Újabb gyöngyszem bukkant elő a kreatív táblázók Schwarzschild-sugara mögül.
Update:
További képek
https://picasaweb.google.com/saganbp/BorarosTerCsepel
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| IMG_0842.JPG | 732.58 kB |
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Újabb gyöngyszem bukkant elő a kreatív táblázók Schwarzschild-sugara mögül.
Update:
További képek
https://picasaweb.google.com/saganbp/BorarosTerCsepel
| Csatolmány | Méret |
|---|---|
| IMG_0842.JPG | 732.58 kB |
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
Gyalog- es kerekparut
Gyalog- es kerekparut tablara ilyen "kiegeszito" tablat? De okos emberek dolgoznak ott, ahol nem kene...
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
Meg nincs hivatalosan
Meg nincs hivatalosan atadva, gondolom azert. Igen, tudom, minek akkor a tablazas... BKK nem valaszolt :/
Mert még az elbaszott
Mert még az elbaszott hajózásra se nagyon válaszolgatnak, hogy a faszba fordulhat elő, hogy egy másik hajón kell átsétálni, hogy fellehesen szállni a több száz éves hajókra. De a legfaszább a Haller utcai megállóhely:)
Táblát simán lefújhatták volna vagy másikat tesznek ki, de simán leszarják. Ez volna a BKK?
Újonnan felújított Jászberényin 3 széles sáv van, de egy rohat kerékpársáv nem fért el. De igen ők vizsgálják, ha útfelújítás történik, hogy lehet-e bringasáv. Ezek szerint a rekreációs patak fontos volt, de hogy bejusson valaki a városba vagy ki, azt leszarják jó magasról.
"De igen ők vizsgálják,
"De igen ők vizsgálják, ha útfelújítás történik, hogy lehet-e bringasáv."
És nem ez történt?
Megvizsgálták és nem lehet.
Lehet hogy igazuk is van, és nem fér el ott 2*1,5 m-es bringasáv, vagy a teherautóforgalom miatt nem lenne biztonságos.
Nem fér el? Voltál te már
Nem fér el? Voltál te már a Jászberényin azóta? Akkor van egy házifeladatod, nézd meg.
Ha teherautóforgalom miatt veszélyes lenne a kerékpárúton közlekedni kerékpárral, akkor annak hiányában közúton osztozkodni teherautó forgalommal és más egyebekkel veszélytelenebb? Ezt akartad írni?
Szerk.: Mi van megkukultál, jó volna ha megcáfolnál, már alig várom.
teljesen más a kiskörúton
teljesen más a kiskörúton és egy kamionforgalommal sújtott úton a bringasáv. Kamionnál életveszély, ha nincs normális oldaltáv, és az a bringasávoknál az sehol nincs meg. Teherautóforgalomnál, főleg ilyen helyeken az elválasztott infra a megfelelő.
Ugyanígy bringasáv nélkül is veszélyes, de ez nem jelenti azt, hogy azzal együtt biztonságos lenne.
(esetleg a dán megoldás jó lehet, ahol az úttestől szintben van elválasztva, de akkor másfél helyett min 3 m széles kell legyen oldalanként.
Busz sávos az egyik oldal,
Busz sávos az egyik oldal, így oda belehetett volna terelni a bringásokat, másik oldalra pedig elfért volna még 2 méter is. Szóval?
Mert még az elbaszott
Mert még az elbaszott hajózásra se nagyon válaszolgatnak, hogy a faszba fordulhat elő, hogy egy másik hajón kell átsétálni, hogy fellehesen szállni a több száz éves hajókra. De a legfaszább a Haller utcai megállóhely:)
OFF
Valahogy el kell kezdeni.
Gyerekbetegségek. Persze, hogy nem a villamosokkal történik ilyen, 120 év folyamatos üzemeltetési tapasztalat után.
Jávor Tamás
Akkor még örülhetünk
Akkor még örülhetünk neki, hogy mennek és nem kell az utasoknak úszni, persze csak ha van náluk jegy.
Múlthéten a 120 éves hajónak speciel elromlott a kormánya és hullámok által kisodródot a partra. Folyamatosan jönnek a hibák elsőnél még úgy álltam hozá, mint te, de a másodiknál betelt a pohár. Vagy csinálják meg jól, vagy el se kezdjék.
A Jászberényi út
A Jászberényi út felújításának részleteit kb. 2006-2008 között kőbe vésték, ez nem egy sima útfelújítás, hanem nagyszabású "buszfolyosó" projekt (haha, valójában 6 év alatt sikerülni fog talán felújítani az út kb. negyedét, meg néhol az "építsünk" sárga festékkel bringautat mintájára "építettek" buszsávot - két 4m széles sáv helyett átfestették három 2,75m széles (busz + 2 autósáv) meghagyva az agyonfoltozott útburkolatot).
Persze lehet, hogy utólag lehetne módosítani, de azt pontosítsuk, hogy ezt nem a BKK találta ki. Ettől még jó lenne valami koncepció arról, hogy keletről kerékpárral hogy lehessen bejutni a városba.
A patak menti bringautat a kerület csinálta, kb. semmi köze a BKK-hoz. A Pesti út mentit csinálta csak a BKK (illetve talán ezt a tervet is csak örökölte), a kerület unszolására (azzal a céllal hogy a kerületiek el tudjanak jutni a kerület központjába stb. tehát nem a városba bejutást akarták segíteni vele).
Nem teljesen értem, ezért
Nem teljesen értem, ezért megkérdezem inkább: mit értesz városba bejutás alatt?
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Valami olyasmire gondolok,
Valami olyasmire gondolok, hogy biztonságosabban és gyorsabban lehessen bejutni, pl. ne kelljen félni a centizésektől a szűk útszakaszokon. Szóval hogy ne csak párszáz embernek legyen kézenfekvő az, hogy bringával megy be a városba, hanem valamivel szélesebb tömegeknek. (Lehet hogy ez kisebb prioritású dolog mint mondjuk a belváros forgalomcsökkentése, stb., az is lehet hogy van valami ilyen koncepció, nem néztem utána... :)
Félreértettél.
Félreértettél. Belvárosba bejutásra gondolsz vagy pedig bejutni Pestre mint olyanra?
Nem mindegy mert az egyik a Keresztúr központ és mondjuk az Örs között teremt kapcsolatot, másik meg mondjuk a 32-es mellett vezet :)
(csak azért kérdem mert elég gyakran járok be Gyömrőről arrafele és kíváncsi vagyok)
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
31-es lesz az. :-) De
31-es lesz az. :-)
De letezik 32-es is Hatvan es Szolnok kozott. (Ugy latom ez ilyen elgepelos nap...)
Jogos - valóban 31-es :)
Jogos - valóban 31-es :)
Jaa, én a Keresztúrról a
Jaa, én a Keresztúrról a belvárosba jutásra gondoltam (Örs felé és/vagy Népliget felé), de jó lenne a 31-es út mentén is gondolkodni, szóval, hogy a kettő ésszerűen kapcsolódjon egymáshoz.
Szóval város alatt valami olyasmit értettem, hogy Deák tér középpontú Deák tér-Örs sugarú kör :)
A háttérben látszik egy
A háttérben látszik egy tiltótábla, valószínűleg a felüljáróra/hídra már tilos gyalogosan rámenni, a gyalogbringaút csak a messzebbik zebráig tart, ahol le lehet menni.
(Beraktam azt is
(Beraktam azt is közelebbről.)
Ja ja, az a gyalogosan behajtani tilos is kellően kreatív :)).
A hídon csak bringaútként megy át,ezért elküldték két irányba is a gyalogokat. Mert persze ez megoldás szerintük.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Igy mar mas. Csak nem
Igy mar mas. Csak nem emberbarat.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
ott hány gyalogos jár
ott hány gyalogos jár óránként?
Annyi emberért bővítsék a hidat több tízmilliós költséggel?
Erre járok mindennap,
Erre járok mindennap, szökőévente egyszer van is gyalogos, de nem zavar igazából, kikerülöm őket.
Gyalogtilos táblát az
Gyalogtilos táblát az Árpád híd északi oldalára! :))
Szénhidráttal rakom oszt?
Powered by ALPSKO mleko
Hú, a gyalogtilos az erős
Hú, a gyalogtilos az erős :D
Ha a kerékpárutat a járda szélén vezetik, az annyiból logikusabb, hogy a kerékpárútra a kereszteződésnél került volna zebra, amire a kerékpáros amúgyis számít, hiszen ott az úttesten is van...
(újra megnézve a képeket nem biztos hogy kereszteződés... akor simán az úttesten lévő zebránál)
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)
Hümmm...gyalogtilos...van
Hümmm...gyalogtilos...van ilyen tábla egyáltalán a KRESZ-ben? Üssetek agyon, de én nem találtam...
És ha valaki defektet kap a hídon, akkor ezután mit csináljon? Az úttesten kell tolnia bicajt, vagy dobja inkább a masinát a vízbe és ugorjon rögtön ő is utána?
Kulfoldon talan, itthon
Kulfoldon talan, itthon nincs. Egy haver Pragaban fotozott ilyet, de az autopalya felhajto volt. Meg mintha en is lattam volna Kanadaban, szinten autopalya kornyeken.
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
ugyanúgy kell eljárni mint
ugyanúgy kell eljárni mint bármilyen defektes járművel.
én nem igazán látom hogy
én nem igazán látom hogy mi a gond.
inkább örülni kellene, hogy egyértelműen jelzik ezt, hogy ez egy bringaút.
21. § (1) A gyalogosnak a
21. § (1) A gyalogosnak a járdán, ahol pedig járda nincs, a leállósávon, az útpadkán vagy a kerékpárúton kell közlekednie.
Ha a 2x2 sávos út másik oldalán van is járda mégis ki fog átmenni azon a lekopott zebrán?
Senki.
De ehhez legyártottak 3 teljesen fölösleges táblát. Csináltak egy gyalogostilos táblát. Festettek/tábláztak kis mini zebrákat a bringagyalogba.
Értelme meg semmi,de legalább sokba kerülhetett.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
a zebrát gondolom a
a zebrát gondolom a hivatalos átadásig még átfestik.
mi az értelme? az hogy így nincs vége a híd előtt a brigaútnak.
-De megoldja azt a
-De megoldja azt a problémát,hogy lesz ott gyalogos?
-Nem.
Kitáblazhatták volna osztatlan bringagyalognak,akkor ugyanakkora konfliktus mellett mindenki szabályosan használhatna az átcímkézett járdát. És megspóroltak volna pár KRESZ-jellegű táblát.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
nagyon kicsi a
nagyon kicsi a gyalogosforgalom erre, kb:
-a vízműves lakótelepen lakók
-a VITUKI és a VIZIG dolgozói
-pár kurva
-pár hajléktalan
-néhány bolond, aki gyalog akar Csepelre menni
ezekkel együtt is belátható a bringaút és a járda teljes forgalma, nem értem, mire van a nagy hőbörgés?
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Ez nem hőbörgés.Csak egy
Ez nem hőbörgés.Csak egy dokumentációja az valóságtól elrugaszkodott táblázásnak.
Nem zavarnak a gyalogosok.
Az zavar,hogy valaki csinál egy nem létező KRESZ táblát és büntetlenül kirakhatja.Hogy úgy gondolja,hogy az a pár gyalogos kétszer keresztezzen egy 2x2 sávos utat,ahol minimum 70-nel közlekednek.
Mindezt azért,mert valamiért a hídon csak bringaútként mehet át a kerós infra.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
már miért ne lehetne
már miért ne lehetne kirakni egy tájékoztató táblát?
Tájékoztató tábla
Tájékoztató tábla neked.
Ha nem érted mit írok,akkor nem muszáj rá válaszolni ;)).
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
sagan, mentem ott ma, gyalog
sagan, mentem ott ma, gyalog is volt a bringaúton (a hídon) de elfértünk, nem volt para. A táblázással kapcsolatos fenntartásaidat értem, de úgy vagyok vele, hogy szerintem a tervezők ámokfutásai mellett is jó az az infra, és egy minimális kompromisszumot (elviselem a napi 1-20 gyalogost, akikből lehet, egybe sem futok bele) elviselek.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
+1, a gyalogtilossal az a
+1, a gyalogtilossal az a baj, hogy a gyalogosok szenvedik el azt, hogy nem voltak képesek normális megoldást találni erre a "bonyolult" problémára.
azért nem szenved senki,
azért nem szenved senki, mert alig van arra gyalogos, szinte 0 a forgalom, mondjuk egy sima csepeli utcához képest is, óránként egy-két ember jár arra gyalog..
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Uhh! Mert egy gyalogatkelon
Uhh! Mert egy gyalogatkelon atkelestol es +20 meter megtevesetol leszakad a labuk!
Adott esetben akár szó
Adott esetben akár szó szerint.
A lepra kozegeszsegugyi
A lepra kozegeszsegugyi problema, nem kozlekedesi.
és a lepra
és a lepra infrastruktúrát hová sorolnád be?
:)
----------
sárga vót az...!
Hiába van ott 50-es tábla,
Hiába van ott 50-es tábla, 70-nel száguldanak. Hiába van ott zebra, nem állnak meg a gyalognak. Úgyhogy ott a zebra - lámpa nélkül - nem jó.
az a zebra akkor tett nagyon
az a zebra akkor tett nagyon jó szolgálatot, amikor Csepelre jövet-menet azon keresztül lámpázás nélkül, elsőbbséggel (leszálltam!) le tudtam vágni a bringaút 3?4?lámpás kanyarját. (elveimmel ellentétben minimális járdázással járt, de mint fentebb olvasható, arra amúgy sincs gyalogos.)
osztatlan bringagyalog
osztatlan bringagyalog szabványos szélessége meglenne?
Miért a budai rakparti
Miért a budai rakparti bringagyalogon (eurovelo!) a helyenként 50 centivel megvan?
Magasról sz*rják le sajnos, és úgy tűnik megtehetik, még egy nemzetközi bringaúton is. :(
Alig hiszem, hogy egy kb. 0 gyalogost vonzó ne tehetnék meg.
--
Every day I'm riding the 'Tour de Fuck You'
Ahol 50 cm van, ott már
Ahol 50 cm van, ott már vége a bringagyalognak.
A szélesebb részek meg korábban létesültek, a szabványok meg változnak.
Szokta érdekelni a
Szokta érdekelni a kijelölőket?
Osztatlan bringagyalognál
Osztatlan bringagyalognál használhatod az úttestet, ha a gyalogosok zavarnának (és miért ne gondolnád, hogy zavarnának? :) ), osztottnál nem. Indoklás: a kresz szerint osztott bringagyalogon a gyalog nem zavarhatja a bringást (nem mehet a másik oldalon). OBB kreszt teszten buktam be, és kellett egy óra rájönni az indokra.
"21. § (1) A gyalogosnak a
"21. § (1) A gyalogosnak a járdán, ahol pedig járda nincs, a leállósávon, az útpadkán vagy a kerékpárúton kell közlekednie."
Az a pirosszélű fehér kerek tábla fekete gyalogos piktóval benne az mi?
:-((-------))-:
van járda, a túloldalon.
van járda, a túloldalon.
A gyalogosokat kitiltják a
A gyalogosokat kitiltják a járdáról, a bicikliseket az útról. Igazán előremutató. Az autókat kéne még kitiltani az autópályáról, a mozdonyokat a vasútról és a hajókat a Dunáról, akkor már korszerű, hatékony közlekedésünk lenne.
gondolom szerinted az lett
gondolom szerinted az lett volna az előremutató, ha még 30 évig nem lehet ott rendesen bringával közlekedni, mert nincs pénz mindkét oldali járdára és bringaútra.
ez egy teljesen ésszerű kompromisszum, nagy teherautóforgalommal rendelkező, lényegében lakott területen kívül vezettett úton még hollandiában is elválasztott bringaút létesül. és még ott sincs mellett feltétlenül mindkét oldalon járda.
Föl fogom tenni a picasa-ra
Föl fogom tenni a picasa-ra a többi képet is,de ki is lehet próbálni. Az,hogy van egy nagyjából használható része az számomra fényévekre van az ésszerű kompromisszumtól. Sziget előtti rész meg az ami Csepelen keletkezik az katasztrofális.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
4 alternatíváról
4 alternatíváról elfeledkeztél:
- busz
- teherautó
- motorkerékpár
- Bzmot/BDVmot
Szénhidráttal rakom oszt?
Powered by ALPSKO mleko
Nem feledkeztem el, de én
Nem feledkeztem el, de én már beérném annyival is. Esetleg még a Tiszáról is kitiltanám a hajókat, kiírnám, hogy hajóközlekedés a Rábán lehetséges.
Gyalogtilos?! Zseniális!
Gyalogtilos?! Zseniális! :-DDDDDD
Bizony! XDD Szénhidráttal
Bizony! XDD
Szénhidráttal rakom oszt?
Powered by ALPSKO mleko
50 centiméteres
50 centiméteres kerékpársáv (gyakorlatilag a kormány szélessége), közvetlenül mellette jobbra kerítés, balra szemből közlekedő kerékpárok.
Egy kerékpárosnak minimum 50 centiméter oldalmozgása van, ha fúj a szél, esik az eső, mozog a kormány, sötét van.
Ez a megoldás olyan, mintha az autósoknak adnának 10-20 centit jobbra balra, és menjen 50-nel.
Azért sokat nem bringázott, aki ezt így megtervezte, elfogadta, kiírta, megépítette. És az olvasással, az értelmezéssel is gondjai lehetnek.
Kerékpáros érdekvédelmi szervezetek vannak Magyarországon? Mármint olyan, amelyik érdemi munkát végez?
Gyakorlatilag kifejtetted,
Gyakorlatilag kifejtetted, hogy veszelyes kerekparozni. Szoval ticcsakbe!
Nem, ticcsákbe a
Nem, ticcsákbe a szabálytalan veszélyes infrákat!
+80001 atomboy ---- Bicikliz
+80001
atomboy
----
Biciklizes Szegeden
Kameraval rakom, oszt?
Építsék nagyobbra a
Építsék nagyobbra a hidat!
Én itt lassítok, szeretettel ajánlom másoknak is!
Volt egyszer szerencsém
Volt egyszer szerencsém vezetni kamion nyergesvontatót, hálistennek félpótkocsi nélkül. Csak síma B-s szgk-s jogsim van, furgont sokat vezettem egy időben.
Na, hát azzal bentmaradni az autópálya sávban is már művészetnek tűnt., kb. arasznyi hely maradt kétoldalt. Szóval ahhoz képest a magyar kerékpárutakon bringázni leányálom.
:-((-------))-:
hol látsz te 50 cm-es
hol látsz te 50 cm-es kerékpársávot a képen?
megfelelő méretű tagság,
megfelelő méretű tagság, tagi aktivitás, tagdíj és támogatás nélkül nincs.
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
Kerékpáros érdekvédelmi
Kerékpáros érdekvédelmi szervezetek vannak Magyarországon? Mármint olyan, amelyik érdemi munkát végez?
Van, csak tagság nélkül alig tudja fenntartani magát. Örül, hogy egy szem közlekedésmérnököt meg tud fizetni.
Mindegy mi van, csak
Mindegy mi van, csak hőbörögni, sírni, hisztizni lehessen... :(
Elmagyaraznad mi valasztja
Elmagyaraznad mi valasztja el a hoborgest es sirast a valos problemara figyelemfelhivastol? En ezt az utobbinak latom.
Vagy mindegy, csak kotozkodni lehessen?
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Milyen problema van itt? Itt
Milyen problema van itt? Itt nincs problema. Itt hiszti van.
az egész teljesen
az egész teljesen elméleti, mivel csak arról van szó, hogy pár szabályfetiszita szerint nincs "gyalogtilos" tábla, és ugye a híd (eddig: gyalogosoké volt, nem volt ott bringaút) járdájából vették el a bringautat. Holott az egészet kis odafigyeléssel meg lehet oldani. Esetleg büntessék a tilosozó gyalogokat, vagy szervezzünk oda tiltakozó akciót..
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
minden elcseszerintett
minden elcseszerintett szabály rontja az életminőséget. a nemlétező tábla kreatív megalkotása szemenköpése a jogszabálynak, ami a közlekedési jelzéseket szabályozza, de általában a jognak, törvényességnek, az államnak, a világ rendjének is.
a be nem tartásra (ellenőrizhetetlenségre) ítélt szabályozó tábla szemenköpése a szabályozásnak, aminek lényeges eleme, hogy be legyen tartva, tartatva.
továbbá melegágya annak a mentalitásnak, hogy akárki megszegheti, senki sem törődik a betartatásával, de majd akivel valami más okból el akar számolni a hatalom (a helyi illetékes, akinek joga és kötelessége volna a betartatás, más szóval ez a feladata, amiért fizetést kap), vagy mert aznap olyan kedve van, majd azt kipécézi és jól elmeszeli (illegális gyaloglásért a konkrét esetben).
még továbbá melegágya annak a mentalitásnak, hogy "minek tartsam be .../"X"/ szabályt, mikor a másik szabályt se tartják be mások.
mindkét melegágyból túl sokat látok magam körül ahhoz, hogy a fentiekkel kapcsolatos problémafelvetés hisztinek minősítését el tudjam fogadni.
----------
sárga vót az...!
Érdekes, a Szabihídi
Érdekes, a Szabihídi illegál bringanyom nem váltott ki belőled ilyen heves ellenérzéseket.
akkor biztos most nem lehet
akkor biztos most nem lehet igazam.
----------
sárga vót az...!
Mindenesetre a kettősmérce
Mindenesetre a kettősmérce az látszik.
Alma-korte: - Az egyik
Alma-korte:
- Az egyik egyszeru allampolgar altali illegal felfestes, ami nem valtoztatja meg a kozlekedesi rendet
- A masik hivatalos szerv altali illegal (nem letezo) tabla, ami a kozlekedesi rendet hivatott szabalyozni (gyk. megvaltoztatni)
Relativizalas, kettosmerce,
Relativizalas, kettosmerce, szerecsenmosdatas...
ezekben mar jaratosak vagytok :(
Ez most tereles... Blajo
Ez most tereles...
Blajo tok jol osszefoglalta, ugyhogy ne gyere azzal, hogy masok, mashol miket irogatnak. Arra koncentralj, amit irt: nem ertesz egyet vele?
"Valtozott-e a forgalmi rend" attol, hogy odarajzoltak bringas piktot?
Ha szigoruan vesszuk, akkor persze a Kvassayn sem valtozott, hiszen nincs ilyen szabalyozo tabla, de ugye lattunk mar olyat, hogy nem letezo tablara hivatkozva buntetnek a rendorok. Hopp, maris lathato, hogy miert aggalyos a gyalogtilos tabla...
(Elvonatkoztatva a gyalogosforgalom mennyisegetol es a buntetes eselyeitol: ha ide kikerul egy ilyen tabla, siman kikerulhet mashova, forgalmasabb helyre is, mert valakinek megtetszik. Mondjuk egy gyalog- es kerekparosbarat szekesfehervari szakaszra, hogy csak az aktualis temak kozul valasszak egyet, de biztos van meg jopar varos, ahol szeretnek ezt a tablat...)
Kőbánya-felső
Kőbánya-felső vasútállomás alatti aluljárónál találkoztam érdekes dologgal - bringaút végénél kezdődik az aluljáró aminek a két végére FESTETTEK egy bringával behajtani tilos piktogramot.
KRESZ szerint abszolút szabálytalan, hisz nem tábla csak maszek kezdeményezés. Arra vagyok kíváncsi mikor fognak ott erre hivatkozva ott büntetni. Külön vicces hogy ezt bringával behajtani tilos állapotot egy bringaút végénél csinálják meg.
-----------------------------------------
Icarus blog, Nightride.hu
Még egy kreszmódosítás,
Még egy kreszmódosítás, és benne lesz valamilyen hivatalos "kerékpárosok leszállni" tábla.
https://www.google.hu/search?hl=hu&cp=13&gs_id=bo&xhr=t&q=cyclist+dismou...
:-((-------))-:
Ami egyben egy ajánlott
Ami egyben egy ajánlott kerékpáros útvonal. ;))
https://picasaweb.google.com/saganbp/KerepesiUtKornyekiKanyarok#57158138...
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Ha a Hegyalja úton
Ha a Hegyalja úton megsüllyed egy aknafedő,ha kinn marad egy 30-as tábla, ha sebességet mérnek valahol, ha dudálni és mutogatni kell a bringaútra a Margit hídon miközben a kerékpáros nyomon tekerek,az persze nem autós hőbörgés meg hiszti,hanem nagyon fontos emberek rettentő jelentős problémája. Egyébként ez a poszt az abszurd humor kedvelőinek készült. Ha nem érted nem kell vele foglalkozni. Ha zavar,hogy egy kerékpárút képe bekerül egy bringás oldalra,akkor olvass olyan oldalakat ahol nem fordulhat elő veled ez a csúfság. Ha olyan nagy a szád,hogy bemutasd hogy közlekednél a képen látható helyen szabályosan gyalogosan. Szíves megnézzük a róla készített fotóidat/videóidat. Sőt páran szerintem még arra is vállalkoznának,hogy kimennek veled a zebrához,hogy ne unatkozzál addig,amíg a nagyon szabályos gépjárművezetők átengednek a zebrán.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Le kéne fújni az a
Le kéne fújni az a gyalogossal behajtani tilos táblát. Úgyse kresz tábla, nem minősülne forgalomveszélyeztetésnek.
:-((-------))-:
nem vagyok biztos benne hogy
nem vagyok biztos benne hogy nem létezik ilyen tábla. Franciaországban is használják, persze nyomósabb indokra. bizonyítván feltöltöttem egy képet, amit a Pireneusokban "lőttem" a guglimepsz segítségével. látható hogy a táblát egy sorompóra tették fel és lavinaveszély alkalmával léptetik életbe. nem gondolom hogy ez is teljesen szabályos volna, viszont ezt így ebben a formában sokkal jobban elfogadom, mint a posztban szereplő budapesti tákolmányt.
http://kepfeltoltes.hu/120718/tdf_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
____________________________________________________
Schwinn Csepel Adrenalin országuti, Chevrolet Kalos 1.4, Jungheinrich EFG 110-115 ;)
Végignéztem a PC-men
Végignéztem a PC-men lévő magyar kreszt, abban nincsen ilyen tábla. Esetleg valaki a magyarorszag.hu-n?
:-((-------))-:
Hatalyos KRESZ:
Hatalyos KRESZ: http://net.jogtar.hu/kresz
Nincs ilyen tabla.
Higgy a szemednek! :D Azért
Higgy a szemednek! :D
Azért kíváncsi vagyok, milyen szabványok alapján készítik a táblákat, és honnan szedték ezt az ábrát? Vagy direkt ide tervezték?
Emlékezzünk meg itt is
Emlékezzünk meg itt is erről:
https://www.youtube.com/watch?v=uObRjbESdYA
miért gyalogol ott ennyi
miért gyalogol ott ennyi ember?
én még sose láttam ezen az úton ennyit... igaz, nem mindennap használom.
Lásd az okot a lentebb írt
Lásd az okot a lentebb írt válaszomban...
Ez az ember ritka hülye :D
Ez az ember ritka hülye :D
Ez nekem a Csepelre vezető
Ez nekem a Csepelre vezető bringaútnak látszik. Igaz, hogy az?
Elhangzott, hogy te még nem láttál bicajost a rendes úton azon az egyetlenen kívül, mióta megépült ez. Hát, csak engem láttál volna. Jöttem befelé, és mint állatok, úgy centiztek le hangos dudálással a kamionosok. Az egyik ment vagy nyolcvannal, ha még nem is többel, és nem hiszem, hogy fél méter is megvolt az oldaltávolság. Inkább negyven centi. Na, akkor fölmentem inkább erre, föllélegezni. :-)
De a szószaporító csevegésetek nagyon filozófikus volt. Szerintem nem vezet az megértésre. "Ha már tilosban jársz, figyeljél." Az én elvárásom egyszerűbb. Ne járj a tilosban. Ahhoz pedig mellékes számomra a figyelésed.
A hasonló, rossz felfogással toleráns nézet az, hogy biciklizhetünk ott, ahol gyalogosok vannak és ahol nekünk tilos bicikliznünk, csupán figyeljünk. Hát szerintem ne biciklizzünk ott. Toljuk. És a gyalogos pedig ne gyalogoljon ott, ahol neki az tilos. Autópályán, bicikliúton, stb.
Ezek a rendetlen gyalogosok csupán tükrözik a másféleképpen rendetlen, gyalogos aluljárókban szabálytalanul biciklizők magatartását. Sok a rendetlen ember közöttünk. Javuljanak mind meg! Akár így rendetlenek, akár úgy. :-)
Az ott egy elmebeteg tilos
Az ott egy elmebeteg tilos tábla. Aki azt kitalálta, meg se próbálta kezelni a helyzetet, vagy eleve sejtette, hogy szar lesz, amit kitalált, és inkább ezt választotta.
Olyan, mintha egyetértenél a Tímár utcai bringázás tiltásával, mert egyszer - talán - volt egy baleset vagy centizés és/vagy vita. Ennyi erővel az összes zebránál állóra kellene fékeztetni minden gépjárművet, mert volt már baleset. halálos is. A Tímárnál biztosan nem halt meg senki, mégis nagyon tudnak rá figyelni...
Én jelen esetben letojom, ha tilosban megy. Tökre megértem, hogy nem akar 2x átkelni a Szabadkikötőn/Weiss Manfrédon, főleg hogy ott kb. mindenki gyorshajt, a zebrahelyzet meg sajnos megint romlott, szerintem a pár évvel ezelőtti, zebra akciók előtti pocsék állapotnál is mélyebb pontra.
Viszont ha már tilos, akkor legalább figyeljen. Nem nagy kunszt egyet lépni...