Olvasom, hogy Cardiffban döbbenten fékező biciklisek bámulják a városi tanács leleményét, a világ legrövidebb biciklisávját. Az alig két és fél méter hosszú sávon kevesebb, mint egy másodperc alatt végighajtanak az arra kerekezők. A minisáv elkészítése becslések szerint 2000 fontjába kerülhetett a helyi önkormányzatnak. A városi tanács szerint a létesítmény megkönnyíti a bicajosok balra kanyarodását.
Az eredeti hír.













ezek szerint nem csak
ezek szerint nem csak nálunk lopnak :-)
_________________________
HOPPÁ! :D:D
micsoda változás :D nekem
micsoda változás :D
nekem is ez jutott eszembe először, aztán a fixi. :)
Rájöttem, hogy mégse fixi
Rájöttem, hogy mégse fixi :-)
Csak a felső része nincs bebandázsolva a kormánynak...
_________________________
HOPPÁ! :D:D
de azért SS, vagy az se? :D
de azért SS, vagy az se? :D
SS az szerintem is, vagy
SS az szerintem is, vagy csak fékes fix.. :)
---
"Úgy érzem, hogy az áttételek csak 45 felettieknek valók. Hát nem jobb az izmok erejével diadalmaskodni, mint valami mesterséges váltó szerkezet segítségével? Egyre puhányabbak vagyunk... ezért nekem mindig örökhajtós kerékpárt adjatok!"
LOL. szép "hosszú" sáv.
LOL. szép "hosszú" sáv. :D de ez a sáv legalább az úton van, és egész jó minőségű.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Angliában nem baloldalon
Angliában nem baloldalon megy a forgalom? Mert így nagyon nem értem a képet.
Most, hogy elolvastam, minta a balrafordulást szembe irányra mondaná, de továbbra sem tiszta... segítene valaki?
de, angoloknál bal oldali
de, angoloknál bal oldali forgalom van. ugyanúgy, mint Japánban, és még nem tudom hol. :D
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
csekkold a bringát a
csekkold a bringát a flaszterra fújva ;)
---
"Úgy érzem, hogy az áttételek csak 45 felettieknek valók. Hát nem jobb az izmok erejével diadalmaskodni, mint valami mesterséges váltó szerkezet segítségével? Egyre puhányabbak vagyunk... ezért nekem mindig örökhajtós kerékpárt adjatok!"
Igenigen, de akkor miért
Igenigen, de akkor miért kell a balra fordulást segíteni? Az olyan mint nálunk a jobbra - semmi extra, a legeslegegyszerűbb eset: csak az előttem áthaladó gyalogokra kell figyelnem (elméletben). Ezt miért kell segíteni?
Ha meg a "contraflow" valóban szembeforgalmat jelent, hogy kelül a bal oldalra szembeforgalom?
ez a kérdésem....
Érdeklődőknek: Rövid
Érdeklődőknek:
Rövid határidőre vállalok ilyet akár 1000 fontért is!!!
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
Tisztelt Leendő
Tisztelt Leendő Ügyfelünk!
Cégünk a fenti képen látható kerékpársávhoz hasonló forgalomtechnikai berendezés elkészítését már 799 fontért vállalja (ellentétben konkurrenciánkkal, aki nem átall 1000 fontot elkérni). Csak most, csak itt, csak nálunk, csak Önöknek!
---------------------------
Ezüst/fekete városi hot rod.
AKCIÓÓÓÓ! Továbbra is
AKCIÓÓÓÓ! Továbbra is 1000 fontért vállalom a sáv felfestését, de a szerződést aláíró hivatalnoknak a pénz átvétele után azonnal 201 fontot zsebbe befizetek. Tisztelettel várom megrendelésüket.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
A magányos bicajos
Ha jól értem, akkor a
Ha jól értem, akkor a főútra való balra kikanyarodást próbálják ezzel segíteni.
Tehát a kép bal sarkánál, az útra merőlegesen érkező kerekezők (ott valami járdán vezetett bringa-sáv lehet) a kurta-malac-farknyi bringasávon még védett területen végezhetik el a balkanyart és mehetnek Isten hírével.
Ha ezen a ponton rendszeres a "kanyarodó kerékpáros VS. egyenesen száguldó autó" baleset, akkor még talán értelme is lehet. Bár a cikkben nyilatkozó kerékpárosok mintha nem így gondolnák :-)
Ezt a fura létesítményt 3
Ezt a fura létesítményt 3 oldalról záróvonal határolja. Így oda csak bemenni lehet, kijönni onnan nem. Ez egy olyan angolos, forgalomtól védett kerékpáros pihenőhely.
-----
atysh
Próbáltam beilleszteni egy
Próbáltam beilleszteni egy másik képet is az ojjektumról, de valamiért nem megy. Itt látható.