Ne tessék bedőlni, Totalcar teszi a dolgát és képviseli az érdekeit.
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2009.06.26.&377661
Sok ilyet fogunk még olvasni. Budapest élhetőbbé tétele áldozatokkal fog járni, csakhogy most azoknak kell több áldozatot hozni akik eddig az autózás előnyeit élvezték, a többiek meg csak a hátrányait.












Ez nagyon jó terv! Ideje
Ez nagyon jó terv! Ideje volt.
A BKV-nak mi köze az időjáráshoz? Ha csak az nem, hogy a villamosok hóban-melegben jól járnak.
Ráadásul az említett szakaszon igen jó a tömegközlekedés.
Arról nem is szólva, hogy öngólt lőtt a képpel: ennél a helyzetnél mindenkinek csak jobb lehet. Tapasztalatból mondom, hogy a Szabadsajtó út - Kossuth L. utca - Astoria napközben mindenkinek (gyalog, kerékpárral, BKV-vel, autóval) élhetetlen, használhatatlan.
a kép tényleg elég
a kép tényleg elég csúnya öngól :)
"Egyelőre nehéz
"Egyelőre nehéz megítélni, hogy az átalakítások milyen hatással lesznek a belváros amúgy is zsúfolt közlekedésére és parkolási viszonyaira, de az az érzésünk, hogy a korábbiaknál is nagyobb dugók várhatók a jövőben, hacsak a manapság autóval közlekedők át nem szoknak a tömegközlekedési eszközök, vagy a kerékpár használatára, ami azonban éghajlati viszonyainkat és a tömegközlekedés színvonalát nézve aligha tekinthető reális elvárásnak."
Én meg nem fogok azt a tetves oldalt olvasni az tuti, mégis mi az hogy nem jó éghajlat van nálunk bazki, nálunk van a legjobb egész kelet és közép európában, vagy az a tudatlan aki írta ezt a szennyet még tán nem járt külföldön, ajánlom néki, hogy ne legyen ostoba...
semmi köze nincs ennek az
semmi köze nincs ennek az éghajlati viszonyainkhoz, pláne a tömegközlekedés színvonalához. Egyedül az agymosottak magas arányát említeném döntő faktorként.
Üdv: Egy városi bringás, bkv bérletes büszke autótulajdonos. Totálkár szevvvasz.
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
csak nehogy vega legyel meg
csak nehogy vega legyel meg a vegen... :))
voltam dicső ifjúkoromban.
voltam dicső ifjúkoromban. a vashiánytól kihullott a hajam, de ez persze egyéni anyagcsere probléma. Azóta átlovagoltam a slow foodra és kakasherepörköltet eszek hagymásvérrel és velőspacalos szalontüdő pástétommal :)
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
Köretnek meg juhtúrós
Köretnek meg juhtúrós sztrapacska a tetején szalonnával. :)
az se rossz, de igazából a
az se rossz, de igazából a káposztalevélen sült kemencés kenyérre esküszöm zsírjában érlelt hízott libamájjal (és tepertődarabkákkal) ami köményes káposztasalátával vagy almával az igazi. (Esetleg kemencében sütött csülkös kenyérre).
Desszertnek pedig a jól lehűtött érlelt sárgadinnyét kultiválom, amibe előzetesen egy orvosi fecskendővel barack és mandula aromákban gazdag száraz szamorodnit vagy aszút nyomattak :)
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
Tudsz élni! Én az előbb
Tudsz élni! Én az előbb nyomtam be egy adag vörösboros marhapörköltet tarhonyával a la Barátnő.Délután már csak bicajjal közlekedel, hogy lemozogjam. :)
és akkor még a
és akkor még a gyémánt-máglyán sütött fürjtojás rántottáról nem is beszéltem :)
hja élni az egy dolog, hízni egy másik :) Szerény számításaim szerint a marhapörkölt tarhonyával kerékpárral történő ledolgozása az ide Visegrád meg vissza. (ja: zongorástul) :) Úgyhogy hajrá!
"Budapest b'meg hógy nézel má kí, ezért kellett téged egyesítení???" - Belga
Rossz éghajlati viszonyok,
Rossz éghajlati viszonyok, azt hittem lefordulok a székről :)
2 év alatt asszem 3x áztam meg, de azt is már hazafele úton. És csak azért, mert lusta vagyok esőkabátot hordani. Ha indulás előtt esik akkor kabátban megyek, ha nem akkor meg mindegy hogy hazafele elázok-e, a táskám vízhatlan.
Miaz hogy nem reális elvárás az hogy az eddigi autósok BKV-t vagy biciklit használjanak? Akik eddig azzal jártak, azok valami alsóbbrendű élőlények akiknek megfelel ez a szolgáltatás? Szerintem ők sincsenek vele tökéletesen megelégedve, mégis használják. Az ország se működik tökéletesen, mégis élnek itt emberek, és az autós közlekedés egy rakat ... és mégis százezrek mennek vele be a belvárosba naponta.
A tömegközlekedésről meg csak annyit mondanék, hogy az ország nagyrésze a 2 kezét összetenné, hacsak fele olyan használható lenne a tömegközlekedése mint pesten. Elhiszem hogy ez se felel meg az embereknek, de máshol sokkal rosszabb a helyzet.
Ez az éghajlati viszonyosdi
Ez az éghajlati viszonyosdi tényleg rendkívül szánalmas és gyenge érv. A szerző vagy csak erre a pár zivataros napra érkezett hazánkba, vagy itt él, de hiányzott azokról az áltiskolás földrajz órákról, amikor a helyi éghajlatot vettük, bár feltehetőleg addigra itt cseperedő gyerekként már megtapasztalhatta a kontinentális éghajlat jellemző csapadék viszonyait, illetve napos óráinak számát. Egy dolog viszont valószínű: Dániában, Hollandiában és Svédországban nemhogy nem járt, de még képeslapon se látta és a rádión sem hallott róla, pedig ott sokan - nagyon sokan, még királyok és királynők is kerekeznek - és olykor valóban van okuk az időjárásra haragudni. Ha mégis járt ezekben a mostohább klímájú országokban, akkor bekötötték a szemét, vagy nem kötötték és akkor az történt vele, mint a többivel, akinek a fenekéhez ragadt a tütű-autó: rácsodálkozott, hogy de kafa, itt mennyien járnak bringával, né' má' még az az öltönyös tag is, meg az is ott a kiskösztümben; de itt az ő kis világvárosában visszatér a saját kis korláltolt provinciája közepébe. Autót minden útra, minden járdára, minden parkba még a Dunába is - oda, ha lehet rozsdásat!
csatlakoznék az éghajlati
csatlakoznék az éghajlati viszonyok kiröhögéséhez.
Van valami zsuranilisztikai-típusú citrom díj? megérdemelné a szerző. (nem azért mert az autósok érdekeit védi (?) hanem mert ilyen hülyeséget, öntökönrúgást bevállal)
nem jó az éghajlat...
Hollandia, Dánia, Svédország, Norvégia... na azok aztán kibaszottul ideálisak a kerekezésre. frankón.
öregem...
Hadd nyafogjon! Attól még
Hadd nyafogjon!
Attól még megcsinálják (remélem).
Aztán elfogadják, és így lesz.
Már azt várom, amikor a
Már azt várom, amikor a domborzat nem lesz alkalmas kerékpározásra.
De abban biztos vagyok, hogy a belváros alkalmas az autós közlekedésre, mivel teljesen dugómentes, és lehet haladni mindenhol, a nap minden szakában. Ráadásul a levegő is tiszta, így az sem baj ha mindenki átszáll autóba, és mindenhova utakat és parkolókat építünk. Mert ugye út és parkoló az kell egy fejlett nagyvárosba, jó sok, mert autó nélkül manapság nem lehet megélni, és éhenhal akinek nincs autója.
Ráadásul a gazdaság is összeomlana, ha nem autóznának annyit az emberek. Sokkal kevesebbszer kellene utat javítani, egészségesebbek lennének az emberek, kevesebb lenne a baleset, jobb lenne a levegő, kevesebb zaj, szebb utcakép, több zöld felület. Még az utcák boltjainak kereskedelme is fellendülne, jobb kedvűek lennének az emberek, és nem egy nagy parkoló és autópálya lenne a város. Egy fejlett modern fővárosba tök fölösleges ez a sok hülyeség, vagy nem?
Az autóval járó
Az autóval járó kollégáim aggodalmaskodnak sokszor, ha elkezd egy kicsit is esni az eső, hogy "jajj, hogy fogsz most hazamenni?". Én meg mondom, hogy ez csak víz és nem vagyok cukorból, meg van esőcuccom. De látom, hogy nem győzöm meg őket, annyira hozzánőttek az autójukhoz, hogy már nem tudják elképzelni az életüket nélküle. Azt vettem észre, hogy a komfortérzetük nagyon kis tartományban mozog: ha egy kicsit hidegebb van, akkor "behozom otthonról a hősugárzóm", ha meg meleg van, bömbölnek a légkondik. Nem csoda, ha folyton nyafognak. Mindenki (még az időjárás is) ellenük van.
Ez olyasmi, mint amikor egy
Ez olyasmi, mint amikor egy elítéltnek elkezdik vizsgálgatni a "börtöntűrő képességét". Hülye egy világ.
Nekem is mindig megkérdezik
Nekem is mindig megkérdezik hogy mér mindig biciklivel járok e? Eleinte megdöbbentem hogy miért pont most hagynám abba ha már őt éve biciklivel járok dolgozni, de aztán rájöttem:
1 Én egy kedves ember vagyok és szeretnk velem beszélgatni. Témát nem köünnyű találni, ideális téma a közlekedés, időjárás, hobbid minden egyben van.
2 Irígykednek. Én reggel kiizzadva, de mosojgós arccal megyek a zuhanyzóba. Délután rövídnadrágban, pólóban indulok haza. Ő a délutáni dugóra készül. Közlekedési módot meg fél váltani, annak ellenére hogy érzi nem jó ez így. Mindenesetre szerencsére már több kollégám váltott és közülük csak egy hagyta abba.
Nekem is mindig megkérdezik
Nekem is mindig megkérdezik hogy mér mindig biciklivel járok e? Eleinte megdöbbentem hogy miért pont most hagynám abba ha már őt éve biciklivel járok dolgozni, de aztán rájöttem:
1 Én egy kedves ember vagyok és szeretnk velem beszélgatni. Témát nem köünnyű találni, ideális téma a közlekedés, időjárás, hobbid minden egyben van.
2 Irígykednek. Én reggel kiizzadva, de mosojgós arccal megyek a zuhanyzóba. Délután rövídnadrágban, pólóban indulok haza. Ő a délutáni dugóra készül. Közlekedési módot meg fél váltani, annak ellenére hogy érzi nem jó ez így. Mindenesetre szerencsére már több kollégám váltott és közülük csak egy hagyta abba.
Éghajlati viszonyok, így
Éghajlati viszonyok, így általánosságban, mert ha konkrétumot kellene írni akkor nyilvánvaló lenne milyen nevetséges az állítás. Meleg van, hideg van, vagy mi a baj? Kár hogy zsenge ifjúkoromban nem ismertem ezeket a fordulatokat, mert töriórán elmondhattam volna hogy azért nem akarok felelni, mert tanulási viszonyaim megakadályoztak a francia forradalomról szóló ismeretek elsajátításában.
Tényleg borzasztó lesz amúgy, ha a belvárosban lehet mondjuk korzózni, ahelyett hogy átrobognánk rajta, aztán az agglomerációban lakva fikázhatnánk, hogy csak a prolik laknak ott, mert élhetetlen.
Egyelőre nehéz
Egyelőre nehéz megítélni, hogy az átalakítások milyen hatással lesznek
Így van. Egyelőre nehéz megítélni és pont. Kár, hogy ebben a szörnyű hosszú többsoros kacskaringós mondatban mégis azonnal ítél a szerző, amikor így folytatja: a belváros amúgy is zsúfolt
Csak ki kellett volna hagynia az "is" szócskát és máris jobb lenne :))
Egyébként már sok-sok ezer éve föltalálták az esernyőt, nem muszáj másfél tonna bűzokádó vasat vinni ha esik.
Jajj, szegény,
Jajj, szegény, szerencsétlen, aszfaltpattanás nélkül életképtelen selejtek. Fel fogják lendíteni a fegyveripart :) Rohannak kardot venni, legyen mibe beledőlniük :DDD
Dugósodik a város
Dugósodik a város magától is, pont a túl sok autó miatt. Nyafogni könnyű. Nyaff-nyaff, nem tudok haladni, nyaff-nyaff, feltartanak, nyaff-nyaff, elkések, nyaff-nyaff, nincs hol parkolni, nyaff-nyaff, megbüntet a közterület felügyelő...
De azért csak beül az autóba reggel...
Védd magad!
----------------------------------------
Kék-fehér Simplon outi.
Sokkal durvábbra
Sokkal durvábbra számítottam, lényegében bemutatja a forgalomcsillapítási tervet, nyíltan nem mer állást foglalni ellene (épp ésszel hogyan lehetne?). Csak az utolsó bekezdésben bújik elő a totál káros szemlélete.
Ez az írás ellenben
Ez az írás ellenben értelmes.
Nagy
Nagy Pluszegy...
_________________________
Ha egy kék Mali Ironman húz el melletted a belső sávban: Én voltam:-)
Értelmes az tuti, csak a
Értelmes az tuti, csak a politikusok fostak a bevezetésétől és visszakoztak...
Na igen. Gyalogosként is
Na igen. Gyalogosként is kamikáze módban nyomom a zebránál, ahogy bringával mindenhol. Elsőbbségem van. Még nem ütöttek el soha (de biztos fognak). És ami a legjobb, hogy az oktatóm mondta anno, hogy ő kulcscsomóval a kezében szokott közlekedni és ha valaki el akarja ütni, hát belevágja a szélvédőbe, mert "megijesztette az autós és elvesztette az egyensúlyát".
---------------------------------------
ha ideírom, hogy lila ffi outi peugeot akkor fogtok látni ám?
Azért én a helyedben
Azért én a helyedben biztos inkább a túlélésre játszanék a kamikázeság rovására. Pedig én is ki szoktam kényszeríteni az elsőbbségemet gyalogosként.
Rossz színvonalú a BKV a
Rossz színvonalú a BKV a Károly krt. környékén?
Meg aztán esik vagy 600 mm csapadék Budapesten egy évben.
Autózásra alkalmas a belváros?
A belvárosi autózás "színvonala" milyen?
--------------------------------
Lépj be a SZAKszervezetbe! :)
Háppersze! A 47-es és a
Háppersze!
A 47-es és a 49-es villamos 4-4 percenként közlekedik csúcsidőben (tehát mikor a dugók is vannak), azaz KÉTPERCENKÉNT megy el egy villamos a Károly körúton. A 7-es buszcsaládról ne is beszéljünk...
http://villamosok.hu/balazs/visz/index.htm
Nyaff nyaff, már megint
Nyaff nyaff, már megint csúnyaságokat írnak a gonosz autósok, nyaff nyaff.
? Elgurult valami?
?
Elgurult valami?
Az "autósok" nem gonoszak.
Az "autósok" nem gonoszak. Az újságíró ostoba/bértollnok.
.
.
Ezen mi nem nyafogunk.
Ezen mi nem nyafogunk. Nevetünk rajta.
Védd magad!
----------------------------------------
Kék-fehér Simplon outi.
Az az uccsó mondat engem is
Az az uccsó mondat engem is megnevettetett, főleg az éghajlatos rész. Mondjuk télen ónos esőben vagy minusz 14 fokban az én mosolyom sem túl őszinte biciklin, de ezt a kérdést így nyáron feszegetni több, mint tréfás :)
Amúgy naponta olvasok Totálkárt, jó újság az, kár, hogy itt mindig csak negatív színben tűntetitek fel. Ezt az írásukat például senki nem méltatta arra, hogy megemlítse.
Különbenis örüljetek, az autósok a mi ellenségeink, és most végre rossz nekik, muhahahaha :)
(voltak méltató posztok
(voltak méltató posztok is)
:-)))) ne tessék nevetni.
:-))))
ne tessék nevetni. igenis, van akinek nem telik esernyőre és esőkabátra vagy meleg ruházatra, ezért kénytelen autót használni rossz idő esetén. na. ez van. mások vagyunk.
A terv jó, remélhetőleg a
A terv jó, remélhetőleg a megvalósítás is megfelelő lesz, és jól járunk vele, gyalogosként, bringásként motorosként és autósként egyaránt. A TC-t is sokat olvasom mert autóbuzi vagyok, a cikkeket többnyire autós szemszögből írják, érdekes is lenne bringás szemszögből autós oldalra cikket írni. Azt hogy mi várható az átrendezés után, egyelőre nem lehet megmondani, ha jó a megvalósítás ügyesen össze lehet hangolni a közlekedők érdekeit. Ha ész nélkül építik meg a dolgokat akkor meg úgyis anyázni fog autós, bringás, gyalogos.
A városban a bringa a legjobb, a lustábbaknak motor vagy robogó, az autó arra való hogy kényelmesen és biztonságosan haladva eljuss többedmagaddal nagyobb távolságokra.
Szinte mindenre +1, de ezzel
Szinte mindenre +1, de ezzel nem értek egyet:
érdekes is lenne bringás szemszögből autós oldalra cikket írni.
Szerintem nagyon is kézenfekvő, azaz valóban, érdekes lenne. :) Ha van olyan autós újságíró akit tisztelnek az olvasói és van elég esze hogy átlássa a kerékpárral közlekedők helyzetét, írhatna néhanapján cikket a témáról. Talán közelebb hozná néhány, csak autóval közlekedő gondolkodásmódját a reálishoz, az egészségeshez. Ez mindenki érdeke.
Én is rendszeresen olvasom a TC-t és azt gondolom, van ilyen újságírójuk.
_________________
Ha esik az eső, vizes lesz a bőröm. Ha meg nem esik, megszárad. Ilyen egyszerű.
Amúgy vicces ez a
Amúgy vicces ez a címválsztás (Nyafi, nyafi, nyafi), mikor itt a CM-en is a blogok 80%-a valami miatt nyafizik :)
Kettősmérce :P
Kettősmérce :P
Adalék a szörnyű
Adalék a szörnyű klímához:
http://urbanista.blog.hu/2009/06/25/budapest_az_egyik_legkevesbe_ismert_...
----------------------
Biciklizem tehát vagyok.