Sziasztok!

Egyetemi hallgató vagyok (gazdálkodás és menedzsment) és a Critical Mass társadalmi felelősségvállalásáról szeretnék beadandót írni. Sok anyagot gyűjtök a fórumokról és cikkekből, de egy kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni:

Szerintetek mit képvisel és üzen a Critical Mass?

Egy-két szavas és hosszú-hosszú válaszokat is szívesen várok!
Nagyon örülök neki, hogy egy olyan közösség vagytok akik aktívak és meg lehet titeket szólítani!
Köszönöm a segítségeteket előre is :)

Üdvözlettel,

Rieger Stefi

Hozzászólás-megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás-megjelenítési mód a „Beállítások mentése” gombbal rögzíthető.
1
makimajom képe

számomra azt jelenti hogy

számomra azt jelenti hogy idejön minden debil minden baromságot árulni, bejelenteni hogy ellopták, és/vagy a diplomájához kérdőivet kitöltetni.

2
zenmacska képe

Ne haragudj, de nagyon gáz,

Ne haragudj, de nagyon gáz, ait itt művelsz most már tényleg.
Egyébként a kérdező a mozgalomról kérdezett, nem az internetes fórumról. Ha tudod, hogy az előbbi mit jelent és mi a különbség a kettő között...

"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts

3
makimajom képe

ha már ezt is tudod, akkor

ha már ezt is tudod, akkor miért nem neki mondod el hogy számodra mit jelent?

4
Szter képe

Egy ilyen bunkó felütés

Egy ilyen bunkó felütés után ember legyen a talpán, aki őszintén és szívesen elmondja, hogy mit jelent nekem a CM. Minek? Azért, hogy utána Te és a többi okostojás elkezdjen kötözködni és megmagyarázni, hogy én ne úgy gondoljam inkább és ne azt érezzem inkább, mert szerinted... ?!? Kösz, nem kérek belőle, van jobb dolgom is.

5
makimajom képe

azt hittem itt ez a

azt hittem itt ez a megfelelő stílus ha valaki csak azért regisztrál hogy valamiben segítséget kérjen...

6
SzCiklon képe

Nekem makimajom nickje és

Nekem makimajom nickje és avatarja azt jelenti, hogy megpillantásakor gyors mozgásba kezdek az egerem görgőjén lefelé :)
Szereld meg a bringád!, Belvárkodj!