erre az időpontra tenni. Ha későbbre tesszük, nem kerül be az esti hírekbe. :( sajna, ez van.
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
Viszont már később
Viszont már később sötétedik! Pl fél 5 körül délután még alig sötétebb az ég! xD
http://people.inf.elte.hu/proof88
De az már legfeljebb a
De az már legfeljebb a késő esti hírekben lesz benne, és nem kap akkora publicitást
------------
Life is Random
For your information: A
For your information:
A "gyalog- és kerékpárút" táblák most is le vannak takarva, ebből arra következtetek, hogy a kerékpárút hivatalosan még nincs átadva.
Valószínüleg a gány módon lefestett zebrák miatt. A zebrák felfestését nem marták fel, csak felülfestették valami fekete vízfestékkel, ráadásul esőben. A fekete festék jórészt lekopott. Ráadásul van, ahol a szaggatott sárga csíkot sem festették a zebra mellé.
Ennél veszélyesebb az úttest, amit teljesen átfestettek egy középső 5. kanyarodósáv miatt. Ezt is ugyanazzal a fekete festékkel festették felül, ami helyenként teljesen lekopott. Este esőben csak azok tudják, melyik záróvonal választja el a szembeforgalmat, akik ismerik az új felfestéseket. Akik meg nem, könnyen szembe találhatják magukat egy másik autóval.
Normális országban az útburkolati jeleket magas nyomású berendezéssel leradírozzák az aszfaltról. Olcsóbb megoldás, mint havonta újra felülfesteni, persze annál drágább mint ami most van.
én ott leszek nekem pont
én ott leszek
nekem pont jó is az időpont mert akkor tájt járok arra így még kitérőt se kell tennem :)
Riadóláncra! --- Bringasáv
Riadóláncra!
---
Bringasávot a Nagykörútra!
Igaz nekem egy óra oda az
Igaz nekem egy óra oda az út, de mivel 5-től van angolom, még éppen belefér az időmbe, és vizsgaidőszakban úgyis keveset bringázom, szal igyekszem ott lenni. Azért ha zuhogó eső lesz, inkább kihagyom, elég akkor elázni, amikor muszáj kimenni. :)
'One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them'
Igyekszem ott lenni.
Igyekszem ott lenni.
+1 sajnos de lélekben ott
+1 sajnos de lélekben ott leszek és támogatom
"azóta Merker Dávid helyi
"azóta Merker Dávid helyi képviselő és a fővárosi Városüzemeltetési Bizottság tagja levelet írt az ügyben Hagyó Miklósnak."
Jó levél (válaszoltak rá?)
HA-HA-HA (= nem tudok róla,
HA-HA-HA
(= nem tudok róla, gondolom Dávid szólt volna, ha igen.)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
gyertek, nagyon jó
gyertek, nagyon jó lesz:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
terjed: http://www.168ora.hu/
terjed:
http://www.168ora.hu/holnap/vigyazat-eletveszelyes-bicikliut-epul-29799....
http://www.greenfo.hu/sajtoszoba/sajtotajekoztatok_item.php?hir=2156
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Mini OFF Legyen saját
Mini OFF
Legyen saját bringsávod lézerrel. 8)
Bringasáv
hozol?:) * www.criticalmass.h
hozol?:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ez tök jó! Hol lehet
Ez tök jó! Hol lehet kapni? Komolyan, tudja valaki?
Ha minden jól megy én is
Ha minden jól megy én is ott leszek veletek!
________________________________________
Nyekergő pedál, sok-sok matrica, gyönyörű rózsaszín bukó. Felfele lihegve, mindig. - ez én, addisz
A bringaút is fontos lenne
A bringaút is fontos lenne (tényleg vicc, amit ott csináltak), de nem csak ez ott a baj. Átalakították az egész Dráva közlekedési rendjét. Többek között pl a Dózsa felőli balkanyarokat is megtiltották egészen a Pannóniáig. Amit persze nem tart be senki épeszű ember. Úgy lett szar ez az egész terület, ahogy van. És? Le fog mondani bármelyik fővárosi közl. ügyosztályos csinovnyik? Nem! Akkor meg? Dózer kell ezeknek, nem sajttáj.
Miért kéne bárkinek is
Miért kéne bárkinek is lemondani? Te talán nem tudod, hogy a képviselők nem kötelesek érteni ahhoz, amiről döntenek?
Na jó, hát a bűnözöi
Na jó, hát a bűnözöi jogértelmezés mindig is távol állt az igazságtól...
:)
:(
"A farkas és a bárány nem
"A farkas és a bárány nem értenek egyet a szabadság fogalmának meghatározásában."( Carl Sandburg)
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
"A mocsár lecsapolásáról
"A mocsár lecsapolásáról nem a békákat szokták megkérdezni."
Kóka János
Jellemző szemlélet. A
Jellemző szemlélet. A béka meg a mocsár persze rossz, sötét, középkori, primitív. Ááá, hagyjuk, utálom a politikát... A két mondás közötti intellektuális különbség (nem beszélve emberségről, bölcsességről és humorról) mindennél többet mond. Ilyen alakot kár szidni: a szavaiból, gesztusaiból minden kiderül. Ha hozzáteszel valamit, csak higítod.
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
viszont a béka
viszont a béka megszerzéséhez, le lehet "csaploni" a tavat, Béláim! :D
"I'll be there for
"I'll be there for you..."
(When the rain starts to pour? Hm... talán keresek másik nótát.)
:-)
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
Egyébként remélem,
Egyébként remélem, hivatalos meghívást is kapott az eseményre
- a beruházó
- az engedélyező hatóság
- a polgármester
- a hagyómiklós (azt ígérte, jövőre is eljön...)
- - - - -
"Riding a bike is like doing a dance; words are rarely spoken but much is said."
2 hete kivettem szabit
2 hete kivettem szabit 27-re. Ritkán vagyok beteg, sajnos most sikerült valami vírusos nyavalyát összeszedni. 39 fokos lázam van, nagy valószínűséggel nem tudok ott lenni :( Valaki dobja fel a youtube-ra pls, thx.
nagy gond,ha bringanélkül
nagy gond,ha bringanélkül megyek?
Igy tudnám csak megoldani,de a viselkedésem egyértelművé teszi azt,amit képviselni szeretnénk!
Tradicio és Minőség! 1954-ota :D
gyalogosokkal is kicseszés
gyalogosokkal is kicseszés szóval nem
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
:) +1 :) az
:)
+1 :) az aláírásért
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
lélekben veletek
lélekben veletek leszek!
------------
Life is Random
én szerintem le tudok
én szerintem le tudok lépni. meg ott lakom, tehát látom mi van. gyász... ott a helyem
http://zsempi.blogspot.com
dejó, itt laksz? nem akarsz
dejó, itt laksz? nem akarsz csatlakozni hozzánk? nagyon kellenek az emberek!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ha ablak rálátás van,
Ha ablak rálátás van, akkor még videjót is nyomhattok onnan!
Tanulmányfélét a forgalomról?
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
Terjesszétek Facebookon is
Terjesszétek Facebookon is a demó hírét:
itt lehet csatlakozni, majd megosztani
A köpönyeg.hu szerint nem ígérkezik túl rossz idő...
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Tisztelt szervezők. Azt
Tisztelt szervezők. Azt értem, hogy a mostani helyzet rossz. Az lenne a kérdésem, mit javasolnak, mit lehetne a már felépült úttal tenni?
Vissza kell minősíteni
Vissza kell minősíteni annak ami: járdának.
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Értem, de mi legyen a zöld
Értem, de mi legyen a zöld terület kárára megépített új járdával?
Nevezzük ki azt úttestnek,
Nevezzük ki azt úttestnek, a régit meg bicikliútnak, had lássuk hogy boldogulnak rajta! :)
Esetleg felszedni és visszaparkosítani? A költségét természetesen a felelősökön leverni.
Pray for atheism.
Elbontani. - Zsurmi
Elbontani.
-
Zsurmi
Miért zavar titeket ott az
Miért zavar titeket ott az a bicikli út. Nem kötelező használni a KRESZ szerint sem. Ha visszaminősítik járdának, ugyanott tartunk, mint most.
Nem, ha ebből botrány
Nem, ha ebből botrány lesz, akkor talán nem épül több ilyen rossz megoldás. ez itt a lényeg!
------------
Life is Random
plusz
plusz hegy
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Kedves Böbebaba! Azokon a
Kedves Böbebaba!
Azokon a helyeken sem volt kötelező, ahol a halálesetek történtek.
Ebben az infrastruktúrában előre kódolva ott van a baleset! Tök mindegy, hogy kötelező vagy nem.
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
plusz a mindennapos
plusz a mindennapos konfliktus gyalogosok-biciklisek-autósok között. ha az úton megyünk azért, ha a bicikliúton, azért.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Én úgy látom, hogy ha a
Én úgy látom, hogy ha a kereszteződésnél lassítasz, akkor nem fog elütni a kanyarodó autó. Szerintem ennyi a titka. Lehet, hogy lesz, akit el kell engedned, de a gyalogosok is megoldják valahogy. A város meg már csak ilyen, időröl időre lassítani kell. Szerintem.
Persze ezt csak az látja
Persze ezt csak az látja át teljesen, aki autót is vezet, a gyerekeket nem árt erre külön megtanítani.
nem igazán értem ezzel
nem igazán értem ezzel mire gondolsz.
amúgy itt is sok alkalmi autóhasználó van, szóval van rálátásunk a dologra.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Meglepődnél, milyen sokan
Meglepődnél, milyen sokan vezetnek autót az itteni emberek közül.
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
Kedves Böbebaba! Én
Kedves Böbebaba!
Én gyökkettővel biciklizem, ezer éve autót is vezetek, az ilyen bringagyalogokon rendszeresen ki óhajtanak vasalni annak ellenére, hogy lassítok minden egyes kereszteződésnél, ami gyakorlatilag egy beteg teknős tempóját teszi számomra lehetővé.
Valóban, ne tüntessünk, és hagyjuk, hogy megint valami oltári f..ságra dobjanak ki egy csomó pénzt azok, akik egy csomó pénzt visznek haza azért, hogy bármiféle felelősség nélkül baromságokat csináljanak...
http://www.facebook.com/profile.php?id=1577723032
tipikus:( azt hiszi kedves
tipikus:( azt hiszi kedves Topiktárs, hogy aki bringázik, az nem is látott még autót belülről? nevetséges...
----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.
a közlekedés nem arról
a közlekedés nem arról szól, hogy mindig vmi miatt veszélyhelyzetbe kerüljéll, vagy lassítsál, és újra elindulj. menni kell. plusz lassítani sem kéne, mert az autós köteles lenne megadni az elsőbbséget. de mivel nem is tudja, hogy érkezel, mert el vagy szeparálva. nem is adja meg.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
"a közlekedés nem arról
"a közlekedés nem arról szól, hogy mindig vmi miatt veszélyhelyzetbe kerüljéll, vagy lassítsál, és újra elindulj."
Nem értek egyet. A közlekedéshez, főleg városban, hozzá tartozik hogy lassítasz, gyorsítasz. Az egyik legegyszerűbb szabály, a jobbkéz szabály is erről szól. Mindenki lassít, ha kell, meg is áll, aztán mindenki biztonságosan haladhat tovább. Persz, az autósoknak is kényelmesebb lenne autópályán közlekedni, de városon belül kompromisszumot kell kötni.
Persze forgalmi okból
Persze forgalmi okból lassítani!
De amikor elsőbbsége van a bringásnak (mivel ő egyenesen megy, az autós kanyarodik), akkor miért kéne lassítania? Ez nem tartozik hozzá! Ez a rossz infrastruktúra!
Pont olyan, mintha a 2. sávból kéne kanyarodni, miközben a szélsőben egyenesen kell/lehet menni. A szélső sávban haladó meg lassítson, figyeljen. Fenéket!
-
Zsurmi
Én ugyanígy tiltakoznék,
Én ugyanígy tiltakoznék, ha az autómmal 90 fokos kanyarokat kellene bevennem egy autópályán, és erre költenék az adómat.
Egy bringasávon megadják az elsőbbséged, de ott is figyelned kell. Egy váratlan és/vagy beláthatatlan bringaúton viszont már csak az egyik félen múlik az egész, emiatt a baleseti kockázat hatványozott.
Bénán sarkítva: ha az egyik fél 1:1000-hez hibázik, és a másik fél 1:500-hoz, akkor 1:500000 a baleset esélye az 1:500 vagy 1:1000 helyett.
Látni és látszani. A legfontosabb szabály. Tervezőknek is.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
De nem felesleges
De nem felesleges kompromisszumot.
A kompromisszum lényege az ésszerűség és az arányosság. A kerékpáros infrastruktúra tervezésénél minden szakirodalom szerint az egyik legfontosabb szempont a gyorsítások és lassítások minimalizálása. Persze van ahol ez elkerülhetetlen, de ha mindenkinek olcsóbb és biztonságosabb egyszerre a kerékpársáv, akkor talán ezt nevezhetjük ésszerűnek.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Saját szempontodból igazad
Saját szempontodból igazad van. Mások szempontjából nincs. Statisztikailag kimutatható, hogy az ilyen bringautakon történik a legtöbb baleset.
Mi ilyen altruisták vagyunk: bár mi magunk általában nem járunk rosszul kialakított bringautakon, mégis fellépünk ellene. Leszarhatnánk a többi bringás érdekét, de nem tesszük.
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
Minek az óvszer,
Minek az óvszer, egészséges emberrel kell szeretkezni, és időben ki kell húzni. A szex már csak ilyen...
"...ki kell húzni."
"...ki kell húzni."
Vigyázz, mert jöhet Lord, nehezményezni a férfi-központú mentalitást. Le kell jönni róla. :)
Sőt, ha otthon maradsz,
Sőt, ha otthon maradsz, még nagyobb biztonságban vagy.
Arról van szó, hogy az út úgy van megépítve, hogy bele van kódolva a súlyos baleset lehetősége, leginkább a kerékpáros kárára, hiába megy szabályosan.
(Nem tudok mindenkire
(Nem tudok mindenkire egyenként reagálni, inkább ide írom.)
Mész a bicikliúton, balra nézel. Ha a kereszteződésnél az autó eléd, vagy melléd fog kerülni, akkor csak akkor lát, ha külön jobbra néz kitekert nyakkal. Ilyenkor lassítasz/megállsz/elengeded. De valószínüleg az autó is meg fog állni.
Ha a kereszteződésnél te az autós előtt leszel, látni fog, a gyalogost is így veszi észre.
Ilyen egyszerű. Aki vezet, tudja, aki nem vezet (gyerekek) azoknak meg kell tanítani. Én erre gondoltam.
Ha a kereszteződésnél te
Ha a kereszteződésnél te az autós előtt leszel, látni fog, a gyalogost is így veszi észre.
bizonyára.... a ghostbike-ok is arra figyelmeztetnek hogy ott villám csapott egy bringásba...
Az autós nem fog
Az autós nem fog jobbranézni, mert az ilyen kereszteződések nagy részében nincsen sem tábla, sem villogó lámpa, sem felfestés, ami jelezné, hogy bicikliúton fog átkanyarodni.
A kamionos meg nem is tud jobbranézni, mert folyamatosan a holtterében vagy. Mielőtt kanyarodna, a párhuzamosan haladó bicikliúton közlekedő biciklivel túl távol vagy az úttesttől és nem látszol a visszapillantótükörben, amikor már kanyarodik, akkor meg a felépítmény miatt nem tud jobbranézni. Ezért is szándékoznak az idén (?) kötelezővé tenni a holttértükröt az EU-ban.
Miután a Könyves Kálmán körút#Kőbányai út sarkon (az egyik budapesti TOP10-es halálkereszteződés biciklisek számára) pár éve majdnem kilapított egy kamion, mindig nézek balra. Az eredmény maximum annyi, hogy legalább tudom: le kell lassítanom, mert valószínűleg nem adják meg az elsőbbséget a kanyarodók. És valóban: általában nem adják meg.
A gyalogos lassan halad, nem "robban be" a kereszteződésbe, könnyebben megáll és "visszatolat", és ezért az autós is könnyebben veszi észre.
Tapasztalat hiányából adódó rossz premisszákból rossz következtetéseket vonsz le. Nem csoda.
Megpróbálom még egyszer
Megpróbálom még egyszer elmagyarázni.
Igen, igazad van, így kell csinálni. De azért kell így csinálni, mert rosszul van megcsinálva az út.
Régen én is így csináltam. Bringaúton mentem és ahol nem volt, járdáztam. Nem tudom mennyit bringázol, és milyen rendszeresen. Én kb. 2 évig napi 24km-nyi "balra nézek és megnézem hogy elengednek-e" után meguntam. Meguntam, hogy másodrendű állampolgár legyek, akinek sosem adják meg az elsőbbséget, és állandóan az életét veszélyeztetik.
És akkor kipróbáltam (szépen, fokozatosan), hogy lemegyek az útra. Az életem egyszerűbb lett. Hirtelen nem egy számkivetett voltam, hanem természetes része a forgalomnak. Az autókkal való természetes félelem eltűnt, ahogy megtanultam a forgalomban biztonságosan közlekedni. Nem mondom hogy minden tökéletes, de sokkal-sokkal jobb az úton menni. Egyszerűen, mert a forgalom logikája ezt kívánja meg.
Nagyjából mindenkinél így zajlik le a változás. Te még az első fázisnál tartasz. Ezzel semmi gond nincsen, mindenki így kezdi. Én is, Te is, meg úgy általában senki nem az útra születik, döntéshozóink a járdás infrastruktúrával pedig sugallják, hogy ott menjünk.
Most kérlek, olvasd el még egyszer, amit írtam, és próbáld megérteni.
Ha nem sikerült olvasd el még egyszer, és még egyszer. Ha sehogy sem sikerül, az sem baj, majd valamikor Te is meg fogod érteni. Addig is csak fogadd el, hogy nem mindenkinek az a véleménye, mint Neked.
Részemről nem kívánok a témában több időt eltölteni.
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
Csak annyit árulj el még
Csak annyit árulj el még kérlek, hogy hány éves korodban tértél át az úttestre.
- * www.criticalmass.hu/lakat
-
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
ha arra akarsz kitérni,
ha arra akarsz kitérni, hogy oké, egy 30 éves tekerjen az úton, de a gyereknek/fiatalnak a járdán a helye, akkor nagyon tévedsz. elvileg nem tudja felmérni a helyzetet, ami egy másik megoldásban várná, ezért inkább tévelyegjen hamis biztonságérzetben? vagyis haljon meg, kerülgessen, vagy üssön el gyalogosokat, kutyákat, menjen el a kedve az egésztől?? kösz, nem.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Én speciel 18 éves korom
Én speciel 18 éves korom körül kezdtem városban, közúton biciklizni, pont, amikor autót vezetni tanultam. A bringautakat használtam, de akkor még (régi szép idők), sokkal kevesebb volt, így aztán nagyrészt úttesten mentem. És csodák csodája, ott is lehetett haladni.
A gyerek (12 éves) nyilván ne a Hungárián kezdje a közúti kerékpározást, de talán az üdülő környékén a forgalomcsillapított kisutcákban már gyakorolhatja a jobbkézszabály és a macisajt tábla rejtelmeit, aztán jöhet a város. Persze jóval nagyobb biztonságban lenne, ha az iskolában már tanítanák a közlekedési ismereteket. Talán egyszer azt is elérjük.
Ott tanultam bringázni.
Ott tanultam bringázni. Vidéki városban kisforgalmú mellékutcában a boldog nyolcvanas években :)))
Évekkel ezelőtt, amikor felhoztam Pestre a bringámat járdáztam kb. 3 kilométert. Majd visszataláltam a megszokott helyemre.
Én vagyok a szadistaanya,
Én vagyok a szadistaanya, mert a 8 éves gyerekem, ha nem főútvonalon vagyunk, szigorúan mögöttem teker, az úttesten. A főútvonalon kénytelenek vagyunk járdázni, utáljuk is.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1577723032
látszik, hogy nem szoktál
látszik, hogy nem szoktál pesten biciklizni. javaslom, hogy próbáld ki (talán még rá is szoksz:). lényeg, hogy ez a dolog nem így működik. én a bajcsyn másfél év kontans szopás után jöttem le az útra, pedig az ottani járda bicikliút tényleg nagyon fullos ki van díszítve.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Bazzz! Nem is dicsekedtél
Bazzz!
Nem is dicsekedtél még, hogy lejöttél a szerről... :lol:
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
"Aki vezet, tudja, aki nem
"Aki vezet, tudja, aki nem vezet (gyerekek) azoknak meg kell tanítani."
Ebben egészen biztos vagy? Aki nem vezet az gyerek? Tetszene, ha visszakérdeznék: Szőke vagy, Böbebaba?
Nono, ezt kikérem
Nono, ezt kikérem magamnak!!! :-))))
(légyszi olvasd el a névtelen trollok hsz-eit, általában férfiak és Istenem, de hülyék!)
http://www.facebook.com/profile.php?id=1577723032
A hülyeség nem csak
A hülyeség nem csak járműhöz nem kötött, hanem nemhez sem :).
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
23 Km-re lakom a
23 Km-re lakom a munkahelyemtől. 55-60 perc alatt teszem meg ezt a távot biciklivel, közúton. "Szerinted" mennyi idő alatt érnék be, és haza, ha az általad leírt módszerrel, minden keresztutcánál megvárnám, hogy az autók elfogyjanak?
"Aki vezet tudja"
Naná, hogy tudom, teherautót vezetek, amiből nem látni ki jobbra-hátra. Folyamatosan szívatnak ezekkel a bringagyászokkal, próbáld ki egyszer, milyen érzés vakon ráfordulni egy ilyenre. Előbb félig át kell menni a szembe jövő sávba, és úgy fordulni rá jobbra, hogy a bringasávot már derékszögben keresztezzem. Így látni csak rá a jobb oldali ablakon. "Szerinted" rajtam kívül hányan csinálják még így?
_________________________
Priority for People, rather than automobiles
De, ha éppen nincs rajta
De, ha éppen nincs rajta haladást akadályozó gyalogos (fatörzs, sitteskonténer, stb), akkor kötelező. A rendőrség alapból bünteti az egyébként szabályosan, de az úttesten kerekezőket (saját tapasztalat), és legfeljebb utólagos kifogással lehet a büntetés alól kibújni.
És nem kéne a bringásokat se a járdára szoktatni, mert amint az ma is látszik, ott is járdán fognak menni, ahol nincs bicikliút felfestve.
A biztonságos és egyértelmű helyzet az, ha gyalog a járdán, jármű az úttesten megy.
"De, ha éppen nincs rajta
"De, ha éppen nincs rajta haladást akadályozó gyalogos (fatörzs, sitteskonténer, stb), akkor kötelező."
Ha nincs akadály akkor meg tessék tényleg kihasználni az üres bicikliutat. Megintcsak kihangsúlyozom: szerintem.
Én meguntam a vitatkozást,
Én meguntam a vitatkozást, nézz meg néhány Koppenhágai videót, hátha az meggyőz.
Itt van pl. egy: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20081206/egy-kis-koppenhaga
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
Nagyon fárasztó ilyenekre
Nagyon fárasztó ilyenekre válaszolni. Kb nulla helyismerettel írogatsz a közlekedésről bölcsességeket. A budapesti bicikliút-"hálózat" 100 méteres szakaszok darabjaiból áll, melyek között sokszor teljesen lehetetlen szabályosan haladni.
Egy példa (a többihez nézz szét az oldalon): A Kerepesin 50 méterre megszűnik a bicikliút, ott találom magam az út bal oldalán, járda sincs, és át kéne teleportálnom magam az úttest jobb oldalára (zebra nélkül), hogy 50 méter után újra visszateleportáljak a bal oldalra, és folytassam utam. Erre én azt mondom, hogy NEM HASZNÁLOM, mert nem lehet használni. Szakaszonként lehet, de én szeretnék a célomig gyorsan és biztonságosan elérni. Betartok minden egyéb szabályt, de ha az úttesten lehet haladni, a bicikliúton nem, akkor én jogot formálok arra, hogy az úttesten haladjak.
De sok hasonló helyzet van, MINDEN eddig épült városi bicikliúton. Ha messzebb nem tudsz elmenni, akkor javaslom, hogy tekintsd meg az Erzsébet-tér körül épített néhány méternyi bicikliút-csodát, és próbáld kitalálni, hogy honnan, hová vezet, és számold össze, hány veszélyforrást rejt.
Nem csak magunk érdekében sírunk, a Bajcsyra (amúgy rengeteg jószándékkal) épített biciklijárda például a gyalogosok és túristák életét keseríti meg azzal, hogy a forgalmas járdára ráterelték a bicikliseket.
Ha több évi tapasztalatgyűjtés, külföldi példák elemzése, és egy kísérleti projekt (Alkotmány u.) kiharcolása során kialakított állásponttal szeretnél vitatkozni, légyszíves saját véleményeden kívül még valamit mutass fel.
"Nagyon fárasztó ilyenekre
"Nagyon fárasztó ilyenekre válaszolni. Kb nulla helyismerettel írogatsz a közlekedésről bölcsességeket. A budapesti bicikliút-"hálózat" 100 méteres szakaszok darabjaiból áll, melyek között sokszor teljesen lehetetlen szabályosan haladni."
Nagyon sajnálom, ha nektek fárasztó egy fórumon olyasvalakivel beszélgetni, akinek ellenkezik a véleménye.
És most ne gyere nekem a Kerepesi úttal meg az Erzsébettérrel, mert most konkrétan a Dráva utcáról van szó, ami nem egy önálló 100 méteres szakasz, hanem becsatlakozik egy nagyon hosszú bicikliútba. Konkrétan ha a Dráva utca elején rámész az új bicikliútra, akkor csak bicikliúton haladva eljuthatsz nagy kedvencedhez, az Alkotmány utcához. És lehet hogy ez most nem olyan hosszú szakasz, de nehogy már azért ne építsék meg.
1) Nem azzal van a baj, hogy
1) Nem azzal van a baj, hogy más a véleményed, hanem azzal, hogy érveid kimerülnek a szerintem szó emlegetésével. Indokold meg, hogy az X millió forint elköltése, zöldterület kivágása, biciklisek jelentős lassítása, mint általad a fentiekben is elismert hátrányok mellett milyen előnyökkel jár ez a bicikliút. Sorold fel, érvelj, és akkor nem lesz fárasztó válaszolni rá.
2) Nem nagyon ismerem azt a helyet, mert nem arra lakom, és dolgom is ritkán van arrafelé, de a demonstráció alkalmával majd megszemlélem. Hasonló utakat látok viszont itt Budán (Széna tér környéke, Rakpart, Szilágyi E fasor, sorolhatnám), és csak konfliktusteremtésre és a biciklisek lassítására szolgálnak, valamint nap mint nap próbálnak elütni rajta.
Itt a képekről is nyilvánvaló, hogy BŐVEN volt mely az úttesten is a kerékpárosnak, akár sáv formájában is, egy többsávos úton a bicikliseket meg is lehet előzni, ha túl lassúak lennének, tehát mindenképpen felesleges a járdára kijelölni a kerékpárutat.
A kisgyerekek pedig eddig is használhatták a járdát (mint bármely más járdát) kerékpározásra, max 10 km/h sebességgel.
Amíg (feltételekkel, de) kötelező a kerékpárút használata, addig tiltakozunk. Az ott lakók, és a buszt használók pedig azért tiltakozhatnak, mert zöldterületet, zajfogó növényeket szüntettek meg, és a buszmegállók körül veszélyes helyzeteket teremtettek.
Azért hangsúlyozom, hogy
Azért hangsúlyozom, hogy szerintem, mert nekem ez a véleményem, de nyitott vagyok, ha meggyőznek az ellenkezőjéről. De ha fárasztó, és nem győzöl meg, azt is túlélem.
Pedig elég érv hangzott
Pedig elég érv hangzott el. És a sok billentyűkoptatás helyett sokkal jobb lenne, ha tennél próbát, most épp süt a nap: egy kör az úttesten, egy kör a bringaúton. Én nap mint nap bringázok (ha nem is pont ezen a szakaszon), és egy-egy bringaútnak, amin nem jártam, mindig adok egy-két esélyt. Általában hiába, mert használhatatlannak bizonyulnak.
Aki adásra állt (folyton
Aki adásra állt (folyton előkerül "szerintem") garantáltan nem nyitott PONT
Javaslok egy tanulmány utat
Javaslok egy tanulmány utat koppenhágába.
Képet még nem tudok feltölteni de egy két dolog elgondolkodtató.
A Városban elhanyagolható a gépkocsi használat, szinte csak kerékpár és tömeg közlekedés a kerékpáros létesítmények átlagban 2-3 kerékpáros szélesek 150 cm fellet! Dugó akkor van ha egynél több lámpaváltás alatt haladsz át a kereszteződésen kocsival.
A forgalmat a kerékpáros tempóhoz igazították, ha egy 20-25 km/órás sebességet tartasz zöld hullámot van. Vannak helyek ahol a kerékpáros sebességét korlátozzák.
A kerékpáros létesítményeken senki sem parkol (max. 20-50 cm DE A kerékpáros elfér mellete) max. a rakodás végéig.
Jobbra vagy balra kanyarodó autós türelmesen vár akár 4-5 percet míg tud kanyarodni a kerósoktól, és nem türelmetlen F..Z (még a taxis is!)
Csak a gépjármű forgalom rovására fejleszetenek közlekedési infrastruktúrát.
Ha nincs viszonyítási alapod, akkor csak vedd elő a józan paraszti észt és járj nyított szemmel és gondolkodj.
haggyma
Böbebaba! Még sosem
Böbebaba!
Még sosem sikerült szakirodalommal meggyőznöm senkit aki hitt a járdabringautak biztonságában, de azért most is bedobom, hátha:
http://mek.niif.hu/01200/01210/01210.pdf
12. oldaltól pár oldalon át.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Aki HISZ, azt nem lehet
Aki HISZ, azt nem lehet meggyözni:
Credo quia absurdum
http://en.wikipedia.org/wiki/Credo_quia_absurdum
Ezért lenne szerencsésebb, ha emberek nem HINNÉNEK az közlekedési infrastruktúrák jó vagy rossz voltában, hanem olvasás, személyes tapasztalat, tapasztalatcsere, GONDOLKODÁS útján véleményt alakítanának ki, ami viszont már nem hítt, hanem tudás. Csak ez sokkal nehezebb, mint megállás nélkül szajkózni, hogy "de szerintem...,de szerintem...,de szerintem...de szerintem...", miközben bármilyen józan érv úgy pattan le az illetőröl, mint gumilabda egy T34 ről. De tisztelem a hozzáálásodat és a türelmedet.
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
"Konkrétan ha a Dráva utca
"Konkrétan ha a Dráva utca elején rámész az új bicikliútra, akkor csak bicikliúton haladva eljuthatsz nagy kedvencedhez, az Alkotmány utcához."
Közben, ha jól emléxem, kétszer-háromszor csapnak el a rakparton a keresztező autók, egyszer verem be a fejemet a behajló ágba, van néhány teljesen értelmetlen derékszögű kanyar, a Dráva utca#Népfürdő keresztben pedig egy szörnyen kialakított zebra. És még sorolhatnám a karban nem tartott, csupa kompromisszummal kialakított bicikliutak előnyeit. Miből gondolod, hogy a mostani bicikliút karban lesz tartva télen-nyáron, ha az eddigiek nem?
Ne építsünk bicikliutat,
Ne építsünk bicikliutat, mert úgysem lesz karbantartva. Gratulálok.
Nem értem, min
Nem értem, min gúnyolódsz. Egy ilyen bringaút adott szakaszon mérve nagyságrenddel több veszélyes szituációt rejt magában: minden kapubájáró, buszmegálló, minden zebra és kereszteződés potenciális veszély, elhárítása többletköltség (egy bringasávhoz képest).
Természetesen ki lehet küszöbölni mindet, csak éppen gondolj bele, hogy mindez mennyi pénzbe kerül. Egy "demszky-karó" telepítése már sok tízezer forint, a kereszteződésekben kiemeléssel, piros festékkel lehetne az autósoknak jelölni, hogy bicikliút van, bele se gondolok, mennyi lenne a speckó tartós festék négyzetmétere. Mivel a festék már kopott, ezért jó okunk van feltételezni, hogy a később felmerülő problémákat sem fogják megoldani. Egy ilyen bringaút nem fenntartható. Még az alapvető avar-jég-hópucolást sem végzik rajtuk el, gondolom nincs pénz külön gépre, ami ilyen keskeny helyen pucol.
Légyszíves írd már le végre, milyen előnyöket nyújt ez a megépült megoldás?
Csakis konkrétumok, semmi
Csakis konkrétumok, semmi általánosítás:
1. Valóban nem tartják karban a bicikliutakat, a nagy forgalmúakat (külső körút, budai felső rakpart) sem. Ha nem hiszed, menj végig rajtuk magad.
2. j_gergo írta neked válaszul: ""Konkrétan ha a Dráva utca elején rámész az új bicikliútra, akkor csak bicikliúton haladva eljuthatsz nagy kedvencedhez, az Alkotmány utcához." Közben, ha jól emléxem, kétszer-háromszor csapnak el a rakparton a keresztező autók [...]"
Engem konkrétan ott, a felső rakparton ütöttek el. A sofőr folyamatosan a másik irányba nézett, mert az AUTÓforgalom onnan jött.
3. városjáró írta: "Ez kb olyan szar megoldást eredményezett, mint amilyet a Szépművészeti Múzeum oldalában található 20/30/105-ös megállónál lehet látni."
Konkrétan ott több alkalommal is majdnem elütöttem gyalogost, akinek vagy arról nem volt fogalma, hogy ott bicikliút van, vagy arról, hogy neki bicikliúton tilos bóklásznia. És természetesen mind fel volt háborodva, amikor szóltam, illetve a visszadumálása után leüvöltöttem a fejét. ;-)
Nekem a KRESZ alapján úgy
Nekem a KRESZ alapján úgy tűnik, hogy csak gyalogos forgalom miatt.
Sőt a KRESZ szerint a kerékpárútról úttestre téréskor tolni kéne...
A saját tapasztalatom az, hogy a rendőrök leszarják. Büntethetnek, de nem foglalkoznak vele amíg okuk nincs rá.
-
Zsurmi
Ha a gyalog- és
Ha a gyalog- és kerékpárúton a gyalogosforgalom akadályozna a továbbhaladásban, akkor mehetek az úttesten, egyéb esetekben meg nem tilos. Legalábbis a KRESZ sehol nem tiltja, csak a kerékpárút esetében.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Erre mást nem lehet
Erre mást nem lehet mondani: botrányos... :-(
(a bicikliút, nem a demonstráció! :-))
Remélem, nem épül többé ilyen sz*r.
Én ugyan nem használok sehol bringautat, csak zavar, amikor az autósok azt hiszik, hogy ott kéne mennem, és ezért mutogatnak, meg dudálnak.
Mennék, de épp Bombayben
Mennék, de épp Bombayben vagyok. Itt egyébként nemhogy a bicikliutat nem ismerik, de semmilyen forgalmi jelzést. Ennek ellenére egészen jól boldogulnak. Hogy miért? Mert figyelnek egymásra.
Ha mennék, vinnék egy 90.000 tonnás hajót is. Az lenne ám a feltűnő! Veletek vagyok!
Mumbai ott lehet a
Mumbai ott lehet a közelben. Ott is kiköttök majd? ;-)
Mumbai=Bombay, nem?
Mumbai=Bombay, nem? :)
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
:) Körülbelül tíz éve
:)
Körülbelül tíz éve tértek át hivatalosan a szintén régi Mumbai elnevezésre.
Akkoriban vicces kacsák jelentek meg könnyed újságokban, hogy a népszerű Bombay mix csemegét is csak Mumbai mix néven engedi meg a törvény forgalmazni.
ne csináld már, ilyen
ne csináld már, ilyen béna alibit:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Azért tuti neked lenne a
Azért tuti neked lenne a legnagyobb csokibetétes nacid, ha mégis megjelenne. :)))
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
hát remélem a zongorát
hát remélem a zongorát nem hozza:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
1-től vizsgáztatok. Majd
1-től vizsgáztatok. Majd rákapcsolok. :-)
===
bácsi a biciklin
ez jó. :D - Ms. Critica
ez jó. :D
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
Szerintem módosítsd az
Szerintem módosítsd az időpontot 3-ra és tedd át a helyszínt a Dráva utcába :)))
vagy egyéb ötlet: aki eljön a megmozdulásra az 5, a többiek 1 vagy aki nagyon akar felelhet (a kettesért) :) szerintem gyorsabban megúszod és még hasznos is a megmozdulás szempontjából:)
Szegény vizsgázók....én
Szegény vizsgázók....én aznap vizsgázok kettőtől...együtt érzek velük...még jó hogy az én vizsgáztatóm nem siet bringaútbezárós-tüntetésre:-)
_________________________
"Ha nem baj én is megpróbálom,
Van célom és van irányom"
Azért azt megkérdezném,
Azért azt megkérdezném, hogy az építtetőknek mi járhatott vajon a fejükben? Jóideje tudott dolog ugyanis, hogy a bringások nem preferálják az ilyesfajta bringaút építésekett.
Olvasom, hogy a Városházán "elveszett" az ügy. Baszki, ilyen hogy lehetséges??? És mi az, hogy mindezek után nincs személyi felelős???
Kedvees Szervezők! Minden tiszteletem a tietek, hogy ahelyett hogy emigrálnátok ebből a balkáni koszfészekből, mégis inkább a harcot választjátok.
Én sem vagyok egy
Én sem vagyok egy éjjel-nappal tekerő, télen-nyáron kerekező valaki, de hogy ne szidjuk alaptalanul a biztonságosan bringázni szándékozókat, a helyismerettel nem rendelkezőknek elmondanám, hogy eddig a Dráván a Duna felé voltak balra kanyarodó sávok és volt egy parkolósáv is. Mindezt felszámolták, de ahelyett hogy mondjuk a parkolók helyére tették volna bringasávot, felQrták inkább a járdára - megszüntetve többméternyi zöldsávot is. Ez kb olyan szar megoldást eredményezett, mint amilyet a Szépművészeti Múzeum oldalában található 20/30/105-ös megállónál lehet látni.
Kikerült 40 plakát. De jó
Kikerült 40 plakát. De jó is lenne, ha legalább 40 embert bemozgatna.
===
bácsi a biciklin
Kedves plakátolós
Kedves plakátolós jóbarát. Nem lehetett volna azokat a nyomorult plakátokat 4 db celluxcsíkkal rögzíteni? Remélem a demonstráció után végigjárod a lépcsőházakat, és lesuvickolod a kapukról a ragasztót. Köszönettel egy lakó.
O-ó Erre én is nagyon
O-ó
Erre én is nagyon harapnék.
(még a cellux csíkkal is)
:upsz:
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
Megnéztük, hova tesszük a
Megnéztük, hova tesszük a plakátokat, nem a provokáció volt a cél. Mindkét oldalán ragadós ragasztószalaggal rögzítettük őket, simán el lehet távolítani.
===
bácsi a biciklin
Természetesen a
Természetesen a demonstráció után eltávolítjuk a plakátokat. Cserébe azt kérnénk, hogy addig ne tépkedjék le őket.
===
bácsi a biciklin
Ez így
Ez így fajintos.
GRAT.
Dova
Az MK "oszlopos" tagja,
aki tudja, hogy egyes szám első személyen túl is van élet.
Kedves lakó! Tőlünk
Kedves lakó!
Tőlünk telhetően eltávolítottuk a plakátokat. Ha valahol fent maradt volna egy, legyenek szíveek szólni, és holnap azt is leszedem.
===
bácsi a biciklin
Kedves mcysh! A plakátok
Kedves mcysh!
A plakátok valóban eltűntek. Most szeretnélek titeket megkérni, fáradjatok vissza a helyszínre, és a lépcsőházak kapuiról suvickoljátok le a ragasztót is.
Köszönettel, egy lakó.
Kedves lakó! Mondja meg,
Kedves lakó! Mondja meg, legyen szíves, a konkrét házszámot: hol maradt fent a ragasztócsík?
===
bácsi a biciklin
Hogy lehet legközelebb
Hogy lehet legközelebb ilyen plakátozásra jelentkezni? Mert én is kitennék egy párat szívesen ;)
_________________________
"Ha nem baj én is megpróbálom,
Van célom és van irányom"
északpesti vagyol? még
északpesti vagyol? még lehetsz:) mert ezt az ép levlistán hirdettük meg.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Egy ideig belváros lettem
Egy ideig belváros lettem majdnem, de aztán hazaköltöztem az albérletből...Szívesen lennék én minden, de a szívem a BME-környéke felé húz. Valszeg ott is lesz a paripáim istállója: Martos Flóra kolesz (reméljük összejön, ha nem akkor ismét bejárás:S)
Szóval engem bárki bárhova bármikor hívhat. LEgfeljebb épp nem érek rá.
_________________________
"Ha nem baj én is megpróbálom,
Van célom és van irányom"
Tényleg veszélyes ez a
Tényleg veszélyes ez a szakasz, én pont a trolimegállóban ütöttem el egy gyalogost, nem mentem se gyorsan se lassan, gyalogos meg futott a troli után. Frontálisan ütköztünk, gyalogos sípcsontja megsérült, bringa és én megúsztuk.
Sokat jarok arra felé, legjobb ha a szomszédos Révész utcában teker az ember... nincs akkor forgalom. Ez a járda+gyalogosút vonallal elválasztva életveszélyes.
És akkor a kb. 1 hónapja
És akkor a kb. 1 hónapja felhúzott III. kerületi 50 méteres "bringaútról" ne is beszéljünk:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=47.531969,19.041715&spn=0.00293,0.004...
Lajos u. - Árpád fejedelem utca között a Nagyszombat utca mellett fut, érdemes megnézni!
mi? nincs
mi? nincs képed?
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Jelenleg még félkezű
Jelenleg még félkezű vagyok, esésem után februárig nem is szedik ki a titán csavarokat a kezemből :( Pont esés előtt láttam a kerékpárút táblát, gondoltam másnap visszamegyek lefotózni :S
Azóta egyszer láttam hévről, elég gyász. Igyekszem lefotózni mihamarabb de szerintem bárki más gyorsabb lesz nálam ezügyben.
Titáncsavar, óbazz...
Titáncsavar, óbazz... :-(
===
bácsi a biciklin
Olyannak kelett volna
Olyannak kelett volna kirakni a plakátokat...
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Igazából nem csavar, hanem
Igazából nem csavar, hanem 2mm vastag titán drót, a két nagyobb ujjcsontot rögzíti 2db, mégpedig úgy, hogy egymásra átlóssan keresztezve van "tűzve" a csontokba.
Én még nagyon olcsón megúsztam, kb. minden csúnyább törésnél kell tűzni, ha "diszlokálódott" azaz nem arra áll a cucc mint kéne. Láttam csuklóba, vállba, stb., na az komoly :)
Ne rakjátok ki a kezetek esésnél :D Majd csinálok posztot tanulsággal meg minden ha befoltoztam szárazbetonnal a lyukat ami megvezetett (margit híd máv állomás).
Nekem a vállamban volt egy
Nekem a vállamban volt egy tízcentis. Fasza volt!
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
"újabb áldozatát szedte a
"újabb áldozatát szedte a rosszul tervezett és nem karbantartott bicikliút budapesten - a bringások ezt is bezárják!"
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Ugyanezt mondta ma reggel
Ugyanezt mondta ma reggel barátnőm is, hogy én vagyok az élő példa :D
Kár, hogy az adott szakasz (a "peron") jelenleg nem bringaút, hisz előtte ki van rakva a megszűnését jelző tábla (ezért nem fordulhatok a közútkezelőhöz sem).
hmm oda húztak egyet? nem
hmm oda húztak egyet? nem is tudtam róla. na majd holnap reggel arra megyek és lefotózom. kíváncsi vagyok rá
Röhögni fogtok de... XIII.
Röhögni fogtok de... XIII. ker. ugye?
_____________________________
http://wilika.hu
XXXIII.!:) * www.criticalmass
XXXIII.!:)
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Jaja. A Dózsa
Jaja. A Dózsa folytatása.
===
bácsi a biciklin
Csak most értem haza
Csak most értem haza szigorlatról (5), szóval sajna nem tudtam elmenni :( Remélem sokan vagytok/voltatok!
-------------------------------------------------
Ezüst Merida, fekete bukó, és az alábbi Bagaboo:
http://www.flickr.com/photos/papics/3118074537/
http://papics.eu/
Én is rágom a kefét a
Én is rágom a kefét a melóhelyen. GRRRRR!!!
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Lélekben én is veletek
Lélekben én is veletek voltam. Sajnos fél ötig dolgozom, és kicsit ciki ha munkaidőben bringástüntetésen látnak a híradóban.
http://www.facebook.com/profile.php?id=1577723032
Ez nagyon rendben volt. Egy
Ez nagyon rendben volt.
Egy biciklis média SWAT.
Ennyi tévést fotóst egy helyen... Szuperül megszerveztétek, a szalagvarrás, a zacskózás is kameraképes volt, de a két papírlap az oszlopon egyszerűen zseniális mélyhorog. Sinya szerint amiatt sajnos valakit kirúgnak az irodaház építtetőjétől.
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Viszont talán a jövőben
Viszont talán a jövőben kevesebb ember sérül meg és hal meg szar infrastruktúra miatt. Think positive! És készülj a trollokra :).
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Így már értem. Hát, a
Így már értem.
Hát, a terv nem ez volt, a tény viszont tény: valaki szarul költött el pénzt. (az volt a terv, hogy azt mutassuk meg, hogy olcsóbban jobbat lehet építeni. Sőt, ennek azt a vonulatát se lenne hülyeség gazdasági lapokban vesézni kicsit, hogy ha már úgy is kötelező pénzt költeni, akkor azt lehet értelmesen is, olcsóbban is.)
Tehát a dolog nem a kárörömre irányult, hanem szimpla "szakmai" (gazdasági szempontú) kritika akart lenni.
Mondjuk ha most amiatt kirúgnak valakit az állásából mert belement egy ilyen kerékpárút kivitelezésébe... hát... nem ejtek könnyeket.
a munkás nép képeket
a munkás nép képeket akar! :)
Mivel még mindig az
Mivel még mindig az irodában rohadok 20 kilométerre a helyszíntől, sajna nem lehettem ott, de - bízva Kükü ítélőképességében - így látatlanban is gratulálok!
Egyébként pedig az előbb mondták a RádioCafén, hogy a most kezdődő "Bolhacirkusz" című műsorban ez lesz a 2. téma, tehát kb 6 és 7 között foglalkozik majd a demóval a műsor.
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
http://ilyenmasholnincs.blog.
http://ilyenmasholnincs.blog.hu/2009/01/27/bicikliut_a_semmibe_hagyo_mik...
===
bácsi a biciklin
Olvassátok el,
Olvassátok el, érdemes!
Hagyó Miklós válasza a képviselői levélre az ügyben.
indítsunk versenyt: ki emeli ki a legdurvább szöveget!
kezdeném: "A kihelyezett kerékpárút-táblák nem ártanak a kerékpáros közlekedőknek. Leszerelésük nem indokolt. A kerékpárút nem használhatatlan"
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
"A Váci úttól a Duna
"A Váci úttól a Duna felé haladva gyakorlatilag nem jelent kerülőt vagy időveszteséget a kerékpárút igénybevétele az úttesthez képest, viszont nem az 50 km/h sebességű gépjárművek forgalmi sávjában kell haladnia a kerékpárosnak."
------------
Life is Random
"a magaménál jobb
"a magaménál jobb egészséget kívánok Neked."
mit mond erre a Hagyó-magyar szótár? sajnáljatok, léccilécci!
bonnie
amúgy kamu, hogy
amúgy kamu, hogy egyirányú lenne ez a bicikliút, mert kétirányban van kitáblázva!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Kiragadni nem tudnék. De az
Kiragadni nem tudnék. De az figyelemre méltó, hogy a levél elején elismeri, hogy a főváros jóváhagyta, a levél végén viszont arra hivatkozik, hogy a civil kontrollt a Kerékpárosklub gyakorolja.
Tekintve, hogy ti írtatok neki ebben az ügyben tiltakozó levelet, amint megtudtátok, hogy mi épül, némi ellentmondást vélek felfedezni a levél eleje és vége között.
„A beruházáshoz előírt többi közlekedési létesítmény (pl. kanyarodó sávok) helyigényét is figyelembe véve, mivel magánberuházáshoz kapcsolódó, korlátozott mértékű beavatkozásra volt lehetőség, a tervezők ezt a megoldást (egy oldali kerékpárút) javasolták.”
Magyarul: még a kanyarodósáv is fontosabb volt, mint egy harmadannyi helyet elfoglaló kerékpársáv.
"Amennyiben figyelemmel
"Amennyiben figyelemmel kísérted működésemet, tudod: hivatalba lépésem első pillanatától kezdődően azon munkálkodom, hogy Budapest környezeti állapotát (zaj- és légszennyezési mutatóin) javítsunk."
"Jövőre is eljövök - Hagyó Miklós, Stop Smog 2008.
Na ennyit a működéséről.
apropó: idén lesz ilyen jellegű hepaj?
Mer' igény az vóna rá...
kb 50 ember volt, annak a
kb 50 ember volt, annak a harmada sajtó.
De mi az a SWAT?
http://en.wikipedia.org/wiki/
http://en.wikipedia.org/wiki/SWAT
------------
Life is Random
Most épült, a
Most épült, a kerékpárosok pedig be is zárják. Egy rosszul megépített kerékpárutat zárnak be képletesen a Dráva utcában -- helyszíni beszámoló.
http://www.klubradio.hu/cikk.php?id=22&cid=81733
Hamarosan lesz róla szó a
Hamarosan lesz róla szó a radiocafén is (FM 98,6).
Szeretnénk megköszönni
Szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki eljött, segített szervezni, ügyködni az ügyben, összevarrta a szalagot, hozta a zsákot, a kaját, beszédet mondott! nélkületek nem ment volna!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
És köszi mindenkinek aki:
És köszi mindenkinek aki: plakátot ragasztott, plakátot szedett le, nyomtatott, meggyőzött másokat, úton biciklizett, 40millió forintos meggyőző plakátot készített, eljött!
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
„Megszüntették” az új
„Megszüntették” az új kerékpárutat
Metropol 2009-01-27 15:30
http://www.metropol.hu/itthon/budapest/cikk/354443
"Jó példa erre a
"Jó példa erre a helyszíntől nem messze lévő Dózsa György úti buszsáv, amelyet a kerékpárosok is használhatnak."
Miva'? Direkt figyeltem a táblát hazafelé, és nem használhatom. Nem is használtam.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
http://kerekparosklub.hu/node
http://kerekparosklub.hu/node/2838
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Fuss neki mégegyszer!
Fuss neki mégegyszer! Használhatod, ha nem is végig..
bonnie
Akkor elnézést, biztos egy
Akkor elnézést, biztos egy korábbi táblát néztem meg, aztán meg már nem.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Fejetlenség a
Fejetlenség a kerékpárutaknál – letakarják a táblákat
[Belföld] 2009.01.27 13:11
http://www.orientpress.hu/portal.php?ReszletesHir=1&HirID=39128
Most jön a rádiócafés
Most jön a rádiócafés cucc, hangoljatok!
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
Ejha, már így
Ejha, már így felpörögött a mediawave?
Na, fasza ez :)
Nagyon jó volt a 40milliós
Nagyon jó volt a 40milliós plakátod! Ahogy felraktuk és ránkszegeződött 20 kamera......... hú, leírhatatlan.
És utána mindenki ezekről az összegekről beszélt!
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
a számok, azokat mindenki
a számok, azokat mindenki zabálja, mert egyszerű infó...
http://echotv.hu/index.php?ak
http://echotv.hu/index.php?akt_menu=72&newsid=95231
http://www.hirado.hu/Hirek/2009/01/27/18/Jardara_telepiteni_kerekparutat... - ez a regionális híradó volt negyed6-kor, második hír
ha vkinek megvan a filmes változat, tolja!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
http://www.mtv.hu/videotar/?i
http://www.mtv.hu/videotar/?id=37129
02:04-től
hunrun videó:
hunrun videó: http://criticalmass.hu/blogbejegyzes/20090127/video-drava-uti-kerekparsa...
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
na, háromnegyed órás
na, háromnegyed órás műsor a cafén, hát hmm:)
gratula zoli, norbi, györgyi, jános, dávid!
és a tipikus autós kommentelők (fizessenek súlyadót,, bicikli már nem vasló a városba, stb) meg jól ki lettek osztva
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
Megvan-e ez valakinek, ill.
Megvan-e ez valakinek, ill. nem tudjátok, hol lehetne letölteni? Sajna lekéstem.
_________________________
Priority for People, rather than automobiles
"Vasló" ? nem tudom, hogy
"Vasló" ?
nem tudom, hogy sajtóhiba-e, de nagyon jól sikerült :-P
------------
Life is Random
http://nol.hu/belfold/bicikli
http://nol.hu/belfold/biciklisek_a_bicikliut_ellen
címlapon. lesz videó is.
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
TV2 nem adott
TV2 nem adott hírt...
---
Bringasávot a Nagykörútra!
"leavatott" ez de nagyon
"leavatott"
ez de nagyon nagy :D
mónik és laccik!
mónik és laccik! méreteink mekkorák voltak? :)
www.myspace.com/loudsociety
Te egy két lábon, mit
Te egy két lábon, mit beszélek, két keréken járó kognitív disszonancia vagy. Egyfelől ez az aranyos futárszleng, másfelől a 20+ezres teksztrány cicaruci... Én már lemondtam arról, hogy megértsem a mai fiatalokat. :-)
===
bácsi a biciklin
Ebben az esetben nem lenne
Ebben az esetben nem lenne rendjénvaló redukálni a kognitív disszonanciát. :).
Ádám
______ _______ ______ _______ ______ _________ ________
"Fear is the path to the dark side... fear leads to anger... anger leads to hate.. hate leads to suffering."
Isten ments! Nekem így
Isten ments! Nekem így tetszik, ahogy van. Nem úgy értem. Na.
Wow, most látom, pontot teszel a szmájli mögé! De vagány! :-)!
===
[cukros]bácsi a biciklin
Szerintem az egy kilógó
Szerintem az egy kilógó fog :)
_____________________________
http://wilika.hu
Szépségpötty. === bácsi
Szépségpötty.
===
bácsi a biciklin
főiskolai tanulmányaim
főiskolai tanulmányaim kedvenc kifejezése :)
Ilyenkor megnyugszom, hogy
Ilyenkor megnyugszom, hogy nekem csak olyanokat kell tanulnom, mint diszlokáció és tixotrópia... nem, inkább elkeserít, mert még mindig nem mondták meg nekem, hogy mihez fogok ezekkel kezdeni.
De a rojtos micellák továbbra is viccesek.
_____________________________
http://wilika.hu
Te miért nem valami
Te miért nem valami művészmédiasuliba jársz?
===
bácsi a biciklin
Mert? (amúgy az volt az
Mert? (amúgy az volt az alapkoncepció, mert itt van nyomda-média szak... csak hát... na mindegy, órákat tudnám szidni a magyar oktatást, a tananyag összeállítását, miegymást)
_____________________________
http://wilika.hu
Mert? Már csak az új
Mert?
Már csak az új avatárod miatt is.
===
bácsi a biciklin
Azzal még nem hatok meg egy
Azzal még nem hatok meg egy diplomára való bizottságot. :D
Amúgy tőled irigyeltem meg a mozgó avatárt. :)
_____________________________
http://wilika.hu
Megtisztelő, de az enyém a
Megtisztelő, de az enyém a sokadik.
===
bácsi a biciklin
De a leginspirálóbb.
De a leginspirálóbb. :)
(illetve Hemü egyik régebbi avatárja volt még komoly :) )
_____________________________
http://wilika.hu
nekem is toplistás. :) -
nekem is toplistás. :)
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
Forgass!
*CMS* RABIC
MK-KP: titkárnő
az egyik kedvenc
az egyik kedvenc reklámszlogenemben is benne van:
"Ennek a háznak a falai olyan jól védenek a kognitív disszonancia ellen, hogy Önnek nem is kell tudnia mi az!"
Miért, én se tudom mi az a
Miért, én se tudom mi az a falai.
Majdnem jó (egyes/többes)!
Majdnem jó (egyes/többes)! :-)
===
bácsi a biciklin
Néhány
Néhány kép
_________________________
Priority for People, rather than automobiles