Nyulfarknyi cikk:
http://index.hu/belfold/2012/06/18/a_dugodij_helyett_a_hidpenz_is_leheto...
Azzal ervelnek, hogy olcsobb es gyorsabb telepiteni par hidon, mint Nagykoruton vegig. Ebbol a szempontbol igaz lehet, de szerintem sokan lehetnek, akik Pest kulso reszerol a belvarosba mennek, es nem mennek at egyik hidon sem. Szerintem oket nem fogjak igy leszoktatni az aktataska-szallitasrol.
Kivancsi leszek az EU allaspontjara, ugy remlik, ok fekete-feheren leirtak, hogy a 4-es metro epitesi tamogatasanak feltetele a dugodij.












Végülis az alapgondolatot
Végülis az alapgondolatot sikerült jó magyarosan kiherélni, és helyette egy baromságot felvázolni - szerény véleményem szerint. Azzal, hogy a bevételeken és az autósoknak okozott bosszúságok mértékén vacillálnak, gyakorlatilag kiállították a szegénységi bizonyítványt magukról.
Az, hogy lebutították az egészet egy szimpla sarcra, ahelyett, hogy forgalomkorlátozó elképzelésben gondolkodnának, számomra felháborító.
Szívből örülnék, ha megcáfolnátok, mert szerintem ezzel szinte semennyit nem fog csökkenni a forgalom...
---------------------------------------------------
Én megrakom, Te meg tekered és mindketten szívunk;-)
Ha az országot olyanok
Ha az országot olyanok irányítják akik életükben sem dolgoztak 10 évet rendes munkahelyen, akkor honnan várjuk, hogy olyan elgondolásokat dolgozzanak ki ahol munkával lehet pénzt keresni? A dugódíjhoz tervezni, szervezni, és rendszert működtetni kell...
Mondja már meg valaki, ha felhajtást nem akadályozza semmi, akkor mi akadályozza majd az illegális ingyen áthajtást?
Ha meg lesz valami ellenőrző pont akkor meg hogy csökken a dugó?
Vagy lesz majd hídmatrica, napos, egy hetes, és kamera nézi majd?
Csak ne kelljen csinálni semmit, majd a gép bírságol és a levelező progi kiküldi a felszólítást a befizetésre.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Hova akarod még
Hova akarod még csökkenteni a forgalmat? Szinte alig van már autó a városban ilyen benzinárak mellett.
Hát ma csak egy gépet
Hát ma csak egy gépet vittem el a Nagykörtén a Margit hídig de ha neked igazad van, akkor én a hallucinációimat kerülgettem végig a lámpákig....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Lehet, de akkor - úgy
Lehet, de akkor - úgy látszik - út is alig van.
Jávor Tamás
Az télen volt.
Az télen volt. Visszajöttek. Mondjuk azt nem tudom, hogy teljesen, de újra vannak dugók, újra a Kiskörút felé kell kerülnöm, ha szabályos akarok maradni, és haza akarok időben jutni.
http://www.portfolio.hu/vallalatok/energia/kitartas_hamarosan_tovabb_cso...
Így mondjuk kiderült, hogy le lehet tenni azt az autót, csak akarni kell. :)
Útfelújítási hullám
Útfelújítási hullám van.
Klasszikus dugót már nem is igazán tudok Bp-en. Torlódás, belassulás van, de órákig tartós "se előre, se hátra" állapot már nincs.
Most kicsit zavarban
Most kicsit zavarban vagyok.
A párhuzamos univerzumban élsz, ahol nincs dugó, "elvetemült kerékpárosok miatt büdös, zajos és élhetetlen" a város. De közben ebbe az univerzumba írogatsz!
Hogy is van ez?
---
fekete fixi, fehér országúti
Nem tudom, milyen a
Nem tudom, milyen a klasszikus; a Nagykörúton csak a villamossínen lehet(ne) haladni, ez nálam dugót jelent.
Melyek azok az útfelújítások, amik ezeket a torlódásokat okozzák?
Mostanság minden reggel
Mostanság minden reggel 4-6-tal megyek végig a nagykrt-n 8:15 környékén indulva a Széllről, illetve 18:10 körül visszafele, amik a klasszikus dugó időpontok (mármint közlekedési). Az autók gyakorlatilag a villamossal tartják a lépést, csak azért nem előzik meg, mert áthangolták fosra a lámpákat. Bár így villamosról igen kényelmes, az tény. Mostmár csak a villamosvezetőket kell megtanítani vezetni, hogy ne ráncigálják állandóan azt a rohadt kart.
Én minden nap azt látom,
Én minden nap azt látom, hogy a budai alsó rakparton több tucat autó fölött húzok el pedig ott aztán nincs mit útépíteni. Minden nap állnak, csorognak az autók és kizárólag azért mert túl sok van belőlük.
---
fekete fixi, fehér országúti
Megígérem, hogy holnap
Megígérem, hogy holnap reggel tüzetesebben megnézem a forgalmat, mert őszintén szólva nem arra szoktam koncentrálni és beszámolok a helyzetről.
de az ugye véletlenül sem
de az ugye véletlenül sem játszik közre, hogy sokuknak 2x annyi idő lenne ha a bkv-t használnák, feltéve ha nem gyullad ki alattuk a busz.
Ja és a budai alsó rakpart díjmentes marad.
A háromból még mindig a
A háromból még mindig a bkv a leglassabb szerintem (számomra), és a legdrágább. Tudom, hogy jelenlegi létében a bkv nagyon sok ember számára nem opció (számomra sem).
---
fekete fixi, fehér országúti
Erre az az opció, hogy
Erre az az opció, hogy annyian ülnek autóba hogy már ott se gyorsabb?Tudom mindenkinek a maga baja,csak engem meg az zavar ha a lakásban kiterített mosáson elkenődik a korom nyitott ablak melett....sok autósnak mostanában mintha akkor lett volna utoljára zöld kártyára amikor ultizott.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Észrevételét kérem
Észrevételét kérem közölje az Ön által megválasztott Európai Parlamenti képviselőjével, akik megszavazták a dízeljárművek nagymértékű támogatását.
Minden reggel 4-6-tal
Minden reggel 4-6-tal araszolni a Nagykörtén, szörnyű lehet. Miért nem szállsz ki a kocsidból, aminek egyébként meglepően érzékeny sebességmérője van? :-) (először tényleg úgy értettem)
Mondjuk akkor nálad elérte a célt a lámpahangolás. :-) Még akkor is, ha az út teljes kapacitásának és így az egyéni átlagsebességek középértékének a növelése szerinted fos.
Jávor Tamás
:)
:)
Eredeti forrás:
Eredeti forrás: http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=561218
A szakemberek azt is megvizsgálják, érdemes-e a belső kerületekbe való behajtási zóna vagy zónák díjfizetésre kijelölése helyett az annak idején a Lánchídon elsőként alkalmazott hídpénzt bevezetni Budapesten. - ha ez igaz, még nem döntötték el.
Hosszú távon azt okozhatná, hogy minden városi funkció kiépül mindkét parton, végül két, autókkal ugyanannyira teli városra szakadunk.
Én meg kiépítek majd egy kompot, ami az áthajtási díj feléért fogja vinni a személyautókat. :-P
Jávor Tamás
Az nehéz lesz a
Az nehéz lesz a hajóforgalom miatt.Inkább ruházz be egy 40-es-50-es évekbeli Higgins hajóra amivel partraszálltak a D napon vagy Szicíliában. Ha az alkatrészek 80% eredeti oldtimernek nyilváníttathatod akkor egy némi költségmegtakarításod is lehet és békén hagynak zöldkártyailag.Oda állsz a rakparta lecsapod az elejét behajtanak és át a túlpartra. Dzsipet simán vitt 2 őt, a tengeren a partra.
A benzinszámlád viszont vaskos lesz....
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Jaj Frenki - vedd már
Jaj Frenki - vedd már észre ha viccelnek :D Nem kell komolyan venni az ötletét és megmagyarázni, hogy miért nem működik :)
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Te meg nem veszed észre
Te meg nem veszed észre amikor tovább viszik az iróniát.Én műhelyekben szocializálódtam ott egész nap ez ment feldobott valaki valamit és végig röhögtük a napot.Tudni kellett kontrázni a másikra.Olyan mint egy tenisz meccs szerű Stand up.A gyárak nem voltak azért olyan szörnyű helyek ahogy azt sokan ma elképzelik.Én az irodát rosszabbul viseltem. A melósok között nem volt annyi kétszínű alak.Lerendezték rögtön nem kerülgették.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
"Hosszú távon azt
"Hosszú távon azt okozhatná, hogy minden városi funkció kiépül mindkét parton, végül két, autókkal ugyanannyira teli városra szakadunk."
akkor az eredeti terv szerint is minden városi funkció kiépül a körúton belül, és kívül, végül két, autókkal ugyanannyira teli városra szakadunk.
Szerinted a körúton
Szerinted a körúton belüli, és az azon kívüli városrész ugyanakkora? (Mielőtt belekötnél, tisztában vagyok vele, hogy Pest és Buda alapterülete sem ugyanakkora, de talán inkább összevethető, mint a Nagykörúton belüli terület, meg Bp egésze).
Hungáriáról (is) volt
Hungáriáról (is) volt szó, nem(csak) a Nagykörtéről...
Hát a Hungáriával együtt
Hát a Hungáriával együtt is hatalmas, nézd már meg a XV,XVI, XVII,XVIII,XXIII kerületeket, van amelyik nagyobb mint a teljes belváros.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Hol húzzuk meg a
Hol húzzuk meg a területarányok határvonalát, ami alatt/fölött már nem beszélhetünk a város kettészakadásáról?
Kit érdekel ez a baromság?
Kit érdekel ez a baromság? Hogy szakadna ketté, ledózerolják az utcákat? A sétáló utcás övezetekbe is mindenki el tud jutni hiába tilos gépjármű forgalom. Szmog van ember!
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
hat ez elso (es masodik)
hat ez elso (es masodik) hallasra (is) netto baromsagnak tunik. a dugodij ertelme a tomegkozlekedesre koltheto bevetel mellett a varosi forgalom szabalyozasa (csokkentese) lett volna, ami igy teljesen kutba esik.
Szerencsére jól úszok. Xd
Szerencsére jól úszok. Xd
Elkezdek veled edzeni, a
Elkezdek veled edzeni, a bevezetésre pont felerősödöm. Most még csak akkor merek átkelni, ha 10 centi vastag a jég.
Jávor Tamás
Első edzésünk úgy
Első edzésünk úgy látszik, eltolódik :)
http://www.origo.hu/kultura/20120529-szeptemberre-csuszik-a-dunaatuszas....
A hídpénzt gyalogosok és
A hídpénzt gyalogosok és bringások is megfizetik? Mert a dugó díj az ottó forgalom miatt lett volna, de a hídpénzt az áthaladásért szokás szedni.Mert akkor nekem is kell 3 bringa:Eggyel folyóig és egy vízibicikli...
Mondjuk amikor megválasztották és téma volt itt a bringás koncepciója, mondtam hogy túlnyerték magukat és nincs szüksége már a bringások támogatására.Hát úgy tűnik tartja a saját színvonalát.A 4 évben én nem is várok tőle mást,csak rakja rendbe a BKV-t az is elég nagy falat, másra ő nem alkalmas.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Csak a rendszámosok.
Csak a rendszámosok. Kamerás rendszerrel csak tőlük lehet behajtani a pénzt. :)
És ha lesz rá mikrochip,
És ha lesz rá mikrochip, mint a kutyáknak?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Szerintem kétszer annyi
Szerintem kétszer annyi autó lesz, mert az okos szereznek egy autót Budára, egyet Pestre és átsétálnak a kettő között a hídon. :)
---
fekete fixi, fehér országúti
Mondjuk amikor
Mondjuk amikor megválasztották és téma volt itt a bringás koncepciója, mondtam hogy túlnyerték magukat és nincs szüksége már a bringások támogatására.Hát úgy tűnik tartja a saját színvonalát.A 4 évben én nem is várok tőle mást,csak rakja rendbe a BKV-t az is elég nagy falat, másra ő nem alkalmas.
Az egész fülkeforradalom, nemzeti együttműködés rendszere, szabadságharc stb.-ből EGYETLEN dologért vagyok hálás: a BKK megalapításáért. Amikor 2010-ben CM után hallgattuk a fpm-jelölteket, hogy így meg amúgy kerékpárosbarát, csóváltam a fejem és máris készültem, hogyan fogjuk a képükbe nyomni ezt a videót, leginkább akkor, ha az nyer, aki el se jött, de a helyettese se ígért lényegében semmit. Most azt tervezem, hogy a közelgő évfordulón (félidő) újra megnézem, és könnyen lehet, hogy már most sem lesz mit követelőzni. Te semmi változást nem érzel az 1990-2010 (az más kérdés, hogy ez pont egyetlen emberke uralkodása volt, nem őt akarom most alázni) időszakhoz képest?
Jávor Tamás
"Te semmi változást nem
"Te semmi változást nem érzel az 1990-2010 időszakhoz képest?"
Mindenki csak nyafogni tud. Kezdem unni.
Szerintem ez az idők szele,
Szerintem ez az idők szele, politikától független. Már nem lehet negligálni dolgokat bármennyire is szeretnék. Lehet még a Demszky is bringasávokat adott volna át ha maradt volna még egy ciklusra.
:-((-------))-:
Hát persze. Sőt demszky
Hát persze.
Sőt demszky már az ötös metrót is átadta volna.
Nehéz feldolgozni a kognitív disszonanciát, hogy a szeretett pártod magasból szart a bringásokra.
a saját zsebükön kívül
a saját zsebükön kívül szartak azok mindenre és mindenkire, most majd páran átgondolják a sitten, hogy másképp kellett volna. De ettől a városban nem fognak javulni (vagyis nem ettől fognak) a viszonyok..
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Őszintén? Részükről
Őszintén? Részükről semmit, kullognak az események után.A város magától alulról jövő kezdeményezés formájában változott meg és erre reagálnak az fpm jelöletek választáskor.Az infra fejlesztés jó részét az EU diktálja ránk , másik felét meg választások és a korrupció.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Korrupció? A bringások
Korrupció?
A bringások megkenték a döntéshozókat?!!?
Vagy a politikus közeli
Vagy a politikus közeli építési vállalkozók a döntéshozókat...1990 óta alig látok építkezést közpénzből ahol ne látnék pl egy Alterra nevű céget...
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
előbb-utóbb az autók is
előbb-utóbb az autók is "járdáznának a hídon :):):):)
A dugódíj sokkal
A dugódíj sokkal racionálisabb. Londonban a belvárosba tilos autóval, busszal stb. behajtani, ha nem fizet érte díjat a vezető. A kerékpárosoknak, motorosoknak, rollerezőknek stb. azonban nem kell díjat fizetniük. Ez volna a követendő példa itthon is.
szerk.: ja, amúgy ott nem tudom, a bevételt mire költik, a tömegközlekedést cégek bonyolítják, azt hiszem nem az állam. - de ebben nem vagyok biztos.
——
Ahol az Isten integet, na ott az én hazám.
BKV egy nagy mammut bár
BKV egy nagy mammut bár vállalat de állami tulajdonban van úgy tudom talán a Fővárosé?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
Egyébként mikor a
Egyébként mikor a Lánchídon bevezették, hogy mindenkinek kell perkálnia, néhány nagypofájú nemes felment Donaueschingenig fogattal, megkerülte a Duna kezdőpontját, és lejött a másik oldalon. Ha a bicajosoknak fizetniük kéne, szervezünk a Fekete-erdőbe egy cm-túrát? Vagy legalább Esztergomig? :D
Vagy
Vagy fejlődjünk,csináljunk kétéltű bringákat.A D napra ott volt a Sherman DD úszó verziójú tank,a németeknek volt kétéltű parancsnoki WV, és van már kétéltű városnéző busz is a Dunán itt...
Rekumbens után hidrocikli. Az uszályok vajon centizik a bringásokat?
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"
:) a II.Vh-ban sok szép
:) a II.Vh-ban sok szép dolgot kitaláltak, pl a hídrobbantó földrengésbombát is :)
Gilran a térképész
"Szeptemberre készül el a
"Szeptemberre készül el a dugódíj bevezetésének a koncepciója, amiben nem szerepel a hídpénz."
http://index.hu/belfold/budapest/2012/06/18/10_ezer_forint_lehet_a_dugod...
Úgy tűnik talán mégsem.
--
Every day I'm riding the 'Tour de Fuck You'
Ha a dugódíj bérlet nem
Ha a dugódíj bérlet nem lesz drágább, mint a bkv bérlet, akkor...
Miért kéne a bentlakókat annyira óvni a költségektől? Nekik minden közelebb van, akár kerékpárral, náluk sűrűbben jár a bkv, stb, mint nálam a külvárosi lakótelepen. Tehát neki még kevésbé kell az autó.
A bentlakónak INGYEN JÁR
A bentlakónak INGYEN JÁR minden, azé' mert csak.
ingyen kapja a parkolóhelyet, mert az is jár.
A "bentlakók" bent
A "bentlakók" bent adóznak.
--------------------------
www.barzongorista.eu
Senki sem adózik bent,
Senki sem adózik bent, mivel az építményadó lakásokra vagy nincs vagy elenyésző összegű. (üzletekre, irodákra meg jó magas összegű, amit a "kintlakók", de ott dolgozók fizetnek közvetve)
Egyedül a gépjárműadót fizetik a kerületnek (idén még), ami évi átlag 20 e. Vagyis kevesebb mint havi 2 ezerért kap egy 10-30 e ft értékű parkolóbérletet meg most még 10 e ft értékű dugódíj-bérletet. Nem rossz üzlet 10-20x mértékben megtérül az adó.
Miért nem költözöl akkor
Miért nem költözöl akkor te is be, ha ez ekkora bidznic?
Az is meglesz, ha bevezetik
Az is meglesz, ha bevezetik a dugódíjat a jelenlegi formájában. Akkor lesz ciki, ha ezt sokan megteszik, és így bukik pár tízmilliárdot a főváros és a kerületek.
a "bentlakó" nem kapja
a "bentlakó" nem kapja ingyen a parkolóhelyet.
Nem olyan nehéz
Nem olyan nehéz bentlakóvá válni (papíron). Sokkal olcsóbb, mint egy havi behajtási díj, még akkor is, ha kialakul majd a feketepiaca (tartózkodásihely-bérletet tessék!!). Lesz mindjárt 3 millió lakosa csak a belvárosnak... Biztos így akarják (papíron) megállítani az utóbbi évtized elvándorlását...
Jávor Tamás
"Ha a dugódíj bérlet nem
"Ha a dugódíj bérlet nem lesz drágább, mint a bkv bérlet, akkor..."
... akkor a költségek úgy alakulnak majd, hogy
- BKV = bérlet ára
- autó = bérlet ára + benzin + parkolás
Ja és hol van az 1000 új
Ja és hol van az 1000 új busz? Bukarestben?
Köcsög autós mire szálljon át? Vagy nem is cél ez, csak az hogy fizessenek?
Hol marad a déli-pályaudvari és a kelenföldi-pályaudvari bubi-állomás?
Micsoda, te az Eteléről
Micsoda, te az Eteléről csak nem a bubit akarod majd használni Budapest legfrissebb csillogó ékköve (M4) helyett?! :-P
Jávor Tamás
Dehogynem, sőt a
Dehogynem, sőt a Szabadság-hídon is lerugdosok majd minden bringást, akik merő rosszindulatból a metró nemhasználatával szabotálják a projekt megtérülését.
Dugódíj helyett
Dugódíj helyett hídpénz?
2012. június 18.
1999-ben már készült tanulmány és modellszámítások a hídpénzre alapozott dugódíjra vonatkozóan. A Nagykörúton belüli területekre vonatkozó díjfizetés bevezetése következtében az induló, illetve érkezõ forgalom megközelítõleg 4 százalékkal csökkenne. Ezen belül a gépkocsiforgalom 40 százalékkal mérséklõdne, ami a Szingapúrban (44 százalék) és Londonban (33 százalék) tapasztalttal megegyezõ nagyságrendet jelent. A gépkocsiforgalom csökkenését a számítások alapján a tömegközlekedés (8 százalék), illetve a gyalogos- (2 százalék) és kerékpáros (3 százalék) forgalom növekedése ellensúlyozná. Nem utolsósorban a díjfizetésbõl 1995-ös áron 7 milliárd forintos éves bevétel származna.
A tanulmány 25 forintos, 1995-ös áron két buszjegy árának megfelelõ díjjal számolt, amit a Dunahidakon történõ áthaladások, illetve a belvárosba történõ behajtás után kellett volna fizetni.
Tovább a tanulmányhoz: http://dugodij.hu/?page=hirek_reszletes&hir=Dug%F3d%EDj%20helyett%20h%ED...?
Környezetbarát megoldás (jó levegőt, több teret a belvárosnak)
www.dugodij.hu
http://www.nepszava.hu/articl
http://www.nepszava.hu/articles/article.php?id=562197&utm_source=mandine...
milyen szép, amikor maszopos bértollnokok fikázzák olyanért a főpolgit, amit az ő bandájuk talált ki először.
Fentebb RgaboR-nak
Fentebb RgaboR-nak megígértem, hogy figyelni fogom reggelente a várost.
Jelentem 8:00 környékén dugónak nyoma sincs se a Széll Kálmánon, se a Nagykörúton.
A dugódíj értelmét vesztette.
Mostmár örökre vége a
Mostmár örökre vége a dugóknak Budapesten? Éljen!
Lassan 400ft alatt lesz
Lassan 400ft alatt lesz újra a benzin... kérlek figyeld a dugó alakulását is majd ennek függvényében.
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Jelentem, ma reggel is állt
Jelentem, ma reggel is állt mindkét alsó rakpart. Dugó volt a Margit-híd alatt, és szerintem még máshol is. Ezért kell dugódíj és nem hídpénz.
Nem mindegy, hogy 7 ponton méred a forgalmat vagy 7 négyzetkilométeren. (szerintem)
---
fekete fixi, fehér országúti
A két alsó rakpart a
A két alsó rakpart a koncepció szerint díjmentességet élvezne, ha jól vettem ki. Szóval így a rakparti dugóra hivatkozni csak humbug.
pedig ha meglenne a
pedig ha meglenne a dugódíj, az eredményezhetné azt is, hogy a rakpartok élhetőbbek legyenek. lásd pl. Bécset. Ehhez viszont az kéne, hogy körbeérjen az M0, ami nincs meg..
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Nem véletlenül Bécsben
Nem véletlenül Bécsben van egy valódi autópálya a rakparton?
Csak a budai, mivel az
Csak a budai, mivel az lényegében a pesti hungária-körgyűrű megfelelője.
Amúgy a dugók ellenére a pesti rakparton általában gyorsabban lehet közlekedni, mivel alig van lámpa.
a pesti rakpart sokkal
a pesti rakpart sokkal rövidebb (Margit-hídtól kicsit odébb van a vége, a másik oldala meg a Szabadság-hídnál van, utána megszűnik) mint a budai, ezt ne felejtsük el.
Bécsben ugyan régebben jártam, de emlékszem, le lehetett menni a Dunához, forgalommentes helyen, teljesen jól, ezt Pesten és Budán nem tudom megtenni a belvárosi szakaszokon úgy, hogy ne lenne szmog és forgalom. Félmegoldásként ott van erre a Margitsziget..
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Le lehet menni a Dunához,
Le lehet menni a Dunához, de ott megy melletted az autópálya (legalábbis a Duna egyik ága mellett)
Egy másik kérdés hogy mennyivel jobb ha a forgalom a rakpart helyett a házak között megy, ahol sokkal kevésbé tud a levegő kiszellőzni.
A forgalom menjen az M0-on,
A forgalom menjen az M0-on, vagy biciklivel/tömegközlekedéssel!
ja, óbuda és újbuda
ja, óbuda és újbuda között az M0-on.
Minden út lezárásával a forgalom máshova terelődik, és csak kis része szűnik meg. És hiába hiszik azt néhányan, a forgalom többsége a városhatáron belülről származik.
Budán jelenleg is kicsi a kapacitás (pesten pl. sokkal nagyobb, ott van a hungária-körgyűrű), emiatt a budai alsó rakpart lezárása még nagyobb dugókat okozhat pl. a Fő utcában.
Engem autóval vittek 3/4
Engem autóval vittek 3/4 8-kor az M3-as bevezetőjén óriási dugó, az Andrássyn is. Kb. 3/4 óra alatt értünk a Feneketlen tóhoz Zuglóból.
:-((-------))-:
és ez a csodás bkv-val
és ez a csodás bkv-val mennyi idő lett volna (háztól házig)
Ez egy dugódíjról és
Ez egy dugódíjról és hídpénzről szóló topic.
:-((-------))-:
A dugódíj meg arról szól
A dugódíj meg arról szól elméletileg, hogy ültessük az embereket bkv-r, mert az jó. Persze a gyakorlatban csak a pénzbehajtás marad ebből.
De nyugodtan válaszolhatsz a kérdésre, mennyi idő lett volna ez az út bkv-val?
Nem járok BKV-val. Soha nem
Nem járok BKV-val. Soha nem is jártam, már akkor bicikliztem amikor a fórumozók nagy része meg sem született. Az első és második biciklis korszakom között volt motoros, autós, megint motoros. Mostanában évente 1-2x megyek, de csak metrón.
Egyébként szerintem pont Zuglóból a Bartók Bélára fél óra alatt elér a hetes busz.
:-((-------))-:
Akkor számold hozzá a
Akkor számold hozzá a megállóba kiérést és a buszra várakozást, és rögtön kijön az, hogy még a legnagyobb dugóban sem versenyképes a bkv, amire az autósokat kéne átültetni.
+1 Én most azért
+1
Én most azért tömegközlekedek, mert csak 1 db átszállásom van és nem reggel 8-ra járok.
Volán így is tömött, 4-6 mondjuk kellemes. Kb. másfél óra alatt érek így be háztól házig. Kocsival ez kb 3/4 óra, 1 óra lenne a jelenlegi forgalmi viszonyok közt, be is vállalnám, de franc akar 2000 Ft helyett 40.000 Ft-ot költeni havonta bejárásra.
Bár még megkérdem majd, hogy benzinre mennyi támogatást adnak, ha adnak.
Persze ha valahova Csepelre kéne bejárnom, akkor nem lenne kérdés, hogy kocsi.
Miért nem maradsz otthon a
Miért nem maradsz otthon a fatornyos faludban, és miért nem kapálsz havi 47ezerért? Mennyi bejárási költséget megspórolnál!
:-((-------))-:
Ha épp nem lenne munkám
Ha épp nem lenne munkám tök jó lenne, ha 47e Ft-ért kapálhatnék.
Ha bevállalod a
Ha bevállalod a közmunkabért, elnézést.
Nem napi 47ezer, he!
:-((-------))-:
Tudom. De ha nincs munkám,
Tudom.
De ha nincs munkám, akkor a 47.000 az pont 47.000-rel több, mint amit épp keresek.
Dehogyis lenne jó! Ha nem
Dehogyis lenne jó!
Ha nem akarsz dolgozni, akkor alanyi jogon jár legalább havi 200 e ft segély! Aki nem ad ennyi segélyt, az csúnyafasiszta, aki ezzel akar téged munkatáborba kényszeríteni!
Képzeld el hogy mennyi időd lenne a cm-en fórumozgatni, ha nem pazarolnál annyit munkára vagy tanulásra.
zuglói vasút -
zuglói vasút - kosztolányi 21 perc.
true story
Ráadásul a Bosnyáktól 1
Ráadásul a Bosnyáktól 1 megállónyira lakom, már a 173-asra is felszállhatnék. Ha akarnék.
:-((-------))-:
Ha jól tudom nem az M3
Ha jól tudom nem az M3 bevezetőre akarják bevezetni.
Olvasd így: óriási dugó,
Olvasd így: óriási dugó, az Andrássyn is. Kb. 3/4 óra alatt értünk a Feneketlen tóhoz Zuglóból.
Ezzel teljesen ellentétes
Ezzel teljesen ellentétes tapasztalataim vannak. 4-6 ma lassabb volt 8:15-kor, mint a Nagykörte autós forgalma.
ok.
ok.
Tegnap delutan hazafele
Tegnap delutan hazafele jovet allo kocsisor volt a deli-keleti :-D orom volt elozgetni oket :-) De bizonyara ez sem dugo volt hanem tuntetes...
Miert nem latod be Shag hogy az olcsobb benzinnel ujra tobben ulnek autoba es igy tobb dugo is keletkezik?
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Gondolod, hogy akik most
Gondolod, hogy akik most kipróbálták a biciklizést, azok az olcsóbb benzin hatására visszamenekülnek majd az autóba?
Annyira mégse jó biciklizni?!
Ne legyél már hülye troll
Ne legyél már hülye troll és gyere itt az árnyékboksz technikáiddal... bárcsak mindenki aki leteszi az autót biciklizésbe kezdene
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Nem mert egy rakat punnyadt
Nem mert egy rakat punnyadt szerencsétlen aki a 3. lámpánál újra élesztést kér, mert nincs hozzászokva a saját erőből mozgáshoz.Ahogy lehet visszamenekül a vasládához.Nem baj az infarktus hamarabb viszi el őket, akkor majd nem lesz dugó.Aki nem fogja fel a saját érdekét...a 67 apám és 62 éves anyám karácsonyi átlag 3-4 km biciklizésből a tandemmel eljutottak a 15-20 km napi távhoz.....lehet követni a példát,mert van kit.
"Nem nyúl a fékhe', nem nyúl a fékhe'!"