Megállnál beszélgetni, ha találkozol valakivel az utcán? Ha közeli ismerős, max azt mondanád: "üljünk be valahova"! "Bocsi, rohanok", mondanád egyébként, és továbbmennél, szemlesütve. Tényleg rohansz? Ha a városban vagy, akkor általában igen. Mert a köztereknek megszűnt az a funkciója, hogy az ember csak úgy sétálgasson bárhol, mivel az autók által a keskeny és frusztráló járdára száműzve egyáltalán nem jó sétálgatni. Ugyanezért ülsz be valahova, és költesz pénzt, ha három percet beszélni akarsz ismerősöddel. Mert kellemetlen úgy beszélgetni, hogy a munkába vagy TV-nézésre siető emberek kerülgetnek, míg a háttérben bűz van és hangzavar. Normálisnak gondoljuk ezt az életet? Hogy idegenedett el a városi ember ennyire társaitól és környezetétől, és hogy lehetne ez a helyzet jobb?

Teljes poszt a fent és lent blogon.

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
aindoor képe

Ez nagyban függ szerintem a

Ez nagyban függ szerintem a mentalitástól is. Például a Hollandok annyira be szokták osztani az idejüket, hogy még a spontán baráti látogatások sem jellemzőek. Mindent előre leegyeztetnek. - Holott a városok ott igazán élhetőek.
Nálunk köztes a helyzet, így nem kell azon sem meglepődni, ha valakinek épp tényleg nincsen ideje.
--------------------------------------
http://kertvarosibringa.blogspot.com/

2
chicoye képe

Élnek ott azért spontán

Élnek ott azért spontán hollandok is szerencsére. :))

----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.

3
Shag_Beckur képe

"mivel az autók által a

"mivel az autók által a keskeny és frusztráló járdára száműzve egyáltalán nem jó sétálgatni."

Nem ez a baj, hanem a parkok lepusztult állapota, a sok kutyaszar és a nem túl higiénikus (alvó) padok.

4
Zsabor képe

Erről az jut eszembe,

Erről az jut eszembe, amikor szidják a fiatalokat, akik tönkretették a parkot a Gödörnél. Az ritkábban kerül elő, hogy gyakorlatilag ez a város egyetlen funkcionális köztere, évek óta egy fillért sem költöttek rá, és egy ideje megszűnt a nyilvános WC is.

Egy átlag budapesti utcán gyakorlatilag tényleg lehetetlen beszélgetni a zaj miatt. És általában abból is sok konfliktus van, ha tolom a bringát a járdán, mert az 580mm-es kormányom mellett már nehezen fér el egy gyalogos.

5
chicoye képe

A Szabad sajtó-Kossuth

A Szabad sajtó-Kossuth Lajos-Rákóczin nappal üvöltve sem értek meg senkit, az alany intim szférájába kell hatolni ehhez, vagyis a fülébe ordítani.

----------------------
Sohasem állítottam olyat, hogy normális vagyok.

6
Frenki képe

+1 Ezért nem szálltam le

+1
Ezért nem szálltam le soha anno a Margit híd felújításakor se.Egyszerűen nem értettem mi az értelme annak hogy kétszer annyi helyet veszek el az amúgy se sok járdából csak mert bringás vagyok.Ha tudok 3-mal menni a gyalogosok között,és nem megyek neki senkinek, mi értelme mű dugót csinálni?Elvileg a KRESZ.nek is feladata elvileg a zavartalan és biztonságos közlekedés elősegítése, erre megerőszakolják a logikáját? Büntessék a száguldozókat ilyen helyen.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

7
Shag_Beckur képe

"kétszer annyi helyet

"kétszer annyi helyet veszek el"

Urban legend.

"Ha tudok 3-mal menni a gyalogosok között,és nem megyek neki senkinek"

Urban legend.

8
Zsabor képe

Shag visszatért, és hozza

Shag visszatért, és hozza a régi formáját! :)
Én itt egyébként oda akartam kilyukadni, hogy a legtöbb belvárosi utcában borzasztóan szűk a járda, és alkalmatlan olyan úri huncutságokra, mint egymás mellett sétálás közben beszélgetni.

9
Frenki képe

Meg bringát tologattatni

Meg bringát tologattatni rajta a jónéppel forgalmi fennforgások miatt.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

10
Frenki képe

"kétszer annyi helyet

"kétszer annyi helyet veszek el"

Urban legend.

Mi te nagyokos?Az hogy ha egy bringa mellett állsz akkor a kormányszélességgel szélesebb vagy a vállszélességeddel együtt?Hihetelen egy matematikus él benned.Gondolkodjál mielőtt legendezel drága!

"Ha tudok 3-mal menni a gyalogosok között,és nem megyek neki senkinek"

Urban legend.

Ha ilyen béna vagy akkor a te bajod, én bármikor prezentálom neked de amíg ne tudsz ellenbizonyítani ne nethuszkárkodj és hazugozz le.
Asztaltársaságnál ezért néha fogvesztés jár Liszt Ferike!
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

11
Shag_Beckur képe

1: http://www.youtube.com/wat

1:

http://www.youtube.com/watch?v=JdjOFkvLOhM

2:

Nem nehéz belátni, hogy az ember stabilabb két lábon, mint két keréken. Főleg kis sebességnél.

12
Puding képe

1.:Nem azt mondta, hogy nem

1.:Nem azt mondta, hogy nem fér el, hanem hogy szélesebb.

2.: általában még igazad is lehet (de ebben nem vagyok biztos), Frenki azonban csak magáról beszélt.
Ha tud treksztendelni oldalszélben, stabilan, amikor mondjuk más két lábon sem tud megállni, akkor miért ne tegyen meg ennyit?
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)

13
Shag_Beckur képe

1. Nem, nem feltétlen

1.

Nem, nem feltétlen szélesebb.

2.

Hadd ne magyarázzam el.

14
Frenki képe

11: Nagyon jó videó 4:08

11:
Nagyon jó videó 4:08 nál a csávó tolja szembe, nézzed meg ha a bringa mellett állsz nem vagy szélesebb?Mert ott valahogy úgy látszik de nagyon.Ha egyszer a legszélesebb kormány 70 cm és egy átlag vállszélesség meg 46-42 akkor70-42= 28 cm a különbség, ami oldalanként 14 cm.Ha leszállsz a bringa középvonalánál már sokkal kényelmetlenebb behajolni toláskor ami azt jeleneti hogy a kilógó kormányrész min 35 cm, a másik oldalon az átfedés legyen középtől az 42 cm, tehát leszállva 77 cm helyet foglalok el minimum, ha a vállam pont a bringa közepe felett van amikor tolom.Nézd meg csávót, ott van?Egy frászt, mert kényelmetlen.nem tudom mit nem lehet azon érteni hogy valaki ha egy tárgy mellett áll, akkor a tárggyal együtt szélesebb mint rajta ülve.Legend....
2.Nem is kell, ha nem tudsz lassan bringázni a te bajod, én ki tudom várni a lámpaváltást is állva ha akarom és nem fixi, országúti.Kb ugyaannyi gyalogost láttam én már elvágódni mint bringást.
A Margit Hídon nem én voltam a veszélyes a gyalogokra hanem ők rám, mert dumálnak bámészkodnak és maguk elé sem néznek.A gyerek kezét nem fogják pattog a kerítés meg a korlát között.Elém lép, én meg oldjam meg.'87 óta nem volt közlekedési balesetem amiben én voltam a hibás.Ha leszállok annyit érek el hogy cipelek egy olyan tárgyat ami tovább lassítja a forgalmat.Az hogy a videón ennyi ember volt egy dolog,én gyakrabban láttam tele a járdát mint így, ez csak egy videó, nem az akkori átlag helyzet.A legtöbbször már felhajtani is külön mutatvány volt.Senki nem mondta hogy nem lehetett áttolni rajta, átvitték a homokszóró gépeket is munkások amikor kellett.Csak nem volt célszerű, egy rakat szerencsétlenkedés volt mint neked a videó vége felé a két csajjal, meg a szembejövőkkel.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

15
Shag_Beckur képe

1: Vedd hozzá, hogy

1: Vedd hozzá, hogy biciklizve nem tudsz 1 centire menni a drótkerítéstől, mert beleakadsz, elvágódsz, stb. Ezt tolva minden további nélkül megteheted. Bringázva kell min. 15-25 centit tartani mindkét oldalon, hogy biztonságos legyen.

Na ki a hülye? (ha már stílusnál tartunk).

2:

Nagyon ügyes vagy Frenki, gondolom nem okoz gondot az se, ha jobb oldalról valaki véletlen megpöccint, hiszen arrébb rakod a bal kereked és megtámasztod magad a bal keréklábfejedd... oh wait

16
Icarus képe

A fenét teheted meg, tolva

A fenét teheted meg, tolva is ha nem tartasz távolságot a korláttól akkor ugyanúgy beleakadsz... csak tolva ott vagy te is mellette ami ugyanúgy helyet foglalt el... és ne mondd hogy 10 széles vagy...

17
Frenki képe

+1 De magyarázhatsz, hülye

+1
De magyarázhatsz, hülye bringabuzi, csak baromság jön ki belőled.....:(
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

18
Frenki képe

Ha már a stílusnál

Ha már a stílusnál tartunk te állítottad rólam hogy hazug vagyok az Urban Legenddel....és még nem kértél elnézést tőlem.Talán érthető hogy kissé ideges vagyok.
Simán el lehet mindenhol bringázni ahol le tudod tolni mert a kormányom a vállszélességemhez igazodik+ nekem koskormányom van az max a mellettem vezetve vitt bringa kormányába tud nagyon beakadni, mert visszafelé hurkolódik a formája.Prezentálhatom szívesen ezt is.Meg szerintem többen is innen nem egy nagy mutatvány.Alacsony sebességnél a fékút gyakorlatilag zéró, végső opció leugrom és megállok, de a vázzal a lábamközött még mindig nem vagyok szélesebb!
Ha ,meglöknek egy darabig ki tudom védeni, ez gyakorlatilag azt jeleneti hogy ha nem akarnak szándékosan fellökni 10-8-szor biztosan ki tudom védeni.Ugyanúgy mint a vékony kerékkel elkapott járdaszegélyt, csatornafedelet vagy kiálló sín által ha meglök valami.Nem olyan nagy vaszisz ez hidd el.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

19
Icarus képe

Csak magadból csinálsz

Csak magadból csinálsz hülyét, ha tényekkel vitatkozol... Teljesen igaz amit a srácok mondanak.

1: Ha biciklid mellé állsz akkor mindenképpen szélesebbek vagytok ketten együtt mint legalább az egyikőtök.

2: Attól mert te nem tudsz rendesen egyensúlyozni, az nem azt jelenti, hogy aki nagyon sokat jár biciklivel az nem tanulta meg, hogy hogyan lehet alacsony sebességnél is biztonságosan egyenesen haladni.

-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu

20
corphicks képe

2: Attól mert te nem tudsz

2:
Attól mert te nem tudsz rendesen egyensúlyozni, az nem azt jelenti, hogy aki nagyon sokat jár biciklivel az nem tanulta meg

Az, hogy egy kellő kerékpáros tudással + toleranciával ("vendég vagyok a járdán" hozzáállás) rendelkező bringás járdázik, önmagában még nem lenne baj.

Ami baj, hogy ebből a tömeg hajlamos szabályt csinálni: ha Frenki járdázik, akkor rögtön elkezd majd mutogatni az összes bénázó vasárnapi biciklista + az összes gyalogosok között gyorsan cikázó ön- és közveszélyes taknyos kamasz is, mondván, hogy ha Frenkinek szabad járdázni, akkor nekem is, közöd?

A következő lépés meg az, amit jól kidomborít minden járdázás körüli vita: a gyalogos fél meg elkezdi a bringásokat általánosítani, a frenkiket összemosni a hétvégi biciklistákkal, meg a cikázó kisköcsögökkel.

Na én ezért tolom járdán, meg ezért várom meg mindenhol a zöldet (meg azért is, mert amerre járni szoktam, ott a járdázással/pirosozással kb. semmit se nyernék). Hogy a hőbőrgő gyalogos/autós népek lássanak valami kontrasztot is, hátha erodálódnak kicsit az előítéleteik.

21
Puding képe

Ez így tök jogos, sőt,

Ez így tök jogos, sőt, pluszegy, egyetértek. De ez nem az "urban legend" kategória.
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)

22
Icarus képe

Shag_Beckur tényekkel

Shag_Beckur tényekkel vitatkoznik és meg sem említette ezt az aspektusát a dolognak. Ezzel tökéletesen egyetértek de ő nem beszélt erről egy szót sem erről hanem urban legendnek állít be létező dolgokat.

23
Frenki képe

Meg kétségbe vonja a

Meg kétségbe vonja a szavahihetőségem, amire jeleztem én neki hogy ez asztaltársaságoknál némely helyen fogvesztős téma.Ha nem ért vele egyet írja be mi a véleménye, de előtte gondolja már át kinek milyen hangnemben kommunikál.Néhányan elfelejtik hogy élő emberekkel kommunikálnak itt.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

24
Frenki képe

Ebben van igazság, de ha

Ebben van igazság, de ha megnézed a korábbi hsz-eimet akkor láthatod hogy a pirosozás után a másik kedvencem a járdázás.A Margit Híd kapcsán speciális eset volt ahol sztem a forgalom sebességének a gyorsítása volt az elsődleges érdek a merev szabálykövetéssel szemben.A szűk keresztmetszet miatt az volt a véleményem hogy a többségnek fontosabb érdeke volt az hogy minél gyorsabban át a hídon ahelyett hogy mereven tolva mennék és ezzel tovább lassítanám forgalmat.Ha gyorsabb vagyok a gyalogoknál ugyanúgy dugót csinál, mert félre kell állni a gyalogoknak, ha lassabb akkor szintén.Ha szélesebb megint akadályozom a forgalmat mert elveszem egy gyalog helyét.A taktika tehát a gyalogok sebességével de ülve a gépen.Egyébként ha lehetett inkább más hidat választottam annyira idegesített a tötyögés rajta.A felújítás miatt a korábbi rendszeres Margit Szigetre járkálásom is elmaradt, az Árpi felől nagyobb kerülő lett volna.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

25
Shag_Beckur képe

Tények? LOL. Hol? A

Tények? LOL.

Hol? A biciklisek kiskézikönyvében? Fizikáról hallottunk-e már?

Wishful thinking jó dolog, de nagyon félre tudja vinni az embert.

26
monster képe

Kezd visszatérni régi

Kezd visszatérni régi fényed, koma. Biciklis biciklit tolva szélesebb mint rajta ülve. Ez nem vitaalap, ez tény.
:-((-------))-:

27
Shag_Beckur képe

Vedd hozzá a biztonsági

Vedd hozzá a biztonsági tartalékot, az imbolygást, azt, hogy kell + 20 centi még pluszba, nehogy véletlenül fellökjenek stb.

Lehet itt kötekedni, meg nem érteni a dolgokat, de az tény, hogy az ember két lábon állva stabilabb, ezért kevesebb hely kell neki GYENGÉBBEK KEDVÉÉRT: nem kell biztonsági ráhagyás, hogy nehogy véletlen megborítsák.

28
monster képe

Biciklis biciklit tolva

Biciklis biciklit tolva szélesebb mint rajta ülve. :-((-------))-:

29
Shag_Beckur képe

Aha. Persze. Akkor ha már

Aha. Persze.

Akkor ha már az emberek és a város kapcsolatáról van szó, kérdezzük már meg a gyalogosokat, hogy melyiket szeretnék inkább...

30
monster képe

Arról kérdezzük meg

Arról kérdezzük meg inkább a gyalogosokat hogy szeretik-e a belváros szívét kettészelő 2x3 sávos autópályát.
Egyébként minden a kérdés feltevésén múlik, lásd nemzeti konzultáció. Vagyis a kérdés így szólna helyesen:
Szeretne-e egy minél kevesebb helyet foglaló óvatos lassú kerékpárost a járdán? Vagy inkább azokkal ért egyet akik azt mondják hogy a sok helyet foglaló maga mellett koszos kerékpárját eltartva toló, azt - mert felesleges időpazarlásra kényszerítik - idegesen mindenkinek nekiirányító ideiglenesen gyalogló kerékpáros jobb a járdán?
:-((-------))-:

31
Frenki képe

Imbolyogni bringán a hulla

Imbolyogni bringán a hulla részegek szoktak.Pl néhai nagyapám, na ő bele is tudott esni a betonárokba az útszéléről rögtön a méteres útpadka figyelmen kívül hagyásával.De ahhoz annyi bort kell meginni, hogy az csak literekben mérhető....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

32
Frenki képe

Ja: 1.Egy tárgy addig van

Ja:
1.Egy tárgy addig van egyenesúlyban amíg súlypontjának a föld közepe felé mutató eredője belül marad az alátámasztási pontján.
2.Giroszkópikus hatás?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

33
Icarus képe

Hát biciklinél ez elég

Hát biciklinél ez elég nehéz - mármint az alátámasztási pont nagyon kicsi és gyakorlatilag mindig kívül esik rajta, vagy az egyik vagy pedig a másik irányba. Mondjuk a legszükségesebb esetben még az ember még a lábát is le tudja tenni a bringáról még egy alátámasztási pontot kreálva ezzel extra stabil állapotot előidézve.

Giroszkópikus hatással nem számolnék ekkora sebességeknél. Alíg van súly és alig van szögsebesség.

Nekem azzal van bajom, hogy magából indul ki és abból hogy ha ő nem tudja megcsinálni akkor az lehetetlen... Azt el sem tudja képzelni, hogy tapasztalatból beszélünk és nem hülyeséget....

(És meg kellene értenie, hogy attól mert azt mondjuk hogy meg lehet csinálni, azt nem azt jelenti hogy bárki meg tudja és mindenki így tudott volna közlekedni ott)

34
Shag_Beckur képe

Azt kéne megérteni, hogy

Azt kéne megérteni, hogy nem azt mondom hogy lehetetlen, hanem, hogy életszerűtlen és ésszerűtlen.

Szerk: de, gyakorlatilag azt mondom, hogy aki normálisan akart átkelni a Margit-hídon tekerve az gyakorlatilag szélesebb volt, mintha tolta volna, figyelembe véve a gyalogosokat is, akik esetleg félrehúzódtak.

(Hogy is van a mondás? A biciklis olyan széles amilyen magas? Vagy ez csak akkor jön jól, ha az autósokat kell basztatni?)

35
Icarus képe

"életszerűtlen és

"életszerűtlen és ésszerűtlen" Urban legend? - Legendának nem létező dolgokat tartanak.

Egyébként két teljesen különböző forgalmi helyzetet nem hasonlítanék össze ilyen játszi könnyedséggel.

36
Frenki képe

Spec a járdázásom a

Spec a járdázásom a Margit hídnak szólt, és pont ugyanolyan hülyeségnek tartottam a tologatós felszólítást, mint a BKV járművein a piktogrammot hogy a hátizsákot inkább vegyük le mint a háton tartsuk.Kipróbáltam:nagy tömegben senki sem veszi észre és miután nem látják abban botlanak el.Sokkal több helyet viszont nem csinál mert nincs akkora a felsőtestem hogy annyira elálljon a lábszáraimtól.
A giroszkópikus hatás valóban nagyobb sebességnél jelentős, de alacsonyabb sebességnél is jelen van.Alacsony sebességnél pedig kénytelen vagy az alátámasztási ponton belül tartani a súlypontot.
Egyébként a hite meg lényegtelen, mert nem arról volt szó hogy ő mit tud megcsinálni, hanem hogy meg lehet-e csinálni?Ebben végképp nem értem mennyiben releváns az ő tapasztalata.Mert ha lenne nem írna ilyneket.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

37
Icarus képe

"A giroszkópikus hatás

"A giroszkópikus hatás valóban nagyobb sebességnél jelentős, de alacsonyabb sebességnél is jelen van."

Nem is mondtam hogy nincs jelen, csak hogy nem számolnék vele, mert minden más erőhatáshoz képest annyira elhanyagolható az ebből származó erő.
Coriolis erő is jelen van, mégis általában alacsony sebességeknél kis távolságoknál nem szoktunk vele számolni mert annyira elhanyagolható az ebből származó számítási hiba.

-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu

38
ízirájder képe

próbáltad?

próbáltad?

40
ízirájder képe

akkor a

akkor a valóságérzékelésre ható ideológiai nyomás lehet a probléma

micsoda mázli, hogy pont átértél a szám végére

41
Oversize Load képe

"Ha tudok 3-mal menni a

"Ha tudok 3-mal menni a gyalogosok között,és nem megyek neki senkinek"

Urban legend.

Cáfolom. 3,6 alatt nem mér a digitális órám és tudok nullával menni. Meg kellene tanulni kerékpározni :))

Szénhidráttal rakom oszt?

Powered by ALPSKO mleko

42
Zsabor képe

Tényleg képesek voltatok a

Tényleg képesek voltatok a "mikor lesz a város újra az embereké" topicban 35 hozzászóláson keresztül arról vitatkozni, hogy a Margit híd felújítása alatt tolni vagy tekerni lett volna jobb? :p

Legközelebb ide írjatok légyszi:
OFF #14

43
SzCiklon képe

Igen, képesek voltak. ****

Igen, képesek voltak.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

44
Shag_Beckur képe

http://goo.gl/CuKab

45
Frenki képe

Egy megjegyzésemre ugrott

Egy megjegyzésemre ugrott rá, és már elnézést, de hazugnak állított be,akkor már ott rendezzük ahol a többiek előtt lehazugozott.Vagy viselkedjen.Ha nagy nyilvánosság előtt sért meg akkor ott is kérjen elnézést, nem egy kapuljaban vagy privát levélben sunnyogok...persze ide nem jutott még el....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

46
Shag_Beckur képe

Tartom még mindig, hogy nem

Tartom még mindig, hogy nem szélesebb az ember tolva, ha az "externáliákat" is hozzászámoljuk:)

47
SzCiklon képe

Arcpálma. Arcpálma.

Arcpálma. Arcpálma. Arcpálma.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

48
Frenki képe

Ha ez igaz lenne akkor az

Ha ez igaz lenne akkor az agymásba helyezett matrjoska babák is ugyanolyan szélesek lennének mint az egymásmellé tettek.De mondhatok Kindertojást is ha az imertebb neked.Nem tudom már érthetőbben kifejezni.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"

49
Zsabor képe

Ideális randihelyszín :D

Ideális randihelyszín :D

50
Meglátó képe

Azt hiszem, ez inkább a

Azt hiszem, ez inkább a nagyobb városokra lehet jellemző. Vidéken lassúbb a tempó, más a mentalitás, több időt és figyelmet fordítanak egymásra a zemberek.
Ezt így tapasztalom már a Budapesthez közeli kisebb településeken is, ahol az egyik ilyen jel pl. a köszönés az ismeretlennek is. :)
-------------------------------------------
Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá egy Martinit.
-szürke b'Twin 5-

51
szoszke47 képe

Próbálom

Próbálom (egy)szerűsíteni:)

52
szoszke47 képe

Nekem is van egy

Nekem is van egy idekapcsolódó történetem.
A Margit hídi tologatós időszakban naponta arra közlekedve egy alkalommal követtem egy ugyancsak renitens módon (nyeregben gyök3 mal) araszoló futárfiút.
És óvatosan előztük a gyalogokat, valamint egy abringáját toló lányt.
Aki a hirtelen-felindultságában az előttem haladó futár hátára jókorát csapott elégtétel gyanánt.
Persze a futárfiú neheztelését azonnal szóvá is tette, és lovagiasságból nem viszonozta a tettleget.
De a dialóghoz idő és helyigény kellett.
Ami a helyszűkében pillanat alatt bedugította a kétirányú forgalmat.
És hirtelentömeg keletkezett abban a kétdimenziós közlekedési szűkületben.
Ennek tarthatatlansága azonnal el is döntötte a kimenetelt: egy rövid szóváltás után a futárfiú ráhagyta.

Eljátszadoztam a gondolattal: mi lett volna ha két nehézfiú akaszkodik
össze(?)
És tördeli a lándzsáját:)

53
monster képe

Szabályfetisiszta kontra

Szabályfetisiszta kontra rugalmas problémamegoldó = hívő kontra ateista vita. Értelmetlen.
:-((-------))-:

54
jurta képe

Helyes, szaporodjanak az

Helyes, szaporodjanak az ilyen cikkek a legkülönbözőbb fórumokon (a minden blog.hu alatt egyforma hozzászólókkal pedig ne törődjünk :-))

Jávor Tamás

55
SzCiklon képe

Köszi, hogy megint

Köszi, hogy megint szétoffoltátok a topikot.
****
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!
A járdázók elütik anyádat? Küldd őket a... Bebiciklizésre!

56
zenmacska képe

Erre mondják, hogy az

Erre mondják, hogy az emberek kulturális fejlődése nem tart lépést a technika fejlődésével.

"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts

57
Shag_Beckur képe

Jobb helyeken ezt nem

Jobb helyeken ezt nem offnak, hanem beszélgetésnek hívják :)

De persze bunkózni könnyebb, mint gondolkodni.

58
Pontagy képe

van off topic, direkt az

van off topic, direkt az ilyenekre, nem bonyolult megtalálni, link gondolom nem kell, annyira nagy erőfeszítés lenne ott folytatni?
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán

59
Shag_Beckur képe

_Ez_ itt az offtopic ("Mit

_Ez_ itt az offtopic ("Mit offtopicoltok már?!?!"), nem a fenti beszélgetés.

60
Puding képe

Mindkettő offtopik _itt_.

Mindkettő offtopik _itt_. De a margithídi járdázás és az offtopikság közül utóbbi offtopikabb, előbbinek több köze van a bringázáshoz. Egyébként annak is van helye, talán ezen topikok egyikében.
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)