Büntetik a járdázókat Szolnokon



A szolnoki Baross úton leszerelték a kerékpárral behajtani tilos jelzőtáblát, mivel kevesebb (gép)jármű közlekedik ezen az útszakaszon.
Mostantól a járdán biciklizőket szabálysértés miatt 3 ezertől 20 ezer forintig bírságolhatják a rendőrök. (szoljon.hu)

Néhány jellemző hozzászólás:

1. Ez mind szép és jó, hogy büntetnek majd. De vajon az autósok is fognak ránk kerékpárosokra figyelni??? Mert még magukra és autóstársukra sem tudnak figyelni. Most pedig új dolog lesz számukra, hogy aránylag sok kerékpáros lesz majd rajtuk kívül az úton. Én nagyon félek majd az úton kerékpározni, a gyermekeimről meg is nem is beszélek.

2. Hagyjátok békén a kerékpárosokat, építsetek nekik utat, ne akarjátok az autósok közé kényszeríteni őket! ELFOGADHATATLAN!!!

3. Én inkább akkor büntetnék, ha a járda mellett kerékpárút is van, és a kerékpáros mégis a járdán biciklizik! Itt, a Várkonyi téren ez gyakori probléma. És az hagyján, hogy a járdán bicikliznek, de olyan őrült módjára, hogy az namég! Gyorsan hajtanak, alig 1-2 centivel kerülnek ki téged! A Várkonyi téren hiába van kerékpárút, A GYALOGOS FÉL A JÁRDÁN MENNI A KERÉKPÁROSOK MIATT!!!

4. az autóúton biciklizni felér egy öngyilkossággal.
A saját gyerekét küldje ki, aki ezt kitalálta, aztán majd meglátja...

Hozzászólások

Hozzászólás megjelenítési lehetőségek

A választott hozzászólás megjelenítési mód a „Beállítás” gombbal rögzíthető.
atomboy képe
atomboy
1 sze, 2009-10-14 13:22

Jol tettek, hogy leszereltek, es jo, hogy buntetni kell a jardazokat. Ahogy nezem, a hozzaszolok nem ismerik a kreszt.

Nincs szolnoki MK szervezet, aki raebresztene az ottani kerekparosokat, miert jobb az uttesten haladni es elosztana a tevhiteket? Ja, es a legfontosabb, a varosban nincs "autout".


atomboy

Flicka képe
Flicka
2 sze, 2009-10-14 13:55

Nincs MK Szolnokon, de mindig felmerül bennem a gondolat, hogy elkélne. Mert ott is csináltak őrületesen nagy hülyeségeket kerékpáros szempontból.

A témához szólva: én nem csodálkozom, hogy háborognak a biciklisek a járdáról való kitiltás miatt. Amíg nem kerültem fel Pestre, bennem sem merült fel egy percig sem, hogy ne a járdán tekerjek. Aztán ott megtanultam egy ennek tökéletesen ellentmondó gondolkodásmódot.

Flicka

Tomacher képe
Tomacher
3 sze, 2009-10-14 13:34

teljességgel támogatandó hozzáállás szerintem. igen is szoktassuk hozzá az embereket, mert (és most jön az optimista énem) hamarosan úgyis mi leszünk többen az úttesten :)

------------
Life is Random

hf képe
hf
4 sze, 2009-10-14 15:10

ja, csak amikor a közeg foganatosítja a tényállási szituációt akkor nem biztos hogy szerencsés lesz a végkimenet. félek tőle hogy az eredmény a bringáról leszállás lesz...

a rendőrök is figyelmeztethettek volna pár hónapig, mielőtt büntetnek..

hf
13. kerületi bringás hibabejelentő!

Tomacher képe
Tomacher
5 cs, 2009-10-15 09:12

a rendőr kiterelhette volna a bringásokat a bünti helyett, ebben igazad van, de ha azt nézzük, hogy a bringás szabálytalan volt a járdán, akkor meg jogos.

------------
Life is Random

makimajom képe
makimajom
6 sze, 2009-10-14 13:38

"az autóúton biciklizni felér egy öngyilkossággal"

ez mondjuk igaz...

adam182 képe
adam182
7 sze, 2009-10-14 13:41

hát még az autópályán....

Neelix képe
Neelix
8 sze, 2009-10-14 14:29

vagy a golfpályán...

----
twitter

Tomacher képe
Tomacher
9 sze, 2009-10-14 13:43

Én minden nap öngyilkos vagyok? vagy még élek? vagy hogy is van ez?

------------
Life is Random

phorvath képe
phorvath
10 sze, 2009-10-14 15:19

autóút != úttest

Olvass kreszt, ha nem tudod, mi a különbség.

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

feb képe
feb
11 sze, 2009-10-14 15:55

.

atomboy képe
atomboy
12 sze, 2009-10-14 15:58

Lehet, M0-n rakja.

atomboy

Tomacher képe
Tomacher
13 cs, 2009-10-15 09:10

Az autópálya és az autóút sem ugyan az... ha már kötözködünk.

------------
Life is Random

bonnie képe
bonnie
14 cs, 2009-10-15 09:26

Ki mondta, hogy ugyanaz? Ami mellesleg egybeírandó, ha már kötözködünk..
M0=autóút.
bonnie

atomboy képe
atomboy
15 cs, 2009-10-15 09:58

Direkt megkerdeztem Shaq-tol, hol van autout hazankban. Azt mondta, M0.

atomboy

Tomacher képe
Tomacher
16 cs, 2009-10-15 11:04

Hát most megpróbáltam rákeresni, hogy mi az, de erőteljesen eltérő véleményeket találtam, hivatalosat meg nem.

Ezen nem fogunk összeveszni. felőlem lehet autóút :)

------------
Life is Random

bonnie képe
bonnie
17 cs, 2009-10-15 11:10

Kitáblázva is annak van.
bonnie

Tomacher képe
Tomacher
18 cs, 2009-10-15 09:09

igazad van, figyelmetlen voltam. így nem minden nap, hanem majdnem minden héten, a többit továbbra is tartom :)

------------
Life is Random

SpeckoHU képe
SpeckoHU
19 sze, 2009-10-14 13:41

A gyerekeket én sem küldeném az útra, de a felnőttek nyugodtan mehetnek az úton.
Szolnokon nincs az a hú de nagy forgalom.
Képzeld el, hogy Budapesten is sokan kerékpároznak az autók között!

Szabadság, szerelem, sebesség

feb képe
feb
20 sze, 2009-10-14 15:54

Gondolom az említett út főút, ahol 12 év alatt tilos kerékpározni. 12 év fölött meg tán nem tekinti őket gyermeknek a Kresz

SpeckoHU képe
SpeckoHU
21 sze, 2009-10-14 22:28

Ha már itt tartunk.
Sztem az lenne a legjobb, ha jogsi kellene ahhoz, hogy az ember autók között kerékpározhasson.

Szabadság, szerelem, sebesség

phorvath képe
phorvath
22 sze, 2009-10-14 23:30

Az általános iskolai Kresz-oktatásnak van értelme (az MK szorgalmazza is), de a bringás jogsit nemzetközi egyezmények nem teszik lehetővé. (Ha lenne bringás jogsi, akkor a véletlenül erre tévedő osztrák és német biciklisek tolhatnák egész Magyaroszágon.)

A Kresz-vizsga megléte nem teszi szabályosabbá közlekedőket. (Lásd a sok autóvezetőt.) A szigorú rendőri ellenőrzés igen.

Egyébként az autók között kifejezés hülyeség. A biciklis az úttesten is az autóktól jobbra halad. A helyes kifejezés az, hogy az úttesten kerékpározik, ahogy azt a Kresz előírja.

phorvath
Kerékpáros KRESZ
Hogyan ne üttessük el magunkat

SpeckoHU képe
SpeckoHU
23 sze, 2009-10-14 13:44

Amúgy üdvözlöm a kezdeményezést.
Remélem a kerékpársávépítéssel is ilyen úttörő módon fognak elől járni!

Szabadság, szerelem, sebesség

tgz képe
tgz
24 sze, 2009-10-14 13:52

Nagyon jól leírtad a lényeget, idézem:

"A GYALOGOS FÉL A JÁRDÁN MENNI A KERÉKPÁROSOK MIATT!!!"

Tehát ha félsz az úton menni, menj gyalog. Sok kezdő autós is fél az úton menni, járdázzanak ők is? Inkább tanulj:

http://magwas.freeblog.hu/files/nothit/html/nothit_kesz.html

- - - - -
Ha a metrón Nightwisht énekelek, mindenki bolondnak néz. Ha bicajozom, akkor is. Az a jó a kerékpározásban, hogy nyugodtan énekelhetek közben Nightwisht, emiatt nem leszek hülyébbnek nézve.

bonnie képe
bonnie
25 sze, 2009-10-14 14:11

Nem ismerem a helyszínt, de
1) a kerékpár jármű, az úton a helye
2) városba nem való a kerékpárút
3) pnd
4) legközelebb mikor a járdán tekersz, és eszedbe jut, hogy fél a gyalogos, akkor tedd fel magadban a kérdést, hogy ő ugyan hová mehetne innen?

bonnie

feb képe
feb
26 sze, 2009-10-14 16:00

4) legközelebb mikor a járdán tekersz, és eszedbe jut, hogy fél a gyalogos, akkor tedd fel magadban a kérdést, hogy ő ugyan hová mehetne innen?
Gondolom oda, ahova főút esetén a 12 éven aluli gyerek. (járdán tilos -kivéve ha az úttest kerékpár közlekedésre alkalmatlan-, főúton nem szabad)

bonnie képe
bonnie
27 sze, 2009-10-14 16:02

Max 10zel. Az a gyalogos, aki a 10zel tekerőktől fél, az idgegyenge... de ki teker 10zel?
bonnie

Vegha képe
Vegha
28 sze, 2009-10-14 16:17

Jóska-Pista, nagymama, tisztelendő úr, sírásó...
vidéken nem oly gyors az élet, mint a fővárosban.

bonnie képe
bonnie
29 sze, 2009-10-14 16:18

Nekem, mondod falusinak?!
Mérted már a saját sebességedet valaha?
bonnie

Vegha képe
Vegha
30 sze, 2009-10-14 16:45

ezesetben pláne nem értelek.

feb képe
feb
31 sze, 2009-10-14 16:38

ma reggel valahogy én sem száguldoztam a Margit híd járdáján. És nem(csak) önszántamból voltam lassú.

Hemü képe
Hemü
32 sze, 2009-10-14 23:38

Én járdán 10-zel megyek. Sajnos vannak macskaköves utcák a napi útvonalamon.

_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /

mcysh képe
mcysh
33 cs, 2009-10-15 00:31

A második személy ugye nem lordnak szól?
===
bácsi a biciklin

never képe
never (nem ellenőrzött)
34 sze, 2009-10-14 14:50

BüntetHETik! Pontosan úgy, mint bárhol máshol eddig is. Ez nem hír. ...HETik, ha akarják és ha el tudják kapni! :D Kezdenek csúszni az utak és ez természetesen mint minden évben "VÁRATLANUL" éri az autósokat. Oh de sajnálom szegényeket, nem érzik a nappali és a garázs közötti úton, hogy milyen az időjárás. Sőt, a kocsi ablakán kitekintve sem intik ho-ho-hóra a lábukon lévő nehezékeket. Egymást sem veszik észre, mert köd volt...vagy nem. Nekem megér 30 rongyot az életem. Büntessetek!

atomboy képe
atomboy
35 sze, 2009-10-14 16:00

Rosszul szamolod, nem egyszer buntethetnek teged. A helyes keplet: nx30.

atomboy

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
36 cs, 2009-10-15 08:46

Igaz, de nem mindegy? Szerintem bárkit kérdezel, akár 30 az 'n'-edikent is mindenki kifizet a saját életéért. ;o)

tgz képe
tgz
37 sze, 2009-10-14 16:19

Nagy bölcsességre utal életed féltése címszóval a veszélyesebb utat választani. De csak rajta. :)

- - - - -
Ha a metrón Nightwisht énekelek, mindenki bolondnak néz. Ha bicajozom, akkor is. Az a jó a kerékpározásban, hogy nyugodtan énekelhetek közben Nightwisht, emiatt nem leszek hülyébbnek nézve.

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
38 cs, 2009-10-15 09:01

Amikor Te keresztezel egy utat az úton haladva, én is csak akkor keresztezem átkelőhelyen áttolva. Viszont nyugodtan megállhatok és körülnézhetek, hátulról érkező 1.5 tonna nélkül!
2 irány(jobbról, balról) < 3 irány (jobbról, balról, hátulról)
Esélyek?

Tiszta matek. Reál, nem bölcsész ;o)

atomboy képe
atomboy
39 cs, 2009-10-15 09:57

Megint nem jol szamolsz, kihagytal egy fontos logikai tenyezot: latszol-e? Tfh ha igen, akkor novelitei a biztonsagot, ellenben a nem rontja.

A helyes megoldas:
Uttesten: igen*4 irany (jobbrol, balrol, haturol, szembol)

Jardan: nem*4 irany (jobbrol, balrol, haturol, szembol) - a legtobb jarda ut mellett halad, es az uttestel egyutt keresztezik a mellekuttal.


atomboy

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
40 cs, 2009-10-15 10:52

Persze hogy látszom! Miért ne látszanék? :o) Semmiképp sem az a típus vagyok, aki bokor/telfülke/hírdetőoszlop mögül kizuhan 15-25 km/h-val, és elvárja hogy megálljanak. Mint írtam, megállok, mintha mindenhol STOP tábla lenne.
Ez a zöld lámpánál való átsuhanásnál is biztonságosabb. És igen ráérek és igen, még így is félúton leszek, mire kisétálnék és megvárnám a buszt gyalog. A járdán pedig udvariasabb vagyok, mint egy angol gentleman az operában. SokSok mosolyt kapok a nagyon de nagyon "elegük van belőlünk" gyalogosoktól, valamint "nincsmit/szívesen" választ a hangos "köszönöm"-re, pedig csak félrehúzódtak pontosan ugyanúgy és ugyanannyit, mintha gyalog mennék feléjük. Ugyanis a vállszélesség az vállszélesség, amin mit sem változtat, hogy van-e alattam egy pár kerék, avagy nincsen... DE A LÉNYEG az, hogy legyen!!! ...vagy nem? :o)

tgz képe
tgz
41 cs, 2009-10-15 10:56

Szerintem a Te sporteszközöd a roller. :)

- - - - -
Ha a metrón Nightwisht énekelek, mindenki bolondnak néz. Ha bicajozom, akkor is. Az a jó a kerékpározásban, hogy nyugodtan énekelhetek közben Nightwisht, emiatt nem leszek hülyébbnek nézve.

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
42 cs, 2009-10-15 11:06

Sport? Nem. Közlekedés!

Egyébként a roller is kétkerekű, tehát BI-cycle. De gondolom Te az a fajta lehetsz, aki nem köszön és szóba sem áll azzal, aki nem szakosztálytárs.

Áh... aszittem végre velős érvekkel találkozom.
De ok, vicceljünk.

tgz képe
tgz
43 cs, 2009-10-15 12:26

Csak azokkal nem, akik piásak, vagy nincs lámpájuk, vagy szlalomoznak.

Hát, nézd, ízlések és pofonok, a közlekedés az én számomra feltételez sebességet. Én mondjuk 13 km-re dolgozom otthonról, az gyalogostempóban mondjuk két óra, kösz, de inkább megteszem 35 perc alatt. Így számomra az út az egyetlen szóba jöhető megoldás. Ha Neked belefér minden reggel lézengeni, hát tessék, menj a járdán, de vagy told, vagy nyugodj bele, hogy teljesen jogosan büntetnek. Ha pedig nem tolod, akkor az általad leírt módon, végtelenül udvariasan, mert a járdán huszadrangú vendég vagy csak.

Egyébként félelem bennem is volt eleinte, de elmúlt két hét alatt. Nem vagyok semmilyen szakosztály tagja, tíz év kihagyás után két és fél hónapja bringázom, és ami necces szituáció történt velem, az vagy a saját hülyeségem/kezdeti bénázásom eredménye volt, vagy bicikliúton történt...

Mellesleg a robogó és a motor is kétkerekű, tehát BI-cycle. Ha a robogós fél az úton, akkor mehet lassan a járdán ő is?

- - - - -
Ha a metrón Nightwisht énekelek, mindenki bolondnak néz. Ha bicajozom, akkor is. Az a jó a kerékpározásban, hogy nyugodtan énekelhetek közben Nightwisht, emiatt nem leszek hülyébbnek nézve.

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
44 cs, 2009-10-15 13:02

Jó, csak azok motoros meghajtásúak. Gondolom nem kell a különbségeket sorolni. Nehéz, forró, hangos, büdös.

De végülis erre ment ki az egész, hogy belásd, nem biztos hogy bűnözik az, aki járdán gurul. Természetesen ha van bringaút/sáv, akkor azt használom. Ezért nem feltétlenül gyalogtempóban megyek az egész út alatt. És hangsúlyozom, ez főleg télre/csúszós utakra érvényes, mint azt ki is fejtettem fent.

A kezdeti félelmekről pedig csak annyit, hogy sosem volt. Be kell hogy lássátok, van, akiben az úton alakult ki a félelem az évek alatt, esetleg volt egy csúnya balesete, vagy csak minden nap olvassa/látja a baleseteket és tudja, hogy nincs esélye, ha egy 20-szor nehezebb, kétszer gyorsabb járművel találkozik, az anyagok keménységéről nem is beszélve.

Tök jó, hogy +értesz és nem lehurrogsz. Kösz! (komolyan, nem irónia) ;o)

atomboy képe
atomboy
45 cs, 2009-10-15 11:28

Lehet, hogy raeros vagy, de nem hasznalod ki a kerekpar elonyeit. Masok viszont ki akarjak hasznalni, ezert az uttestet valasztjak.

Ahhoz, hogy elonyos legyen a kerekparozas, 3 tenyezonek kell teljesulnie: minosegi, biztonsagi, es gyorsasagi. A jardazas egyiket sem biztositja.


atomboy

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
46 cs, 2009-10-15 12:05

ok, használják csak. Semmi kifogásom ellene.
Na nézzük, mik a kerékpározás előnyei és miket nem használok ki:
- Nincs várakozás a tömegközlekedési eszközökre-pipa
- Nincs dugó az autók között-pipa
- Olcsóság (kb. 3havibérlet árát költöm rá évente)-pipa
- Sem időben sem helyben nincs korlátozva a szabad mozgás-pipa
- Fittness teremre semmi szükség (legalábbis cardio)-pipa
- Se betegség (buszon tarkónlihegéstől), se gyenge immunrendszer (mert izzadok és minden méreg kijön)-pipa

- 20 perc alatt a XII.kerületből a XIV.-be-NINCS pipa-Ez nekem 35-40 perc (a mindenit! pocsékolom az időmet) :o)

Segíts, ha valamit kihagytam...

"minosegi, biztonsagi, es gyorsasagi" tényezők:
Ezeket nem az út, nem a járda, hanem az ember(!) adja bele a nagy közös társasjátékba.

atomboy képe
atomboy
47 cs, 2009-10-15 12:25

Segíts, ha valamit kihagytam...
- csak ott szabad jardazni, ahol az uttest kerekparozasra alkalmatlan, pl foldut (a nagy forgalom nem szamit annak, es ugy remlik, az uttesten levo bringatilos tabla sem azt mondja, hogy jardazz)
- akkor is max 10-el haladhatsz, szemben az uttesten max 40-nel. Atlagsebessegem 25 korul van, tehat 2,5x gyorsabban haladok mint te, ha betartod a 10-et.
- a jardan vendeg vagy


atomboy

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
48 cs, 2009-10-15 13:12

- A szabályokat nem vitatom. Tudom őket jól.
- A sebességről pedig leírtam a véleményem, ez most nem játszik.
- Vendég vagyok, ezért köszönöm meg, hogy félreállnak, pedig ha gyalog lennék is megtennék, köszönet nélkül is.

tgz képe
tgz
49 cs, 2009-10-15 12:34

Már bocs, de ha a járdán 10km/h-val tekersz, és az kardio, meg izzadás, akkor remélem nem kell sokat lépcsőznöd, mert a másodikon szívrohamot kapsz.

- - - - -
Ha a metrón Nightwisht énekelek, mindenki bolondnak néz. Ha bicajozom, akkor is. Az a jó a kerékpározásban, hogy nyugodtan énekelhetek közben Nightwisht, emiatt nem leszek hülyébbnek nézve.

Never képe
Never (nem ellenőrzött)
50 cs, 2009-10-15 13:08

Izzadok igen. Hegyre fel, beöltözve. Sokat iszom (vizet), naés?

Egyébként pedig a bringázás ÁLTALÁNOS előnyeiről írtunk, amiket így vagy úgy kihasználok és élvezem. Ne személyeskedjünk sztem.

Vegha képe
Vegha
51 sze, 2009-10-14 15:41

O-Ó! Lám-lám, Budapest túlzsúfolt forgalmán kívül nem is annyira evidensek a közlekedési attitűdök ? Egy békés, gyér forgalmú kisvároskában vajon melyik helybéli bánksznotdednek jutna először eszébe lemenni az autók közé ? Tegyétek a szívetekre a kezeteket !
(lásd Flicka-t feljebb)

phorvath képe
phorvath
52 sze, 2009-10-14 16:47

lemenni az autók közé

Ez úgyhanzott, mintha arra bíztatnánk, hogy a krokodiloktól hemzsegő folyón ússz át.

Az autókat emberek vezetik, akik a legkevésbé akarnak bárkit is elütni.

Vegha képe
Vegha
53 sze, 2009-10-14 17:35

mégis túl gyakran sikerül ez nekik.

phorvath képe
phorvath
54 sze, 2009-10-14 18:56

Ha a járdán tekersz és keresztezed az úttestet, sokkal nagyobb valószínűséggel ütnek el(2-3x), mintha az úttesten tekernél eleve.

A tények azt mutatják, hogy az úttesten haladni kb. kétszer biztonságosabb, mint a járdán (vezetett bicikli-gyalogúton). (Nézd meg a járdázós röplap topikot a részletekért.)

Hotyhogy képe
Hotyhogy
55 sze, 2009-10-14 16:21

"Büntetik a járdázókat"

Sárga rézből van a pipa kupakom,
Ott ahol a hatos megáll.
Lent nyikorogtak a kerekek,
S jaj, cica, eszem azt
A csöpp kis szád!

De még az örömtáncom! Azt nem is látjátok! :D

er13a18 képe
er13a18
56 sze, 2009-10-14 16:34

az a 2es indok, az :(

Zsurmi képe
Zsurmi
57 sze, 2009-10-14 17:08

Nos pont a bringásoknak kell vállalniuk az autók közt tekerést. De persze biztonságosabbá is lehetne tenni számukra is, amit meg ismerünk mennyire nem teszik.

-
Zsurmi

feb képe
feb
58 sze, 2009-10-14 17:45

Büntetik a járdázókat Szolnokon vs "3000-től 20 ezer forintig összegre bírságolhatják".

Az egyik egy ténymegállapítás, a másik egy lehetőség felvázolása.

A tilosban parkolás is szabálysértés, mégis csekély hányadban büntetik.

Chubby képe
Chubby
59 sze, 2009-10-14 22:42

Végre! A vasútállomás és a 442-es út között ez a legrövidebb útvonal, évente több alkalommal használom, ha megyek Martfűn keresztül Tiszainokára/Cserkeszőlőre. Értelmét sosem találtam, hogy az ominózus 2x2 sávos útról miért vannak kitiltva a bringások, (igaz, hétvégén) mindig csak elvétve találkoztam ott egy-két taxissal. Szolnok járdákon vezetett bicikliútjai pedig förtelmesen rossz állapotban vannak, és KRESZ szerint kénytelenek az emberek azokat használni, mert az útról táblával vannak kitiltva. Mikor ott zötykölődök társasággal, mindig azon töröm a fejem, miért nincs MK Szolnok? Kéne...

Chubby
BME-VBK mentor | tankörvezető | túravezető
Fúzió Rádió | Tandem
RádióPozitív | Restart
Magyar Kerékpárosklub Kelet-Pest

Flicka képe
Flicka
60 sze, 2009-10-14 23:10

A második mondatodat leszámítva olyan, mintha én írtam volna. Nincs kedved tavasszal megalakítani a szolnoki MK-t? Már csak pár helyit kell beszervezni. :)

Flicka

Chubby képe
Chubby
61 p, 2009-10-16 02:10

:D Hát ha megalakulnának, egy-egy nyári gyűlésüket meglátogatnám :) No de hogy Kelet-Pesten túl egy szolnoki területi szervezet alapításában is benne legyek, talán kicsit sok lenne :) Vagy: legyen Kelet-Pest akkora nagy, hogy tartozzon hozzá Szolnok is! :D LJ, Zoli, Dani, vélemény? :D:D

Chubby
BME-VBK mentor | tankörvezető | túravezető
Fúzió Rádió | Tandem
RádióPozitív | Restart
Magyar Kerékpárosklub Kelet-Pest

lajhár képe
lajhár
62 cs, 2009-10-15 10:59

Kérdés: tud valaki olyan esetről, hogy BUDAPESTEN (ahol valljuk be, mind arányában,mind abszolut értékben rohadt sok a járdázó) rendőr valalkit járdázásért MEGBÜNTETETT? Nem rászólt, nem leparancsolta, hanem megbüntetett?

Ádám
______ _______ ______ _______ ______ _________ ________

"Fear is the path to the dark side... fear leads to anger... anger leads to hate.. hate leads to suffering."

Hemü képe
Hemü
63 cs, 2009-10-15 11:13

http://index.hu/belfold/budapest/buntetker050/

_______///Hemü\\\________
\ Ezüstmúlt Kapitány. Érted. /

Archive képe
Archive (nem ellenőrzött)
64 cs, 2009-10-15 11:25

"2005.05.03."

Erősen történelem. Ez a hegyről jövő, 14 év alatti, öregekre rákiabáló, ijesztgető srácok miatt volt, teljesen jogosan és csak ott, a környéken. Manapság ha IFA-val mész a járdán, akkor sincs ott 10 percen belül rendőr.

Perillustris képe
Perillustris
65 cs, 2009-10-15 12:24

Kivéve, ha van nálad tojás.

Archive képe
Archive (nem ellenőrzött)
66 cs, 2009-10-15 14:01

:D

Hotyhogy képe
Hotyhogy
67 cs, 2009-10-15 17:13

Vagy ha te magad vagy az az IFÁs rendőr. :-)

Csabi. képe
Csabi. (nem ellenőrzött)
68 sze, 2009-10-21 21:41

"hát még az autópályán...."
Autópályán tudomásom szerint tilos kerékpárral közlekedni! Mielőtt elköltöztem Pestre, Kenderes belterületén, a 4-es úton is életveszélyes volt, (az is lessz) a kerékpározás! Hiába 50km/h az autók-kamionok megengedett sebessége ehelyett 80-90 km/h-val hajtanak! Volt is egy élményem amikor a leállósávban tekertem lesodort az útról egy szgk. szerencsére egy kéztöréssel megúsztam!
Szolnokot nem nagyon ismerem, de az tény hogy a belvárosban még nem láttam kerékpárutat!!
Pesten se jobb a közlekedés, mivel az olyan utakon ahol a gyalog és a kerékpár forgalom egyben van...némelyik gyalogos nem az ő oldalán közlekedik! ŐKET MIÉRT NEM BÜNTETIK MEG?????
lásd (Széna tér-Budagyöngye szakasz)!!

Csabi. képe
Csabi. (nem ellenőrzött)
69 sze, 2009-10-21 21:42

"hát még az autópályán...."
Autópályán tudomásom szerint tilos kerékpárral közlekedni! Mielőtt elköltöztem Pestre, Kenderes belterületén, a 4-es úton is életveszélyes volt, (az is lessz) a kerékpározás! Hiába 50km/h az autók-kamionok megengedett sebessége ehelyett 80-90 km/h-val hajtanak! Volt is egy élményem amikor a leállósávban tekertem lesodort az útról egy szgk. szerencsére egy kéztöréssel megúsztam!
Szolnokot nem nagyon ismerem, de az tény hogy a belvárosban még nem láttam kerékpárutat!!
Pesten se jobb a közlekedés, mivel az olyan utakon ahol a gyalog és a kerékpár forgalom egyben van...némelyik gyalogos nem az ő oldalán közlekedik! ŐKET MIÉRT NEM BÜNTETIK MEG?????
lásd (Széna tér-Budagyöngye szakasz)!!

Csabi. képe
Csabi. (nem ellenőrzött)
70 sze, 2009-10-21 21:43

"hát még az autópályán...."
Autópályán tudomásom szerint tilos kerékpárral közlekedni! Mielőtt elköltöztem Pestre, Kenderes belterületén, a 4-es úton is életveszélyes volt, (az is lessz) a kerékpározás! Hiába 50km/h az autók-kamionok megengedett sebessége ehelyett 80-90 km/h-val hajtanak! Volt is egy élményem amikor a leállósávban tekertem lesodort az útról egy szgk. szerencsére egy kéztöréssel megúsztam!
Szolnokot nem nagyon ismerem, de az tény hogy a belvárosban még nem láttam kerékpárutat!!
Pesten se jobb a közlekedés, mivel az olyan utakon ahol a gyalog és a kerékpár forgalom egyben van...némelyik gyalogos nem az ő oldalán közlekedik! ŐKET MIÉRT NEM BÜNTETIK MEG?????
lásd (Széna tér-Budagyöngye szakasz)!!