Véleményük szerint, ha a fővárosnak anyagi gondjai vannak, meg kell fizettetni a milliárdokért épített, és kihasználatlan kerékpárutakat a munkát végző kerékpárosokkal, és azok munkáltatóival egy kerékpárútadó formájában.
http://www.vezess.hu/hirek/megszuntetnek_fizetos_parkolast/34215/












Outsider őrültek mindig
Outsider őrültek mindig voltak és lesznek. :)
--
Sötétben guruló ninják ellen dobócsillag készletet vásárolnék jó áron.
És fizettessük meg a
És fizettessük meg a légifolyosókat is azokkal, akik alattuk laknak!
A járdákat meg a
A járdákat meg a gyalogosokkal!
----------
egyenbillengészeti körduplányidomár
(by Fly)
Miért csak a munkát
Miért csak a munkát végző kerékpárosok fizessenek? Fizessenek a munkanélküliek is! Nehogymán ingyen tekeregjen a kihasználatlan kerékpárúton, míg én fizetek. Nincs rá pénze, mehet gyalog!
És bizonyhogy állítsák az összes lámpát egyszerre zöldre, mert akkor majd nem lesz dugó a városban.
Rendben, kifizetem a
Rendben, kifizetem a sulyadomat, teljesitmenyadomat es az infrastrukturaban okozott amortizaciomat :) Az az evi ezer forint nekem megerne :D
_én perspecc nem látom
_én perspecc nem látom itt, hogy hol vetik fel azt, hogy a kerékpárosok fizessenek a "kihasználatlan kerékpárutakat"-ért...
de amúgy demagóg az egész írás...
no comment...
________________________________________________
***˙˙˙o˙˙˙***
***˙˙-=-˙˙***
***˙˙˙|˙˙˙***
... elo szovet a femvazon.
http://criticalmass.hu/commen
http://criticalmass.hu/comment/reply/15865/467809
szüntessük meg az EMPAMO-t
szüntessük meg az EMPAMO-t és mindenki jól jár.
---
"Atyám, bocsáss meg nekem. Én egy féreg vagyok." - Kurgán
Az Isten szerelmére, csak
Az Isten szerelmére, csak azt ne! Súlyos csapást mérnénk a biodiverzitásra, ráadásul még senki, az egész MK staffot beleértve sem tett annyit a kerékpározás népszerűsítéséért, mint ők. Megszerettem őket, na
Kóródy Gergely
------------------------------------------------------
anyámmal élek, biciklivel járok, macskám van, és ne is legyek kemény?
akko' már lehetne zebraadó
akko' már lehetne zebraadó is... :-)
azt meg csak a gyalogosok használják!
Nem lenne akkora a bevétel,
Nem lenne akkora a bevétel, amekkora az adó bevezetésének a költsége lenne. Csak ha irreálisan nagy sápot szednének le, de az meg nem teljesen okés, hogy amíg a motorizált közlekedés résztvevői nem fizetik meg az externáliáikat, addig a bicajosokat még a "károkozásuk" mértékén felül is adóztatnák.
Beszállok, költsék
Beszállok, költsék gyógyszerre!
Ebben tényleg nincs benne a
Ebben tényleg nincs benne a fent említett kerékpárútadó, a fészbúkon sincs forrás, csak az idézet. Mindegy.
Viszont az óriási, hogy saját magukkal is képesek ellentmondásba keveredni! Az egyik mondatban még kérik "Budapest légszennyezettségének csökkentése, a forgalmi torlódások, a szmogriadó elkerülése és a gépjárműforgalom elvezetésének érdekében" a kolbászból a kerítést is, majd rögtön utána "Kérjük a dugódíj teljes elvetését!", aminek ugye pont az lenne a lényege, hogy csökkenjen a légszennyezettség, ne legyenek forgalmi torlódások, szmogriadó, az által, hogy a nem szükségszerű gépjárműforgalmat elvezetik a belvárosból (illetve be sem engedik = menjenek másfelé = elvezetik). EMPAMO, én így szeretlek!:D
Másrészről pedig, ha kihasználatlanok a kerékpárutak, akkor nyilván nincsenek kerékpárosok se, akik kihasználnák a kerékpárutakat, tehát kivel fizettetné meg a kerékpárutakat? A nemlétező kerékpárosokkal? Összevissza beszélnek!:)
Azért az alapötlet
Azért az alapötlet végtelenül mókás: a kihasználatlanság költségét fizettesük meg azokkal akik használják? Szinte drukkolok nekik, hogy láthassam a végrehajtás. Nagyszerű ötleteim lennének a kerékpárút-adóval kapcsolatban:
- Vessünk ki adót a kerékpárosokra:
az adott naptári évben kerékpárúton biciklizett/ egyáltalán biciklizett /mindenkire akinek tulajdonában (pincéjében, padlán) kerékpár van /legalább 2 db biciklikerék + váz van (akár szétszerelt állapotban hiszen ezek a magyar adócslók bármire képesek) stb..
kínzó kérdés: ki a kerékpáros? Alternatív válasz: vessünk ki adót mindenkire, aki 6 évnél idősebb, mert potenciálisan kerékpáros lehet!
- Fizettessük meg a használókkal: Építsünk fizetőkapukat a kerékpárutak bejáratához?!
- Fizettessük meg azokkal akik miatt kihasználatlan:
a) a kerékpárosokkal akik nem használják /nem kerékpároznak
b) az autósokkal
Egyébként meg követlejük Budapest légszennyezettségének csökkentését, a forgalom gyorsítását, a parkolóhelyek növelését és ingyenességét, sípályát a Gellért hegyre és tengerpartot a Duna mellé.
És a kihasználatlan
És a kihasználatlan autópályákat (pl. pécsi) meg fizesse az összes autós, ne csak azok akik matricát vesznek.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Ha jól sejtem a kormány
Ha jól sejtem a kormány valami hasonlót fontolgat.
M6-ba még a gyalogosok is
M6-ba még a gyalogosok is fizetnek.
http://index.hu/gazdasag/magyar/2011/06/24/ttobbet_visz_az_m6-os_mint_am...
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Errorka direkt nem csinált
Errorka direkt nem csinált belőle bejegyzést.Teljesen fölösleges ilyen szociopatákkal foglalkozni. És csinálni nekik az ingyen reklámot.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Ingyen reklám akkor
Ingyen reklám akkor valósulna meg, ha itt a cm.hu-n is ilyen retardált hülyék lennének, de szerintem nincs így, legalábbis van egy pár, de elenyésző. Így csak arról tudunk beszélni, hogy kikerült cikk, amit az ember elolvas és kerüli, mint a macska a forró kását.
volt itt egy nagyon durva
volt itt egy nagyon durva arc, valami eco.
nem tudom mi lett vele...
-
arghhh!
Konszolidálódott :)
Konszolidálódott :)
A CM bekapta, megrágta,
A CM bekapta, megrágta, majd kiköpte, de addigra már senki nem ismert rá.
Emlegetett szamár:)
Emlegetett szamár:)
Ez a cikk és a levél
Ez a cikk és a levél zavaros. Egytől ötig pontokba szedett tételeit a tizenhármas egészíti még ki, és nem lehet tudni, hogy mi történt a közbülsőkkel, vagy a továbbiakkal, ha ugyan voltak.
A bekezdések is rendszertelenek, és a vége felé a sorok összetöredezetteknek tűnnek. A levél írói vagy az oldal üzemeltetői látszólag szövegszerkesztési alapismereteket nélkülöznek.
De mégsem ez a lényeg. A bizonyíték rögzítő eszközök hitelesítésére szóló igény szerintem érvényes, de nem hiszem, hogy az elsődleges fontosságú, vagy hogy jelentős visszaélések forrása volt a múltban az eddigi lehetséges elégtelenség e területen.
A szélvédőn hagyott hivatalos értesítés is érvényes pontjuk, ám követelésükben a plusz hat nap nekem tetszőleges szeszélynek látszik tőlük. Miért nem elég plusz három nap, például? Különösen akkor, amikor a rossz úton járó ember éberen tudatában van bűnösségének, és várhatja arra hamar a büntetést. Szóval, miért hat nap? El akar menni addig is még kirándulni? Fizessen haladéktalanul a betyárja!
A kerékbilincses sirám is részben nyafogás. Van alapja a jogi boncolgatásuknak, de az igazat megvallva, én még alig láttam Budapesten bilincsbe vert kerekű autót. Pedig hát de kellenének! Ezek az elkényeztetett porontyok affektálnak.
A közterület-felügyelők jogkörének kiterjesztésére szóló kérvény, megint, elvben alapozott, de az útburkolat meg jelzőtáblák jó minőségének fenntartása bizonyosan már valakinek a kötelessége. Lehet ugyan, hogy az ő jogkörük is hibákat és hiányosságokat jelenteni, de hát az mindenkinek a jogköre. Náncsi nénié is, a földszint háromból. Azt nem kell kiterjeszteni. Hanem a kötelezettséget kell számonkérni vagy azt kiterjeszteni. Nem a jogkört, mert az fogalom zavar.
A tizenhármas pont általában elfogadható és józan követeléseket sorol föl, de végül egy-egy túlzásban sajnos megvillan az épelméjűség hiánya. Az embernek olyan az érzése, amikor egy először normálisnak látszó személy beszél hozzá hosszan, mondjuk az érdekes kavitációról, és akkor egyszer csak váratlanul elszalad bakkecske mekegésekkel és szökkenésekkel.
Az ember együttérzőn sóhajt, és gondolja: "Szegény..."
már csak ezért is érdemes
már csak ezért is érdemes volt posztolni sagan nagy bánatának ellenére is...
Meg van a most olvastam-ban
Meg van a most olvastam-ban is ugyanez a szöveg,lehetett volna ott is reagálni. De külön bejegyzést nem ért szerintem.
Ettől függetlenül mindenki azt posztol amit akar.
----------------------
Hogyan kezdtem kerékpározni
Kerékpárral csak 10 perc
Bizony sok kerékbilincset
Bizony sok kerékbilincset látni. És a kerékbilincs egy nonszensz. Szerintem minimum alkotmányellenes. Van ilyesmire példa a műegyetemen is, a rossz helyen lakatolt bicók bilincselése a gondnokság által.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Tőlem például autósként
Tőlem például autósként szoktak pénzt kérni amikor a kereszteződés előtt állok a pirosnál és a konfekció mankós-ruhás odabillen a poharával.
Kerékpárosként ilyet sose tapasztaltam. :)
Vajh, hová a bánatba tűnik el az a temérdek pénz, amit valamilyen adó formájában beszednek tőlünk?!
-------------------------------------------
Ha az élet megkínál citrommal, kérj hozzá egy Martinit.
lehet róla vitázni, de nem
lehet róla vitázni, de nem érdemes.
minden szava arany!
-
arghhh!
A levél olyan, amilyen, de
A levél olyan, amilyen, de konkrétan kettő darab bringás kapcsolódást találtam benne - ebből az első meg egyáltalán nem hülyeség, sőt:
a kerékpár-kölcsönző rendszer összekapcsolását P+R parkolási lehetőséggel;
Ezt a kerékpárútadót meg egyáltalán nem találom az EMPAMO levelében, azt már a vezess.hu költötte hozzá pluszban, a reklamációt tessék nekik címezni :)
http://criticalmass.hu/commen
http://criticalmass.hu/comment/reply/15865/467809
Ez is a levél része, vagy
Ez is a levél része, vagy mi?