Egyik barátom délután kreált facebookon egy flashmob eseményt, amit bár nem promóztunk be rendesen, mert talán nem is hittünk benne igazán, mégis nagyon nagyon feldobott.
Annyi történt, hogy kb. 20-an vittünk kis székeket, bringások, nem bringások és legkevésbé sem ökoforradalmárok kiültünk a híd közepére mielőtt átadták volna az "autóforgalomnak". Boldog vagyok, hogy ott voltunk, vajon mikor lehet ilyet újra?
Azért mentünk ki, hogy megemlékezzünk a csöndes és szmogmentes másfél évről, amit az autóhiány adott a környéknek.
Kb. 10 percet kempeltünk a híd közepén a Pestről Budára vezető oldalon, majd lesétáltunk az addigra már a Vígszínházig álló kocsisor elé. Ők mind arra vártak, hogy elsőként dudálva átujjonghassák magukat a másik oldalra.
Felültünk a bicókra, és nyitáskor a kocsisor előtt elindulva szabályosan tettünk egy nyolcast a hídon.
Az aszfalt sima, a déli oldalon nem épült rámpa, az északira viszont egy korlátfélét kezdtek építeni a járda szélétől 30 centire beljebb...
A tény viszont, hogy a Jászain a zebra lámpáját nem sikerült bekapcsolni, ezért életveszélyes lett az átkelés a lekopott zebrán (videó), legalább annyira felkúrta az agyamat, mint az autók által felvert iszonyatos por, amit nem takarítottak le, és még mindig a torkomat kaparja...
Képek: http://picasaweb.google.com/adam.bleyer/MargitHidFM#
Médiahack (MTI): http://hvg.hu/itthon/20101115_atadtak_autosoknak_margit_hidat_
http://galeria.index.hu/belfold/2010/11/16/megnyitottak_a_margit_hidat_a...
Köszi, aki ott volt!
Fotók: precíz












Átmásolva/kiegészítve: 1.
Átmásolva/kiegészítve:
1. Kár, hogy nem lett a CM-en is behirdetve előtte.
2. Fél 11-kor mindkét irányban jártak a locsolóautók.
A Jászain a lámpa volt az első nekem is ami szembeötlött,hogy miért nem működik.
3. PnD
4. Áttekertem egyedül :)).
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
"Az MTI tudósítójának a
"Az MTI tudósítójának a hídon áthajtó első autósok egyike elmondta, az elmúlt mintegy másfél évben csak nagy kerülővel tudott a munkahelyére érni otthonából, ezért nagyon várta már a híd átadását. "Hamar kitapasztaltam, hogy nem érdemes a Moszkva tér-Parlament útvonalon a Lánchidat használva Budáról Pestre menni, érdemesebb volt kerülni, így viszont 25 perccel tovább tartott a munkahelyemre érni - mondta. Az átadás után remélem, hogy a Moszkva tér és a Parlament közötti menetidő visszaáll a korábban megszokott 10 perc körülire - tette hozzá."
Gratulálok: metróval 5 perc, de biztos megérte neki autóval.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
jah, de én se mennék
jah, de én se mennék metróval, télen nyáron dög meleg van rajta, másokat kell szagolni és nyomnak mindenhonnan, főleg reggel, szóval szerintem ez a "metróval gyorsabb" duma lehet, hogy igaz, de szarabb.
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
meg hát attól függ, hogy
meg hát attól függ, hogy honnan hová.
mondjuk érdekelne, hogy emberünk próbált-e más alternatívákat is. a 10 perc nem vmi csúcsidős tempónak tűnik...
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
igazából 4 módja van a
igazából 4 módja van a közlekedésnek (nem számolva a helikoptert)
tömegközlekedés - nem csodálkozom, hogy aki megteheti nem él vele
motor - nyáron jó, de télen necces, plusz beöltözés, kiöltözés
autó - dugóban szívsz, de kényelmes
bicikli - ugyanaz mint a motor, kivéve, hogy még izzadsz is.
Szerintem nem felróható az se senkinek, hogy miért nem biciklivel közlekedik, hanem mondjuk autóval. Gyerekeket hozni-vinni és se vállalnám se bkvval se biciklivel. Azzal pedig tisztában van, hogy a kényelemért cserébe az autóban sokat kell ülnie a dugóban.
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
Senki sem mondta,hogy
Senki sem mondta,hogy közlekedjen biciklivel,de az elvárható lenne,hogy átgondolja a közlekedését.
Helyet foglal és szennyez a belvárosban,miközben reális alternatívája lenne másmilyen közlekedésre. Az ilyenek miatt nem kell újranyitni a Margit hidat,ezeket ki kell szorítani a belvárosból. Ha a józan esze nem működik,akkor fizessen dugódíjat,magas parkolási díjat.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
én nem fogalmaznék ilyen
én nem fogalmaznék ilyen durván.
inkább csak nem nyitotta még fel senki a szemét. vannak még így egy páran.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Ha megkérdezhetlek merre
Ha megkérdezhetlek merre laksz? Én eléggé a belvárosban. Itt 400 forint a parkolás órája. Szerintem ez is már egy szép szám. Van autó a háznál, benn áll a mélygarázsban, hogy ne legyen baja (sokba kerül, de megéri). A te hozzáállásod alapján ha én autóval mennék bevásárolni, vagy vidékre/külföldre és mivel a belvárosban lakom fizessek mint a katonatiszt, amikor gyakorlatilag csak el akarom hagyni a lakóhelyemet. Gondoljam át a közlekedésemet? A tömegközlekedés nem alternatíva még nekem sem, pedig én nem vagyok egy finnyás ember. A bicikli nálam működik, mert kemény vagyok mint a rambó bicepsze, de átlag jóskától meg gizikétől nem biztos, hogy elvárható, hogy bringázzon, főleg ha esetleg a munkahelyén nem tud átöltözni, nem akar átöltözni, nem akar reggel izzadással kezdeni, vagy bármilyen más okból kifolyólag. Én vallom, hogy a bicikli nem alternatíva feltétlenül a városi közlekedésre. Ameddig pedig a tömegközlekedés minősége botrányos és a helikopterbérlés is sokba kerül senkitől sem számon kérhető, hogy miért ül autóba.
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
Én a legbelvárosabb
Én a legbelvárosabb belvárosban lakom a Blahánál. Az autóm kinn áll az utcán a nyóckerben. A BKV a belvárosban állati jó, a külvárosban gázabb.
Átlag jóska vagyok, egy kisember, Kisemberné meg átlag gizike, mégis csak olyankor megyek érte autóval, mikor este nyolcig dolgozik, mert akkor már lehet haladni.
Nekem egy fillért nem kell fizetnem, ha el akarom hagyni a lakóhelyemet. És biztos vagyok benne, ha lenne dugódíj, akkor sem kellene.
Az indokaid nagyon gyenge lábakon állnak.
--------------------------
www.barzongorista.eu
"A BKV a belvárosban
"A BKV a belvárosban állati jó, a külvárosban gázabb."
márpedig a zemberek többsége nem a belvárosban lakik, hiszen ott nincs annyi hely...
szerintem pedig nem állnak
szerintem pedig nem állnak gyenge lábakon :)
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
De
De igen!
:)))
--------------------------
www.barzongorista.eu
Én csak egy kiragadott
Én csak egy kiragadott gondolatodra szeretnék reagálni:
"ha én autóval mennék bevásárolni, vagy vidékre/külföldre és mivel a belvárosban lakom fizessek mint a katonatiszt, amikor gyakorlatilag csak el akarom hagyni a lakóhelyemet"
Az én válaszom az lenne, hogy: igen. Szerintem ez azért nem annyira eretnek gondolat.
A gépkocsi tartásának vannak költségei. Ilyen-olyan adók, biztosítás, benzin stb.... De ide tartozik a parkolás, illetve a garázs is.
Az teljesen természetes, hogy a mélygarázs drága, sőt drágább a belvárosban mint kijjebb, vagy mondjuk vidéken.
Szerintem a belvárosban való közlekedés ugyan ilyen költség lehetne. Nem kell az autót a belvárosban használni, illetve nem kell a belvárosban tárolni sem. Persze ha valaki szeretné, akkor fizesse meg a költségeit. Igaz, mondjuk egy tiszaszederkényi autósnak nincsenek ilyen költségei, vagyis az ő autó tartásának a költségei alacsonyabbak, mint egy Bp. belvárosi embernek. De is igaz, hogy a tiszaszederkényi olcsóbban veszi mondjuk a csokit is, csak ezt teljesen természetesnek vesszük.
Vagyis aki Budapest belvárosában lakik, annak nem kell, hogy alanyi jogon járjon az ingyenes parkolás, illetve az autóhasználat. Ez is hozzátartozik (illetve tartozhatna) a gépkocsi fenntartási költségeihez.
Ha egy külvárosi embernek
Ha egy külvárosi embernek alanyi jogon jár az, hogy ott állhat az autója a ház előtt ingyen, akkor egy belvárosinak miért nem? Mert belvárosi? Ez szerintem butaság. Ettől függetlenül nincs matrica az autón, ezért is van a mélygarázs, meg azért mert az biztonságosabb (ember gyakorlatilag nem megy be az autók közé).
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
Ha egy belvárosinak alanyi
Ha egy belvárosinak alanyi jogon jár, hogy éjjel-nappal járhat bevásárolni, hogy bármeddig bulizhat, mert nem megy el az utolsó busz 11.30-kor, hanem hajnalig negyedóránként jár az éjszakai, hogy minden 10 percre van a lakásától, akkor a külvárosinak miért nem?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
cserébe a belvárosi
cserébe a belvárosi elviseli a belváros zaját és mocskát. Egyébként a külvárosi is ugyan úgy be tud jönni a városba éjszaka, és vissza is tud menni haza. Tudom, mert csináltam egy darabig.
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
ja. amsterdamban
ja. amsterdamban (világváros ugye) a vöröslámpástól 8 perc sétára már olyan csend volt, mint a kerepesi temetőben. a szmogot nem említem, mert ugye a tenger miatt nem reális az összehasonlítás. koppenhága, berlin, stb stb stb.
szál azért a nagyváros nem egyenlő feltétlen a bűzzel meg zajjal.
(pont azon tűnődtem el, hogy tulajdonképpen a panelrengeteg sem lenne olyan embertelen ha a tömegekben lakó emberek tömegekben járnának bringával és nem minden négyzetcenti lenne teleparkolva a házak környékén, meg vezetnének autópályák a házak elől /gyakorló utca az Örs mellett. brrr../
hát azért a 15 percenként járó villamos meg az óránként induló 40 perces menetidő azért nem ugyanaz a kényelmi faktor. de a távolság miatt ez ilyen is marad, amíg a BKV nem fejleszti végre a Teleportálási Üzletágát.
Mi nem érünk, mi
Mi nem érünk, mi biciklivel közlekedünk
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
A külvárosiaknak sem jár
A külvárosiaknak sem jár alanyi jogon, csak tőlük nem kérnek érte pénzt. És azért nem kérnek pénzt, mert nem akarják csökkenteni az autók számát és azért nem akarják, mert nem okoznak problémát, és azért nem okoznak problémát mart a külvárosban kisebb a népsűrűség. Ennyi.
Fel lehetne sorolni, hogy mi az előnye, illetve hátránya, ha valaki vidéki kisvárosba, vagy faluba, vagy a főváros belterületein lakik. Mindegyiknek van előnye, és hátránya. A belváros egyik hátránya, hogy a gépkocsi tartás költségei nagyobbak.
(Csak zárójelben jegyezném meg a fővárosi bérek is magasabbak, mint a vidékiek.)
Már miért lenne olcsóbb a
Már miért lenne olcsóbb a csoki Tiszaszederkényben?
szolgáltatások, albérlet,
szolgáltatások, albérlet, bkvjegy, korsó sör...
ha az nem is, de a
ha az nem is, de a kisfröccs az biztos...
Az csak egy példa volt, ami
Az csak egy példa volt, ami éppen igaz két bolt viszonylatában.
Egyébként meg azért, mert kisebb a fizetőképes kereslet.
Azt nem értem, hogy ha én
Azt nem értem, hogy ha én vagyok a kemény, és ne várjam el, hogy más is kemény legyen, miért az autósoknak nagy az arcuk? Miért éreztetik velem, hogy én vagyok a vendég a saját városom útjain?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
ha úgy érzed magad mint
ha úgy érzed magad mint egy vendég akkor az is vagy.
Esküszöm nem értem ezt az
Esküszöm nem értem ezt az izzadásparát.
Én nem érkezem meg a melóba csatakosan. Valamit rosszul csinálok?
Ja, és mikor beköltöztem a belvárba (két sarokra tőled :P), rájöttem hogy hótt felesleges kiadás autót tartani.
Ott a bringa, meg a banyatank. Pedig még gyerekem is van. És van lába.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!
Vannak izzadós emberek és
Vannak izzadós emberek és kevésbé izzadósak.
Én pl. bkv-n jobban izzadok mint bringán...
pont múltkor beszéltünk
pont múltkor beszéltünk qkaccal erről az izzadás dologról, hogy akármilyen tempóban megyünk, megizzadunk (azért az akármilyen tempó 20 fölött van), viszont ádám azt mondta, hogy múltkor meglepődött, mert asszonyával ment együtt és ugye akkor lassult a tempója kb olyan 24km/h-ra és akkor egyáltalán nem izzadt meg, úgyhogy sanszos, hogy embere válogatja, hogy mennyire izzad a biciklin.
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
A "jólét"-et izzadjátok
A "jólét"-et izzadjátok ki ilyenkor... :D
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
részemről oké a jólét,
részemről oké a jólét, de qkacon egy csepp sincs belőle, meg amikor még ennyire nem éltem jól, akkor is izzadtam. Nem is akkor amikor tekerek, hanem amikor megállok
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
sebesség, távolság,
sebesség, távolság, domborzat és a rajtad lévő ruhák számának kérdése az egész
akárhogy sietek belváron belül én sem tudok leizzadni
viszont figyelnem kell rá, h mire kiérek ide a világ végére optimálisan kezdjem levetkőzni a ruháimat a pirosoknál :)
"viszont figyelnem kell rá,
"viszont figyelnem kell rá, h mire kiérek ide a világ végére optimálisan kezdjem levetkőzni a ruháimat a pirosoknál :)"
húúú ez de magas labda.... :DDDD
félreértések elkerülése
félreértések elkerülése végett csak a sapka, sál, kesztyű, kabát, pulóver szokott sorra kerülni :)
ma fel is tették a kérdést a liftben, h kabát nélkül jöttél? vagy csak benthagytad a kocsiban?
Nekem télen elég a 2
Nekem télen elég a 2 réteg (aláöltöző+dzseki), de most 1 aláöltőzetbe izzadok bele, mit vegyek én le? :)
És belegondoltam, én reggel kabát alá nem vennék semmit sem, és úgy is izzadnék. Mit szólnának be nekem a liftben? :D
miért pont "az ilyeneket"
miért pont "az ilyeneket" kéne kiszorítani?
a nagyvárosokban (majdnem) mindenhol sok az autó, és rossz a levegő (az nemcsak majdnem).
akiknek ez nem tetszik, azok miért nem magukat akarják kiszorítani? miért nem költöznek tanyára biotrágyát lapátolni?
ja, mer az nem elég kényelmes az irodájukban üldögélés/tökvakaráshoz képest...
speciel pont az irodai
speciel pont az irodai munkák azok amiket a biotanyáról teljesen jól el lehet látni távmunkában, otthon ülve, alsógatyában...
egyéb ötlet?
akkor tedd azt,
akkor tedd azt, megszabadulsz minden frusztrációdtól.
Bár egy kis lapátolás sem fog megártani kikapcsolódásképp.
...? miért kéne nekem
...? miért kéne nekem bármit is csinálni...?
pff. egy majommal akarok vitatkozni?
Nézd, én értem az
Nézd, én értem az érveidet, még azokat is, melyeket az említett Szöulban található reklámtáblák tördelési stílusában írtál, de attól még csak nem ördögtől való, hogy egy juppi bringázzon és ne autózzon a munkába, ezzel is csökkentve kicsit a levegőminőségi nyomort?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Ne haragudj, de ezt az
Ne haragudj, de ezt az ördögtőlvaló dolgot honnan következtetted ki?
Pont az ellen szóltam, hogy itt valaki(k) egyes közlekedési eszközöket használókat ördögtől valónak, kiszorítandónak, sőt, olykor még gyilkosnak is nevezik.
Én is ültem ma bringán is, és autóban is. Nem tartom egyiket sem ördögtőlvalónak vagy elítélendőnek.
Autóztál ma? Te
Autóztál ma? Te ördögtől való.....
Tréfát félretéve szerintem 10perc nem "egyes közlekedési eszközöket használóktól" akar megszabadulni, hanem az azokkal visszaélőktől, akik úgy használnak el ingyen vagy erősen alulárazva olyan nagyvárosban szűkös, köztulajdonú erőforrásokat, mint levegő és útfelület, hogy erre nincs feltétlenül szükségük, csak sznobok/kényelmesek/ostobák.
Ne érts félre, én nem akarom más helyett eldönteni, hogy neki mivel kell menie, de a 80 decibel, a maszkviselés, a napi rendszerességű veszélyhelyzetek olyan dolgok, amik miatt meg mi nyitjuk ki a szánkat
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
pont a gyereked meg az ő
pont a gyereked meg az ő gyerekei miatt nem kéne autózni...majd meglátod hova vezet genetikailag ha valaki a teljes életét a szmogban éli le...szerintem mindenki aki jelenleg a saját kényelme miatt mások kárára autózik az elképzelhetetlen kínokat okoz a következő generációknak is
Nem nem! Már a mostaninak
Nem nem!
Már a mostaninak is!
Ha arra jársz, láthatod sajátszemeddel is a Korányi intézetben!!
A visszafordíthatatlan következményártalmakat:((
"Szerintem nem felróható
"Szerintem nem felróható az se senkinek, hogy miért nem biciklivel közlekedik, hanem mondjuk autóval."
Egyesével nem felróható senkinek.
Így választja az idézett vezetőhöz hasonlóan "mindenki", és lesz belőle a jelenlegi állapot, ami viszont (idézőjel nélkül) mindenkinek rosszabb.
(Szeretem a játékelméletet.)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
már miért lenne
már miért lenne felróható valakinek, hogy mások környezetét és egészségét károsító közlekedési formát választ, mindezt szükség helyett pusztán kényelemből.
teljesen érthető és elfogadható.
a szmog meg az csak úgy lesz. többnyire a mások autójából.
nyilván minden autós csak
nyilván minden autós csak azért közlekedik autóval mert egy lusta disznó.
kivétel nélkül, mind egy szálig.
nem mondom hogy minden autósnak ott van a csomagtartóban a 40 liter diszperzit, és elképzelhetetlen lenne az élete autó nélkül, de azért az sem igaz hogy mindenki csak kényelemből autózik.
demagóg leszek de nagyon:
demagóg leszek de nagyon: az autó előtt is volt élet... muhaha.
ellenben a brutál szmogot és dugót nem is a munka célból autót vezetők okozzák, hanem a kényelmi verdások. a kérdés ugye, hogyan lehetne úgy súlyozni a dolgot, hogy a kényelmiseknek már ne érje meg, de a dolgozóknak még rentábilis legyen. (álmodozok itt az egymillió minimálbérre bejelentettek országában...)
nekem speciel az a tegnapi autó-fetisizmus, hogy egy órával előtte odaáll a kocsijával, hát az már betegesnek tűnt.
az meg, hogy ehhez még emléklapot is osztogatnak... hát az meg kifejezetten bizarr.
mert mit látok? egy környezetére káros eszköz használó ember tevékenységét örömmel díjazzák... blöá. biztos csak hozzászoktam már a nyugis jászaihoz, ahol nincs autópálya. :|
szopatási emléklapot a
szopatási emléklapot a gyalogosoknak és bringásoknak? megfotosoppolod?:)
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
A Jászainál van
A Jászainál van autópálya?
Most már van
Most már van
--------------------------
www.barzongorista.eu
130 a megengedett a
130 a megengedett a belvárosban? Kétlem.
Hát, ahogy néha a
Hát, ahogy néha a motorosokat nézem a Nyugati térnél...
--------------------------
www.barzongorista.eu
De azok motorosok, itt meg
De azok motorosok, itt meg AUTÓpályáról volt szó. :)))
-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/
Inkabb futoszalagos
Inkabb futoszalagos parkolo.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
demagóg leszek de nagyon:
demagóg leszek de nagyon: az autó után is volt élet.
Jobb lesz ha hozzászoksz, hogy autók márpedig vannak, te előbb fogsz eltűnni, mint ők.
Most is megvan a lehetőséged hogy olyan helyen élj, ahol nincsenek autók, vagy legalábbis ritka mint a fehér varjú, ha ennyire autófóbiás vagy.
Miért nem teszed? tán csak nem lustaságból? vagy tán Stockholm-szindrómás is vagy, nemcsak autófóbiás?
MINDEN eszköz amit az ember manapság használ, az a környezetére káros, káros a számítógép, káros a telefon, de káros a bicikli is. Káros az is hogy vagy valahol hiszen azt fűteni kell (általában ugye gáz elégetésével).
Ha a környezetedért aggódsz, akkor egyrészt nem csinálsz gyereket, másrészt minél hamarabb véget ér evilági szenvedésed, annál kevesebb kárt teszel.
nézegesd párszor a
nézegesd párszor a youtube.com/CMfelirat filmjeit.
nem csak a megdöglés vagy a remete lét a két választás.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Teljesen tisztában vagyok
Teljesen tisztában vagyok vele (ellentétben az előttem szóló fóbiással), hogy az is egy opció, hogy elfogadjuk a urbanizáció hátrányait is, cserébe az előnyeiért.
Ahol sok ember van egy helyen, ott sosem lesz olyan, hogy mindenkinek minden jó.
Aki ezt nem képes megérteni, és nem tudja elfogadni, hogy a vele egy környezetben élő embertársai esetleg másképp állnak bizonyos dolgokhoz, na azoknak való a remete lét.
hát, ha állításod
hát, ha állításod szerint tisztában vagy azzal amiről éppen beszélsz, akkor asszem a gondolkodásoddal és annak végtermékével van a bibi :)
na mindegy, remélem hamarosan betöltöd a 18-at, aztán minden rendbe jön.
meg kell hogy hajoljak
meg kell hogy hajoljak érveid előtt...
World's Most Liveable Cities
World's Most Liveable Cities 2010.
http://www.copenhagenize.com/2010/11/worlds-most-liveable-cities-2010.html
"We'll always say that the bicycle is the most important and effective tool in our liveable toolbox. It's interesting to consider that all the cities in blue have respectable levels of Citizen Cyclists gracing their streets and cycle tracks."
nahát... lehet, hogy a városi autózás/zaj/szmog mégsem annyira természetes velejárója a nagyvárosi létnek, mint ahogy azt itt kőbe vésed éppen...
de nyilván pusztán fóbia ha valaki nem természetes dologként tekint a hömpölygő autóáradatra.
röghöz vagy kötve? vagy
röghöz vagy kötve? vagy miért nem költözöl oda?
mi lenne ha csak egyszer
mi lenne ha csak egyszer gondolkodnál el egy picit és nem csípőből támadnál mindenkire?
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
mert a név kötelez.
mert a név kötelez.
gaze mber __ Ceterum censeo
gaze mber
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
nyitva maradt a homokozó
nyitva maradt a homokozó kerítése...
rendkívül szellemes. még
rendkívül szellemes.
még napokig fogok hangosan röhögni
a boldog emberek kevéssel
a boldog emberek kevéssel is beérik.
melyik részt nem értetted
melyik részt nem értetted meg abból amit mondtam?
csípőből támadás a haverod reszortja, mindenkire, akinek 2-nél több kereke van (mindenféle értelemben :D )
nyugi, neked eggyel kevesebb
nyugi, neked eggyel kevesebb van, biztonságban vagy.
a haveromat basztatom is
a haveromat basztatom is eleget, hogy minek vitatkozik értelmetlenül és miért akar mindenkit meggyőzni.
te viszont nem hiszed, hogy egy nagyváros lehet élhető, a többség viszont itt igen.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
félreértesz, én nem
félreértesz, én nem mondtam hogy NEM LEHET élhető, csak azt hogy NEM AZ (általában).
És meglehetősen kicsi az esélye annak hogy Büdipest azzá váljon még az én életemben.
Tehát ha valaki élhető nagyvárosban akar élni, akkor irány München. Persze ha minden jöttment odamegy, akkor majd az se lesz élhető...
Ha figyelmesen végigolvasod az általatok idézett linket az élhető városokról, akkor kitűnhet több dolog is:
- nagyrészt kisebb, párszázezres városokról van szó, néhány kivétellel
- viszont MINDEGYIK gazdag, történelmileg szerencsésebb fejlődésű ország városa.
Vajon miért nincs köztük se délamerikai, se afrikai, se ázsiai (az igencsak gazdag és fejlett Japánt és Koreát leszámítva), se keleteurópai?
(most nyilván jön majd Bogota, de sehogyse találom a listán)
igen, jön bogota:) meg
igen, jön bogota:)
meg lehet csinálni, el kell kezdeni. nem hiába vágott bele london, new york, szöul.
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
erről beszélek: az
erről beszélek: az említett 3 városnak sajnos nem igazán összemérhetőek a "lehetőségei" a mieinkkel...
vitacsászár... "általában
vitacsászár...
"általában" ha nem lenne igaz az állításom.
"kivételek" ha nem lenne igaz az állításom.
(berlin speciel a legcsóróbb régió, 4 milliós, és hát ugye a porig bombázás után jött egy 50 évnyi kettévágás. jajj.. miket is beszélek, bizonyára ez csak kivétel.)
rögtön megszakad a szivem
rögtön megszakad a szivem szegény csóró berliniekért...
kezd olyan érzésem lenni,
kezd olyan érzésem lenni, hogy nálad adódik némi szövegértési probléma.. fiatalabb korban még orvosolható ha időben észreveszik, később már nehezebb lesz. viszont érdemes vele foglalkozni, mert jó dolog az, hogy egy elolvasott szöveg tartalmát képes vagy értelmezni.
különösen ha kommentelsz is hozzá..
igazad van, a te magas ívű
igazad van, a te magas ívű gondolataidat én már nem tudom követni, ahogy a holland türelmizónától eljutottunk a berlini bombázásokig...
na mindegy, ha a témához már nem tudsz hozzászólni, valamit azért írni köll...
istenmajma... ha nem bírod
istenmajma...
ha nem bírod követni, hogyan jutottunk el a vázolt vonalon, akkor a hiba tényleg a te készülékedben van. esetleg kérj meg valami ismerősödet, hogy csak úgy olvassa el a szálat, és hogy ő mit ért meg belőle.
aztán fordulj orvoshoz.
na, nekem ebből a nívós diskurzusból ennyi bőven elegendő volt.
aki először válaszol ida
aki először válaszol ida olyat, hogy mellé tükröt tartva egy női test domborulatai rajzolódjanak ki, az a hét fasza arca!
o
oo
ooo
oooo
ooooo
oooooo
ooooo
oooo
ooo
oo
o
ezt csak úgy poénból
:)
ezakkoriskiérafeketéig!!!!!
ezakkoriskiérafeketéig!!!!!!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
save the planet - kill
save the planet - kill yourself
hamár eljutottunk odáig hogy angol szöveggel érvelünk :)
Durván 3 kilométer a
Durván 3 kilométer a Margiton át.
Kőkemény 18 km/h átlag és akkor valószínűleg még nem számoltuk a parkolóhely keresést.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Moszkva tér-Batthyány
Moszkva tér-Batthyány tér-Kossuth tér kb. két perc utazás, 3 perc mozgólépcsőzés. Borzalmas lehet. Inkább 25 perccel több autókázás persze. Bringával is a Lánchídon át kb. 10 perc alatt megjárta volna.
Szóval nehogy már sajnáljam szegényt,mert nem képes az autóból kiszállni. Az ilyenek miatt lesz dugó holnaptól a hídon.
----------------------
Legyen a zebra biztonságos!
Kerékpárral csak 10 perc
Vicces, hogy pont annak a
Vicces, hogy pont annak a kevés utazásnak az egyikét választotta, ami még a jelenlegi, rövid távokra aránytalan tarifarendszerben is >>a BKV legolcsóbb egy útra szóló jegyével<< járható. (Ha bérletet esetleg nem ismer, mert nem szokták.)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
"télen nyáron dög meleg
"télen nyáron dög meleg van rajta, másokat kell szagolni és nyomnak mindenhonnan"
Engem mindig zavar, amikor egyetlen konkrét budapesti szakasz jelenlegi csúcsidei állapota miatt ítéli el valaki az egész közösségi közlekedést mint helyváltoztatási formát. Az általad felvetett problémák egyike sem kötődik a földalatti vasúti közlekedés természetéhez, sőt, a 2-es vonal Moszkva tér-Kossuth tér szakaszához sem. Olyan, mintha azt mondanám: "Igaz, hogy autóval kényelmesebb, de az én Suzukimban nem működik a jobb ablaktörlő, valamint Szentendréről szűk és kátyús az út, ja és benzinkutat is alig találok."
Remélem, te nem az a típus vagy, de sokan körülöttem, akik ilyen kifogásokkal élnek, ha mind megoldódna, akkor jönnének a következővel. ("Majd, ha lesz háromsávos M0, gyorsvasúthálózat, ingyen P+R minden csomópontban, 150 Ft lesz a BKV-jegy - mert bérletről persze még nem hallottak, de tömbjegyről sem -, minden jármű légkondicionált lesz és egyetlenegyszer sem kell átszállnom Rákospalotától Kelenföldig, ahogy Németországban (sic!), akkor kiszállok az autómból." Nem. Rajta kívül mindenkinek nyilvánvaló, hogy ő akkor sem fog kiszállni. Majd kitalál valamit, ami még hiányzik neki, mondjuk sakktábla a HÉV-en...)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
ha a bkvról van szó, akkor
ha a bkvról van szó, akkor lehet, hogy mindig fogok találni kifogásokat, nem tudom. Az biztos, hogy most nem szívesen használnám. A csúcsidőről. Amikor még kis suhanc voltam sokat metróztam minden reggel és délután a suliba. Reggel a 3-as metrón nem lehetett megmozdulni, délután ugyanez. Márpedig ilyenkor mivel sokan mennek, a vonalak nagy része leterhelődik. Azokon a járatokon amiken nem volt tömeg (külvárosi buszok, stb) rendszeresen szagolhattam a hajléktalanokat.
---------------------------
http://fixedgearhungary.com
banyek 35 perc alatt
banyek 35 perc alatt átmankózom....
Ússzunk versenyt vele! (Ha
Ússzunk versenyt vele! (Ha elég jó a tempóm, talán pont az Országházig visz le a Folyam. Ellenkező irányban már lemaradnék.)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
LOL
LOL
aha, persze. megszokott 10
aha, persze. megszokott 10 perc? 2-essel meg a 4-es 6-ossal igen. de autóval kizárt dolog. én kb. 5-10 perc alatt a Moszkván voltam, a többi autós meg szerintem fél órát állt, mire a Moszkvához ért.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
ja és a szuperlol
ja és a szuperlol kategória az a lejárt tábla rengeteg, ami kint van. gyakorlatilag pestről budára csak 10-el mehetne be jelenleg csak a bkv, de a külső sáv kétirányú bicikliút, ami a mekinél véget ér, és ott a figyelmeztető a járdán tolásra.
tehát ma este _mindenki_ szabálytalan volt a hídon:)
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Ellenpróba: nagyon
Ellenpróba: nagyon kíváncsi vagyok, a Lánchídról mennyi idő alatt veszik le a 20-07h kiegészítő táblát. Ha az a folyamat ennél gyorsabb és hatékonyabb, akkor nem alaptalan némi szándékosságot is feltételezni a sima közigazgatási hanyagságon felül.
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Most mért vagy negatív?
Most mért vagy negatív? Tudom, hogy a Margit miatt tették ki, de azért ezek a hidak nem helyettesítik egymást biciklis szempontból. Az Erzsébet tér tőlem (Bel-Buda) pont a Lánchídon érhető el.
Én is bel-budai vagyok,
Én is bel-budai vagyok, persze, hogy nem helyettesítik egymást, különösen Újlipót felé. Remélem, még jó ideig kint felejtik a Láncon az időkorlátozást, vagy inkább a tiltó táblát veszik le (sőt, azt sem értem, egyáltalán minek egyéni közlekedésre használt autók egy ilyen áteresztőképességű szakaszra, Budán a hídtól vissza majdnem az Alkotás utcáig (!!) áll a sor munkanap délutánonként, aztán jé, az Alagút gyalogos közlekedésre alkalmatlan a levegőminőség miatt). Ha ismét éjjel-nappalivá válik a tiltás, tiszteletben fogom tartani, csak annyit akartam kifejezni, hogy ha ez nagyon a közeljövőben történik, akkor az útkezelő elárulta magát (azok után, hogy milyen nehezen rakta ki).
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
erre én is kapásból
erre én is kapásból gondoltam. leszedik ott is a táblát, mert fölösleges szerintük?
és ha már itt tartunk: Erzsébet híd déli járdájának pesti részén vajon elbontják-e azt a farámpát? tudtommal az is a Margit híd miatt lett odatéve.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
10-el? Affene, mekkora
10-el? Affene, mekkora bevételtől estek el a sünök. :)))
-----------------------------
http://www.freeweb.hu/dhpage/
Arról volt szó, hogy
Arról volt szó, hogy mindkét oldalon lesz kerékpárút. A mostani híradások szerint végül csak az egyik oldalon, nem? Pedig tüntettünk is érte másfél éve. Sikerült megint félutas megoldást találni?
HÍDLEZÁRÓS
HÍDLEZÁRÓS TÜNTETÉÉÉS!!!!!!!!!!
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Azért megvárnám, míg az
Azért megvárnám, míg az MK egyeztetéssel próbálkozik, terveket kér ki, stb. Csak hogy ne az árnyékra vetődés esete álljon fel.
Meg a teljes átadást. És ha erre se hajlik a főváros, na akkor kéne egy olyan jó kis hidas demót csinálni, amiből már kettő is volt.
Addig meg ott az úttest. Meg a bringautat is használni fogom, ha a menetirány szerinti jobb oldalon van ÉS mindkét végén rámpa van.
Én az EastParkból
Én az EastParkból idéztem.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
bocs nem jött át az
bocs nem jött át az intertextus
np __ Ceterum censeo
np
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Bringagyalogút lesz a déli
Bringagyalogút lesz a déli járdán.
A Fővárosi Közgyűlés nov. 23-ai ülésén tárgyalják a fideszes György István javaslatát:
"A Támogatási Szerződésben meghatározott indikátor teljesítése a Margit híd déli felén a déli járdán elválasztás nélküli gyalog- és kerékpárút megvalósításával biztosítható.
A déli járdán elválasztás nélküli gyalog- és kerékpárút megvalósításával, a fel és a lehajtási lehetőségeknél rámpa kialakításával megoldható a kerékpáros közlekedés a déli járdán"
http://www.budapest.hu/engine.aspx?page=tirhidden&command=showagendaitem...
Akkor lehet az uton
Akkor lehet az uton rakni.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
igen? Kóródy
igen?
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Ha te tudnád, mennyit
Ha te tudnád, mennyit sandítottam arra a zebrára, amíg a villamosra vártam, egy flashmob-zebraakcót fontolgatva...
--------------------------
www.barzongorista.eu
Szépek
Szépek voltatok:
http://galeria.index.hu/belfold/2010/11/16/megnyitottak_a_margit_hidat_a...
Így újonc-ként-! nem
Így újonc-ként-! nem igazán értem mit kell ennyit vergődni ezen , van egy híd amit felújítottak az autós társadalomnak! Közlekedj a sávban, szervezd úgy hogy legalább 10-en legyetek, nincs az a rend-őre aki megállítson, az autós is érthető-! mert fizet kötelezőt, súly adót + a benya ami nem olcsó mulatság, mielőtt beszólsz én is bringával járok , csak nézem a másik oldalt is-! Róluk is húznak eleget, akitől én agygörcsöt kapok az a felújítást végző csirke , annyira örül hogy mi xy konzorcium mennyire ügyesek vagyunk ...., hát szerintem-! ne legyenek ennyire büszkék...., ha büszke akarna lenni-?! akkor minden közlekedőnek lehetővé tenné a tisztességes haladást és nem alacsonyítaná le a kerékpárost hogy felküldi a járdára, igaz a 20 milliárdban a gondolkodás nem foglaltatik benne, csak a kamu gépbérlet és a korrupt politikus "agy nélkül" .Ja-! és a nem teherviselő dumától megyek a falnak , nem hiszem el hogy a lezárási időbe ill. a pénzbe nem fért volna bele a teherviselővé tétel-? ha már 21-22század , bár nekünk nincs Colorado folyónk gáttal (hoover gát) és most már híddal is a töredékéből, igaz az három-évig készült de ott igen széles volt az áthidalandó távolság már meglévő pillérek nélkül :-)
Üdv. Igy,.. jól esett elsőre
Nekem van autóm is, így
Nekem van autóm is, így én is fizetek egy csomó adót, és én azt szeretném, ha a déli oldalon is lenne sáv. Ilyenkor mi van?
az még kevés, mint a
az még kevés, mint a mellékelt ábra mutatja...
Te! Ismered azt a viccet,
Te! Ismered azt a viccet, amikor a majom meg a ló beszélget? :-)
én is mindig ezen
én is mindig ezen mosolygok, hogy van egy autóm meg egy motorom, ezek után fizetek nem kevés adót, akkor én már lelkiismeret furdalás nélkül biciklizhetek?
:)
"Üdv. Igy,.. jól esett
"Üdv. Igy,.. jól esett elsőre"
Ennek örülünk. De ehhez igazán nem kellett volna a CM-et használni. Van például egy nagyon hasznos alkalmazás a Windows-ban. Jegyzettömb a neve. Lehet bele irdogálni mindenfélét, és még csak el se kell menteni a végén.
Majdnem leestem a székről.
Majdnem leestem a székről. :-D
(Ha esetleg Linuxa van, akkor gedit)
Jávor Tamás
Budapest-Hegyvidék
Semmi ! Kérd meg őket
Semmi ! Kérd meg őket hátha még lehet:-) Nekem is van azért írtam hogy megértem az autósokat is.
Az a baj hogy nekünk
Az a baj hogy nekünk magunknak és autósoknak, persze nem elfelejtve a "Monty Python-okat" is, sosem kérik a véleményét.
Hatalmas! Megpróbálom
Hatalmas!
Megpróbálom pozitívan nézni a dolgot: legalább jó minőségű lett az aszfalt, így nem esik majd ki alólam a bringa, ha átmegyek a hídon...
Ráférne a Petőfire is némi friss és sima aszfaltréteg...
ma autósként szándékosan
ma autósként szándékosan odaállni, és ünnepi eseményként kezelni egy ilyen átadást kábé olyan, mint a szöggyárban ujjongva parádézni a koporsónkhoz gyártott szögek elkészítésekor.
az emberiség megérett a kihalásra. sokadszorra.
Én is ezen vagyok kiakadva,
Én is ezen vagyok kiakadva, hogy ebben most mi volt oly ünnepelni való, hogy a Zautósok még emléklapot is kaptak (na jó, egy bkv buszos is kapott)!?
Vagy ha már kaptak, akkor miért az első száz autó, és miért nem az első száz EMBER(autós-bringás-gyalogos)?
bringás is kapott, csak a
bringás is kapott, csak a feliratot cseszték el...
Én kértem, de nem adtak,
Én kértem, de nem adtak, mondván, hogy csak az autósoknak jár. Az, hogy a bringások eddig is áttolhatták, nem érv, hiszen az autósok is átmehettek, ha nem autóban ültek...
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Mer' az EMBERek eddig is
Mer' az EMBERek eddig is használhatták.
Igaz a barmok is: tekerve, tolva, gyalog...
szerinted az autókat nem
szerinted az autókat nem emberek vezetik?
az autós is ember, még ha néha nem is tűnik annak
Szerintem egy szóval nem
Szerintem egy szóval nem mondtam, hogy az autós nem ember, viszont az első száz áthaladó között jócskán volt bringás is, és nem értem miért csak az autósoknak járt az emléklap (most tekintsünk el attól, hogy 1-1 bicós is kapott illetve inkább kért)
DE, ha a bringaizék, és/vagy a járdák átadásánál majd külön emléklapot kap az első száz áthaladó kerékpáros és az első száz áthaladó gyalogos is, akkor egye-fene alapon kiegyezek egy döntetlenben!;)
(az első száz áthaladó 4-6-ost már meg sem említem..)
Kb 1:40-nel vagytok:
Kb 1:40-nel vagytok: http://www.youtube.com/watch?v=ljTi8HBTmb8
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
jó! mivel vetted
jó!
mivel vetted fel?
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Hypercam. atomboy ---- Bicik
Hypercam.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
ammi? * mindig van
ammi?
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
http://www.hyperionics.com/hc
http://www.hyperionics.com/hc/
felveszi a képernyőn kiválasztott területet/ablakot (itt az UTV netes képe van rögzítve).
csak nem lehet mellette mást csinálni, meg a képernyőkímélő bekapcsolódása se egészséges a felvétel szempontjából.
az ingyenes verziója is tök jól használható, csak kirakja magát a felvételre.
Ugyugy, csak joval nagyobb
Ugyugy, csak joval nagyobb feluletet vettem videora, igy tudtam betenni idore pontosan az orat, es levaghattam a reklamszoveget szoveget. :)
Es meg szerencse, hogy itthon volt egy laptop. :)
Egyeduli bajom az, hogy folyamatosan frissiti magat az oldal (ami erheto), csak neha hosszura sikerul a betoltes. Ezert latszanak a videon idokent feher villanasok.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
"nagyobb feluletet vettem
"nagyobb feluletet vettem videora, igy levaghattam a reklamszoveget"
a válasz után a vacsora majszolása közben világosodtam meg a kérdést illetően én is. :) milyen programmal vágtad meg méretben?
Avidemux. atomboy ---- Bicik
Avidemux.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
köszi.
köszi.
én is! * mindig van
én is!
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Az aszfalt tényleg nagyon
Az aszfalt tényleg nagyon sima. Az úgynevezett "úthengeres simítás" technológiát alkalmazhatták, bár a források ellentmondásosak. Sajnos amikor a Szabadság hidat újították fel, akkor ez a technológia még nem állt rendelkezésre, akkor még a NASA monopóliuma volt, azzal csinálták az űrrepülőgépek kifutópályáját, szóval szigorúan titkos volt.
pesti utakon se nagyon megy
pesti utakon se nagyon megy általában
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
Jó lett volna veletek
Jó lett volna veletek üldögélni, mindig szerettem az ilyen eseményeket. Egyszer Pécs mellett egy átadás előtt álló autóúton volt alkalmam gyorsulni. Ha meg le van zárva az Andrássy út vagy a Dózsa György út, mindig megkérek valakit, hogy fotózzon le törökülésben a felezőn :)
megneztem [link] en is azt a
megneztem [link] en is azt a zebrat ma ;]
ügyesek vagytok. ilyet
ügyesek vagytok. ilyet megszervezni 1 nap alatt, le a kalappal. :-)
no de visszatérve a hídra: nagyon jól lehet rajta haladni, tök sima az aszfalt, az autósok ki tudnak kerülni, mivel a hídon még nincs dugó. (majd a szigeti lámpa elintézi ezt a "problémát" is. :-) ) végre nem kell a majomketrecben tolnom a biciklimet, hanem suhanhatok. :-)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
kint van egy 30-as tábla az
kint van egy 30-as tábla az egész hídra a munkák miatt, de mégis mindenki 60-70el hasít.
most akkor lesz médiahadjárat, mint a vázon ülve guruló bringások ellen?
*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.
MK észak-pest
cyclechic.hu
hehe :)
hehe :)
Nem. Vagy ez költői
Nem.
Vagy ez költői kérdés volt? :-)
60-70-nel hasít? Budáról
60-70-nel hasít? Budáról Pestre reális. de 2 egész nap sem kellett, és Pestről Budára már dugó van. 5 óra körül a hídon már majdnem a Jászai térnél kezdődött a dugó. (ami a Moszkváig tart.)
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
ja meg csomóan dudáltak,
ja meg csomóan dudáltak, sőt, még a lámpákat sem kapcsolták fel, oszt mégsem büntettek a rendőrök
*CMS*
_~o
_-\<,_
(_)/ (_)
Ők mind arra vártak, hogy
Ők mind arra vártak, hogy elsőként dudálva átujjonghassák magukat a másik oldalra.
Szánalmas.
erről emléklapot is
erről emléklapot is kaptak...
...amit lehet, hogy tegnap
...amit lehet, hogy tegnap vagy ma délután mérgükben széttéptek. :D
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Miért? Tök normális
Miért? Tök normális tempóban lehetett átjutni a hídon.
__
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Budáról Pestre igen. de
Budáról Pestre igen. de fordítva már beállt majdnem az egész híd olyan 5 óra körül.
és ez az átadás után 44 órával történt. 2 nap se kellett, és máris dugó van a hídon.
de lehet, hogy a mai napon gyérebb volt a forgalom, ezt nem tudom, mert nem voltam ott.
----
Össztelós montival rakom, oszt? :D
Coach Tote usually are
Coach Tote usually are beautiful, expensive merchandise put together by this Coach Outlets world renowned custom made of the same Knock Off Coach Handbags title. Imitators know about the Coach Diaper Bags following, as well as the Coach Purse Outlet incontrovertible fact that most Coach Poppy women enjoy discounts. That's why Gucci bags are a couple of Gucci Leather counterfeiters' preferred what to Coach Leather duplicate. How does a person make Gucci Sales a distinction a duplicate Coach Handbags Outlet Stores from your real thing? Will have to you'll Coach Tote Bag want to look for might be a Gucci Diaper Bags often is the facts. When you purchase Coach Handbags Outlet a pioneering you are able to find out many Coach Sale of the quality specifics which are currently Leather Coach Handbag associated when using the Gucci Outlet Online . However on the other Buy Coach Online hand involved with stuff Buy Coach , a replica from the Gucci purse won't contain practically as much specifics. You will learn Vintage Gucci Bags there presently exist loosened Coach Leather Bag finishes, and this it's Discount Coach Store not at all get ready also.