Mekkora hasonlóság már:
http://kerekpar.mandiner.hu/cikk/20141204_rajcsanyi_gellert_critical_mas...
Sokan írtátok, hogy későn szereztek tudomást az akciókról és felvonulásokról. Ezentúl bármikor feliratkozhatsz a riadóhiradóra. Így időben értesülhetsz mindenről ami különösen fontos...
Mekkora hasonlóság már:
http://kerekpar.mandiner.hu/cikk/20141204_rajcsanyi_gellert_critical_mas...
Az oldalon fellelhető tartalmakat és a Criticalmass-t a következő emberek készítik.
Az oldalt a ninja fejleszti Drupal-al, a lipilee adminisztrálja, a Solid rajzolja, a Dejahu teszi fel a netre.
60 év, és a probléma a
60 év, és a probléma a kerékpár területén ugyanaz. A közélet területén nem, de durva, hogy ugyanezeket a bicajos problémákat le lehet írni ma is.
56-ban "hollandia mértékű"
56-ban "hollandia mértékű" kerékpárforgalomra hivatkozni? Mit tudtak akkor az emberek a holland kerékpározásról? És honnan a fenéből tudhattak volna?
Vegyünk le 56-ból csak két
Vegyünk le 56-ból csak két évtizedet, az 36, és akkor a háború előtti viszonylag nyitott, szabad magyarországi élet.
Az akkori mozi híradók, a szabad újságok és a szabad külföldi utazás biztosította az általános tudomást egy másik európai ország, itt Hollandia, életéről, kultúrájáról.
Az az újságíró járhatott is ott, vagy csak helyesen feltételezte, hogy a háború óta nem változott lényegesen a holland életmód és az ottani általános kerékpározás.
„Reméljük, hogy az új idők
„Reméljük, hogy az új idők szele elfújja ezeket a teljesen indokolatlan, nagyképű közlekedési szabályokat is, amelyek a kerékpárosokat az utca számkivetettjei közé alázták. A jövőben nekik éppen úgy jár a hely a Nagykörúton, mint bármilyen más jármű használóinak, hiszen nem hogy akadályozzák, hanem éppen ellenkezőleg: segítik, gyorsítják a forgalmat.
Sokszor halljuk: Budapest világváros. A világváros képéhez hozzátartozik a sokezer kerékpár is.”
Nekem ez tetszett a legjobban... Azóta is remél a nemzet.