2011. január 9-én, 16 óra 40 perckor Budapesten, a Teréz körúton, a Szondi utca előtt (a Nyugati pu. felé) közlekedtem a kerékpárommal a külső sávban, amikor egy autó rámdudált. Amikor az autó mellémért én rácsaptam a jobb hátsó ajtó üvegére, mivel nem megfelelő oldaltávolsággal előzött meg és már előtte ideges lettem az indokolatlan kürthasználat miatt. Ekkor vettem észre, hogy egy rendőrautó az, amely rögtön leszorított, majd a kiszálló rendőrök felszólítottak, hogy igazoljam magam, amit rögtön megtettem. Vétkességem elismerem, nem kellett volna megütnöm az autót.

Ami miatt panaszt teszek, az az intézkedő rendőrök hangneme. Sajnos csak az egyikük családnevét és sorszámát jegyeztem meg: Horváth, 13620.

Ez az úr kijelentette, hogyha a saját kocsijával lett volna, akkor fellökött volna. Elnézést kértem, hogy ráütöttem a kocsira, mondván hogy ideges lettem a duda miatt, erre a válasza: ő meg arra lett ideges, hogy előtte "kacsázok". A körúton nem volt nagy forgalom, rendben meg tudott volna előzni, ahogy 7 éve minden más autó. Ezekután már közösen rágalmaztak, hogy lerúgom a tükröket és így tovább.

Úgyérzem ez a viselkedés nem méltó egy rendőrhöz.

Budapest, 2011. január 9.
 
 
A történet nem ért véget, folytatása itt!

CsatolmányMéret
panasz.jpg76.79 kB

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
stp1 képe

pár napja, egy seggrészeg

pár napja, egy seggrészeg csöves tántorgott ordítozva a nagykörte külsőben, a 4 járőrös rendőrautó egy laza kormánymozdulattal kikerülte mintha mi sem történt volna.

persze jó a rendőrség, csak sok a köcsög.

2
Miló01 képe

Úgyérzem ez a viselkedés

Úgyérzem ez a viselkedés nem méltó egy rendőrhöz.
Nem is, de a sünhöz igen.

3
monster képe

Tilos csak úgy rádudálni

Tilos csak úgy rádudálni valakire. Megsértették a Kreszt.
30. § Hangjelzést adni csak balesetveszély esetében, a baleset megelőzése érdekében, valamint - lakott területen kívül - az előzési szándék jelzése céljából szabad.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

4
Wadmalac képe

Sajnos némelyik közeg nem

Sajnos némelyik közeg nem olvassa el naponta a saját autójukon lévő feliratot: szolgálunk és védünk. Elvileg ezért kapják a fizetésüket, amit mi biztosítunk az adónkból.
Nagyon sok hivatali munkakörben dolgozó emberre igaz (lásd okmányirodák hivatalnokai, APEH irodások ,folytathatnám) kisisten-komplexust kapnak, úgy érzik, őértük van az a kupac ember, aki segítségért áll sorban, elfelejtik, hogy őket azért fizetik a mi pénzünkből, hogy minket szolgáljanak.
A rendőr is csak egy ezek közül.
Tisztelet a kivételnek.
_________________________________
Hobbim: örökmozgókat állítok meg és nullával osztok
Bonyolult állat a tehén, de én megfejtem

Wad

5
Kisember képe

Nálunk a rendőr nem azért

Nálunk a rendőr nem azért van, hogy téged szolgáljon és védjen, hanem hogy eleget tegyen a szolgálati leírásának. A bolti eladó nem azért van, hogy téged kiszolgáljon, hanem hogy elteljen 8-10-12 órája a munkahelyen. Az (állami) orvos nem azért, hogy meggyógyítson, hanem hogy legyen hol kuncsaftokat verbuválnia a magánrendelőjébe. Az iskola nem azért, hogy tanítson, hanem hogy a másra nem alkalmas "értelmiséget" felszippantsa.
:(

--------------------------
www.barzongorista.eu

6
Wadmalac képe

Állatira nem esik jól hogy

Állatira nem esik jól hogy egyet kell értenem ezzel.
Szoktam matek-fizika korrepetálást tartani középsulisoknak, és le vagyok döbbenve a tanárok képességein és mentalitásán.
Egy jó tanárnak nem az a dolga hogy kosabb és nagyobb tudású legyen a tankönyveknél is, hanem hogy a középiskolában elvárt tudásanyagot át tudja adni a diákoknak, azok szintjén, azok logikájához és alaptudásához igazítva, mindezt úgy, hogy a tárgy annak az ifjú embernek élvezetes, szórakoztató, de legalább ne száraz unalmas xar legyen. Egy jó tanárnak mindenekelőtt jó gyerekpszichológusnak kellene lennie, vagy valamilyen szinten lélekben gyereknek.
Sajnos a tanárok többsége valóban csak azért van ott mert nem volt jobb képessége jobb képesítéshez.
Az orvosok meg....az a bizonyos orvosi eskü némelyiknél ugyanolyan felejtős mint a rendőrautó felirata.
Amikor a haverom autóbalesetéhez kiérkező mentőorvos a saját vérében fuldokló sráccal kerestetni kezdte a TB-kártyáját, elvesztettem a maradék bizalmamat is.
Amikor végre kórházba került, egy csővel a torkában, ami elszívta a vért a tüdejéből, és a műtétre váró hordágya mellett erősködött a rendőr, hogy szájában a csővel, három törött bordával ,kilukadt tüdővel fújja meg szondát, akkor már abban is megingott a bizalmam hogy az ember valóban értelmes lény-e.
_________________________________
Hobbim: örökmozgókat állítok meg és nullával osztok
Bonyolult állat a tehén, de én megfejtem

Wad

7
Kisember képe

"hogy az ember valóban

"hogy az ember valóban értelmes lény-e."

Ööö, nem rendőrről beszéltél? :)

--------------------------
www.barzongorista.eu

8
Wadmalac képe

Hát, genetikailag a kettő

Hát, genetikailag a kettő azonos. Valahol máshol lehet a hiba a mátrixban.
_________________________________
Hobbim: örökmozgókat állítok meg és nullával osztok
Bonyolult állat a tehén, de én megfejtem

Wad

9
Miló01 képe

saját vérében fuldokló

saját vérében fuldokló sráccal kerestetni kezdte a TB-kártyáját, elvesztettem a maradék bizalmamat is.

Én naiv meg azt hittem, ez csak Usa-ban tud megtörténni, de legalább nem tesznek ki a kórházból, de ez se az orvosoktól függ, hanem a biztosítás módjától! (Állami ill. Magán)

10
megyeridoki képe

Kedves Wadmalac. Azt hiszem

Kedves Wadmalac. Azt hiszem Te is áldozatul estél egy ovosi rémtörténetnek. A mentő sürgősségi esetben nem kell hogy TAJ számot kérjen, de a sérült személyi adatait lehetőleg tisztázni kell. Tüdőből nem szívnak ki vért szájon bevezetett csővel, valószínűleg intubálva volt, akkor tényleg nem tud beszélni. A szondát persze oda lehet tenni ehhez a csőhöz, de akkor már egyszerűbb és jogilag is tiszta ügy vért venni.
Gondolom Te is diplomás ember vagy, hogy ilyen sommásan el tudtad intézni az értelmiség nagy részét. És mivel azt tapasztaltam, hogy a rá hivatkozók nem ismerik a Hippokráteszi eskü szövegét, had álljon itt okulásul:

Hippokratesi eskü

Esküszöm Apollónra, az orvosra, Aszklépioszra és Hygieiára, Panakeiára, valamint tanúként hívom az összes isteneket és istennőket, hogy erőimhez képest és megítélésemnek megfelelően eskümet és ezt a szerződést teljesíteni fogom.
Azt, aki engem erre a művészetre megtanított, szüleimmel azonosnak fogom tekinteni, életem meg fogom vele osztani, ha szüksége mutatkoznék, gondozni fogom őt. Fiú utódait testvéremnek fogom tekinteni, és ha el akarják sajátítani, őket is meg fogom erre a művészetre ellenszolgáltatás és szerződés megkötése nélkül tanítani.
Előadásokkal és a képzés mindem más módjával segíteni fogom tulajdon fiaimat, tanítóim fiait és mindazon tanulókat, akik orvosok gyakorlatának szokásai szerint a szerződést aláírták, és az esküt letették, de rajtuk kívül senki mást nem. Minden erőmmel azon leszek, hogy megítélésem szerint az étrendi szabályok megtartásával betegeim javát szolgáljam, de nekik kárt és jogtalan sérelmet ne okozzak. Senkinek, még akkor sem, ha kifejezetten kérne erre, nem fogok halált okozó gyógyszert adni, és senkit sem fogok ennek megfelelő tanáccsal sem ellátni, hasonlóképpen, asszonynak nem fogok magzatelhajtó szert kiszolgáltatni.
Becsületesen és lelkiismeretesen fogom életem és művészetem őrizni. Sohasem fogok hólyagköves betegeket műteni, hanem helyet adok ilyenkor a sebész kézműveseknek, akiknek ebben tapasztalatuk van. Akárhány házban jelenjek is meg, betegeim hasznára fogok oda belépni, és távol fogom magam tartani minden szándékos jogtalanságtól és egyéb erkölcstelenségtől, beleértve az asszonyokkal, valamint férfiakkal, legyenek azok akár szabadok, akár rabszolgák, létesítendő nemi kapcsolatokat. Mindarról, amit a gyógykezelés során, vagy azon kívül az emberek életében látok, vagy amiről hallomásból tudomást szerzek, s ami abból nem tartozik a nyilvánosság elé, hallgatni fogok, és titokban tartom.
Ha eskümnek eleget teszek, és azt nem sértem meg, úgy élvezhessem életem és művészetem, váljak híressé minden ember szemében, minden időben, ha pedig megszegem eskümet, és hitszegővé válnék, legyen mindennek ellentéte a részem.

Hippokrates (élt Kr.e. 400 körül)

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

11
Pontagy képe

azért ezt a szép

azért ezt a szép történetet hiába is adom elő a borítékért nyújtózkodó dokiknak...

12
megyeridoki képe

Köszi, tudom hogy ezt itt

Köszi, tudom hogy ezt itt le kell nyelnem. De azért kiváncsi lennék, hogy Te eddig életed során mennyit adtál. Rokon, barát és hallottam történet kizárva. Ha adtál, dumálhatsz. Mindenesetre a témához visszatérve, szerintem inkább erősíteni kellene az emberek egymásba vetett bizalmát. Szerintem a Critical massnak is van efféle tartalma. Egy történetnek, ami arról szól, hogy kerékpározás közben baleset ér, sem a mentőkben, sem az orvosokban, sem a rendőrökben (sőt még a tanárokban sem, de hogy jön ez ide?) sem bízhat, nem jó üzenete van.

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

13
Pontagy képe

direkt nem adtam (két

direkt nem adtam (két műtétem volt az elmúlt 4 évben) és az egyik doki (nevet és kórházat nem mondanék, nem szeretek embereket besározni) be is sértődött, és mondta, hogy így szokás. Elmagyaráztam neki, hogy megköszöntem, és neki meg van fizetése, oszt kalap. A dolgát tette, az én befizetett TB-forintjaimból, és ezzel túl is beszéltük a kérdést.

14
megyeridoki képe

Nézd, 27 év gyakorlat

Nézd, 27 év gyakorlat után tudtam, hogy Te soha nem adtál. Szerintem ezért nem sok alapod volt megszólalni, különösen ilyen hangnemben. Mindenesetre értékelem az őszinteséged. Nekem meg hidd el, sohasem kértem.

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

15
Pontagy képe

a sztori egy olyan orvosról

a sztori egy olyan orvosról szólt, aki kért, nem rólad ;)

egyébként egyik sem életmentő műtét volt, ha az lett volna, nyilván adok, azért a hangsúlyok nekem sem tökéletesen semlegesek.

másrészt, nem értem, miért kérnek pénzt pluszba? Sok ember olyan szegény, hogy jó, ha a saját fenntartására futja. Értem, az orvosok sem keresnek sokat, de mind a kettő specialista szakorvos volt, gyanakszom, nem a szociális létra legalján.

másrészt, nekem nem jön be a magyar (és közép-kelet európai) szemlélet, hogy mindenért kétszer kell fizetni. Bocs, hogy vannak elveim, szégyellem is magam, nagyon.

16
megyeridoki képe

Egyáltalán ne szégyelld

Egyáltalán ne szégyelld magad! Nekem is vannak elveim, azért reagáltam, és ezért kerékpározom és csinálok (vagy nem) sok minden mást. Tényleg ne untassuk a többi bicajost egy ide nem illő témával. Mindenesetre a lényegre visszatérve, a Wadmalac féle rémtörténetek károsak.

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

17
ízirájder képe

ne untassuk, de azért

ne untassuk, de azért remélem, egyik életemben tűzoltóként - kezemben a felx-szel - tehetek árajánlatot egy épp kigyulladó autóba szorult szülészorvosnak.

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

18
megyeridoki képe

Ezt a jelenetet kérlek a

Ezt a jelenetet kérlek a feleségednek mondd el, amikor a gyereked várja. Egyébként a szülészek sem hagytak az anyjában senkit, ahogy a tüzoltók sem a kocsiban.
"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

19
megyeridoki képe

Egyébként senki...

Egyébként senki... többet... harmadszor orvosellenességből?

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

20
Hotyhogy képe

Ernyedjünk el, lazítsunk

Ernyedjünk el, lazítsunk most már akkor egy kicsit.

Keléseket vágok ki. Imádom ezt csinálni. Földobja a napomat, ha van keléses beteg. Szinte izgatottan várom, hogy legyen sok, akkora nagy kedvtelésem ez, amit teljesen ingyen csinálok, csak az örömért.

De csak seggen vállalom. A varratom még egy kicsit csomós, egyenetlen. Sokszor a heg egy rettenetes gubancos barázda, de a lényeg, hogy ki van vágva a kelés.

Úgy hogy arcon még nem vállalom, még gyakorolnom kell seggeken. De önkéntesekkel szívesen kezdem az arcot is. Bárki, amott odakinn?

:D

21
monster képe

Miért, ha lehet

Miért, ha lehet autósellenesség, akkor lehet orvosellenesség is, nem? Általánosítsunk nyugodtan, nem kell nézni az egyént. Mindenesetre az orvostársadalom jópár tagja (jelenlévők természetesen kivételek) dogozik azon, hogy az átlagember fenntartással kezelje az össze orvost.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

22
megyeridoki képe

Van kerékpáros

Van kerékpáros ellenesség, mégis többen vagyunk. A politikusokat állítólag korruptak, mindenki utálja őket, mégis tapossák egymást a helyekért. Még rendőr is van elég talán. Az orvosok, nővérek, szakdolgozók száma rohamosan fogy.

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

23
ízirájder képe

Gondolom azért, mert nagyon

Gondolom azért, mert nagyon nehéz az orvosi egyetem meg macerás a disszidálás is, vagy mert van, aki szeretne orvos lenni, de jobban szeretne tisztességesen, itthon megélni, és ezt orvosként bajos

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

24
megyeridoki képe

Minden szavaddal

Minden szavaddal egyetértek.
"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

25
ízirájder képe

oké, nem hozok fel

oké, nem hozok fel ellenpéldákat a saját környezetemből, kellemetlen és offolódó téma, de értsd meg, hogy néha kibukik a frusztráció a teljesen adózott, kiegészítésmentes jövedelemért lelkiismeretesen dolgozókból... És továbbra se vedd általában orvosellenességnek, mivel ott még nem tartunk, hogy minden orvosról beszéljünk, ha a hálapénzről van szó

Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?

26
Tibor_Nesze képe

megvédenek magunktól

megvédenek magunktól

27
SzCiklon képe

Mondjuk rácsapni a tulokra,

Mondjuk rácsapni a tulokra, és aztán rájönni, hogy rendőr: priceless.
Mindenesetre hajrá, sajnos a bicikliellenesség tipikus példájába botlottál.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!

28
Wadmalac képe

Ennél csak az jobb, amit

Ennél csak az jobb, amit jó haverom produkált.
Pisiltetős kocsmatúráról hazafelé iszonyatos késztetést érzett a feldolgozott sörmennyiség lecsapolására. Miközben az utcán egy fal mellett épp megszabadult a feleslegtől, valaki megkocogtatta a vállát. Ahogy körbefordult hogy megnézze, ki az, a csapot nem zárta el, ennek megfelelően a sárga ballisztikus ívet körbevezetve sikerült lepisálnia a rossz reflexszel elugró közeg cipőjét.
Szerintem ez is priceless, a közeg szerint közszeméremsértés és 5.000,- Ft volt.
:D
_________________________________
Hobbim: örökmozgókat állítok meg és nullával osztok
Bonyolult állat a tehén, de én megfejtem

Wad

29
Hilfy képe

Hát, ez annyit simán

Hát, ez annyit simán megér :)

30
Wadmalac képe

Hohh, mikor elmesélte,

Hohh, mikor elmesélte, közfelkiáltással megszavaztuk, csinálja meg mégegyszer, öten összedobjuk előre, fejenként egy ezrest nekünk is megér.
_________________________________
Hobbim: örökmozgókat állítok meg és nullával osztok
Bonyolult állat a tehén, de én megfejtem

Wad

31
pixel képe

Oké, csak a saját házatok

Oké, csak a saját házatok falánál csináljátok.

32
Hilfy képe

Fáról volt szó :)

Fáról volt szó :)

33
stp1 képe

"fal mellett"

"fal mellett"

34
Hilfy képe

Jogos, bocs, rosszul

Jogos, bocs, rosszul emlékeztem, falra tényleg nem szép dolog..

35
Krisi képe

pár napja kocsival jártam

pár napja kocsival jártam meg majdnem: jött szembe éjszaka egy autó, csak az egyik oldalon pislákolt a helyzetjelző, de mindkét ködlámpa égett, ezáltal teljesen elvakított, utálom az ilyeneket. általában ha ilyen jön szembe, akkor énis felnyomom a ködlámpát + még a reflektort is odaküldöm az arcába, csak hogy érezze milyen fincsi amikor elvakítja a szembejövő (tudom, köcsög vagyok, de néha észbekapnak és lekapcsolják)

ez esetben viszont valamiért mégsem kapcsoltam rá a ködlámpámat mert el voltam foglalva a forgalommal - nagy szerencsémre, ugyanis egy rendőrautó volt :D

(5000 pénz büntetéssel viszont olcsón emgúszta a komád :)

36
Sárki76 képe

_ha ilyet látok, büntetek

_ha ilyet látok, büntetek szó nélkül... a Lágymányosinál pl megálltam egy helysznínelő rendőr mellett és szóltam neki, hogy épp szabálysértést követ el (a forgalommal szemben állt tompítottal és ködlámpával) és nem ezt a magatartást várnám el tőle...
nekiállt magyarázni, hogy álljak csak odébb, semmi keresnivalóm, és ne szóljak bele... 30 perc múlva mentem visszafelé ugyanarra, egy autó állt ki a rendőrautó motorháztetejéből, ugyanis vki "megvakult" a lámpáktól és nem látta sem az álló autókat, sem a villógókat és rutinból követte a sávot :ppp
érdekes beszélgetés lehetett, de én csak kétszer odadudáltam, miközben lassítva elmentem mellettük... (ez is szabálytalan volt, tudom :) )
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

37
Vegha képe

Ti milyen magasak vagytok

Ti milyen magasak vagytok hogy vakít a ködlámpa ?

38
Sárki76 képe

_azért egy lefelé

_azért egy lefelé "mutató" ködlámpa elég kellemetlen módon tud ám tükröződni a nedves asztfalton
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

39
Vegha képe

elhiszem, csak azt nem

elhiszem, csak azt nem értem engem miért nem zavar.

40
Krisi képe

bringán fennségesen

bringán fennségesen suhanva engem sem zavar, de lent az autósok szintjén ülve pont szembevakít, nem kicsit idegesítő.
(mellesleg pont az az elsődleges funkciója a ködlámpának, hogy erősen világítson :)

41
Vegha képe

hát, fejből nem tudom

hát, fejből nem tudom mekkora teljesítménykülönbség van a reflektor és a ködlámpa között, de gyanítom ezen a téren is _alul_ maradna a ködlámpa. Annak elsődleges funkciója ugyanis nem az, hogy erősen világítson, hanem hogy minél lejjebb legyen. A páraréteg (köd) tipikusan 5-20 cm-rel a felszín felett kezdődik, éppen ezért rendszerint nagyságrendeket javít a látásviszonyokon ha csak a "tiszta" alsó szint van megvilágítva.
Bár biztos bennem van a hiba, engem autóban ülve sem zavarnak a ködlámpások. Sőt, ami azt illeti részemről még mindig inkább égjen a ködlámpa is, mintsem csupán egyoldali helyzetjelzővel közlekedjen.

42
Hilfy képe

+1

+1

43
H.L. képe

Megbüntettek? Remélem

Megbüntettek?

Remélem kapnak vmi megrovást.

44
Györgyi képe

az is meg vagyon írva a

az is meg vagyon írva a nagykönyvbe, hogy igazoltathat. na, nem leszorítással. és ha olyan közel jött, volt aki azt mondta, megrúgdostam az oldalát, nopersze, nem direkt, csak próbáltam megtartani az egyensúlyom, amit elvesztettem a menetszele miatt. tulokvadászati kézikönyv meg e van?
http://href.hu/x/e87y

"Figyelj, ez fontos. Vannak a szándékos bűncselekmények. Ezeknek az a jellemzője, hogy véletlenül (gondatlanul) nem lehet elkövetni őket. Tehát ha a bűncselekmény megtörténtét bizonyítani akarod, akkor szükség van arra, hogy bizonyítsd: a tulok direkt csinálta, amit csinált. Ilyen bűncselekmény a közúti veszélyeztetés. A rendőrök kb. annyit értenek a dologból, hogy ha egy sarokkal előtte dudált, akkor bizonyítva van a dolog. Ha nem éppen a haverokkal bringázol, nem sok esélyed van arra, hogy tanút találj egy ilyenre. De nem kell megijedni, a tulkok rendkívül segítőkészen a hurokba tudják dugni a fejüket. Jó stratégia, hogy a tulkot vedd rá arra, hogy a rendőrnek vagy a tanúdnak elmondja hogy mekkora paraszt voltál két sarokkal előtte. Így már van tanúd arra, hogy amikor szivatott, akkor már utált"
namost ez rendőr volt a lelkem, tehát sokkal egyszerűbb lesz megfogni, mert még munkában levőként is csinálta a drága /szakszavakat direkt nem írok/ ikú szintre nem hivatkozom.

.....................................................
Bringával megyek. - No para! Normális tevékenység!

45
Hilfy képe

Óriási nagy segítség ez

Óriási nagy segítség ez az írás, köszi a linket neked, és persze Magwasnak a munkáért. Bár remélem a tanultakra nem lesz szükségem.

46
Puding képe

+1

+1

47
fkrisz3 képe

Az a baj, hogy tanú

Az a baj, hogy tanú nélkül sosem bizonyítod. Pedig ez indokolatlan kürthasználat, közúti veszélyeztetés, rágalmazás, hatásköri túllépés. (ez utóbbi bizonyításához már dörzsölt ügyvéd kell) A kocsira ütés tényleg nem szép, de szerintem semmiféle jogszabályba nem ütközik, ha kárt nem okozol vele. A helyzet az, hogy ha meg is büntetik, akkor mondjuk kap 30000 Forint büntetést, amiből te semmit, és a bicikliseket jobban fogja utálni. Sajnos ez egy szomorú rendszer. Örülök, hogy ennyivel megúsztad, és pozitív, hogy panasszal élsz! Remélem legalább bocsánatot kérnek.

48
Sárki76 képe

_Ez "sajnos" nem így van.

_Ez "sajnos" nem így van. Ugyanis a rendőrök is csak a jegyzőkönyv alapján büntetnek (illetve fénykép, kamera felvétel j.könyv nélkül), TE PEDIG NEM ISMERED el a kocsira ütést, ha nem veszik jegyzőkönyvbe, hogy ráddudáltak és nem tartották be a kötelező biztonságos oldaltávolságot, majd leszorítva állítottak meg.
Adu: ha nem írják meg a jegyzőkönyvet, úgy ahogy Te kéred és még van egy kis időd is, rendőri intézkedést kérsz / javallt jól átgondolni mit mondasz, amíg kiér a második hullámos közeg, mert ha itt rád húzzák a vízes lepedőt, akkor még balul is elsűlhet a dolog (de ez max pénzbünti), de a rendőri intézkedésnél kikérdezik mind a két felet és azt már tuti jegyzőkönyvezik rendesen ;)
Ha van egy kis vér a pucádban, hajrá, én már megtettem 1-2szer, a második hullámot simán visszahívatták velem, ráadásul amíg nem érnek ki, nincs "helyszíni intézkedés" sem :)
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

49
Tibor_Nesze képe

szereljenek kamerát a

szereljenek kamerát a rendőrökre.

50
elfroland képe

Jogosítványt a

Jogosítványt a rendőröknek. :-D

51
AttentoRedaz képe

A dudálást nehezen fogja

A dudálást nehezen fogja megmagyarázni. Az pedig, hogy ráütöttél, csakis egy dolgot bizonyít: nem megfelelő oldaltávolsággal előzött. Másképp nem érhettél volna hozzá. Ehhez ragaszkodj majd.
Angelus Pali
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

A magányos bicajos

52
Sárki76 képe

_+1, bizony-bizony... nem

_+1, bizony-bizony... nem megfelelő oldaltávolság és a közútra nem illő magatartás, plusz veszélyeztetés, főleg ha leszorított, bár ez utóbbit nehéz lesz tényszerűen igazolni...
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

53
peet képe

a "kacsázást"

a "kacsázást" balesetveszélynek tekinthette (jelzett a kürttel, hogy tudjon róla, vannak mögötte, tartson egyenes irányt, és vezessen kiszámíthatóan).

tök könnyen kimagyarázható. :(

--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi

54
Sárki76 képe

_pontosan erről szól a

_pontosan erről szól a biztonságos követési távolság és annak betartása... ha veszélyt érez, lassít, mert ha csak dudál és Te elesel, attól még átmehet rajtad... :s
tehát az offenzív vezetési gyakorlat helyett egy kis deffenzív technika...

(apropó, a lámpáért majd jelentkezek, csak most elhavazódtam)
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

55
peet képe

Ok. -------------------------

Ok.
--------------------------------------------
Káposztásmegyeri Aszfaltbetyár @ kék Royal fixi

56
Sárki76 képe

_Ez az úr kijelentette,

_Ez az úr kijelentette, hogyha a saját kocsijával lett volna, akkor fellökött volna.
Azért egy rendőr is t udhatná, mit jelent a "közúti veszélyeztetés", ilyeneken okulva gondolkodok egyre inkább a sisakkamerán... illetve már nem is, mert már megvan... Csak filózok, milyen gyakran merjem majd használni közúti forgalomban, vagy inkább a tényleges célját, a bringás fényképezés/videózás megkönnyítése maradjon a végcél...
Pedig az ilyet egyből csatolmányként küldeném a rendőrségre, cstolva mti, stb...
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

57
aron képe

le vagyok döbbenve a

le vagyok döbbenve a rendőrök tudatlanságán és suttyóságán. így aztán kurvára nem a biciklisek értelmes kordában tartása lesz ez az idei nagy rendőri akció csupán igazi fasiszta/kommunista köcsögölés, jó hagyományainkat követve.

két példa:

- péntek délelőtt a bajcsy-andrássy keresztnél lévő kis járdasziget gödör felőli oldala, ahol le van kopva a zebra. bringaút átjáró a gödör felé, ahol sosem adják meg az elsőbbséget senkinek. jön a bringás a gödör felől a maga helyén szabályosan, autós majdnem elüti, ordibálnak egymásra, autós elhajt, a járdaszigeten meg ott ballag két rendőr. néznek a bringásra az meg mondja, hogy hát nem kapott elsőbbséget. erre a rendőr kioktatja, hogy mert tolni kell, és akkor kapja meg az elsőbbséget. Tolni? Az egy bringaútátjáró! - erre ezt jól közbeordítottam a pár méterről, mire elsunnyogtak a tapló sündisznók. mert ha nem tolod ahol elsőbbséged van el lehet ütni, érted...

- ma reggel, bajcsy eleje, alkotmány sarok, befelé a beckettsnél, piros. már áll egy bringás a kanyarodósáv és az előre haladó sáv között, beállok mögé, két oldalunkon rendőrautó. a bal oldali előregurul és elkezdi az igazi tapló mitmivan dumát: "mire van a bringaút?" mire a srác mondta neki, hogy a bringaút ott kezdődik - mutatva előre, oda ahol tényleg van bringaút- és hozzátette, hogy majd ott fog felmenni. erre belekötöttek, hogy akkor miért itt áll - mert nem ütteti el magát a kanyarodósávban.

parasztok.

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

58
Miló01 képe

fasiszta/kommunista

fasiszta/kommunista köcsögölés, jó hagyományainkat követve.
Lehet, hogy neked ez hagyomány, de nekünk pár milliónak NEM!

59
Vegha képe

bölcsebb maradtál volna ha

bölcsebb maradtál volna ha nem szólalsz meg.

60
aron képe

? * mindig van hátszél,

?

*
mindig van hátszél, csak te mész rossz irányba.

MK észak-pest
cyclechic.hu

61
Zsurmi képe

Te is azok közé tartozol,

Te is azok közé tartozol, akik milliókat képzelnek maguk mögé?

-
Zsurmi

62
sdd- képe

igen, azert tettem panaszt

igen, azert tettem panaszt mert vegtelelun suttyok voltak. sajnos a kamerat nem vittem magammal, mert a megfazas es a lustasag miatt vagy 3 hetig nem bringaztam, ez volt az elso tekeresem azota, igy eddig nem is hasznaltam, le volt merulve...
tudom hogy semmi eselyem ha esetleg bedurvulna, ezert palyazok arra hogy esetleg majd ok mondjak ki hogy dudaltak es hogy meg haladtunk, amikor racsaptam, ezzel mintegy beismerve, amit csinaltak.
koszi, a tulokvadaszati kezikonyvon nottem fel ;]
nem mondtak hogy megbuntettek volna, pedig kerdeztem, de nem valaszoltak...

63
toreki képe

Nincs térfigyelő kamera a

Nincs térfigyelő kamera a környéken?

64
Vegha képe

annak már lőttek!

annak már lőttek!

65
err képe

Jon meg bringasra rendorauto

Jon meg bringasra rendorauto :/

----------------------
szmog | objektív
----------------------
"Bicajjal járok!"
"Ok, Mr. Tour de kibaszott France, ki kérte, hogy bicajjal járj?"

67
Kisember képe

Dehát te nem is ütöttél

Dehát te nem is ütöttél arra az autóra!
Közel jöttek, megbillentél, így kénytelen voltál rátámaszkodni az autóra, hogy alá ne ess. Én nem tudod rólam elképzelni, hogy ráütöttél volna...

--------------------------
www.barzongorista.eu

68
Vegha képe

ez miért panasz és miért

ez miért panasz és miért nem feljelentés ?

amúgy rendőri szabálytalankodás esetén mi az eljárás? ki kell hívnom helyszínelőket ? (korábbról úgy tudom, ilyenkor vám- és pénzügyőrnek kell jönnie, de ez nem tudom igaz-e)

69
Sárki76 képe

_igen, rendőri

_igen, rendőri intézkedést kérsz, bediktálod a gj rendszámát, hogy kit/mit ne küldjenek, általában beválik :)
________________________________________________

***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***

... elo szovet a femvazon.

70
Krisi képe

az a baj, hogy alapból

az a baj, hogy alapból semmi esélyed nincs, hiszem ők ketten voltak te pedig egyedül. a kürthasználatot simán kimagyarázzák azzal, hogy instabilan közlekedtél és csak vészhelyzet elkerülése miatt dudáltak, ami már elvileg indokolt.

ha pedig beismered hogy rácsptál egy rendőrautóra az nem biztos hogy jót jelent, sőt, biztos hoyg nem jelent jót. nyilván soha nem fog bíróság elé kerülni, de ha valami csoda folytán (vagy ez pontos jé?) mégis, akkor simán rád húzzák, hoyg teis csak egy tükörlerúgó suttyóbb fajta önbíráskodó biciklis vagy (ezt köszönd azokank akik ezt elterjesztették hogy hobbiból tükröket rugdalnak) és hiába mondasz bármit.

és a rend őreinek ez esetben a k. anyjukat, örülök hogy nem én jártam hasonlóan. bár már régóta csak mosolyogva integetek ha valami gyökér rámdudál, ez biztos hogy most is hasznosabb lett volna :)

71
Vegha képe

OFF mi van akkor, ha

OFF

mi van akkor, ha mindketten "egyedül" vagyunk ? Mármint a trolibuszvezető és én. A 83-as vonalán van egy paraszt, akinek lövése sincs a biztonságos oldaltávolságról. Egyszer már írtam emiatt az üszinek, korábban pedig a zebrán, gyalogosként akart elgázolni. megüzentem neki, hogy a harmadik eset lesz a veszte. azzal takaródzik a bkv, hogy az eset "nem bizonyított". azóta persze újra az intim szférámba hatolt az állatja. az eset után mennyi időn belül lehet feljelentést tenni ?

72
beked képe

Ha tudod, hogy számíthatsz

Ha tudod, hogy számíthatsz rá miért teszel érte, hogy bizonyíthasd pl. kamerával (telefon is akár) vagy tanuval.

Bár az eseted nem ismerem. Több söfőr is azt hozta fel nem egyszer zebra ügyileg, hogy ő már bizony nem áll meg a gyalogosnak egyszerűen azért, mert ha második sávban az autós nem fog megállni és elüti a gyalogost...

Beke Dávid

73
monster képe

Sajnos ez így van. Néha

Sajnos ez így van. Néha akkor tesz a sofőr jobbat a gyaloggal, ha nem áll meg neki.
------------------------
2 kerék jó 4 kerék rossz

74
Kisember képe

Én mindig megállok és

Én mindig megállok és még senkit nem ütöttek el mellettem. Figyelek a tükörben és dudálok, ha egy állat jön mellettem.

--------------------------
www.barzongorista.eu

75
blajo képe

En is ezt tartom jo

En is ezt tartom jo megoldasnak. Raadasul, ha 10 centi helyett 2-3 meterrel a zebra elott szinte allora fekezek, akkor a szemfules gyalogos elol nem takarom el a szomszed savot sem. :)

76
Vegha képe

a bringázás közben

a bringázás közben készített fotóval inkább nem kardoskodnék.
Számítani nem nagyon tud az ember az ilyenre (nem a fenét nem: már a Kálvinon látom a visszapillantójából, hogy őt előzöm meg). A kamera talán jó ötlet, de nem fogok az ilyen seggfejekre költeni, meg külön nyűg és még mindig nem bizonyító erejű. Kéne egy tanú. vagy kéne kettő tanú.

77
Spikk képe

Egyszer rá kell szánni egy

Egyszer rá kell szánni egy kis időt, kifigyelni, hogy mikor jár olyan helyen, ahol így szokott előzni és véletlenül pont akkor arra járni. Kell pár szemtanú, lehetőleg véletlenül épp a város forgalmát kamerázva...

78
Krisi képe

reggelente ha kocsival

reggelente ha kocsival megyek akkor a Budaörsi út - Nagyszőlős utcai hírhedt zebránál (2 sávos úton zebra, lámpa nélkül) úgy szoktam átengedni a gyalogokat hogy bemegyek a két sáv közé és vészvillogóval megállok pont középen. elég hatásos módszer, mert nem tudnak elmenni a mellettem lévő sávban. persze nem mindig jön össze, de ha tudom akkor mindig ezt cselekszem

79
Krisi képe

hú, jó kérdés, szerintem

hú, jó kérdés, szerintem jogi tanácsokban nem pont jó emberhez fordultál :)

csak az jutott eszembe amit egyik haverom mesélt, hogy kocsival ment, megállította két rendőr, és közölték vele, hogy szabálytalanul fordult be. ő persze nem is fordult be sehova, mire a rendőr mosolyogva csak annyit szólt: "mi ketten is láttuk".
inkább nem vitatkozott, és fizetett egy helyszíni bírságot.

80
Bendzsó képe

Rock"n"Roll A városi

Rock"n"Roll
A városi ficsúr

Csütörtök hajnalban,mikor a Tündérgyárból jöttem haza mellém lasított egy Rendőrkocsi s lehuzták az ablakot:-Főnök,itt nem szabad kacsázni!
-Lehet ugyanazok voltak???

www.bendzsobringaruha.hu

81
Puding képe

nem is kacsáztál,

nem is kacsáztál, bringáztál :)
egyébként ilyenkor semmit nem lehet tenni. Ami még nagyobb baj, hogy ezzel az egész rendőrség és minden egyes rendőr hitelét rontják.

82
Kisember képe

A

A mijüket???
--------------------------
www.barzongorista.eu

83
Puding képe

okés, tudom, hogy 2008 óta

okés, tudom, hogy 2008 óta hitelválság van, de én még bízok valamilyen szinten a rendőrökben... (még nem volt gondom velük, sem nekik velem.)

84
Vegha képe

ma végre megtapasztaltam

ma végre megtapasztaltam milyen a halálközeli élmény egy bringagyalogúton.
A Roham utcáról fordultam a Paulerre, a bringagyászon meg hirtelen egy fényes, vakító izével találtam magam szemben. Először elgondolkodtam, hogy kanyarodás közben lepergett-e előttem az életem, hogy máris megjelenik a csúcsszuper fényes alak, de csak egy közeg volt, aki visszatükrözte a reflektoromat. Nem tudom melyikőnk ijedt meg jobban, de a következő pillanatban már nem láttam (csak foltokat pislogtam).

85
Krisi képe

OFF: azért érdekes, hogy

OFF: azért érdekes, hogy jelen esetben senki nem kérdőjelezi meg a történet hitelességét, bezzeg fordított esetben rögtön menne a másik fél mentegetése. dehát a rendőröket tök menő szidni, úgyis ők tehetnek mindenről :)

86
SzCiklon képe

Figyi, ha újonnan

Figyi, ha újonnan regisztrált gipszjakab júzer beír ide egy ilyet, azt kritikusan kezelem, de sdd-t ismerem és kezeskedem érte.
****
Belvárkodj, korzózz, szereld meg a bringád, és mindenhová csak stílusosan!

87
Krisi képe

nem is a szerzőre

nem is a szerzőre gondoltam, hanem a többi kommentelőre :)

88
Vegha képe

biztos van rá logikusabb

biztos van rá logikusabb szociológiai magyarázat, de szerintem az természetes, hogy egy adott csoport vagy közösség tagjai kiállnak az egyiküket sértő intézkedés ellen - még ha az jogos is volt. azt hiszem ez növeli a csoporton belüli kohéziós erőt, a túlélési ösztön ezt diktálja, ezért elemi szinten kívánatos jelenség a "kisebbségi" társulásokban. különben nem lenne hosszú életű a közösség.

89
Spikk képe

Ahogy a rendőrök is

Ahogy a rendőrök is teszik.

90
megyeridoki képe

Bocsi, Wadmalac 6-os

Bocsi, Wadmalac 6-os horrorfilmbe illő hozzászólását igyekeztem helyretenni jóindulatúlag,de már kaptam is rögtön a fejemre. A világ már csak ilyen. De remélem a kerékpárosok jó irányba változtatják.

"2011-ben az én kerékpáromat már 100%-ban bioüzemanyag hajtja zero fejlesztés mellett."

91
atomboy képe

signup atomboy ---- Bicikliz

92
beked képe

Hajrá! Ha igazad van, ne is

Hajrá! Ha igazad van, ne is hagy magad. Vagy ha hibáztál is, a szabályos eljárást a vétkes fél is megérdemli.

Beke Dávid

93
Icarus képe

+1 Állj ki az igazadért ha

+1
Állj ki az igazadért ha megteheted :-)

-----------------------------------------
Icarus blog [LINK]

94
Vegha képe

mi frissült a blogban ?

mi frissült a blogban ?