Óriás kerékpár Makón!
Egy makói fiatal ember extrém ötletei közül,a napokban valósította meg az elsőt.
Az óriás kerékpárt meg álmodója, a város szerte közismert Nyolcas (8) fedőnévre hallgató, és az extrém ötleteiről híres Makói vállalkozó.
Mivel számára nincs lehetetlen,így ötletét hamar meg is valósította.
Az 5 méter hosszú kerékpár most hétvégén gurult be Makó főterére, ahol nem csak a gyerekek szája maradt tátva.
Pár napig a Makói Rocco pizzéria kerékpár tárolójában pihen, és egy jó kis vacsora mellett akár szemügyre is vehetik az ide látogatók.
A kerékpár láttán a Magyar Posta erősen elgondolkodott, a kerékpár parkjuk dizájnosabb fel újításán.
Készítette:Molnárpapa (Retro show)












Inkább a hagyma mint ez...
Inkább a hagyma mint ez...
ezzel közlekedni kimeríti
ezzel közlekedni kimeríti az önszopatás fogalmát.
van még néhány bringa,
van még néhány bringa, amire ha rá nézek, ez jut eszembe :>
(OFF: tényleg, te hogy törted el a vázad?)
OFF: nem a vázat, csak a
OFF: nem a vázat, csak a monoblokkot törtem ki belőle.
Egyszer csak roppant egyet a Fő utcán, és onnantól irányváltásnál úgy csattogott, mint a HÉV-en azok a mágneskapcsolók ott a szekrényben. A monoblokk hajtás oldali tartó gyűrűjének a pereme vált le, a középtengely lógni kezdett, a lánctányércsavarok kilazultak, a lánc úgy elkezdett lógni, hogy rossz volt nézni, de még így is bevitt épségben a gyárba.
JP-val cseréltük a középrészt (de főleg Ő csinálta), mákunk volt, hogy kijött a vázból a beletört darab.
Állítólag ez a csepel royal *** sajátossága, hogy az alu monoblokk-perselyt lenyakazza időnként. nálam 2 hónapot bírt ki az a blokk, most acélgyűrűs Shimano un54 van benne.
/OFF
Garanciális volt még?
Garanciális volt még? Intézett valamit a forgalmazó?
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
a középrész
a középrész forgalmazója?
Ja, hogy csak vázat vettél
Ja, hogy csak vázat vettél Csepelt, te raktad bele a középrészt! Elsőre komplett bicóra gondoltam, ahol egyszerű a gari.
Na de jó kérdés, a saját összeépítésű szerkezeten eltörő alkatrész kinek a garija. Nehéz elképzelni, hogy a "váz eszi a középrészeket". Akkor tényleg a középrész gyártója a felelős a 2 hónap utáni tönkremenetelért.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Pedig itt a váz kajálja a
Pedig itt a váz kajálja a középrészt, mert olyan a középcsapágy-ház kialakítása, hogy a menet előtti rész nem egyenes, hanem kúpszerűen szűkül. Így az alu csészét, amikor belehajtod, és a perem eléri a vázat, akkor ha lazára hagyod, akkor elkezd kotyogni, ha viszont rendesen meghúzod, akkor megnyújtja kicsit a perselyt, elkezdi feszíteni lefelé a peremét, és az alu ügyebár nem a rugalmasságáról híres. A fixin pedig kapja az ismétlődő terhelést ez az előfeszített rész, és szép lassan letépi a peremet.
Ez már magasszintű
Ez már magasszintű gépészet nekem. Már magában a monoblokk is. A legtöbb bringánkban hagyományos csészés középrész van, a párom monoblokkját 1000 km után kellett cserélni, pedig ő aztán nem erőből teker.
------------------------
jobb 100 szabálytalan biciklista mint 1 szabályos autós
Nincsen rajta küllőprizma
Nincsen rajta küllőprizma :D
Nekem tetszik :) Általában
Nekem tetszik :) Általában őszinte tisztelettel és rajongással viseltetem az ártalmatlan őrültek iránt.
"Never underestimate the power of denial." Ricky Fitts
És van, aki a hosszú
És van, aki a hosszú lábú nőket szereti. :-)
__________///Hemü\\\___________
\ Az autós és a kerékpáros nem két /
\ ember, hanem két archetipus. /
így van
így van :)
http://www.youtube.com/watch?v=-vZXt9xrV_4
Oszd meg és uralkodj. :-)
Oszd meg és uralkodj. :-)