Ismerem ezt az utat, azon ritka esetekhez tartozik, mikor a városon belül érdemes gyalog- és kerékpárutat építeni. Nincs közút, Sió-parton közvetlenül, hangulatos és jó minőségű folyosó - volt. Sajna úgy tűnik a magyar útépítői lelemény és használói morál megtette a hatását. (magam is áttam, hogy quadok is használják, autók is, és láttam már lócitromot is kicsit odébb, gyanítom az sem bicikliből származott) Reméljük mihamarabb helyreálíják, mert a Kilitiből befelé tartó Vak Bottyán utcán haladó bringagyász meg-megszakad, alárendelt és meglehetősen lepusztult.

http://index.hu/belfold/hirek/2010/05/23/kerekparut_omlott_be_siofokon/

Siófoki infráról képes összefoglaló:

http://picasaweb.google.hu/imre.csullog/SiofokiBiciklisInfrastruktura12F...

CSI
http://szegedbicaj.blog.hu/

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Cox képe

Ha a nehézsúlyúak miatt

Ha a nehézsúlyúak miatt csúszott az út, akkor miért csak a legszélső pár centis sáv csúszott? Láttam már néhány nagy forgalmú, töltésen vezetett közúton kissebb-nagyobb rézsűszakadást, de ilyeknél a csúszólap teteje minimum a keréknyom belső oldalán volt, vagy még beljebb. Ráadásul, hogy ha jól tudom a kerékpárút nem is töltésre épült, hanem bevágásba, ezért az alapját az évezredek alatt összetömörödött talaj daja, ami általában nem szokott gyengélkedni.

Viszont jól látszik, hogy a vízzel ellentétes oldali rézsű tövéből valahogy elfelejtődött a vizesárok (szagember úr: "áh, csak kerékpárút, oda az nem kő", vagy valami ilyesmi...) Így a víz akadálytalanul átfolyt az aszfalton, viszont a Sió felé láthatóan útját állta egy kerítés féleség betonalapja. Mit tehet szegény víz, egy darabig álldogállt ott, aztán lassacskán leszivárgott a beton alá, a többi víz felé, és szépen átáztatta a kővel burkolt mederoldalt, belülről. A gravitáció meg tette a dolgát:(

Egyébként tetszik a képtárad, nagyon tanulságos kis gyűjtemény!

2
CsImre képe

Köszi. CSI

Köszi.

CSI