A buszos sztorim folytatása a BKV-figyelőn - http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/01/22/elvettek_a_szabalyserto_buszvezeto_...
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
A buszos sztorim folytatása a BKV-figyelőn - http://bkvfigyelo.blog.hu/2009/01/22/elvettek_a_szabalyserto_buszvezeto_...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
legyen példa mindenkinek!
legyen példa mindenkinek!
Reméljük ez volt az
Reméljük ez volt az utolsó eset - mert a többi buszvezető tanul az esetből és ezentúl béke és nyugalom lesz. Halleluja!
Tudom, naív vagyok, de hadd legyek :)
hf, aki arra fordítja a szabadidejét, hogy az észak-pesti bringásoknak jó legyen
nahát! :)
nahát! :)
"Több sofőrrel is
"Több sofőrrel is beszélgettem, és az a benyomásom, nem értik, mi történik a városban. ... Őszintén nem értik, ki az a hülye, aki Budapesten biciklivel akar közlekedni. Pedig ennél már csak több biciklis lesz, rohamosan fognak terjedni a közös kerékpáros-busz sávok, és a sofőröknek meg kell tanulniuk, hogyan közlekedhetünk együtt. Természetesen ez a kerékpárosokra is vonatkozik..."
és az autósok és gyalogosokra
Én elképzelem mi mehet
Én elképzelem mi mehet most a BKV buszgarázsok öltözőiben, büféiben. Inkább ne tudjuk meg...
A következő napokban buszokkal mindenki vigyázzon.
Ettől eltekintve természetesen helyes, ha elvették a jogosítványát egy ilyen mutatvány miatt. Csak ilyenkor mindig van egy dühös reakció a munkatársak részéről.
távolról sem minden
távolról sem minden buszsofőr idegbeteg. szóval én nem paráznék rá, hogy eligazításon kiadnák a jelszót: ma mindenki elüt egy biciklistát.
Az öltözőkben stb most
Az öltözőkben stb most szépen elterjed a híre, hogy aki szándékosan veszélyezteti mások életét, az számolhat a következményekkel. Ennyi. Ennél több nem is kell.
Nem hiszek a "dühös reakciókban", nagyon butának kell ahhoz lenni hogy valaki pont egy ilyen büntetés után kockáztassa, hogy a bringásokon (vagy akárkin) élje ki magát. A buszvezetők sem hülyék. És szerintem ők is örülnek neki, hogy azt a néhány idiótát, aki nem való oda, kirakják.
Az öltözőkben inkább
Az öltözőkben inkább szidják a bringások k..va anyját, már csak szolidaritásból is. Kicsit olyan, mint itt a CM honlapon, ahol az autósok vérét kívánják időnként T. topiktársak.
A második bekezdéseddel egyetértek... Az utcára remélhetőleg nem ül át a dühös reakció.
----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.
Szerintem a buszvezetők
Szerintem a buszvezetők között is rengeteg a normális, nyugodt ember - ha valaki nem rendelkezik ezekkel a tulajdonságokkal, akkor nem hiszem hogy sokáig bírja ezt a szakmát. Gondolom őket is zavarja, hogy ha pár idióta kolléga viselkedése rontja a megítélésüket. Biztos van anyázás, mert az mindig van, de szerintem ennél fontosabb, hogy néhányan kicsit elgondolkoznak és megpróbálank együttélni a bringásokkal.
A bringások sokat tehetnek azért, hogy a dolog jól süljön el. Kétféleképpen lehet reagálni arra, hogy az agresszív buszvezető lebukott:
(1) na végre, minden buszsofőr bunkó, most legalább eggyel kevesebb szaladgál az utakon,
(2) de jó, hogy kigyomlálták ezt az alakot, mert így javult a normális buszvezetők aránya, utóbbiakat szeretjük.
Sokkal előnyösebb nekünk, ha a (2) lesz előtérben.
+1, hogy frappáns legyek
+1, hogy frappáns legyek :)
----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.
Ha az öltözökben most
Ha az öltözökben most szidják a bringásokat, az szerintem érthető és normális reakció. És a bringásoknak is csak haszna lesz belőle, legalább nem az utcán sülnek ki a feszültségek.
===
bácsi a biciklin
Az ilyen kretén biciklisek
Az ilyen kretén biciklisek és gyökér BKV-sok írtsák csak egymást nyugodtan. Mindenki jól jár.
Szia! Én Névtelen vagyok.
Szia!
Én Névtelen vagyok. Téged hogy hívnak?
Szia! Én is Névtelen
Szia!
Én is Névtelen vagyok. Csak nem...?
Tesó! (Összeölelkeznek,
Tesó!
(Összeölelkeznek, könnyek. Függöny le. Taps.)
Jipííííííjj
Jipííííííjj
Ja tényleg, igazad van. Egy
Ja tényleg, igazad van. Egy biciklis mindig szabálytalan, kretén, és ha baj van csak ő lehet a hibás. A szent autós-buszost pedig mindig csak szívatják a kretének. Egyáltalán hogy van pofájuk kimenni az úttestre?!
nem védeni akarom az
nem védeni akarom az előtted szólót, de érdekesnek találom, hogy ezen a fórumon a piroson áthajtó bringás is bocsánatot nyer... elgondolkodtató.
--
Bringabolt adatbázis
Azért mégis csak egy
Azért mégis csak egy bringás fórum. :-)
De a bringások sem jobbak mint az autósok. Csak mások a problémák, az egyik áthajt a piroson mert nem jön semmi minek álljon. A másik meg parkolónak nézi az útszéli bringasávot mert szerinte úgyis ki lehet kerülni. stb. stb. A KRESZT mindenkinek be kellene tartania. (ami néha azért életveszélyes)
Mondjuk szerintem nem lehet
Mondjuk szerintem nem lehet összehasonlítani a szándékos közúti veszélyeztetést, melyet egy busszal követ el valaki egy kerékpárossal szemben azzal, hogy a bringás átmegy egy piros lámpán, miután meggyőződött róla, hogy az veszélytelen...
Az egyik szándékosan veszélyeztet másokat, a másik pedig veszélyt kerül el.
www.gruppetto.hu
Az utolsó mondat második
Az utolsó mondat második félmondata szükségtelen, csak megzavarja a fejeket. Egyébként így van, nem értem, hogy hogyan nem bírnak sokan eljutni idáig agyilag. Azazhogy van sejtésem. Nem érzik, hogy hol a határ.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
A biciklisnek semmi baja sem
A biciklisnek semmi baja sem lett, mivel a buszvezető is meggyőződött róla, hogy veszélytelen.
De legalább az agyatlan bringások ezentúl meggondolják hogy keresztbe tesznek-e egy buszvezetőnek.
Hát, pedig most
Hát, pedig most meggyőződhetett róla, hogy rohadt veszélyes ez a játék rá nézve, mert ezért elveszik a jogosítványát.
Vadászati tilalom van, tessék felfogni!
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Szorgalmas troll vagy te,
Szorgalmas troll vagy te, nem akarsz beregelni? Bár eléggé jellemző stílusod van, ezért elég jól el lehet különíteni a többitől, de na. Kényelmes ember vagyok.
Eltévedtél, nekük sokkal
Eltévedtél, nekük sokkal színvonalasabb névtelen trolljaink vannak, ezzel itt már labdába se rúghatsz.
Remélem sokan tanulnak majd
Remélem sokan tanulnak majd ebből az esetből.
-------------------------------
a bigtétényi kerékpáros bandita
Sajnos vannak olyanok akik
Sajnos vannak olyanok akik semmiből nem tanulnak, és nem fogják levonni a következtetést, de ha félnek, már az is elég. A lényeg hogy remélhetőleg belátják, hogy nem érdemes a kerósokat életvesélyes helyzetbe sodorni csak azért mert "zavar", mert különben úgy járnak mint a kolléga.
Meguntam. Ti
Meguntam. Ti jöttök.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Nem
Nem értem...
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Bocs, nem voltam elég
Bocs, nem voltam elég informatív. :-)
Nem tudom már követni a BKVFigyelőn a hozzászólásokat, annyi jön, nemhogy válaszolni rá.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
remekek a kommentek
remekek a kommentek télleg..
a legjobb hogy azért megyek a lánchídon hogy növekedjen az adrenalinszintem, az nem merült fel hogy azért mert arra lakom :)
Lusta dög vagy; én röpke
Lusta dög vagy; én röpke két óra alatt végigolvastam és egy gigareplyban kiosztottam az összes marhát. 8^)
Egy BKV-S 1 napja
Egy BKV-S 1 napja (délutáni müszak):
16:00 Átveszi a buszt a délelöttös kollégátol.
Müszaki átvizsgálás... elindul egyáltalán?, fog e a fék? Ha OK, akkor indulás!
16:05-20:25-ig kb 1 orás körök a vonalon. (folyamatos koncentrálás. Figyelni kell: elindulásnál, megállásnál, utas fel-leszállásnál, gyalogosra bringásra, autosra mindezt -adott esetben órákig a szmogban, dugóban 40C-os melegben, -15C-os hidegben, a régi tipusokon se fütés se hütés- 10 perces szünetekkel(ha késés van nincs pihenö)
20:25-21:45-ig müszaki pihenö. (Ha kiesik egy járat, ami gyakori...(a buszok 20%-ához szerelöt kell hivni naponta) mehet tovább a munka, legfeljebb késöbb megadják vagy elöbb mehet garázsba....
21:45-00:35- körözés kisebb 10-20 perces szünetekkel.
00:35-00:40 Beérkezés a garázsba, busz leadása, hibakönyv megirása, szolgálat leadása.
A BKV jármüvezetöi minden nap emberek ezreinek biztositják az A. pontbol B. pontba történö eljutást, ezzel együtt felelösséggel tartoznak utasaik és a többi közlekedö biztonságáért, mindezt olyan buszokkal, amiket már nem szabadna kiengedni az utakra.
A folyamatos stressz, autósokkal, és gyalogosokkal való konfliktusok minden sofört probára tesznek.
Nem tolerálható a buszvezetö viselkedése, de lehet igy kicsit változnak a vélemények, ha csak kicsit is....
9
Ha leírnád egy baleseti
Ha leírnád egy baleseti sebész egy napját (ügyelettel, etc), sokkal durvábbakat is látnál. Mégsem indok arra, hogy szívassa vagy veszélyeztesse a betegeket.
Nem tudom milyen irányba szeretnéd, hogy változzanak a vélemények. Toleráljuk a vezető viselkedését? Nem fog rá sor kerülni. Változzon a buszsofőrök általános megítélése? Talán, de ezt nem az fogja elérni hogy ha leírod milyen a napjuk, hanem az, ha az emberek látják hogy normálisan vezetnek, és ügyelnek a bringásokra.
Saját tapasztalatom: még
Saját tapasztalatom: még soha nem veszélyeztetett BKV-s. Bunkó is nagyon ritkán volt valamelyik. Sokkal több pozitív tapasztalatom van viszont kerékpárosként, amikor valamilyen gesztussal, vagy konkrét cselekedetében egy-egy söfőr jóindulatunak és kedvesnek bizonyult, messze túlmutatva a KRESSZ előírásain. Szerintem minden normális ember tisztában van vele, hogy nehéz, felelőségteljes munkát végeznek, szar körülmények között. Sztrájkoknál én mindíg helyeseltem, és szurkoltam (könnyű nekem, bicajról :)). Fontos lenne, hogy ha valaki kezd túl feszültté válni, akkor lehetősége legyen szakmai segítséget kapni, szabadságra menni, vagy átmenetileg más munkát végezni, mielött a feszültség veszélyforrás lesz. Tartok tőle, nincs így, és ez nagy baj. Viszont ha valaki már veszélyeztet másokat, akkor el kell tiltani. Ezzel mindenkit védenek, őt is. De ebben egyet is értünk.
Ádám
______________________________________________________
"There is nothing more horrifying than stupidity in action."
Ez is egyfajta ember egy
Ez is egyfajta ember egy napja. En ismertem olyan buszvezetoket, akik szerettek amit csinalnak. Ez onnan is eszreveheto, hogy a nap mint nap latott utasnak visszaintenek. Persze hirtelen egy ilyen jutott az eszembe, a 15-oson, ami az egyik legvadregenyesebb jarat a sokat szidott Lonyaival, Pannoniaval es a reggeli kukasautoival.
Ezzel egyutt lefogadom, ha a busz klimatizalt lenne es tiszta, tokmindegy hany utassal, mert az a vezetonek ugyis mindegy, es nem kene az ossze-vissza parkolo autok kozt manoverezni meg a dugoban araszolni, az a nyomorult sofor is bekesebb lenne.
Jobb neki, h nem vezet tobbet buszt, meg meglehet h halas is lesz egyszer, tegyuk fel beinditja a sajat vallalkozasat es milliomos lesz. Lesz az MK-nak tamogatoja vegre. :~)
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
http://www.kerekparosklub.org/del-pest
és? Ez nem mentség... Nem
és? Ez nem mentség... Nem fogtak pisztolyt a fejéhez mikor XY buszvezetőnek állt.
Ettől függetlenül nehéz és idegölő munkának tartom, amit napi szinten lenyomnak. Aki nem bírja szálljon ki... még ellenőrnek jó lehet :)...na ez csak vicc volt
----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.
"...kemény ez a munka,
"...kemény ez a munka, szétbasz az ideg,
buszsofőr vagyok, azt' mindenkit elviszek..."
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Meglepo, hogy ennyi
Meglepo, hogy ennyi hozzaszolas dacara sem beszel a media errol sehol. A problema nem is letezik? Csak egy ember (buszvezeto) es egy masik ember (kerekparos) fejeben?
Vagy ez is az oszd meg es uralkodj resze? Hadd utaljak egymast?
Amugymeg ha sose bringaztam volna, akkor is hanyok attol a rengeteg autotol, ami miatt mar a jardan sem lehet biztonsagosan vegigmenni, mert valaki vagy lehajt onnan vagy epp felhajt oda parkolni.
A BKV szinvonala meg fos, nem fizetek erte.
Mindegy, vegigolvastam a hozzaszolasokat, es minden hozzaszolorol kialakult egy kep bennem. Kirol az, hogy nehez a targyilagossagtol elteriteni, es higgadt magabiztossaggal valaszol a hanyagul (tele helyesirasi es gepelesi hibakkal odavetett) es atgondolatlanul megirt kommentekre.
Egy masikrol az, hogy altalaban az eletevel van problemaja, onnantol, hogy kilep az utcara, ahol ezer veszely fenyegeti, mert elkezdi onnan hogy A-B-vel szabalytalan, aztan jon a villamosrol leszallo tomeggel, majd befejezi valahol egy altalanos mindenki szabalytalan megallapitassal, ami igencsak ostoba megallapitas leven hogy harom es felmillio emberrel kell megosztania az eletteret, akik nem feltetlenul azt teszik, ami neki jo.
Szoval en semmit nem tok kihamozni ebbol, tortent egy eset, meg van oldva, az eredmeny nem tetszi annak, akit hatranyosan erint, de hat errol szol az elet, a munka, a parkapcsolat, csak nem minden balhes esetben van a rendorsegre is szukseg. Itt volt.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
http://www.kerekparosklub.org/del-pest
Két idióta
Két idióta összetalálkozott az utcán. Naponta tudod hányszor történik ez meg? Már mi a francért kellene a médiának erről meszámolnia? Mert egy ilyen kis belterjes biciklibuzi fórumon most éppen erre verik?
Én meg akkor is hanyok attol a rengeteg biciklistől, ami miatt mar az úttesten sem lehet biztonsagosan vegigmenni, mert valaki vagy szembe jön lámpa nélkül az egyirányú utcában, vagy baszik jobbra tartani, és feltartja a forgalmat.
Olcsó megoldás: maradj
Olcsó megoldás: maradj otthon a barlangodban.
Ezaz tesó, jól megmondtad
Ezaz tesó, jól megmondtad nekik!
Szerintem ez ciki, szégyent
Szerintem ez ciki, szégyent hoz ránk...
Megmutatjuk a sok neves
Megmutatjuk a sok neves kreténnek!
Csak írigy vagy, de ez nem
Csak írigy vagy, de ez nem helyes. Engedd el ezt az érést. HA felismered, hogy attól függetlenül lehetsz jó és értékes, hogy névtelen vagy, elmúlik ez a sok negatív érzés, és neked is jobb lesz. Peace!
Te könnyen beszélsz.
Te könnyen beszélsz. Nekem anyámék lusták voltak elmenni az anyakönyvi hivatalba. Tudod milyen nehéz névtelenként élni? Viszont legalább sohase hívtak ki felelni a suliban.
Az elso valaszra nem kivanok
Az elso valaszra nem kivanok reagalni, majd ha az illeto megtanul emberekkel ember modjara kommunikalni es megvalogatja a szavait, esetleg beszelhetunk.
A tobbit nem latom at ki kivel beszelget. Szal nem tok valaszolni.
______________________________
Zonder Fiets Ben Je Niets
http://www.kerekparosklub.org/del-pest
Ez benne a lényeg.
Ez benne a lényeg. Szerintem.
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
ember... (?) te annyira
ember... (?) te annyira kész vagy, hogy már ironikus-röhögőgörcsöm van tőled... :D
hanyok attol a rengeteg
hanyok attol a rengeteg biciklistől
Egyre többet fogsz hányni.
===
bácsi a biciklin
Nem rókázol elég
Nem rókázol elég intenzíven, mert nem száradtál ki :DDD Majd nyáron belehúzol és elhúzod a csíkot az élők soraiból :DDD
pixel, becsülöm
pixel, becsülöm emberségedet!
*
www.criticalmass.hu/lakat
http://kerekparosklub.hu/eszak-pest
egy kis idézet a
egy kis idézet a békávéval folytatott levelezésemből, amikor ezt olvastam, már rájöttem egyből....mit várok én ezektől???????
"Sajnos általános hiedelem, hogy az autóbusz forgalmi sávban a kerékpáros szabályosan közlekedik, pedig ez a jelenleg érvényben lévő KRESZ szabályozás szerint, csak abban az esetben megengedett, ha erről külön kiegészítő tábla rendelkezik. Ilyen autóbusz sáv Budapesten jelenleg nincs, ezért az autóbusz sávban közlekedő kerékpárosok valamennyien szabálysértést követnek el. Emellett nagyon sok kerékpáros figyelmetlenül, az autóbusz sajátosságait figyelembe nem véve közlekedik.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk. Bízva abban, hogy intézkedésünk hatására hasonló eset nem fog előfordulni, az átélt kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük.
Budapest, 2008. november 20.
Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető (!!!!!!!!!!!)"
a keroutinformon olvashaó a levelezgetésünk, aminek semmi eredménye nincs a mai napig sem.
csak azért a biztonság kedvéért közöltem velük, h hol is van bpn buszbici sáv.
mert van.
.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!
grrrr _______///Hemü\\\_____
grrrr
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
Nyugi, hosszú ideje
Nyugi, hosszú ideje látszik, hogy ez a téma vonzza a (fogalma sincsen, de) megmondóembereket. Én is elküldtem a francba. ;-)
Neked honnan van türelmed
Neked honnan van türelmed ilyen sérültekkel vitázni? Hihetetlen. :)
Annyira összevissza magyaráz, mint a részeg, 50-es alkoholisták a talponállóban. Egyszerűen nem értem, amit írni próbál. Elképesztő...
dobákpeti
"Why don't you ask the kids at Tiananmen square?
Was fashion the reason why they were there?"
petiBlog
Sziasztok! Én buszvezető
Sziasztok!
Én buszvezető voltam.
Már nem vagyok, három hónapja léptem ki. Nem kirúgtak, és a jogsim is megvan.
A legtöbb bringás frankó partner volt mindig.
DE!
Van köztetek néhány akkora furkó, hogy Dunát lehetne rekeszteni csak egyel közülük.
Rengeteg történetem van ilyenekkel, akik a mellettünk kígyózó töküres bringaút helyett, előttem billegve lassított szándékosan, mert a záróvonal miatt megelőzni sem tudtam.
Volt, hogy az ilyennel később sikerült szót váltanom, mert azé' a piros lámpán ő sem hajtott át, és mellettem állt.
Azt mondta, hogy ott megy, ahol akar, Demszky ezt neki megengedte.
Na!
Az ilyen hülyéket lőjétek ki magatok közül, és békében lesztek egy életre a buszosokkal.
Olyan ez, mint a Fradi béközép!
Mindezek felett érdekes történet lehet azért az is, hogy miért nem vagyok már buszos.
Ezt a blogomon olvashatjátok: http://buszosvoltam.blogspot.com/
Kívánok Nektek békés és egészséges kerekezést, és barátságot a négykerekűekkel!
Spc777
Ravasz! _______///Hemü\\\___
Ravasz!
_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /
pontosan azért ment az
pontosan azért ment az úton, mert a bringaút kígyózik. sajnálom, de az úton közlekedni még önmagában nem bűn: valóban kellemetlen, ha egy megállóközben nem tudod megelőzni a bringást és ezen vesztesz 10 másodpercet, de talán kezdjük a buszok gyorsítását a buszsávok építésével és a meglevők tisztán tartásával a vészvillogós stb autósoktól.
Nekem 1 történetem van,
Nekem 1 történetem van, amikor konkrétan majdnem megöltek.
Útvonal-engedéllyel (200 km-es balaton kör verseny, azt pedig NEM KERÉKPÁRÚTON rendezik) szorított le egy 80-al, 10cm oldaltávval előző, rámhúzó busz a befele tartó útpadka felé. Nem mi voltunk az egyetlenek az úton és a hátunkon volt a rajtszám is (nem viccből voltunk ott), kerékpárút sehol. A mögöttem tekerő jóbarátom totálban látta az egészet. Sikerült nem elbukni a saját lélekjelenlétem és a jószerencse mentett meg.
Egy buszos furkó 1000x veszélyesebb, és a te kellemetlenségeid arányban sem állnak az életveszéllyel. Úgyhogy az ilyen panaszok nem hatnak meg.
-
Zsurmi
Egy kérdés: Tekertél te
Egy kérdés:
Tekertél te végig egyszer is az ilyen tök üres bringaúton? És rendszeresen a városban? Nagyon hamar rájönnél, hogy a budapesti kerékpárút-hálózat jelenleg nem alkamas közlekedésre (biciklizésre esetleg), az utak minősége, a szétszabdaltsága, összefüggéstelensége, a rajta parkoló gépjárművek és az ott sétáló gyalogosok miatt.
__________________
Nem az a lényeg, hogy megadják-e az elsőbbségedet vagy sem, hanem az, hogy ha megadják, akkor ÉLJ vele, ha viszont nem adják meg, akkor ÉLJ nélküle.
Hálózat? Milyen
Hálózat?
Milyen hálózat?
6É futás
www.6efutas.hu
+1 - Zsurmi
+1
-
Zsurmi
Ez elcsúszott, spc777-nek
Ez elcsúszott, spc777-nek ment.
__________________
Mert így kerek a világ.
Rendi! Értek mindent! Eddig
Rendi!
Értek mindent!
Eddig nem voltam tisztában a fogalmakkal, és hála Nektek már ez is megoldódott.
Tehát vannak a kerékpárosok, akiknek nem jó a brigaút, mert ott csak biciklizni lehet.
A megoldás:
Kelle egy bringaút a bicikliseknek, aztán egy kerékpárút, a profiknak, egy buszsáv a buszoknak, egy sáv a mazsoláknak, egy a személyautóknak, egy a teherautóknak, egy a villamosnak, és, ha van még hely, akkor lehetne egy csatorna az út közepén hajóknak. :)
Csak hülyéskedek.
Nem állítottam, hogy a buszosok között nincsen néhány nagyon barom.
Van!
Én tudom! Köztük éltem egy ideig.
Azt gondolom, hogy mind a két tábornak sikerült is néhány kirívó esetet felhozni.
Vagy úgy gondolják a bringások, hogy csak a buszosok között van hülye, ők pedig szentek mind?
Mert, ha igen, akkor innentől szerintem semmi értelme semmilyen párbeszédnek.
Ahogyan mondtam én már nem buszozok. Sok oka van ennek. A gerincem sem bírta, és a gyerekeimnek, a feleségemnek, a családunknak még sokáig ban rám szüksége, nem akarnak kerekesszékben látni, és én sem vágyom oda.
A buszvezetőket manapság sikk össze-vissza verni, mindenféle részeg tahónak, ez sem tetszett annyira, bár a 186 centim, és a 120 kilóm távol tartott tőlem minden hőzöngőt eddig.
A legnagyobb gondom viszont mindig is az volt, hogy lehetetlen a nyoilc órás buszozással emberi életre elegendő fizetést kapni.
Ezért váltottam és nem bántam meg.
Itt a történet:
http://buszosvoltam.blogspot.com/
Szép napot nektek!
Spc777
Egyetért veled szerintem a
Egyetért veled szerintem a többség, a hülyeség járműfüggetlen.
Szerintem amúgy valamit félreértettél. A mi bicikliutaink sajnos nem alkalmasak biciklizésre, vagyis de, csak biztonságosra nem. Ha biztonságosan menne rajta az ember, akkor annyira lassú lenne, hogy már nem érné meg. Na meg még úgy is sokkal nagyobb veszélyben van az ember, és sokkal több idegeskedéssel jár (babakocsi, nagymama szatyorral, kirohanó kisgyerek, parkoló autó, stb.). Az úton mi is látjuk az autósokat, ők is látnak minket, és nem élünk abban a naív tudatban hogy a nekünk készült bicikliúton biztonságban vagyunk, mert sajnos nem. Máshol se biztonságos a járdán vezetett bicikliút, jobb helyeken nem is építenek ilyet.