A bejegyzés munkában születik, a frissítések között 1-2 óra vagy akár nap is eltelhet. Remélem, 2-3 részletben fel tudom tolni.
Milánóban szerintem sokkal kevesebben bringáznak alapból, mint itthon. Viszont a belvárban gyakorlatilag mindeki sikkesen, de nem kicsit. Ott alapból is mindenki nagyon ügyel a kinézetére. Mindenestre egy cyclechic-tanulmányutat megér a város. :)
90% (a kevésből) a járdán rakja neki. Két napig voltam ott, két bringás balesetbe futottam bele, a második villamosos volt. Nem releváns statisztikai szempontból, de elég komor hangulatfestő elem volt.
Milánóban szinte mindenhol macskakő van, de azért megmosolyogtam a fulltelós Bianchit.
A BikeMI idei termés, még biztosan fog fejlődni.












Mondjuk, ha mindenhol
Mondjuk, ha mindenhol macskakő van, akkor én is a járdán raknám neki!
A témához képes illusztráció: http://www.copenhagencyclechic.com/search?q=milano
hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!
Élménybeszámolók
Élménybeszámolók másfél évvel ezelőttről:
http://keroutinform.freeblog.hu/archives/2007/12/01/Arpadfold-Milano/
és
http://keroutinform.freeblog.hu/archives/2007/12/02/IGA_Milanoban/
- Ms. Critica "Lulu" Lujka -
*CMS* RABIC
MK - KP
"Az öröklét nem az időben rejlik, hanem az összhang állapotában."
Én is voltam Milánóban
Én is voltam Milánóban rövid ideig idén. Elég nagynak éreztem a biciklis létszámot, de nem mondanám, hogy többen voltak, mint Budapesten. Úgy látszott, hogy Olaszországban legalább annyira szempont, hogy mindig és mindenhová el lehessen menni autóval mint nálunk. A szűk utcákban alig lehetett elférni a keskeny járdákon, pedig jelentős volt a gyalogos forgalom.
Milánó környékén kétféle biciklis volt: járdázó, lassú, szabályokkal nem foglalkozó közlekedő meg sportoló, aki az úton megy és - talán mivel nagyobb sebességnél így praktikus - nagyjából betartja a szabályokat. Lámpát nem nagyon használtak. Az autóforgalom nagyon nagy volt.