...akkor néha ilyen látványban lesz részed. Tudom, most néhányan fújolni fognak, hogy a fogassal utaztam, de most nem volt kedvem hegyet mászni. :D
Egyébként meg semmilyen tájékoztató nem volt kitéve, hogy sorry, de most hétköznapi menetrend szerint közlekedik a fogas hétvégén. A "biztonsági őr" meg semmi magyarázatot nem mond, hogy miért van ez, csak sajnálja, hogy ez van. Hát én meg ezért nem veszek a bringámra 320 Ft-os vonaljegyet...
(az lett volna még szép, hogyha felszálltak volna az ellenőrök, na akkor lett volna igazán balhé)
















Most erre mit lehet írni?
Most erre mit lehet írni? Nevetséges a sok puhapöcs? :) Talán ha feltekernének (azok, akiknek VAN hozzávaló áttételük), jobban tisztelnék a hegyet lefelé is. Nem erőnlét kérdése, fel is lehet sétálni. :) Nekem 13 évesen, női vázas, rózsaszín tescogazdaságossal is összejött, pedig... Na mindegy.
Sokminden van, ami neked sem
Sokminden van, ami neked sem megy. Nevetségesnek érzed magad? (pedig lenne rá okod :( )
Ha jól olvasom itt nem a
Ha jól olvasom itt nem a megy- nem megy volt a kérdés:
...de most nem volt kedvem hegyet mászni. :D
Lehet, de ez a lekezelő
Lehet, de ez a lekezelő puhapöcsözés egy ilyen oldalon, mint ez, kifejezetten irritáló számomra.
Egyrészt :) jel volt
Egyrészt :) jel volt utána, másrészt nekem is pont ez (és hasonlók) jutottak eszembe.
Ha én 42/15-ben megrakom a János hegyet, akkor a montis társaságnak is biztos menne. Már ha nem csak a leguruláshoz lenne kedvük.
Harmadrészt pedig a sok PC mellett a CM fórumon nem mindig finomkodnak.
Még eszembe jutott pár dolog, de számolok, mint a bölcsek: 1,2,3............
Én is MTB-vel járok, de ha
Én is MTB-vel járok, de ha a felmegyek a hegyre, akkor nem azért, hogy a belem lógjon, mire felérek, hanem azért, mert ott fenn szeretnék egy kicsit biciklizni. Pedig lehet, hogy még az én kondimból is kitelne a feltekerés.
Mi több, pl. a Velencei tóhoz sem két keréken fogok lemenni ha egyszer eljutok oda, hanem vonattal. Szóval szvsz felesleges ez a lenézősdi.
amíg nem fájt a térdem
amíg nem fájt a térdem (amikor még fiatal voltam ha-ha), én is kb így lenéztem a fogasozókat. hál’Istennek most épp megint jobb, és megrakom a hegynek, de azóta visszavettem az arcomból.
Tudom, most néhányan
Tudom, most néhányan fújolni fognak, hogy a fogassal utaztam, de most nem volt kedvem hegyet mászni. :D
Ez vicc akart lenni?:D
nem. :D ---- Fábián
nem. :D
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Nem??? Akkor végképp nem
Nem??? Akkor végképp nem értem, te mondtad, hogy még nem tekertél fel egy nagyobb hegyre se!
Amúgy mi is szombaton fogasoztunk, nem volt ellenőr, de meg is néztem volna, hogy mit mondott, volna, hogy nincs jegyünk a bringára, már csak azért, mert nem volt jegyautomata az első megállóban! Tényleg hogyan ellenőrizhet így, hogy nincs rá mód venni, mert ha lett volna vettünk volna. (Ha ellenőr jött volna tőle is 320 ftért, mert utólagos szolgáltatás vagyok csak kénytelen igénybe venni!)
akkor valamit rosszul
akkor valamit rosszul mondtam, sorry. :D megmásztam a 128as meg a régi 28as busz vonalát, meg ugye a 37es vonalán feltoltam a bicajt. meg még pár budai helyen voltam még, csak már a fene emlékszik rá. :D
amúgy meg ott a Városmajornál is csak 4ig volt ott a "viszonteladói partner" feliratú fadobozban jegyet árusító emberke. maradt a jegyautomata, ami meg ha rossz, elnyeli a pénzedet.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Biztonsági őri
Biztonsági őri jelenet:
Én: Mi van akkor ha nem férünk be?
Őr: Mentek a következővel. Vagy nem kell hétvégén biciklizni.
Én: Nem csak hétvégén biciklizek. Hétköznap is azt teszem.
Az őr ezek után motyogott magában még két sort és utána egy szót nem szólt. Belátta hogy nem hétvégi biciklistával van dolga. :D
----------------------------
Ne dudálj, biciklizz!!=D blog:D
Jó, nem kell biciklizni
Jó, nem kell biciklizni hétvégén, de akkor autózni se!:D
jó, hogy még 2 bicajnak
jó, hogy még 2 bicajnak volt hely, de a szaki úgy látta, hogy megtelt. bezzeg erre a bicajfelakasztásra egy szót se szólt...
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Ma vonattal jöttünk vissza
Ma vonattal jöttünk vissza a hatvani vonalon, mert akivel mentem beütött neki a fogfájás.Hasonló látványban volt részünk.Rákosmentén folyamatos a bringásforgalom egészen Gödöllőig,és valószínűleg másmerre is.És már nem országutisok javarészt, hanem mindenféle ember.Már nem kell sok hozzá , hogy ha előrenézek és hátra akkor is látok velem egyirányban bringázókat az országűton településen kívül.Régen ilyen nem volt.Rákosborzasztónál pedig egy majdnem kész fedett fordított-u lakatolóhelyet építettek a vasúti megállóhoz.
----------------------------
Hau Ruck - Ruck Zuck
ezek szerint újra DH-zható
ezek szerint újra DH-zható a hegy. :)
juppijee.
egyébként minden hónapban kitalálják, hogy csak a hivatalos 8 mehet, aztán csak annyi amennyi hátra befér, utána +4, majd pár nap múlva a nyomás hatására ismét mehet teli.
...aztán a következő
...aztán a következő hétben megjelennek a "mozgó" ellenőrök és végre "megtisztul" a vonal.
rendszeres, hogy a párban
rendszeres, hogy a párban járó ellenőrök egyszerűen nem mernek átjönni a bringás kocsiba.
(nem mondom, hogy jó. meg nekem aztán mindegy, de elég érdekes jelenség szokott lenni)
Mielőtt valaki nekiállna
Mielőtt valaki nekiállna szidni a fogas üzemágat, azelőtt szeretném jelezni, hogy azért nincs 12 perces követés, mert nincs elég szerelvény hozzá. És hogy miért nincs? Mert nincs pénz a javításukra.
Ezek után már gondolom egyértelmű kiket kell szidni ;) (nem, nem a biztiőröket)
.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo
Azt gondolom ők is tudják,
Azt gondolom ők is tudják, hogy nem a biztonsági ork tehet róla, hogy nincs foga(s):D
Meg amúgyis minek annyi fogas, mikor meg kell várnia a szemből jövőt is! Inkább lehessen használni a szabad részeket is a bringásoknak.
Jah majdnem elfelejtettem monnyon le!
Mert nincs pénz a
Mert nincs pénz a javításukra.
igen, ezt a mondatot már többször visszahallottam a tévés riportokból, erre mi mindig azt reagáltuk, hogy végkielégítésre bezzeg van. :D
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
erről van valami hivatalos
erről van valami hivatalos információd ? elég furcsa lenne, ha egyik pillanatról a másikra eltűnne az a kb. +4 szerelvény, ami a nyári menetrendhez szükséges.
máskülönben már több, mint egy hete pályafelújítási munkák zajlanak több ponton. Az a csoda, hogy egyáltalán nincs üzemszünet (a gallyazási munkálatok idején viszont félig vonalzár volt)! Most a sínek alatti terhelő gerendákat cserélgetik a vonat "alatt" - ez utóbbit pedig lehet szó szerint érteni, mert tényleg épphogy csak lassít amikor elhalad ezeken a pontokon.
ráadásul tegnap reggel volt valami gikszer: leállt az egész pálya váltórendszere (compáter?) és csak jelentős késéssel tudtak tovább menni. (ha jól láttam a buszról, volt szerelvény, amelyik két megálló között rekedt).
Kié az a kis piros? Az
Kié az a kis piros? Az utolsó képen a legközelebbire gondolok...
Hát igen, ha a bérlet
Hát igen, ha a bérlet mellé megvennék az 500 HUF-os kerékpárbérletet akik vesznek bérletet egyáltalán... vagy akik csak hétvégén használják a nagy valószínüséggel veszteséges vonalat akkor mondjuk a jegyet... (és ha mondjuk nem lopnák le háromhavonta a vezetéket azok, akik a bringalopásból kinőtek és nem dobálnák tele a régi jegykezelőket aprópénzel azok, akik ...) talán a fogas is méltó fényében tündökölhetne és a kerékpáros sem csak a nyűgőt jelentene a fényét vesztett BKV sápadt szigetén dolgozóknak akik még intenek a vezetőnek ha valaki fut az elinduló szerelvény felé és a vezető, aki mindig köszön, mikor felszáll, az esetek többségében meg is áll, hogy ajtót nyisson.
Persze mindez nem igaz. Attól nem lesz jobb a fogas, hogy megveszem a jegyet, de talán nem nővelem a járat és a bringások rossz hírét azzal, hogy jól megmondom egy alig több mint 300 Ft/óráért 16 órában mindenki általt utált munkát végző embernek, mennyire leszarom az egész BKV-t
Beke Dávid
300 ftért Budapesten már
300 ftért Budapesten már senki se megy el dolgozni.
Én úgy gondolom, hogy ha
Én úgy gondolom, hogy ha igénybe veszel egy szolgáltatást, akkor azért fizess!
Én elvből nem járok BKV-val, két kivételt engedek meg ezügyben: HÉV és fogas. Viszont ha úgy adódik, akkor ezekért fizetek, és nem állok le hisztizni, hogy "bezzeg végkielégítésre fussa".
Bunkó paraszt védekezés, hogy "mások se fizetnek", vagy "úgyis ellopják ezt a pénzt".
Bármilyen hihetetlen, a jegyértékesítéseket számon tartják, és először azt szüntetik meg, ami veszteséges. Az eddigi hozzászólásaid alapján feltételezek rólad annyi intelligenciát, hogy megérted a mondandóm lényegét.
Ha vennél jegyet/bérletet a fogaskerekű végállomásánál, (és a sok bliccelő is), akkor teremtenének pénzt erre a vonalra.
----
http://www.nightride.hu
"Én úgy gondolom, hogy ha
"Én úgy gondolom, hogy ha igénybe veszel egy szolgáltatást, akkor azért fizess!"
teljesen ok, de pl tegnap Velencén zárva volt a pénztár, a kaller meg nem tudni miért, oda se jött hozzánk, hogy kéne jegyet venni (a klasszikus bringaszállítóban dekkoltunk, a vonat elején levő irányítókocsiban) most akkor? Ja, hogy a vonat egy órát késett, valamint két helyen állt negyed órát a pusztában? Ok, fizetek érte, de azért felújítások esetén sem kell megállni az életnek, itt pl ez volt a késések/állások valószínűsíthető oka. A kaller egyébként látott minket, mellette jöttün-mentünk a WC miatt is. A fene se érti ezt.
ebben az esetben pl. mi a
ebben az esetben pl. mi a kérdés ? az, hogy miért nem kellett fizetned azért a szolgáltatásért, amivel a kaller sincs megelégedve ?
Azért a fogas meg a MÁV
Azért a fogas meg a MÁV eléggé különbözik egymástól. :)
----
http://www.nightride.hu
+1 És ha már nem fizetek
+1
És ha már nem fizetek egy szolgáltatásért,akkor nem panaszkodok a minőségére.
Ritkán megyek BKV-val,de mindig van nálam egy 10-es tömbjegy szükség esetére. Ha felszállok,akkor kilyukasztom,mert azért szálltam fel,hogy kényelmesebben/gyorsabban jussak el a célpontomhoz.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Nem én vagyok őrült,hanem a világ.
Itt a lényeg... Csak
Itt a lényeg...
Csak pozitívan!
+nagyonsok. mióta nem
+nagyonsok.
mióta nem vagyok diák, és nem veszek bérletet (csak 10esgyűjtőt), sokkal többet gyalogolok (már amikor nincs nálam bringa, vagy van bennem alkohol). ha nincs kedvem fizetni érte, nem használom. ennyi.
"Bármilyen hihetetlen, a
"Bármilyen hihetetlen, a jegyértékesítéseket számon tartják, és először azt szüntetik meg, ami veszteséges."
Csakhogy, hála a BKV idióta rendszerének, ha Újpalotán veszek egy menetjegyet, akkor soha, sehonnan nem derül ki, hogy azt hol használtam fel: Békásmegyeren, a Fogason vagy Kispesten.
Nem a 'bezzeg" miatt, de pl. ha elektronikus jegy lenne, mint számos épeszű országban, percre pontosan nyomon lehetne követni, melyik járatot mennyien használják.
És igen, ha felszállok egy BKV járműre és egészen véletlenül jegyet lyukasztok, valamiért mindig egy joviálisan mosolygó, elhízott, tokás BKV-főnök vagy politikus képe villan be, amint éppen nyúlja le a prémiumot vagy a végkielégítést. És mielőtt azt gondolná bárki, hogy ez valami rögzült frusztráció, érdekes, hogy ez nem merül fel bennem, ha pl. kólát veszek, vagy ha kiadok 2000 forintot egy könyvért.
--------------------------
www.barzongorista.eu
"...ha felszállok egy BKV
"...ha felszállok egy BKV járműre és egészen véletlenül jegyet lyukasztok..."
Egyszer fölszálltam egy budapesti villamosra, leültem, és elkezdtem túrni, keresgélni valamit a táskámban.
Túrtam abban a feneketlen, dühítően mindent elnyelő táskámban vagy egy jó percig, mire láttam a szemem sarkából, hogy egy, addig csak ott álldogálló ember fölvett egy karszalagot.
Aztán hozzám lépett ez az ember, és kérte tőlem a jegyem vagy bérletem felmutatását neki. Ellenőr volt. Fölmutattam neki a bérletemet, aztán meglepetésemre levette a karszalagját, és ott ácsorgott tovább. Másoktól nem kérte a jegyeiket, bérleteiket.
Miközben megtaláltam utána végül amit kerestem a táskámban, arra gondoltam, hogy a lázas keresgélésem indíthatta őt el, hogy ellenőrködjön, de csak velem szemben.
Azt hihette a keresgélésemből, hogy a jegyemet keresem, és hogy na, most bliccelőt csíp el bennem, vagy legalábbis valakit, aki elvesztette a jegyét, és akit így jól megbüntethet. De ráfázott szegény, mert nekem volt bérletem, haha! :-)
Viszont született ezzel kapcsolatban egy ötletem. Ha ellenőr gyanús alakot látunk, kezdjünk túrkálni a táskánkban, tettessünk ideges keresgélést. Akkor az biztos fölhúzza a rettenetes karszalagját, és odajön, csak hozzánk, azzal a reménnyel, hogy csibészt csíp majd el bennünk.
Kérésére, hogy jegyet vagy bérletet, mi csak keresgéljünk még egy jó hosszú percig vagy kettőig, és találjuk meg végre látványosan a telefont vagy a zsebkendőt, vagy bármit, amit keresni tettettünk. Aztán mondjuk neki, hogy ja? Jegy vagy bérlet? Tessék, itt van, és zsebünkből kihúzva mutassuk azt fel neki.
Szerintem keresgélésünk alatt bizseregni fog neki az egész ellenőr lénye, és izgatott várakozással fog készülni megbüntetésünkre. De hogy le fog ő ereszteni, mint egy plafonra szállt, ernyedt lufi! Kell egy ilyen, kis ártalmatlan gonoszkodás a gonoszkodók ellen! :-)
Na ezt mondjuk csak azoknak
Na ezt mondjuk csak azoknak kéne eljátszani, akiknek van is bérletük. :)
.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo
Esetleg te voltál az
Esetleg te voltál az egyetlen új felszálló, a többieket már ellenőrizte? És ebből következően nem az izgatott keresgélésed késztette ellenőrzésre, hanem az, hogy egy ideje üldögélsz -> adott elég időt a lyukasztásra, ha netán jeggyel utaznál. :)
Ha téged szórakoztat, ám
Ha téged szórakoztat, ám tedd!
Csak pozitívan!
Majd ha szomorú leszek és
Majd ha szomorú leszek és elfogy a most még sok tennivalóm, be fogok ütemezni rá egy egész napot. :-)
az, hogy nem vagy vele
az, hogy nem vagy vele tisztában, hogy a Coca-cola alkalmazottai milyen szinten vannak kizsigerelve illetve mennyire korrupt ügyei vannak a vezetésnek, még nem jelenti azt, hogy ilyen nem létezik. legfeljebb Te nem tudsz róla.
Az lehet. Viszont a
Az lehet. Viszont a Coca-cola nem az enyém.
Ha nem akarok, nem tolok bele közvetlenül évi nagyonsokpénzt.
--------------------------
www.barzongorista.eu
ezért szeretem a telet,
ezért szeretem a telet, akkor majdnem mindig egyedül vagyok :)
meg még az utolsó járatok jók, azokon is alig vannak. esőben szintén. napsütés és jóidő monnyonle.
ja, és azért nem tekerek haza, mert
1: nincs kedvem
2: lusta vagyok mint a macskát szarni
3: péendé
4: 42/16-os áttételő fixi nem hegymászésra való
5: mer csak.
pedig 42/16-al eléggé jól
pedig 42/16-al eléggé jól lehet hegyremászni.
párszor már feltekertem az
párszor már feltekertem az Istenhegyin, tényleg fel lehet menni, de az már messze áll az örömbiciklizéstől, inkább konvergál a kényszerbiciklizés felé :)
Néha én is járok a
Néha én is járok a Fogassal hétvégente a haverhoz.
Nem DH-zni, azt fixivel nehéz lenne...
Szóval max. 8-10 ember mehetne fel egyszerre bicajjal.
Az ellenőrt nem érdekli ez a téma, a végállomáson ülő "sínbohócot" (bizt.őr) annál inkább. Volt hogy csak a 3-4. járattal tudtam felmenni...(((
Virág elvtárs erre azt mondaná: Az élet nem habostorta!
"Like the sign says,
speed's just a question of money."
Ha tényleg ekkora a
Ha tényleg ekkora a kereslet a bringaszállításra, és ennyien fizetik ki a bringajegyet vagy bérletet, akkor talán el kéne gondolkodni a normális bringaszállításról. Pl egy fogas után kapcsolt nyitott, könnyű kis kocsi, amire rárakják a bringát az utasok, a végállomáson meg leszedik. Egyéb járatokon szkeptikus vagyok a bringaszállítással kapcsolatban (Bp kis város, nincsenek nem biciklizhető távolságok), de pont a hegyre fel érdemes lenne a bringaszállítást megkönnyíteni.
Inkább elé raknák,
Inkább elé raknák, hasonló okból, amiért a motorkocsi (van áramszedője, abban van a motor) néz völgyirányba, és a pótkocsi a hegynek.
.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo
Miért van ez
Miért van ez így?
--------------------------
www.barzongorista.eu
Vonatszakadás esetén
Vonatszakadás esetén biztonságosabb, illetve kisebb húzó igénybevételek lesznek a kapcsolószerkezetek.
Ilyenkor a pótkocsit a motor feltolja a hegyre, és nem felhúzza, völgymenetben pedig a villamos fékrendszer fékez, a teljes szerelvényt fékező légfék üzemszerűen csak rögzítési célokat szolgál.
.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo
ehhez kb. az összes
ehhez kb. az összes megállót át kéne építeni, mert nem férne el plusz szerelvény.
amíg a fogassal kapcsolatban évek óta csak két kérdés merül fel: "mikor zárjuk már be?" vs. "mikor újítjuk már fel?" - nem csodálkozok rajta, hogy a kerékpárszállítási bővítés van legkevésbé napirenden.
XII. kerületiként és
XII. kerületiként és majdnem fogasszomszédos telekkel leírnám hogy látom a helyzetet
A fogas hivatalosan hétköznap 20, hétvégén 15 perces követési távolsággal közlekedik. Perpill 7db szerelvény létezik, ezek közül 1 épp mindig rossz, sokszor 2 is, természetesen pénzhiány miatt nem tudják őket normálisan javítani. Ezért ne a sofőrre, az ellenőrre, és egyáltalán a fogas egyik dolgozójára se legyünk mérgesek, legkevésbé ők tehetnek róla. Szerintem mindenki tudja, hogy ki(k).
Bicikliből hivatalosan 8 db szállítható fogasonként, ugyanis hivatalosan a bringatárolás oldalanként 4-4 letámasztott biciklivel van megoldva. Ez őrültség. A bringatároló részbe legalább 10-14 bicikli elfér a földön, további 6-8 a kapaszkodókra akasztva. Ennél több viszont fizikailag nem. Az ellenőrök és a vezetők általában leszarják hogy bicikli van ott, lévén ők is tisztában vannak a helyzettel. Persze én is találkoztam már vezetővel, aki addig nem volt hajlandó elindulni, amíg nem szálltak le annyi biciklivel, hogy 8 maradjon...
Igen, sok a puhány alak a fogason, lévén tényleg fel lehetne tekerni, én is az esetek 90%-ban tekerek hazafelé, de nekem is van 10%-om, ne szóljuk már le őket mert fogast használnak, mert van rá lehetőség. A lehetőségekkel élni pedig nem tilos. Btw, ha én is terepre megyek (nem, nem DH, isten ments...) Normafa/Csillebérc környékén, fogassal megyek. Jó edzés felmenni bringával, de ha nem a feljutás, hanem az ottlevés a cél, akkor ott a fogas.
Túlkihasznált, sokszorosan is. Nem véletlenül. Ennek először is örüljünk. Másrészt be kell látni néhány dolgot, és alkalmazkodni:
- Valaki közlekedési eszközként is használja (pl mi is), sokszorta jobb mint a 90/90A. Ezek az emberek nem bringával járnak, ezért könyörgöm ne akasszunk bicikliket az utasrészbe...
- Ha tele van, tele van. Vársz a következőre, vagy feltekersz. Alapesetben számíthatnál is rá, hogy tele lesz (szép időben akár hétköznap is)
- Perpill ennyi a max. Hosszabb szerelvény nem lesz, ekkora a peron. Több szerelvény nem lesz, ekkora a pénztárca. Nagyobb tárolóhely nem lesz, ekkora a kocsi. A fogas jelenlegi állapotában bővel 100% fölött teljesít, és teljesít, ezért aztán szeretjük is.
- Majd ha végre megvalósul (bárcsak...) a hosszabbítás (Moszkva-Normafa) és a felújítás az új kocsikkal és peronokkal, akkor. Tudom hogy szokásos "majd ha", de fő az optimizmus. Addig pedig fogadjuk el így. Gondolj bele, hogy jelenlegi állapotában 1973 óta jár egyetlen egy komolyabb balesetet kivéve teljes biztonsággal. '73-ban fene se gondolt ennyi bringásra. A fogast eddig kétszer újították fel teljeskörűen, kb 50 évente. Most csak 40 évnél tartunk. Ha most elkezdik előkészíteni a felújítást, az 50-60 éves fordulóra talán meg is lesz :-)
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
A fogas hivatalosan
A fogas hivatalosan hétköznap 20, hétvégén 15 perces követési távolsággal közlekedik.
ez a hétvégi menetrend a téli időszakban érvényes, nyári időszakban 12 perces követési idő van. (forrás)
Ezért ne a sofőrre, az ellenőrre, és egyáltalán a fogas egyik dolgozójára se legyünk mérgesek...
őket nem bántom, hiszen ők a saját dolgukat végzik, ami közfeladat.
Bicikliből hivatalosan 8 db szállítható fogasonként, ugyanis hivatalosan a bringatárolás oldalanként 4-4 letámasztott biciklivel van megoldva. Ez őrültség.
hogyha megnyitnának még egy részt a kerékpárosoknak, mondjuk a motorkocsiban, akkor már nem lenne zsúfolásig tele a pótkocsi azon része. tudom, hogy így ülőhelyeket vennénk el, de szerintem nincs annyira tele a fogas.
Btw, ha én is terepre megyek (nem, nem DH, isten ments...) Normafa/Csillebérc környékén, fogassal megyek. Jó edzés felmenni bringával, de ha nem a feljutás, hanem az ottlevés a cél, akkor ott a fogas.
ezzel egyet értek, hiszen ha mondjuk az a célom, hogy egy kicsit a János-hegyen tekerjek, akkor a fogast használom. de ha pl. nem akarok elmenni a János-hegyig, hanem csak egy sima hegymászást akarok tenni, akkor nem használom a fogast.
Majd ha végre megvalósul (bárcsak...) a hosszabbítás (Moszkva-Normafa) és a felújítás az új kocsikkal és peronokkal, akkor.
áhh, most inkább négyes metrót kell építeni, a fogas felújítása és meghosszabbítása ráér...
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
ez a hétvégi menetrend a
ez a hétvégi menetrend a téli időszakban érvényes, nyári időszakban 12 perces követési idő van. (forrás)
Nohisz, ezekszerint kész lettek egy kocsival? dejó :-)
hogyha megnyitnának még egy részt a kerékpárosoknak, mondjuk a motorkocsiban, akkor már nem lenne zsúfolásig tele a pótkocsi azon része. tudom, hogy így ülőhelyeket vennénk el, de szerintem nincs annyira tele a fogas.
Ez így baromi jó lenne, de most vedd rá a BKV-t hogy átalakítsa mind a 7 motorkocsit amikor egyet alig tudnak megjavítani (a most kisiklott se egy napig lesz a depóban)
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
tudom a történetet: nincs
tudom a történetet: nincs pénz a javítására.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
áhh, most inkább négyes
áhh, most inkább négyes metrót kell építeni, a fogas felújítása és meghosszabbítása ráér...
Nem értek vele egyet - azt hiszem ennyi elég.
.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo
azt hiszem ennyi elég
azt hiszem ennyi elég
Ha kinéztél az ablakon,
Ha kinéztél az ablakon, bizonyára láttad, hogy kisiklott egy szerelvény. Legalábbis vasárnap ott volt. Amiatt nehezen tudták kerülni egymást a vonatok, a menetidő is többszöröse volt a szokásosnak.
Nem védem a BKV-t, de a fogaskerekű öreg, elhasznált, erősen veszteséges üzem.
Ha nem veszel jegyet, az is marad.
Csak pozitívan!
és ez a siklás mikor
és ez a siklás mikor történt? mert mi a 16.40-essel mentünk föl.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Sikerült a lényegre
Sikerült a lényegre reagálnod.
----
http://www.nightride.hu
oké, akkor az egész blog
oké, akkor az egész blog csupán a véletlen műve, hiszen egy olyan esemény történt, amire nem is lehetett számítani, és épp aznap következett be. úgy hogy elnézést Mindenkitől! :-( Ha hallgattam volna, bölcs maradtam volna.
(bár erről az információról semmi hírt nem találtam, de hiszek Nektek.)
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Én asszem úgy 12 körül
Én asszem úgy 12 körül érhettem fel és akkor nem úgy nézett ki, mint amit egyhamar el lehet takarítani...
Csak pozitívan!
ez így is volt, de a
ez így is volt, de a zsúfoltságon ez már nem változtatott (sajnos) (értsd: 100%-ról 100%-ra "változott")
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
még egy nem mellékes
még egy nem mellékes információ a fogasról: csak akkor van ennyi bringás, amikor jó idő van. egész télen, reggel, este sötétben valamint esőben, ködben, nagy szélben már szinte üres a bringatároló rész. ja és persze iskolaidőben napközben is általában bőven elég a most meglévő rész, szóval nem érné meg átalakítani a cuccot. pláne úgy, hogy a bringások nagy része nem vesz külön jegyet - én se, nem azért mondom :)
500Ft-os bringabérlet
500Ft-os bringabérlet begyere?
.
IPG
olajzöld trek, sárga kerekek, kék bagaboo
szerintem de, elgondolkodok
szerintem de, elgondolkodok rajta
Kedvenc képem. A békesség
Kedvenc képem. A békesség bájos tája. S én még így láttam gyerekkoromban. S én még voltam is abban az iskolában, és ittam ott a jó kozmás tejet.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b0/A_fogaskerek%C5%B1_va...
nekem nem jön be a
nekem nem jön be a kép.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
Próbáld meg
Próbáld meg itt:
http://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=F%C3%A1jl:A_fogaskerek%C5%B1_v...
Ami innen van. Minden esetre a kép leírása, ha azonosítanod kell: Zöld lankás hegyoldalban sárga fogaskerekű kocsi, a háttérben piros téglás iskola épület tömbje.
http://hu.wikipedia.org/wiki/Budapesti_Fogaskerek%C5%B1_Vas%C3%BAt
ezdejóóóó :-) Ha ez az
ezdejóóóó :-) Ha ez az Esze Tamás akkor itt lakom ettől a kanyartól kicsit hátrább :-)
--
Eltakart arccal suhanó alak kamionvilágítást meghazuttoló fénytechnikával megáldott fehér Caprine szamáron
Ez az Esze Tamás iskola,
Ez az Esze Tamás iskola, valóban. Az állomás pedig Erdei Iskola. A terület mára már nagyon beépült, nincs ily nyílt látkép többé, sajnos.
no meg ezt a szép
no meg ezt a szép járgányt se tudják beindítani. amikor a Fogas szülinapja van, mindig csak a zöld színű 136 éves pótkocsi, meg a modern motorkocsi összeállítás van. egyáltalán még megvan ez a sárga járgány?
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal
meg. a történetet tudod.
meg. a történetet tudod.
Én nem.
Én nem.
igen, nincs pénz a
igen, nincs pénz a felújítására.
----
Fábián Olivér from Pesterzsébet :-)
Járgányom: egy ALPHA monti tele CM-matricákkal