http://www.gkm.hu/kamba

Lehet, hogy csak én vagyok nehézkes, de nem értem.
- Miért jó az, ha nem egyénileg, hanem csapatban jelentkezünk?
- Hogyan igazoljuk, hogy bringával mentünk?

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
Perillustris képe

Nem kell igazolni, elhiszik.

Nem kell igazolni, elhiszik. :)

2
kossuth képe

"A nyeremények adó-,

"A nyeremények adó-, járulék- és egyéb fizetési kötelezettsége a nyertest terheli."

Hogyan oldjuk meg, hogy az emberek annyira ne akarjanak nyerni...

--
kossuth - himmel.hu

3
Ati001 képe

Ergo megnyered a biciklit

Ergo megnyered a biciklit és utána ki kell fizetni? :D

4
bonnie képe

csak a forrasadot. bonnie

csak a forrasadot. bonnie

5
Prof.gruppetto.hu képe

Az egész téma meg a honlap

Az egész téma meg a honlap is teljesen átgondolatlan. Pl. mik a nyeremények? Hogyan lehet nyerni? Semmi nem derül ki.
Aztán próbáltam regisztrálni, kaptam jelszót levélben, de hol lehet pl. bejelentkezni? :O

6
Prof.gruppetto.hu képe

Na jó, ezt még tegnap

Na jó, ezt még tegnap délután tapasztaltam. Mostanra a bejelentkezéses kérdést már megoldották.

7
Stiggs képe

Szerintem elég nagy a

Szerintem elég nagy a banner a tetején, amiben benne van hogy lehet nyerni Merida bicót, Wellness hétvégét, dominó csomagot :-) Meg mindenféle egyéb cuccokat. Egyébként volt egy kis kommunikációs baki, és korábban ment ki az akció meg a link a riadóhíradóban mint kellett volna, ezért volt egy kicsit félkész még a honlap. Ráadásul tegnap még nem volt egy regisztrált sem, tehát nem volt értelme statisztikának, eredménytáblának, stb-nek. Mára viszont már 100 nál is több csapat regisztrált, a mi szerintem elég jó szám. Végre van egy program ami a bringázásra próbál ösztönözni, erre most meg azabaj! :-)

8
CMX képe

Végre van egy program ami a

Végre van egy program ami a bringázásra próbál ösztönözni, erre most meg azabaj!

Nem az a baj hogy van, hanem az ahogyan ezt teszi! Kb. annyira ösztönöz a kerékpárral való közlekedésre, mint a szardíniákat a kötelező zöldkártya-csinálás az elhasználodott katalizátor cseréjére. Ehelyett a buta reklámkampány helyett hasznosabb ösztönző lenne például a kerékpáros munkábajárást hasonlóképpen támogatni anyagilag mint a tömegközlekedésest. Munkáltató részére kötelező bérlethozzájárulás helyett például:
- alkatrész vásárlási hozzájárulás
- megemelt étkezési hozzájárulás.
Csak ehhez nem elég egy huszadrangú marketingesnek ötletelni, meg összehányni egy weboldalt, hanem dolgozni is kéne.

9
zsoltee képe

összehányt weboldal:

összehányt weboldal: linux-firefox alatt nem működik az adatok kitöltése űrlap... ez egy igénytelen szar. Technikailag nulla, motiváció minimális, viszont az jó, hogy ezáltal felötlik a gondolat az emberekben, hogy a bicikli közlekedési eszköz is lehet.

Zsoltee

10
Stiggs képe

Hát tényleg nem olyan

Hát tényleg nem olyan mintha párszáz milliót el lehetett volna költeni médiavásárlásra, fejlesztésre, oriásplakátra, grafikára, de végre először civileket bíztak meg egy ilyen feladattal, és nem Médiaügynökséget, marketingcéget, ...közeli vállakozást. Ha ennyire rossz a vélemény róla, valószinűleg jövőre már nem az MK, a Bringaút, meg a CM nyomja majd az anyagokat alá (végre némi pénzért). Nem a Hajtipajti viszi ki a plakátokat. Hanem marad minden a régi jólbevált? úton. Engem személy szerint egy olyan kampányban ami cégek felé irányul, nem különösebben zavar a Linux-firefox ügy. Jobban idegesítene ha WIN IE alatt nem menne. Mert ugye a cégek azért 99.9999999999%-ban valami ilyesmit futtatnak. :-(
Viszont ha mégsem vizsgázunk ennyire rosszul, és jövőre is bringás civilek csinálhatják ezt a kampányt, számítanék rád, mind a marketingtervben, motivációs tervben, mind pedig a webes részben, persze nem ingyen!
p.s.: Magyarországon még nem volt ilyen kampány, túl nagy tapasztalata senkinek sem volt, ez a teszt év, és a teszt kampány.
Üdv Stiggs

11
Neelix képe

Normálisan leprogramozni,

Normálisan leprogramozni, tesztelni nem pénz, hanem igényesség és hozzáértés kérdése. (mind a megrendelő, mind a fejlesztők részéről ;) ez egy "félkész" cucc...

----
A helyzet reménytelen, de nem súlyos.

12
Stiggs képe

Szerintem leginkább idő

Szerintem leginkább idő kérdése. NA abból volt a legkevesebb... Stiggs

13
zsoltee képe

Akkor rosszul gondoltam a

Akkor rosszul gondoltam a dolgokat... én úgy képzeltem, hogy erre is kidobtak párszáz milkát és a szabályos tenderen a legalkalmasabb versenyző ezt a remekművet készítette :) De ezek szerint kicsit más a helyzet. A technikai résznek utánanéztem, a problémát az okozza, hogy a kitöltendő <input> mezők a <form> előtt találhatók, így struktúrálisan nem az adott űrlaphoz tartoznak a mezők, és nem is küldi el a tartalmukat a böngésző. Inkább az a szomorú, hogy az IE ezt elfogadja.
A lényeg, hogy nem akartam megbántani senkit, csak kiakadtam egy ilyen szarvashibán. Remélem javítjátok, és zökkenőmentesen megy tovább a kampány. Jövőre már tökéletes lesz ;) Ja és inkább tavasszal kéne majd erőltetni ezt a témát, mert most kipróbálják, szeptember közepén meg leteszik a bringát a munkába járók, ha nem szoktak hozzá napi rutin jelleggel.
Ja és ha legközelebb lesz ilyen projekt, amit civilek készíthetnek el, akkor érdekel a dolog ;)
További jó munkát!

Zsoltee

14
CMX képe

Bocsi, én is úgy

Bocsi, én is úgy gondoltam, h. a szokásos "tenderezéses" weboldalkészítés ment. Amúgy meg a http://validator.w3.org tök egyszerű, és sokat segít.

15
Prof.gruppetto.hu képe

Azon a banneren még van 5

Azon a banneren még van 5 semmitmondó céglogó is, azt is meg lehet nyerni? (Arról nem is beszélve, hogy egy honlapon én a magam részéről a reklámnak kinéző dolgokat utoljára nézem meg, ha egyáltalán... Feltéve, hogy az adblock nem szedi ki már előtte.)
Komolyan, a részvételi feltételek 2 oldalon vannak kifejte, közben meg egy sor nincs arról írva, hogy hogyan és mit lehet nyerni...

16
bpeti képe

A kalkulátor nagyon

A kalkulátor nagyon szemléletes :)
Azt lehet tudni, hogy a "távolság" rovatba az egyszeri, vagy az oda-vissza út távolságát kell beírni?
Felteszem inkább oda vissza (a CO2 kibocsátás alapján)

17
primusz képe

Nekem a benzin alapján csak

Nekem a benzin alapján csak a munkahely távolsága jött ki.

18
Juha képe

és azt tudja valaki, hogy

és azt tudja valaki, hogy mi alapján kerülte be eredménytáblába emberek, ha csak szept 3-tól megy a dolog?:)

19
Stiggs képe

Úgy hogy most van a

Úgy hogy most van a tesztidőszak, az indulás előtt nullázva lesz. De legaláűbb a szorgalmas juzerek segítenek a debug ban. :-)

20
norbijúzer képe

kicsit átgondolatlannak és

kicsit átgondolatlannak és kiforratlannak találom ezt a honlapot...

pedig az alapötlet jó, csak a megvalósítás nem az igazi...

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok

21
csergo képe

Nem mondom, hogy nincs hiba,

Nem mondom, hogy nincs hiba, viszont azt gondolom, hogy a "minden kezdet nehéz"-kategóriába simán belefér, hm?
Legalább elkezdődött valami..

-

Adj helyet magad mellett..
(Orrot túrni pedig bringán is lehet.. ;) )

22
pata képe

"There is no such thing as

"There is no such thing as bad publicity except your own obituary" (Brendan Behan).

Ha szarul is van megcsinálva, az ötlet akkor is jó, es ad egy kis reklámot a biciklizésnek.

23
dobákpeti képe

Nem értem miért estek így

Nem értem miért estek így neki...
Én személy szerint nagyon örülök a kezdeményezésnek, végre valami komolyabb kampány! Most csak azért nem fogom fikázni, mert minisztériumból jött.

"Ez még csak álom, de nem adom fel!
Lehet, hogy még csak álom, de nem adom fel! (Mindig légy pozitív!)
Hiszem, hogy nem csak álom, és nem adom fel!
Tudom, hogy nem csak álom, ha nem adom fel!"

dobákpeti
"Get up, stand up! Stand up for your right!"
petiBlog

24
msr képe

Tök jó a kalkulátor

Tök jó a kalkulátor ;)
Kiderült, hogy 6 perc alatt kellene beérnem a munkahelyemre - asszem edzenem kell! 30-as átlagot számol a szoftver, hát a belvárosban az elég necces.

25
norbijúzer képe

ja, hát nekem is 30-as

ja, hát nekem is 30-as átlagot dobott ki :D (10 km 20 perc alatt)
amit országúton szinte bármikor, vagy nagy ritkán városon belül is tudok produkálni... na de az a "megrakom nyélen bélből" tempó...
aztán szegény jómunkásemberek meg majd satnyának érzik magukat, ha nem tudják teljesíteni a kalkulátor által kalkulált szintidőket :)

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok

26
magwas képe

Szerintem éppen csak kicit

Szerintem éppen csak kicit teszi magasra a lécet a kalkulátor, nekem pl. 60 percet mond 65 helyett.

Persze stratégiailag az lenne a jobb, ha inkább alacsonyabbra tenné. Mondjuk az 5-ösnél 25-ös, a 4-esnél 20-as átlagra.

Amíg a próbaüzem van, ki kéne rá írni jó nagy betűkkel rá, hogy próbaüzem, és hogy ide és ide várjuk a hibajelentéseket, kritikákat, javaslatokat.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

27
csergo képe

:) Magasra teszi a lécet,

:)
Magasra teszi a lécet, de fogható - csakazértiskitekerem alapon sikerült mindkét munkahelyemre adott időn (36 és 55 perc) belül beérni..
aztán tíz percig mindenki a felhőket kereste, valszeg valami záporra gyanakodhattak a ruháim alapján.. :)

-

Adj helyet magad mellett..
(Orrot túrni pedig bringán is lehet.. ;) )

28
Györgyi képe

Én ezt eröltettnek és

Én ezt eröltettnek és nyögvenyelősnek érzem......

.....................................................
No para!Normális tevékenység!
http://szabogyorgyi.blogspot.com/

29
magwas képe

Az hogyan regisztráljon,

Az hogyan regisztráljon, akinél a cégpolicy szerint nem szabad a cég nevét használni a fővezérigazgatófölöttes engedélye nélkül?

És az mit csináljon, aki minden nap más telephelyre megy be, és/vagy multimodálisan nyomja?

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

30
szasza képe

Ez egy nagyon jó dolog!

Ez egy nagyon jó dolog! Örülök, hogy végre itthon is elindult ez a kezdeményezés, mert ez máshol már működik (németeknél + svájcban tuti, azoknak olvastam is az anyagait), remélem itthon sem egyszeri alkalom lesz! Főleg mert ezek a kezdeményezések szívügyeim és éppen ezért sajnálom, hogy így össze lett csapva, de valahol el kell kezdeni :)
A honlap tényleg nem valami jó, de tudom, szorított az idő stb. Viszont így minket is szorít az idő, jobb lett volna korábban értesülni róla. Másik, hogy magwashoz hasonló problémáim vannak, ki kell először járnom valakinél, hogy mit szól hozzá a cég, ha használom a nevét.. Na ez nem két nap és máris lecsúszok a jelentkezésről. (ezt a postai dolgot nem is értem :D)
Az a baj, hogy a cégnél hogy mutassam meg ezt a honlapot valakinek, hogy komolyan vegye ezt a kezdeményezést? Mert egyébként simán lehet, hogy benne lennének akár csapatosan is. Illetve nem nagyon derül ki belőle a számomra, hogy adott esetben a cégnek van-e ebből valami "haszna". (Év kerékpáros munkahelye stb)Bár ez az én munkábajárásomat nem érinti :)

fából vasparipát

31
szasza képe

Jah és azt lefelejtettem,

Jah és azt lefelejtettem, hogy azt ne felejtsük el, hogy a "Kerékpáros Magyarország Program 2007-20013"-ban ez a program szerepelt a célok között. És megvalósítják. Szóval..:)

fából vasparipát

32
rasti képe

a linux user átmegy

a linux user átmegy ilyenkor windowsba mint én=)és vidéken nem szeretnének ilyet csinálni?

verseny bicó forever

33
magwas képe

Nálam nincs windóz, amibe


Nálam nincs windóz, amibe átmenjek, és kösz nem is kérek. Amúgy meg azóta úgy tűnik megjavult a regisztrálóka, legalábbis nekem sikerült.

Az aláírásodban a második strong előtt nincs perjel.

A belvárost pedig le kell zárni.
--
a bátor kommutátor

34
RoGeR képe

Nekem csak egy kifogásom

Nekem csak egy kifogásom van. Nem biztos, hogy ezt a kampányt a bringás "főszezon" végén kellene elindítani.

Egy áprilisi start sokkal hatásosabb lenne.

---
Bringasávot a Nagykörútra!

35
Stiggs képe

Ha minden igaz lesz tavaszi

Ha minden igaz lesz tavaszi is, és az már országos lesz. Ez most a pilot projekt. Kipróbáljuk hogy megy-e, van-e érdeklődő, és ha van akkor tavasszal ezerrel belevágunk!

36
NL képe

Hajrá! Jó lesz ez, az

Hajrá!
Jó lesz ez, az eleje mindig döcögős.
Mikor először hallottam róla (ahogy minden más ismerősöm errefelé) két azonnali reakció volt, ebben a sorrendben:
1. Ez szuper, nyerni akarok!
2. Bazz, miért csak a fővárosnak van?

Úgyhogy jövőre folytassátok, Pécsről már most van jónéhány fix emberetek.

Jó munkát, jó tekerést!

"Siquid mantica non capit, domi relinquendum est."

37
zsoltee képe

Hát akkor vagy én voltam

Hát akkor vagy én voltam vak, vagy gond volt a tartalom kiemelésével is. Nekem elsőre nem jött le, hogy ez csak Bp. A barátnőm nevezett volna Pécsről :)
Tesztnek jó lesz ez a mostani kampány, de tavasszal jobban át kell gondolni minden részletét a honlaptól kezdve a feltételeken, díjazáson stb. keresztül... ja és mindenképp országos legyen!

Zsoltee

38
szasza képe

Na szuper, jelentkeztem

Na szuper, jelentkeztem végre és a cég is jó szemmel nézi..:)
Napi 50 km kemény lesz, de így legalább nem csábulok el reggel, hogy áá inkább majd holnap megyek bringával :D

fából vasparipát

39
Mumin képe

Szeptember 4. - Bringázz a

Szeptember 4. - Bringázz a közlekedési káosz napján!
Tuti hogy óriási dugó lesz a sztrájk miatt...

40
mochook képe

most kellene a pirosnal

most kellene a pirosnal dugoban allok kozott szorolapozni

41
Perillustris képe

Sok sztrájktörő lesz,

Sok sztrájktörő lesz, akik - joggal - hiszik, hogy ha nem állnak munkába, később ráb@sznak.

42
LGee képe

A hirhez mellekelt kepet

A hirhez mellekelt kepet (feltehetoen plakat) le birta valaki tolteni? Mi lenne, ha valaki kiszedne a szokozoket a filenevbol?

http://criticalmass.hu/files/bringazz%20a%20munkaba.jpg

---
LGee
rc.S if you know what I mean ;-)

43
hf képe

Szerintem jó a

Szerintem jó a kezdeményezés, még azzal lehetne feldobni, hogy a cégeket is motiválttá kéne tenni. Pl. Amelyik cégtől sokan járnak bringával, az reklámlehetőséget kap (pl. "xy kft-nél dolgozom és mindennap kerékpárral járok, azóta sokkal jobban érezzük magunkat a cégnél" vagy vmi hasonló). Ez a cégnek is a bringázásnak is reklám, a cégeknek meg motiváció lehet hogy vegyenek részt a programban.

---
Ez a zén oldalam

44
orsó képe

Persze, jó lenne a

Persze, jó lenne a kezdeményezés, ha a feltételek adottak lennének és már csak egy ilyen kampány hiányozna az ösztönzéshez...
Én eddig biciklivel jártam a munkahelyemre, minden nyereményjáték nélkül, kedden elütött egy autó biciklis zebrán, zöldnél... ezek után nem vesznek rá ilyen hülyeségekkel, hogy bicajra üljek.

45
norbijúzer képe

ettől elment a kedved a

ettől elment a kedved a biciklizéstől? kár...
ha bármi miatt elesel a lépcsőn, attól elmegy a kedved a lépcsőzéstől?
ha összetörik az autódat (tegyük fel, h van, ez nem derült ki), attól kezdve nem akarsz majd autóval járni?

nekem eddig akárhány bringás balesetem is volt, sosem ment el a kedvem a dologtól.
levontam a következtetéseket, tanultam az esetből (ha az én hibám volt, akkor abból, ha más hibázott, akkor azt tanultam meg, hogy én hiába csinálok mindent jól, a közlekedés az többszereplős játék) és amint lehetett, újra bringáztam.

--
--
--
"az úton parkolni luxus!" "haladnánk!"
--
amit leírok és amit lefotózok

46
Névtelenropy képe

Remélem nem a kampány

47
Thor81 képe

hát remélem nincs ilyen

hát remélem nincs ilyen www.basszukelakambabanresztvevoket.hu :S

48
Daniel képe

Szerintem tökjól megy a

Szerintem tökjól megy a weblap. Én arra tippeltem, hogy az egészet egy tőlünk észak-nyugaton fekvő országban kitalálták, ami után a GM lefordítatotta magyarra.

Amúgy utálom a nyereményjátékokat és az etetést, de kerékpárügy érdekében mindenre hajlandó vagyok.

Azzal a felvetéssel, hogy a munkahelyi kerékpározást komolyabban kellene támogatni az államnak, teljesen egyet értek.
Például Hollandiában :
Lakás-munkahely ingozást legfeljebb egy évig támogatják. Ha már biztos az állás: költözz a közelébe!
Adóelőny: a munkáltató 3 évente ajándékba adhat egy 150eFt-os bringát. Az ár 10%-át jövedelemként kell bevallanod és a napok többségén kerékpárral kell munkába menned. Sok ellenszél? Segédmotoros kerékpárt is kaphatsz :)