Makó állítólag kerékpárosbarát település. Rengetegen bicikliznek ősidők óta, és újabban uniós források segítségével rengeteg bicikliút épül. Valójában kiterjedt biciklis rezervátumról van szó, mellyel a csekély forgalmú utcácskákról megpróbálják eltüntetni a biciklizőket. A propaganda zeng, a milliók folynak el, a fasorok eltünedeznek, és a Makói biciklizés lassan túlélőtúrává változik.
Részletek és dokumentáció:
http://szegedbicaj.blog.hu/2010/07/08/mako_es_a_kerekparosbarat
A város a további elgettósítást tervezi, a rendőr szerint a biciklisek a hibásak (ki más...) (a cikket a blogbejegyzés után érdemes elolvasni)
http://www.delmagyar.hu/mako_hirek/tovabb_bovul_makon_a_bicikliut-haloza...
CSI













(signup) atomboy ---- Bicikl
(signup)
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
:( Az egy dolog, hogy a
:(
Az egy dolog, hogy a csendes többség az ilyenektől idővel úgyis besokall, csak kár, h azt a rengeteg pénzt sokkal értelmesebben is el lehetne költeni.
az a baj, hogy közben
az a baj, hogy közben rászoktatják a közgondolkodást, hogy bringázni a járdán kell
Éppen erre megy ki a
Éppen erre megy ki a játék: itt is sok helyen direkt úgy alakították ki a bringagyaloggyászokat, hogy amikor véget ér, az egységsugarú átlagkerós automatikusan a járdán halad tovább. Így aztán lehet hivatkozni arra, hogy erre van igény, hiszen kijelölés nélkül is járdáznak... És a kerékpárosok érdekében akkor már nagy kegyesen felfestik a járda közepére azt a sárga csíkot, hadd örüljenek. Az útra pedig természetesen kikerül a bringatilos, hiszen balesetveszélyes: ezért is választották a járdát...
A kör szépen bezárult...
Siralmas. -------------------
Siralmas.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Ilyenkor szokott eszembe
Ilyenkor szokott eszembe jutni, hogy mi lenne akkor, ha a kerékpáros közlekedésre kijelölt utakról az autókat a gyalogosok közé a járdára terelnék...
Kíváncsi vagyok, azt is ilyen biztonságos, közlekedésbarát megoldásnak tartanák-e, mint amit a kerósokkal művelnek...
Nos, mikor egyszer több
Nos, mikor egyszer több tervezővel találkoztam egy szegedi irodán, az egyikük azt mondta, hogy a kerékpár nem jármű, ezért nincs is helye az úton. Valószínűleg ezen felfogásával nincs egyedül, így alakult ki ez a siralmas rend. Az a vicces, hogy csomó lovaskocsit is láttunk, azoknak meg nem építenek a járdából kialakított lovas-kocsiutat, pedig jobban feltartották azt a rettenetesen nagy makói forgalma, mint a biciklisek. De nyilván nincs annyi lovaskocsis választó, mint biciklis.
CSI
ez meg mi? úristen... én
ez meg mi? úristen...
én már eleve a bringatilos táblának bemutatok egy középujjast. (de úgy, hogy nehogy más azt higgye, hogy neki mutatok be. :D)
ma Dunakeszire mentem, hogy megtaláljam azt a bizonyos bringautat, ami Vác felé vezet. no, mire oda kilyukadtam: 2-es út végig bringatilos, kerékpárút nincs, így maradt a járda. Pálya utcán borzalmas szar bicikliút, úton bringatilos, de még előzni sem szabad. (igaz, ez az utca elég forgalmas)
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)
Engem kevés dolog tud
Engem kevés dolog tud felhúzni, de amikor autóból látom a kerékpárút táblát az isten háta mögötti kis településeken átívelő főúttal párhuzamos 1 méter széles járdán, 3 méterenként kocsikijáróval, attól agyfrászt kapok.
És hány ilyen szar lebetonozására nyertek támogatást kerékpárút-építés címszóval.
Nem kell ahhoz isten háta
Nem kell ahhoz isten háta mögé menni. Érden végig a göcsörtös járda a kerékpárút, és minden egyes kert kocsikiállója úgy van megépítve, hogy minimum húszcentis huplit kell (kéne, mert persze ignorálom az ilyen kerékpárutat) megmászni. Mert ugye az, hogy a telektulajdonos döccenés nélkül tudjon beállni fontosabb, minthogy biciklizni lehessen a kötelezően használandó bicikliúton.
fehér festékkel lefesteni
fehér festékkel lefesteni éjjel.
--------------------------
www.barzongorista.eu
úrsiten bazmeg... és ilyen
úrsiten bazmeg... és ilyen helyeken vajon lsz majd ez ellen bármi, vagy birka módra hagyják magukat a népek behülyíteni a 40 éves lemaradással kitalált faszságba, hogy majd 20 év mulva cm-et szervezzenek?
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
a folytatás ---- Fábián
a folytatás
----
Fábián Olivér az az ember, aki elől szemüveget, tetején fehér-fekete bukót, hátulján meg egy kitűzőkből készített CM feliratú Kappa táskát hord, alatta pedig egy agyonmatricázott ALPHA monti várja, hogy tekerhesse. :-)