Érdemes nyomon követni a BKV-nál folyó tárgyalásokat:
http://www.origo.hu/gazdasag/20150224-szokatlan-megmozdulasra-keszul-az-...
Ha elég sokáig húzza a menedzsment és akkor kezdődik a cirkusz, mikor megjön az igazán jó idő, könnyebb lesz rábeszélni a pórul járt utasokat, hogy próbáljanak meg kerékpárral eljutni a munkahelyre.

Csiga lassan építik, jókora kerülővel Etyek felé a Budapest-Balaton bringautat:
http://www.origo.hu/utazas/magyarorszag/20140407-budapest-balaton-bringa...
Komolyan gondolták ezek, hogy Budapestről 3 nap kell a Balatonhoz? Akinek annyira puha combja, hogy 18 km/h a maximális utazó sebessége, valószínűleg élete végéig autóval vagy közösségi közlekedéssel fog eljutni a magyar tenger partjára.  tovább »

Érdekes, hogy az autófüggő USA-nak van egy apró szeglete, ahol tilos a géperejű járművek használata. Mackinac városa erről 1898-ban hozott rendeletet, amely ma is érvényben van.
Forrás:
http://365.postr.hu/mackinac-automentes-varos-kerekpar-kornyezetvedelem
Jó lenne egyszer megrakni a 185-ös utat.

Sok éve voltam kint utoljára a Millin. Állapotára már akkor is a lehangoló jelző volt a legtalálóbb. Most végre megmozdult valami Európa legrégibb kerékpáros pályája körül:
http://sportgeza.hu/sport/bringa/2014/01/22/ilyen_lesz_a_millenaris_velo...

Két emlék él bennem mai napig a Velodrommal kapcsolatban:
- amikor először megraktam a betonteknőt kölcsön bukóval, platform pedálos montival :))
- itt beszéltük meg Pontaggyal, hogy hosszabb túrán tesztelem a Brooks B17-t, amit Balaton kerülés után megvettem tőle.

Majd egy hónap után kiszabadultam Szmogfalva területéről. Műszaki és időjárás jellegű problémák miatt a fehérvári CM óta itthon kuksoltam. Október 20-n vasárnap fordult a kocka. Jó idő volt és akadt túrázásra bevethető drótcsacsi. Sikerült egy maratoni 193 kilométeres kiruccanásra menni. Győrben jártam. Szomorúan konstatáltam, Győr-Gyárváros környékének útjait is igyekeznek minél alaposabban kerékpáros mentessé tenni :(((  tovább »

Parkolóhelyeket vagy a szélső sávot kapjuk meg kerékpársávnak?
http://kerekagy.blog.hu/2013/09/03/biciklisav_epulhet_a_nagykoruton
Nekem mindegy. Kedvelem a Kiskörutat, mióta felújították. De a külső sávval is kiegyezek, csak legyen végre dedikált helyünk az úton.

Önmagamhoz hűen ezen a napon sem kapkodtam el az indulást. 11 órakor rajtoltam otthonról. Semmi baj, legalább nem fullad unalomba a vége. Szegény embert az ág is húzza, Soroksárig négyszer álltam meg. Egyszer a nyerget állítottam kényelmesebb pozícióba, háromszor a rakoncátlankodó váltó szakította meg a haladást. El tudtam hagyni a fővárost és vonzáskörzetét anélkül, hogy erőszakos BMW-s próbált volna meg a személyes szférámba tolakodni. Cserébe kaptam 2 hasonló viselkedésű suzukist és egy buszvezetőt. Nem volt ez olyan jó buli, főleg a 18 méteres…  tovább »

2012 tavasza meglehetősen Kiskunszicília centrikusra sikerült. Április 1-n sem sikerült a nagy tervekhez passzoló megfelelően korai rajtot összehozni. Így a bugaci bringaút bejárása helyett újra Kiskunfélegyházán vártam este a pesti vonatot. Előző hétvégi túrákat az eső lehetősége miatt a Menekülő Óriás nyerte. A kellemes napos időre tekintettel ezt a kört Monsieur Montecuccolira osztottam.  tovább »

Hosszúra nyúlt a szombat éjszaka után nehezen kelve és zombiként készülve összehoztam a 2012 tavaszi szezon egyik legpocsékabb rajtját. Negyed egykor vágtam bele a tomboló szél hasznosításába. Igen, ez is vitorlás túra lett. Dunaharasztiban egy Bunko Motoren Werke tulaj centizéssel törte meg az eseménytelenséget. Taksonyban a Szent Imre utcára fordulva hátszélre változott az addig oldalirányból is támadó légmozgás. Át nem adott szeparált infra mellett vitt az utam. A kék táblák annyira vékony sötét nylon fóliába voltak csomagolva, hogy átlátszott, amit takarni szándékoztak. Lakott terület végéig tart. Volt egy pár száz méteres szakasz, ahol 35 feletti utazót tudtam tartani. Nem győztem betelni azzal az akusztikai élménnyel, melyet a Marathon Plus nyújt aszfalton ilyen sebességnél.  tovább »

Idén nyáron elmarad a "Rendszámot a kerékpárokra" vagy a "Jogosítványt a kerékpárosoknak" című flame generátor cikk a Totalcar hasábjain? Jó lenne. Itt az ok, amiért reménykedem benne:
http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2013/06/05/kerekpart_vett._hulye_ez/
Talán az útra is lejön, ha működni fog a Nexus Inter-3.