A Magyar Kerékpárosklub vezetésével négy városban keresik fel kerékpárosok a polgármester-jelölteket, azt várva tőlük, hogy a kerékpáros és gyalogos közlekedés fejlesztésével kapcsolatos alapvető vállalásokat tegyenek, ezzel kötelezve el magukat az élhetőbb városfejlesztés iránt. Sajnos a Budapesten, Debrecenben, Sopronban és Szentendrén megrendezésre kerülő felvonulásokra egyedül Tarlós István nem jelezte jelenlétét, helyettese dr. Szeneczey Balázs pedig csütörtökön mondta le részvételét. A Kerékpárosklub ennek ellenére megtartja a felvonulást és eljuttatja a kerékpárosok üzenetét a jelöltekhez.

Tovább: http://kerekparosklub.hu/tarlos-istvan-elpartolt-kerekparos-szavazoitol

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Peta képe

Ez remek kampányfogás a

Ez remek kampányfogás a részéről.

2
otapi képe

Négy éve sem állt ki a

Négy éve sem állt ki a bringásfórumra, miközben a többi jelölt igen. Aztán azért mégsem történt tragédia.

3
alcedo képe

A szakmai kiadványban

A szakmai kiadványban felsorolt megoldások mindegyike gazdagon illusztrálható a fővárosban az "elmúlt négy évben" létrehozott (megtervezett) fejlesztésekkel. Ezek döntő része vagy nem is létezett korábban Budapesten, vagy nem ilyen nagyságrendben.

A Kerékpárosklubtól persze elvárható, hogy mindig emelje az ambíciók szintjét, beleértve az önkormányzati kampányt is. Ha azonban egy kampányeseményt szervez, ahol a kézzel fogható eredmények, értékelhető tények (és a különböző fővárosi politikai szervezetek ahhoz és a kerékpáros infrastruktúrához, kerékpárosokat érintő döntésekhez való hozzájárulása) helyett kizárólag az esélytelen vagy a húsz éven át "bizonyító" szervezetek jelöltjeinek ennek megfelelő súlyú ígéreteire koncentrál, ennek több nem kívánt üzenete lehet:

-az eredmények nem számítanak;
-csak az ígéretek számítanak;
-a kampányban a kerékpáros szervezetektől mindig erre lehet számítani.

Fontos az is, hogy az MK következetes legyen a szakmai- társadalmi üzenetei tekintetében. Ha a kerékpáros nem külön külön embertípus, szubkultúra követője, stb., hanem normális ember, aki kerékpárral közlekedik, ha éppen az a célravezető vagy kívánatos, akkor abból nehezen vezethető le a fenti üzenet. Az MK az előbbieket helyesen kommunikálja, mivel az emberek széles körét akarja megnyerni a kerékpározásnak. Egy polgármester (jelölt) a kampányban ugyanezen emberek számára küld üzeneteket (nem titkos üzeneteket az MK-nak). Ezért nem lehet csodálkozni, ha egy más súlypontokkal bíró csomag elbizonytalanítja.

Ugyanígy, ha a kerékpározást a közlekedés egyenrangú részévé, az egyéb módok, jármódok és alágazatok valós alternatívájává kell fejleszteni, akkor a fenntartásban, fejlesztésben a kerékpáros létesítmények előre sorolása (például a tömeg/társas közlekedéssel szemben) nehezen védhető egy kampány körülményei között. (Arról nem beszélve, hogy nem tudni, hogy a polgármesteri rendelet milyen állatfaj. Ha én polgármesterjelölt volnék, biztos nem vállalnám például enciklikák kiadását ebben a minőségemben.)

Megértve az MK motivációit és azt is, hogy a fővárosban megindult közlekedési / fejlesztéspolitikai reform folytatása is politikai elkötelezettséget igényel, talán nem lenne haszontalan friss szemmel újraolvasni a közleményt és úgy nekifutni újra a kampányeseménynek és értékelni azt.

4
Vid képe

Hogy ígérgetni felesleges,

Hogy ígérgetni felesleges, abban igazad van, de ha egy ilyen eseményt még helyettesi szinten sem méltatja valaki semmire az a másik véglet. Az MK alapvetően nem politikai szervezet, és még ha sok tagja, vezetője nem is pendül politikailag egy húron
a jelenlegi vezetéssel, alapvetően szakmai munkát folytatnak, és ha kritizálnak akkor azt sem pártpolitikai vonalon teszik.
Például össze volt rúgva a por Demszkyékkel minden szinten, a hozzáállásukból kifolyólag, minden jóindulat ellenére.

ha a kerékpározást a közlekedés egyenrangú részévé, az egyéb módok, jármódok és alágazatok valós alternatívájává kell fejleszteni, akkor a fenntartásban, fejlesztésben a kerékpáros létesítmények előre sorolása (például a tömeg/társas közlekedéssel szemben) nehezen védhető egy kampány körülményei között.

Ez az "egyenrangú részévé" ez egy érdekes kérdés, mert elég sokféleképpen lehet értelmezni.
Pld. egyenrangú az, ha a bringásokra is vonatkozik a kressz, vagy ha ugyanannyi bringás teker mint amennyi autózik, BKV-zik
Budapesten, vagy ha ugyanannyi kilóméter bringaút/sáv van mint autóút, vagy ha ugyanannyit költünk ezekre mint az autóutakra?

Mert jelenleg a kresz érvényességén kívül egyik feltétel sem teljesül, tehát ha az egyenrangúság a cél, akkor aránytalanul többel kéne támogatni mint a többi közlekedési módszert. (Persze természetesen azt hozzá kell tenni, hogy a bringaút rendszer, még azonos kilóméterszámnál sem kerülne az autóút rendszer töredékébe sem, és a BKV költségeivel sem fog versenyezni.)

A másik ehhez kapcsolódó kérdés, hogy ki hogy tekint a bringás közlekedésre, és meddig gondolja tovább, hogy ez kinek jó, és kinek rossz.
Mert ha úgy gondolkodunk, hogy a közlekedők 10%-csak a bringás (most csak a hasamra ütöttem), és nehogy már a 10% százalékért szívassuk a maradék 90-et akkor az egy logikus elgondolás. De akkor nem gondoltuk végig, hogy a 90%-ból
vajon mennyi szállna át bringára ha megfelelőek volnának a körülmények, és nem gondoltuk végig, hogy a bringainfra soha nem a tömegközlekedők rovására megy, hanem legfeljebb az autósközlekedésére. Akkor viszont azon is el kell gondolkozni, hogy
az autós közlekedés vajon hány ember életére van befolyással a belvárosban magukon a közlekedőkön kívül.
Tehát az egyenletbe nem csak magukat a közlekedőket kell beilleszteni, hanem az itt lakókat is.
A XI. Kerületben van egy szakasz, a Fehérvári út Körtér felőli vége, ami a metróépítés alatt forgalomcsillapított volt, és sikerült
megtartani annak. Nem hallottam róla hogy az ott lakók tiltakoztak volna. Régen egy borzasztó hely volt, ma jó arra járni.
Szóval ha a 90%-ról beszélünk, akkor az egész lakosság véleményét ki kellene kérni, és ne a jelenlegi adatok arányai alapján döntsük el hogy a városlakók összessége milyen várost szeretne. Nem beszélve arról, hogy gőzünk nincs arról, hányad rész
közlekedne továbbra is autóval, ha mondjuk koppenhágai szintű bringaút-kiépítettség valósulna meg. Ez találgatás, miközben azt
tudjuk, hogy most a város olyan, hogy aki csak teheti menekül ki belőle, hogy utána autóval visszajöhessen.
Egy kellemes városból talán nem húzná el mindenki a csíkot, és óriási pénzek lennének megtakarítva.
Persze ha azoknak van a város, akik nem itt laknak, csak bejárnak ide, akkor más a helyzet.
Kiszámolta már valaki mennyit költenek a budapestiek az autózásra, összességében? (autófenntartás, benzinpénz, zajterhelés, egészségügy, útfenntartás.........)

Kampány:
Ha nem is akar ígérgetni a jelenlegi városvezetés, attól még egy egyenes, és elfogadható hozzáállás lenne ha legalább azokról a dolgokról nyilatkoznának, amik valóban tervbe vannak véve, és született már bármilyen elhatározás.
Vagy ha semmi ilyen nincs, és pld. semmilyen jelenlegi főútvonal nincs tervbe véve- már ami a kerékpárosbaráttá tételt illeti-, akkor azt is illenék elmondani. Nem lehet elvárni egy demokratikus rendszerben hogy hit alapján szavazzunk, annak mindig rossz vége van.
Ha vannak bringás eredmények, akkor tessék azokat összeszedni és szépen közhírré tenni. És lehet hogy az elért eredmények
függvényében még a kevés, de megalapozott ígéret is komolyabban lesz véve, mint az hogy az ellenzék akár leígéri a csillagokat az égről.
Mert azzal, hogy semmit nem mondok, azzal sem a kritikusabb szavazókat, sem a kizárólag a kampányban elhangzottak alapján szavazókat nem lehet elérni, csak a hívőket.De ők úgysem szavaznak másra.

Egyébként én értékelem az elmúlt 4 évet, tényleg sok fejlesztés volt, viszont a főútvonalak tekintetében minden megállt.
Nincs gerincúthálózat, és látszólag nincs is tervbe véve.Kezdő bringásoknak,- mint a legutóbbi vonulásom az ismerősömmel bizonyítja-ez nem elég. Sokan még mindig vakmerő őrülteknek tartják, aki ebben a városban bringára ül.
A csendet, és a jó levegőt viszont mindenki értékelné.

5
Peta képe

Ez a "leszarlak titeket,

Ez a "leszarlak titeket, nélkületek is újra leszek választva" c. hozzáállás. Én konkrétan emiatt a húzása miatt vetettem el végleg, hogy rá szavazzak.

6
tranyo képe

énbennem fel sem merült, mert

énbennem fel sem merült, mert már anno is nyilatkozott szépeket

7
ízirájder képe

a kampány lényege az

a kampány lényege az ígérgetés, másszóval programbemutatás. Tök normális, hogy rá lehet kérdezni különböző szakpolitikai területekre. Aki olyasvalakire szavaz, aki nem teljesíti az ígéreteit, azon nem lehet segíteni.

8
Kuku képe

A TDV egy olyan eszköz, ami

A TDV egy olyan eszköz, ami egyszerre helyezi el a médiában mit szeretnénk elérni, mit várunk el, és ad lehetőséget a demokrácia gyakorlására. Szerintem mindkettő miatt fogadnia kellett volna Tarlósnak, és mi nem haraptunk volna. Szerintem tart a kerékpárosoktól. Legalábbis én úgy érzem.

9
Hubor72 képe

Mondjatok egy narancsbőrűt,

Mondjatok egy narancsbőrűt, aki az elmúlt 4 év alatt ki mert volna állni vagy le mert volna ülni szakmai szervezetekkel vagy az egyszerű nép fiával vitázni.
Nem a bátorságukról híresek a fiúk.

10
Vid képe

Ha pártpolitikai szintre

Ha pártpolitikai szintre kívánjuk leegyszerűsíteni a kérdést,akkor azért látni kell, hogy a "narancsbőrűek" az elmúlt pár év kerékpáros beruházásait illetően többet egyeztettek a bringásokkal mint az előző banda 20 év alatt. Legalábbis a felújítások után újratervezett sávokkal, utakkal kapcsolatban mindenképp.
Ezért is hülyeség a saját elgondolásuk, hogy még csak szóra sem méltatják a bringásokat, mondván, hogy nem akarnak ígéretharcba bonyolódni, hiszen azt senki nem mondhatja hogy kifejezetten rossz irányba mennének a dolgok. De ezt már fentebb kifejtettem.

Szóval ha a másik végletről közelíted meg a kérdést, akkor is igazságtalan vagy, és úgy nem lehet előrébb jutni. Az csak egy szellemi lövészárokásást eredményez.

Kérdés hogy miért védek valakit aki tojik a fejemre magasról. Most már lassan abba kellene hagyni . :))

Ami ide kellene az az, hogy felvázoljuk a budapestieknek az A és a B lehetőséget, és döntsék el, hogy mit akarnak. Nem egy 1000 főt átfogó közvéleménykutatás, hanem akár egy budapesti népszavazás keretein belül. És onnantól nem lenne több kérdés.
Nem hiszem el, hogy az ITT LAKÓ többség elutasítana egy olyan várost, ahol jelentősen csökkentett autóforgalom, jó levegő, alacsony zajszennyezettség mellett kellemesen érezhetné magát végre a hétköznapjaiban.
Vagy itt mind a másfél millió ember autóbuzi??
De le lehetne úgy is egyszerűsíteni a kérdést:
Beleegyezik e a többség, hogy a személyautóforgalom rovására kiépüljön egy kerékpáros gerincúthálózat?
Utána 2 hónap alatt meg lehetne valósítani.

Amúgy a fentebbi hozzászólásommal, és az "aránytalanul több" támogatással még egyszer leírom nem az aránytalanul nagyobb pénzösszegeket értem, hanem az aránytalanul több térnyeretés lehetőségét. És ez természetesen sosem a tömegközlekedés rovására megy.

11
alcedo képe

Bár igazad lenne. Félek, hogy

Bár igazad lenne. Félek, hogy azon még sokat kell dolgozni, bölcsen kommunikálni, fokozatosan bemutatva a jól működő példákat.

http://13.kerulet.ittlakunk.hu/utcak-terek/121024/pozsonyi-ut-setaloutca...

12
Vid képe

Ha erre a részre gondolsz: A

Ha erre a részre gondolsz:

A Pozsonyi út felújításának első ütemét megelőzően ezen felül közvéleménykutatás keretében kérdeztük meg a lakosokat a terület fejlesztésével kapcsolatos elvárásaikról. A lakossági észrevételek alapján kellett lemondanunk arról, hogy a közúti forgalmat, a parkolást letereljük a Pozsonyi útról.
A Pozsonyi út üzletutca funkciója, de az ott lévő lakások értéke is kárt szenvedne, amennyiben megfelelő parkolási alternatíva felkínálása nélkül kerülne sor jelentős parkolóhely csökkenéssel járó forgalomrendezésre. Éppen ez az indoka annak, hogy városépítési koncepciónk nem tervezi újabb forgalommentes utcaszakaszok kialakítását.

Szóval először is én is csak azt a közvéleménykutatást hiszem el, amit én hamisítottam. :) De komolyan, amilyen kérdéseket
eddig nekem életem során bármilyen témában föltettek különböző cégek, azok alapján sokszor nehéz elképzelni, hogy az alkotók értették munkájuk lényegét.
Tudsz esetleg pontosabbat ezekkel a közvéleménykutatásokkal kapcsolatban? Hány megkérdezett, mik voltak a kérdések?
Szerintem a népszavazás az egyetlen valódi hiteles közvéleménykutatás. Lásd tévéműsorok nézettségi mérései. Egy vicc az egész a létszám alapján. Kb. ott is vannak a műsorok színvonalban.

A másik: Lehetne olyan felméréseket végezni (jó tudom most írtam le őket), hogy azokot a területeken kérdezünk meg jó sok embert, ahol valamilyen forgalomcsillapítás létrejött. Jobb-e most, hogy nem parkolhat adott esetben a kapu elé avagy mégsem.
Hogy az ingatlanok ára lemenne, az megy egyszerűen nem igaz, mindenhol felmegy a forgalomcsillapítás hatására az ár.
Szóval ezt is bele kéne tenni a felmérésekbe.

Azontúl Budapest lakossága jelenleg 1 735 711 fő. (Gondolom ezt akkor naponta fölmérik:)) ) Az itt regisztrált gépkocsik száma
olyan 570 000 (Forrás: budapest.hu/Documents/20130507_bp_konyezeti_allapotertekelese2012.pdf).
Ha minden egyes autós, csak és kizárólag az autózását tartaná fontosnak, még akkor is bőven kisebbségben lennének.
Persze mondhatjuk, hogy, egy családon belül akár 2-3 ember is juthat egy autóra, csakhogy aki nem rendszeresen használja
napi szintű közlekedésre, az nem hiszem hogy az autósávok számáért aggódna elsődlegesen.

Egyébként a Nagykörút már csak kísérletnek is jó lenne. Közvélemény kutatás előtte, meg utána egy fél évvel és lehet tanulmányozni az eredményeket.

14
Vid képe

Jó, akkor még rosszabb a

Jó, akkor még rosszabb a helyzet mint gondoltam. Rendezünk egy lakógyűlést, elmegy 40? 200? ember, és ők megmondják hogy a környéken lakó több 10000 mit szeretne. Nálunk is volt most egy ilyen Kelenföldön. Lakossági fórum az 1-es villamos bővítésével kapcsolatban, a fotók alapján jó ha 40-en ott voltak.
Sem én nem tudtam hogy lesz ilyen, sem más környéken lakó ismerős, kiplakátozva nem volt.
Ez így még egy nem túl szakszerű közvéleménykutatáshoz képest is semmi.

Mennyibe kerül telefonon megkérdezni 10000 embert? Hányad része ez a beruházások árának?

15
pere képe

Pont ma voltam egy

Pont ma voltam egy önkormányzatnál tárgyalni egy tervezett kerékpárút nyomvonalával kapcsolatban. Össze akarnak kötni két kerékpárutat. Mondom az elődadónak, hogy felesleges pénzkidobás, mert nem fog lemenni senki 3 utcával lejjebb és kerülni 500 métert hogy azon az úton érje el a másik kerékpárutat, miközben van egy járda (most is ott mennek szabálytalanok) és van egy kis forgalmú út is, lehetne ott más kerékpáros fejlesztésre is költeni a pénzt. Majd kiraknak táblát és kerékpárral az 500 méter nem sok!- hangzott a bölcs válasz. Nem gondoltam, hogy tudja überelni, de sikerült, mert ő beszélgetett kerékpárosokkal, akik örülnének ennek az útnak és majd megkérdezik a lakosokat is (jelzem a lakossági bejáráson kb 10 helyi lakos volt) és a politikusok majd azt választják, amit az emberek szeretnének. Akkor éljen a 3,60-as kenyér!

16
Vid képe

Igen, úgy tűnik, a

Igen, úgy tűnik, a közvéleménykutatások hiánya, a politikai szokásvilág része Magyarországon. És ez úgy tűnik oldalfüggetlen.
Vagy az van, hogy néhány hangoskodó dönt el mindent, vagy pedig legyint egyet az illetékes vezető, "ugyan, ez csak néhány hőzöngő" és megy a maga feje után. A harmadik úton senki nem mer járni, hiszen az "drága".
Az egyébként dícséretes hogy senki nem akar olyasmiket keresztülverni amiket érzésre a többség nem támogat, csak valójában senki nem akarja megtudni mit szeretne a többség.

17
monster képe

És miből gondolod hogy amit

És miből gondolod hogy amit többen mondanak az jobb, szebb, gazdaságosabb, jövőnek tetszőbb?
Ha látatlanban, minden információ nélkül kéne fogadnom bárminek a hasznosságára, jóságára különösen stratégiai szempontból, akkor természetesen a többségi vélemény ellen tennék.

18
Vid képe

Onnan, hogy azokban az

Onnan, hogy azokban az országokban, ahol néhány ember előjoga eldönteni hogy mi legyen, általában nem mennek túl jól a dolgok. De természetesen ha ÉN mondhatom meg, hogy mi legyen, akkor nincs kifogásom a diktatúra ellen :)

19
Peta képe

A Demokrácia szólt belőled,

A Demokrácia szólt belőled, lol!

20
monster képe

A legjobb érv a demokrácia

A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos választópolgárral. Sir Winston Churchill

Valamint ne keverjük a demokráciát a többség diktatúrájával a kisebbség felett.

21
Peta képe

A kisebbség diktatúrája a

A kisebbség diktatúrája a többség felett, na aaaz már döffencs, nemi gaz? :D

22
monster képe

Jogállam, apukám, jogállam.

Jogállam, apukám, jogállam. Lehet az új melóhelyeden nem gyakran használt fogalom. Fékek és ellensúlyok hosszú idő alatt, folyamatosan kialakult, kifinomult, precíziós rendszere amit aztán olyan szép erőszakosan szét lehet cseszni pikk-pakk. Előre lefektetett játékszabályok, amiket nem módosítunk utólag, visszamenőleg amikor megtehetjük. Ahogy a 200 éve nyírt angol gyepet egy délelőtt be lehet szántani úgy a 25 éve vegyszer nélkül művelt bioföldeket ugyanannyi idő alatt be lehet szórni műtrágyával.
Ne fárassz már.

23
Peta képe

Te ne fárassz. Valamiért

Te ne fárassz. Valamiért folyton azt nyomatod, hogy én, vagy az "új" munkahelyem valami fideszes szócső lenne. Vagy valamit félreértettél? Nem a jogalkotói oldalon dolgozom, de a jogszabályok betartása mindenkinek kötelező. Neked is, a jogállamnak ez is egy jellemzője. Jó lenne, ha nem akarnád rámhúzni a lázálmaidat. Egyébként azt sem értem, mi köze a válaszodnak ahhoz amit írtam. Szerinted én nem tartom gáznak Kishantost? Az ellensúlyaid meg mikor lettek precíziósan kimunkálva? Az előző rendszerben? lol. Vagy a négyéves hátraarcokkal jellemzett elmúlt 24 évben? Netán az "elmúltnyolcévben"? Ha meg így meg lehetett szüntetni ezeket az ellensúlyokat, akkor nem is voltak olyan jól kimunkálva, nem?

24
monster képe

Még egyszer, utoljára, fogjad

Még egyszer, utoljára, fogjad fel a különbséget:
rule of law
és
rule by law
között.
Régen a második volt, amiből kifejlődött az első. Visszaút nincsen.
Mert az nem jogállam hanem joggal való visszaélés, veszed?
A demokrácia felszínes jogaival is vissza lehet élni, a szellemével homlokegyenest ellenkezően.

25
Peta képe

Hallod, tökre semmi köze

Hallod, tökre semmi köze nincs már megint semmihez annak, amit írsz :D Persze ettől még lehet igaz, csak azt nem vágom, miért ide, és miért nekem írod, meg hogy mire reagálsz. Mindegy.

Kis ON inkább: Tarlós olyan, amilyen, de Bokros meg akarja szűntetni a BKK-t, aminek azért elég sokat köszönhet a bicajos scéna. Megválasztjuk? Csak hogy visszatérjen a jogállamiság? Az mégiscsak fontosabb, mint pár előretolt kerékpáros felállóhely a lámpánál az ilyen buzeráns bringásoknak, mint mi !!

26
Törzsmókus képe

> Bokros meg akarja szűntetni

> Bokros meg akarja szűntetni a BKK-t

ezt hol láttad?

(most abba a részbe nem mennék bele, hogy jogállamiság hogy jön ide.)

27
Peta képe

Zorigón volt pár napja.

Zorigón volt pár napja. "Teljesen fölösleges egy ilyen funkció nélküli vízfej fenntartása."
http://www.origo.hu/itthon/20140930-bokros-lajos-ha-harc-akkor-legyen-ha...

Annyira imádom ezt a közlekedéshezmindenkiért c. faszságot, hogy az nem igaz. Mondjuk nem rajongok Vitézyért sem, de még mindig sokkal haladóbb a gondolkodása, mint a bajuszmajzternek, vagy a kriptaszökevény Tarlinak, aki mellesleg szintén ott tesz keresztbe a bkknak, ahol tud. Egyedül a szakmaiságért aggódom, tőlem mind a három mehet a retyóba.

28
Törzsmókus képe

hm, valóban :( nemtom, én

hm, valóban :(
nemtom, én vmennyire tisztelem Tarlóst, h bár sokszor látványosan nem ért egyet Vitézyvel, szakmailag szinte szabad kezet ad neki

29
Peta képe

A szinte erősen tripla

A szinte erősen tripla idézőjeles. Amikor a jelzőlámpafázisok sorrendjét, meg zöldidejét egyes (neki nem tetsző) csomópontokra lebontva haladéktalanul átprogramoztatta, vagy a nagykörúton a szgk-k zöldösszehangolása érdekében a közösségi közlekedés előnyben részesítését megszüntettette, az azért a szakmába való elég nagy belepofázás már. És nem hiszem, hogy éjjelente amiatt riadna fel, mert jaj, az autósoknak milyen cudar a dolguk a Bécsi úton. Csak ilyen kis szösszenetekkel lehet a Vitézynek egy kicsit odamondani. A tetves politika szintjére süllyeszti le a mérnöki szakmát mind a két barom.

30
tranyo képe

utolsó mondatodra óriás

utolsó mondatodra óriás plusszegy

31
Hotyhogy képe

Pediculus Politicus

Pediculus Politicus Ingeniator

:D

32
Törzsmókus képe

„Teljesen fölösleges egy

„Teljesen fölösleges egy ilyen funkció nélküli vízfej fenntartása.”

arra gondol ott a nyakán? ;)

ha nem látja h mennyi fontos funkciója van a BKKnak, akkor nemtom minek hord szemüveget. :(

33
Peta képe

"arra gondol ott a nyakán?"

"arra gondol ott a nyakán?" :D :D :D

34
Vid képe

monster: Volt egy bejegyzésed

monster:
Volt egy bejegyzésed a narancsosokról, amit olvasva megijedtem, hogy ellopták a jelszavadat, vagy valami lelki baj kerülget, de most megnyugodtam :)

35
monster képe

Az autósok érdekérvényesítő

Az autósok érdekérvényesítő képessége, lobbiereje nagyságrendekkel magasabb. Nem mindenki autóbuzi de minden felelős pozícióban autóbuzi van.

36
monster képe

Hát én nem vagyok egy

Hát én nem vagyok egy narancsfan, de a közösségi és kerékpáros közlekedés ügyében több jó történt az emútt négy évben mint az azelőtti húszban.
Viszont az időbeni egybeesések nem feltétlenül jelentenek ok-okozati viszonyokat, lehet a korszellem ellen nincs védekezés.
A kommunikációt meg főleg hagyjuk...

37
Vid képe

.

.

38
Oversize Load képe

Tarlós választási plakátjain

Tarlós választási plakátjain sugárzik az önelégült arcberendezéséről, hogy bádogcsiga nélkül életképtelen. Meglepett volna, ha kiáll a Tour de Voks résztvevői elé.